Η «σέχτα» κήρυξε τον πόλεμο σε όλους τους Έλληνες πολίτες

1
Ολόκληρη η ανακοίνωση της \"Σέχτας\" (των πρακτόρων)

“Ύστερα οι ματατζήδες κατά χιλιάδες επιτέθηκαν...
...Φωνάξαμε «ΣΚΛΗΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ» Αλλά ήμασταν ακόμα λίγοι, Χάσαμε τη μάχη Αλλά ο πόλεμος θα κρατήσει ακόμα για πολύ.

Ύστερα μας αλυσοδέσανε Και μας έστειλαν πολύ μακριά.

Ένας ματατζής, πο@!&@ γιός, είπε:

Μην φοβάσαι βρωμοκλέφτη Αλλά ο σύντροφος με υψωμένη την γροθιά φώναξε:
ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΟΙΟΝ;

Εδώ ο πόλεμος έχει ήδη αρχίσει Με πολλούς τραυματίες Δεν μας απομένει τίποτα άλλο απ΄ το να παλέψουμε Φωνάξαμε ΣΚΛΗΡΟΣ ΑΓΩΝΑΣ.


Σέρζιο Ρομέο, 1973 (Ν.Α.Ρ.-Ένοπλοι Προλεταριακοί Πυρήνες)



Η ΣΕΧΤΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ αποτελεί την ευρύτερη συνιστώσα που συναντιούνται όλες οι αντάρτικες αποκλίνουσες τάσεις που δεν συμμορφώνονται με τη τεχνική της πολιτικής αντιπαράθεσης, ούτε με τα κλασσικά ορθόδοξα επαναστατικά δόγματα. Διεκδικούμε το σημείο σύνδεσης, αλλά και την εξελικτική συνέχεια, προηγούμενων ιστορικών εμπειριών που δεν εντάχθηκαν ποτέ σε επίσημες γραμμές καμιάς εποχής, αλλά και δεν ακολούθησαν καμία πεφωτισμένη αντάρτικη ιντελιγκέντσια. Εμπειρίες και παραδείγματα που γι΄ αυτό το λόγο υπέστησαν την απαξίωση και απόκρυψη των θέσεων τους, κυρίως απ΄ την μεγαλύτερη μερίδα του Τύπου, μπροστά στο δέος του «ένοπλου κόμματος».
Ιχνηλατώντας τα χνάρια αυτής της πολιτικής εμπειρίας και της παρακαταθήκης αντάρτικων σχηματισμών, όπως η Ε.Ο. Οκτώβρης 80΄, η Αντικρατική Πάλη, η Επαναστατική Αλληλεγγύη, η 1η Μάη και ορισμένοι κύκλοι του Ε.Λ.Α. δεν αναζητούμε την ιστορική τους δικαίωση, αλλά τη συνέχεια και το ξεπέρασμα τους. Την ένοπλη επαναστατική κριτική και το αντιεραρχικό αντάρτικο πόλης.
Απ΄ την πρώτη στιγμή δραστηριοποίησης μας ως ΣΕΧΤΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ δηλώσαμε την πολιτική και επιχειρησιακή ανεξαρτησία και αυτονομία απ΄ οποιαδήποτε «κεντρική καθοδήγηση» ή «κατευθυντήριο γραμμή». Άρα ότι γράφουμε στα κείμενα μας εκφράζει αποκλειστικά εμάς τους ίδιους και γι΄ αυτό τα βέλη οποιαδήποτε κριτικής ας πέσουν πάνω μας.
Μετά από έναν αιώνα περίπου, πρέπει να θέσουμε στην αρχή του προγράμματος και της στρατηγικής μας το διαχρονικό ερώτημα του Λένιν, «τι να κάνουμε;». Όλα ξεκινούν από εδώ. Σε κάθε περίπτωση μονάχα η γνώση της πραγματικότητας μπορεί να μας μάθει πώς να την αλλάξουμε. Γι΄ αυτό είναι εξοργιστική η διατήρηση του ιστορικού αλάθητου των μαρξιστικών πεποιθήσεων που οδηγεί το μεγαλύτερο φάσμα του ριζοσπαστικού πόλου σε υπεραπλουστεύσεις περί του διαχωρισμού της κοινωνίας. Γραφικές και ξεπερασμένες θέσεις επικαλούνται τον γέρο-Μάρξ σε μυωπικές οπτικές και επιμένουν πως «Η κοινωνία είναι χωρισμένη σε δύο μεγάλα εχθρικά στρατόπεδα, σε δύο μεγάλες τάξεις που αντιπαρατίθενται άμεσα μεταξύ τους: την αστική τάξη και το προλεταριάτο.»( ΜάρξΈνγκελς, Το Κομμουνιστικό Μανιφέστο.) Πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τη συνείδηση ως το βασικότερο όπλο του ένοπλου αγώνα. Για να γίνει αυτό πρέπει να επανακτήσουμε τη κριτική γνώση, να την απαγκιστρώσουμε απ΄ τα δεδομένα του παρελθόντος, να την μετατοπίσουμε απ΄ τις θεωρητικές μανούβρες στη καρδιά του προβλήματος, να γυριστεί το μέσα έξω σαν γάντι και ενίοτε να συγκρουστεί ακόμα και με ότι θεωρούταν μέχρι σήμερα επαναστατικό.
Όταν στο παρελθόν θεωρούνταν(και ως ένα βαθμό ίσχυε) ότι το βάρος των επιχειρησιακών βραχιόνων του αντάρτικου πόλης θα πρέπει ν΄ ανακηρύσσει ως κεντρικό εχθρό την Λ.Μ.Α.Τ.(Λούμπεν ΜεγαλοΑστική Τάξη) σήμερα πρέπει να διαθέτουμε τη διαύγεια να αναθεωρήσουμε. Μπορούμε κάλλιστα να διατηρήσουμε την ίδια ονομασία αλλάζοντας όμως τη νοηματοδότηση της. Από ΄δω και πέρα όταν μιλάμε για Λ.Μ.Α.Τ. εννοούμε την Λούμπεν ΜικροΑστική Τάξη.
Αυτή η κοινωνική τάξη που βρίσκεται στο επίκεντρο της κριτικής ως πλειοψηφικός ρυθμιστής της κεντρικής πολιτικής και κοινωνικής ζωής, αποτελεί ένα συρφετό, αδίστακτο σαν αρπακτικό, που έχει ως στόχο την ανέλιξη του στα ανώτερα κοινωνικά στρώματα. Είναι αυτό το κατακάθι των σύγχρονων νεοελλήνων, η παθητική σαπίλα των υπαλληλίσκων, των εμπόρων, των οικογενειαρχών νοικοκυραίων, των πρόθυμων δούλων που έχουν ως φιλοδοξία να μοιάσουν στους αφέντες τους. Σήμερα η μοναδική τάξη που διαθέτει ταξική συνείδηση, είναι μόνο η μεγαλοαστική που έχει συνείδηση του εαυτού της και των συμφερόντων της.
Από την άλλη το προλεταριάτο και τα ευρύτερα λαϊκά στρώματα δε διαθέτουν καμία συνείδηση παρά μόνο την ακόρεστη επιθυμία για κοινωνική καταξίωση μέσο αξιωμάτων και εύκολου πλουτισμού πατώντας επί πτωμάτων.
Τελικά είναι πολύ σχετικό αν υπήρξε ποτέ προλεταριάτο, ως συνειδητός φορέας της θέσης του ή βίωνε μια εξαναγκαστική έξω-συνειδητότητα απ΄ τους μαρξιστές καθοδηγητές του, λόγο της παλιότερης ισόβιας αποκλεισμένης θέσης του.
Ακόμα και σήμερα με όλα αυτά τα συσσωρευμένα κοινωνικά προβλήματα ο φραστικός μαξιμαλισμός της αριστεράς με την πολιτική ανυπακοή και τη ρήξη με το σύστημα συναντά τον ρεφορμισμό της πρακτικής της.
Η Λούμπεν ΜικροΑστική Τάξη διαμαρτύρεται, καταγγέλλει, δυσαρεστείται, αγανακτεί, αλλά μοιάζει με σύγχρονο Σίσυφο της ταξικής ανάβασης. Διαρκώς σπρώχνει μπροστά του το βράχο της ιστορικής συνείδησης στην ανηφόρα της φτώχιας, της εκμετάλλευσης, της καταπίεσης, της αποξένωσης, αλλά μόλις φτάνει στην κορυφή της επαναστατικής ανασύνθεσης βλέπει την υπόσχεση του καπιταλιστικού παραδείσου του νέου διαμερίσματος με το εξοχικό, της πιθανής προαγωγής στην δουλειά, του καινούριου αυτοκινήτου, των χλιδάτων αντικειμένων, μα πάνω απ΄ όλα, των εύκολων και ανέξοδων σχέσεων που κλειδώνουν στην φράση «Δεν γαμιέται... Εγώ να περνάω καλά...» και εγκαταλείπει την προσπάθεια αφού βολεύεται με εξαρτημένες ψευδαισθήσεις. Βέβαια ο βράχος εξακολουθεί να υπάρχει και κατρακυλάει ξωπίσω του.


Ολόκληρο το κείμενο ΕΔΩ
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Η «σέχτα» κήρυξε τον πόλεμο σε όλους τους Έλληνες πολίτες

2
Ανακοινώθηκε το κείμενο ανάληψης ευθύνης από την «τσέτα» (ομάδα άγριων σκυλιών ή λύκων) και όχι «σέχτα», και σήκωσε τεράστια κύματα οργής σε όλους όσους είναι αλλά και αισθάνονται Έλληνες… Δυστυχώς για τους ίδιους, κήρυξαν έναν πόλεμο σε έναν λαό που δεν φοβάται να πολεμήσει...
Ξεδιάντροπα, οι στυγνοί δολοφόνοι, μετατρέπονται σε εχθρούς των πολιτών και του κράτους και τοποθετούν ως βασικό σκοπό της ύπαρξής τους την πλήρη διάλυση ευελπιστώντας ακόμη και σε εθνικό διχασμό.
Ιδού τα \"ιδανικά\" της ΣΕΧΤΑΣ, όπως τα αποκαλύπτουν στην προκήρυξή τους:
\"Ο υπέρτατος σχεδιασμός και το καθήκον ενός αντάρτη πόλης είναι να αποδιοργανώσει το εσωτερικό της χώρας του, να πλήξει την εθνική οικονομία, να κιβδηλώσει την δημόσια εξωτερική εικόνα και να δημιουργήσει διεθνή ανυποληψία, να αποσταθεροποιήσει το σύστημα και να προκαλέσει τον εθνικό διχασμό\".
Πείτε μου σε τι διαφέρουν αυτοί οι σχεδιασμοί, από τους στόχους που θέτουν εχθροί ενός κράτους οι οποίοι αποσκοπούν στην πλήρη διάλυσή του…
Πείτε μου σε τι διαφέρουν τα ως άνω γραφόμενα, από τον παραλογισμό ενός σχιζοφρενή, ο οποίος επιθυμεί διακαώς να καταστρέψει το ίδιο του το σπίτι, επειδή οι «φωνές που ακούει» του υπαγορεύουν πως το σπίτι αυτό θα τον καταστρέψει.
Πείτε μου σε τι διαφέρουν οι σκέψεις αυτές, από τις σκέψεις ενός πράκτορα που δρα μέσα στην περιοχή του εχθρού του, τον οποίο προσπαθεί να υποσκάψει με κάθε μέσο, ακόμη και αθέμιτο, για να ικανοποιήσει τους εντολείς του.
Πείτε μου σε τι διαφέρει αυτό το κείμενο – κατασκεύασμα, από την δράση που αναλαμβάνουν εν καιρώ πολέμου ειδικές εκπαιδευμένες στρατιωτικές μονάδες, που στοχεύουν στην φθορά και την πλήρη αποδιοργάνωση των υποδομών του εχθρού.
Πείτε μου γιατί αυτό το κείμενο θα πρέπει να προβάλλεται ως με το κάλυμμα κάποιας ιδεολογίας, τη στιγμή που μέσα στο ίδιο το κείμενο ξεκαθαρίζεται η αντεθνική εγκληματική δράση των συντακτών του, οι οποίο αποποιούνται πλήρως το ποινικό έγκλημα (ακόμα και αυτό της ακραίας μορφής) και τοποθετούν τους εαυτούς τους ως ξεκάθαρους εχθρούς του κράτους και των πολιτών που βρίσκονται σε αυτό.
Πείτε μου, γιατί θα πρέπει να πιστέψω πως πίσω από αυτή τη «σέχτα» βρίσκονται νεαροί αδέσποτοι των Εξαρχείων που στρατολογήθηκαν από παλαιότερους «τρομοκράτες», ενώ το ίδιο το κείμενο «φωνάζει» πως οι συντάκτες του είναι συντεταγμένα όργανα υπηρετούνται τον ανθελληνισμό που βρίσκεται πέραν των συνόρων μας και καλλιεργείται (ελέω προοδευτισμού) εντός της χώρας, από επιτήδειους «αφελείς», ονειροπόλους υπερασπιστές δολοφόνων και ορκισμένων εχθρών της πολιτείας.
Αυτοί οι καλά εκπαιδευμένοι μαστρωποί του θανάτου, συντάσσονται πλέον και παρατάσσονται απέναντι από όλους τους Έλληνες πολίτες, τους οποίους και απειλούν με αφανισμό, αποσκοπώντας να φέρουν σύγχυση στον τρόπο λειτουργίας των πολιτών και να δημιουργήσουν αντιμαχόμενες παρατάξεις, δηλαδή έναν εθνικό διχασμό!!! Δεν έχουν διαβάσει την ιστορία ή πολύ λίγα γνωρίζουν για τον Ελληνικό τρόπο σκέψης. Η ασθένεια του διχασμού πέρασε και τελείωσε για την Ελλάδα και ακόμη θρηνούν οι σκεπτόμενοι πολίτες για τον παραλογισμό που είχε κάποτε επικρατήσει σε αυτόν τον τόπο και είναι απολύτως βέβαιο πως ο τελικός σκοπός της «τσέτας» - συμμορίας πρακτόρων δεν πρόκειται να εκπληρωθεί.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα του Έλληνα, όμως, το οποίο θα όφειλαν να γνωρίζουν και που εκ μέρους τους παραγνώρισαν, είναι η συνοχή στην οποία βρίσκονται οι Έλληνες όταν κάποιος τους απειλεί ως έθνος… Ιστορικά, όποιος το τόλμησε, γνώρισε την πανωλεθρία και τον τρόμο. Αυτός ο τρόμος θα περιμένει από εδώ και στο εξής σε αυτούς τους πράκτορες που έχουν κηρύξει τον πόλεμο στην Ελλάδα. Γιατί η ανακοίνωσή τους ήταν μία κήρυξη πολέμου. Και από εδώ και στο εξής δεν μπορούν να ελπίζουν πως θα τους γλιτώσει τίποτε…
Αυτό που κατάφεραν οι εκπαιδευμένοι πράκτορες, ήταν να ενώσουν σε μία στιγμή όλους τους Έλληνες πολίτες εναντίον των ιδίων αλλά και των κέντρων που τους κατευθύνουν. Και διέπραξαν τακτικό αλλά και στρατηγικό λάθος…
Κωνσταντίνος

kostasxan.blogspot.com
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ειδησεις απο την Ελλάδα”