ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ! (Δράσης ενάντια στο νέο βιβλίο της Γραμματικής Ε΄και Στ΄Δημοτικού

1
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ! (Δράσης ενάντια στο νέο βιβλίο της Γραμματικής Ε΄και Στ΄Δημοτικού και γενικά σε κάθε βιβλίο που επιχειρεί να διαβρώσει την Ελληνική γλώσσα ή τον Ελληνικό Πολιτισμό)
asimpiestos
Εικόνα
H Ομάδα Δράσης ενάντια στο νέο βιβλίο της Γραμματικής Ε΄και Στ΄Δημοτικού και γενικά σε κάθε βιβλίο που επιχειρεί να διαβρώσει την Ελληνική γλώσσα ή τον Ελληνικό Πολιτισμό, διενεργεί ΨΗΦΙΣΜΑ (PETITION) ζητώντας την απόσυρση του βιβλίου.

Κάθε Έλληνας, αλλά και κάθε άνθρωπος με συνείδηση καλείται να το υπογράψει!


Η Ελλάδα για άλλη μια φορά αποτελεί “πείραμα”! Όμως σε κάθε πείραμα, υπάρχει και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ !



ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ!

Διαβάστε παρακάτω το κείμενο του ψηφίσματος:
Η ομάδα στο facebook: Ομάδα Δράσης ενάντια στο νέο βιβλίο της Γραμματικής Ε΄και Στ΄Δημοτικού

Με το παρόν ψήφισμα διαμαρτυρόμαστε εντονότατα για την έκδοση και κυκλοφορία του νέου βιβλίου Γραμματικής Ε’ και Στ’ τάξης του Δημοτικού, στο οποίο διαπιστώνουμε οτι «δολοφονείται» η γλώσσα μας. Η γλώσσα που χάρισε χιλιάδες λέξεις της σε άλλες γλώσσες, εμπλουτίζοντας ετσι το λεξιλόγιο τους.

Με το νέο σύστημα γραφής, που με μεγάλη μεθοδικότητα μας επιβάλλεται, βήμα-βήμα θα οδηγηθούμε σε πλήρη εξευτελισμό της γλώσσας μας, στην οποία μεγαλούργησαν οι ποιητές και οι συγγραφείς μας. ο Παλαμάς, ο Σολωμός, ο Καβάφης. ο Καζαντζάκης, ο Παπαδιαμάντης, ο Μυριβήλης.

Αγανακτισμένοι με αυτήν την αλλαγή, που θα οδηγήσει τα παιδιά μας σε πλήρη άγνοια της ΣΩΣΤΗΣ ελληνικής γλώσσας

Ζ Η Τ Α Μ Ε

Την κατάργηση της νέας Γραμματικής και την επαναφορά του βιβλίου Γραμματικής του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, το οποίο μέχρι τώρα, έκανε άριστα τη δουλειά του να μαθαίνει στα παιδιά μας ΣΩΣΤΑ Ελληνικά, όπως τα κληρονομήσαμε κι εμείς απο τους παλαιότερους.

Το επιχείρημα ότι πρόκειται για μια επιστημονική φωνητική Γραμματική, δεν μπορεί να γίνει δεκτό, αφού σε όλες τις γλώσσες η διδασκαλία του μαθήματος γίνεται για να μάθουν τα παιδιά τη Γραμματική και τη χρήση της ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ, ώστε να διαμορφώσουν σωστά και τον προφορικό.

Η γλώσσα δεν ειναι τεχνολογία που μπορεί να μεταβληθεί ή να εξελιχθεί από επιστήμονες με «προοδευτικές» ιδέες.

Η ελληνική γλώσσα ήταν, είναι και πρέπει να συνεχίσει να είναι η γλώσσα του Ελληνισμού.

Αν οι αρμόδιοι θεωρούν το βιβλίο του Τριανταφυλλίδη «ξεπερασμενο» στην εμφάνιση, μπορούν να του αλλάξουν μορφή, όχι περιεχόμενο.

Καμία χώρα δεν καταφεύγει σε τέτοιο ύπουλο τροπο για να αλλοιώσει τη γλώσσα και τον πολιτισμό της. Εμείς γιατί; Ποια και ποιών συμφέροντα εξυπηρετούνται;

Για τους παραπάνω λόγους και χωρίς να στεκόμαστε σε συγκεκριμένα σημεία του βιβλίου που θεωρούμε απαράδεκτα, όπως π.χ. οι λατινικοί χαρακτήρες, που δεν έχουν καμιά θέση σε βιβλίο εκμάθησης της Ελληνικής, ΑΛΛΑ για τη γενική του εικόνα και επιδίωξη διενεργούμε το παρόν ψήφισμα, προκειμένου να πετύχουμε την απόσυρσή του.

Το ψήφισμα καλείται να υπογράψει όχι μόνο ΟΛΟΣ ο Ελληνισμός, αλλά και όποιος άλλος πολίτης συμφωνεί ότι δεν επιτρέπεται να επιχειρείται αλλοίωση μιας μητρικής γλώσσας μέσω της διδασκαλίας, ειδικά στις μικρές ευαίσθητες ηλικίες.


AVAAZ.ORG COMMUNITYpetition
.\n.\n.\n\n
Εικόνα

Re: ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ! (Δράσης ενάντια στο νέο βιβλίο της Γραμματικής Ε΄και Στ΄Δημοτικού

2
Ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος:«ΑΡΙΣΤΗ» Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ.....
Εικόνα
Εξυπηρετεί αφάνταστα ώστε να μην ξαναβρεθεί η Χώρα μας στην οικονομική δυσπραγία του σήμερα. Είναι τεράστιο το εθνικό κόστος της Δωρεάν Παιδείας. Ξεζουμίζει οικονομικά τα νοικοκυριά. Στρέφει τη νεολαία στα γράμματα, εγκαταλείποντας την γεωργία και την κτηνοτροφία (μια τουρκική παροιμία λέει: ben ağa, sen ağa, ineği kim sağa, δηλ. εγώ αγάς, εσύ αγάς, την αγελάδα ποιός θα την αρμέξει;).

Μπάζει τους νέους στα Πανεπιστήμια και τους βγάζει όλους ανεξαιρέτως με πτυχίο. Τελικά, ως Χώρα είναι περισσότερο επονοίδιστο να έχεις ανέργους πτυχιούχους ΑΕΙ παρά ανέργους του Δημοτικού Σχολείου.
Γι’ αυτό, καλώς ήρθες νέα Γραμματική με τα 5 φωνήεντα!
Τέλος στους γραμματικούς κανόνες, τέλος στο Συντακτικό, τέλος στο Ετυμολογικό.


Τι χρειάζεται να κατανοούν τα ελληνόπουλα την ποίηση του Ελύτη, ή τα κείμενα, θεός φυλάξοι, του Παπαδιαμάντη; Για αρχαία κείμενα και μεσαιωνική γραμματολογία, ούτε λόγος να γίνεται! Όσο πιο λίγα γνωρίζουν τα νέα παιδιά μας, τόσο λιγότερες απαιτήσεις θα έχουν. Σκάστε, λοιπόν, αγράμματα όντα, και μη μιλάτε! Φθηνό εργατικό δυναμικό, θα είστε, χωρίς πολλές πολλές απαιτήσεις.
Και μην αρχίσει κανένας να φλυαρεί "τι θα γίνει το Έθνος μας" και παρόμοια δακρύβρεχτα. Δεν χανόμαστε εμείς! Τα πλουσιόπαιδα θα συνεχίσουν να εγγράφονται στα Κολλέγια και θα συγκροτούν την ελίτ του αύριο. Μια μικρή αριστοκρατία του πνεύματος, όση χρειάζεται η Χώρα.
Για το πόπολο τι να νοιαζόμαστε τώρα;


Ήταν κάποτε ένας χαζός Έλληνας, Σεφέρη τον έλεγαν, που έγραφε, ο αφελής:
"...γιατί όλα γίνονται στην Ελλάδα σα να μας κινεί ένα θανάσιμο μίσος για τη λαλιά μας. Το κακό είναι τόσο μεγάλο, που μόνο σαν ένα φαινόμενο ομαδικής ψυχοπάθειας θα μπορούσε να εξηγηθεί. Ίσως οι απωθήσεις που προκάλεσε μια δασκαλοκρατία πολλών αιώνων, έπρεπε να καταλήξουν στις σημερινές μας νευρώσεις. Στα χρόνια μας το ζήτημα δεν είναι πια αν θα γράφουμε καθαρεύουσα ή δημοτική. Το τραγικό ζήτημα είναι αν θα γράφουμε ή όχι ελληνικά ή ένα οποιοδήποτε ελληνόμορφο εσπεράντο. Δυστυχώς όλα γίνονται σα να προτιμούμε το εσπεράντο, σα να θέλουμε να ξεκάνουμε με όλα τα μέσα τη γλώσσα μας" (Δοκιμές, ΑΔ Τόμος, σελ. 321).
Και παρακάτω: "Ο Θεός μας χάρισε μια γλώσσα ζωντανή, εύρωστη, πεισματάρα και χαριτωμένη, που αντέχει ακόμα, μολονότι έχουμε εξαπολύσει όλα τα θεριά για να τη φάνε. Έφαγαν όσο μπόρεσαν, αλλά, απομένει μαγιά, που λιγοστεύει και δεν μένει πια καιρός για να μένουμε αμέριμνοι... Αν συνεχίσουμε τον ίδιο δρόμο, αν αφεθούμε μοιρολατρικά στη δύναμη των πραγμάτων, θα βρεθούμε στο τέλος μπροστά σε μια γλώσσα εξευτελισμένη, πολύσπερμη και ασπόνδυλη" (Δοκιμές, ΒΔ Τόμος, σελ.173,179,303).


Σιγά μωρέ, ποιός θα μπορεί να τον διαβάσει κι αυτόν, σε λίγα χρόνια;

pentapostagma

.
phpBB [video]

Εικόνα
.\n.\n.\n\n
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Η Ελληνική Γλώσσα”