Η ίδρυση της Φραγκομασονίας- του Δημήτρη Κιτσίκη

1
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟΥΜΕΝΟ
Stagona:

Φράγκος (franc) σημαίνει ελεύθερος επειδή οι νομάδες Φράγκοι κατακτητές των Γαλατών που ίδρυσαν την τάξη των ευγενών είχαν όλα τα δικαιώματα και ήσαν μόνον αυτοί ελεύθεροι μέχρι την επανάσταση του 1789.
Η βαρβαρότης του εμφυλίου πολέμου των θρησκειών έφερε στο προσκήνιο τον αντικληρικαλισμό, δηλαδή την απέχθεια για τον θεσμό της Εκκλησίας που εβαρύνετο με ακατανόμαστα εγκλήματα σε όλην την διάρκεια της φραγκικής εξουσίας από τον Καρλομάγνο μέχρι την Γαλλική Επανάσταση.

Ο αντικληρικαλισμός είναι καθαρά δυτικό φαινόμενο. Ο Μακαριστός π. Ιωάννης Ρωμανίδης, που πρώτος έγραψε πώς η Γαλλική Επανάσταση ήταν η εξέγερση του λαού των Γαλατών κατά της φραγκικής αριστοκρατίας. Υποστήριζε επίσης πως οι Ρωμαίοι ήταν Ελληνικό φύλο και η Ρώμη Ελληνική πόλις.
Η Ενδιάμεση Περιοχή και η Ορθόδοξη Εκκλησία τον εγνώρισε π.χ. όπως με τον Αδαμάντιο Κοραή— μόνον στον ΙΘ' αιώνα λόγω της εκδυτικοποιήσεως της Ανατολής. Όλα τα αντικληρικά επιχειρήματα που εκτοξεύουμε σήμερα στην Ελλάδα προέρχονται από μία δυτική εικόνα της Εκκλησίας, ως και από την δυτικοποίηση των Ορθοδόξων ιεραρχών.
Ο αντικληρικαλισμός έφερε στην Δύση την αποκαλούμενη ελεύθερη σκέψη που ενισχύθηκε από το φαινόμενο της μασονίας, ή πιο σωστά της φραγκομασονίας (francmasonnerie, που μεταφράζομε εσφαλμένως ελευθεροτεκτονισμό, freemasonry).
Η φραγκομασονία για να κατανοηθή πλήρως πρέπει να τοποθετηθή στο δυτικό της φραγκικό πλαίσιο με το οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένη. Η φραγκομασονία λοιπόν, υπήρξε μία πολύ θετική απελευθέρωση από τον καθολικο-προτεσταντικό φανατισμό, πλην όμως επειδή ήταν φραγκικής επινοήσεως δεν ήτο δυνατόν να ξεφύγη από το δυτικό φανατικό πνεύμα και κατέληξε στην σημερινή φιλελεύθερη δημοκρατία, όπου απαγορεύεται να μην δηλώνης δημοκράτης με κίνδυνο να πυρποληθής σε νέες νύκτες τού Αγίου Βαρθολομαίου στο Ιράκ η να βρεθής στα κάτεργα τού Γκουαντανάμο, ή να εκδιωχθής από καθηγητής Πανεπιστημίου όπως εγώ στην Γαλλία, επειδή υπεστήριξα τον Μάη τού 68, ή να κατασκοπεύεσαι από τους φοιτητές σου σήμερα στο Πανεπιστήμιο της Οττάβας, οι όποιοι πουλάνε στις καναδικές αρχές τις σημειώσεις τους έναντι εκατό δολαρίων για να αποδείξουν ότι ο Κιτσίκης τους διδάσκει ότι η ιταλική Αναγέννηση υπήρξε καρκίνος για όλον τον πλανήτη...


Ο αντικληρικαλισμός είναι βασικό στοιχείο της γαλλικής φραγκομασονίας από το 1789 μέχρι σήμερα και έφθασε στο υψηλότερο του σημείο το 1905, όταν «το μεγάλο έργο της μασονίας προ εκατό ετών υπήρξε η επιβολή στην Γαλλία τού νόμου του χωρισμού Εκκλησίας—Κράτους», κατά δήλωση στην εφημερίδα Le Monde της 6ης Σεπτεμβρίου 2005, τού Alain Bauer, μεγάλου διδασκάλου τού Grand Orient της Γαλλίας.
Ως αντίδραση λοιπόν στις θηριωδίες της ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας που είχε ήδη από την εποχή του Καρλομάγνου περιπέσει σε ακραία φαινόμενα σατανισμού (και η λέξη αυτή όσο και να φαίνεται υπερβολική είναι θεολογικά εξακριβωμένη), ο φραγκομασονισμός ηνδρώθη αρχικώς ως προτεσταντικό φαινόμενο γαλλικής προελεύσεως σε αγγλοσαξωνικό αντιπαπικό περιβάλλον στον ΙΗ' αιώνα, στον αιώνα τού Διαφωτισμού. Αυτό συνέβη επειδή κατόπιν των φοβερών διώξεων στην Γαλλία μετά την ακύρωση του Εδίκτου της Νάντης, στις 18 Οκτωβρίου 1685 από τον Λουδοβίκο ΙΔ', οι Γάλλοι Διαμαρτυρόμενοι, οι όποιοι μέχρι τότε εκαλύπτοντο από το έδικτο αυτό, υπεχρεώθησαν να μεταναστεύσουν μαζικά εκτός Γαλλίας (κάπου 300.000 άτομα) στην Ελβετία, Γερμανία, Αγγλία και στις αγγλικές κτήσεις.
Έτσι ο Γάλλος διαμαρτυρόμενος Jean Thiophile Disaguliers, το θέρος τού 1717, στο Λονδίνο, ίδρυσε την Μεγάλη Στοά τού Λονδίνου που εδημοσίευσε υπό την υπογραφή τού James Anderson το βιβλίο Constitutions, το όποιο περιείχε τους βασικούς κανονισμούς της φραγκομασονίας.
Έκτοτε, η φραγκομασονία χωρίς να εμφανίζεται ούτε ως θρησκεία, ούτε ως μυστική επαναστατική οργάνωση και δραστηριοποιημένη πάντα στους κόλπους των τάξεων εξουσίας, αλλά με εξάπλωση πρώτα στην Γαλλία και μετά σε όλην την Ευρώπη, έπαιξε πρωταρχικό ρόλο στην εδραίωση των αστικών αξιών ιδιοκτησίας και ατομισμού, που κατέληξαν στην Γαλλική Επανάσταση του 1789 και στις επακόλουθες επαναστάσεις στην Ευρώπη τού ΙΘ' αιώνος: των Καρμπονάρι στην Ιταλία, της Φιλικής Εταιρείας στην Ελλάδα και των Δεκεμβριστών στην Ρωσία.
Οι Εβραίοι, ως βασικός παράγων της ανόδου τού καπιταλισμού στην δυτική Ευρώπη και ως θύματα της φραγκικής φεουδαρχίας και των καθολικοπροτεσταντικών εκκλησιών, ενεγράφησαν μαζικά στις φραγκομασονικές στοές και για πρώτη φορά στην ιστορία τους, μέσω της αμερικανικής επαναστάσεως τού 1776 και της γαλλικής τού 1789, απέκτησαν την ισότητα στην αστική κοινωνία.
Από την Αγγλία η φραγκομασονία εισήχθη στην Γαλλία ήδη το 1725-1726. Στην επανάσταση τού 1789 η μασονική Grand Orient (Μεγάλη Ανατολή) de France είχε 60 στοές στο Παρίσι, 448 στοές στην επαρχία, 40 στοές στις γαλλικές αποικίες, 19 στο εξωτερικό και 68 στον γαλλικό στρατό. Το σύνολο αυτών των στοών συμπεριελάμβανε 70 χιλιάδες μέλη.
Οι λιμπερτίνοι, οι βολταιριανοί, οι οπαδοί τού ρασιοναλισμού, οι αντίπαλοι τού καθολικισμού, μέσω των στοών επολλαπλασιάζοντο όχι μόνον στην αστική τάξη άλλα και στον ανώτερο κλήρο των ρωμαιοκαθολικών επισκόπων (πολλοί εξ αυτών εδήλωναν ανοικτά ότι ήσαν καρδινάλιοι μεν, αλλά άθεοι!) και στην άρχουσα τάξη των ευγενών, ετοιμάζοντας έτσι το κλίμα ρασιοναλιστικού φανατισμού της Γαλλικής Επαναστάσεως. Αυτός ο φανατισμός άφησε εκατόμβες και αμέτρητες καταστροφές εκκλησιών και μοναστηριών, επηρέασε μέσω δυτικοποιήσεως, στον ΙΘ' αιώνα, τον μαρξισμό λενινισμό και επανέλαβε τα φοβερά αντικληρικά εγκλήματα το 1917 με την μπολσεβικική επανάσταση.
Η φανατική υφή και νοοτροπία των Φράγκων και τού σημερινού τους συστήματος που ονομάζουν δημοκρατία (ή πιο σωστά κοινοβουλευτική δικτατορία) εξεφράσθη εντυπωσιακά από τον Ρουσσώ στον ΙΗ' αιώνα όταν έγραψε αυτό το καταπληκτικό: ότι πρέπει να υποχρεώνης τον πολίτη να είναι ελεύθερος (le forcer ύ etre libre)!
Όταν ξέσπασε η Γαλλική Επανάσταση, ενεφανίσθησαν οι εξής μασόνοι εγκληματίες που οι γαλλικές στοές περιγράφουν ως «άτομα εμπνευσμένα από το πλέον ευγενές αίσθημα ανθρωπισμού», δηλαδή οι Marat, Babeuf, Lafayette, Mirabeau, Danton, Couthon, Romme, Desmoulins. Όλη η ρασιοναλιστική ελίτ της Γαλλικής Επαναστάσεως υπήρξε μέλος των στοών!

Στην Αγγλία και στην Αμερική όπου ο καπιταλισμός εθριάμβευσε ολοκληρωτικά, η φραγκομασονία εγινε επισήμως το ίδιο το κατεστημένο και συνεπώς ουδείς λόγος υπήρχε να παραμείνουν κρυφές οι στοές. Αντίθετα, στην Ελλάδα το πνεύμα της συνωμοσιολογίας τις έχει κατατάξει στον χώρο τού απαγορευμένου.
Εάν δε σήμερα ο αριθμός των δυτικοφρόνων που ανήκουν στην φραγκομασονία έχει σαφώς περιορισθή, αυτό οφείλεται στην παρακμή του θεσμού και την αντικατάστασή του με άλλες δυτικο-φιλελεύθερες εταιρείες της ιδίας φιλοσοφίας, όπως η Skull and Bones ή η Μπίλντερμπεργκ που ομοίως με την μασονία, στο όνομα της φραγκικής δημοκρατίας είναι υπεύθυνες για τις ακατανόμαστες «φιλελεύθερες» θηριωδίες, με τελευταίο παράδειγμα την κατοχή του Ιράκ που στηρίζει φυσικά και η ελληνική δημοκρατία.

1811. Είσοδος της φραγκομασονίας στην Ελλάδα (μέσω Κέρκυρας) που θα ετοιμάση την εξέγερση της φιλικής Εταιρείας τού 1821. Η φραγκομασονία είχε ήδη εμπνεύσει και καθοδηγήσει τις αστικές επαναστάσεις στην Αμερική (1776) και στην Γαλλία (1789).

του Δημήτρη Κιτσίκη
Τακτικού μέλους της Καναδικής Ακαδημίας, καθηγητού Πανεπιστημίου Οττάβας
Ουκ αρνησόμεθά σε φίλη Ορθοδοξία,\nου ψευσόμεθά σε πατροπαραδοτον σέβας,\nεν σοι εγεννήθημεν, εν σοι ζώμεν, εν σοι κοιμηθησόμεθα.\nΕι δε και καλέσει καιρός,\nκαι μυριάκις υπερ σου τεθνηξόμεθα.\n ΙΩΣΗΦ ΒΡΥΕΝΙΟΣ

Re: Η ίδρυση της Φραγκομασονίας- του Δημήτρη Κιτσίκη

2
Μπλε

Ωραία αγιογραφία! Και μετά ξυπνήσαμε...

stagona

δε σε επιασα μπλε?

Μπλε

Να τα κάνω φραγκοδίφραγκα να με πιάσεις:

Πολύ ειδυλλιακή εικόνα για μια οργάνωση που ασκεί σατανιστικές πρακτικές, που παρασιτεί μέσα στις κοινωνίες και τις κυβερνήσεις διαστρεβλώνοντας κάθε έννοια δημοκρατίας και ισονομίας , που επί αιώνες είναι πασίγνωστο πως συνεργάζεται με δεκάδες οργανώσεις που ασκούν διοίκηση χωρίς να τους έχει ψηφίσει κανείς ,που στρατολογεί τα μέλη της απευθυνόμενη στα πιο ιδιοτελή και ποταπά τους ένστικτα, δηλαδή στο πως θ΄ανελιχθούν κοινωνικά παρακάμτωντας τους ανταγωνιστές τους με την στήριξη της στοάς την οποία και θα υπακούν τυφλά.

Μια οργάνωση που καπελώνει και υπονομεύει κάθε εθνική προσπάθεια και διαστρευλώνει κάθε θρησκευτική έννοια.

Μ΄έπιασες τώρα;

stagona

Σ αυτα δε διαφωνουμε φυσικα αγαπητη Μαρια.... !!!!!

αυτη ειναι μια αντικειμενικη επιπολαιη ιστορικη αναδρομη που περιγραφει καποια απλα γεγονοτα απο την ιδρυση της οργανωσης μεχρι και σημερα. ....

Θα γραφτουν πολλα ακομα για την μασονια και τις πρακτικες τους σ αυτο το φορουμ....

Μπλε
Ήμουν λίγο ..... κάπως, επειδή:

1) Το άρθρο του κ.κ.Κιτσίκη είναι γραμμένο με την προφανή πρόθεση να απενοχοποιήσει και να καταξιώσει την οργάνωση σαν απελευθερωτική των καταπιεσμένων, όπως είναι το προφίλ που οι ιδιοι πασάρουν προς τα έξω.

2) Αμφιβάλλω κι αν ευσταθούν ιστορικά αυτά που λέει για την ίδρυσή της. Εγω κάπως αλλιώς τα ξέρω.

3) Ο Κιτσίκης είναι θεωρητικός της 21ης Απριλίου. Φαντάζομαι θα είσαι πολύ μικρή για να θυμάσαι τον Παπαδόπουλο και τον Παττακό να αποκαλούν ο ένας τον άλλο, "αδελφέ" Γιώργο και "αδελφέ" Στυλιανέ.

4) Το περιοδικό στο οποίο δημοσιεύτηκε αυτό το άρθρο (Τρίτο Μάτι) έχει ιδρυθεί από πρώην(; ) μασόνους κι έχει συνεχείς και αδιάσπαστους δεσμούς με κάποιες κλίκες τους.

5) Επειδή δεν ήξερα τι "καπνό φουμάρεις" σκέφτηκα μήπως η δημοσίευση είναι "εκ του πονηρού".

Λοιπόν ....συγγνώμη.
Παρεξήγησα τις προθέσεις σου.

Μου έκανε εντύπωση η εξής φράση:

"ο Γάλλος διαμαρτυρόμενος Jean Thiophile Disaguliers, το θέρος τού 1717, στο Λονδίνο, ίδρυσε την Μεγάλη Στοά τού Λονδίνου"

Αγνοώ αν όντως η Μεγάλη Στοά τού Λονδίνου ιδρύθηκε το 1717, αυτή όμως είναι και η επίσημη χρονολογία ίδρυσης των Ιλουμινάτι.
Οι συμπτώσεις πάντα με κάνουν ν΄απορώ.

stagona

Δεν πειραζει μπλε....
ομως να ξερεις ομως οτι πολλες φορες οι ιδιοι λενε τις μεγαλυτερες αληθειες και αποκαλυπτουν στοιχεια σημαντικα.. οπως η πληροφορια που σε εκανε να απορεις....

Μπλε
Σωστό. Ομως λένε 99 αλήθειες για να περάσουν το 1 ψέμα που τους ενδιαφέρει.
Πρέπει να τα εντοπίζουμε και να τα ξεχωρίζουμε.

Οπως πχ εδώ, για την ανάμειξή τους στην Γαλλική Επανάσταση και την Επανάσταση του 1821. Οντως σ΄όλα τα εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα και τις κοινωνικές επαναστάσεις έχουν αναμειχθεί.
Όποια πέτρα να σηκώσεις, από κάτω θα τους βρεις. Όχι όμως επειδή, ως αγαθοεργός δύναμη παλεύουν για την απελευθέρωση των λαών, όπως τους αρέσει να λένε, αλλά για να ελέγξουν, να καπελώσουν, να διαστρέψουν και να κατευθύνουν τα λαϊκά κινήματα προς την επιθυμητή γι΄αυτούς κατεύθυνση και τελικά να τα εξουδετερώσουν και να επωφεληθούν οι ίδιοι απ΄αυτά, επεκτείνοντας και σταθεροποιώντας την δική τους εξουσία.
Τα ιστορικά παραδείγματα που το επιβεβαιώνουν είναι άπειρα.

Ακριβώς εκεί, στην ανάδειξή τους ως... "προστάτη των λαών", στοχεύει το άρθρο.
Γι΄αυτό ξύνισα.

stagona
Καταλαβαινω τι θελεις να πεις φυσικα...

εδω βεβαια οι περισσοτεροι γνωριζουμε και τα Πρωτοκολλα, οπου αναφερεται ακριβως αυτη η πρακτικη που περιγραφεις, ο απολυτως ελεγχος των λαων και η δημιουργια επαναστασεων, εξεγεργεων και κοινωνικων ρευματων οταν υπαρχει αναγκη , για τους δικους τους λογους και σκοπους φυσικα. Οπως αναφερεται και ο ρολος τους στην γαλλικη επανασταση. Οποτε το κειμενο απλα επιβεβαιωνει τα αυτονοητα.

Και θα παω κι ενα βημα πιο περα...

Ποιος μας λεει οτι η γαλλικη επανασταση ηταν οντως τοσο καλη? Οτι ο διαφωτισμος ηταν καλος?
Ο σοσιαλισμος ειναι καλος? Η δημοκρατια οπως υπαρχει σημερα ειναι πραγματικη δημοκρατια?

Γραφουν και βιβλια, δηλαδη γραφουν ΙΣΤΟΡΙΑ οπως τους βολευει, και δημιουργουν συνειδησεις στα μετρα τους.

Καταλαβαινω οτι εχουμε γινει ολοι καπως καχυποπτοι... μη φοβασαι ομως, η ultimate με γνωριζει πολυ καλα............. απλως εμφανιζομαι πρωτη φορα με το κανονικο μου ονομα.

Μπλε
Εγω δεν γνωρίζω κανέναν εδώ, μόνο λίγο την ultimate δικτυακά και την εκτιμώ πολύ.
Ομως έχω γίνει καχύποπτη και με τα σ'κώτια μου.
Μετράω και τα "και" και τα κόμματα και τις τελείες.

Δεν με ξένισε ο δικός σου λόγος, αλλά του Κιτσίκη.
Ισως σου φαίνεται υπερβολική η μανία μου για ψιλοκοσκίνισμα, αλλά όπως λένε και οι Αγγλοι "ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες" και μερικές φορές τον βλέπω να μου γελάει σαρδόνια πίσω από μια φράση και μετατρέπομαι σε Μπουμπουλίνα.
Είναι το φυσικό μου τέτοιο.
Ουκ αρνησόμεθά σε φίλη Ορθοδοξία,\nου ψευσόμεθά σε πατροπαραδοτον σέβας,\nεν σοι εγεννήθημεν, εν σοι ζώμεν, εν σοι κοιμηθησόμεθα.\nΕι δε και καλέσει καιρός,\nκαι μυριάκις υπερ σου τεθνηξόμεθα.\n ΙΩΣΗΦ ΒΡΥΕΝΙΟΣ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μασωνία - Τεκτονισμός”