Re: Τι είναι πραγματικά η κόλαση και ο παράδεισος.

19
Να ευχαριστήσω τον GLADIATOR που ουσιαστικά μας εισάγει την έννοια της κόλασης και τους παράδεισου ως "Τόπο άλλης διάστασης". Δηλαδή όχι με το τρόπο που τον αντιλαμβανόμαστε εμείς με φυσικά μέτρα (δηλαδή 1000 χιλιόμετρα κάτω από την επιφάνεια της γης) αλλά ως τόπο που μπορούμε να αντιληφθούμε μόνο με τους "πνευματικούς οφθαλμούς" ....

βέβαια έγινε λόγος για παράδεισο ως "επάνω".
εγώ θα παραθέσω και την θέση της αρχαιοελληνικής παράδοσης ότι ο παράδεισος και η κόλαση είναι και αυτά τμήματα του Άδη. Δηλαδή κάτω :
Κατά την Ελληνική Μυθολογία τα Ηλύσια Πεδία αποτελούσαν τμήμα του Άδη. Ήταν ο τελικός προορισμός της ψυχής των ηρώων και των ενάρετων.
πηγή http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%97%CE% ... E%AF%CE%B1

επομένως επανερχόμαστε στο προηγούμενο και αρχικό ερώτημα : Που είναι ο Άδης στον οποίο κατέβηκε ο Χριστός; Μήπως είναι ένας "πνευματικός τόπος" που υπάρχει "κάτω" και είναι προσβάσιμος μόνο στις ψυχές μετά θάνατο και στα όντα που έχουν τη δυνατότητα να κινούνται και στους δύο αυτούς κόσμους ; δηλαδή αγγέλους και δαίμονες;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Τι είναι πραγματικά η κόλαση και ο παράδεισος.

20
LAPTONAS έγραψε:
emman έγραψε:
Αν λοιπόν είναι ορθό το Ευαγγέλιο αυτό τότε η "κόλαση" είναι πράγματι τοποθεσία μέσα στη γη ..... (είναι και πνευματική κατάσταση) .... και εκεί είναι δεμένοι οι έκπτωτοι άγγελοι.
Βλέπουμε λοιπόν ότι α) οι άγγελοι (έκπτωτοι) είναι στα τάρταρα β)μέχρι τη τελική κρίση.

Kαι αυτοί που μας παιδεύουν χιλιάδες χρόνια ποιοι είναι?

Οι κλώνοι τους :blue :hmmm
Γιατί ποιος είπε ήμαστε προστατευμένοι από αυτούς; Μη ξεχνάς ότι οι διάφοροι "μάγοι" καλούν αυτά ... όπως γινόταν από την εποχή του Χριστού (Συμεών μάγος) και μόνο όποιος είναι κοντά στο Χριστό έχει προστασία.

Εμμάν εσύ τελικά τι πιστεύεις είναι η κόλαση τόπος ή κάτι άλλο; ή μήπως είναι αυτό που είπα παραπάνω :

"Πνευματική κατάσταση" της ψυχής που μετά θάνατο πηγαίνει σε τόπο μέχρι την Δευτέρα Παρουσία;

Aν είναι δεμένοι στην κάτω γή και στα τάρταρα οι δαίμονες πως βγαίνουν έξω μέσω καλέσματος?

Δένονται και ξεδένονται αναλόγως το τι κάνουμε εμείς?

Δεν είναι συνέχεια αναμεσά μας και μας παραπλανούν?
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Τι είναι πραγματικά η κόλαση και ο παράδεισος.

21
Αγαπητέ LAPTONAS,εάν συμφωνούμε πως παράδεισος και κόλαση είναι τόποι διαφορετικού χωροχρόνου..
τότε θα είναι αδύνατον να αναλύσουμε και να εννοήσουμε με ανθρώπινα ρήματα τις εννοιές των....

Εάν όμως θα θελήσουμε πραγματικά να μάθουμε για την πνευματική γνώση μας..πιστεύω πως εν προσευχή
ίσως...
λέγω ίσως....
να μεταφερθούμε εκεί και να ιδούμε ιδίοις όμμασι εν εσόπτρω τας κατοικητηρίους χώρους..
διότι αληθώς θα τα ιδούμε όλοι ενώπιος ενωπίω μόνον μετά θάνατον.....
Τώρα 'οσον αφορά την ανάσταση του Ιησού Χριστού και την καθοδό Του στον άδη ίσως το παρακάτω βοηθήσει ημάς...
Χριστός άπαξ περί αμαρτιών έπαθε, δίκαιος υπέρ αδίκων, ίνα ημάς προσαγάγη τω Θεώ, θανατωθείς μεν σαρκί, ζωοποιηθείς δε πνεύματι, εν ω και τοις εν φυλακή πνεύμασι πορευθείς εκήρυξεν..." (Α' Πέτρ. γ', 18-19). Εδώ φαίνεται καθαρά ότι ο Χριστός, με την θεότητά Του, κατέβηκε στην φυλακή των πνευμάτων, δηλαδή των ψυχών, και κήρυξε μετάνοια. Το ίδιο λέγει και σε άλλο σημείο στην ίδια επιστολή: "εις τούτο γαρ και νεκροίς ευηγγελίσθη, ίνα κριθώσι μεν κατά ανθρώπους σαρκί, ζώσι δε κατά Θεόν πνεύματι" (Α' Πέτρ. δ' 6).
Εικόνα

Re: Τι είναι πραγματικά η κόλαση και ο παράδεισος.

22
Ό άγιος Μάρκος ο Ευγενικός λέγει ότι και οι δίκαιοι και οι αμαρτωλοί «είναι εκατέρους εν τοις προσήκουσι τόποις». Οι μεν δίκαιοι ζουν άνέτοι και ελεύθεροι στον ουρανό με τους αγγέλους και τον Θεό στον Παράδεισο, από τον όποιο εξέπεσε ό Αδάμ, οι δε αμαρτωλοί βρίσκονται στον Άδη και ζουν με στενοχώρια και απαραμύθητη λύπη σαν κατάδικοι πού περιμένουν την απόφαση του κριτού. Ούτε οι δίκαιοι απολαμβάνουν τελείως της Βασιλείας των Ουρανών, ούτε οι αμαρτωλοί της Κολάσεως77. Έτσι παρατηρούμε ότι γίνεται μια διάκριση μεταξύ Παραδείσου και Βασιλείας των Ουρανών, καθώς επίσης και μεταξύ Άδου και Κολάσεως. Οι δίκαιοι εισέρχονται στον Παράδεισο μετά τον θάνατο τους και αναμένουν την είσοδο στην Βασιλεία των Ουρανών μετά την ανάσταση των σωμάτων. Και οι αμαρτωλοί εισέρχονται στον Άδη μετά τον θάνατο και θα εισέλθουν στην Κόλαση μετά την ανάσταση των σωμάτων και την τελική κρίση.

Φυσικά, δεν πρόκειται περί αισθητών τόπων, αλλά νοερών. Ξέρουμε ότι η ψυχή πού εξέρχεται από το σώμα, δεν ενεργεί δια των αισθήσεων, δεν περικλείεται σε έναν αισθητό τόπο, δεν έχει ανάγκη των υπηρεσιών του σώματος. Ό άγιος Μάρκος ο Ευγενικός θα πει ότι όταν λέμε ότι οι άγγελοι κατοικούν στον ουρανό, δεν εννοούμε έναν σωματικό τόπο «αλλά τον υπέρ αίσθησιν μάλλον και νοητόν τόπον», έστω κι αν τον αποκαλούμε τόπο. Μάλιστα, χρησιμοποιώντας χωρίο του άγιου Ιωάννου του Δαμασκηνού, λέγει ότι νοητός τόπος είναι «ένθα νοείται και εστίν ή νοητή και ασώματος φύσις, ένθα πάρεσι και ενεργεί». Αυτός ο τόπος, πού είναι νοητός και ασώματος, υπερουράνιος και υπερκόσμιος είναι ο τόπος των αγγέλων και των άγιων. Νοητός τόπος είναι αυτός πού ενεργεί ο Θεός και φανερώνει την δόξα Του78.

Όπως είπαμε προηγουμένως, οι ψυχές των αμετανόητων αμαρτωλών μετά την έξοδο τους βρίσκονται στον Άδη, πού είναι διάφορος από την Κόλαση. Ό Άδης είναι πρόγευση των αιωνίων βασανιστηρίων, είναι θα λέγαμε ο προθάλαμος, όπου περιμένουν οι ψυχές σαν κατάδικοι, για να δικαστούν. Ό άγιος Γρηγόριος Νύσσης λέγει ότι με την ονομασία Άδη δεν πρέπει να εννοούμε κάποιον τόπο, αλλά κάποια κατάσταση της ψυχής, αειδή και ασώματη. «...Τον μνημονευθέντα νυν άδην μη τόπον τινά ούτως ονομαζόμενον οίεσθαι, αλλά τίνα κατάστασιν ζωής αειδή και ασώματον...»80. Με την ονομασία Άδη δεν εννοούμε τίποτε άλλο παρά «την εις το αειδές και αφανές μεταχώρησιν» της ψυχής»81. Υπό αυτήν την έννοια ο όσιος Νικήτας ό Στηθάτος χαρακτηρίζει με την λέξη Άδη -τους αφεγγείς και σκοτεινούς τόπους- δεσμωτήριο και φυλακή82.

«Εγώ δε λέγω, ότι οι εν τη γεέννη κολαζόμενοι τη μάστιγι της αγάπης μαστίζονται. Και τι πικρόν και σφοδρόν το της αγάπης κολαστήριον;»
Αγιος Ισαακ ο Σύρος
η ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ-ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΒΛΑΧΟΥ
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Τι είναι πραγματικά η κόλαση και ο παράδεισος.

23
emman έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:
emman έγραψε:
Αν λοιπόν είναι ορθό το Ευαγγέλιο αυτό τότε η "κόλαση" είναι πράγματι τοποθεσία μέσα στη γη ..... (είναι και πνευματική κατάσταση) .... και εκεί είναι δεμένοι οι έκπτωτοι άγγελοι.
Βλέπουμε λοιπόν ότι α) οι άγγελοι (έκπτωτοι) είναι στα τάρταρα β)μέχρι τη τελική κρίση.

Kαι αυτοί που μας παιδεύουν χιλιάδες χρόνια ποιοι είναι?

Οι κλώνοι τους :blue :hmmm
Γιατί ποιος είπε ήμαστε προστατευμένοι από αυτούς; Μη ξεχνάς ότι οι διάφοροι "μάγοι" καλούν αυτά ... όπως γινόταν από την εποχή του Χριστού (Συμεών μάγος) και μόνο όποιος είναι κοντά στο Χριστό έχει προστασία.

Εμμάν εσύ τελικά τι πιστεύεις είναι η κόλαση τόπος ή κάτι άλλο; ή μήπως είναι αυτό που είπα παραπάνω :

"Πνευματική κατάσταση" της ψυχής που μετά θάνατο πηγαίνει σε τόπο μέχρι την Δευτέρα Παρουσία;

Aν είναι δεμένοι στην κάτω γή και στα τάρταρα οι δαίμονες πως βγαίνουν έξω μέσω καλέσματος?

Δένονται και ξεδένονται αναλόγως το τι κάνουμε εμείς?

Δεν είναι συνέχεια αναμεσά μας και μας παραπλανούν?

Πιθανόν να συμβαίνει το εξής.
Αν δεχτούμε ότι στα τάρταρα βρίσκονται οι νεφελίμ οι οποίοι όπως έχουμε πει είναι μοχθηροί και μισάνθρωποι (και λόγω του ότι είναι κατηλειμμένοι από δαίμονες), τότε αυτοί είναι που δεν μπορούν να βγουν έξω, όχι οι δαίμονες. Οι δαίμονες είναι πνεύματα, άρα δύσκολο να περιοριστούν σε φυλακές και "μπουντρούμια".

Μάλλον όμως μπορούν να βγουν και κάποια από τα νεφελίμ, όταν γίνει τελετουργική επίκληση από ανθρώπους (μεγάλη -αρνητική- δύναμη, το αντίθετο της προσευχής).

Επίσης φαίνεται ότι βγαίνουν και κάποια δημιουργήματα των νεφελίμ, όπως οι λεγόμενοι "γκρίζοι", οι πιο γνωστοί από τα πλάσματα αυτά (και καλά "εξωγήινοι"), οι οποίοι δεν είναι όντα, είναι ανθρωποειδή-ρεπλίκες, δηλαδή βιορομπότ. Δε ξέρουμε πως ακριβώς συμβαίνει αυτό, (το να βγαίνουν δηλαδή αυτά τα "τσιράκια") όμως φαίνεται ότι έχουν αυτή τη δυνατότητα.
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: Τι είναι πραγματικά η κόλαση και ο παράδεισος.

24
emman, αυτό που ρωτάς είναι βέβαια εύλογη απορία , αλλά επειδή δεν σχετίζεται με το θέμα, αν θέλεις μπορούμε να το δούμε ξεχωριστά σε άλλο θέμα, διότι δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς ότι "είναι συνέχεια ανάμεσα μας και μας παραπλανούν" , ώστε να μου δώσεις και μερικά παραδείγματα γιατί δε νομίζω ότι είναι κυριολεκτικά ...συνέχεια.... ανάμεσα μας.
GLADIATOR έγραψε: Τώρα όσον αφορά την ανάσταση του Ιησού Χριστού και την καθοδό Του στον άδη ίσως το παρακάτω βοηθήσει ημάς...
Χριστός άπαξ περί αμαρτιών έπαθε, δίκαιος υπέρ αδίκων, ίνα ημάς προσαγάγη τω Θεώ, θανατωθείς μεν σαρκί, ζωοποιηθείς δε πνεύματι, εν ω και τοις εν φυλακή πνεύμασι πορευθείς εκήρυξεν..." (Α' Πέτρ. γ', 18-19). Εδώ φαίνεται καθαρά ότι ο Χριστός, με την θεότητά Του, κατέβηκε στην φυλακή των πνευμάτων, δηλαδή των ψυχών, και κήρυξε μετάνοια. Το ίδιο λέγει και σε άλλο σημείο στην ίδια επιστολή: "εις τούτο γαρ και νεκροίς ευηγγελίσθη, ίνα κριθώσι μεν κατά ανθρώπους σαρκί, ζώσι δε κατά Θεόν πνεύματι" (Α' Πέτρ. δ' 6).
Αν ο Χριστός κατέβηκε στη "φυλακή των πνευμάτων" (Άδη) τότε κατέβηκε σε ένα "τόπο, πού είναι νοητός και ασώματος, υποκόσμιος τόπος των δαιμόνων και των αμαρτωλών. ".

Αυτή η άποψη είναι λοιπόν η ορθόδοξη άποψη. Επομένως όταν ο Βαρθολομαίος συνομιλούσε με τον
το Βελίαλ (το διάβολο), που «εμφανίστηκε απ’ την άβυσσο μαζί με 660 αγγέλους δεμένους με πυρωμένες αλυσίδες».
(έστω ότι είναι αλήθεια) ,
τότε δεν άνοιξε κυριολεκτικά η γη και φάνηκε η άβυσσος , αλλά αυτό ήταν μία πνευματική εμπειρία - είσοδος σε άλλη διάσταση;;;
όταν ο Πέτρος λέει πως οι "έκπτωτοι" είναι δεμένοι στο "Τάρταρο" εννοεί πως είναι δεμένοι σε μία άλλη "διάσταση χωροχρόνου" ;;;
Όταν ο Ηρακλής κατέβηκε στον Άδη , κατέβηκε από το ιερό του Ποσειδώνα - ήταν λοιπόν μια ψυχοσωματική εμπειρία ; σε άλλη διάσταση χωροχρόνου;

Επομένως και ο Χριστός αφότου πέθανε "κατέβηκε" στον Άδη ασώματος σε ένα ασώματο κόσμο και μετά από 3 μέρες αναστήθηκε ;

Άρα δεν γίνεται να είναι αυτός ο "ασώματος κόσμος" στο υπέδαφος.... (κούφια γη) παρόλα αυτά όμως είναι ένας τόπος από τον οποίο ασώματα όντα (άγγελοι και δαίμονες) μπορούν να μετακινούνται. Δηλαδή αν κάποιος σκάψει στη γη : δεν θα βρει το τάρταρο και δεμένους εκεί τους "έκπτωτους" ... αν όμως "βυθιστεί" σε μία ψυχοπνευματική κατάσταση τότε μπορεί να έρθει σε επαφή με αυτό το κόσμο;

Αν ισχύουν τα παραπάνω τότε και το "θηρίο" από την "άβυσσο" δεν θα έρθει από πουθενά αλλού αλλά από εκείνη τη διάσταση.

Ουσιαστικά έχουμε 2 θέσεις :

1) Την κυριολεκτική : που λέει ότι η κόλαση είναι πραγματικά κάτω στη γη και εκεί είναι δέσμιοι οι "έκπτωτοι" που θα λυθούν "κατά παραχώρηση" και θα ανέβουν στην επιφάνεια της γης (ως ΑΤΙΑ και θηρίο)
2) την "ψυχοπνευματική" : που λέει ότι όλα αυτά προέρχονται από μία άλλη διάσταση και αλληλεπιδρούν με τη δική μας. άρα αν πάει κανείς στο υπέδαφος θα βρει μόνο πέτρες.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Τι είναι πραγματικά η κόλαση και ο παράδεισος.

25
emman, αυτό που ρωτάς είναι βέβαια εύλογη απορία , αλλά επειδή δεν σχετίζεται με το θέμα, αν θέλεις μπορούμε να το δούμε ξεχωριστά σε άλλο θέμα, διότι δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς ότι "είναι συνέχεια ανάμεσα μας και μας παραπλανούν" , ώστε να μου δώσεις και μερικά παραδείγματα γιατί δε νομίζω ότι είναι κυριολεκτικά ...συνέχεια.... ανάμεσα μας.

Εννοώ ότι διάβολος είναι γύρω μας και προσπαθεί να μας διαβάλλει και να μας αποπροσανατολίσει.
Οπως έχουμε αναμεσα μας τους Αγγελους,ετσι έχουμε και τους δαίμονες.

Να αναφέρω και ένα παραδειγμα....... αυτό με τους δαιμονισμένους.

Αρα δεν μπορεί οι εκπτωτοι(δαιμονες) να είναι αλυσοδεμένοι ή κλεισμένοι-φυλακισμένοι στα Τάρταρα....... και να είναι και παράλληλα δίπλα μας.


Ας παραθέσω και κάποιο χωρίο της Αποκάλυψης που μιλάει για τα εσχατα χρόνια:

ΚΑΙ Η ΟΥΡΑ ΑΥΤΟΥ ΕΣΥΡΕ ΤΟ ΤΡΙΤΟΝ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΡΡΙΨΕΝ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΑΙ Ο ΔΡΑΚΩΝ ΕΣΤΑΘΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΥΣΗΣ ΝΑ ΓΕΝΝΗΣΗ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΑΓΗ ΤΟ ΤΕΚΝΟΝ ΑΥΤΗΣ ΟΤΑΝ ΓΕΝΝΗΣΗ

7 ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΝ ΤΩ ΟΥΡΑΝΩ Ο ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΑΥΤΟΥ ΕΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΡΑΚΩΝ ΕΠΟΛΕΜΗΣΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΑΥΤΟΥ
8 ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΑΝ ΟΥΔΕ ΕΥΡΕΘΗ ΠΛΕΟΝ ΤΟΠΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΝ ΤΩ ΟΥΡΑΝΩ
9 ΚΑΙ ΕΡΡΙΦΘΗ Ο ΔΡΑΚΩΝ Ο ΜΕΓΑΣ Ο ΟΦΙΣ Ο ΑΡΧΑΙΟΣ Ο ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ Ο ΠΛΑΝΩΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΝ ΟΛΗΝ ΕΡΡΙΦΘΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΑΥΤΟΥ ΕΡΡΙΦΘΗΣΑΝ ΜΕΤ ΑΥΤΟΥ
10 ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΦΩΝΗΝ ΜΕΓΑΛΗΝ ΛΕΓΟΥΣΑΝ ΕΝ ΤΩ ΟΥΡΑΝΩ ΤΩΡΑ ΕΓΕΙΝΕΝ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΣ ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΕΡΡΙΦΘΗ Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΣ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΗΜΩΝ Ο ΚΑΤΗΓΟΡΩΝ ΑΥΤΟΥΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΗΜΩΝ ΗΜΕΡΑΝ ΚΑΙ ΝΥΚΤΑ
11 ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΝΙΚΗΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΔΙΑ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΑΡΝΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΓΑΠΗΣΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
12 ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΕΥΦΡΑΙΝΕΣΘΕ ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΕΝ ΑΥΤΟΙΣ ΟΥΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑΝ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΕΒΗ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΙΣ ΕΣΑΣ ΕΧΩΝ ΘΥΜΟΝ ΜΕΓΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΛΙΓΟΝ ΚΑΙΡΟΝ ΕΧΕΙ
13 ΚΑΙ ΟΤΕ ΕΙΔΕΝ Ο ΔΡΑΚΩΝ ΟΤΙ ΕΡΡΙΦΘΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΗΝ ΕΔΙΩΞΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΗΤΙΣ ΕΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΑΡΡΕΝΑ
14 ΚΑΙ ΕΔΟΘΗΣΑΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΥΟ ΠΤΕΡΥΓΕΣ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΡΗΜΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟΝ ΑΥΤΗΣ ΟΠΟΥ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙΡΟΝ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΗΜΙΣΥ ΚΑΙΡΟΥ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΟΦΕΩΣ
15 ΚΑΙ ΕΡΡΙΨΕΝ Ο ΟΦΙΣ ΟΠΙΣΩ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΕΚ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΥΔΩΡ ΩΣ ΠΟΤΑΜΟΝ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΜΗ ΝΑ ΣΥΡΗ ΑΥΤΗΝ Ο ΠΟΤΑΜΟΣ
16 ΚΑΙ ΕΒΟΗΘΗΣΕΝ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΗΝΟΙΞΕΝ Η ΓΗ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΠΙΕ ΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΡΡΙΨΕΝ Ο ΔΡΑΚΩΝ ΕΚ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ
17 ΚΑΙ ΩΡΓΙΣΘΗ Ο ΔΡΑΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΚΑΙ ΥΠΗΓΕ ΝΑ ΚΑΜΗ ΠΟΛΕΜΟΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΤΟΥ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΤΤΟΝΤΑΣ ΤΑΣ ΕΝΤΟΛΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ


Αρα ο Δρακων(Σατανας) και οι δαιμονές του είναι στον ουρανό και όχι στα έγκατα.

Είμαστε σε αυτην την χρονική περιόδο όπου θα γίνουν όλα τα παραπάνω!



Kαι επειδή επιμένεις στο Θηρίο της Αβυσσου χωρίς να απαντάς τόσες φορές που σε ρώτησα....... ας σου απαντήσω εγώ:

ΤΟ ΘΗΡΙΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΔΕΣ ΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΛΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΗ ΕΚ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΓΗ ΕΙΣ ΑΠΩΛΕΙΑΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΣΙ ΘΑΥΜΑΣΕΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΕΝ ΤΩ ΒΙΒΛΙΩ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ ΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΤΟ ΘΗΡΙΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΗΝΑΙ
9 ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΥΣ Ο ΕΧΩΝ ΣΟΦΙΑΝ ΑΙ ΕΠΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΤΑ ΟΡΗ ΟΠΟΥ Η ΓΥΝΗ ΚΑΘΗΤΑΙ ΕΠ ΑΥΤΩΝ
10 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΤΑ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΙ Ο ΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΗΛΘΕΝ ΕΤΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΛΘΗ ΟΛΙΓΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΗ
11 ΚΑΙ ΤΟ ΘΗΡΙΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΟΓΔΟΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΚΑΙ ΥΠΑΓΕΙ ΕΙΣ ΑΠΩΛΕΙΑΝ
12 ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΚΑ ΚΕΡΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΟΙΤΙΝΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ ΔΕΝ ΕΛΑΒΟΝ ΕΤΙ ΑΛΛΑ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΣΙΝ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΩΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ
13 ΟΥΤΟΙ ΕΧΟΥΣΙ ΜΙΑΝ ΓΝΩΜΗΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΣΙ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΘΗΡΙΟΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΕΑΥΤΩΝ

Αυτό είναι λοιπόν το Θηρίο,το οποίο δεν έχει ουδεμία σχέση με κούφια γη,ταρταρα,νεφελιμ,πιπεριμ,δαίμονες κ.ο.κ


Κλείνοντας να γράψω και κάτι τελευταίο απο την Αποκάλυψη:

1 ΚΑΙ ΕΙΔΟΝ ΑΓΓΕΛΟΝ ΚΑΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΟΣΤΙΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙΟΝ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ ΚΑΙ ΑΛΥΣΙΝ ΜΕΓΑΛΗΝ ΕΝ ΤΗ ΧΕΙΡΙ ΑΥΤΟΥ
2 ΚΑΙ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΝ ΔΡΑΚΟΝΤΑ ΤΟΝ ΟΦΙΝ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΝ ΟΣΤΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΑΣ ΚΑΙ ΕΔΕΣΕΝ ΑΥΤΟΝ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ
3 ΚΑΙ ΕΡΡΙΨΕΝ ΑΥΤΟΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟΝ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕΝ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΣΦΡΑΓΙΣΕΝ ΕΠΑΝΩ ΑΥΤΟΥ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΛΑΝΗΣΗ ΤΑ ΕΘΝΗ ΠΛΕΟΝ ΕΩΣΟΥ ΠΛΗΡΩΘΩΣΙ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΕΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΘΗ ΟΛΙΓΟΝ ΚΑΙΡΟΝ

Μετά την Δευτέρα Παρουσία λοιπόν θα τους κλειδώσει και θα τους αλυσοδέσει στην Αβυσσο!
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Τι είναι πραγματικά η κόλαση και ο παράδεισος.

26
emman έγραψε:

Αρα ο Δρακων(Σατανας) και οι δαιμονές του είναι στον ουρανό και όχι στα έγκατα.
Είναι όπου θέλουν και "λένε" ό,τι θέλουν.

Αυτές τις εξουσίες έχουν τα πνευματικά αυτά όντα, κατά παραχώρηση Θεού.

Για τα υπόλοιπα που λες, νομίζω ότι πιθανολογείς πάνω σε καλές "ράγες".
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: Τι είναι πραγματικά η κόλαση και ο παράδεισος.

27
Μπορούν να είναι όπου θέλουν..... το είπα στα προηγουμενα ποστ.

Ομως η βασική και ίσως φυσική τους θέση είναι στον ουρανό.


Δεν το λέω εγω,αλλά η Αποκάλυψη την οποία δεν την είπαν οι δαίμονες, αλλά ο Θεός.
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ορθοδοξία”

cron