Τα ανθελληνικά ανιστόρητα σχολικά βιβλία

1
Για διεκδίκηση Υμίων το 1996 γράφει το Βιβλίο ιστορίας της Γ΄γυμνασίου


Βιβλίο “Νεώτερη και Σύγχρονη Ιστορία. Γ Γυμνασίου
Ενότητα 58
Η Ελλάδα στη μεταψυχροπολεμική εποχή
σελίς 163.
Η κρίση των Υμίων:

“Την ίδια εποχή με αφομή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ύμια στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις”

:happy2 :happy2

Εννοείται τα Υμια δεν μας άνηκαν και τα διεδικούσαμε απο τους Τουρκους!

Λίγη ντροπή τουλάχιστον σε αυτούς που σκοτώθηκαν δεν υπάρχει?

Το θέμα το ανέδειξε η εφημερίδα το Παρόν σε σημερινό της δημοσίευμα.

Για να το δείτε και μόνοι σας http://www.pi-schools.gr/books/gymnasio ... 95-188.pdf

στην σελίδα 69.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Για διεκδίκηση Υμίων το 1996 γράφει το Βιβλίο ιστορίας της Γ΄γυμνασίου

2
«ΞΕΣΠΑΣΕ ΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑΣ YΜΙΑ...»

(Διεκδικούσαμε δηλαδή τα Ύμια, δεν ήταν κομμάτι της εθνικής μας κυριαρχίας, γράφουν οι συγγραφείς Ευαγγελία Λούβη και Δημήτρης Ξιφαράς.)

Ο... συνωστισμός στη Σμύρνη, της κυρίας Ρεπούση, στο περιβόητο βιβλίο της Ιστορίας της ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού, που αναγκάστηκε η κυβέρνηση Καραμανλή, μετά τον γενικό ξεσηκωμό, να το αποσύρει (και ο αθηναϊκός λαός την κυρία Γιαννάκου), φαντάζει πταίσμα μπροστά στο εθνικό
έγκλημα που διαπράττουν οι συγγραφείς αλλά και οι αξιολογητές του βιβλίου της Γ΄ Γυμνασίου «Νεώτερη και Σύγχρονη Ιστορία», όπου εκεί μαθαίνουν τα παιδιά μας κι εμείς ότι τα Ύμια δεν ανήκουν στην Ελλάδα, αλλά τα... διεκδικούμε μαζί με την Τουρκία!

Συγκεκριμένα, στη σελ. 163 για την τουρκική πολεμική επιχείρηση κατάληψης της ελληνικής βραχονησίδας τον Γενάρη του 1996, γράφονται επί λέξει τα εξής:

«Την ίδια εποχή, με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ύμια, στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που αποκλιμακώθηκε με αμοιβαίες υποχωρήσεις (1996)»!...»»»

Διεκδικούσαμε δηλαδή τα Ίμια, δεν ήταν κομμάτι της εθνικής μας κυριαρχίας, γράφουν οι συγγραφείς Ευαγγελία Λούβη και Δημήτρης Ξιφαράς. Καλά, πού ζουν; Δεν ήξεραν ότι τα Ίμια βρίσκονται εντός της ελληνικής επικράτειας;

Αυτήν την Ιστορία μαθαίνουν στα παιδιά μας; Ότι το 1996 πήγε η Ελλάδα να... διεκδικήσει τα Ύμια

από την Τουρκία; Και το άφησαν αυτό να τυπωθεί στο βιβλίο δυστυχώς και οι κριτές αξιολόγησης, οι Αλ. Ρήγος, Όλ. Καραγεώργου και Μ. Βενιέρης, που είναι κι αυτοί συνυπεύθυνοι της ιστορικής διαστρέβλωσης....


Τι καλύτερο δώρο θα μπορούσε να περιμένει η Τουρκία; Έχει πλέον κι ένα σχολικό ελληνικό βιβλίο για να το επικαλείται στα διεθνή φόρουμ, ότι και η Ελλάδα παραδέχεται ότι δεν έχει την κυριαρχία της βραχονησίδας Ύμια, αλλά τη... διεκδικεί!

Απορίες προκαλεί πώς έδωσε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο την έγκρισή του σ' αυτήν την πλαστογράφηση της αλήθειας, της ιστορικής πραγματικότητας.

Τι δείχνει κι αυτό το βιβλίο, μετά από εκείνο της Ρεπούση; Ότι η άλωση της ελληνικής διαπαιδαγώγησης και της γνώσης της αλήθειας για τα ιστορικά γεγονότα της πατρίδας μας γίνεται από μέσα, με ευθύνη και των υποτιθέμενων ελεγκτών.

Κι όπως σημειώνει σε άρθρο του ο καθηγητής-φιλόλογος κ. Χρίστος Δάλκος, που εντόπισε τη νέα εθνική διαστροφή, πέραν του ότι δεν γίνεται καμία απολύτως αναφορά στην αμερικανική παρέμβαση (που ομολογήθηκε από τον ίδιο τον τότε πρωθυπουργό Κ. Σημίτη μέσα στη Βουλή, μ' εκείνο το «ευχαριστώ τους Αμερικανούς»), ούτε στον σκοτωμό τριών Ελλήνων, ηρωικών αξιωματικών του Πολεμικού μας Ναυτικού, Χριστόδουλου Καραθανάση, Παναγιώτη Βλαχάκου και Έκτορα Γιαλοψού, που έπεσε το ελικόπτερό τους (υπάρχει πάντα η «υποψία» ότι καταρρίφθηκε από τους τούρκους κομάντος) στη θαλάσσια περιοχή των βραχονησίδων, υπάρχει αναφορά.

Η υπουργός Παιδείας, κυρία Διαμαντοπούλου, θα πρέπει να δώσει εντολή να αποσυρθεί και να διατάξει έρευνα πώς οι αξιολογητές και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο επέτρεψαν να μπει στο βιβλίο Ιστορίας αυτή η διαστρέβλωση της αλήθειας που αποδυναμώνει τις ελληνικές θέσεις, αλλά και ο ίδιος ο πρωθυπουργός θα πρέπει να παρέμβει.

Παρόν
enantion-olwn.blogspot.com
http://ellinikoistologio.blogspot.com/
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Για διεκδίκηση Υμίων το 1996 γράφει το Βιβλίο ιστορίας της Γ΄γυμνασίου

3
Η Υπουργός Παιδείας «διέταξε τη διόρθωση του ανιστόρητου σχολικού βιβλίου Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου»!!!

Χαμός έγινε με την αποκάλυψη, από το «ΠΑΡΟΝ», ότι το σχολικό βιβλίο Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου γράφει ότι η Ελλάδα το 1996 διεκδικούσε τη βραχονησίδα Ύμια, δηλαδή σύμφωνα με τους συγγραφείς αλλά και τους αξιολογητές, μεταξύ των οποίων και ο κ. Αλ. Ρήγος, τα Ύμια δεν συμπεριλαμβάνονταν στην εθνική μας κυριαρχία!


Αυτή η νέα ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ (δεν μπορεί να πιστέψει κανείς ότι οφείλεται σε άγνοια ή... αφέλεια ή... τυπογραφικό λάθος) εθνική υπονόμευση, η οποία δίνει επιχειρήματα στην Τουρκία που το 1996 αμφισβήτησε την ελληνικότητα της βραχονησίδας μας, και που ήρθε να προστεθεί στη ρεπούσεια παραχάραξη της αλήθειας και της Ιστορίας, με τα περί... συνωστισμού στη Σμύρνη, προκάλεσε αναταραχή στο υπουργείο Παιδείας και η υπουργός, βλέποντας τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτή η αναφορά σε επίσημο σχολικό βιβλίο, χτύπησε το πρωί της Δευτέρας συναγερμό. Και ζήτησε εξηγήσεις απ’ όλους τους υπεύθυνους και όλο τον σχετικό φάκελο.


Και λίγο αργότερα ανακοίνωσε ότι έδωσε εντολή να γίνει διόρθωση στο βιβλίο της Γ΄ Γυμνασίου «Νεώτερη και Σύγχρονη Ιστορία», σελίδα 163, στην εγκληματική αναφορά ότι διεκδικούσε η Ελλάδα τα Ύμια. Σε επιστολή που μας έστειλε η υπουργός Παιδείας διαβεβαιώνει ότι θα γίνει διόρθωση:


«... στο σημείο που αναφέρεται στο δημοσίευμα της εφημερίδας σας. Συγκεκριμένα στη σελ. 163, στιχ. 19-20: “με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ύμια” αλλάζει στο ορθό “με αφορμή τη διεκδίκηση από την Τουρκία της βραχονησίδας Ύμια”.
Η διόρθωση αυτή θα συμπεριληφθεί, σε κάθε περίπτωση, στην επανέκδοση του βιβλίου τον Ιανουάριο του 2011, ενώ το υπουργείο Παιδείας θα αποστείλει συμπληρωματική εγκύκλιο για την ενημέρωση των καθηγητών, ώστε να περιλαμβάνεται στην προφορική διδασκαλία».
Δηλαδή οι καθηγητές θα πρέπει να επισημάνουν στη διδασκαλία ότι είναι λάθος η αναφορά στο βιβλίο ότι η Ελλάδα διεκδικούσε τη βραχονησίδα Ύμια.
Υπάρχει πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, και η σκέψη να τοποθετηθεί αυτοκόλλητη ταινία με τη διόρθωση στο σχετικό σημείο της σελίδας 163 του βιβλίου, ή στην πρώτη σελίδα μετά το εξώφυλλο, ώστε να επισημαίνεται η λαθεμένη (;) αναφορά των συγγραφέων «με αφορμή τη διεκδίκηση της βραχονησίδας Ύμια»!
Όπως διευκρινίζει η υπουργός Παιδείας, κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, στην επιστολή της, η πρώτη έκδοση του βιβλίου της Γ΄ Γυμνασίου έγινε το 2007.


Δεν θα ζητηθούν ευθύνες...
Όμως δεν αρκεί η διόρθωση, κυρία Διαμαντοπούλου. Θα πρέπει να ερευνηθεί πώς στο σχολικό βιβλίο «πέρασε» αυτή η εθνική διαστρέβλωση των δύο συγγραφέων, που θίγει κυριαρχικά μας δικαιώματα και δίνει επιχειρήματα στην Τουρκία, η οποία δεν κρύβει τις βλέψεις για τα Ύμια, πώς δεν επισήμαναν την απίστευτη «ανακρίβεια» οι αξιολογητές και τι έκανε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Και αν και πότε το πήρε χαμπάρι και σε τι ενέργειες προέβη για να μη διδάσκονται οι μαθητές πράγματα που δεν αληθεύουν.
Η αποκάλυψη της νέας ανθελληνικής πρόκλησης σε σχολικό βιβλίο πήρε μεγάλη έκταση στα μπλογκ, τα οποία ανήρτησαν το σχετικό κείμενό μας.


Εξαφάνισαν και την Οικουμενική!


Φαίνεται όμως ότι οι δύο συγγραφείς, Ευαγγελία Λούβη και Δημήτρης Ξιφαράς, δεν έχουν καμία σχέση με τα γεγονότα που συνέβησαν ή κόβουν γεγονότα που δεν τους πάνε ιδεολογικά. Διαφορετικά ποια είναι η εξήγηση ότι στην περιβόητη σελίδα, όπου αποκάλυψαν οι συγγραφείς ότι τα Ύμια τα διεκδικούσε η Ελλάδα, δεν υπάρχει λέξη για την Οικουμενική Ζολώτα που σχηματίστηκε το 1990; Από την κυβέρνηση ΝΔ και Συνασπισμού πηδάνε στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, ενώ ενδιαμέσως σχηματίστηκε η κυβέρνηση Ζολώτα, με τη στήριξη και τη συμμετοχή και των τριών κομμάτων, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΝ.
Έκριναν ότι ήταν... παρωνυχίδα; Και δεν χρειάζεται να το ξέρουν τα νέα παιδιά;
Στη Βουλή


Η αποκάλυψη από το «Π» της εμφάνισης της βραχονησίδας Ύμια ως διεκδικούμενης από την Ελλάδα θα απασχολήσει τη Βουλή έπειτα από ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Κυριάκος Βελόπουλος, με την οποία ρωτάει την υπουργό Παιδείας αν «1) Θα δώσει άμεση εντολή το υπουργείο για την απόσυρση του βιβλίου και τη διόρθωσή του (σημ. «Π»: πράγμα που ήδη έγινε) κι αν θα ζητηθούν ευθύνες από τους δύο συγγραφείς αλλά και τους τρεις κριτές αξιολογήσεως και 2) Για ποιους λόγους οι 2 συγγραφείς αποκρύπτουν την ομολογημένη αμερικανική παρέμβαση (από τον τότε πρωθυπουργό, μέσα στη Βουλή!) στα γεγονότα εκείνα, όσο και τη δολοφονία των τριών ελλήνων πιλότων του Πολεμικού Ναυτικού μας, που κατερρίφθη το ελικόπτερό τους κάτω από, ακόμα, αδιευκρίνιστες συνθήκες; Τα έκριναν μήπως “επουσιώδη” ή “δευτερεύοντα”;».
«Paron»25/07/2010
ΣΧΟΛΙΟ ΑΚΤΙΝΩΝ

Στο ίδιο βιβλίο και στη σελίδα 67 κάτω από την ευρύτερη ενότητα «Τα Βαλκάνια των αλληλοσυγκρουόμενων εθνικών επιδιώξεων» υπάρχει μία προβληματική παράγραφος που γράφει τα εξής: «Μακεδονικό ζήτημα και μακεδονικός αγώνας. Ο αγώνας για τον έλεγχο της Μακεδονίας, που ήταν τότε τμήμα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, ονομάσθηκε μακεδονικό ζήτημα. Έλληνες, Βούλγαροι και Σέρβοι διεκδίκησαν, με βάση τις δικές τους επιδιώξεις ο καθένας, την ενσωμάτωση ολόκληρης ή ενός τμήματος της Μακεδονίας. Η σύγκρουση εκδηλώθηκε αρχικά ως αγώνας για τον έλεγχο της εκπαίδευσης και της θρησκευτικής συνείδησης των κατοίκων. Σύντομα, όμως, πήρε ένοπλη μορφή».

Η παρουσίαση τού βιβλίου δίνει την εντύπωση ότι Σέρβοι, Βούλγαροι και Έλληνες μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα. Θα καταλάβει άραγε το υπουργείο ότι όλα τα σχολικά βιβλία πρέπει να περάσουν από «κόσκινο»;

http://aktines.blogspot.com/
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Το βιβλίο της Γ' Γυμνασίου θέτει θέμα "καταπίεσης" των Ελλήνων μουσουλμάνων!

4
Το βιβλίο της Γ' Γυμνασίου θέτει θέμα "καταπίεσης" των Ελλήνων μουσουλμάνων!



Κυριάκου Κοτσολάκου, Καθηγητή Φιλολόγου
Οι φιλόλογοι πού διδάσκουν στο Γυμνάσιο, έχοντας δοκιμάσει πια στην πράξη τα νέα σχολικά βιβλία, μπορούν να υποστηρίξουν με βεβαιότητα και τεκμηριωμένα ότι τα βιβλία αυτά είναι προβληματικά, για να χρησιμοποιήσω έναν επιεική χαρακτηρισμό. Υποτίθεται ότι επρόκειτο να φέρουν ένα νέο πνεύμα στην εκπαίδευση, όπως διεκήρυττε η προηγούμενη κυβέρνηση (προ του 2004), για να υλοποιηθούν τελικά τη φετινή σχολική χρονιά. Το πρόβλημα των νέων βιβλίων είναι διττό:
α'. Παιδαγωγικό - εκπαιδευτικό: Χαρακτηρίζονται από ασάφειες, ελλείψεις, προχειρότητα, συμπύκνωση ύλης, παιδαριώδη λάθη. Οι μαθητές έχουν στα χέρια τους βιβλία πού μοιάζουν -σε μια πρώτη ματιά-πιο ελκυστικά από τα προηγούμενα, η καθημερινή όμως χρήση τους στην τάξη έχει απογοητευτικά αποτελέσματα.

β'. Ιδεολογικό: Υπάρχει μια ενιαία ιδεολογική γραμμή πού διαπερνά όλα τα βιβλία από την Α' Δημοτικού ως τη Γ' Γυμνασίου: η αποδυνάμωση των εννοιών «Ελληνισμός» και «Ορθοδοξία» και κυρίως η υποβάθμιση της αξίας πού περιέχει η συνύπαρξη των δύο αυτών εννοιών. Είναι επίσης ολοφάνερη η προσπάθεια να σβηστεί σιγά - σιγά μέσω των νέων βιβλίων η μνήμη των συμφορών πού υπέστη ο Ελληνισμός από τους Τούρκους. Υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις οπού τα θύματα μετατρέπονται σε θύτες!
Μέσα στα πλαίσια αυτά αναφέρω ένα εξωφρενικό γεγονός: ούτε λίγο ούτε πολύ, στο βιβλίο της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου τίθεται ζήτημα καταπίεσης των Μουσουλμάνων στην Ελλάδα! Για του λόγου το αληθές παραπέμπω στη σελίδα 116 του σχολικού βιβλίου, όπου διαβάζουμε: «Όταν η Διεθνής Αμνηστία και το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι καταγγέλλουν παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Τουρκία, γράφουμε την είδηση στην πρώτη σελίδα. Όταν οι ίδιες οργανώσεις διαμαρτύρονται για καταπίεση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, των Σλαβόφωνων ή των Μουσουλμάνων στην Ελλάδα είναι ανθελληνικές και πληρωμένες από ξένα κέντρα. Ουσιαστικά μας ενοχλεί η ανεξαρτησία τους: θα τις θέλαμε με το μέρος μας (όπως και όλες τις άλλες εξουσίες) και ξεχνάμε ότι αυτό θα καταργούσε αυτόματα το διεθνές τους κύρος.» (Οι υπογραμμίσεις δικές μου).
Πρόκειται για απόσπασμα από κείμενο πού περιέχεται στην 6η ενότητα του βιβλίου με θέμα: «Ενεργοί πολίτες για την υπεράσπιση οικουμενικών άξιων». Το έγραψε ο Νίκος Δήμου και αναφέρεται στις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις. Το κείμενο είναι γενικά καλό: δόκιμος συγγραφέας, σωστά ελληνικά, οι μαθητές κατατοπίζονται στο θέμα. Ακριβώς όμως επειδή είναι καλό κείμενο, καθίσταται και πιο επικίνδυνο, καθώς μάλιστα απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες μαθητές της Γ' Γυμνασίου, πού βρίσκονται σε μια ευαίσθητη περίοδο της ζωής τους κι αρχίζουν να διαμορφώνουν τις απόψεις τους για τα κοινωνικοπολιτικά ζητήματα.
Στο κείμενο, λοιπόν, αναφέρεται καθαρά ότι υπάρχει ένα γεγονός: η καταπίεση των Μαρτύρων του Ιεχωβά, των Σλαβόφωνων και των Μουσουλμάνων στην Ελλάδα. Γι' αυτό διαμαρτύρονται, γράφει ο συντάκτης του κειμένου, οι οργανώσεις, πού είναι οργανώσεις κύρους, αρά δε λένε ό,τι τους κατέβει.
Δημιουργείται έτσι το πρόβλημα: Τί θα διδάξει ο καθηγητής; Γιατί το βιβλίο έρχεται σε αντίθεση με τις θέσεις της ελληνικής πολιτείας. Συγκεκριμένα, η Ελλάδα δεν δέχεται βέβαια ότι υπάρχει καταπίεση των μειονοτήτων αυτών και ιδιαίτερα των Μουσουλμάνων, πού αποτελούν έναν ευαίσθητο τομέα... Όποτε: ή το βιβλίο κάνει λάθος, ή το ελληνικό κράτος. (Η αντίφαση γίνεται μάλιστα ειρωνεία, αφού το βιβλίο διακινείται από το ελληνικό κράτος!) Άν κάνει λάθος το βιβλίο, αναρωτιέται κανείς γιατί περιέχονται σφάλματα, και μάλιστα τέτοιου είδους, πού δημιουργούν πρόβλημα στην εξωτερική πολιτική της χώρας μας. Άν πάλι κάνει λάθος το ελληνικό κράτος, πρέπει να επανορθώσει, και το Υπουργείο Εξωτερικών να παραδεχτεί αυτά πού υποστηρίζει το βιβλίο, το όποιο διανέμεται από το Υπουργείο Παιδείας.
Σε κάθε περίπτωση, το Τουρκικό κράτος διαθέτει ένα ισχυρό τεκμήριο, για να στηρίξει την καταγγελία της καταπίεσης των Μουσουλμάνων: το ίδιο το σχολικό εγχειρίδιο...
Από το περιοδικό «Κοινωνία» της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων, τεύχος 2, Απρίλιος – Ιούνιος 2013

Ζωηφόρος
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Το βιβλίο της Γ' Γυμνασίου θέτει θέμα "καταπίεσης" των Ελλήνων μουσουλμάνων!

5
καλά δεν το ξέρατε ;;; από παλιά είναι αυτό , 400 χρόνια τους καταπιέζαμε ψυχολογικά γιατί δεν θέλαμε να γίνουμε μουσουλμάνοι , ντροπή μας , βέεεεεεβαια
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Τα ανθελληνικά ανιστόρητα σχολικά βιβλία

6
"Το Ολοκαύτωμα του Αρκαδίου ήταν αποτέλεσμα θρησκευτικού φανατισμού"!
Εικόνα

Στην εικόνα βλέπετε πως χαρακτηρίζεται στα βιβλία του δημοτικού ο αγώνας των Ελλήνων για ελευθερία: Ως "αποτέλεσμα θρησκευτικού φανατισμού"!

Ποιο γεγονός χαρακτηρίζεται έτσι; Το Ολοκαύτωμα του Αρκαδίου στο οποίος οι Κρήτες επαναστάτες ανατινάχθηκαν με τους Τούρκοιυς που τους πολιορκούσαν για να μην συλληφθούν αιχμάλωτοι!

Και αυτό το κορυφαίο γεγονός της ελληνικής ιστορίας ανάλογο με αυτό άλλων κορυφαίων στιγμών της ελληνικής ιστορίας, όπως το Κούγκι στο Σούλι, η έξοδος του Μεσολογγίου κλπ που έκαναν πράξη τον στίχο του εθνικού ποιητή "Καλύτερα μιας ώρας Ελεύθερη ζωή, παρά 40 χρόνια σκλαβιά και φυλακή) διδάσκεται στα παιδιά μας ως αποτέλεσμα ούτε λίγο ούτε πολύ,"τζιχαντισμού"!
Δυστυχώς οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε ιδέα πως διδάσκονται ιστορία τα παιδιά μας. Πρέπει να ασχοληθούμε για να πιέσουμε για την αποκατάσταση της ιστορικής εκπαίδευσης, που έχει υποστεί πλήγματα από νεοταξίτες "εκπαιδευτικούς".


ΤO ΧΡOΝΙΚO

Την άνοιξη του 1866 οι Κρήτες επαναστάτησαν για μια ακόμη φορά. Μετά από μάχες σε πολλές περιοχές, ο Διοικητής του Τουρκικού Στρατού Μουσταφάς Πασάς με 15.000 άνδρες και 30 τηλεβόλα κίνησε κατά της Μονής Αρκαδίου (Κέντρο Αγώνος περιοχής Ρεθύμνης) και την 7η Νοεμβρίου την πολιόρκησε από παντού.
Μέσα στη Μονή βρίσκονταν 964 άτομα. Μαχητές ήταν μόνο 259. Oι άλλοι ήταν γέροι και γυναικόπαιδα. Ανάμεσά τους ήταν και η οπλαρχηγός - ηρωίδα - Χαρίκλεια Δασκαλάκη (Δασκαλάκαινα), κόρη, σύζυγος και μάνα πολεμιστών. O πατέρας της είχε σκοτωθεί σε προηγούμενη επανάσταση, 3 γιοι της σκοτώθηκαν στην επανάσταση εκείνης της χρονιάς (1866), ο δε σύζυγός της ήταν απόγονος του Εθνομάτυρα Δασκαλογιάννη.
Ηγούμενος ήταν ο Γαβριήλ Μαρινάκης, εξέχουσα προσωπικότητα, αστείρευτη πηγή πατριωτισμού και θάρρους. Ήταν το καταφύγιο των καταπιεζομένων που τους εμψύχωνε με τις επαναστατικές ιδέες της ελευερίας και της Ένωσης με την Ελλάδα. Φρούραρχος ήταν ο Ανθυπολοχαγός Ιωάννης Δημακόπουλος, που πήγε εθελοντής στην Κρήτη.
Στις 8 Νοεμβρίου, μετά την λειτουργία, ο Ηγούμενος είπε στους πολιορκημένους: "Παιδιά μου, αδέλφια μου, γλυκύτερος και δικαιότερος θάνατος δεν υπάρχει από το ν' αποθάνει κανείς υπέρ Πίστεως και Πατρίδος... Ζήτω η Ελευθερία!".
O νεαρός Φρούραρχος Δημακόπουλος είπε στους μαχητές: "Θα πολεμήσουμε ως άνδρες για την Πίστη και την Πατρίδα".
Oι άνδρες πήγαν στις πολεμήστρες και τα γυναικόπαιδα τους προμήθευαν με πυρομαχικά.
Επικρατούσε γενικός ενθουσιασμός και πνεύμα αυταπάρνησης και αυτοθυσίας. Γι' αυτό όταν οι Τούρκοι ρώτησαν τους Έλληνες αν θα παραδοθούν, ο Ηγούμενος τους απάντησε: "Θα πολεμήσουμε!" και ύψωσε το Λάβαρο και τη Σημαία. Και σε άλλες προτροπές του Μουσταφά να παραδοθούν, απαντούσαν: "Μόνο νεκροί θα παραδοθούμε!"
Όλοι πολέμησαν ηρωικά. Η Δασκαλάκαινα 3 φορές ξανασήκωσε τη Σημαία που κατέβαζαν τουρκικές σφαίρες. Oι λίγοι αψηφούσαν τους πολλούς και οι επιθέσεις της πρώτης μέρας εξουδετερώθηκαν από τους πολιορκημένους.
ΤO OΛOΚΑΥΤΩΜΑ
Τα πολεμοφόδια όμως ήταν ελάχιστα, βοήθεια απ' έξω δεν ήταν δυνατό να φθάσει και η αριθμητική υπεροχή των Τούρκων ήταν συντριπτική (15.000 έναντι μόνο 250 Ελλήνων). Όλα προμηνούσαν το φριχτό τέλος του δράματος! Τη νύχτα ο Γαβριήλ κοινώνησε τους πολιορκημένους, που είχαν αποφασίσει ν' αντισταθούν "μέχρις εσχάτων".
Το πρωί της 9ης Νοεμβρίου οι Τούρκοι κατόρθωσαν να γκρεμίσουν την σιδερένια πόρτα και μπήκαν στη Μονή. Oι Έλληνες, αποφασισμένοι να πεθάνουν, πολεμούν με αφάνταστο ηρωισμό. Ως και οι μάνες αφήνουν τα παιδιά τους και μάχονται μαζί με τους άντρες τους. Αλλά η Μονή έχει γεμίσει πια από Τούρκους. O Γαβριήλ σκοτώνεται...
Τότε ο Κων/νος Γιαμπουδάκης φωνάζει: "Όποιος θέλει την τιμή και την υπόληψή του να 'ρθει να καεί μαζί μας!". Όσοι τον άκουσαν τον ακολούθησαν στην μπαρουταποθήκη... O Γιαμπουδάκης άφησε ανοιχτή την πόρτα κι όταν είδε πως μπήκαν μέσα και πολλοί Τούρκοι, άδειασε την πιστόλα του στο μπαρούτι και τινάχτηκαν όλοι στον αέρα, μαζί και 100 Τούρκοι!
Έτσι ο Γιαμπουδάκης πήγε ν' ανταμώσει τον καλόγερο Σαμουήλ και τον Χρήστο Καψάλη, που πέρασαν στην αθανασία με τον ίδιο τρόπο, στο Κούγκι και στο Μεσολόγγι!


OΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ
Βλέποντας οι Τούρκοι τις μεγάλες απώλειές τους συνέχισαν με μεγαλύτερη λύσσα τις σφαγές και τους βανδαλισμούς. Πυρπόλησαν τον Ναό του Σωτήρος και "κουράστηκαν να σκοτώνουν" σύμφωνα με περιγραφή ενός Άγγλου.
Από τους 964 πολιορκημένους διέφυγαν τελικά μόνο 3 ή 4 και αιχμαλωτίσθηκαν 114. Τους υπόλοιπους που επέζησαν τους σκότωσαν οι Τούρκοι με βασανιστήρια και λογχισμούς. Τα οστά τους φυλάσσονται τώρα στη Μονή, σαν ιερά κειμήλια. Τον ίδιο τραγικό θάνατο είχε και ο Φρούραρχος Δημακόπουλος, που αποδείχθηκε γενναίος πολεμιστής.
Oι σφαγείς έκοψαν το κεφάλι του Γαβριήλ και το παρέδωσαν στον Μουσταφά. Από τους Τούρκους σκοτώθηκαν 1.500. Η Δασκαλάκαινα σώθηκε και έδωσε τις πληροφορίες γι' αυτή την εποποιία. Όταν αργότερα πήγε στην Αθήνα και κυκλοφορούσε με τα μισοκαμμένα ρούχα της, οι Αθηναίοι ξεσπούσαν σε ζητωκραυγές!
defencenet.gr
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Τα ανθελληνικά ανιστόρητα σχολικά βιβλία

7
phpBB [video]
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Τα ανθελληνικά ανιστόρητα σχολικά βιβλία

8
Απόσπασμα από την εκδήλωση “ΤΑ ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ” που έγινε στις 23/3/2014 στην Έδεσσα.

phpBB [video]
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Τα ανθελληνικά ανιστόρητα σχολικά βιβλία

9
Γειά σας,
για ρίξτε μια ματιά και σε αύτο:

Ξουλίδου: Για ποιόν λόγο η κυβέρνηση προωθεί το τσιπάρισμα των Ελλήνων μαθητών;

Αναρτήθηκε από τον/την arch στο Φεβρουαρίου 7, 2013
Ξουλίδου: Για ποιόν λόγο η κυβέρνηση προωθεί το τσιπάρισμα των Ελλήνων μαθητών;Ο απόλυτος εφιάλτης του ανθρώπου, η απώλεια της προσωπικότητας, το «Χάραγμα» και η μετατροπή των πολιτών σε αριθμούς προπαγανδίζονται από το ελληνικό κράτος σε παιδιά 12 και 13 ετών!

Οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να έρχονται αντιμέτωποι μ” αυτή την κατάφωρη παραβίαση των θρησκευτικών πεποιθήσεών τους και να αντιμετωπίζουν ως μάθημα τη διαφήμιση των σχεδιασμών σκοτεινών εγκεφάλων που απεργάζονται τον απόλυτο έλεγχο των πολιτών μέσω των εμφυτευμάτων μικροτσίπ στο δέρμα. Η προβιά με την οποία είναι ενδεδυμένη το θηρίο του τσιπαρίσματος είναι η… χρησιμότητα του εμφυτεύματος.

Το ζήτημα είναι εξαιρετικά σοβαρό και το υπουργείο Παιδείας θα έπρεπε, σεβόμενο τους ορθόδοξους Ελληνες, που πληρώνουν από το υστέρημά τους για τη λειτουργία του, να αποσύρει άμεσα αυτό το κατάπτυστο πόνημα και να δώσει τις δέουσες εξηγήσεις. Αυτή η πρόκληση δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη. Κανείς δεν δικαιούται να παίζει με την ελληνική νεολαία!

Σχετική ερώτηση, όμως, κατέθεσε σήμερα στην Βουλή η ευαισθητοποιημένη και δραστήρια βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Θεσσαλονίκης Β’, κυρία Σταυρούλα Ξουλίδου (στην οποία αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για το κοινοβουλευτικό της έργο), μέσα από την οποία ζητά εξηγήσεις από τα αρμόδια υπουργεία, το σχετικό βοήθημα Αγγλικής γλώσσας το οποίο ενέκριναν οι υποτιθέμενοι «ειδικοί»…

Η ερώτηση της βουλευτού κυρίας Σταυρούλας Ξουλίδου

Προς τον κ. Υπουργό Παιδείας, Πολιτισμού , Αθλητισμού, Θρησκευμάτων
Θέμα: Βιβλίο αγγλικών της Α΄ Γυμνασίου

Στις 07-09-2012 και με το έγγραφο με αρ. Πρωτοκ. 102710/Γ2 του ΕΝΙΑΙΟΥ ∆ΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Π/ΘΜΙΑΣ & ∆/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ – ∆/ΝΣΗ ΣΠΟΥ∆ΩΝ ∆/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ -ΤΜΗΜΑ Α το οποίο κοινοποιήσατε σε όλες τις ∆ιευθύνσεις ∆/θµιας Εκπ/σης, στα Γραφεία Σχολικών Συµβούλων, στις Περιφερειακές ∆ιευθύνσεις Εκπαίδευσης και περιέχει λίστα με την Έγκριση ελευθέρων βοηθηµάτων της Αγγλικής Γλώσσας για το Γενικό Λύκειο σχολικού έτους 2012-2013.

Μέσα στην παραπάνω λίστα υπάρχει το βιβλίο με τίτλο JOURNEYS B2 S’s και με τιμή 15,00€ , στο οποίο στο κεφάλαιο 4 ( unit 4) αναφέρει χαρακτηριστικά
«After school on Thursday, I wasted two hours at the doctor’s , waiting to have my new microchip implanted. The procedure itself ( a quick injection into my thumb ) took just a few seconds and barely hurt at all. The microchip looks like a tiny tube, and there’s lots it can do.Becides unlocking the house and my bike, it can be used on all the key readers to open doors and access things at school, and it also has my computer passwords on it. What is more, I can use the microchip like a credit card to buy things, as long as Mum and Dad upload my pocket money every week.» Παραθέτω και την μετάφραση:
«Μετά το σχολείο την Πέμπτη , έφαγα δύο ώρες στο γιατρό , περιμένοντας να μου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ. Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρά μου πήρε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικροσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει. Εκτός από το ότι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να έχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου, και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου.Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μικροτσίπ και σαν πιστωτική κάρτα για να αγοράσω πράγματα , όσο η Μαμά και ο Μπαμπάς ανεβάζουν στην τσέπη μου χρήματα κάθε εβδομάδα» Ερωτάσθε κ. Υπουργέ:
1. Είναι η νεοταξίτικη προπαγάνδα μέσα στο πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου και Λυκείου;
2. Θεωρείτε σκόπιμο ότι μέσα από την διδασκαλία μπορείτε να περάσετε στη συνείδηση μικρών παιδιών το εμφύτευμα μικροτσίπ;
3. Με ποια κριτήρια επιλέγονται τα ξενόγλωσσα βοηθήματα και βιβλία που χρησιμοποιούνται στο Δημόσιο Σχολείο;
4. Τι προτίθεται να κάνει το Υπουργείο σας ώστε να αποσυρθεί το συγκεκριμένο βιβλίο αλλά και να ελεγχθούν και όλα τα υπόλοιπα για το περιεχόμενό τους;

Η Ερωτώσα Βουλευτής
Σταυρούλα Ξουλίδου
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Πηγή:kostasxan.blogspot.com
από http://olympia.gr/2013/02/07/%CE%BE%CE% ... %80%CF%81/
...Έτσι είναι ο 'Ελληνας και δεν φοβάται,τρελοί αγγέλοι πάνω του όταν κοιμάται\n Έτσι είναι ο Έλληνας και αν τον μπερδέψεις να ξέρεις δύσκολα πολύ θα ξεμπερδέψεις...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ειδησεις απο την Ελλάδα”

cron