Ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου 2
Δημοσιεύτηκε: 18 Αύγ 2009, 18:25
Μεταφρασμένο απο το google
Ένα από τα πιο διάσημα προϊστορικούς τύμβους, που Arctinos, το πιο σημαντικό κυκλικής ποιητής, καθώς και τη Ρωμαϊκή γεωγράφους, αποδίδουν στις χώρες μας, είναι "η ταφή ανάχωμα του Αχιλλέα", το κυριότερο ήρωα της Ιλιάδας.
Σύμφωνα με τον Όμηρο, ο βάρδος του Τρωικού Πολέμου, ο Αχιλλέας ήταν γιος του Πηλέας και η θάλασσα θεά Θέτις, Νηρέα "κόρη. Πηλέας, Αχιλλέας "πατέρα του, εμφανίζεται ως άρχοντα κατά την Pelasgian άνθρωποι της μπρελόκ, και ο Αχιλλέας είναι άρχοντας της θαρραλέας Myrmidon στρατιωτών Pelasgian και άλλες γειτονικές φυλές, οι οποίες λαμβάνουν μέρος στην ηρωική πόλεμο κατά των trojans, ως σύμμαχοι των Ελλήνων (Ιλιάδα , II, 681? XVI, 168).
Η Ιλιάδα δεν αναφέρει τίποτα για την περίπτωση του Αχιλλέα 'το θάνατο. Όμως, στην Οδύσσεια (XXIV, 36) έχει πει ότι έπεσε στην Τροία, ότι το σώμα του ήταν ντυμένοι με θεϊκή πανί και καίγονται στην πυρά, τα οστά που είχαν τεθεί σε μια χρυσή λάρνακα, μαζί με εκείνες του Πάτροκλου, και ότι οι Έλληνες που θέτει πάνω από όλα, σχετικά με την ακτή του Ελλησπόντος, μια μεγάλη, υψηλής τύμβος, όπως το να δούμε από μακριά αναφέρεται στη θάλασσα, από τους ανθρώπους που ζούσαν εκείνη την εποχή, καθώς και εκείνους που θα ζήσουν στο μέλλον. Έτσι, σύμφωνα με τον Όμηρο, ο Αχιλλέας ήταν θαμμένο για την πεδιάδα της Τροίας, που δεν απέχει πολύ από την ακτή της Ελλησπόντος.
Αλλά στο ποίημα Aetiopida, γραμμένο από Arctinos, επικός ποιητής από τη Μίλητο, που συνέχισε και ολοκλήρωσε την Ιλιάδα, μας λένε ότι ο Αχιλλέας σκοτώθηκε στην Τροία από το Πάρι, Πρίαμος γιος της, με τη βοήθεια του θεού Απόλλωνα, και ότι, μετά από πολύ σκληρός αγωνίζονται, Ajax και Οδυσσέας κατάφερε να κλέψει το σώμα του από τα χέρια του Τρωικού εχθροί, και να το παραδώσει τα Ελληνικά πλοία. Μόλις εδώ, Αχιλλέας "Θέτις μητέρα ήρθε με την αδελφές και οι Μούσες, wailed και mourned του, τότε αφαιρείται το γιο της τέφρας από την πυρά και χρειάστηκε να Leuce (Alba, TN - White) νησί, ή την Serpents' Island, στο στόμα του Δούναβη. Και οι Αχαιοί προέβαλε τύμβος για εκείνον και γιόρτασε νεκρικός παιχνίδια (Homeri, CARMINA et cycli epici reliquiae, Ed. Didot, p.583).
Έτσι, υπήρχε στην κλασική αρχαιότητα δύο εκδόσεις σχετικά με τον τόπο όπου τα οστά του μεγάλου προϊστορικού ήρωας είχε κατατεθεί? Πει μία από την Οδύσσεια του Ομήρου, ότι ο Αχιλλέας ήταν θαμμένος στον κάμπο της Τροίας και μια άλλη παράδοση, όπως τροποποιήθηκε, που εκπροσωπείται από την αρχαιότερο κυκλικό ποιητής, που έπεσε Αχιλλέα στην Τροία, αλλά το στάχτες και ελήφθησαν Leuce θαφτεί στο νησί. Η τελευταία αυτή γνωμοδότηση εγκρίθηκε και υποστηρίζεται από τα πλέον αρμόδια Roman συγγραφείς.
Ο Πλίνιος το παλαιό, τα οποία Varro ονόματα τα πιο πολυμαθής άνθρωπος ποτέ τους Ρωμαίους, μας λέει πολύ καθαρά ότι ο τύμβος, ή Αχιλλέα "ταφή ανάχωμα είναι το νησί που είναι consecrated σε αυτόν, που ονομάζεται" το νησί Achillis "ή" Achillea ", βρίσκεται σε απόσταση 50 ρωμαϊκά μίλια από το Δέλτα του Δούναβη (Peuce) και ότι σε αυτό το ναό consecrated ήρωας ήταν επίσης κτισμένο εκεί (Hist. Εθν. IV, 27,1).
Το νησί και ναό του Αχιλλέα.
Μετά TABULA Peutingeriana, Segm. IX. 3.
(Miller, Weltkarte des Castorius)
Επίσης, το ρωμαϊκό γεωγράφος Μελά, οι οποίοι είχαν χρησιμοποιήσει τις καλύτερες πηγές της αρχαιότητας, μας λέει ότι ο Αχιλλέας είναι θαμμένος στο νησί ονομάστηκε Achillea, μεταξύ Boristene και Ister (De situ Orbis, ΙΙ, 7). Και η ελληνική γεωγράφος Διονύσιος Periegetus από Bithynia, που έζησε στην εποχή του αυτοκράτορα Domitian, γράφει τα εξής: "Πάνω απ 'την αριστερή πλευρά του Πόντου Euxine, μπροστά από Borystene (διαβάστε εδώ από το χέρι του Δούναβη ονομάζεται Boreostoma) υπάρχει στη θάλασσα σε πολύ φημισμένο νησί, consecrated με ήρωες, το νησί που ονομάζεται Leuce, γιατί τα άγρια ζώα που ζουν εκεί είναι λευκά (albe). Λέγεται ότι εκεί, στο νησί Leuce, κατοικούν οι ψυχές του Αχιλλέα και των άλλων ηρώων, και ότι θα περιηγηθεί μέσα από τις κοιλάδες του παρόντος ακατοίκητο νησί? Αυτό είναι το πώς Jove ανταμείβονται οι άνδρες που είχαν διακριθεί μέσα από τους αρετές, γιατί μέσα από αυτές δυνάμει είχε αποκτήσει αιώνια τιμήν "(Orbis περιγραφή, v. 541).
Επίσης ο Παυσανίας μας λέει "υπάρχει Euxine στον Πόντο, κοντά στο στόμα του Ister, ένα νησί για να consecrated Αχιλλέα, που καλύπτεται από δάση και γεμάτο ζώα, ορισμένα άγρια, μερικά πειθήνιοι. Στο νησί αυτό υπάρχει επίσης Αχιλλέα "άγαλμα του ναού και" (ΙΙΙ, 19, 11).
Και Αρριανός Νικομήδεια της, τους πιο διακεκριμένους του chroniclers του Μεγάλου Αλεξάνδρου του αποστολές, μας δίνει τις ακόλουθες πληροφορίες για το νησί του Αχιλλέα: "Κοντά στην εκβολή του Istru ονομάζεται Psilum, αν μία ναυτιλία με το βόρειο άνεμο, υπάρχει είναι ένα νησί στην ανοικτή νερά της θάλασσας, που ορισμένοι ονομάζουν το νησί του Αχιλλέα ( «Αχιλλέως nesos), άλλες Αχιλλέα πορείας (Δρόμος Αχιλλέως), και άλλοι ακόμη, λόγω της χρώμα, το λευκό Leuce = (alba) νησί . Λέγεται πως η θεά Θέτις έθεσε αυτό το νησί από τη θάλασσα, για τον γιο της Αχιλλέα, που κατοικεί εκεί. Εδώ είναι ο ναός και το άγαλμα, ένα αρχαϊκό έργο. Αυτό το νησί δεν κατοικείται και κατσίκες βόσκουν σε αυτό, δεν πολλές, που οι άνθρωποι που τυχαίνει να φτάνουν εδώ με τα πλοία τους, για να θυσιάσει τον Αχιλλέα. Σε αυτό το ναό είναι επίσης κατατεθεί πολλές ιερά δώρα, κρατήρες, δαχτυλίδια και πολύτιμους λίθους, που προσφέρονται για τον Αχιλλέα με ευγνωμοσύνη. Μπορεί κανείς να διαβάσει ακόμα επιγραφές στα ελληνικά και τα λατινικά, στο οποίο εξήρε Αχιλλέα είναι και γιορτάζεται. Ορισμένες από αυτές έχουν διατυπωθεί στο Πάτροκλος "τιμή, δεδομένου ότι όσοι επιθυμούν να προτιμάται από τον Αχιλλέα, Πάτροκλος τιμήν ταυτόχρονα. Υπάρχουν, επίσης, σε αυτό το νησί αμέτρητους αριθμούς των θαλάσσιων πτηνών, τα οποία φροντίζουν Αχιλλέα "ναό. Κάθε πρωί τα αεροσκάφη τους πετούν στη θάλασσα, υγρά τα φτερά τους με το νερό, και να επιστρέψει γρήγορα στο ναό και πασπαλίζουμε αυτό. Και αφού τελειώσει το ράντισμα, θα καθαρίσει το τζάκι του ναού με τα φτερά τους. Άλλοι λένε ακόμη περισσότερο, ότι ορισμένοι από τους άνδρες που φτάσει σε αυτό το νησί, έρχονται εδώ από πρόθεση. Φέρνουν σε ζώα τα πλοία τους, που προορίζονται να θυσιαστεί. Ορισμένα από αυτά τα ζώα σφαγής τους, άλλοι που έχουν καθορίσει ελεύθερα στο νησί, με τον Αχιλλέα "τιμή. Αλλά υπάρχουν και άλλα, που αναγκάζονται να έρθουν στο νησί μέσω θαλάσσης καταιγίδες. Δεδομένου ότι δεν έχουν θυσιών ζώων, αλλά επιθυμούν να τους από τον θεό του νησιού τον εαυτό του, θα διαβουλεύεται Αχιλλέα "μαντείο. Θα ζητήσουμε άδεια για την σφαγή των θυμάτων που επιλέγονται μεταξύ των ζώων που βόσκουν ελεύθερα στο νησί, και να καταθέσουν σε αντάλλαγμα την τιμή την οποία θεωρούν δίκαιη. Όμως, σε περίπτωση που το μαντείο τους αρνείται την άδεια, επειδή υπάρχει ένα χρησμό εδώ, θα προσθέσω κάτι για την τιμή προσφοράς, και αν το μαντείο αρνείται και πάλι, θα προσθέσω κάτι περισσότερο, μέχρι την τελευταία, το μαντείο συμφωνεί ότι η τιμή είναι επαρκής. Και τότε το θύμα δεν τρέχουν πια μακριά, αλλά περιμένει πρόθυμα να αλιεύονται. Έτσι, υπάρχει μεγάλη ποσότητα αργύρου εκεί, consecrated για τον ήρωα, ως τιμή για τα θύματα θυσιών. Για ορισμένα από τα άτομα που έρχονται σε αυτό το νησί, ο Αχιλλέας εμφανίζεται στα όνειρα, σε άλλους, θα εμφανιστεί ακόμη και κατά τη διάρκεια της πλοήγησης, αν δεν ήταν πολύ μακριά, και θα αναθέσει τους ως προς το ποιο μέρος του νησιού θα ήταν καλύτερα τους άγκυρα πλοία "(Περίπλους, Ponti euxini, 32, 33).
Η ηρωική λατρεία του Αχιλλέα στο Leuce νησιού ήταν διαδεδομένη στη Graeco - ρωμαϊκή αρχαιότητα, δεν μόνο στα μεγάλα εμπορικά κέντρα της Μαύρης Θάλασσας, αλλά ακόμη και σε διάφορα λιμάνια και τις θαλάσσιες πόλεις του Αρχιπελάγους και της Αδριατικής Θάλασσας, του οποίου τα οικονομικά συμφέροντα ήταν στενά συνδεδεμένη με τον πλούτο της περιοχής του Ευξείνου Πόντου.
Αχιλλέας από Leuce νησιού ήταν ιδιαίτερα venerated, μέχρι αργά τη ρωμαϊκή εποχή, όπως ο Λόρδος και ο πλοίαρχος του Ευξείνου Πόντου, Pontarches, και ως ο κύριος προστάτης της πλοήγησης σε εκείνα τα μέρη - επίθετο, την αίσθηση του που φαίνεται σε πρώτη εξέταση μυστηριώδη , από ιστορική άποψη, αλλά η καταγωγή των οποίων harks πίσω στο χρόνο, όταν ο Αχιλλέας είχε τον τίτλο του βασιλιά της Σκυθία, ακόμη και κατά τη διάρκεια της ζωής του (Kohler, Memoire, p.578, 634-643? Ouvaroff, recherches sur les antiquites de la RUSSIE Meridionale, II. σ.46? Lykophron apud Kohler, Αυτόθι. p.552).
Οι ναύτες του Εύξεινου Πόντου έγιναν παρακάμψεις για να Leuce νησιού, κάποιες από αυτές, προκειμένου να πραγματοποιηθεί, τη θέλησή τους ή μη, στον βωμό της εκείνον, ο οποίος έφερε τον τίτλο Pont-arch ή κυριαρχικά της Euxine Πόντο, τους οφείλονται, ως έθιμο δασμού ? άλλων, για να ξεφύγουν από τις τρομερές καταιγίδες και τα μαύρα νέφη του παρόντος μεγάλη και βαθιά θάλασσα? ακόμη και άλλους, προκειμένου να προσευχηθεί στο Θεό για τους Αχιλλέα ευτυχισμένη επιστροφή από τα νερά της παρούσας αφιλόξενη θάλασσα.
Για τον Αχιλλέα από το νησί ήταν αφιερωμένο Leuce μια σειρά από σημαντικά εμπορικά κέντρα της ελληνικής ύδατα, όπως και τα λιμάνια που κατονομάζονται στο Mesenia Αχιλλείων (Stephanus Byzanthinus), Achilleios στην Λακωνία (Παυσανίας, lib. III, 25,4) και σε άλλη πόλη Baeotia ( Pauly, Real-Encyclopadie). Επίσης, ένα σημαντικό εμπορικό κέντρο, το οποίο τίθεται σε προϊστορική αρχαιότητα υπό την ειδική προστασία του Αχιλλέα, φαίνεται να έχει η Παλιά Πόλη - Chilia, κοντά στο βόρειο βραχίονα του Δέλτα του Δούναβη, η οποία ονομάζεται ακόμη και σήμερα από το χέρι του Chilia (ή Achileii) . Ακόμα και το όνομα Psilon ΣΤΟΜΑ δοθεί σε αυτό το σκέλος του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην εποχή του (Arrianus, Περίπλους Ponti euxini, c.31, 3, 5), φαίνεται να είναι μόνο μία ελληνική φωνητική αλλοίωση της λαϊκής αρχαία μορφή Chilleion στόμα, ή το στόμα του (Α) Chiliei. Και τέλος, ακόμη και το όνομα Lykostomum, βάσει του οποίου το όνομα Chilia εμφανίζεται κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα, έχει πολύ μεγάλα προέλευσης. Από μια ιστορική και γεωγραφική άποψη, Lykostomum δεν είναι τίποτα άλλο, αλλά leuchon στόμα, το στόμα του κοντά στο λευκό (alba) ή Leuce νησιού.
Chilia ήταν το πιο σημαντικό εμπορικό σημείο στο στόμα του Δούναβη, ακόμη και μέχρι πριν από 200 χρόνια. Prince Dimitrie Cantemir γράφει για αυτό: Chilia, την κύρια πόλη της επαρχίας του Chilia, είναι η περίφημη πόλη, που ονομάζεται κατά, δεν μόνο από τα πλοία της γειτονικής θαλάσσιων λιμένων, αλλά και από πλοία των άλλων χωρών, πιο μακρινό, από την Αίγυπτο, τη Βενετία και Ragusa, η οποία ασχολείται με την εισαγωγή από εδώ κηρούς και της ακατέργαστης δέρματα των βόδια (Descriptio Moldaviae, σ. 21) [1].
[1. Σε μεγάλα φορές, την άμμο και τη λάσπη σε καταθέσεις των εκβολών του Δούναβη δεν είναι τόσο εκτεταμένες, Παλιά Chilia (TN - Chilia Veche) ήταν σχεδόν ένα λιμάνι (βλ. χάρτη της Vignola από το 1686, "et Valachia Μολδαβία", και ο χάρτης "Danubii Pars infima" της Homannus (d.1724), που αναπαράγεται στην Analele ακαδ. Rom. S, II, T, H, Αναμνήσεις? επίσης "TABULA geographica Moldaviae" του Prince Cantemir, σε Descriptio Moldaviae.
Στην αρχαία ελληνική γεωγραφία, ένα άλλο επίκαιρο όνομα εμφανίζεται στο στόμα του Δούναβη, «Achilleios plaxi. Hesychius πιστεύει ότι πρόκειται για τον Αχιλλέα "νησί, Leuce (Kohler, Αυτόθι. P.543, 729). Όμως, η έννοια της λέξης plaxi (= πεδιάδα, επιφάνεια) δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα μικρό νησί και κυρτά, όπως Leuce, οπότε μάλλον αυτό το όνομα αναφέρεται στο σκέλος της Chilia. Ένα άλλο λιμάνι στο Δούναβη, αφιερωμένη στον Αχιλλέα, φαίνεται να έχει Celeiul, από την κομητεία του Romanati, από τη στιγμή που ένα σημαντικό εμπορικό κέντρο, όπου ερείπια και πολλά λείψανα ρωμαϊκής μπορεί να βρεθεί ακόμα και σήμερα. Μια πέτρινη γέφυρα του Δούναβη (χτίστηκε από τον Μέγα Κωνσταντίνο) υπήρχε εκεί, γέφυρα, η οποία καταστράφηκε πυλώνες της μπορεί να δει, όταν το νερό υποχωρεί, και από αυτή την πέτρινη γέφυρα ρωμαϊκό δρόμο προς οδήγησε Τρανσυλβανία. Ακόμη ένα νησί στην περιοχή του Δούναβη, που βρίσκεται μετά από αυτή την θέση, μπροστά από το χωριό Dasova, φέρει το όνομα του Celeiu. Και ένα νησί ονομάστηκε Achillea υπάρχει επίσης κοντά στην ακτή της Μικράς Ασίας (Πλινίου, άκου. Nat. V, 37,1)].
Αυτή είναι η πρώτη προϊστορική εποχή στην ιστορία του εμπορίου, πάντα ζωντανή, στη Μαύρη Θάλασσα, εποχή κατά την οποία Leuce νησί φαίνεται να έχει κυριαρχικά δικαιώματα επί των Ποντίων, δεσπόζει στην πλοήγηση και την κυκλοφορία του προϊόντος σε όλη αυτή την θάλασσα, και την ίδια στιγμή επεκτείνει την επιρροή της για να τα κυριότερα λιμάνια του Αρχιπελάγους [2].
[2. Ακόμη Aquileia, σημαντικό λιμάνι της Αδριατικής, φαίνεται, από το όνομά του, να έχουν μία φορά να consecrated Αχιλλέα. Αυτό θα αποδείξει ότι οι εμπορικές σχέσεις μεταξύ της Αδριατικής και της Μαύρης Θάλασσας είχε αρχίσει δρόμο της επιστροφής στην προϊστορική εποχή, που ακόμη και πριν από την επίλυση του Γενοβέζους, Βενετούς και Ragusans στις ακτές της Μαύρης Θάλασσας, των εμπόρων της Aquileia προστατεύονται από Pontarch από το νησί Leuce].
Εκτός από την ιερή εικόνα, Leuce νησιού από το στόμα του Δούναβη, που ήταν ταυτόχρονα φημισμένη στην αρχαιότητα ως ένα νησί της ίασης. Εδώ, σύμφωνα με μια παλιά παράδοση του oracles, όσοι είχαν σοβαρά τραυματίες σε πολέμους ανατράφηκε πίσω την υγεία τους. Έτσι, Leonym, The Lord of the Crotoniens από Brutius, που είχαν λάβει, κατά τη διάρκεια ενός αγώνα με την Locriens, μια πληγή στο στήθος του οποίου επλήγη σοβαρά, ζητείται πρώτα το μαντείο των Δελφών, σχετικά με την υγεία του, αλλά ο προφήτης (Πυθία) αποστέλλονται αυτόν να Leuce Island, στο στόμα του Δούναβη, από όπου στη συνέχεια επέστρεψε επουλωθεί (Παυσανίας, lib.III.19, 13). Ammianus Marcellinus (lib. ΧΧΙΙ, Γ., επίσης, μας λέει ότι στο νησί υπήρχαν Leuce επούλωση ύδατα (aquae).
Από όλα αυτά, και ιδιαίτερα από Arctinos' λογαριασμό, από τις ακριβείς πληροφορίες που διαβιβάζονται από Πλίνιο και Μελά, και, τέλος, από την ιερή λατρεία του Αχιλλέα στο νησί Leuce, οδηγεί σε μια εξ ολοκλήρου πειστικό τρόπο, ότι οι στάχτες του αυτό το μεγάλο ήρωα της Trojan φορές ήταν και που με έφερε στην Leuce νησί. Ο τύμβος ή ταφή ανάχωμα ήταν γνωστό εδώ αργότερα φορές. "Insula Achillis tumulo Clara eius πόροι", λέει ο Πλίνιος, και επαναλαμβάνει Μελά "IBI Αχιλλέα situs est".
Αλλά ως προς τον τάφο για την ακτή του Ελλησπόντος, για την οποία μιλάει ο Όμηρος, φαίνεται ότι ήταν μόνο ένα απλό κενοτάφιο, ή ένα επετειακό μνημείο. Αυτή η συμβολική τάφος του Αχιλλέα υπήρχε επίσης, σύμφωνα με τον Παυσανία, στην πόλη της Ηλείας στην Πελοπόννησο, που έχουν κατασκευαστεί και αφιερωμένο σε αυτόν, όπως διέταξε ο χρησμός (lib. VI, 23, 3). Τα λόγια του γεωγράφου Στράβωνα είναι σημαντικό όσον αφορά αυτό, επειδή αναφέρεται σε Αχιλλείων, για την Τροία του εδάφους, μόνο το μνημείο του Αχιλλέα, αλλά αποφεύγει να επιβεβαιώσουν ότι ο Αχιλλέας είχε θαφτεί εκεί (ΧΙΙΙ, 1,32,39,46) . Σλήμαν, η δραστική εξερευνητής της ομηρικής αρχαιότητα, είχε προσπαθήσει να βρει τα ερείπια του Αχιλλέα τάφος στις ακτές του Ελλησπόντος. Γράφει "σε απόσταση 250 πόδια από Ελλησπόντος, στους πρόποδες του Sigeu ακρωτήριο, στο σημείο όπου παλιά υπήρχε Achileum, υπάρχει μια γη τύμβος, 4m υψηλή προς τα νότια, και 12m προς τα βόρεια, η οποία έχει θεωρηθεί από μια βαθιά αρχαιότητα ως Αχιλλέα τάφος. Σε αυτό το 1882 θα διερευνηθούν τύμβος, αλλά δεν βρήκα κανένα ίχνος από τα οστά, στάχτες και κάρβουνα "(Ilios, p.862). Έτσι, θεωρεί ότι αυτή η Σλήμαν τύμβος, που εικάζεται ότι είναι του Αχιλλέα, ακριβώς όπως αυτή του Πάτροκλου, όπως και άλλα έξι Mounds κηδεία, η οποία είχε διερευνηθεί, ήταν μόνο απλή cenotaphs, ένα είδος μνημεία, τα οποία κατά την προ της ομηρικής αρχαιότητα ήταν γενικής χρήσης. (Υπάρχει ακόμη και σήμερα με τον ρουμανικό λαό συνολικά τον κύκλο της λαϊκής μπαλάντες, με τον οποίο οι πράξεις του παρόντος διακρίνονται ήρωα της Ιλιάδας είναι τραγουδιέται. Σχετικά με το ρουμανικό παραδόσεις του Αχιλλέα, και ιδιαίτερα της χώρας του και την ιθαγένεια, θα μιλήσει στην τελευταίο μέρος της ιστορίας της Πελασγοί, σχετικά με την αξέχαστη εκδήλωση γνωστή με το όνομα του Τρωικού Πολέμου).
Η υποτιθέμενη κενοτάφιο του Αχιλλέα, κοντά στο Ελλησπόντος
(Σλήμαν, Ilios p.855)
Ένα από τα πιο διάσημα προϊστορικούς τύμβους, που Arctinos, το πιο σημαντικό κυκλικής ποιητής, καθώς και τη Ρωμαϊκή γεωγράφους, αποδίδουν στις χώρες μας, είναι "η ταφή ανάχωμα του Αχιλλέα", το κυριότερο ήρωα της Ιλιάδας.
Σύμφωνα με τον Όμηρο, ο βάρδος του Τρωικού Πολέμου, ο Αχιλλέας ήταν γιος του Πηλέας και η θάλασσα θεά Θέτις, Νηρέα "κόρη. Πηλέας, Αχιλλέας "πατέρα του, εμφανίζεται ως άρχοντα κατά την Pelasgian άνθρωποι της μπρελόκ, και ο Αχιλλέας είναι άρχοντας της θαρραλέας Myrmidon στρατιωτών Pelasgian και άλλες γειτονικές φυλές, οι οποίες λαμβάνουν μέρος στην ηρωική πόλεμο κατά των trojans, ως σύμμαχοι των Ελλήνων (Ιλιάδα , II, 681? XVI, 168).
Η Ιλιάδα δεν αναφέρει τίποτα για την περίπτωση του Αχιλλέα 'το θάνατο. Όμως, στην Οδύσσεια (XXIV, 36) έχει πει ότι έπεσε στην Τροία, ότι το σώμα του ήταν ντυμένοι με θεϊκή πανί και καίγονται στην πυρά, τα οστά που είχαν τεθεί σε μια χρυσή λάρνακα, μαζί με εκείνες του Πάτροκλου, και ότι οι Έλληνες που θέτει πάνω από όλα, σχετικά με την ακτή του Ελλησπόντος, μια μεγάλη, υψηλής τύμβος, όπως το να δούμε από μακριά αναφέρεται στη θάλασσα, από τους ανθρώπους που ζούσαν εκείνη την εποχή, καθώς και εκείνους που θα ζήσουν στο μέλλον. Έτσι, σύμφωνα με τον Όμηρο, ο Αχιλλέας ήταν θαμμένο για την πεδιάδα της Τροίας, που δεν απέχει πολύ από την ακτή της Ελλησπόντος.
Αλλά στο ποίημα Aetiopida, γραμμένο από Arctinos, επικός ποιητής από τη Μίλητο, που συνέχισε και ολοκλήρωσε την Ιλιάδα, μας λένε ότι ο Αχιλλέας σκοτώθηκε στην Τροία από το Πάρι, Πρίαμος γιος της, με τη βοήθεια του θεού Απόλλωνα, και ότι, μετά από πολύ σκληρός αγωνίζονται, Ajax και Οδυσσέας κατάφερε να κλέψει το σώμα του από τα χέρια του Τρωικού εχθροί, και να το παραδώσει τα Ελληνικά πλοία. Μόλις εδώ, Αχιλλέας "Θέτις μητέρα ήρθε με την αδελφές και οι Μούσες, wailed και mourned του, τότε αφαιρείται το γιο της τέφρας από την πυρά και χρειάστηκε να Leuce (Alba, TN - White) νησί, ή την Serpents' Island, στο στόμα του Δούναβη. Και οι Αχαιοί προέβαλε τύμβος για εκείνον και γιόρτασε νεκρικός παιχνίδια (Homeri, CARMINA et cycli epici reliquiae, Ed. Didot, p.583).
Έτσι, υπήρχε στην κλασική αρχαιότητα δύο εκδόσεις σχετικά με τον τόπο όπου τα οστά του μεγάλου προϊστορικού ήρωας είχε κατατεθεί? Πει μία από την Οδύσσεια του Ομήρου, ότι ο Αχιλλέας ήταν θαμμένος στον κάμπο της Τροίας και μια άλλη παράδοση, όπως τροποποιήθηκε, που εκπροσωπείται από την αρχαιότερο κυκλικό ποιητής, που έπεσε Αχιλλέα στην Τροία, αλλά το στάχτες και ελήφθησαν Leuce θαφτεί στο νησί. Η τελευταία αυτή γνωμοδότηση εγκρίθηκε και υποστηρίζεται από τα πλέον αρμόδια Roman συγγραφείς.
Ο Πλίνιος το παλαιό, τα οποία Varro ονόματα τα πιο πολυμαθής άνθρωπος ποτέ τους Ρωμαίους, μας λέει πολύ καθαρά ότι ο τύμβος, ή Αχιλλέα "ταφή ανάχωμα είναι το νησί που είναι consecrated σε αυτόν, που ονομάζεται" το νησί Achillis "ή" Achillea ", βρίσκεται σε απόσταση 50 ρωμαϊκά μίλια από το Δέλτα του Δούναβη (Peuce) και ότι σε αυτό το ναό consecrated ήρωας ήταν επίσης κτισμένο εκεί (Hist. Εθν. IV, 27,1).
Το νησί και ναό του Αχιλλέα.
Μετά TABULA Peutingeriana, Segm. IX. 3.
(Miller, Weltkarte des Castorius)
Επίσης, το ρωμαϊκό γεωγράφος Μελά, οι οποίοι είχαν χρησιμοποιήσει τις καλύτερες πηγές της αρχαιότητας, μας λέει ότι ο Αχιλλέας είναι θαμμένος στο νησί ονομάστηκε Achillea, μεταξύ Boristene και Ister (De situ Orbis, ΙΙ, 7). Και η ελληνική γεωγράφος Διονύσιος Periegetus από Bithynia, που έζησε στην εποχή του αυτοκράτορα Domitian, γράφει τα εξής: "Πάνω απ 'την αριστερή πλευρά του Πόντου Euxine, μπροστά από Borystene (διαβάστε εδώ από το χέρι του Δούναβη ονομάζεται Boreostoma) υπάρχει στη θάλασσα σε πολύ φημισμένο νησί, consecrated με ήρωες, το νησί που ονομάζεται Leuce, γιατί τα άγρια ζώα που ζουν εκεί είναι λευκά (albe). Λέγεται ότι εκεί, στο νησί Leuce, κατοικούν οι ψυχές του Αχιλλέα και των άλλων ηρώων, και ότι θα περιηγηθεί μέσα από τις κοιλάδες του παρόντος ακατοίκητο νησί? Αυτό είναι το πώς Jove ανταμείβονται οι άνδρες που είχαν διακριθεί μέσα από τους αρετές, γιατί μέσα από αυτές δυνάμει είχε αποκτήσει αιώνια τιμήν "(Orbis περιγραφή, v. 541).
Επίσης ο Παυσανίας μας λέει "υπάρχει Euxine στον Πόντο, κοντά στο στόμα του Ister, ένα νησί για να consecrated Αχιλλέα, που καλύπτεται από δάση και γεμάτο ζώα, ορισμένα άγρια, μερικά πειθήνιοι. Στο νησί αυτό υπάρχει επίσης Αχιλλέα "άγαλμα του ναού και" (ΙΙΙ, 19, 11).
Και Αρριανός Νικομήδεια της, τους πιο διακεκριμένους του chroniclers του Μεγάλου Αλεξάνδρου του αποστολές, μας δίνει τις ακόλουθες πληροφορίες για το νησί του Αχιλλέα: "Κοντά στην εκβολή του Istru ονομάζεται Psilum, αν μία ναυτιλία με το βόρειο άνεμο, υπάρχει είναι ένα νησί στην ανοικτή νερά της θάλασσας, που ορισμένοι ονομάζουν το νησί του Αχιλλέα ( «Αχιλλέως nesos), άλλες Αχιλλέα πορείας (Δρόμος Αχιλλέως), και άλλοι ακόμη, λόγω της χρώμα, το λευκό Leuce = (alba) νησί . Λέγεται πως η θεά Θέτις έθεσε αυτό το νησί από τη θάλασσα, για τον γιο της Αχιλλέα, που κατοικεί εκεί. Εδώ είναι ο ναός και το άγαλμα, ένα αρχαϊκό έργο. Αυτό το νησί δεν κατοικείται και κατσίκες βόσκουν σε αυτό, δεν πολλές, που οι άνθρωποι που τυχαίνει να φτάνουν εδώ με τα πλοία τους, για να θυσιάσει τον Αχιλλέα. Σε αυτό το ναό είναι επίσης κατατεθεί πολλές ιερά δώρα, κρατήρες, δαχτυλίδια και πολύτιμους λίθους, που προσφέρονται για τον Αχιλλέα με ευγνωμοσύνη. Μπορεί κανείς να διαβάσει ακόμα επιγραφές στα ελληνικά και τα λατινικά, στο οποίο εξήρε Αχιλλέα είναι και γιορτάζεται. Ορισμένες από αυτές έχουν διατυπωθεί στο Πάτροκλος "τιμή, δεδομένου ότι όσοι επιθυμούν να προτιμάται από τον Αχιλλέα, Πάτροκλος τιμήν ταυτόχρονα. Υπάρχουν, επίσης, σε αυτό το νησί αμέτρητους αριθμούς των θαλάσσιων πτηνών, τα οποία φροντίζουν Αχιλλέα "ναό. Κάθε πρωί τα αεροσκάφη τους πετούν στη θάλασσα, υγρά τα φτερά τους με το νερό, και να επιστρέψει γρήγορα στο ναό και πασπαλίζουμε αυτό. Και αφού τελειώσει το ράντισμα, θα καθαρίσει το τζάκι του ναού με τα φτερά τους. Άλλοι λένε ακόμη περισσότερο, ότι ορισμένοι από τους άνδρες που φτάσει σε αυτό το νησί, έρχονται εδώ από πρόθεση. Φέρνουν σε ζώα τα πλοία τους, που προορίζονται να θυσιαστεί. Ορισμένα από αυτά τα ζώα σφαγής τους, άλλοι που έχουν καθορίσει ελεύθερα στο νησί, με τον Αχιλλέα "τιμή. Αλλά υπάρχουν και άλλα, που αναγκάζονται να έρθουν στο νησί μέσω θαλάσσης καταιγίδες. Δεδομένου ότι δεν έχουν θυσιών ζώων, αλλά επιθυμούν να τους από τον θεό του νησιού τον εαυτό του, θα διαβουλεύεται Αχιλλέα "μαντείο. Θα ζητήσουμε άδεια για την σφαγή των θυμάτων που επιλέγονται μεταξύ των ζώων που βόσκουν ελεύθερα στο νησί, και να καταθέσουν σε αντάλλαγμα την τιμή την οποία θεωρούν δίκαιη. Όμως, σε περίπτωση που το μαντείο τους αρνείται την άδεια, επειδή υπάρχει ένα χρησμό εδώ, θα προσθέσω κάτι για την τιμή προσφοράς, και αν το μαντείο αρνείται και πάλι, θα προσθέσω κάτι περισσότερο, μέχρι την τελευταία, το μαντείο συμφωνεί ότι η τιμή είναι επαρκής. Και τότε το θύμα δεν τρέχουν πια μακριά, αλλά περιμένει πρόθυμα να αλιεύονται. Έτσι, υπάρχει μεγάλη ποσότητα αργύρου εκεί, consecrated για τον ήρωα, ως τιμή για τα θύματα θυσιών. Για ορισμένα από τα άτομα που έρχονται σε αυτό το νησί, ο Αχιλλέας εμφανίζεται στα όνειρα, σε άλλους, θα εμφανιστεί ακόμη και κατά τη διάρκεια της πλοήγησης, αν δεν ήταν πολύ μακριά, και θα αναθέσει τους ως προς το ποιο μέρος του νησιού θα ήταν καλύτερα τους άγκυρα πλοία "(Περίπλους, Ponti euxini, 32, 33).
Η ηρωική λατρεία του Αχιλλέα στο Leuce νησιού ήταν διαδεδομένη στη Graeco - ρωμαϊκή αρχαιότητα, δεν μόνο στα μεγάλα εμπορικά κέντρα της Μαύρης Θάλασσας, αλλά ακόμη και σε διάφορα λιμάνια και τις θαλάσσιες πόλεις του Αρχιπελάγους και της Αδριατικής Θάλασσας, του οποίου τα οικονομικά συμφέροντα ήταν στενά συνδεδεμένη με τον πλούτο της περιοχής του Ευξείνου Πόντου.
Αχιλλέας από Leuce νησιού ήταν ιδιαίτερα venerated, μέχρι αργά τη ρωμαϊκή εποχή, όπως ο Λόρδος και ο πλοίαρχος του Ευξείνου Πόντου, Pontarches, και ως ο κύριος προστάτης της πλοήγησης σε εκείνα τα μέρη - επίθετο, την αίσθηση του που φαίνεται σε πρώτη εξέταση μυστηριώδη , από ιστορική άποψη, αλλά η καταγωγή των οποίων harks πίσω στο χρόνο, όταν ο Αχιλλέας είχε τον τίτλο του βασιλιά της Σκυθία, ακόμη και κατά τη διάρκεια της ζωής του (Kohler, Memoire, p.578, 634-643? Ouvaroff, recherches sur les antiquites de la RUSSIE Meridionale, II. σ.46? Lykophron apud Kohler, Αυτόθι. p.552).
Οι ναύτες του Εύξεινου Πόντου έγιναν παρακάμψεις για να Leuce νησιού, κάποιες από αυτές, προκειμένου να πραγματοποιηθεί, τη θέλησή τους ή μη, στον βωμό της εκείνον, ο οποίος έφερε τον τίτλο Pont-arch ή κυριαρχικά της Euxine Πόντο, τους οφείλονται, ως έθιμο δασμού ? άλλων, για να ξεφύγουν από τις τρομερές καταιγίδες και τα μαύρα νέφη του παρόντος μεγάλη και βαθιά θάλασσα? ακόμη και άλλους, προκειμένου να προσευχηθεί στο Θεό για τους Αχιλλέα ευτυχισμένη επιστροφή από τα νερά της παρούσας αφιλόξενη θάλασσα.
Για τον Αχιλλέα από το νησί ήταν αφιερωμένο Leuce μια σειρά από σημαντικά εμπορικά κέντρα της ελληνικής ύδατα, όπως και τα λιμάνια που κατονομάζονται στο Mesenia Αχιλλείων (Stephanus Byzanthinus), Achilleios στην Λακωνία (Παυσανίας, lib. III, 25,4) και σε άλλη πόλη Baeotia ( Pauly, Real-Encyclopadie). Επίσης, ένα σημαντικό εμπορικό κέντρο, το οποίο τίθεται σε προϊστορική αρχαιότητα υπό την ειδική προστασία του Αχιλλέα, φαίνεται να έχει η Παλιά Πόλη - Chilia, κοντά στο βόρειο βραχίονα του Δέλτα του Δούναβη, η οποία ονομάζεται ακόμη και σήμερα από το χέρι του Chilia (ή Achileii) . Ακόμα και το όνομα Psilon ΣΤΟΜΑ δοθεί σε αυτό το σκέλος του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην εποχή του (Arrianus, Περίπλους Ponti euxini, c.31, 3, 5), φαίνεται να είναι μόνο μία ελληνική φωνητική αλλοίωση της λαϊκής αρχαία μορφή Chilleion στόμα, ή το στόμα του (Α) Chiliei. Και τέλος, ακόμη και το όνομα Lykostomum, βάσει του οποίου το όνομα Chilia εμφανίζεται κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα, έχει πολύ μεγάλα προέλευσης. Από μια ιστορική και γεωγραφική άποψη, Lykostomum δεν είναι τίποτα άλλο, αλλά leuchon στόμα, το στόμα του κοντά στο λευκό (alba) ή Leuce νησιού.
Chilia ήταν το πιο σημαντικό εμπορικό σημείο στο στόμα του Δούναβη, ακόμη και μέχρι πριν από 200 χρόνια. Prince Dimitrie Cantemir γράφει για αυτό: Chilia, την κύρια πόλη της επαρχίας του Chilia, είναι η περίφημη πόλη, που ονομάζεται κατά, δεν μόνο από τα πλοία της γειτονικής θαλάσσιων λιμένων, αλλά και από πλοία των άλλων χωρών, πιο μακρινό, από την Αίγυπτο, τη Βενετία και Ragusa, η οποία ασχολείται με την εισαγωγή από εδώ κηρούς και της ακατέργαστης δέρματα των βόδια (Descriptio Moldaviae, σ. 21) [1].
[1. Σε μεγάλα φορές, την άμμο και τη λάσπη σε καταθέσεις των εκβολών του Δούναβη δεν είναι τόσο εκτεταμένες, Παλιά Chilia (TN - Chilia Veche) ήταν σχεδόν ένα λιμάνι (βλ. χάρτη της Vignola από το 1686, "et Valachia Μολδαβία", και ο χάρτης "Danubii Pars infima" της Homannus (d.1724), που αναπαράγεται στην Analele ακαδ. Rom. S, II, T, H, Αναμνήσεις? επίσης "TABULA geographica Moldaviae" του Prince Cantemir, σε Descriptio Moldaviae.
Στην αρχαία ελληνική γεωγραφία, ένα άλλο επίκαιρο όνομα εμφανίζεται στο στόμα του Δούναβη, «Achilleios plaxi. Hesychius πιστεύει ότι πρόκειται για τον Αχιλλέα "νησί, Leuce (Kohler, Αυτόθι. P.543, 729). Όμως, η έννοια της λέξης plaxi (= πεδιάδα, επιφάνεια) δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα μικρό νησί και κυρτά, όπως Leuce, οπότε μάλλον αυτό το όνομα αναφέρεται στο σκέλος της Chilia. Ένα άλλο λιμάνι στο Δούναβη, αφιερωμένη στον Αχιλλέα, φαίνεται να έχει Celeiul, από την κομητεία του Romanati, από τη στιγμή που ένα σημαντικό εμπορικό κέντρο, όπου ερείπια και πολλά λείψανα ρωμαϊκής μπορεί να βρεθεί ακόμα και σήμερα. Μια πέτρινη γέφυρα του Δούναβη (χτίστηκε από τον Μέγα Κωνσταντίνο) υπήρχε εκεί, γέφυρα, η οποία καταστράφηκε πυλώνες της μπορεί να δει, όταν το νερό υποχωρεί, και από αυτή την πέτρινη γέφυρα ρωμαϊκό δρόμο προς οδήγησε Τρανσυλβανία. Ακόμη ένα νησί στην περιοχή του Δούναβη, που βρίσκεται μετά από αυτή την θέση, μπροστά από το χωριό Dasova, φέρει το όνομα του Celeiu. Και ένα νησί ονομάστηκε Achillea υπάρχει επίσης κοντά στην ακτή της Μικράς Ασίας (Πλινίου, άκου. Nat. V, 37,1)].
Αυτή είναι η πρώτη προϊστορική εποχή στην ιστορία του εμπορίου, πάντα ζωντανή, στη Μαύρη Θάλασσα, εποχή κατά την οποία Leuce νησί φαίνεται να έχει κυριαρχικά δικαιώματα επί των Ποντίων, δεσπόζει στην πλοήγηση και την κυκλοφορία του προϊόντος σε όλη αυτή την θάλασσα, και την ίδια στιγμή επεκτείνει την επιρροή της για να τα κυριότερα λιμάνια του Αρχιπελάγους [2].
[2. Ακόμη Aquileia, σημαντικό λιμάνι της Αδριατικής, φαίνεται, από το όνομά του, να έχουν μία φορά να consecrated Αχιλλέα. Αυτό θα αποδείξει ότι οι εμπορικές σχέσεις μεταξύ της Αδριατικής και της Μαύρης Θάλασσας είχε αρχίσει δρόμο της επιστροφής στην προϊστορική εποχή, που ακόμη και πριν από την επίλυση του Γενοβέζους, Βενετούς και Ragusans στις ακτές της Μαύρης Θάλασσας, των εμπόρων της Aquileia προστατεύονται από Pontarch από το νησί Leuce].
Εκτός από την ιερή εικόνα, Leuce νησιού από το στόμα του Δούναβη, που ήταν ταυτόχρονα φημισμένη στην αρχαιότητα ως ένα νησί της ίασης. Εδώ, σύμφωνα με μια παλιά παράδοση του oracles, όσοι είχαν σοβαρά τραυματίες σε πολέμους ανατράφηκε πίσω την υγεία τους. Έτσι, Leonym, The Lord of the Crotoniens από Brutius, που είχαν λάβει, κατά τη διάρκεια ενός αγώνα με την Locriens, μια πληγή στο στήθος του οποίου επλήγη σοβαρά, ζητείται πρώτα το μαντείο των Δελφών, σχετικά με την υγεία του, αλλά ο προφήτης (Πυθία) αποστέλλονται αυτόν να Leuce Island, στο στόμα του Δούναβη, από όπου στη συνέχεια επέστρεψε επουλωθεί (Παυσανίας, lib.III.19, 13). Ammianus Marcellinus (lib. ΧΧΙΙ, Γ., επίσης, μας λέει ότι στο νησί υπήρχαν Leuce επούλωση ύδατα (aquae).
Από όλα αυτά, και ιδιαίτερα από Arctinos' λογαριασμό, από τις ακριβείς πληροφορίες που διαβιβάζονται από Πλίνιο και Μελά, και, τέλος, από την ιερή λατρεία του Αχιλλέα στο νησί Leuce, οδηγεί σε μια εξ ολοκλήρου πειστικό τρόπο, ότι οι στάχτες του αυτό το μεγάλο ήρωα της Trojan φορές ήταν και που με έφερε στην Leuce νησί. Ο τύμβος ή ταφή ανάχωμα ήταν γνωστό εδώ αργότερα φορές. "Insula Achillis tumulo Clara eius πόροι", λέει ο Πλίνιος, και επαναλαμβάνει Μελά "IBI Αχιλλέα situs est".
Αλλά ως προς τον τάφο για την ακτή του Ελλησπόντος, για την οποία μιλάει ο Όμηρος, φαίνεται ότι ήταν μόνο ένα απλό κενοτάφιο, ή ένα επετειακό μνημείο. Αυτή η συμβολική τάφος του Αχιλλέα υπήρχε επίσης, σύμφωνα με τον Παυσανία, στην πόλη της Ηλείας στην Πελοπόννησο, που έχουν κατασκευαστεί και αφιερωμένο σε αυτόν, όπως διέταξε ο χρησμός (lib. VI, 23, 3). Τα λόγια του γεωγράφου Στράβωνα είναι σημαντικό όσον αφορά αυτό, επειδή αναφέρεται σε Αχιλλείων, για την Τροία του εδάφους, μόνο το μνημείο του Αχιλλέα, αλλά αποφεύγει να επιβεβαιώσουν ότι ο Αχιλλέας είχε θαφτεί εκεί (ΧΙΙΙ, 1,32,39,46) . Σλήμαν, η δραστική εξερευνητής της ομηρικής αρχαιότητα, είχε προσπαθήσει να βρει τα ερείπια του Αχιλλέα τάφος στις ακτές του Ελλησπόντος. Γράφει "σε απόσταση 250 πόδια από Ελλησπόντος, στους πρόποδες του Sigeu ακρωτήριο, στο σημείο όπου παλιά υπήρχε Achileum, υπάρχει μια γη τύμβος, 4m υψηλή προς τα νότια, και 12m προς τα βόρεια, η οποία έχει θεωρηθεί από μια βαθιά αρχαιότητα ως Αχιλλέα τάφος. Σε αυτό το 1882 θα διερευνηθούν τύμβος, αλλά δεν βρήκα κανένα ίχνος από τα οστά, στάχτες και κάρβουνα "(Ilios, p.862). Έτσι, θεωρεί ότι αυτή η Σλήμαν τύμβος, που εικάζεται ότι είναι του Αχιλλέα, ακριβώς όπως αυτή του Πάτροκλου, όπως και άλλα έξι Mounds κηδεία, η οποία είχε διερευνηθεί, ήταν μόνο απλή cenotaphs, ένα είδος μνημεία, τα οποία κατά την προ της ομηρικής αρχαιότητα ήταν γενικής χρήσης. (Υπάρχει ακόμη και σήμερα με τον ρουμανικό λαό συνολικά τον κύκλο της λαϊκής μπαλάντες, με τον οποίο οι πράξεις του παρόντος διακρίνονται ήρωα της Ιλιάδας είναι τραγουδιέται. Σχετικά με το ρουμανικό παραδόσεις του Αχιλλέα, και ιδιαίτερα της χώρας του και την ιθαγένεια, θα μιλήσει στην τελευταίο μέρος της ιστορίας της Πελασγοί, σχετικά με την αξέχαστη εκδήλωση γνωστή με το όνομα του Τρωικού Πολέμου).
Η υποτιθέμενη κενοτάφιο του Αχιλλέα, κοντά στο Ελλησπόντος
(Σλήμαν, Ilios p.855)