Re: Θα ξαναγίνει ποτέ η Ελλαδίτσα μας ανταγωνιστική ;

10
dominique έγραψε:Αυτή είναι η ανταγωνιστικότητα που θέλει η Ευρώπη.

phpBB [video]
Εμενα η αποψη μου ειναι οτι οσοι ειχαν ψηφισει το κομμα (δεκαετια 80 και λιγο αργοτερα) που αναφερεται στο τελος του video θα πρεπει και να το εξομολογηθουν.Για τον αρχηγο του κοματος αυτου ελεγε καποτε ο αγιος Παισιος σε ενα ..... υπουργο οτι <<αυτος ο ανθρωπος μπορει να κανει φροντηστηριο ακομα και στο διαβολο >>.
Ενας αλλος αγιος τον ειχε ονομασει με ενα αλλο πολυ βαρυ και ασχημο τιτλο.

Συνεπως με αυτους που ψηφιζει με αμαρτωλα κριτηρια ο λαος , δεν θα μπορουσε να γινει ανταγωνιστικη η Ελλαδα. Ειναι απολυτα ερμηνευσιμη η σημερινη κατασταση στην Ελλαδα. Ειναι αλλωστε γνωστο το ποιος πρωθυπουργος ειχε διδαξει τη διαφθορα ........

Και τωρα οι ψηφοφοροι του ....... κομματος του, πηγαν σε αλλο χειροτερο που θα ολοκληρωσει τη καταστροφη.

Η ερμηνεια λοιπον του .... ονοματος του , ειναι προφανης

Πατερα Αναπαυσου Συνεχιζω Ολοκληρωτικη Καταστροφη

Re: Θα ξαναγίνει ποτέ η Ελλαδίτσα μας ανταγωνιστική ;

11
Πέρυσι είχαμε πολύ καλό επίπεδο στον τομέα του τουρισμού, θα έχουμε άραγε το ίδιο φέτος ; από όσο ξέρω τα νησιά έχουν πτωτική πορεία λόγω του μεταναστευτικού ....

____________________

12.05.2015

Μία θέση υψηλότερα η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού

Εικόνα
Η Ελλάδα για το 2015 κατέλαβε την 31η θέση στον Δείκτη Ταξιδιωτικής και Τουριστικής Ανταγωνιστικότητας, που περιλαμβάνει 141 χώρες. Ο βασικός δείκτης που αποτυπώνει την ανταγωνιστικότητα των τουριστικών προορισμών, με βάση 14 επιμέρους δείκτες, δημοσιοποιείται κάθε δύο χρόνια από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ. Η Ελλάδα (με βαθμολογία 4,36) κατατάχθηκε στην 31η θέση από την 32η θέση που κατείχε το 2013 και την 29η θέση το 2011. Στον ευρωπαϊκό Δείκτη Ταξιδιωτικής και Τουριστικής Ανταγωνιστικότητας, που συγκρίνει τις επιδόσεις 37 χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει την 18η θέση.

Στην πρώτη και στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης αναρριχήθηκαν, φέτος, η Ισπανία και η Γαλλία, με βαθμολογίες 5,31 και 5,24 αντίστοιχα, παίρνοντας τις θέσεις της Ελβετίας και της Γερμανίας, που κατείχαν τις δύο πρώτες θέσεις στον Δείκτη του 2013. Τη δεκάδα στον φετινό Δείκτη, μετά τις δύο πρώτες χώρες, συμπληρώνουν κατά σειρά η Γερμανία, οι ΗΠΑ, η Βρετανία, η Ελβετία, η Αυστραλία, η Ιταλία, η Ιαπωνία και ο Καναδάς. Σε ό,τι αφορά τον άμεσο ανταγωνισμό, η Ελλάδα χάνει τη μάχη σε σχέση με την Ισπανία και την Πορτογαλία, που καταλαμβάνουν την 1η και τη 15η θέση αντίστοιχα, ενώ έχει καλύτερη κατάταξη σε σχέση με την Τουρκία και την Κύπρο, που βρίσκονται στην 44η και 36η θέση, αντίστοιχα.

Στους επιμέρους δείκτες, υψηλές θέσεις καταλαμβάνει η Ελλάδα σε τομείς όπως η Υγεία και Υγιεινή και οι τουριστικές υποδομές και υπηρεσίες. Στον αντίποδα, χαμηλές είναι οι επιδόσεις της σε τομείς όπως το γενικότερο επιχειρηματικό περιβάλλον και η ανταγωνιστικότητα των τιμών.

Ειδικότερα, η κατάταξη της χώρας στους επιμέρους δείκτες σε σχέση με τη θέση των 141 προορισμών και με ανώτερη βαθμολογία το 7 έχει ως εξής: την 9η θέση (με βαθμολογία 6,6) κατέλαβε για την Υγεία και την Υγιεινή, τη 12η θέση (με βαθμολογία 6,1) για τις τουριστικές υποδομές και υπηρεσίες, την 24η θέση (με βαθμολογία 5,4) για την προτεραιότητα που δίνεται στον Τομέα, την 27η θέση (με βαθμολογία 4,2) για την υποδομή των αεροπορικών μεταφορών, την 32η θέση (με βαθμολογία 2,8) για τους πολιτιστικούς πόρους, την 45η θέση (με βαθμολογία 4,7) για το ανθρώπινο δυναμικό και την αγορά εργασίας, την 46η θέση (με βαθμολογία 3,5) για τους Φυσικούς Πόρους, την 49η (με βαθμολογία 4,7) για την ετοιμότητα των Τεχνολογιών της πληροφορικής και των επικοινωνιών, την 51 θέση (με βαθμολογία 4) για το επίγειο δίκτυο των μεταφορών και των λιμενικών υποδομών, την 57η θέση (με βαθμολογία 5,5) για την ασφάλεια και προστασία, την 61η θέση (με βαθμολογία 4,2) για την περιβαλλοντική αειφορία, την 104η θέση (με βαθμολογία 4) για το επιχειρηματικό περιβάλλον και την 113η θέση (με βαθμολογία 3,9) για την ανταγωνιστικότητα των τιμών.

Την 1η θέση στον Δείκτη για το Επιχειρηματικό Περιβάλλον κατέλαβε η Σιγκαπούρη με βαθμολογία 6,13, για την ασφάλεια και προστασία η Φινλανδία με βαθμολογία 6,7, για την Υγεία και Υγιεινή η Αυστρία με βαθμολογία 6,97, για το ανθρώπινο δυναμικό και την αγορά εργασίας η Ελβετία με βαθμολογία 5,64, για την προτεραιότητα που δίνεται στον τομέα η Μάλτα με βαθμολογία 6,03, για την ανταγωνιστικότητα των τιμών το Ιράν με βαθμολογία 6,62 και για τις τουριστικές υποδομές και υπηρεσίες η Αυστρία με βαθμολογία 6,83.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Θα ξαναγίνει ποτέ η Ελλαδίτσα μας ανταγωνιστική ;

14
Το ξέρατε ότι δεύτερη καλύτερη μπύρα στον κόσμο το 2014 ήταν ΕΛΛΗΝΙΚΗ ;;;


Παρά τις Ολλανδικές διαφημιστικές αθλιότητες Ελληνικές μπύρες βραβεύονται και είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ !!!
Σε δυσφήμηση πρώτου μεγέθους της ελληνικής επιχειρηματικότητας και μάλιστα της νεανικής παραπέμπει η «χαριτωμενιά» με τη διαφήμιση της ολλανδικής Amstel, που διακωμωδεί την προσπάθεια δύο πιτσιρικάδων της διπλανής πόρτας να φτιάξουν τη δική τους «μπράντα» μπίρας.
Εικόνα
Στο τέλος συμβιβάζονται με την ανημποριά τους, το προϊόν βγαίνει «μούφα» και οι νεαροί, με τα όνειρα εξωστρέφειας, διασκεδάζουν τον πόνο τους, ξεδιψώντας με μια «κανονική» μπίρα, που δεν είναι άλλη από την Amstel.
Το μήνυμα είναι σαφές και δεν χωρά διπλή ανάγνωση. Κάθε προσπάθεια μικρών και ανεξάρτητων παραγωγών μπίρας σε αυτή τη χώρα είναι από μάταιη έως γελοία. Μόνο φαντασμένοι και... ψώνια που ονειρεύονται να βάλουν τη Στικούδη στην ετικέτα μπορεί να έχουν τέτοια όνειρα. Και στο τέλος, το προϊόν βγαίνει τόσο σκάρτο, που ντρέπονται και οι ίδιοι να το καταναλώσουν.
Αυτά πάντα σύμφωνα με το εμπνευσμένο τρέιλερ της Amstel.


Μόνο που στην Ελλάδα δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για τέτοιου είδους αρνητικές διαφημίσεις, που διακωμωδούν το προϊόν του ανταγωνιστή και μάλιστα με μια εκδοχή χιούμορ φτηνή αλλά και άκρως προσβλητική για τη χώρα.
Αυτή, λοιπόν, η «εξυπναδούλα» των Ολλανδών και της όποιας διαφημιστικής την επιμελήθηκε έπρεπε ήδη να έχει προκαλέσει την επέμβαση των αρμόδιων εποπτικών Αρχών. Των Αρχών, δηλαδή, που επιβλέπουν τους κανόνες ανταγωνισμού, τον χώρο της διαφήμισης και τα όρια δεοντολογίας στα ραδιοτηλεοπτικά μηνύματα.
Οι Αρχές αυτές είτε κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου είτε αποφεύγουν, για άλλους λόγους, να τα βάλουν με πολυεθνικά μεγαθήρια. Ετσι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, που επανειλημμένως έχει κατηγορηθεί για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της, εξακολουθεί να αλωνίζει ανενόχλητη. Κοινό μυστικό είναι ότι πρωτοστάτησε στην προσπάθεια επιβολής φόρου στις μικρές ελληνικές ζυθοποιίες, η οποία σκόνταψε ευτυχώς στη Βουλή. Επιχείρησε, δηλαδή, να εξοντώσει μικρούς ανταγωνιστές που παλεύουν για την επιχειρηματική επιβίωσή τους με ποσοστό που δεν ξεπερνά το 10% της συνολικής αγοράς.
Και τώρα που είδε ότι δεν τα κατάφερε, επιχειρεί με μια διαφήμιση-όνειδος να μας εξηγήσει ότι όσοι ονειρεύονται να φτιάξουν ελληνική μπίρα χάνουν τον χρόνο τους γιατί το προϊόν είναι «μάπα».
Ε, λοιπόν, «μάπα» είναι η διαφήμισή τους. Ελληνική μπίρα υπάρχει και είναι εξαιρετική, με πρώτο και καλύτερο παράδειγμα την ακριτική Βεργίνα, η οποία έχει ενοχλήσει τους Ολλανδούς περισσότερο απ' οποιονδήποτε άλλο.

Βραβεία στη "Βεργίνα" και "Νήσος"

Παρά την προπαγάνδα και τις αποτρεπτικές για τους Έλληνες επενδυτές διαφημίσεις από την ολλανδική Amstel, η αλήθεια είναι άλλη..
η Μικροζυθοποιία Κυκλάδων με την ΝΗΣΟΣ Pilsner κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στην κατηγορία Bohemian – Style Pilsner και η Ζυθοποιιά Μακεδονίας – Θράκης που με την ΒΕΡΓΙΝΑ Weiss κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία South German Style – Hefeweizen Hell.

"Νήσος"
Η ομάδα της Τηνιακής μπύρας πήγε στον διαγωνισμό ” European Beer Star ” του 2014, απλά και μόνο για την εμπειρία και έφυγε με το αργυρό μετάλλιο!

42 χώρες, όλες οι ήπειροι, 1613 μπύρες, τυφλή γευσιγνωσία από 105 ειδικούς κριτές: «European Beer Star», ο Διαγωνισμός των Διαγωνισμών στη καρδιά της Βαυαρίας, αναδεικνύει για πρώτη φορά μία Ελληνική μπύρα, τη «Νήσος» Pilsner, στο βάθρο των νικητών.

Όπως είχε γράψει τότε το news247, ο διαγωνισμός
” European Beer Star ” ξεκίνησε πριν από 11 χρόνια και τα βραβεία του θεωρούνται διεθνώς τα πιο σημαντικά και τιμητικά στο χώρο της παγκόσμιας ζυθοποιίας.

Να τονίσουμε ότι είναι ένας από τους δύο διαγωνισμούς (ο άλλος είναι το World Beer Cup) που υποστηρίζεται επίσημα από την EBCU (European Beer Consumers Union) για την αντικειμενικότητα της διεξαγωγής του.

Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα καμία ελληνική μπύρα δεν είχε διακριθεί σε κάποιον από τους παραπάνω δύο διαγωνισμούς.

Η Μικροζυθοποιία Κυκλάδων στην Τήνο ήταν μεταξύ των νικητών. Στη «Νήσος Pilsner» απονεμήθηκε το αργυρό μετάλλιο στην κατηγορία της Bohemian Style Pilsner.

Ο ανταγωνισμός για την μπύρα «Νήσος» ήταν εντυπωσιακός: συνολικά, συμμετείχαν 1.613 μπύρες από 42 χώρες και όλες τις ηπείρους. Οι μπύρες αξιολογούνται από μία 105-μελή κριτική επιτροπή –η πιο πολυπληθής από κάθε άλλο διαγωνισμό- αποτελούμενη από ζυθοποιούς, sommeliers μπύρας και αναγνωρισμένους ειδικούς του κλάδου από 25 χώρες.

Η αξιολόγηση γίνεται με τη διαδικασία της τυφλής γευσιγνωσίας, δηλαδή οι κριτές δεν βλέπουν τις ετικέτες από τις μπύρες που δοκιμάζουν. Οι μπύρες αξιολογούνται με βάση το χρώμα, το άρωμα, τη γεύση, τα οπτικά χαρακτηριστικά και τη γενική εντύπωση που παρουσιάζουν.
nisos1


«Όλη η ομάδα της “Νήσος” δήλωσε: «είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι και συγκινημένοι. Τολμήσαμε να λάβουμε μέρος στο διαγωνισμό “European Beer Star” για την εμπειρία της συμμετοχής. Ξέραμε ότι φτιάχνουμε μια καλή μπύρα, τη δεύτερη θέση στο βάθρο όμως δεν την περιμέναμε.»


«Ιστορικά στον συγκεκριμένο διαγωνισμό διακρίνονται μπύρες από την Τσεχία και τις ΗΠΑ. Τώρα και η Ελλάδα μπαίνει για πρώτη φορά στον παγκόσμιο χάρτη με τις κορυφαίες μπύρες, απίστευτο και όμως αληθινό» είπε ο ενθουσιασμένος ο ιδιοκτήτης της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδων στην Τήνο Αλέξανδρος Κουρής, κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής στην έκθεση BrauBeviale στη Νυρεμβέργη.
«Το βραβείο που από σήμερα θα κοσμεί και την ετικέτα μας επιβεβαιώνει με τον πλέον αντικειμενικό τρόπο ότι η “Νήσος” προσφέρει μια ανώτερη γευστική εμπειρία. Το αφιερώνουμε σε όλους τους φίλους μας που μας τιμούν με την αγάπη και την επιλογή τους, ακόμα στην Τήνο, τις Κυκλάδες και τα Ελληνικά νησιά που τόσο μας εμπνέουν, καθώς και σε όλους όσοι, παρά τις αντιξοότητες, επιμένουν να παράγουν και να δημιουργούν στην Ελλάδα.»

Στην περίπτωση της μπίρας έχουν γίνει καλές προσπάθειες στην ελληνική αγορά. Τις πιο πολλές δεν θα τις έχεις ακούσει καν. Και δεν μιλάμε για τις πρώτες 4-5 που αναφέρω και προέρχονται από τις μεγάλες ζυθοποιίες της χώρας. Υπάρχουν μπίρες που παράγονται σε πολύ μικρές ζυθοποιίες και πολύ δύσκολα μπορούν να φτάσουν στο ψυγείο ή το ποτήρι σου.

Αυτές είναι οι 35 ελληνικές μπύρες…


Αν όμως είσαι λάτρης της μπίρας και έχεις κάνει μια καλή βόλτα σε μπιραρίες της πόλης σου, είναι σίγουρο ότι όλο και κάπου θα τις πετύχεις.

Mythos

Από τις κλασικές πλέον επιλογές, μια Ξανθιά Lager που έγινε γνωστή μέσα από πολύ επιτυχημένες διαφημιστικές ενέργειες για να μπει στην κλασική λίστα του Έλληνα με τις μπίρες που προτιμά. (Mythos Brewery)

Άλφα

Πολυδιαφημισμένη τον τελευταίο χρόνο, αυτή η Ξανθιά ελαφριά Lager προσπαθεί να κερδίσει την μάχη της ελληνικής μπίρας από τους άλλους ισχυρούς αντιπάλους. Το πρόσωπο του Λευτέρη Λαζάρου την έχει κάνει σίγουρα πιο προσιτή. (Αθηναϊκή Ζυθοποιία)

ΦΙΞ

Ξανθιά μπίρα Lager με ιδιαίτερη ιστορία μιας και μια ολόκληρη γενιά μεγάλωσε απλά ακούγοντας το όνομά της, αλλά χωρίς να μπορεί να την δοκιμάσει. Το 2010 η μπίρα Fix άρχισε ξανά την παραγωγή και πλέον έχει κάνει πολύ δυναμική είσοδο στην αγορά. (Ολυμπιακή Ζυθοποιία)

Β29

Η τρέλα με τα βιολογικά προϊόντα τώρα και σε αφρώδη μορφή. Η Β29 είναι μια μπίρα Βιολογικής Γεωργίας η οποία έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Η μπίρα αυτή δημιουργήθηκε από έναν ζυθοποιό για να εορταστεί η γέννηση του παιδιού του. Από τα βαρέλια που δημιούργησε, εκείνο με το νούμερο 29 είχε κάτι το ιδιαίτερο. Που δεν μας το λέει. Το site της μπίρας πάντως είναι πολύ ενδιαφέρον. (Ολυμπιακή Ζυθοποιία)

Pils Hellas

Μια Ξανθιά Pils που μοιάζει να έρχεται από το εξωτερικό σε εμφάνιση και πράγματι δεν έχει ακουστεί πολύ στην αγορά. Παιδί ενός Βαυαρού ζυθοποιού ο οποίος προσπάθησε να μαζέψει όλα τα γευστικά στοιχεία της χώρα σε μία μπίρα. Το αν τα κατάφερε, θα το κρίνεις εσύ. (Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης)

Βεργίνα

Premium, Κόκκινη και Weiss, η μπίρα Βεργίνα έχει μια ιδιαίτερη παράδοση όχι μόνο στην περιοχή της Μακεδονίας αλλά και γενικότερα. Η επιλογή της Ροδόπης για την εγκατάσταση της ζυθοποιίας δεν ήταν καθόλου τυχαία μιας και εκεί φημολογείται ότι παρήχθη η πρώτη μορφή ελληνικής μπίρας στην αρχαιότητα. (Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης)

Marathon

Αποκλειστικά εξαγώγιμη Lager. Το γιατί δεν προωθείται και στην ελληνική αγορά δεν το γνωρίζω μιας και τα σχόλια που διαβάζω online από τους λάτρεις στην Αμερική είναι ενθαρρυντικά. Το branding της βέβαια είναι καθαρά για τους Έλληνες της Αμερικής, αρχαιοελληνικό και πατριωτικό. (Αθηναϊκή Ζυθοποιία)

Kaiser

Η Kaiser παράγεται στην Ελλάδα από το 1976, με γερμανικά στάνταρ αλλά ελληνικά υλικά. Θα την βρεις σε Pilsner και σε Double Malt. (Mythos Brewery)

Πειραϊκή

Τα 8 χρόνια ζωής για την συγκεκριμένη μικροζυθοποιία μοιάζουν λίγα, μιας και τα προϊόντα της τιμώνται δεόντως σε πολλά μαγαζιά της Αττικής. Μια βιολογική μπίρα που ζυμώνεται και ωριμάζει σε 6 εβδομάδες για να βγει σε δύο “version”, Pils και Pale Ale. (Πειραϊκή Μικροζυθοποιία)

Septem

Pilsner, Pale Ale και Honey Golden Ale “εκδόσεις” για μια ιδιαίτερα μοντέρνα σε φιλοσοφία μπίρα, η οποία γεννήθηκε τον Ιούνιο του 2009 στην Εύβοια. Όπως λένε οι ίδιοι στην Septem, το όνομα προέρχεται από τα λατινικά στα οποία σημαίνει επτά, τον αριθμό της δημιουργίας.(Septem Microbrewery)

Craft

Από τις πρώτες Ελληνικές Μικροζυθοποιίες, παράγει ήδη από το 1997 ορισμένες πολύ γευστικές μπίρες. Οι Pilsner, Red Ale, Smoked Lager, Weiss, Athens Lager, Black Lager είναι πραγματικά πολλές επιλογές για μια μικροζυθοποιία. Κάθε μία όμως έχει την δική της πολύ ξεχωριστή γεύση. (Craft Microbrewery)

Μακεδονική Συνταγή και ΖΕΟΣ

Κίωνες, ελληνικές σημαίες και έμφαση στην παράδοση για την συγκεκριμένη μικροζυθοποιία η οποία παράγει τρεις μπίρες. Τις Μακεδονική Συνταγή Lager και Black Weiss αλλά και την ΖΕΟΣ Pilsner. (ZEOS Brewing Company)

Corfu Beer

Royal Ionian, Real Ale Bitter, Ionian Epos και Real Ale Special είναι οι επιλογές σου αν δοκιμάσεις κάτι από την Κερκυραϊκή μικροζυθοποιία. Δεν έχω πετύχει την συγκεκριμένη μπίρα κάπου εκτός της Κέρκυρας αλλά οι ντόπιοι μιλούν με τα καλύτερα λόγια.(Κερκυραϊκή Μικροζυθοποιία)

Magnus Magister

Σιγά μην δεν είχε μπίρα το νησί της Ρόδου. Η Magnus beer και η Knights beer of Rhodes είναι οι δύο επιλογές της Ζυθοποιίας Ρόδου. Οι συγκεκριμένες μπίρες φτάνουν σε πολλά νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου. Ο Μεγάλος Μάγιστρος είναι Ροδίτης απ” ό,τι φαίνεται. (Ζυθοποιία Ρόδου)

Ρεθυμνιακή

Ξανθιά και Μαύρη. Απλός αλλά ουσιαστικός διαχωρισμός ανάμεσα στις δύο μπίρες που παράγονται στο Ρέθυμνο. Οργανικές μπίρες, παραγωγής βιολογικής γεωργίας εκτιμώνται κυρίως τοπικιστικά μιας και είναι σχετικά μικρή η διείσδυσή τους στην υπόλοιπη αγορά. Αν κάνεις μια βόλτα από την Κρήτη πάντως θα τις πετύχεις σίγουρα. (Ρεθυμνιακή Ζυθοποιία)

ΝΕΔΑ

Μια Lager που ξεκίνησε να παράγεται και εκείνη το 2009, στην περιοχή της Μεσσηνίας. Η Νέδα είναι το μοναδικό θηλυκό ποτάμι της Μεσσηνίας. Κατά την μυθολογία ήταν θεότητα των νερών. Μια χαρά αφορμή για να ονομάσεις την μπίρα σου λέμε εμείς. (Μεσσηνιακή Μικροζυθοποιία)

ΝΗΣΟΣ

Η μπύρα ΝΗΣΟΣ γεννιέται στη Βαγιά της Τήνου. Συστατικά της υψηλότερης δυνατής ποιότητας, βύνη, λυκίσκος, μαγιά και τελειότητα στη διαδικασία παραγωγής γεννούν μια μπύρα με σώμα, πλούσια γεύση και άρωμα, σκέτη απόλαυση.Μπύρα με χαρακτήρα, δημιουργήθηκε για να είναι σε πλήρη αρμονία με την Κυκλαδίτικη γαστρονομία και για να προσφέρει ευχαρίστηση σε ένα μεγάλο εύρος ουρανίσκων.

VOLKAN

Εμπνευσμένη από τη Σαντορίνη, η Volkan είναι μια νέα, 100% Ελληνική μπύρα, που οφείλει την εξαιρετική υφή, τη γεύση και το άρωμά της στο τοπικό μέλι, το κίτρο της Νάξου, αλλά και το μοναδικό Lava Rock Filter από βασάλτη Σαντορίνης. (volkanbeer)

ΔΙΩΝΗ

Η ΔΙΩΝΗ, είναι μια ξανθιά μπύρα, που θυμίζει έντονα αξιόλογες γερμανικές Pils. Απαστερίωτη και φρέσκια η ΔΙΩΝΗ, εναλλάσσεται μεταξύ πικρού και γλυκού. Πλούσιος αφρός και ξηρή επίγευση. Είναι Pils, οπότε ο λυκίσκος είναι αισθητός (πίκρα) αλλά ισορροπείται από την γλύκα των βυνών που χρησιμοποιούνται. Δροσερή και έντονα αναψυκτική.

Voreia Beer

Η Μικροζυθοποιία Siris, βρίσκεται στις Σέρρες. Ξεκίνησε την παραγωγή μπύρας στα τέλη του 2013, ώστε να προσφέρει τις πρώτες δυο ετικέτες τις, στους πρώτους μήνες του 2014. Πρόκειται για μια μικροζυθοποιία που γνωρίζει από ποιότητα αφού, οι υπεύθυνοι της έχουν παραδοσιακή σχέση με το εμπόριο και τα ποιοτικά προϊόντα που παράγει η Βόρεια Ελλάδα. Η Μικροζυθοποιία Siris παράγει μια μπύρα τύπου Pils και μια μπύρα τύπου IPA. (sirisbrewery)

Notias

Η πρώτη ελληνική μπύρα με σαφράν, είναι γεγονός. Με Αρκαδικό σαφράν, η μπύρα παράγεται στο Βέλγιο. Πλούσιος, πυκνός αφρός με μεγάλη διάρκεια. Δροσιστική και ελαφριά, αφιλτράριστη και απαστερίωτη, ζυμώνεται για δεύτερη φορά στη φιάλη. Λαμπερό, ξανθό θολό χρώμα και λεπτές νότες σαφράν στη γεύση της. Ιδανική για όλες τις εποχές

Marea

Η ΕΛΙΞΗ, παράγει στην Χαλκίδα την διπλοζύμωτη, καστανοκόκκινη, Marea. Διαθέτει πλούσιο αφρό, ενώ τα αρώματα της είναι βυνώδη με νότες από φρούτα. Γευστικά, θα συναντήσουμε και καραμέλα, ενώ η επίγευση της είναι πικρή. Στα συστατικά της περιέχονται ο αραβόσιτος και το ρύζι ενώ γίνεται και προσθήκη ζάχαρης, πέρα των γνωστών υλικών όπως της βύνης κριθαριού και σιταριού, του λυκίσκου και της μαγιάς. (mareabeer)

Delphi

Μια μεσογειακή μπύρα, ανοιχτόχρωμη και λαμπερή, ιδιαίτερα αρωματική και με χαρακτηριστική τόσο γεύση όσο και επίγευση. Μια μη παστεριωμένη μπύρα που ζυμώνεται, με τον παραδοσιακό τρόπο, στο μπουκάλι. (delphibeer)

ΘΗΤΑ και ΖΗΤΑ

Μια Lager, που κυκλοφορεί μόνο σε φιάλη των 500ml. Άρωμα κριθαριού απ την ξανθιά μπύρα που θα είναι μια δροσερή απόλαυση στην κατάλληλη θερμοκρασία. Μάλλον τα ελληνικά γράμματα εμπνέουν τους Έλληνες παραγωγούς μπύρας, για διάφορους λόγους, ωστόσο στην Θεσσαλική Ζυθοποιία, αποφάσισαν να παράγουν τη ΘΗΤΑ, όπως το πρώτο γράμμα της Ζυθοποιίας. Η πρώτη παρτίδα παρήχθει στο ζυθοποιείο της Πειραϊκής στην Λαμία, για την εταιρεία που εδρεύει στο Κορωπί Αττικής (Θεσσαλική Ζυθοποιία)

Alexander the Great beer

Η Alexander the Great beer, μια Scotch Ale με ρουμπινί χρώμα και βαθμούς αλκοόλ 6%, έχει υιοθετήσει το όνομα της από τον αρχαίο στρατηλάτη θέλοντας έτσι να τονιστεί από την εταιρεία η δυναμική και η ιδιαιτερότητα της. Για την παραγωγή της χρησιμοποιείται βύνη κριθαριού και σιταριού, λυκίσκος ο οποίος και κάνει διακριτικά αισθητή την παρουσία του στην γεύση της, μαγιά και καραμέλα που είναι η πρωταγωνίστρια στην γεύση και την μυρωδιά της μπύρας. (Unibrau Hellas)

BLUE Island

Είναι η πρώτη φρέσκια καλοκαιρινή μπύρα που παράγεται στην Ελλάδα και την υπεροχή της στην ποιότητα και τη γεύση της την οφείλει στην παρασκευή της από ακριβά και ποιοτικά υλικά και στην παραδοσιακή κριθαρένια βύνη της. Ο πλούσιος αρωματικός λυκίσκος της προσδίδει το ασύγκριτο άρωμα της και την πλούσια απαλή της γεύση. (Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης)

Brink’s

Η μπύρα Brink’s ξεκινάει το χτίσιμο της το 2001 οπότε και ολοκληρώνονται οι εργασίες στα κτήρια τους οι οποίες είχαν ξεκινήσει λίγα χρόνια πριν. Πολλοί τη γνωρίσαμε ως Ρεθυμνιακή αλλά ο νόμος περί ζύθου δεν προβλέπει ονομασία προέλευσης.

Η πρώτη παραγωγή ξεκίνησε την 31/8/2001 και σύντομα η πρώτη βιολογική μπύρα στην Ελλάδα ήταν έτοιμη, μετά από πολλές περιπέτειες, σε ζυθοποιείο χωρίς κουφώματα, χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα (με μία παλιά και μικρή γεννήτρια) και χωρίς τον κατάλληλο ψυκτικό εξοπλισμό ( η δεξαμενή ψύχθηκε με παγάκια). (Ρεθυμνιακή Ζυθοποιία)

Berlin

Η Berlin, δημιουργείται με πολύ μεράκι και αφοσίωση από τους ανθρώπους της ΕΖΑ κατά τα αυστηρά πρότυπα του Γερμανικού Νόμου Αγνότητας του 1516: την αυθεντική διαδικασία που επινόησε και κατοχύρωσε ο δούκας της Βαυαρίας Wilhelm IV πριν από 500 και πλέον χρόνια, για την παραγωγή ενός ζύθου που υπερέχει γευστικά και χαρακτηριστικά. (Ελληνική Zυθοποιία Αταλάντης)

Canal Dive

Το όνομα της προκύπτει από το αξιοθέατο της πόλης, τον ισθμό της Κορίνθου, ενώ ταυτόχρονα μας προκαλεί για μια βουτιά στην απόλαυση. Και οι δύο ετικέτες είναι φρέσκιες, αφιλτράριστες και απαστερίωτες. Μπορείτε να τις βρείτε διαθέσιμες σε μπουκάλια των 330ml και των 500ml. Οι εμπνευστές της Canal Dive έχουν προτιμήσει να χρησιμοποιήσουν αγγλικούς και αμερικάνικους λυκίσκους. (canaldive)

Donkey

Η ζυθοποιία Santorini brewing company με σήμα κατατεθέν το γνωστό σε όλους γάιδαρο. Η παρέα έχοντας αποκτήσει σύγχρονο εξοπλισμό από την Αυστρία, καταλήγει έπειτα από πειραματισμούς και αλχημείες σε δύο πολύ διαφορετικές από τα συνηθισμένα συνταγές. Οι ετικέτες της ζυθοποιίας είναι η Yellow Donkey ή αλλιώς ο Κίτρινος Γάιδαρος και ο Κόκκινος αδερφός η Red Donkey. (Santorini brewing company)

Έζα ζ

Τα υψηλών προδιαγραφών υλικά της με το νερό από πηγή του Παρνασσού προσδίδουν στην μπύρα έζα ζ μία μεστή πλούσια γεύση με πλούσιο σώμα και μία λαμπερή καστανόξανθη εμφάνιση που την διαφοροποιούν από οποιοδήποτε άλλο προϊόν της κατηγορίας της. (Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης Α.Ε.)

Mary Rose

H κόκκινη μπύρα Mary Rose είναι εμπνευσμένη από το θρυλικό Βρετανικό Πλοίο του βασιλικού στόλου της Αγγλίας και βασίζεται σε μια αγγλική συνταγή εμπνευσμένη. Η Mary Rose Red Ale πρωτοκυκλοφόρησε στην Ελλάδα το 2009 από τις τότε Ελληνικές Μικροζυθοποιίες (σημερινή Ολυμπιακή Ζυθοποιία – FIX).

Χάρμα

Η δεύτερη κατα σειρά ζυθποιία στην Κρήτη ήρθε να προσθεθεί στον χάρτη της ελληνικής ζυθοποιίας. ξανθιά μπύρα Χάρμα τύπου Lager έχει το γνωστό ξανθοκίτρινο χρώμα ενώ είναι λίγο περισσότερο θολή από τις κοινές ξανθιές. Έχει μια ελαφρα βυνωδης γευση με λεπτη επιγευση λυκισκου, μετριας πικράδας. Τέλος ο αφρός είναι αρκετά πυκνός μέτριας διάρκειας. Κατάλληλη θερμοκρασία σερβιρίσματος 7 βαθμοί. (cretanbeer)

Φρέσκια Μπύρα Χίου

Η Φρέσκια Μπύρα Χίου ξεκίνησε την επίσημη παραγωγή και εμφιάλωση της το 2012 και αποτελεί μια από τις ελάχιστες φρέσκιες μπύρες στην αγορά. Η εμφιάλωση της γίνεται πάντα αφιλτράριστη και απαστερίωτη για να διατηρεί όλη τη γεύση και τα χαρακτηριστικά μιας πραγματικής μπύρας. Η δραστηριότητα ξεκίνησε δύο χρόνια νωρίτερα οπότε και ιδρύθηκε η μικροζυθοποιία με διακριτικό τίτλο “Ζυθοποιία Χίου”.

Το 2011 διαμορφώθηκε και ο αντίστοιχος χώρος στην περιοχή του Κάμπου της Χίου ενώ τα τελευταία χρόνια η επιχείρηση μεγαλώνει και επεκτείνεται.Τον Σεπτέμβριο του 2012 ξεκίνησε την “εξαγωγή” της μπύρας και εκτός Χίου, σε επιλεγμένα σημεία στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Βόλο, Πάτρα, Καλαμάτα κτλ.) (chiosbeer).


http://www.eglimatikotita.gr/2016/05/2014.html
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Θα ξαναγίνει ποτέ η Ελλαδίτσα μας ανταγωνιστική ;

15
Για ποια ανάπτυξη μιλάτε κύριοι της κυβέρνησης
Εικόνα
Ο Σιμονάκης παλιά, ήταν ένας πάμφτωχος, πολύτεκνος και ανάπηρος συγχωριανός μου που παρά τα χτυπήματα της μοίρας, δεν έχανε ποτέ του το χιούμορ του. Πολλές φορές αναστέναζε στο καφενείο μονολογώντας αργά-αργά : “- Ε ρε και να ’χαμε καμιά πεντακοσαριά χιλιάδες καράβια γεμάτα λίρες!“ Ξεκινούσε τη φράση του, άκουγες για πεντακοσαριά, υπέθετες δραχμές, αλλά αμέσως συνειδητοποιούσες ότι εννοεί χιλιάδες, που γινόταν μετά καράβια για να καταλήξουν γεμάτα λίρες. Το παράλογο της επιθυμίας του δήλωνε την ακραία στέρηση που βίωνε και την άκρατη επιθυμία του για έξοδο από τη φτώχεια.

Τον θυμήθηκα αυτές τις μέρες βλέποντας τους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ να πιπιλίζουν ομαδικά την καραμέλα για την Ανάπτυξη.
Την Ανάπτυξη που έρχεται.
Την Ανάπτυξη, που κάτι της έτυχε στο δρόμο, αλλά όπου να ’ναι καταφθάνει.
Την Ανάπτυξη, που θα μας λύσει όλα τα προβλήματα, που θα εξαφανίσει την ανεργία και θα γεμίσει το μπεζαχτά της Κυβέρνησης για να θα μπορεί να κάνει ξανά χουβαρτναλίκια στην εκλογική πελατεία της.
Κούνια που σας κούναγε λέω εγώ!
Θέλετε ανάπτυξη ρε; Πάρτε χαρτί και μολύβι και γράφτε :

ΧΡΗΣΗ ΓΗΣ
Είναι ανεπίτρεπτο να μην έχουν καθοριστεί επακριβώς οι χρήσεις γης και να μην υπάρχουν ζώνες ανάπτυξης. Οι υπάρχουσες ΒΙΠΕ αποτρέπουν τους επενδυτές γιατί εκεί μέσα στοιχίζει 20 και 30 χιλιάδες το στρέμμα και υπάρχουν ένα σωρό παράλογοι κανονισμοί και διαλυτικές αιρέσεις στους όρους πώλησης των οικοπέδων, που σαστίζει κανείς μόνο να τους διαβάσει.
Από την άλλη, οι εκτάσεις σε όλη την επικράτεια είναι τόσο πολύ κατακερματισμένες που αποτελεί άθλο να μπορέσει να συγκεντρώσει ένας επενδυτής μια έκταση 10 στρεμμάτων. Αν βρει τα μισά, για τα υπόλοιπα πληρώνει πέντε φορές επάνω, γιατί οι γείτονες σκέφτονται ότι ήρθε ο θείος από την Αμερική που θα αγοράσει το ακαλλιέργητο μπαΐρι τους για χρυσάφι.
Υπάρχει και η λύση της μακροχρόνιας μίσθωσης εκτάσεων του δημοσίου, αλλά αυτό το χαρτί είναι καμένο, δεδομένου ότι οι μισθώσεις αυτές δεν μεταγράφονται στο υποθηκοφυλακείο και ως εκ τούτου δεν μπορούν να προσημειωθούν από την Τράπεζα για εξασφάλιση του επενδυτικού δανείου.
Τέλος δεν νοείται, όλοι αυτοί οι εμπλεκόμενοι για τη χρήση γης, ΕΟΤ, στρατός, αρχαιολογία, δασαρχείο κλπ, να μην έχουν εκδώσει χάρτες με περιοχές του ενδιαφέροντός τους, έτσι ώστε να γνωρίζει με μια ματιά ο επενδυτής αν η περιοχή που τον ενδιαφέρει εμπίπτει στη δικαιοδοσία κάποιας υπηρεσίας ή υπουργείου, αντί να περιμένει μήνες και χρόνια για τις απαντήσεις.

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
Είναι γνωστό θέμα και εξαντλημένο, γι’ αυτό και δεν χρειάζεται να επεκταθούμε. Η υψηλή φορολογία και η γραφειοκρατία τρέπουν σε φυγή τις επενδύσεις.

ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ
Ασχολίαστο.

ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
Εκσυγχρονισμός της εργατικής νομοθεσίας. Δεν είναι λογικό κάποιος μακροχρόνια άνεργος να χάνει για ένα ολόκληρο χρόνο το επίδομα ανεργίας επειδή βρήκε να κάνει μερικά μεροκάματα. Με τον τρόπο αυτό τον αποξενώνουμε από την αγορά εργασίας. Δεν είναι λογικό επίσης, ένας αγροτο-εργάτης για μια μέρα εργασίας να χρειάζεται να πληρώσει όλο το μηνιάτικο στον ΟΓΑ, επειδή ο ΟΓΑ αρνείται να εκσυγχρονιστεί.
Περιορισμός της συνδικαλιστικής ασυδοσίας.
Πέρα από τα δικαιώματα του εργαζόμενου, υπάρχουν και τα δικαιώματα του ανέργου.

ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ
Εδώ και δύο χρόνια ισχύει το πόθεν έσχες για κεφάλαια που προορίζονται για επενδύσεις. Ρωτάω: με ποια λογική τα κεφάλαια ενός αλλοδαπού, που μπορεί να είναι και μαφιόζος, είναι καλοδεχούμενα και ενός Έλληνα πολίτη όχι; Μήπως αποφασίσαμε να χαρίσουμε τα ελληνικά αυτά κεφάλαια στους Ελβετούς Τραπεζίτες; Η υστερία αυτή, επεκτείνεται και σε νόμιμα κεφάλαια εντός της επικράτειας. Έχεις, ας υποθέσουμε μια Α.Ε. που θέλεις να μειώσεις το κεφάλαιό της και με τα χρήματα που θα πάρεις να συστήσεις μια νέα Εταιρία. Ε, λοιπόν, δεν μπορείς! Το σκεπτικό είναι πως επειδή πριν 20 χρόνια δε σε ρώτησαν που τα βρήκες, ενδέχεται τα χρήματα αυτά να ήταν μαύρα. Αν τώρα εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι τα κατείχες νόμιμα, ότι με την επένδυση αυτών των χρημάτων πληρώθηκαν μισθοί, φόροι, ασφαλιστικές εισφορές κλπ, τους είναι απλά αδιάφορο.
Μ’ αυτά και μ’ αυτά, αν πιστεύουμε ότι υπάρχουν πολλοί Έλληνες που έχουν στην Τράπεζα εκατομμύρια και είναι διατεθειμένοι να ρισκάρουν και να τα επενδύσουν, είμαστε πολύ γελασμένοι. Θα χρειαστεί να περιμένουμε πολύ.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ – ΠΑΤΕΝΤΕΣ
Στον τομέα αυτόν είμαστε αιώνες πίσω. Όλοι όσοι κατασκευάζουν κάτι, από αλατιέρες μέχρι γεωργικά μηχανήματα, διατείνονται ότι έχουν πατέντα. Στην πράξη όμως, ούτε τη διεύθυνση του ΟΒΙ γνωρίζουν. Πολύ περισσότερο δε, αγνοούν παντελώς το κόστος και τη διαδικασία απόκτησης ενός διπλώματος ευρεσιτεχνίας, καθώς επίσης και τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτό. Στα Πολυτεχνεία και τις τεχνικές σχολές, θα μπορούσαν να διδάσκονται κάποια πράγματα που έχουν σχέση με τις ευρεσιτεχνίες, έτσι ώστε με τον καιρό να αποκτήσουμε τη σχετική κουλτούρα.

ΕΛΟΤ – ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Κάθε κράτος που σέβεται τον εαυτό του, έχει εδώ και αιώνες κάποια πρότυπα και προδιαγραφές που τα ακολουθεί σε κάθε κατασκευαστικό βήμα. Οι ξένοι τεχνίτες τα έχουν αυτά για Ευαγγέλιο. Σε εμάς εδώ, αν δεν κάνω λάθος, υπάρχουν ελληνικές προδιαγραφές μόνο για τους ηλιακούς θερμοσίφωνες. Όλα τα άλλα πρότυπα είναι ξένα, που πρέπει να πληρώσει κάποιος για να τα προμηθευτεί. Είναι σε ξένη γλώσσα, αγγλικά συνήθως ή γερμανικά. Θα έπρεπε να συσταθεί μια επιστημονική επιτροπή προκειμένου να μεταφράσει και να εντάξει στους ελληνικούς κανονισμούς κάποια πετυχημένα και χρηστικά ξένα πρότυπα, έτσι ώστε σταδιακά να εφαρμόζονται από όλους.

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Δεν γίνονται δουλειές υψηλής προστιθέμενης αξίας χωρίς καταρτισμένο τεχνικό προσωπικό. Τελεία και παύλα. Στη χώρα μας, οι τεχνικές σχολές είναι υπό διωγμό και κατατρεγμό. Πάνε οι εποχές που ο Προμηθέας, το Ευγενίδειο Ίδρυμα και ο Ευκλείδης έβγαζαν τεχνιταράδες. Τη χαριστική βολή, ή μάλλον το χτύπημα καράτε το έδωσε πριν 15 χρόνια ο ανεγκέφαλος καρατέκα Πέτρος Ευθυμίου όταν αναβάθμισε τα ΤΕΙ σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Από τότε, κανείς σπουδαστής τους δεν καταδέχεται να πιάσει κατσαβίδι ή γερμανοπολύγωνο. Ψάξτε στην αγορά εργασίας να βρείτε ένα πιστοποιημένο ηλεκτροσυγκολλητή, έναν βιομηχανικό σχεδιαστή, ή κάποιον που να γνωρίζει από αυτοματισμούς βιομηχανίας. Αν βρείτε κάποιον για να τον προσλάβετε, τρυπήστε μου τη μύτη.

ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ
Το ζητούμενο των ημερών! Παρόλη τη διάδοση της πληροφορίας, σήμερα περισσότερο από ποτέ, οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη από εξειδικευμένες γνώσεις. Θα έπρεπε να δοθούν κίνητρα για να ιδρυθούν τα ανάλογα αυτοδιοικούμενα και αυτοχρηματοδοτούμενα ινστιτούτα, που να παρέχουν έναντι αμοιβής φυσικά, εξειδικευμένες γνώσεις σε όσους τις έχουν ανάγκη. Λαμπρό παράδειγμα τέτοιου ιδρύματος εδώ και πολλά χρόνια είναι η Αμερικανική Γεωργική Σχολή στη Θεσσαλονίκη, η οποία και τα έξοδά της βγάζει, αλλά και διαφωτίζει ένα μεγάλο αριθμό αγροτοκτηνοτρόφων.
Το ιδανικό στην περίπτωση θα ήταν να υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια συνδεμένα με την παραγωγή και αμειβόμενα για τις υπηρεσίες τους με τους όρους της αγοράς.
Ανάμεσα στις υπηρεσίες που έχουν μεγάλη ζήτηση είναι και η οργάνωση που απαιτείται για την εξαγωγή προϊόντων π.χ. προδιαγραφές, πρότυπα, ευρωπαϊκοί κανονισμοί, ετικέτες (αν πρόκειται για ποτά ή τρόφιμα), οργάνωση συμμετοχής σε εκθέσεις του εξωτερικού κλπ. Πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να ενθαρρυνθούν ιδιώτες να αναλάβουν αυτή τη δουλειά. Είναι κάτι που θα βοηθήσει την εξαγωγή ελληνικών προϊόντων. Υπάρχει βέβαια και ο Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγών, αλλά αυτός οργανώνει εκδρομές μόνο για τους υπαλλήλους και τους συγγενείς τους.

ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ
Καμιά επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει αν δεν μπορεί να βρει άμεσα στην αγορά, ανταλλακτικά, αναλώσιμα, πρώτες ύλες και τεχνική υποστήριξη. Με εξαίρεση τον Πειραιά και λίγο τη Θεσσαλονίκη, σε όλες τις άλλες περιοχές της Ελλάδας, αν χρειάζεται κανείς κάτι από τα παραπάνω, είναι μόνος σαν την καλαμιά στον κάμπο.
Γι’ αυτό χρειάζονται οι μεγάλες επιχειρήσεις που δημιουργούν εταιρίες δορυφόρους. Από τη συνεργασία όλων έρχεται η προκοπή και η ανάπτυξη.

Η ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΑΠΝΟΙΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Όταν οι Γερμανοί έχασαν τις επιχειρήσεις κλωστοϋφαντουργίας, έχασαν και τον κλάδο κατασκευής ανάλογων μηχανημάτων γιατί δεν είχαν πελάτες στη γειτονιά τους.
Κατασκευάζει κάποιος ας πούμε ένα εργαλείο, ή ένα μηχάνημα. Το πρώτο μοντέλο είναι σίγουρο ότι έχει “παιδικές ασθένειες” και χρήζει βελτιώσεων. Δεν μπορεί να πουληθεί αμέσως στην άλλη άκρη του κόσμου, παρά μόνο στη γειτονιά του κατασκευαστή. Θα μπορέσει έτσι να πάρει πληροφορίες και σχόλια για τη λειτουργία του προϊόντος του, έτσι ώστε να προσπαθήσει να το βελτιώσει.
Με την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα, λύση στο πρόβλημα αυτό δε φαίνεται να υπάρχει, παρά μόνο αν εστιαστούμε σε δυο-τρία αντικείμενα που θα αποτελέσουν την ατμομηχανή της ανάπτυξης. Δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα στην παρούσα φάση. Η κατασκευή όμως αγροτικών μηχανημάτων (λέω ένα παράδειγμα), ή μηχανημάτων επεξεργασίας και τυποποίησης τροφίμων δείχνουν να έχουν κάποια προοπτική. Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι τομείς.

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ
Οι περισσότεροι συνεταιρισμοί στην Ελλάδα απέτυχαν επειδή δημιούργησαν ασύλληπτα χρέη και οι Τράπεζες κάποια στιγμή σταμάτησαν να τους χρηματοδοτούν. Κάποιους απ’ αυτούς, εξακολουθούμε βέβαια να τους πληρώνουμε ακόμη.
Παλιά, όταν κάποιος δεν τα έπαιρνε τα γράμματα, έλεγαν δεν πειράζει θα γίνει αγρότης ή κτηνοτρόφος. Λάθος! Η ασθένεια των συνεταιρισμών λέγεται αγραμματοσύνη. Ανάμεσα σε εκατό-διακόσιους συνεταιριστές, βρίσκεται ένας που ξέρει λίγα κολλυβογράμματα και αυτός ορίζεται πρόεδρος του συνεταιρισμού. Τα αποτελέσματα είναι λίγο πολύ γνωστά: Ο πρόεδρος αυτός καλείται να διοικήσει ένα οργανισμό τέτοιο, που υπερβαίνει τις ικανότητές του στη διοίκηση, μπερδεύει την τσέπη του με το ταμείο του συνεταιρισμού με αποτέλεσμα να επέρχεται το λογιστικό και ταμειακό χάος, ενώ σε ακραίες περιπτώσεις υποκύπτει στον πειρασμό του μαμωνά, (βοηθάνε σ’ αυτό και οι συναλλασσόμενοι με το συνεταιρισμό). Και επειδή κανείς συνεταιριστής δεν έχει τις γνώσεις να ζητήσει και να κάνει έλεγχο στα πεπραγμένα του συνεταιρισμού, το πράγμα ξεφεύγει των ορίων, με τα γνωστά αποτελέσματα.
Γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να δοθούν ιδιαίτερα κίνητρα σε συνεταιρισμούς που έχουν μορφωμένα μέλη.

ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ
Τελευταίο κι όχι αμελητέο, είναι το συμπέρασμα ότι πρέπει να εστιαστούμε στα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα και να βρούμε τρόπους να τα κάνουμε έσοδα.
Τέτοιο πλεονέκτημα είναι για παράδειγμα η ηλιοφάνεια της Ελλάδας.
Μια ηλιόλουστη περίοδος του χρόνου, αποδίδει τετραπλάσια παραγωγή οπωροκηπευτικών από ότι μια μουντή και συννεφιασμένη στη Βόρεια Ευρώπη. Ένα κιλοβάτ φωτοβολταϊκής εγκατεστημένης ισχύος αποδίδει 1600 κιλοβατώρες ετησίως, τη στιγμή που το αντίστοιχο στη Γερμανία αποδίδει λιγότερο από 1000.
Η ευεργετική δράση του Ήλιου και στην υγεία του ανθρώπου εξαίρεται ήδη από την εποχή του Ομήρου. Ο Ήλιος της Ελλάδας μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης και για ανθρώπους που ψάχνουν τρόπους να βελτιώσουν την υγεία τους.
Η ομορφιά του Ελλάδας και των ανοιχτόκαρδων κατοίκων της αποτελούν επίσης ακαταμάχητο πλεονέκτημα.
Ο τουρισμός στην Ελλάδα, δεν έχει δώσει ακόμα ούτε το ένα δέκατο των δυνατοτήτων του. Εξαντλούμε τη φαντασία μας σο “Rooms to let” ενώ θα μπορούσαν να γίνουν χιλιάδες άλλα πράγματα που να προσελκύσουν τουρίστες αλλά και μόνιμους αλλοδαπούς κατοίκους εισοδηματίες.
Η ναυτιλία είναι ένα άλλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Εκεί που οι Γερμανοί έφαγαν τα μούτρα τους, οι Έλληνες εφοπλιστές διαπρέπουν. Ανάγκη μεγάλη να λειτουργήσουν τα ελληνικά ναυπηγεία με ιδιωτικά κεφάλαια, απαλλαγμένα από τη γάγγραινα του κακώς εννοούμενου συνδικαλισμού. Ο παραλογισμός να γυρνάνε τους χώρους εργασίας με το θερμόμετρο ανά χείρας και μόλις γράψει 25 βαθμούς να μετατρέπουν το 8ωρο σε 4ωρο αλλά με πλήρεις αποδοχές, η άρνηση της εργασίας κατά τα Σ/Κ όταν το καράβι είναι στη δεξαμενή για μια μικροεπισκευή και τρέχουν οι ρήτρες της πλοιοκτήτριας εταιρίας, όλα αυτά είναι πράγματα που κάνουν τους εφοπλιστές να ρίχνουν μαύρη πέτρα μετά την πρώτη εμπειρία σε ελληνικό ναυπηγείο.
Λιμάνια, μαρίνες ιστιοπλοΐας, θαλάσσια φυσικά και αρχαιολογικά πάρκα είναι τομείς με τεράστιο ενδιαφέρον.
Η αγροτικές καλλιέργειες πρέπει να φύγουν από τα επιδοτούμενα καλαμπόκια και βαμβάκια και να στραφούν σε άλλες με υψηλότερη προστιθέμενη αξία. Οι αγρότες μας καλώς ή κακώς, βρέθηκαν να κατέχει ο καθένας τους ένα μηχανολογικό εξοπλισμό πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, τη στιγμή που ο μέσος Βούλγαρος, ο Σκοπιανός, ή ο Αλβανός γείτονας, έχει για μόνα εργαλεία μια τσάπα και ένα φτυάρι. Ας βάλουν οι Έλληνες αγρότες τα μηχανήματά τους να δουλέψουν, όσο το δυνατόν περισσότερες ώρες το χρόνο. Έτσι θα μπορέσουν να αποπληρώσουν και τα δάνειά τους.
Άλλος τομέας είναι οι υδροπονικές καλλιέργειες που είναι πρωτόγνωρες στη χώρα μας, αλλά είναι πολλά υποσχόμενες.
Τα 12 εκατομμύρια αιγοπρόβατα της ελληνικής κτηνοτροφίας πρέπει να πάψουν να εκτρέφονται με τις ίδιες μεθόδους που είχε ο κύκλωπας Πολύφημος. Μια βόλτα σε σύγχρονες κτηνοτροφικές μονάδες της Δανίας και της Ολλανδίας θα μας δείξει το δρόμο για σύγχρονες εκμεταλλεύσεις.
Επιχείρησα να σκιαγραφήσω λίγο τα θέματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη.
Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι.
Τελειώνοντας, να τονίσω ότι το θέμα της ανάπτυξης δεν εξαντλείται με λίγα λόγια, αλλά πρέπει επειγόντως να χαραχθούν στρατηγικοί στόχοι από σοβαρούς ανθρώπους γνώστες του αντικειμένου.

Ιεροκλής Σαββίδης













http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2 ... t_883.html
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Θα ξαναγίνει ποτέ η Ελλαδίτσα μας ανταγωνιστική ;

16
Το λάθος που έκανα τότε, όταν πρωτο έγραψα το συγκεκριμένο θέμα, ήταν ότι έπιανα την ανταγωνιστικότητα ως Εθνική Ανταγωνιστικότητα, ενώ στην πραγματικότητα έπρεπε να την εξετάζω ανά κλάδο. Για παράδειγμα, τα τελευταία χρόνια, η ανταγωνιστικότητα της Ελλάδος, και ειδικά της Κρήτης, στον Τουρισμό έχει αυξηθεί ραγδαία και η Ελλάδα έχει μετεξελιχθεί σε παγκόσμιο παίκτη, ενώ ταυτόχρονα σε άλλους κλάδους είμαστε Μπακλαντές.
#
#
Η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού
Στον σύγχρονο κόσμο, η οικονομική επιβίωση των κρατών προϋποθέτει να διαθέτουν τη δυνατότητα παραγωγής διεθνώς εμπορεύσιμων αγαθών και υπηρεσιών με ανταγωνιστικούς όρους. Ο τουρισμός αποτελεί, για την Ελλάδα, την κατ’ εξοχήν εξωστρεφή και εξαγωγική δραστηριότητα για την οποία μπορεί να διεκδικήσει μία από τις πρώτες θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη ανταγωνιστικότητας, αφού το brand του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι ένα από τα ισχυρότερα παγκοσμίως. Μελέτη της γαλλικής εταιρείας ερευνών αγοράς Ipsos, από τις πλέον έγκυρες διεθνώς, αναδεικνύει το ελληνικό τουριστικό brand ως το 5ο ισχυρότερο παγκοσμίως. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγαν –κατά τη διάρκεια της έξαρσης της πανδημίας πέρυσι τον Σεπτέμβριο– ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού της Ισπανίας Turespana και το Βασιλικό Ινστιτούτο El Cano της Ισπανίας, αναφορικά με το ποια ήταν η χώρα που ήθελαν να επισκεφθούν μετά την πανδημία οι πολίτες 29 χωρών, η Ελλάδα ήταν ο Νο 1 προτιμώμενος προορισμός για τους Ευρωπαίους πολίτες και ο Νο 5 για τις άλλες αγορές. Τέλος, πρόσφατη μελέτη διαφόρων βρετανικών οργανισμών διαχείρισης και προώθησης προορισμών, μεταξύ των οποίων και ο Visit Britain, επιβεβαίωσε τα παραπάνω.Ερευνα του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ) για την Ελλάδα και ανταγωνίστριες χώρες (Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Μάλτα, Τουρκία και Κροατία) προσδιόρισε ως τα πλέον ισχυρά χαρακτηριστικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος την εγγενή αίσθηση φιλοξενίας και φιλικότητας που αισθάνεται ο επισκέπτης στην Ελλάδα, τις υποδομές διαμονής, την αίσθηση ασφάλειας και τη γαστρονομία και –στη συνέχεια– τις παραλίες, ενώ τα τοπία μας, αν και αξιολογήθηκαν υψηλά, δεν θεωρήθηκε ότι υπερτερούν αυτών των άλλων χωρών. Είναι δηλαδή αξιοσημείωτο, σε αντίθεση με την ευρέως διαδεδομένη άποψη, ότι το πλεονέκτημά μας δεν είναι τόσο οι φυσικές ομορφιές της χώρας αλλά το ανθρώπινο στοιχείο της ως οικοδεσπότες και κάποια ανθρωπογενή χαρακτηριστικά, όπως τα καταλύματα, η γαστρονομία και η αίσθηση ασφάλειας.Αντίθετα, τα πεδία στα οποία η Ελλάδα μειονεκτεί έναντι του ανταγωνισμού συνδέονται κυρίως με τη λειτουργία των προορισμών (δημόσιες υποδομές, καθαριότητα, πληροφόρηση, άναρχη πολεοδομία, έλλειψη ποικιλίας δραστηριοτήτων, shopping). Πολύ ενδιαφέρον είναι επίσης ότι αν και η Ελλάδα βαθμολογείται θετικά ως προς τις αρχαιότητες, καταγράφεται η αναγκαιότητα για ανάπτυξη μιας ευρύτερης ποικιλομορφίας –π.χ. βυζαντινός, νεότερος και σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός– αλλά και αναβάθμιση της παρουσίασης των πολιτιστικών πόρων με περισσότερο ενδιαφέροντες τρόπους για τον επισκέπτη (story telling) πέρα από τη βασική τεκμηρίωση που προσφέρεται. Αρνητική είναι επίσης και η εικόνα για άλλους παράγοντες που είναι εξίσου σημαντικοί για τους τουρίστες με ενδιαφέρον στον πολιτισμό, όπως είναι η κατάσταση και η καθαριότητα εντός και εκτός των αρχαιολογικών χώρων, η εικόνα των πόλεων, αλλά και το φάσμα αγοραστικών επιλογών (shopping), οι επιλογές για ψυχαγωγικές δραστηριότητες κ.λπ.Παρά τα προαναφερθέντα σημαντικά πλεονεκτήματα και εν μέρει λόγω των μειονεκτημάτων, στην παγκόσμια κατάταξη τουριστικής ανταγωνιστικότητας του World Economic Forum του 2019, η Ελλάδα κατατάχθηκε στη θέση 24 επί 140 χωρών. Αν και η θέση αυτή είναι πολύ καλύτερη από τη θέση 59 που κατατάχθηκε η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας στο σύνολό της, είναι αρκετά πίσω από την Ισπανία (Νο 1), τη Γαλλία (Νο 2), την Ιταλία (Νο 8) και την Πορτογαλία (Νο 12). Δύο από τους σημαντικότερους λόγους για τους οποίους συμβαίνει αυτό είναι το επιχειρηματικό περιβάλλον, για το οποίο η Ελλάδα κατέχει τη θέση 119 επί 140 χωρών και το φορολογικό πλαίσιο στο οποίο καταλαμβάνει την τελευταία 140ή θέση επί 140 χωρών.Συνοψίζοντας, ο ελληνικός τουρισμός έχει πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα που μπορούν να μετατραπούν σε ισχυρό παγκόσμιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της καλύτερης διαχείρισης προορισμών, και μάλιστα σε θέματα βιωσιμότητας για την οποία υπάρχει μια αυξημένη ευαισθησία μετά την πανδημία, ενός στρατηγικού ψηφιακού μετασχηματισμού στις κατευθύνσεις που ανέδειξε πρόσφατη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ και της Accenture και ενός περισσότερο φιλικού επιχειρηματικού και φορολογικού πλαισίου. Με τον τρόπο αυτό, μέρη όπως τα νησιά μας, που είναι δύσκολο να δει κανείς πώς μπορούν να ενταχθούν με άλλο τρόπο στον σύγχρονο παγκόσμιο καταμερισμό εργασίας, θα αναβαθμίσουν τη θέση τους στον παγκόσμιο τουρισμό καθώς αυτός θα ανακάμπτει και θα ανακτήσουν και βελτιώσουν το πολύ ικανοποιητικό επίπεδο διαβίωσης που τους προσφέρει η τουριστική δραστηριότητα.* Ο κ. Αρης Ικκος είναι οικονομολόγος – επιστημονικός διευθυντής Ινστιτούτου ΣΕΤΕ.

Πηγή : https://www.kathimerini.gr/economy/5614 ... toyrismoy/
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Βιώσιμη Ανάπτυξη

17
Για να γίνει ανταγωνιστική ασφαλώς θα πρέπει να είναι και βιώσιμη. Άραγε είναι βιώσιμη η Ελλάδα ; ποια είναι η γνώμη σας ; Για να δούμε τι λένε οι επιστημονικές θεωρίες σχετικά με την βιωσιμότητα :

Βιώσιμη Ανάπτυξη: Η Σημαντικότερη Έννοια του 21ου Αιώνα

(Από την ομάδα του Positivelife.gr.)
Η βιώσιμη ανάπτυξη αναφέρεται στην οικονομική ανάπτυξη που σχεδιάζεται και υλοποιείται λαμβάνοντας υπόψη την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα. Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί μία από τις σημαντικότερες έννοιες του 21ου αιώνα. Στόχος της αειφορίας είναι η απολαβή αγαθών από το περιβάλλον, χωρίς όμως να απειλείται η παραγωγή ικανοποιητικής ποσότητας των προϊόντων στο μέλλον. Συναφείς όροι, οι οποίοι συνήθως χρησιμοποιούνται με σχεδόν ταυτόσημη έννοια, είναι η πράσινη ανάπτυξη και η πράσινη οικονομία. Η βιωσιμότητα συνεπάγεται ότι οι φυσικοί πόροι εκμεταλλεύονται με μικρότερη ταχύτητα από αυτή με την οποία ανανεώνονται. 

Οι Τρεις Πυλώνες της Βιώσιμης Ανάπτυξης
• Οικονομική Βιωσιμότητα Η οικονομική βιωσιμότητα αναφέρεται σε αποφάσεις που λαμβάνονται µε τον πιο συνετό τρόπο σε σχέση µε τις άλλες πτυχές της βιωσιμότητας. 
• Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα, για να επιτευχθεί προϋποθέτει τη διατήρηση της πλήρης λειτουργικότητας του φυσικού περιβάλλοντος.
• Κοινωνική Βιωσιμότητα Η κοινωνική βιωσιμότητα στοχεύει στη γενικότερη βελτίωση της κοινωνίας. Σε γενικές γραμμές η κοινωνική βιωσιμότητα υποστηρίζει ότι οι μελλοντικές γενεές έχουν δικαιώματα στην ίδια ή καλύτερη ποιότητα ζωής από τη σημερινή. 

Βιώσιμη Ανάπτυξη και Περιβάλλον
Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι βαθιά συνδεδεμένη με το περιβάλλον. Η σωστή διαχείριση του περιβάλλοντος είναι ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν σήμερα, καθώς ο άνθρωπος έχει ανάγκη όλες τις δραστηριότητες και τα προϊόντα που του προσφέρει. Εκτός από την ορθή χρήση των δραστηριοτήτων του περιβάλλοντος, η βιώσιμη ανάπτυξη ασχολείται και με την προστασία του περιβάλλοντος µε σκοπό τη χρήση του από τις μελλοντικές γενιές.

Βιώσιμη Ανάπτυξη και η Κοινωνική της Διάσταση 
Η ανάπτυξη και η ευημερία που παρατηρήθηκε σε αγορές και οικονομίες, στα πλαίσια της διαδικασίας της παγκοσμιοποίησης τα τελευταία εβδομήντα περίπου χρόνια, επιδείνωσαν όχι μόνο τα περιβαλλοντικά, αλλά και τα κοινωνικά προβλήματα, όπως η απόλυτη φτώχεια και η πλήρης στέρηση βασικών αγαθών που βασανίζουν πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού. Είναι φανερή λοιπόν η αλληλεπίδραση μεταξύ της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης και της προστασίας του περιβάλλοντος. 

Βιώσιμη Ανάπτυξη και Οικονομία
Ένα από τα βασικά προβλήματα του συνδυασμού της παγκόσμιας οικονομίας και της βιώσιμης ανάπτυξης είναι ότι οι οικονομίες δε χρησιμοποιούν τους πόρους που είναι διαθέσιμοι αποδοτικά. Επίσης η σπανιότητα είναι μία από τις κύριες οικονομικές αρχές της βιωσιμότητας. Η έλλειψη φυσικών πόρων της γης δημιουργεί την ανάγκη εύρεσης ενός αποδοτικού και καλύτερου τρόπου εκμετάλλευσης των διαθέσιμων πόρων. 

Η Ανάγκη της Βιωσιμότητας
Τις τελευταίες δεκαετίες όλο και περισσότερες επιστημονικές έρευνες αποδεικνύουν την υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Οι διαπιστώσεις και οι αποδείξεις αυτές συντελούν στη συνειδητοποίηση ότι η οικονομική ανάπτυξη έχει κάποια όρια τα οποία προσδιορίζονται κυρίως από την ικανότητα του πλανήτη. Καταβάλλονται προσπάθειες για να υιοθετηθεί ένας πιο φιλικός προς το περιβάλλον τόνος, στη σχέση εκμετάλλευσης των φυσικών πόρων και αναπτυξιακών πολιτικών τα τελευταία χρόνια. 
Ουσιαστικά, η βιώσιμη ανάπτυξη απαιτεί μια παγκόσμια πολιτική μακροπρόθεσμου σχεδιασμού. Πρόκειται για μια προσπάθεια να ενσωματωθούν οι περιβαλλοντικές διαστάσεις στις αναπτυξιακές πολιτικές και μια προσπάθεια συντονισμού της περιβαλλοντικής και οικονομικής ανάπτυξης. Η συμπόρευση και των τριών πυλώνων της βιώσιμης ανάπτυξης είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Απαιτούνται συντονισμένες ενέργειες από πολλούς παράγοντες – πολιτεία, οργανώσεις, επιχειρήσεις κλπ.
https://positivelife.gr/business/nea-dr ... %BD%CE%BD/

_____
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια - Ελληνική Οικονομία”

cron