Έρεβος στο Βυζάντιο: ο οβελίσκος του Θεοδοσίου

1
Για την μασονία αλλού γράφτηκε ότι ξεκίνησε από τους Φράγκους ευγενείς, και έτσι πρέπει να είναι. Η μασονία όμως είναι μόνο ένα front. Υπάρχει κάτι άλλο πολύ αρχαιότερο όπου έχει τις ρίζες της. Και δεν είναι άλλο από τις Βαβυλωνιακές μυστηριακές θρησκείες. Πρόκειται για λατρείες που γίνονταν πάντα με μυστικότητα, και είχαν τη βάση τους στην επίκληση δαιμόνων.

Την ίδια εποχή λοιπόν που κρυσταλλώνονταν η Ορθοδοξία μέσα από τις οικουμενικές συνόδους, κάποιοι άλλοι προχωρούσαν τη δική τους υπόγεια ατζέντα. Ήταν άραγε ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος του 4ου αιώνα ένας από αυτούς; Στην Τουρκία υπάρχει ο λεγόμενος οβελίσκος του Θεοδοσίου:

http://www.light1998.com/obelisk/istanbul.htm


Άλλοι οβελίσκοι και λίγα λόγια για την ιστορία τους:

Κώδικας:http://www.light1998.com/obelisk/obelisk-index.htm

Re: Έρεβος στο Βυζάντιο: ο οβελίσκος του Θεοδοσίου

3
σαν τοποι δυναμης εννοεις?

παντως και το σχημα τους ειναι αναλογο...γιατι τα περισσότερα κτισματα που βρισκονται σε τετοιους τοπους καταληγουν σε γωνια...πυραμιδες ,οβελισκοι,ακομα και αρχαιοι ναοι κτιζονταν ετσι ωστα αναλογικα προς τα πανω να δημιουργουν πυραμιδα?
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Έρεβος στο Βυζάντιο: ο οβελίσκος του Θεοδοσίου

4
ΕΝΝΟΩ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ Η ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ΠΛΑΣΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΣΤΥΜΑΓΕΙΑΣ ΚΛΠ
Δεν είμαστε όσα πιστεύουμε, αλλά όσα πράττουμε.

Re: Έρεβος στο Βυζάντιο: ο οβελίσκος του Θεοδοσίου

5
ΔΕΣ ΕΔΩ http://elpchatz.blogspot.com/2008/08/yo ... malgr.html

Το θέμα της μεγαλούπολης θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να το πέρνουμε τόσο αψήφιστα. :scratch_one-s_head: Πιστεύω ότι η μεγαλούπολη είναι ένας μηχανισμός που βρίσκεται σε κατάσταση πλήρους λειτουργίας. :dirol: Ο αστυμάγος είναι αυτός που έχει τη δυνατότητα να μετατρέπει συγκεκριμένα σημεία της πόλης σε ¨Αρχιτεκτονικό Τάλισμαν¨, χρησιμοποιόντας το για να διανοίξει ένα δρόμο προς μια νέα πραγματικότητα μέσα στη πόλη. Ίσως ένα παιχνίδι του μυαλού, ίσως και κάτι παραπάνω, αν σκεφτούμε ότι όλα τα πράγματα είναι παιχνίδια του μυαλού που τα σκέφτεται.
Η αστυμαγεία πάντως δεν είναι κάτι καινούργιο, ψάξε λίγο για το όνομα ¨De Castries¨ και για ¨την τέχνη των περασμάτων¨ στην Γαλλία στα τέλη του 18 και αρχές του 19 αιώνα, όπως και για τις ρίζες του κινήματος των Σουρεαλιστών και θα βρέις ενδιαφέροντα πράγματα :dirol:Υπάρχει ένα ρήγμα μέσα στην πόλη. Υπάρχουν μυστικές ομάδες που ροσπαθούν να ελένξουν της ροές της πόλης και εκεί έξω γίνετε πόλεμος :dirol:
Δεν είμαστε όσα πιστεύουμε, αλλά όσα πράττουμε.

Re: Έρεβος στο Βυζάντιο: ο οβελίσκος του Θεοδοσίου

6
Και αμα τις ελεγξουν τι θα καταφερουν?
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Έρεβος στο Βυζάντιο: ο οβελίσκος του Θεοδοσίου

7
ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΝΤΟΚ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΕΛΕΝΧΟΥ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΙΔΕΩΛΟΓΙΚΟ-ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ-ΜΑΓΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΩ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΙ ΚΟΝΤΡΟΝ ΗΤΑΝ Η ΙΔΙΑ Η ΜΑΓΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΣΟΥΝΙΑ ΕΛΕΝΧΟΥΝ
Δεν είμαστε όσα πιστεύουμε, αλλά όσα πράττουμε.

Re: Έρεβος στο Βυζάντιο: ο οβελίσκος του Θεοδοσίου

8
ΔΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ

Στο πολύ παράξενο και συναρπαστικό βιβλίο "Αντίκοσμος" (εκδ. ¶γνωστο) της Λένας Αδαμοπούλου, η συγγραφέας αναφέρει:

«Όλα τα υπερβολικά ψηλά κτίρια ανά τον κόσμο δέχονται πάρα πολλά αστροπελέκια κάθε χρόνο. Πώς άραγε θα το εξηγούσε αυτό ένας αστυμάγος; Πάντως μέχρι σήμερα υπάρχουν επιστημονικές μελέτες και έχουν γίνει διάφορα πειράματα για να αποδείξουν ακριβώς την ομοιότητα αυτής της αρχέγονης δύναμης σε σύγκριση με τα μόρια του φορτίου ενός κεραυνού. Όλα αυτά φυσικά παραπέμπουν στη γνωστή θεωρία περί "Μεγαστυμαντείας", γιατί, όπως ήδη ανέφερα, οι δημιουργοί του πύργου του Μάνια αποσκοπούσαν στη χρήση της γεωδυναμικής ενέργειας της πόλης τους. Ωστόσο, η ιστορία πάει ακόμη πιο μακριά, γιατί και οι ίδιοι οι κωδωνοκρούστες κατείχαν πολλά μυστικά για την απόκρυφη τέχνη της χρήσης των καμπάνων…
»Πολλές καμπάνες, σε πολλές εκκλησίες της Ευρώπης, έφεραν την επιγραφή "δαμάζω τους κεραυνούς". Οι κωδωνοκρούστες προσπαθούσαν, με τις καμπάνες τους, να παγιδεύσουν τους κεραυνούς, να κλέψουν τον ουράνιο ηλεκτρισμό, να δαμάσουν τις καταιγίδες. Αυτά τα πολύ ψηλά καμπαναριά, αναρριχόμενα στον ουρανό, φαίνεται ότι έπαιζαν πολλούς ρόλους. Εκτός απΆ όλους τους υπόλοιπους ρόλους που είχαν, όπως να καλούν τους πιστούς για τη λειτουργία, να ανακοινώνουν διάφορα γεγονότα, να κρούουν το σήμα του κινδύνου, λειτουργούσαν και σαν διαβιβαστές μηνυμάτων στις αόρατες δυνάμεις, και ως συσσωρευτές ενέργειας…
»Με άλλα λόγια οι καμπάνες που βαπτίζονταν με κάποιο τελετουργικό, μπορούσαν να έχουν μια θεμιτή ηχητική πρόσβαση στον κόσμο των πνευμάτων. Με δονήσεις και ισχυρούς ήχους μπορούσαν να γίνουν αντιληπτά τα μηνύματα που μετέφεραν στον αόρατο κόσμο, ψηλά προς τον ουρανό, και γι' αυτό είναι άλλωστε τόσο συνηθισμένο τα καμπαναριά να είναι πολύ ψηλά. Τα καμπαναριά «δείχνουν» προς τον ουρανό. Παλαιότερα ήταν τα πιο ψηλά σημεία των πόλεων, και λειτουργούν σαν κεραίες εκπομπής. Εκπέμπουν μηνύματα στους κατοίκους της πόλης, στους κατοίκους του αιθέρα, στο σύμπαν. (Λειτουργούν και ως δέκτες της συμπαντικής δύναμης, αν προσαρτηθεί ένα αλεξικέραυνο στην κορυφή τους, όμως που διοχετεύεται τελικά αυτή η δύναμη; ) … Τα παράθυρα των καμπαναριών λειτουργούν ως ηχεία που δονούν τις νότες που παράγουν οι καμπάνες. Επίσης, υποκρίνονται ότι ο ήχος τους έρχεται από τον ουρανό (γιΆ αυτό είναι τόσο ψηλά τα καμπαναριά), είναι ένα κάλεσμα που έρχεται από τη Βασιλεία των Ουρανών για να συγκεντρώσει τους πιστούς στο θάλαμο υποδοχής της Βασιλείας, τον εσωτερικό αεροδιάδρομο, δηλαδή τον ναό. Μέσα στον ναό, οι τρούλοι λειτουργούν ως εικόνες ενός εσωτερικού ουρανού…»
(Λένα Αδαμοπούλου, Αντίκοσμος, εκδ. ¶γνωστο).

Ο Ουρανός είναι δικτυωμένος με τους ναούς της πόλης, απ' όπου διέρχονται τα πνεύματα προς το ταξίδι τους για την «άλλη πλευρά». Περνούν μέσα από τους ναούς, όπου στέκουν οι πύλες για την αντίπερα όχθη. Και υπάρχουν παλιές εκκλησίες που διαθέτουν πολύ ψηλά καμπαναριά αλλά και πολύ βαθιά υπόγεια. Είναι διπολικοί «σύνδεσμοι» που ο αστικός εξερευνητής μπορεί να τους ανακαλύψει, να παρακολουθήσει τη δραστηριότητά τους, τελικά να τους χρησιμοποιήσει…
Αυτά είναι μόνο λίγα από τα πολλά συγκλονιστικά μυστικά του Αντίκοσμου…

Εκκεντρικοί αισθητιστές εξερευνούν τις ατμόσφαιρες της πόλης, γλιστρούν από σοκάκι σε σοκάκι, εμπνέονται, εντοπίζουν, κατασκοπεύουν, σημειώνουν, εκστασιάζονται, συναντούν την αστική αποκάλυψη, δημιουργούν με τρόπους καλλιτεχνικούς τη νέα αποκαλυπτική αστική φιλολογία, που με τη σειρά της δανείζει ιδέες στη μεταμοντέρνα μυθολογία της μεγαλούπολης.
Συνομιλούν με τα κτίρια, αφουγκράζονται το παρελθόν, παρακολουθούν φαντάσματα, βλέπουν την αστική φρίκη, αλλά ανακαλύπτουν και την μεταφυσική ομορφιά των διαδρομών και των τόπων, την έξοδο προς το μυστήριο. Βλέπουν πράγματα που οι άλλοι άνθρωποι δεν βλέπουν, γνωρίζουν όλα εκείνα που κανείς άλλος δεν γνωρίζει μέσα στην πόλη.
Συνθέτουν έναν νέο αστικό μυστικισμό, που από τις πρώτες επισημάνσεις και αναλύσεις του αναπόφευκτα είναι και ένα σωρό νέοι αρχιτεκτονικοί μυστικισμοί...
Δεν είμαστε όσα πιστεύουμε, αλλά όσα πράττουμε.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μυστικές Εταιρείες-Λέσχες-Στοές”