Κινεζική απόβαση στην Ελλάδα.

1
Πρόσκληση σε νέους επενδυτές από το εξωτερικό θα απευθύνει ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου την προσεχή Παρασκευή από το λιμάνι του Πειραιά. Ειδικότερα θα συνοδέψει στην προβλήτα ΙΙ, την οποία πλέον διαχειρίζεται η Cosco, τον Κινέζο ομόλογό του Γουέν Ζιαμπάο. Πολιτικοί και οικονομικοί αναλυτές θεωρούν ότι ο έλληνας πρωθυπουργός θα δώσει το μήνυμα ότι η Ελλάδα μπορεί να στηρίξει τέτοιου μεγέθους επενδύσεις με τις κατάλληλες υποδομές.

Ο κινέζος πρωθυπουργός θα εστιάσει στην επένδυση της κινεζικής Cosco στον Πειραιά. Μάλιστα θα συνοδεύεται και από τον πρόεδρο του ναυτιλιακού κολοσσού τον Wei Jiafu.

Οι Κινέζοι θα συζητήσουν και την προοπτική νέων επενδύσεων μαζί με την ΟΛΠ Α.Ε. για την κατασκευή και εκμετάλλευση του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο. Η επένδυση είναι της τάξεως των 150 εκατ. ευρώ.

Ο κινεζικός κολοσσός μέσα σε πέντε χρόνια υπολογίζεται ότι θα έχει κάνει έργα συνολικής αξίας 500 εκατ. ευρώ, έργα που αφορούν τόσο την αναβάθμιση της προβλήτας ΙΙ, όσο και την κατασκευή της προβλήτας ΙΙΙ.

Ενδεικτικά είναι τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε η θυγατρική Cosco Pacific στα οποία σημειώνεται μείωση κερδών κατά 11,4% και αυτό παρά το γεγονός ότι αυξήθηκαν τα έσοδά της. Αιτία είναι η έναρξη της δραστηριότητάς της στον Πειραιά που δημιούργησε ζημιές ύψους 10,6 εκατ. δολ. το α' εξάμηνο του 2010.

Βέβαια, είναι αρχή ακόμη... Υπάρχουν όμως και ενθαρρυντικά μηνύματα αφού από την "κινεζική" προβλήτα ΙΙ διακινήθηκαν το α' εξάμηνο 376.727 εμπορευματοκιβώτια, τα οποία ενίσχυσαν τη θέση της εταιρείας στις εκτός Κίνας δραστηριότητες, κατά 39,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Παράλληλα, στόχος των Κινέζων είναι να βρουν πελάτες που θα καλύπτουν τη χωρητικότητα που μπορεί να προσφέρει η προβλήτα και θα φθάσει τα 3,7 εκατ. εμπορευματοκιβώτια όταν κατασκευαστεί και η προβλήτα ΙΙΙ. Τώρα η προβλήτα ΙΙ έχει χωρητικότητα 1,6 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων με πρόθεση της Cosco να την αυξήσει στα 2,6 εκ. μέχρι τα μέσα του 2014.

Η κινεζική εταιρεία θα έχει και το πλεονέκτημα της υποστήριξης από το ναυτιλιακό κλάδο του ομίλου, ο οποίος σε συνεργασία με άλλες ναυτιλιακές εταιρείες της Άπω Ανατολής θα ενισχύσει τη λειτουργία της προβλήτας ΙΙ, μετατρέποντας τον σταδιακά σε κέντρο εμπορίου Ασίας - Νότιας Ευρώπης - Μεσογείου Μαύρης Θάλασσας. Ειδικότερα στην προσπάθειά της η Cosco να φέρει φορτία στον Σ.ΕΜΠΟ έστρεψε τρεις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται προς τον Πειραιά: K-LΙΝΕ (Ιαπωνία), YML (Κορέα) και HANJIN (Κορέα).

Ο ΦΠΑ

Υπάρχει όμως και ένα σοβαρό πρόβλημα στις σχέσεις της ελληνικής κυβέρνησης με την κινεζική Cosco. Πρόκειται για το πάγωμα της επιστροφής του ΦΠΑ προς τις επιχειρήσεις, που έχει επιβάλλει το υπουργείο Οικονομικών.

Το πάγωμα στην επιστροφή του ΦΠΑ δεν εξαιρεί και την Cosco, με αποτέλεσμα η κινεζική εταιρεία, που δραστηριοποιείται στην προβλήτα ΙΙ πραγματοποιώντας μεγάλες επενδύσεις, να μην έχει εισπράξει ποσό που φθάνει τα 14 εκατ. ευρώ και θα φτάσει τα 21 εκατ. ευρώ τον Οκτώβριο οπότε και θα ολοκληρωθεί μια ακόμη επένδυση με 3 νέους γερανούς.

Πηγή :Τα Νέα
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Κινεζική απόβαση στην Ελλάδα.

2
Οι Κινέζοι θέλουν να μπουν σε ακίνητα και υποδομές στην Ελλάδα


Κινεζικό ενδιαφέρον για επενδύσεις στον τομέα των υποδομών και του Real Estate κατέγραψε το Invest In Greece κατά τη συμμετοχή της Ελλάδας σε έκθεση στην Κίνα. το ενδιαφέρον ήταν έντονο και άμεσα αναμένεται η άφιξη αποστολών από την Κίνα στην Ελλάδα.
Στόχος της παρουσίας της Invest in Greece στη φετινή CIFIT ήταν να προβάλει σε Κινέζους αξιωματούχους και επιχειρήσεις 150 συνολικά επενδυτικές προτάσεις ώριμων έργων στους τομείς του Τουρισμού, των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, της Τεχνολογίας, των Τροφίμων, της Υγείας και της Διαχείρισης Αποβλήτων, μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο για τις ανάγκες της έκθεσης, ηλεκτρονικό χαρτοφυλάκιο επενδύσεων (investment e-Book).

Στο investment e-Book συμπεριλήφθησαν επίσης οι δράσεις και οι πολιτικές της κυβέρνησης στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων και της αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας, ενώ έγινε ειδική αναφορά για τις αλλαγές του θεσμικού πλαισίου που έχουν γίνει τον τελευταίο χρόνο για τη διευκόλυνση των επενδύσεων.

www.sofokleousin.gr
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Κινεζική απόβαση στην Ελλάδα.

3
Οι Κινέζοι ενδιαφέρονται για εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, ΟΣΕ και αεροδρόμιο στο Καστέλλι

Το ενδιαφέρον της κινεζικής Cosco να συμμετάσχει στον διαγωνισμό για την κατασκευή, διαχείριση και εκμετάλλευση του νέου μεγάλου εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Γουέι Τζιαφού, στη συνάντηση που είχε χτες με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα.

Η δημοπράτηση του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, θα γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες, με διαδικασία η οποία θα είναι ανοιχτή. Απόφαση της κυβέρνησης είναι η κατασκευή του εμπορευματικού κέντρου να γίνει με σύμβαση παραχώρησης από ιδιώτη επενδυτή, ο οποίος θα αναλάβει και τη διαχείρισή του για περίοδο 40 ετών.

Η Cosco αναμένεται να εκδηλώσει ενδιαφέρον για το Θριάσιο από κοινού με τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς. Στόχος της είναι να διαχειρίζεται τη μεταφορά των εμπορευμάτων που θα μπαίνουν από το λιμάνι του Πειραιά- όπου ήδη δραστηριοποιείται- και θα φτάνουν σε όλη την Ελλάδα, εξασφαλίζοντας οικονομίες κλίμακας, καθώς εκτός από τον έλεγχο λιμανιού θα ελέγχει και τη διακίνηση των εμπορευμάτων.

Ωστόσο, ο κ. Τζιαφού στη χτεσινή συνάντηση με τον κ. Ρέππα δεσμεύτηκε να προωθήσει και τα άλλα ελληνικά επιχειρηματικά σχέδια για τις σιδηροδρομικές και τις εναέριες μεταφορές σε αντίστοιχες κινεζικές εταιρείες με στόχο να τα αξιολογήσουν και να έρθουν να επενδύσουν στην Ελλάδα.

Στην παρουσίαση που έγινε χτες το πρωί στο υπουργείο Μεταφορών, ο κ. Ρέππας, πέραν του project του Θριασίου, παρουσίασε στον επικεφαλής της Cosco το σχέδιο της κυβέρνησης για τον ΟΣΕ.

Συγκεκριμένα, όπως εξήγησε ο κ. Ρέππας στην κινεζική πλευρά, μέσω του σχεδίου εξυγίανσης του ΟΣΕ, θα δοθεί η δυνατότητα σε ιδιώτες επενδυτές να συνεργαστούν με τον ΟΣΕ να επενδύσουν στον Οργανισμό και κυρίως στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές). «Αυτό είναι ένα τμήμα λειτουργίας του σιδηροδρόμου που μπορεί να ενδιαφέρει και την Cosco ή κάποια εταιρεία η οποία ασχολείται με τον σιδηρόδρομο ή τις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές και συνεργάζεται με την Cosco», είπε ο κ. Ρέππας στην κινεζική αντιπροσωπεία.

Πάντως, ο υπουργός έσπευσε να συμπληρώσει μετά τη συνάντηση ότι «η Cosco είναι μια ναυτιλιακή κατά βάση εταιρεία, δεν είναι μια εταιρεία σιδηροδρόμων», προσθέτοντας ότι οι Κινέζοι «δεσμεύτηκαν να μεταφέρουν σε οργανισμούς της πατρίδας τους που ασχολούνται με αυτό το αντικείμενο όλα τα στοιχεία που τους παρουσιάσαμε».

Το τρίτο θέμα που έπεσε στο τραπέζι των συζητήσεων με τον επικεφαλής της Cosco ήταν η κατασκευή του νέου μεγάλου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλλι του Ηρακλείου της Κρήτης, το οποίο θα προχωρήσει με σύμβαση παραχώρησης και θα κατασκευαστεί πέντε χρόνια μετά την επιλογή του αναδόχου.

Ο κ. Τζιαφού σε δηλώσεις του αμέσως μετά τη συνάντηση που είχε στο υπουργείο Μεταφορών, αφού επανέλαβε ότι η Cosco είναι μία κατά βάση ναυτιλιακή εταιρεία, δεσμεύτηκε να παρουσιάσει τους σχετικούς φακέλους με τα σχέδια για τον ΟΣΕ και το Καστέλλι σε άλλες κινεζικές επιχειρήσεις. «Βεβαίως και μας ενδιαφέρουν οι εξελίξεις στις αερομεταφορές και τις σιδηροδρομικές μεταφορές, στο πλαίσιο των συνδυασμένων μεταφορών, ωστόσο στην παρούσα φάση η έμφαση δίνεται στην κύρια δραστηριότητά μας που είναι οι θαλάσσιες μεταφορές», τόνισε χαρακτηριστικά.
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Κινεζική απόβαση στην Ελλάδα.

6
King Minos έγραψε:Καλα μου φαινεται τα λεει η ΟΕΑ
Το ότι τα λέει καλά το είπα κι εγώ πολύ νωρίς...

Αναφερόμουν σε μερικά μόνο...

Η Κίνα θα γίνει η πρώτη οικονομική δύναμη στον πλανήτη, σε 10 χρόνια περίπου, και αυτό δεν το λέει η ΟΕΑ, το λένε όλοι...

Αλλά δε θα γίνει μάλλον η υπερδύναμη που ήταν οι ΗΠΑ στο πρόσφατο παρελθόν...
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: Κινεζική απόβαση στην Ελλάδα.

8
emman έγραψε:Η Κίνα είναι ήδη η πρωτη οικονομκή δύναμη στον κόσμο,σε 10 χρονια θα εχει "διαλύσει" οικονομικά όλον τον κόσμο!!!
Για αυτό ο Σόρος ειπε οτι η Κίνα πρέπει να ηγηθεί της Νέας Παγκόσμιας τάξης και φαντάζομαι ηδη εχει κάνει τις συνεργασίες του και τις επενδυσεις του.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Κινεζική απόβαση στην Ελλάδα.

9
emman έγραψε:Η Κίνα είναι ήδη η πρωτη οικονομκή δύναμη στον κόσμο,σε 10 χρονια θα εχει "διαλύσει" οικονομικά όλον τον κόσμο!!!
Δεν είναι η πρώτη οικονομία στον κόσμο...

Υπολείπεται ακόμη...

Μη βιάζεσαι...κάθε πράγμα στον καιρό του...

Και το να "διαλύσει" οικονομικά όλο τον κόσμο, μάλλον είναι αυτοκτονική λύση ! :cooll
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ειδησεις απο την Ελλάδα”