Σελίδα 1 από 1

Τι απαντά ο Ιερώνυμος για την μισθοδοσία των κληρικών

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2012, 14:23
από emman
Τι απαντά ο Ιερώνυμος για την μισθοδοσία των κληρικών




Επιστολή προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και τους αρχηγούς των κομμάτων της Βουλής, έστειλε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, θέλοντας να δώσει με αυτόν τον τρόπο την απάντηση τις Εκκλησίας σχετικά με τα όσα λέγονται για τα θέματα της φορολόγησης της Εκκλησίας, της μισθοδοσίας των κληρικών καθώς και για τα έσοδα της Εκκλησίας.

Σκοπός αυτής της επιστολής είναι, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ανακοίνωση, «να τοποθετηθούν τα πράγματα στις ορθές τους διαστάσεις και να παύσει η ανεύθυνη αναπαραγωγή εσφαλμένης και στερεότυπης πληροφόρησης και η δημιουργία στρεβλών εντυπώσεων σε βάρος της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος, προφανώς προς την κατεύθυνση της εξυπηρέτησης ακατανόητων σκοπιμοτήτων».

Αναλυτικά η επιστολή του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου:

Με αφορμή επαναλαμβανόμενα δημοσιεύματα μερίδας του ευρωπαϊκού Τύπου σχετικά με τα θέματα της φορολόγησης της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος και της μισθοδοσίας των κληρικών Της, των οποίων οι συντάκτες, κατά παράβαση οιασδήποτε έννοιας δεοντολογίας, αποφεύγουν να απευθύνουν σχετικά ερωτήματα στο αρμόδιο Γραφείο Τύπου για τη σφαιρική ενημέρωσή τους, είμαστε υποχρεωμένοι να προβούμε στις παρακάτω διευκρινήσεις προς αποκατάσταση της αλήθειας:

Α. Η φορολόγηση της Εκκλησίας
Οι τελευταίες φοροαπαλλαγές υπέρ της Ορθόδοξης Εκκλησίας, όπως και υπέρ όλων ανεξαιρέτως των γνωστών θρησκειών στην Ελλάδα, καταργήθηκαν στις 23.4.2010 με τον Ν. 3842/2010. Έκτοτε, τα νομικά πρόσωπα της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος καταβάλλουν: 1) φόρο για τα ακίνητά τους και μάλιστα με τριπλάσιο συντελεστή από τον ισχύοντα για τους λοιπούς δημόσιους οργανισμούς της χώρας, 2) φόρο επί των κατ΄έτος μισθωμάτων που εισπράττουν από ακίνητα με συντελεστή ύψους 20% επί της αξίας τους, δηλαδή μεγαλύτερο από αυτόν που ισχύει για τους ιδιώτες, 3) συμπληρωματικό φόρο επί των εισοδημάτων τους από οικοδομές και εκμισθώσεις γαιών με συντελεστή 3%, 4) προκαταβολή φόρου για το επόμενο έτος με συντελεστή 55% επί της αξίας του παραπάνω συμπληρωματικού φόρου, 5) φόρο επί των κληρονομιών και δωρεών με συντελεστή 0,5% επί της αξίας τους, 6) τέλος χαρτοσήμου και δικαιώματα ΟΓΑ συνολικού ποσοστού 2,40% επί κάθε χρηματικής παροχής των πιστών προς τους Ι. Ναούς λόγω ιεροπραξιών.

Επίσης τα παραπάνω νομικά πρόσωπα της Εκκλησίας παρακρατούν και αποδίδουν στο ελληνικό Δημόσιο όλους τους φόρους, που είναι υποχρεωμένοι να παρακρατούν και να αποδίδουν και όλοι οι ιδιώτες φορολογούμενοι κατά τις συναλλαγές τους με τρίτους (φόρο μισθωτών υπηρεσιών, ΦΠΑ κ.λπ.).

Από τον φόρο επί της ακίνητης περιουσίας απαλλάσσονται, κατά την φορολογική νομοθεσία, μόνο οι λατρευτικοί και κοινωφελούς χρήσεως χώροι όλων ανεξαιρέτως των θρησκειών και δογμάτων.

Η Κεντρική Υπηρεσία της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι Ιερές Μητροπόλεις, οι Ενορίες, οι Ιερές Μονές και τα Εκκλησιαστικά Ιδρύματα κατέβαλαν συνολικά κατά το έτος 2011 φόρους ύψους 12.584.139,92€.

Β. Η μισθοδοσία των κληρικών
Η μισθοδοσία των κληρικών καταβάλλεται από το Δημόσιο ως συμβατική υποχρέωσή του, την οποία ανέλαβε από το 1833 έναντι της Εκκλησίας, εφόσον το 65% (2/3) της τότε αγροτικής και αστικής ακίνητης περιουσίας Της περιήλθε σε αυτό.

Έκτοτε και έως σήμερα, το 96% της εναπομείνασας ως άνω περιουσίας έχει - μονομερώς (με διάφορους νόμους της Ελληνικής Πολιτείας) ή με δωρεές της Εκκλησίας - περιέλθει επίσης στο Δημόσιο.

Οι μεγαλύτερες μαζικές παραχωρήσεις αγροτικών ακινήτων της Εκκλησίας στο Κράτος έγιναν προς αρωγή των προσφύγων της Μικρασιατικής Καταστροφής (1922), καθώς και των ακτημόνων καλλιεργητών μετά το 1945.
Τα σημαντικότερα δε δημόσια κτίρια της πρωτεύουσας (ακαδημαϊκά ιδρύματα, νοσοκομεία κ.ά.) έχουν ανεγερθεί σε ακίνητα, που παραχωρήθηκαν δωρεάν από την Εκκλησία για τον σκοπό αυτό.

Σήμερα, το μεγαλύτερο μέρος της εκκλησιαστικής περιουσίας αποτελείται από δασικές εκτάσεις, στις οποίες δεν επιτρέπεται, κατά το Ελληνικό Σύνταγμα, καμία μεταβολή του προορισμού και της χρήσης τους, και από λίγα αστικά ακίνητα, στα περισσότερα εκ των οποίων έχουν επιβληθεί από το Κράτος ρυμοτομικές απαλλοτριώσεις για να καταστούν κοινόχρηστοι χώροι, χωρίς όμως τα νομικά πρόσωπα της Ορθόδοξης Εκκλησίας να έχουν αποζημιωθεί γι΄ αυτές, ελλείψει χρηματικών πόρων των Δήμων.

Σημειωτέον ότι ο μισθός του διακόνου και του πρεσβυτέρου της Ορθόδοξης Εκκλησίας καθορίζεται από τον ίδιο νόμο που ισχύει για τους δημοσίους υπαλλήλους και υπόκειται στις ίδιες περικοπές και φορολογικές κρατήσεις.

Γ. Τα έσοδα της Εκκλησίας
Τα έσοδα της Εκκλησίας προέρχονται από τα μισθώματα των εναπομεινάντων ακινήτων Της, τα μερίσματα από τραπεζικές μετοχές και τις εθελοντικές εισφορές των πιστών.

Σημειωτέον ότι με νόμο, από το 2008, έχει διακοπεί η καταβολή μερισμάτων στους μετόχους των τραπεζών, ενώ και η κτηματαγορά διέρχεται μεγάλη κρίση.

Παρόλα αυτά τον Οκτώβριο 2010 η Εκκλησία της Ελλάδος στήριξε την ελληνική οικονομία συμμετέχοντας στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Εθνικής Τραπέζης της Ελλάδος με το ποσό των 27 εκατομμυρίων ευρώ, που προήλθε από τραπεζικό δανεισμό.

Οι μετοχές αυτές σήμερα, πέραν του ότι δεν αποδίδουν μέρισμα, έχουν σχεδόν μηδαμινή αξία μεταπώλησης.
Ας υπογραμμιστεί ότι η Εκκλησία της Ελλάδος δεν έχει εισοδήματα από εμπορικές επιχειρήσεις ή εν γένει επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Δ. Το κοινωνικό έργο της Εκκλησίας
Οι Ι. Μητροπόλεις, οι Ι. Ναοί και τα Εκκλησιαστικά Ιδρύματα, από συστάσεως του ελληνικού κράτους μέχρι και σήμερα, χωρίς διακοπή, και φυσικά ιδιαιτέρως τώρα που ο λαός μας δοκιμάζεται, αναπτύσσουν πλήθος δράσεων και φιλανθρωπικών πρωτοβουλιών για την ανακούφιση όσων έχουν ανάγκη.

Σήμερα η Εκκλησία της Ελλάδος λειτουργεί: 2.325 φιλόπτωχα ταμεία, 10 βρεφονηπιακούς σταθμούς, 10 παιδικούς σταθμούς, 19 στέγες γερόντων στην Ι. Αρχιεπισκοπή Αθηνών και 66 στις Ι. Μητροπόλεις, 13 θεραπευτήρια χρονίως πασχόντων, 8 ιδρύματα για άτομα με ειδικές ανάγκες, 10 νοσοκομεία – ιατρεία, 7 ιδρύματα ψυχικής υγείας, 6 ξενώνες για αστέγους, 1 ξενώνα για φιλοξενία συνοδών ασθενών, 36 οικοτροφεία - ορφανοτροφεία, πολλά ιδρύματα παιδικής προστασίας, πάνω από 200 κέντρα δωρεάν σίτισης με συνεχή αύξηση των προσφερομένων μερίδων φαγητού, κοινωνικά παντοπωλεία, σημεία δωρεάν διανομής ειδών ένδυσης και υπόδησης και φοιτητικά οικοτροφεία.

Οι φιλοξενούμενοι στις πάσης φύσεως κοινωνικές υποδομές της Εκκλησίας κατά το έτος 2011 (διαμονή, σίτιση, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη) ανήλθαν στον αριθμό των 5.862 ατόμων.

Λειτουργούν επίσης 54 κατασκηνώσεις, όπου φιλοξενούνται ετησίως περισσότερα από 15.000 παιδιά.
Επιπλέον, λειτουργεί υπηρεσία της Ιεράς Συνόδου για την υποδοχή των μεταναστών και την παροχή νομικής τους υποστήριξης στην υποβολή αιτήματος ασύλου.

Ακόμη ας ληφθεί υπόψη ότι χορηγούνται καθημερινά χρηματικά βοηθήματα σε απόρους και υποτροφίες σε Έλληνες και αλλοδαπούς φοιτητές.

Συνολικά κατά το έτος 2010 όλοι οι φορείς της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος δαπάνησαν για το φιλανθρωπικό και κοινωνικό τους έργο το ποσό των 96.234.510,47 ευρώ.

Ας ληφθεί υπόψη ότι τα παραπάνω στοιχεία δεν αφορούν στην Μοναστική Κοινότητα του Αγίου Όρους, στην Εκκλησία της Κρήτης και στις Ι. Μητροπόλεις της Δωδεκανήσου, που αποτελούν διοικητικά ανεξάρτητες (και διαφορετικές της Εκκλησίας της Ελλάδος) εκκλησιαστικές δικαιοδοσίες κατά το ελληνικό δίκαιο.

Θεωρούμε επιβεβλημένη την αποστολή του παρόντος, προκειμένου να τοποθετηθούν τα πράγματα στις ορθές τους διαστάσεις και να παύσει η ανεύθυνη αναπαραγωγή εσφαλμένης και στερεότυπης πληροφόρησης και η δημιουργία στρεβλών εντυπώσεων σε βάρος της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος, προφανώς προς την κατεύθυνση της εξυπηρέτησης ακατανόητων σκοπιμοτήτων.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Re: Τι απαντά ο Ιερώνυμος για την μισθοδοσία των κληρικών

Δημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2012, 18:32
από omg
26 Απρ 2010


ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

Κατά καιρούς και με διάφορες αφορμές, είτε αυτές είναι οικονομική κρίση είτε σκάνδαλα Ιερέων υπαρκτά ή ανύπαρκτα, επανέρχεται συχνά – πυκνά στην επικαιρότητα η εκκλησιαστική περιουσία και η από το κράτος μισθοδοσία των Ιερέων.
Έτσι εμφανίζονται διάφοροι «ειδήμονες» στα μέσα μαζικής ενημέρωσης κραυγάζοντες για το πως είναι δυνατόν η Πολιτεία να ανέχεται την Εκκλησία να διαθέτει τεράστια ακίνητη περιουσία και να μην την κατάσχει προς όφελος των πολιτών. Ή πως ανέχεται εξίσου η Πολιτεία να αμοίβει αυτή τους Ιερείς αντί να το πράττει αυτό η Εκκλησία από την τεράστια κατ’ αυτούς περιουσία της. Και το κερασάκι στην τούρτα από τους παραπάνω κραυγάζοντες «ειδήμονες». Ο χωρισμός Εκκλησίας και κράτους.
Βέβαια όπως αποδείξαμε με αδιάσειστα και κάθε άλλο παρά Εκκλησιαστικά ντοκουμέντα στο άρθρο μας «Βατοπαίδι και Εκκλησιαστική Περιουσία» , η Εκκλησία μόνο τεράστια ακίνητη περιουσία δεν διαθέτει.
Κατ’ όμοιο τρόπο λοιπόν και στο παρόν άρθρο με σπάνια ντοκουμέντα θα απομυθοποιήσουμε όλα αυτά τα κακόβουλα που ακούγονται για την μισθοδοσία των Ιερέων από το κράτος...

Κατ’ αρχάς οφείλουμε να δούμε πως αμείβονταν επί χρόνια οι Ιερείς και αν αυτό γίνονταν ή όχι εσαεί από το κράτος, ούτως ώστε να διαλύσουμε τον πρώτο μύθο που λέγεται κατά κόρον πως οι Ιερείς αμείβονταν πάντα από το κράτος.

Η ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ

Επί χρόνια λοιπόν η μισθοδοσία των Ιερέων κάθε άλλο παρά γίνονταν από το κράτος. Διότι το «βάρος» αυτό το είχαν αναλάβει οι πιστοί της κάθε ενορίας, οι οποίοι έριχναν τον οβολόν τους για τον Ιερέα όταν προσέρχονταν στην Θεία Λειτουργία ή κανόνιζαν κάποια τιμή με τον Ιερέα όταν επρόκειτο να τελεστεί κάποιο μυστήριο Γάμος, Βάπτιση κ.λ.π. Υπήρχαν βέβαια και Ιερείς – συνήθως σε αγροτικές περιοχές – οι οποίοι αμείβονταν σε είδος δηλαδή από τα προϊόντα που τους έφερναν οι πιστοί. Κατάλοιπο λοιπόν του παραπάνω τρόπου αμοιβής των Ιερέων είναι να δίνεται και σήμερα από το πιστό ένα Χ ποσό στον Ιερέα όταν τελεί κάποια ιεροπραξία π.χ. τρισάγιο στους τάφους των κοιμητηρίων.
Καιρός όμως να αποδείξουμε τους ισχυρισμούς μας – περί της αμοιβής των Ιερέων από τους πιστούς – με ντοκουμέντα και μάλιστα επίσημα και όχι με λόγια του αέρα αρέσκονται πολλοί.
Το πρώτο μας ντοκουμέντο το οποίο παραθέτουμε ευθύς αμέσως, προέρχεται από το επίσημο δελτίο της Εκκλησίας της Ελλάδας «Εκκλησία», αριθμός φύλλου 44 – 45, Σάββατο 11 Νοεμβρίου 1939:


http://3.bp.blogspot.com/_uJ_xLe23vaU/S ... %CE%91.jpg
Εικόνα
http://1.bp.blogspot.com/_uJ_xLe23vaU/S ... E%91+2.jpg
Εικόνα
"Εκκλησία" 1939: Οι πιστοί με τον οβολό τους συντηρούσαν τους Ιερείς

Στο φύλλο αυτό και με τον τίτλο «Τυχηρά και δικαιώματα» ο Ταλαντίου Προκόπιος δημοσιεύει ένα φωτισμένο πράγματι άρθρο για το ποια πρέπει να είναι η ορθή και σύμφωνα με την Χριστιανική αντίληψη αμοιβή των κληρικών, επειδή είχαν παρατηρηθεί κάποια δυσάρεστα και λυπηρά γεγονότα εκ μέρους κάποιων Ιερέων οι οποίοι έβλεπαν δυστυχώς εμπορικά το ζήτημα αυτό.
Έτσι μεταξύ άλλων γράφει ο Ταλαντίου Προκόπιος: « Ουδείς δύναται να αμφισβητήση ότι ο Ιερός Κλήρος δικαιούται της εκ μέρους των πιστών συντηρήσεως αυτού και ότι η συντήρησις του Ι. Κλήρου είναι καθήκον των πιστών έναντι της Εκκλησίας …» Και λίγο πιο κάτω ομοίως: « Η συντήρησις του Ι. Κλήρου είναι καθήκον γενικόν των πιστών. Πάντες υποχρεούνται, όπως εισφέρωσι…»
Όπως λοιπόν διαπιστώνουμε ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΣΥΝΤΗΡΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. Με ποιο τρόπο; Το γράφει πιο κάτω που ελέγχει κάποιες ακοσμίες που γίνονταν από μερικούς Ιερείς: « Δεν είναι λοιπόν προτιμώτερον αντί της ακοσμίας ταύτης να περιαχθή δίσκος εν τω Ι. Ναώ ή να τεθή απλώς ούτος «δια τους Ιερείς» εν οικείω της κεντρικής εισόδου του Ι. Ναού τόπω;» Από τα παραπάνω εκτεθέντα βλέπουμε λοιπόν πως οι πιστοί ρίχνοντας τον οβολό τους είτε στην δισκοφορία που γίνονταν στον Ιερό Ναό, είτε σε κάποιο κουτί συντηρούσαν μ’ αυτό τον τρόπο τους Ιερείς.
Δυστυχώς όμως ο πιο πάνω τρόπος αμοιβής των Ιερέων είχε και τα τρωτά του. Γιατί όπως σημειώνει ο Ταλαντίου Προκόπιος, ατυχώς κάποιοι Ιερείς δεν στέκονταν στο ύψος της αποστολής τους, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται θλιβερά γεγονότα όπως π.χ. να στέκεται ο Ιερέας στη είσοδο του Ιερού Ναού και να μην αφήνει τους πιστούς να εισέλθουν εις αυτόν, αν δεν έριχναν κάποιο κέρμα σ’ ένα δίσκο ή σε ένα δοχείο που μάλιστα είχε και αγιασμό μέσα. Ή το άλλο θλιβερό γεγονός που περιγράφει λίγο πιο κάτω, όταν μια ομάδα πιστών περιφέρονταν από Ναό σε Ναό με τους άρτους της αρτοκλασίας για να τιμήσουν κάποιον εορτάζοντα πολιούχο άγιο, γιατί δεν συμφωνούσαν στην τιμή της Ιεροπραξίας με τους αντίστοιχους Ιερείς.
Ευτυχώς όλα αυτά εξέλιπον όταν ανέλαβε το κράτος να μισθοδοτεί τους Ιερείς. ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΙΑ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ; Το πώς και το πότε θα το δούμε ευθύς αμέσως.

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΝΑ ΜΙΣΘΟΔΟΤΕΙ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ

Από την 1 Οκτωβρίου 1945 οι ενοριακοί Ναοί απαλλάσσονται από την υποχρέωση της καταβολής της μισθοδοσίας των Ιερέων γιατί αναλαμβάνει πλέον η Πολιτεία την μισθοδοσία αυτών, κατόπιν συμφωνίας που επήλθε μεταξύ αυτής και της Εκκλησίας. Και το ερώτημα που τίθεται ευθύς αμέσως είναι. Τα κονδύλια που θα χρειαστούν για την αμοιβή των κληρικών τα αναλαμβάνει εξολοκλήρου το κράτος, ιδιαίτερα σε μια περίοδο που μόλις η Ελλάδα είχε εξέλθει από ένα καταστροφικό πόλεμο και παντού κείτονταν ερείπια, τα οποία έπρεπε επειγόντως να ανοικοδομηθούν για να βαδίσει και πάλι τον δρόμο της προόδου; Όχι βέβαια; Τα κονδύλια για την μισθοδοσία των Ιερέων, τα αναλαμβάνει πάλι η Εκκλησία – μέσω του οβολού των πιστών τέκνων της βέβαια – διότι υποχρεούται ο κάθε ενοριακός Ναός να καταβάλει εισφορά 25% επί των ακαθαρίστων εισπράξεων στην οικεία Οικονομική Εφορία. Έτσι τα Εκκλησιαστικά Συμβούλια ήταν υποχρεωμένα ανά τρίμηνο να καταβάλουν στο Δημόσιο Ταμείο την εισφορά του 25% επί των ακαθαρίστων εισπράξεων, αλλιώς υπήρχε ο κίνδυνος να μην πληρωθούν ούτε οι μισθοί ούτε οι συντάξεις όσων Ιερέων δεν κατέβαλαν ή απέκρυπταν την αντίστοιχη εισφορά.
Προς απόδειξη των ισχυρισμών μας δημοσιεύουμε την υπ’ αριθμόν 233 εγκύκλιο που απέστειλε ο τότε Μητροπολίτης Φθιώτιδας Αμβρόσιος, στις 24 Σεπτεμβρίου 1945 προς όλες τις ενορίες της Μητρόπολης Φθιώτιδας, όπου αναφέρει τον καινούργιο τρόπο μισθοδοσίας των κληρικών καθώς και τις ενέργειες που οφείλουν να κάνουν τα Εκκλησιαστικά Συμβούλια για την απόδοση της εισφοράς του 25%. Αξίζει να προσέξει ο αναγνώστης πως κατηγοροποιούνται μισθολογικά οι Ιερείς καθώς επίσης και αυτό που υποστηρίξαμε πιο πάνω. Πως δηλαδή υπήρχαν Ιερείς που αντί για χρήματα, αμείβονταν με τα προϊόντα που τους έφερναν οι πιστοί:

http://3.bp.blogspot.com/_uJ_xLe23vaU/S ... %CE%A3.jpg
Εικόνα
H υπ’ αριθμόν 233 εγκύκλιοs που απέστειλε ο τότε Μητροπολίτης Φθιώτιδας Αμβρόσιος, στις 24 Σεπτεμβρίου 1945 για το νέο τρόπο μισθοδοσίας των Ιερέων

Προϊόντος του χρόνου η απόδοση της εισφοράς του 25% στο Δημόσιο έγινε 35%, η οποία εισπράττονταν ανελλιπώς όλα αυτά τα χρόνια μέχρι της πρόσφατης κατάργησής της το 2004.

Άξιον προσοχής και παρατηρήσεως είναι, πως όλα αυτά τα συναπτά έτη η Εκκλησία εκτός της εισφοράς του 25% και μετέπειτα 35%, απέδιδε και αποδίδει στο κράτος και:
Φόρο από τις εισπράξεις ενοικίων διαφόρων οικημάτων και αγρών που έχει στην κατοχή της.
Φόρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας. Για το 2008 και 2009 που μπήκε το ΕΤΑΚ (φόρος αντικειμενικής αξίας) απέδωσε το 1 τοις χιλίοις και για το 2010 θα αποδώσει 3 τοις χιλίοις.
Άξιον προσοχής και παρατηρήσεως επίσης είναι, πως όταν το Κράτος πήρε το 1949 για ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ την Εκκλησιαστική Περιουσία ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ. Περισσότερα μπορεί να δει ο αναγνώστης στο άρθρο μας «Βατοπαίδι και Εκκλησιαστική Περιουσία»
( http://antiairetikos.blogspot.com/2008/ ... st_29.html ).


Το 2004 όπως είπαμε με απόφαση του τότε υφυπουργού Οικονομικών της κυβέρνησης Σημίτη, Χρήστου Πάχτα, καταργείται η εισφορά του 35% επειδή οι Ιεροί Ναοί αναγνωρίζονται ως Φιλανθρωπικά Σωματεία.

ΤΟ «ΚΕΡΑΣΑΚΙ» ΣΤΗ ΤΟΥΡΤΑ

Όπως είπαμε και στη αρχή του άρθρου μας οι διάφοροι «ειδήμονες» κραυγάζουν για το χωρισμό Εκκλησίας και κράτους πιστεύοντας πως έτσι θα πληγεί η Εκκλησία. Το πόσο γελασμένοι είναι όλοι αυτοί οι κύριοι είναι περιττό να το πούμε. Η Εκκλησία ούτε έπαθε ποτέ τίποτα ούτε και αν γίνει ο χωρισμός πρόκειται να πάθει τίποτε. Είναι τόσο μεγάλη η αγάπη των πιστών παιδιών της που δεν θα την αφήσουν να πάθει το παραμικρό.
Άλλωστε λίγο Εκκλησιαστική Ιστορία να ήξερε κάποιος από αυτούς τους «ειδήμονες», δεν θα τα έλεγε αυτά. Γιατί από την στιγμή της ίδρυσης του Νεοελληνικού κράτους και της συμπόρευσής του με την Εκκλησία δεν ήταν λίγες οι φορές που επενέβη στα εσωτερικά της. Ενδεικτικά να αναφέρουμε δύο γεγονότα. Επί Βασιλείας του Όθωνα όταν συνεδρίαζε η Ιερά Σύνοδος παρευρίσκετο υποχρεωτικά αντιπρόσωπος του Βασιλέως, ο οποίος αν δεν του άρεσε κάποια απόφαση της Ιερά Συνόδου την ακύρωνε και την επέστρεφε πίσω!
Το δε 1967 παρατύπως με πραξικόπημα το Κράτος καταργεί τον τότε αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο Β΄ (κατά κόσμο Θεμιστοκλή Χατζησταύρου) και ενθρονίζει αρχιεπίσκοπο με «αριστίνδην» Σύνοδο τον εκλεκτό των ανακτόρων Ιερώνυμο Κοτσώνη.

Τέλος κάτι που αγνοούν όλοι αυτοί οι «ειδήμονες» και το οποίο δεν το αναφέρουμε υπό τύπου απειλής ή πρόκλησης σε αυτούς τους δύσκολους οικονομικούς καιρούς που καλούμαστε να διαβιώσουμε, αλλά σαν κάτι που φυσιολογικά θα γίνει βάσει της νομιμότητας.

Αν επέλθει χωρισμός Εκκλησίας – Κράτους, τότε το Κράτος είναι υποχρεωμένο να αποδώσει πίσω την δημευθείσα υπ’ αυτού Εκκλησιαστική Περιουσία. Περιττό βέβαια να αναφέρουμε τι τεράστιο κονδύλι θα είναι που είναι αδύνατο να αντέξει η χειμάζουσα Οικονομία μας.

Source: http://antiairetikos.blogspot.gr/2010/0 ... st_26.html
---------------

Σχόλιο omg:
Ίσως τώρα αρχίσατε μερικοί να ....."ξυπνάτε"?
Βλέπετε "Χρονολογίες"...1939.....1945...!!!!!????
Χμμ...1939 και 1945 βλέπουμε δραστηριότητα περί του θέματος "μισθοφορίας" των Ποιμένων (του κλήρου)...!!!!
Δηλαδή θα μπορούσε ας πούμε το θέμα να "συζητιότανε" ως ευχαριστη και γλυκιά "φήμη" και "off the records" και από το 1935 μέχρι και το 1939....και μετά φαίνεται το εφαρμόσανε ΠΡΑΚΤΙΚΑ το θέμα της ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΥ από "Απλούς Ποιμένες" σε "Μισθωτούς Ποιμένες"....χμμμ.....

....Χμμ...μυστήρια πράγματα ρε παιδιά....περίεργα πράγματα...!!! Σαν "κάτι να βρωμάει"....

Χμμ...."Τι άλλα γεγονότα συνέβησαν άραγε παράλληλα εκείνο το διάστημα"??? Για ψαχτείτε λίγο....
Πως και το κράτος αποφάσισε τοτε να ....κάνει τους Ιερείς ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ στα ξαφνικά....???? Πως και έτσι...?χμμ....είδατε? Τελικά έχει βαθύτερο "κοκό" και "γλύκα" η υπόθεση....
Ψαχτείτε και ΞΥΠΝΗΣΤΕ.....

Ευαγγέλιο, Κατα Ιωάννην, Κεφ. "Ι", Στιχ.11
ἐγώ εἰμι ὁ ποιμὴν ὁ καλός. ὁ ποιμὴν ὁ καλὸς τὴν ψυχὴν αὐτοῦ τίθησιν ὑπὲρ τῶν προβάτων·
ὁ μισθωτὸς δὲ καὶ οὐκ ὢν ποιμήν, οὗ οὐκ εἰσὶ τὰ πρόβατα ἴδια, θεωρεῖ τὸν λύκον ἐρχόμενον καὶ ἀφίησι τὰ πρόβατα καὶ φεύγει· καὶ ὁ λύκος ἁρπάζει αὐτὰ καὶ σκορπίζει τὰ πρόβατα. 13 ὁ δἑ μισθωτὸς φεύγει, ὅτι μισθωτός ἐστι καὶ οὐ μέλει αὐτῷ περὶ τῶν προβάτων.

Ερμηνία (από Καινή Διαθήκη Π.Ν. Τρεμπέλα):
Εγώ είμαι ο ποιμίν ο καλός και στοργικός, που πονώ και ενδιαφέρομαι ειλικρινώς δια τα πρόβατα. Ο ποιμήν ο καλός παραδίδει την ζωήν του δια να απομακρύνει κάθε κίνδυνον από τα πρόβατα του και δια να υπερασπισθεί την ζωή αυτών. Ο μισθωτός δε υπηρέτης, που δεν είναι ποιμήν, και δεν είναι τα πρόβατα ιδικά του, βλέπει τον λύκον να έρχεται, και επειδή δεν έχει ούτε στοργήν δια τα πρόβατα, ούτε αυταπάρνησιν, αφίνει ανυπεράσπιστα τα πρόβατα και φεύγει δια να μη εκθέση εις τον παραμικρόν κίνδυνον την ζωήν του. Και ελευθερος τότε ο λύκος αρπάζει και σκορπίζει τα πρόβατα.
Τέτοιοι μισθωτοί είστε και σεις, οι σημερινοί λειτουργοί του ιερού και οι νομοδιδάσκαλοι, που μόνον δια τα πρόσκαιρα οφέλη έχετε προσκολληθή εις το ποίμνιον του Θεού, το οποίον επιβουλεύεται ως άλλος λύκος ο διάβολος, καθώς και όσοι γίνονται όργανά του.
Μη σας φαίνεται δε παράδοξον, το οτι ο μισθωτός υπηρέτης, όταν ιδή τον λύκον να επιπίπτη κατά του ποιμνίου, φεύγει. Φεύγει, διότι είναι υπηρέτης με μισθόν και επειδή δεν είναι ιδικά του τα πρόβατα, δεν τα πονεί.

Αυτός ενδιαφέρεται κυρίως να πάρει τον μισθόν του και δεν διακινδυνεύει ποτέ την ζωήν του, όπως εκείνος, που πονεί και αισθάνεται στοργήν δια τα πρόβατα.


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Τον ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ τον θυμόσαστε ή μήπως τον "ξεχάσατε"? (ή μήπως νομίζετε οτι να μωρέ ΤΩΡΑ έγινε το πρόβλημα του ΠΑΠΙΣΜΟΥ και της ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ? λοολλ......ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΕ ΚΟΣΜΕ....)

"ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΟ 1965 Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ - ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΑΚΑΡΕΛΛΟΥ"
http://www.scribd.com/doc/50617854/%CE% ... E%A9%CE%9D
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Α, και εδώ βλέπουμε να δωρίζουν το ΚΟΡΑΝΙ....*(ναι αυτό που μέσα λεει για "αποκεφαλισμούς των κακών απίστων"....)
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΔΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ COCA COLA!

http://www.youtube.com/watch?v=fIwdL2IZ3cY
phpBB [video]


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Τήν 16ην Ἰανουαρίου 1923, ἡ Ἔκθεσις τῆς πενταμελοῦς Ἐπιτροπῆς ἐπί τῆς Μεταρρυθμίσεως τοῦ Ἡμερολογίου, ἡ ὁποία εἶχε συσταθῆ ὑπό τῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως, ἀπεφάνθη μεταξύ ἄλλων ὅτι: «οὐδεμία (Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία) δύναται νά χωρισθῇ τῶν λοιπῶν καί ἀποδεχθῇ Νέον Ἡμερολόγιον, χωρίς νά καταστῇ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ἀπέναντι τῶν ἄλλων» (ΦΕΚ/24/Α/25-1-1923, σελ. 159-161).

Τήν 25ην Ἰανουαρίου 1923, τό Βασιλικόν ∆ιάταγμα περί τοῦ Νέου Πολιτικοῦ Ἡμερολογίου Ν.∆. 25/1923/ΦΕΚ/24/Α/25-1-1923, τό ὁποῖον ἰσχύει μέχρι σήμερον καί δέν ἔχει ἀνακληθῆ ὑπό ἄλλου Νομοθετικοῦ ∆ιατάγματος, ἐθέσπισεν ὅτι: «διατηρεῖται ἐν ἰσχύϊ τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον ὅσον ἀφορᾷ ἐν γένει τήν Ἐκκλησίαν καί τάς Θρησκευτικάς Ἑορτάς. . . Ἡ Ἐθνική Ἑορτή τῆς 25ης Μαρτίου καί πᾶσαι αἱ κατά τούς κειμένους νόμους ἑορτάσιμοι καί ἐξαιρετέαι ἡμέραι ρυθμίζονται κατά τό Ἰουλιανόν Ἡμερολόγιον.»



- ἡ πατριαρχική ἐγκύκλιος τοῦ 1920, (διαμέσω της εγκυκλίου φαίνονται ΞΕΚΑΘΑΡΑ οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ του ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ - ΠΡΙΝ κάνουν το σχίσμα οι Νεο-Ημερολογίτες)
- ἡ ἐπίσημη «ἄρσις τῶν ἀναθεμάτων» τό 1965 ποῦ ἀπό τήν φύση τούς εἶναι αἰώνια,
- ἡ ἐπίσημη χορηγία τῶν Μυστηρίων πρός τούς παπικούς το 1969 ἀπό τό Πατριαρχεῖο τῆς Μόσχας,
- ἡ συμμετοχή τῶν ὀρθοδόξων στό Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν (ΠΣΕ) ὡς ἰδρυτικά του μέλη ἀπό τό 1948 (οὔτε οἱ Παπικοί δέν καταδέχτηκαν ποτέ νά γίνουν μέλη τοῦ ΠΣΕ) ,
- ἡ συνοδική ἀναγνώριση τῶν Λατίνων στό Μπάλαμαντ τό 1993,
- ἡ συνοδική ἀναγνώριση τῶν Μονοφυσιτῶν στό Σαμπεζύ ἀπό 9 ὀρθόδοξες ἐκκλησίες καί οἱ μετά αὐτῶν ἑνωτικές ἀποφάσεις τῶν Πατριαρχείων Ἀλεξανδρείας καί Ἀντιοχείας,
- ἡ ἐπίσημη ἀναγνώριση τοῦ βαπτίσματος καί τῆς ἱερωσύνης τῶν Λουθηρανῶν στό Φράιζινγκ ἀπό τόν Γερμανίας Αὐγουστίνο καί τήν περί αὐτόν Σύνοδο,
- ἡ δί’ ἐπιχύσεως καί ραντισμοῦ ἀντικατάσταση τῆς τριπλῆς καταδύσεως στό Μυστήριο τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος πρός ὁμοίωσιν μέ αὐτό τῶν Λατίνων,


Προσκρούσεις Νέου ημερολογίου:

1) Είς τα κελευσματα του Θεηγόρου και ουρανοβάμονος Παύλου δια την ακριβή τήρηση των παραδόσεων.
2) Είς τον 7ον, 1ον και 55ον Αποστολικούς Κανόνας
3) Εις τους 6ον και 7ον Κανόνας της Α' Οικουμενικής.
4) Είς τον 8ον της Γ' Οικουμενικής τονβ κυρούντα τον 35ον Αποστολικόν και τον 3ον της εν Αντιοχεία.
5) Εις τους 1ον και 28ον της Α' Οικουμενικής.
6) Είς τον 56ον της ΣΤ' Οικουμενικής "Περί επιτελέσεως της νηστείας ταυτοχρόνως υφ' όλων των ορθοδόξων".
7) Είς τον 1ον της Πενθέκτης
8) Είς τον 1ον και 7ον της Ζ' Οικουμενικής
9) Είς τα πρακτικά γενικώς της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου, ένθα ομίλει σχετικός ο Ταράσιος.
10) Είς την Δ΄Πράξιν της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου, ένθα ομιλεί σχετικός ο αυτός.
11) Είς τα "Εκβοήσεις" όλης της Ζ' Οικουμενικής.
12) Είς τα Πρακτικά της Ζ' Οικουμενικής περί τους Ψευδοσυνόδου του Κοπρωνύμου.
13) Είς τον όρον της Ζ' Συνόδου τάυτης.
14) Εϊς τας κατά την Ζ' Οικουμενικήν Σύνοδον "Απευθύνσεις" του Ταρασίου προς τους βασιλείς Κωνσταντίνον και Ειρήνην.
15) Είς τας κατα της Ζ' Οικουμ. "Απευθύνσεις" του Τρασίου προς τους Κληρικούς της Μεγάλης Εκκλησίας.
16) Είς τον Α' Κανόνα της εν Αντιοχεία Τυπικής.
17) Είς τον 19ον Κανόνα της εν Γαγγρα Τοπικής, "περι μη καταργήσεως νηστείας", ως κατήργησαν τώρα την νηστείαν των Αγ. Αποστόλων.
18) Είς τον 21ον της αυτής εν Γάγγρα Τοπικής.
19) Είς τον ΑΖ' Καν. Της εν Καρθαγένη Τοπικής τον αναθεματίζοντα τον αθετούντα τας Ιεράς Παραδόσεις.
20) Είς τον ΑΖ' Καν. της εν Λαοδικεία Τοπικής περί του μή συνεορτάζειν μετά των αιρετικών.
21) Είς τον ΝΙ" Κανόνα της αυτής τοπικής περί του μή συμπροσεύχεσθαι μετα των αιρετικών και σχισματικών.
22) Εις τας ρήτρας και διατάξεις των Μεγάλων της Εκκλησίας μας Πατέρων δια την ακριβή τήρησην των παραδόσεων και δη των Μεγ. Βασιλείου, Γρηγορίου Νύσσης, Ιωάννου Δαμασκηνού και Επιφανίου.
23) Είς τα περι Παραδόσεων αξιώματα και υηλά διδάγματα του Μεγάλου Φωτίου, τα διαλαμβανόμενα είς τας 263 επιστολάς αυτού και ειδικότερον εις τας 3ην, 4ην, 6ην, 146ην Αποστολικάς επιστολάς.
24) Είς τον 228ον Νομοκάνονα
25) Είς τας αποφάσεις Ανδρονίκου του Πρεσβυτέρου και Ματθαίου Βλαστάρη (14ος αιών)
26) Εις την εν Κων/πολει και εν έτει 1583 επί Ιερεμίου Β' του Τρανού Πανορθόδοξον Σύνοδον, ένθα εξεδόθη το περιβόητον κατά του Νέου Γρηγοριανού Φραγκο-ημερολογίου Πατριαρχικόν Σιγγίλιον.
27) Είς τους κατα των καινοτομιών της Δυτικής Εκκλησίας ελέγχους του αυτού Πατριάρχου Ιερεμίου Β' του Τρανού, εν έτει 1588.
28) Είς τον 8ον Κανόνα της εν έτει 1593, επί του αυτού Πατριάρχου Πανορθοδόξου Συνόδου.
29) Είς την εν έτει 1848 εξαπολυθείσαν προς τους απανταχού Ορθοδόξους Εγκύκλιον της εν Κων/πολει Συνόδου επί Πατριάρχου Ανθίμου.
30) Είς τιον 5ον Όρον της εν Κων/πολει και εν έτει 1727 Συνόδου επί Πατριάρχου Ιερεμίου του Ι.
31) Είς τας εν έτει 1827 απαγορεύσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου Αγαθαγγέλου, ώς προς την μεταβολήν του Ημερολογίου.
32) Εις τας εν έτει 1895 απαγορεύσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κων/πόλεως Ανθίμου Ζ' προς συζήτησιν περι αλλαγής του Ημερολογίου.
33) Είς τας αποφάσεις της εν έτει 1902 εν Κων/πολει ειδικής περί Ημερολογιακού ζητήματος Επιτροπής
34) Είς τας αποφατικάς (αρνητικάς) περί αλλαγής του Ημερολογίου απαντήσεις πάσων των Ορθοδόξων Εκκλησιών εις σχετικήν ερώτησην του Οικουμ. Πατριάρχου (Κων/λεως) Ιωακείμ Γ' εν έτει 1902.


Σχόλιον: Εκ των ανωτέρω βλέπουμε πόσοι κανόνες καταπατούνται, πόση αταξία κυριαρχεί μέσα εις τον χώρο της ΝΕΟ-Ημερολογίτικης Εκκλησίας, πως φαίνεται φανερά η αλήθεια της ορθοδόξου πίστεως και πως κατατροπώνεται το ψεύδος, η διαστροφή και η πλάνη της ψευδούς και σχισματικής νεοημερολογίτικης Εκκλησίας. Όμως δεν τελειώσαμε. Είς την συνέχει αθα αναφέρουμε και πάλι τις καταδικαστικές αποφάσεις περί του νέου ημερολογίου για να φανεί πιο τρανταχτά η καταδίκη της καινοτομίας τους υπο των Αγίων Πατέρων.

Αγιοπατερική Συλλογή κειμένων
http://www.scribd.com/doc/59560675/%CE% ... E%A9%CE%9D


Ιερό Πηδάλιο Της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας του Χριστού
http://www.scribd.com/document_download ... ension=pdf

Και όλα τα παραπάνω, ΓΙΑΤΙ???

Να, γιατί....


phpBB [video]


Α, Πάρτε και μία γεύση από τα ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ (ΠΣΕ) για να μαθαίνετε "ΤΙ ΕΙΝΑΙ" όσοι δεν ξέρετε οτι Εσείς οι ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ, ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΙΔΡΥΤΙΚΑ ΜΕΛΗ ΑΠΟ ΤΟ 1948 (Μαζί με τους ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ) μέχρι σήμερα ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ αλλά και όσοι ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με εσάς...!!!!

Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 01
http://www.youtube.com/watch?v=ibTosbuu ... er&list=UL
phpBB [video]


Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 02
http://www.youtube.com/watch?v=1uFzzPLF ... er&list=UL
phpBB [video]


Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 03
http://www.youtube.com/watch?v=Y2qRq0uB ... er&list=UL
phpBB [video]



Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 04
http://www.youtube.com/watch?v=8ceFoR3I ... er&list=UL
phpBB [video]



Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 05
http://www.youtube.com/watch?v=-HqEWSX1 ... er&list=UL
phpBB [video]



Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 06
http://www.youtube.com/watch?v=369UhitE ... er&list=UL
phpBB [video]



Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 07
http://www.youtube.com/watch?v=aoXXAeWL ... er&list=UL
phpBB [video]



Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 08
http://www.youtube.com/watch?v=1Xyif4m4 ... er&list=UL
phpBB [video]


Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 09
http://www.youtube.com/watch?v=--iK1_Ac ... er&list=UL
phpBB [video]



Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 10
http://www.youtube.com/watch?v=haMXLc3l ... er&list=UL
phpBB [video]



Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 11
http://www.youtube.com/watch?v=dPud-CJH ... er&list=UL
phpBB [video]



Αυτοί θα μας παραδώσουν στον Αντιχριστο - 12
http://www.youtube.com/watch?v=L6hM4DKl ... er&list=UL
phpBB [video]




Και για το τέλος...σας έχω φυλαγμένο και το "γλυκό" για επιδόρπιο.....

Αυγουστίνος Καντιώτης (Δικός σας, Νεοημερολογίτης) (....στα "λόγια" τουλάχιστον, καλά τα έλεγε....)

http://www.youtube.com/watch?v=_zNGRIRM ... r_embedded
phpBB [video]


Εικόνα

Να λοιπόν "πως δένει το κέηκ"....να πως συμπληρώνεται το Puzzle της προδοσίας διαμέσω των ιστορικών γεγονότων και του τρόπου που εξελίχθηκε η ιστορία...!!! Να που κάθε τι (φαινομενικά δήθεν "άσχετο") όχι μόνο είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΧΕΤΙΚΟ αλλά αποκαλύπτει και την ΒΡΩΜΙΑ και την ΠΡΟΔΟΣΙΑ της Ορθοδοξίας που κρύβεται πίσω από το ΣΧΙΣΜΑ και την ΑΙΡΕΣΗ του Νέου Ημερολογίου που βάση της Εγκυκλίου του 1920, όχι μόνο φίλησε την παντόφλα του Πάπα αλλά οδήγησε το πλανηθέν ποίμνιο στο Σχίσμα, στο Φράγκεμα και τελικώς στην ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ....!!!!

Re: Τι απαντά ο Ιερώνυμος για την μισθοδοσία των κληρικών

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2012, 01:17
από Κατερίνα Τσαφ Τσουφ
Κύριος είδε και Κύριος θα κρίνει. Μη κρίνεται ίνα μη κριθείτε. Γιατί γυρνάμε στα ίδια και στα ιδια. Πριν μερικές μέρες ξαναανέβηκαν τα παραπάνω δημοσιεύματα και ξαναμιλήσαμε γι αυτά. Αυτό θα κάνουμε όλη την ώρα;
Λοιπόν κατ΄ εμέ καλώς πληρώνονται οι Ιερείς. Πρέπει να ζήσουν. Και εφόσον αυτή είναι η δουλειά τους ή το λειτούργημά τους όπως θέλετε πείτε το πρέπει να πληρωθούν. Όλα τα υπόλοιπα με την πανθρησκεία κλπ. τα βλέπει ο Κύριος και Αυτός θα λάβει θέση και είναι ο αρμόδιος και να κρίνει και να κατακρίνει και να τιμωρήσει. Δεν θα τιμωρήσουμε εμείς. Αυτά και ελπίζω να ξανακλείσει αυτό το δημοσίευμα που ήδη έχει συζητηθεί.....

Re: Τι απαντά ο Ιερώνυμος για την μισθοδοσία των κληρικών

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2012, 15:00
από emman
Οκ κατερίνα!

Το παραπάνω που έγραψες θα το κρατήσω για πολλα πολλά θέματα :cooll

Re: Τι απαντά ο Ιερώνυμος για την μισθοδοσία των κληρικών

Δημοσιεύτηκε: 21 Ιούλ 2012, 18:03
από dominique
Άλλο ο έλεγχος της πράξης,άλλο η κατάκριση προσώπου.

Κατάκριση όχι , έλεγχος με διάκριση ναι