Β' Επιστολή Πέτρου : Δέσμιοι ή όχι οι δαίμονες στον Άδη ;

1
Παιδιά μια ερώτηση να κάνω και ας μου την απαντήσει όποιος γνωρίζει ποιο καλά.

Είναι ή όχι δέσμιοι κάποιοι άγγελοι στον Άδη ;

Ο Πέτρος στο 2:4 Β' επιστολή λέει χαρακτηριστικά :

1 Ἐγένοντο δὲ καὶ ψευδοπροφῆται ἐν τῷ λαῷ, ὡς καὶ ἐν ὑμῖν ἔσονται ψευδοδιδάσκαλοι, οἵτινες παρεισάξουσιν αἱρέσεις ἀπωλείας, καὶ τὸν ἀγοράσαντα αὐτοὺς δεσπότην ἀρνούμενοι, ἐπάγοντες ἑαυτοῖς ταχινὴν ἀπώλειαν· 2 καὶ πολλοὶ ἐξακολουθήσουσιν αὐτῶν ταῖς ἀσελγείαις, δι' οὓς ἡ ὁδὸς τῆς ἀληθείας βλασφημηθήσεται· 3 καὶ ἐν πλεονεξίᾳ πλαστοῖς λόγοις ὑμᾶς ἐμπορεύσονται, οἷς τὸ κρίμα ἔκπαλαι οὐκ ἀργεῖ, καὶ ἡ ἀπώλεια αὐτῶν οὐ νυστάξει. 4 εἰ γὰρ ὁ Θεὸς ἀγγέλων ἁμαρτησάντων οὐκ ἐφείσατο, ἀλλὰ σειραῖς ζόφου ταρταρώσας παρέδωκεν εἰς κρίσιν τηρουμένους, 5 καὶ ἀρχαίου κόσμου οὐκ ἐφείσατο, ἀλλὰ ὄγδοον Νῶε δικαιοσύνης κήρυκα ἐφύλαξε, κατακλυσμὸν κόσμῳ ἀσεβῶν ἐπάξας, 6 καὶ πόλεις Σοδόμων καὶ Γομόρρας τεφρώσας καταστροφῇ κατέκρινεν,


Εσύ σαρωτέ λες ότι οι έκπτωτοι είναι ταυτόχρονα στην άβυσσο και ταυτόχρονα ελεύθεροι, λες :
δεν λεει ΤΙΠΟΤΕ διαφορετικο ο Απ.Πετρος και ο Απ.Παυλος, διοτι και οι δυο εχουν δικαιο. και οι 2 ομως, λενε διαφορετικο πραγμα.
μιλουν για διαφορετικο γεγονος.
οι δαιμονες ΚΑΙ ειναι ελευθεροι, ΚΑΙ ειναι στα ταρταρα.
ΚΑΙ ειναι στα ταρταρα, ΚΑΙ ειναι στην αβυσσο
ΚΑΙ ειναι στην αβυσσο, ΚΑΙ ειναι ελευθεροι.

ειναι λοιπον οι δαιμονες, ΚΑΙ στα ταρταρα, ΚΑΙ στην αβυσσο, ΚΑΙ ελευθεροι.
Ο Απόστολος Πέτρος όμως στη Β' επιστολή 2:4 λέει ότι - ο θεός τους τους παρέδωσε στο πυκνό σκοτάδι : 4 εἰ γὰρ ὁ Θεὸς ἀγγέλων ἁμαρτησάντων οὐκ ἐφείσατο, ἀλλὰ σειραῖς ζόφου ταρταρώσας παρέδωκεν εἰς κρίσιν τηρουμένους,

εάν λοιπόν δεχτούμε αυτό που λες Σαρωτέ τότε ποια ήταν η τιμωρία τους; Διότι Σαρωτέ αν λες ότι είναι και ταυτόχρονα και ελεύθεροι, τότε δεν βλέπω πως ακριβώς απέδωσε δικαιοσύνη ο θεός σε αυτούς για όσα διέπραξαν. Δηλαδή πριν τους τιμωρήσει, σε τι κατάσταση ακριβώς ήταν ; Αυτά, συνεχίστε.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

2
LAPTONAS έγραψε:Παιδιά μια ερώτηση να κάνω και ας μου την απαντήσει όποιος γνωρίζει ποιο καλά.

Εσύ σαρωτέ λες ότι οι έκπτωτοι είναι ταυτόχρονα στην άβυσσο και ταυτόχρονα ελεύθεροι, λες :
δεν λεει ΤΙΠΟΤΕ διαφορετικο ο Απ.Πετρος και ο Απ.Παυλος, διοτι και οι δυο εχουν δικαιο. και οι 2 ομως, λενε διαφορετικο πραγμα.
μιλουν για διαφορετικο γεγονος.
οι δαιμονες ΚΑΙ ειναι ελευθεροι, ΚΑΙ ειναι στα ταρταρα.
ΚΑΙ ειναι στα ταρταρα, ΚΑΙ ειναι στην αβυσσο
ΚΑΙ ειναι στην αβυσσο, ΚΑΙ ειναι ελευθεροι.

ειναι λοιπον οι δαιμονες, ΚΑΙ στα ταρταρα, ΚΑΙ στην αβυσσο, ΚΑΙ ελευθεροι.
Ο Απόστολος Πέτρος όμως στη Β' επιστολή 2:4 λέει ότι - ο θεός τους τους παρέδωσε στο πυκνό σκοτάδι : 4 εἰ γὰρ ὁ Θεὸς ἀγγέλων ἁμαρτησάντων οὐκ ἐφείσατο, ἀλλὰ σειραῖς ζόφου ταρταρώσας παρέδωκεν εἰς κρίσιν τηρουμένους,

εάν λοιπόν δεχτούμε αυτό που λες Σαρωτέ τότε ποια ήταν η τιμωρία τους; Διότι Σαρωτέ αν λες ότι είναι και ταυτόχρονα και ελεύθεροι, τότε δεν βλέπω πως ακριβώς απέδωσε δικαιοσύνη ο θεός σε αυτούς για όσα διέπραξαν. Δηλαδή πριν τους τιμωρήσει, σε τι κατάσταση ακριβώς ήταν ; Αυτά, συνεχίστε.

μα δεν εχουν τιμωρηθει ακομη λαπτονα.
αυτο θα γινει στην Δευτερα Παρουσια.
τωρα, ειναι στα ταρταρα, δηλαδη στο απωτερο πνευματικο σκοτος χωρις το ελεος του Θεου.
ειναι ομως ελευθεροι.
δεν εχουν τιμωρηθει λοιπον, αλλα επελεξαν να αρουν το ελεος του Θεου απο πανω τους, και το επιλεγουν σταθερα μεχρι και σημερα.
ο Θεος λοιπον, τους παρεδωσε στο πυκνο σκοταδι πνευματικως. και αυτο εγινε, απο την στιγμη που πηρε το ελεος Του απο πανω τους.

δεν εχουν ακομη τιμωρηθει για την αμετανοησια τους,
αλλα αυτο θα γινει την ημερα της κρισεως.

και τωρα σου κανω την ερωτηση λαπτονα.

ειπες σε προιγουμενο ποστ:

"Αν πάλι έχεις δίκιο και όντως λέει απροκάλυπτα αυτά που ισχυρίζεσαι τότε εγώ τουλάχιστον θα παραδεχτώ ότι έχεις δίκιο. Περιμένω αποσπάσματα."

αφου λοιπον, οπως σου εδειξα, οντος ο λιακοπουλος ελεγε αυτα που παρεθεσα, περιμενω μια παραδοχη, η αλλιως να μου δειξεις που ακριβως δεν ειπε και πιστευε αυτα που παρεθεσα !

οχι τιποτε αλλο, αλλα ειπα δημοσιως οτι σε θεωρω ειλικρηνη ως ανθρωπο. επιβεβαιωσε το λοιπον, η δειξε μου που εγραψα κατι διαφορετικο απο αυτο που εγραψε και πιστευει ο λιακοπουλος.

αναμενω...

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

3
λαπτονα,

δεν ειναι μονο οι δαιμονες στα ταρταρα, αλλα ολες οι ψυχες που δεν εζησαν με τον Χριστο.
ολες σχεδον οι ψυχες της Π.Δ. πηγαιναν στα ταρταρα με τον θανατο τους, δηλαδη στον Αδη.
τα ταρταρα ειναι η κατασταση αυτη της αναμονης που ομως δεν ειναι κολαση.
αναλογη κατασταση υπαρχει και για τους ανθρωπους που πεθαινουν με Χριστο και πανε στον παραδεισο, που ομως δεν ειναι η Βασιλεια των ουρανων. διοτι τοσο η κολαση, οσο και η Βασιλεια των ουρανων, θα ανοιξουν κατα την ημερα της Κρισεως με την Δευτερα Παρουσια.
αυτοι που πρωτοι "πηγαν στα ταρταρα" ειναι οι δαιμονες που αμαρτησαν.
και τους ακολουθουν σε αυτην την κατασταση, οσοι πεθαινουν μακρια απο τον Χριστο.

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

4
sarotos έγραψε: μα δεν εχουν τιμωρηθει ακομη λαπτονα.
αυτο θα γινει στην Δευτερα Παρουσια.
τωρα, ειναι στα ταρταρα, δηλαδη στο απωτερο πνευματικο σκοτος χωρις το ελεος του Θεου.
ειναι ομως ελευθεροι.
δεν εχουν τιμωρηθει λοιπον, αλλα επελεξαν να αρουν το ελεος του Θεου απο πανω τους, και το επιλεγουν σταθερα μεχρι και σημερα.
ο Θεος λοιπον, τους παρεδωσε στο πυκνο σκοταδι πνευματικως. και αυτο εγινε, απο την στιγμη που πηρε το ελεος Του απο πανω τους.

δεν εχουν ακομη τιμωρηθει για την αμετανοησια τους,
αλλα αυτο θα γινει την ημερα της κρισεως.
πως λες ότι δεν τιμωρήθηκαν ; αφού ο ιερός Πέτρος λέει ότι α. δεν τους λυπήθηκε ο Θεός και β. του ταρτάρωσε

ο όρος ταρταρώνω υποδηλώνει φραγμό, δέσμευση και περιορισμό. αυτή ήταν η τιμωρία τους,

τους ταρτάρωσε λοιπόν ως την δευτέρα παρουσία ή όχι ; ( όπου θα περιμένουν την τελική κρίση).

Αν ναι, τότε πως λες ότι είναι ελέυθεροι να μπαινοβγαίνουν ; Αν όχι τότε πως τεκμηριώνεις ότι δεν τους δέσμευσε στην άββυσο ;

Γιατί εγώ διαβάζοντας το λόγο του Παύλου κατανοώ ότι τους δέσμευσε :

ταρταρώσας παρέδωκεν εἰς κρίσιν τηρουμένους

sarotos έγραψε:λαπτονα,
δεν ειναι μονο οι δαιμονες στα ταρταρα, αλλα ολες οι ψυχες που δεν εζησαν με τον Χριστο.
ολες σχεδον οι ψυχες της Π.Δ. πηγαιναν στα ταρταρα με τον θανατο τους, δηλαδη στον Αδη.
τα ταρταρα ειναι η κατασταση αυτη της αναμονης που ομως δεν ειναι κολαση.
Μα αυτό ακριβώς, οι ψυχές δεν έχουν το ελεύθερο να επιστρέφουν στο κόσμο , ούτε να μπαινοβγαίνουν , ούτε να βάζουν σε πειρασμό τους ανθρώπους,

εσύ όμως ισχυρίζεσαι ότι οι δαίμονες το έχουν αυτό, και είναι ταυτόχρονα στο Τάρταρο και ταυτόχρονα ελεύθεροι.
sarotos έγραψε: αναλογη κατασταση υπαρχει και για τους ανθρωπους που πεθαινουν με Χριστο και πανε στον παραδεισο, που ομως δεν ειναι η Βασιλεια των ουρανων. διοτι τοσο η κολαση, οσο και η Βασιλεια των ουρανων, θα ανοιξουν κατα την ημερα της Κρισεως με την Δευτερα Παρουσια.
αυτοι που πρωτοι "πηγαν στα ταρταρα" ειναι οι δαιμονες που αμαρτησαν.
και τους ακολουθουν σε αυτην την κατασταση, οσοι πεθαινουν μακρια απο τον Χριστο.
Δε διαφωνώ εδώ, για τις ψυχές έχεις απόλυτο δίκιο. Εσύ όμως είπες ότι οι αρχικοί δαίμονες που έκπεσαν επιστρέφουν ότι ώρα θέλουν από εκεί ελεύθεροι.
sarotos έγραψε: οι δαιμονες ΚΑΙ ειναι ελευθεροι, ΚΑΙ ειναι στα ταρταρα.
ΚΑΙ ειναι στα ταρταρα, ΚΑΙ ειναι στην αβυσσο
ΚΑΙ ειναι στην αβυσσο, ΚΑΙ ειναι ελευθεροι.

ειναι λοιπον οι δαιμονες, ΚΑΙ στα ταρταρα, ΚΑΙ στην αβυσσο, ΚΑΙ ελευθεροι.
Εδώ είναι η διαφωνία
sarotos έγραψε: και τωρα σου κανω την ερωτηση λαπτονα.

ειπες σε προιγουμενο ποστ:

"Αν πάλι έχεις δίκιο και όντως λέει απροκάλυπτα αυτά που ισχυρίζεσαι τότε εγώ τουλάχιστον θα παραδεχτώ ότι έχεις δίκιο. Περιμένω αποσπάσματα."

αφου λοιπον, οπως σου εδειξα, οντος ο λιακοπουλος ελεγε αυτα που παρεθεσα, περιμενω μια παραδοχη, η αλλιως να μου δειξεις που ακριβως δεν ειπε και πιστευε αυτα που παρεθεσα !

οχι τιποτε αλλο, αλλα ειπα δημοσιως οτι σε θεωρω ειλικρηνη ως ανθρωπο. επιβεβαιωσε το λοιπον, η δειξε μου που εγραψα κατι διαφορετικο απο αυτο που εγραψε και πιστευει ο λιακοπουλος.

αναμενω...
Ο Λιακόπουλος όντως έλεγε αυτά που έλεγε, αν λοιπόν ήθελες να αποδείξεις ότι ο Λιακόπουλος λέει αυτά λέει απροκάλυπτα τότε θα ήταν άδικο να πω ότι δεν έχεις δίκιο. Αλλά να που όπως είδαμε παραπάνω αλλιώς το ερμηνεύεις εσύ και αλλιώς αυτός και γιαυτό υπάρχει διαφωνία.

Αυτά όσο αναφορά το πρώτο επιχείρημα που έθεσες.

Σε άλλο επιχείρημα μπορεί να είσαι 100% σωστός ή 100% λάθος. Ας κλείσουμε πρώτα με το 1 και μετά πάμε στο επόμενο να δούμε τι συμβαίνει και εκεί.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Β' Επιστολή Πέτρου : Δέσμιοι ή όχι οι δαίμονες στον Άδη ;

5
βρε λαπτονα, παιζουμε με τις λεξεις μαλλον...

λές:
πως λες ότι δεν τιμωρήθηκαν ; αφού ο ιερός Παύλος λέει ότι α. δεν τους λυπήθηκε ο Θεός και β. του ταρτάρωσε ο όρος ταρταρώνω υποδηλώνει φραγμό, δέσμευση και περιορισμό. αυτή ήταν η τιμωρία τους.
μα δεν ειδες τι εχω γραψει τοσες και τοσες φορες?

οτι τα ταρταρα ειναι η απουσια του Ελεους και της χαριτος του Θεου.
αυτο δεν ειναι τιμωρια?
ειναι, αλλα μονο εν μερη.
οπως και ο ανθρωπος οταν αμαρτανει εδω στην γη και μενει αμετανοητος, χανει την χαρη του Θεου.
αυτο ειναι μια εν μερη τιμωρια, αλλα δεν ειναι η τιμωρια που θα λαβει την ημερα της Κρισεως.
ετσι και οι δαιμονες.
εχασαν την χαρη του Θεου, και ειναι βεβαιως εν μερη τιμωρια, αλλα δεν εχει ερθει η πραγματικη τιμωρια της αμετανοησιας τους ακομη.
θα γινει και αυτο, την ημερα της Κρισεως, στην Δευτερα Παρουσια.

Αν ναι, τότε πως λες ότι είναι ελέυθεροι να μπαινοβγαίνουν ; Αν όχι τότε πως τεκμηριώνεις ότι δεν τους δέσμευσε στην άββυσο ; Γιατί εγώ διαβάζοντας το λόγο του Παύλου κατανοώ ότι τους δέσμευσε :ταρταρώσας παρέδωκεν εἰς κρίσιν τηρουμένους..............
............
Μα αυτό ακριβώς, οι ψυχές δεν έχουν το ελεύθερο να επιστρέφουν στο κόσμο , ούτε να μπαινοβγαίνουν , ούτε να βάζουν σε πειρασμό τους ανθρώπους, εσύ όμως ισχυρίζεσαι ότι οι δαίμονες το έχουν αυτό, και είναι ταυτόχρονα στο Τάρταρο και ταυτόχρονα ελεύθεροι.
οχι, βεβαιως και οχι.
οι ψυχες οταν βγαινουν απο το σωμα, μενουν εις τοπον αδου η εις τοπον παραδεισου, οπου ειναι τυπος κολασεως και τυπος Βασιλειας ουρανων αντιστοιχως.
οι δαιμονες ομως, εχουν το δικαιωμα αυτο.

τα ταρταρα λαπτονα ειναι τοπος του Αδη. και μας το μεταφερει ετσι ο Θεος για να μπορεσουμε ανθρωπινως να καταλαβουμε πολυ λιγα πραγματα.
δεν ξερουμε πως ειναι ο αδης, ουτε πως ειναι ο παραδεισος.
ξερουμε περιπου μονο πως ειναι η κατασταση του αδη και η κατασταση του παραδεισου.
σιγουρα υπαρχει ενας "τοπος" που δεν ειναι ομως στην πραγματικοτητα "τοπος" διοτι δεν υπαρχει χωρος και χρονος που οριζει εναν "τοπο"
ειναι αδυνατον να περιγραφει λοιπον ο "τοπος" του αδη με τα ανθρωπινα δεδομενα.
αυτο που μπορουμε να πουμε και να περιγραψουμε, ειναι η κατασταση του αδη και η κατασταση του παραδεισου.
οι ψυχες που πηγαινουν στα ταρταρα του αδη, παραμενουν εκει χωρις να εχουν δικαιωμα να περιφερονται στην γη.
οι δαιμονες ομως, εχουν το δικαιωμα αυτο.
ειναι ελευθεροι μεχρι την Δευτερα Παρουσια, παρολο που ειναι πνευματικως στα ταρταρα, δηλαδη στο απωτερο πνευματικο σκοτος.
περαν ομως του πως εμεις κατανοουμε τον αδη, σημασια δεν εχει το πως κατανοουμε τον αδη σε αυτο που συζηταμε, αλλα οτι στον αδη δεν ειναι οι ελοχιμ που αιρετικως λεει ο λιακοπουλος, αλλα οι δαιμονες μαζι με τις ψυχες που πεθαινουν αμετανοητες.
το οτι ειναι δαιμονες ομως και οχι ελοχιμ το βλεπουμε τοσο απο το μυστηριο της Βαπτισεως οπως ειδαμε, αλλα και απο ολοκληρη την Αγια Γραφη.
ο Χριστος, οταν "πεθανε", στα ταρταρα του αδη πηγε και κυρηξε, γενικοτερα στον αδη, οπου και κατελυσε το βασιλειο του σατανα, οπου ειναι ο αδης, αφου πηρε μαζι του σχεδον ολες τις ψυχες, συμφωνα με την Εκκλησιαστικη παραδοση.
το οτι οι δαιμονες ειναι στα ταρταρα του αδη, ειναι Δογματικως κατοχυρωμενο για την Ορθοδοξια, και ερχεται σημερα ο λιακοπουλος να λεει πως δεν ειναι δαιμονες, αλλα ελοχιμ.

λεει πως οι δαιμονες εχουν ΗΔΗ κριθει οποτε δεν ειναι δαιμονες.
ολα αυτα ψεματα και αιρετικα για την Ορθοδοξια.
οι δαιμονες ειναι αυτοι που ειναι στα ταρταρα του αδη, αλλα και οι ψυχες οι αμετανοητες, αλλα οι δαιμονες στην πραγματικοτητα δεν εχουν κριθει ακομη.

αυτα ειναι τα παραμυθια του λιακοπουλου φιλε μου...

υστερα λοιπον λες:
Ο Λιακόπουλος όντως έλεγε αυτά που έλεγε, αν λοιπόν ήθελες να αποδείξεις ότι ο Λιακόπουλος λέει αυτά λέει απροκάλυπτα τότε θα ήταν άδικο να πω ότι δεν έχεις δίκιο. Αλλά να που όπως είδαμε παραπάνω αλλιώς το ερμηνεύεις εσύ και αλλιώς αυτός και γιαυτό υπάρχει διαφωνία.
δεν ειναι λοιπον φιλε μου θεμα δικης μας ερμηνειας, αλλα θεμα Ορθοδοξιας.
ο λιακοπουλος λεει αιρετικα πραγματα για την Ορθοδοξη πιστη.
λεει πως ειναι ανυπαρκτοι ελοχιμ στα ταρταρα του αδη, ενω ειδαμε πως ειναι δαιμονες.
λεει πως εχουν ηδη κριθει οι δαιμονες, ενω οι δαιμονες στην πραγματικοτητα θα κριθουν την ημερα της Κρισεως, οπως και ολοκληρη η ενλογη κτιση.
και ολα αυτα τα λεει, για να υποστιριξει οτι το συγκεκριμενο εδαφιο μιλαει για "αλλους αγγελους" (ανυπαρκτους ελοχιμ) και οχι τους δαιμονες.

και για να το στιριξει αυτο, λεει ολα τα παραπανω ψεματα...

αυτο ειναι το θεμα μας !

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

6
sarotos έγραψε:βρε λαπτονα, παιζουμε με τις λεξεις μαλλον...

λές:
πως λες ότι δεν τιμωρήθηκαν ; αφού ο ιερός Παύλος λέει ότι α. δεν τους λυπήθηκε ο Θεός και β. του ταρτάρωσε ο όρος ταρταρώνω υποδηλώνει φραγμό, δέσμευση και περιορισμό. αυτή ήταν η τιμωρία τους.
μα δεν ειδες τι εχω γραψει τοσες και τοσες φορες?

οτι τα ταρταρα ειναι η απουσια του Ελεους και της χαριτος του Θεου.
αυτο δεν ειναι τιμωρια?
ειναι, αλλα μονο εν μερη.
οπως και ο ανθρωπος οταν αμαρτανει εδω στην γη και μενει αμετανοητος, χανει την χαρη του Θεου.
αυτο ειναι μια εν μερη τιμωρια, αλλα δεν ειναι η τιμωρια που θα λαβει την ημερα της Κρισεως.
ετσι και οι δαιμονες.
εχασαν την χαρη του Θεου, και ειναι βεβαιως εν μερη τιμωρια, αλλα δεν εχει ερθει η πραγματικη τιμωρια της αμετανοησιας τους ακομη.
θα γινει και αυτο, την ημερα της Κρισεως, στην Δευτερα Παρουσια.
Με συγχωρείς φίλε μου αλλά μάλλον μπερδεύομαι . Διότι όταν διαβάζω το ακόλουθο

μιλοντας ο Μεγας Αντωνιος περι του διαβολου εκ της Γραφης, λεει:

Καὶ φαίνεσθαι αὐτοὺς πολλάκις ἔλεγε τοιούτους, οἷον τὸν διάβολον τῷ Ἰὼβ ὁ Κύριος ἀπεκάλυψε, λέγων• Οἱ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ ὡς εἶδος ἑωσφόρου. Ἐκ στόματος αὐτοῦ ἐκπορεύονται λαμπάδες καιόμεναι, καὶ διαῤῥιπτοῦνται ἐσχάραι πυρός• ἐκ μυκτήρων αὐτοῦ ἐκπορεύεται καπνὸς καμίνου καιομένης πυρὶ ἀνθράκων. Ἡ ψυχὴ αὐτοῦ ἄνθρακες• φλὸξ δὲ ἐκ στόματος αὐτοῦ ἐκπορεύεται. Τοιοῦτος δὲ φαινόμενος ὁ τῶν δαιμονίων ἄρχων, ἐκφοβεῖ, καθὰ προεῖπον, μεγάλα λαλῶν ὁ πανοῦργος, ὡς πάλιν ἐξήλεγξεν αὐτὸν ὁ Κύριος, τῷ μὲν Ἰὼβ λέγων• Ἥγηται μὲν γὰρ σίδηρον ἄχυρα, χαλκὸν δὲ ὥσπερ ξύλον σαθρόν• ἥγηται δὲ θάλασσαν ὥσπερ ἐξάλειπτρον, τὸν δὲ τάρταρον τῆς ἀβύσσου ὥσπερ αἰχμάλωτον• ἐλογίσατο ἄβυσσον ὡς περίπατον [/quote]

καταλαβαίνω ότι είναι αιχμάλωτοι στον Τάρταρο της αβύσσου - > άρα περιορισμένοι

Αλλά προφανώς όπως λες εσύ δεν είναι αιχμάλωτοι αλλά ελεύθεροι να μπαινοβγαίνουν ...και ότι η αιχμαλωσία σημαίνει έλλειψη της Χάρης του Θεού.

βέβαια μπερδεύονται μαζί με εμένα και όσοι διαβάζουν την βίβλο στην αγγλική αφού το

2:4 Εἰ γὰρ ὁ θεὸς ἀγγέλων ἁμαρτησάντων οὐκ ἐφείσατο ἀλλὰ σειραῖς ζόφου ταρταρώσας παρέδωκεν εἰς κρίσιν τετηρημένους

αποδίδετε ως

For if God spared not the angels that sinned, but cast them down to hell, and delivered them into chains of darkness, to be reserved unto judgment;

http://www.blueletterbible.org/Bible.cf ... nc_1158004

δηλαδή υπονοεί δέσμευση και αδυναμία πήγαινε - έλα όπως λες
sarotos έγραψε: οχι, βεβαιως και οχι.
οι ψυχες οταν βγαινουν απο το σωμα, μενουν εις τοπον αδου η εις τοπον παραδεισου, οπου ειναι τυπος κολασεως και τυπος Βασιλειας ουρανων αντιστοιχως.
οι δαιμονες ομως, εχουν το δικαιωμα αυτο.

τα ταρταρα λαπτονα ειναι τοπος του Αδη. και μας το μεταφερει ετσι ο Θεος για να μπορεσουμε ανθρωπινως να καταλαβουμε πολυ λιγα πραγματα.
δεν ξερουμε πως ειναι ο αδης, ουτε πως ειναι ο παραδεισος.
ξερουμε περιπου μονο πως ειναι η κατασταση του αδη και η κατασταση του παραδεισου.
σιγουρα υπαρχει ενας "τοπος" που δεν ειναι ομως στην πραγματικοτητα "τοπος" διοτι δεν υπαρχει χωρος και χρονος που οριζει εναν "τοπο"
ειναι αδυνατον να περιγραφει λοιπον ο "τοπος" του αδη με τα ανθρωπινα δεδομενα.
αυτο που μπορουμε να πουμε και να περιγραψουμε, ειναι η κατασταση του αδη και η κατασταση του παραδεισου.
οι ψυχες που πηγαινουν στα ταρταρα του αδη, παραμενουν εκει χωρις να εχουν δικαιωμα να περιφερονται στην γη.
Ναι,
sarotos έγραψε: οι δαιμονες ομως, εχουν το δικαιωμα αυτο.
ειναι ελευθεροι μεχρι την Δευτερα Παρουσια, παρολο που ειναι πνευματικως στα ταρταρα, δηλαδη στο απωτερο πνευματικο σκοτος.
Από που προκύπτει αυτό ; Ότι έχουν το δικαίωμα να βγαίνουν από τον Άδη ;
sarotos έγραψε: περαν ομως του πως εμεις κατανοουμε τον αδη, σημασια δεν εχει το πως κατανοουμε τον αδη σε αυτο που συζηταμε, αλλα οτι στον αδη δεν ειναι οι ελοχιμ που αιρετικως λεει ο λιακοπουλος, αλλα οι δαιμονες
μα οι Ελοχίμ = είναι οι εκπέσοντες υπηρέτες του θεού για τον Λιάκο, όπως είναι για εμάς δηλαδή οι εκπέσοντες άγγελοι = δαίμονες.

άρα που η διαφορά ;
sarotos έγραψε: μαζι με τις ψυχες που πεθαινουν αμετανοητες.
το οτι ειναι δαιμονες ομως και οχι ελοχιμ το βλεπουμε τοσο απο το μυστηριο της Βαπτισεως οπως ειδαμε, αλλα και απο ολοκληρη την Αγια Γραφη.
ο Χριστος, οταν "πεθανε", στα ταρταρα του αδη πηγε και κυρηξε, γενικοτερα στον αδη, οπου και κατελυσε το βασιλειο του σατανα, οπου ειναι ο αδης, αφου πηρε μαζι του σχεδον ολες τις ψυχες, συμφωνα με την Εκκλησιαστικη παραδοση.
το οτι οι δαιμονες ειναι στα ταρταρα του αδη, ειναι Δογματικως κατοχυρωμενο για την Ορθοδοξια,
Συμφωνώ.
sarotos έγραψε: και ερχεται σημερα ο λιακοπουλος να λεει πως δεν ειναι δαιμονες, αλλα ελοχιμ.
Δε λέει ότι δεν είναι δαίμονες, απλά χρησιμοποιεί αυτό τον όρο.
sarotos έγραψε: λεει πως οι δαιμονες εχουν ΗΔΗ κριθει οποτε δεν ειναι δαιμονες.
που το λέει ότι δεν είναι δαίμονες ;

περιμένω βιβλίο, σελίδα, απόσπασμα
sarotos έγραψε: ολα αυτα ψεματα και αιρετικα για την Ορθοδοξια.
οι δαιμονες ειναι αυτοι που ειναι στα ταρταρα του αδη, αλλα και οι ψυχες οι αμετανοητες, αλλα οι δαιμονες στην πραγματικοτητα δεν εχουν κριθει ακομη.

αυτα ειναι τα παραμυθια του λιακοπουλου φιλε μου...

υστερα λοιπον λες:
Ο Λιακόπουλος όντως έλεγε αυτά που έλεγε, αν λοιπόν ήθελες να αποδείξεις ότι ο Λιακόπουλος λέει αυτά λέει απροκάλυπτα τότε θα ήταν άδικο να πω ότι δεν έχεις δίκιο. Αλλά να που όπως είδαμε παραπάνω αλλιώς το ερμηνεύεις εσύ και αλλιώς αυτός και γιαυτό υπάρχει διαφωνία.
δεν ειναι λοιπον φιλε μου θεμα δικης μας ερμηνειας, αλλα θεμα Ορθοδοξιας.
ο λιακοπουλος λεει αιρετικα πραγματα για την Ορθοδοξη πιστη.
Λέει και αιρετικά σε άλλα σημεία , αλλά σε αυτά που συζητάμε που είναι τα αιρετικά ;
sarotos έγραψε: λεει πως ειναι ανυπαρκτοι ελοχιμ στα ταρταρα του αδη, ενω ειδαμε πως ειναι δαιμονες.
λεει πως εχουν ηδη κριθει οι δαιμονες, ενω οι δαιμονες στην πραγματικοτητα θα κριθουν την ημερα της Κρισεως, οπως και ολοκληρη η ενλογη κτιση.
και ολα αυτα τα λεει, για να υποστιριξει οτι το συγκεκριμενο εδαφιο μιλαει για "αλλους αγγελους" (ανυπαρκτους ελοχιμ) και οχι τους δαιμονες.

και για να το στιριξει αυτο, λεει ολα τα παραπανω ψεματα...

αυτο ειναι το θεμα μας !
Αυτό είναι ναι, αλλά περιμένω να μου υποδείξεις αυτά που λες :

α. δηλαδή που ισχυρίζεται ότι δεν είναι δαίμονες (δηλαδή που ισχυρίζεται ότι θέλουν π.χ. το καλό μας;)
β. από που προκύπτει ότι μπαινοβγαίνουν τέλος πάντως αυτά τα πλάσματα από τον Άδη
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

7
Με συγχωρείς φίλε μου αλλά μάλλον μπερδεύομαι . Διότι όταν διαβάζω το ακόλουθο μιλοντας ο Μεγας Αντωνιος περι του διαβολου εκ της Γραφης, λεει:Καὶ φαίνεσθαι αὐτοὺς πολλάκις ἔλεγε τοιούτους, οἷον τὸν διάβολον τῷ Ἰὼβ ὁ Κύριος ἀπεκάλυψε, λέγων• Οἱ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ ὡς εἶδος ἑωσφόρου. Ἐκ στόματος αὐτοῦ ἐκπορεύονται λαμπάδες καιόμεναι, καὶ διαῤῥιπτοῦνται ἐσχάραι πυρός• ἐκ μυκτήρων αὐτοῦ ἐκπορεύεται καπνὸς καμίνου καιομένης πυρὶ ἀνθράκων. Ἡ ψυχὴ αὐτοῦ ἄνθρακες• φλὸξ δὲ ἐκ στόματος αὐτοῦ ἐκπορεύεται. Τοιοῦτος δὲ φαινόμενος ὁ τῶν δαιμονίων ἄρχων, ἐκφοβεῖ, καθὰ προεῖπον, μεγάλα λαλῶν ὁ πανοῦργος, ὡς πάλιν ἐξήλεγξεν αὐτὸν ὁ Κύριος, τῷ μὲν Ἰὼβ λέγων• Ἥγηται μὲν γὰρ σίδηρον ἄχυρα, χαλκὸν δὲ ὥσπερ ξύλον σαθρόν• ἥγηται δὲ θάλασσαν ὥσπερ ἐξάλειπτρον, τὸν δὲ τάρταρον τῆς ἀβύσσου ὥσπερ αἰχμάλωτον• ἐλογίσατο ἄβυσσον ὡς περίπατον
καταλαβαίνω ότι είναι αιχμάλωτοι στον Τάρταρο της αβύσσου - > άρα περιορισμένοιΑλλά προφανώς όπως λες εσύ δεν είναι αιχμάλωτοι αλλά ελεύθεροι να μπαινοβγαίνουν ...και ότι η αιχμαλωσία σημαίνει έλλειψη της Χάρης του Θεού.[/quote]

δεν λεει αυτο φιλε μου στο συγκεκριμενο σημειο.

λεει πως ο διαβολος εχει τα ταρταρα ως αιχμαλοτα και οχι πως ειναι αιχμαλωτος ο σατανας στον αδη.
δειχνει δηλαδη την δυναμη του.
λεει οτι κανει περιπατο στους θυθους των ωκεανων και εχει αιχμαλωτο ολον τον αδη (καθως ειναι ο βασιλεας του αδη ο σατανας)

το αποσπασμα το εβαλα για να δειξω πως ο σατανας ειναι αυτος που ειναι στον αδη και οχι οι ελοχιμ που λεει ο λιακο.
Από που προκύπτει αυτό ; Ότι έχουν το δικαίωμα να βγαίνουν από τον Άδη ;
απο την πραγματικοτητα, αλλα και απο την Αγια Γραφη...

οι δαιμονες ειναι παντου, τοσο εδω στην γη, οσο και στον ουρανο, οσο και στις θαλασσες.
ενα δαιμονιο εχει ικανοτητα να ειναι σε ενα κλασμα του δευτερολεπτου στο συμπαν, και στο αλλο κλασμα σε ενα σημειο στην γη.
δεν περιοριζεται απο την υλη, και πηγαινει οπου θελει.

οι δαιμονες, οταν εξεπεσαν απο τον παραδεισο, ριχτηκαν στην γη. επισης, στα ταρταρα. επισης, με την σταυρωση και την ανασταση του Χριστου, στην αβυσσο.
ολα αυτα, ειναι συμβολικα.
τα ταρταρα που ρηχτηκαν οι δαιμονες, δεν ειναι ενας τοπος οπου δεν μπορουν αν φυγουν απο εκει, αλλα μια κατασταση που οπως ειδαμε ειναι η αρση της χαριστος του Θεου.
οι ψυχες που πεθαινουν χωρις Θεο, πηγαινουν και εκεινες στα ταρταρα του αδη, χωρις την χαρη και το ελεος του Θεου δηλαδη, οπου εξουσιαζονται απο τους δαιμονες.
για αυτο και ο Αδης λεει η Αγια Γραφη πως ειναι το βασιλειο του σατανα.
το πως λειτουργει το βασιλειο του σατανα, ποια η ιεραρχεια και ποιοι ειναι στα ταρταρα να βασανιζουν τις ψυχες η οχι, ποιο ειναι στην γη να πειραζουν τους ανθρωπους, και πως λειτουργει γενικως το ολο θεμα κατα ιεραρχια δαιμονων δεν μπορουμε να ξερουμε. τουλαχιστον εγω δεν γνωριζω.
και σημασια δεν εχει για αυτο που συζηταμε, αλλα η σημασια που εχει ειναι οτι ειναι οι δαιμονες και οχι οι ανυπαρκτοι ελοχιμ.
μα οι Ελοχίμ = είναι οι εκπέσοντες υπηρέτες του θεού για τον Λιάκο, όπως είναι για εμάς δηλαδή οι εκπέσοντες άγγελοι = δαίμονες. άρα που η διαφορά ;
λαπτονα, η διαφορα με τους ανυπαρκτους ελοχιμ και τους δαιμονες ειναι Δογματικη και τεραστια.
οι υποτιθεμενοι ελοχιμ, υποτιθεται οτι δημιουργηθηκαν πριν απο τους αγγελους. ειναι ΕΝΣΩΜΑΤΑ οντα (και οχι ασωματα οπως οι αγγελοι) και καποια στιγμη στην ιστορια εκαναν σεξ με τις γυναικες (ετσι αμαρτησαν) και ετσι βγηκαν οι ανυπαρκτοι νεφελιμ.

ειναι αλλο πραγμα η πτωση του σατανα απο τον εγωισμο του, και αλλο πραγμα η πτωση των ανυπαρκτων ελοχιμ επειδη εκαναν σεξ με τις γυναικες (δεν σχολιαζω γιατι θα γινω κακος).

καταλαβες τωρα ? ?
Δε λέει ότι δεν είναι δαίμονες, απλά χρησιμοποιεί αυτό τον όρο.
οχι βρε λαπτονα, λεει πως δεν ειναι οι "αγγελοι" που εξεπεσαν με τον διαβολο, αλλα αλλοι αγγελοι και εννοει τους ελοχιμ προφανως.
ρωτα και τον σπαρταν να σου πει...
που το λέει ότι δεν είναι δαίμονες ;περιμένω βιβλίο, σελίδα, απόσπασμα
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 3&start=99

δευτερη σελιδα, σελιδα 141 σειρα 8 - 13
Λέει και αιρετικά σε άλλα σημεία , αλλά σε αυτά που συζητάμε που είναι τα αιρετικά ;
1) στο οτι υπαρχουν ελοχιμ. δηλαδη ενσωματα οντα ανωτερα των Αγγελων, τα οποια εκαναν σεξ με τις γυναικες και εβγαλαν νεφελιμ...

2) στο οτι δεν ειναι στον αδη οι δαιμονες αλλα οι ελοχιμ.

3) στο οτι οι δαιμονες εχουν κριθει και δεν περιμενουν κριση, ενω η Ορθοδοξια διδασκει το αντιθετο ακριβως.

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

8
sarotos έγραψε:
Laptonas έγραψε:Από που προκύπτει αυτό ; Ότι έχουν το δικαίωμα να βγαίνουν από τον Άδη ;
απο την πραγματικοτητα, αλλα και απο την Αγια Γραφη...

οι δαιμονες ειναι παντου, τοσο εδω στην γη, οσο και στον ουρανο, οσο και στις θαλασσες.
ενα δαιμονιο εχει ικανοτητα να ειναι σε ενα κλασμα του δευτερολεπτου στο συμπαν, και στο αλλο κλασμα σε ενα σημειο στην γη.
δεν περιοριζεται απο την υλη, και πηγαινει οπου θελει.
μα σε ρωτάω από που προκύπτει, όχι την γνώμη σου. Έχεις κάποιο πατερικό κείμενο ; γιατί εγώ που έψαξα όλη την Πατρολογία δεν βρήκα ούτε ένα σημείο που να αναφέρει κάποιος Πατέρας το συγκεκριμένο σημείο της Β' επιστολής και να το εξηγεί.
sarotos έγραψε:
μα οι Ελοχίμ = είναι οι εκπέσοντες υπηρέτες του θεού για τον Λιάκο, όπως είναι για εμάς δηλαδή οι εκπέσοντες άγγελοι = δαίμονες. άρα που η διαφορά ;
λαπτονα, η διαφορα με τους ανυπαρκτους ελοχιμ και τους δαιμονες ειναι Δογματικη και τεραστια.
οι υποτιθεμενοι ελοχιμ, υποτιθεται οτι δημιουργηθηκαν πριν απο τους αγγελους. ειναι ΕΝΣΩΜΑΤΑ οντα (και οχι ασωματα οπως οι αγγελοι) και καποια στιγμη στην ιστορια εκαναν σεξ με τις γυναικες (ετσι αμαρτησαν) και ετσι βγηκαν οι ανυπαρκτοι νεφελιμ.

ειναι αλλο πραγμα η πτωση του σατανα απο τον εγωισμο του, και αλλο πραγμα η πτωση των ανυπαρκτων ελοχιμ επειδη εκαναν σεξ με τις γυναικες (δεν σχολιαζω γιατι θα γινω κακος).

καταλαβες τωρα ? ?
Βρε εγώ σε καταλαβαίνω απόλυτα, εσύ δεν με καταλαβαίνεις. Σε αυτό το κείμενο που συζητάμε στο πρώτο επιχείρημα, αν αποκλείσουμε τα άλλα που λέει, δεν βλέπω να λέει κάτι ψευδές.

Λέει για εκπέσοντες ελοχίμ. Λέμε για εκπέσοντες άγγελους. Ποια η διαφορά; Άσε τι λέμε και τι λέει σε άλλα σημεία.

Όσο αναφορά το σεξ που λες , τυχαία το λέει βρε Σαρωτέ ; Το ίδιο λέει ο Ιουστίνος ο Μάρτυρας; Κι αυτός αιρετικός;

οἱ δ' ἄγγελοι, παραβάντες τήνδε τὴν τάξιν, γυναικῶν μίξεσιν ἡττήθησαν καὶ παῖδας ἐτέκνωσαν, οἵ εἰσιν οἱ λεγόμενοι δαίμονες. καὶ προσέτι λοιπὸν τὸ ἀνθρώ πειον γένος ἑαυτοῖς ἐδούλωσαν·

Σου είπα μπες εδώ να σχολιάσεις :
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 40&t=15731

ακόμα περιμένω.
sarotos έγραψε:
Δε λέει ότι δεν είναι δαίμονες, απλά χρησιμοποιεί αυτό τον όρο.
οχι βρε λαπτονα, λεει πως δεν ειναι οι "αγγελοι" που εξεπεσαν με τον διαβολο, αλλα αλλοι αγγελοι και εννοει τους ελοχιμ προφανως.
ρωτα και τον σπαρταν να σου πει...
που το λέει ότι δεν είναι δαίμονες ;περιμένω βιβλίο, σελίδα, απόσπασμα
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 3&start=99

δευτερη σελιδα, σελιδα 141 σειρα 8 - 13
εκεί λέει για άγγελους και είναι χρονικά πριν ακόμα εκπέσουν. Και εμείς το ίδιο δε λέμε; ότι πριν εκπέσουν οι άγγελοι και γίνουν δαίμονες ήταν άγγελοι.... ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

9
LAPTONAS έγραψε:
sarotos έγραψε:
Laptonas έγραψε:Από που προκύπτει αυτό ; Ότι έχουν το δικαίωμα να βγαίνουν από τον Άδη ;
απο την πραγματικοτητα, αλλα και απο την Αγια Γραφη...

οι δαιμονες ειναι παντου, τοσο εδω στην γη, οσο και στον ουρανο, οσο και στις θαλασσες.
ενα δαιμονιο εχει ικανοτητα να ειναι σε ενα κλασμα του δευτερολεπτου στο συμπαν, και στο αλλο κλασμα σε ενα σημειο στην γη.
δεν περιοριζεται απο την υλη, και πηγαινει οπου θελει.
μα σε ρωτάω από που προκύπτει, όχι την γνώμη σου. Έχεις κάποιο πατερικό κείμενο ; γιατί εγώ που έψαξα όλη την Πατρολογία δεν βρήκα ούτε ένα σημείο που να αναφέρει κάποιος Πατέρας το συγκεκριμένο σημείο της Β' επιστολής και να το εξηγεί.
sarotos έγραψε:
μα οι Ελοχίμ = είναι οι εκπέσοντες υπηρέτες του θεού για τον Λιάκο, όπως είναι για εμάς δηλαδή οι εκπέσοντες άγγελοι = δαίμονες. άρα που η διαφορά ;
λαπτονα, η διαφορα με τους ανυπαρκτους ελοχιμ και τους δαιμονες ειναι Δογματικη και τεραστια.
οι υποτιθεμενοι ελοχιμ, υποτιθεται οτι δημιουργηθηκαν πριν απο τους αγγελους. ειναι ΕΝΣΩΜΑΤΑ οντα (και οχι ασωματα οπως οι αγγελοι) και καποια στιγμη στην ιστορια εκαναν σεξ με τις γυναικες (ετσι αμαρτησαν) και ετσι βγηκαν οι ανυπαρκτοι νεφελιμ.

ειναι αλλο πραγμα η πτωση του σατανα απο τον εγωισμο του, και αλλο πραγμα η πτωση των ανυπαρκτων ελοχιμ επειδη εκαναν σεξ με τις γυναικες (δεν σχολιαζω γιατι θα γινω κακος).

καταλαβες τωρα ? ?
Βρε εγώ σε καταλαβαίνω απόλυτα, εσύ δεν με καταλαβαίνεις. Σε αυτό το κείμενο που συζητάμε στο πρώτο επιχείρημα, αν αποκλείσουμε τα άλλα που λέει, δεν βλέπω να λέει κάτι ψευδές.

Λέει για εκπέσοντες ελοχίμ. Λέμε για εκπέσοντες άγγελους. Ποια η διαφορά; Άσε τι λέμε και τι λέει σε άλλα σημεία.

Όσο αναφορά το σεξ που λες , τυχαία το λέει βρε Σαρωτέ ; Το ίδιο λέει ο Ιουστίνος ο Μάρτυρας; Κι αυτός αιρετικός;

οἱ δ' ἄγγελοι, παραβάντες τήνδε τὴν τάξιν, γυναικῶν μίξεσιν ἡττήθησαν καὶ παῖδας ἐτέκνωσαν, οἵ εἰσιν οἱ λεγόμενοι δαίμονες. καὶ προσέτι λοιπὸν τὸ ἀνθρώ πειον γένος ἑαυτοῖς ἐδούλωσαν·

Σου είπα μπες εδώ να σχολιάσεις :
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 40&t=15731

ακόμα περιμένω.
sarotos έγραψε:
Δε λέει ότι δεν είναι δαίμονες, απλά χρησιμοποιεί αυτό τον όρο.
οχι βρε λαπτονα, λεει πως δεν ειναι οι "αγγελοι" που εξεπεσαν με τον διαβολο, αλλα αλλοι αγγελοι και εννοει τους ελοχιμ προφανως.
ρωτα και τον σπαρταν να σου πει...
που το λέει ότι δεν είναι δαίμονες ;περιμένω βιβλίο, σελίδα, απόσπασμα
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 3&start=99

δευτερη σελιδα, σελιδα 141 σειρα 8 - 13
εκεί λέει για άγγελους και είναι χρονικά πριν ακόμα εκπέσουν. Και εμείς το ίδιο δε λέμε; ότι πριν εκπέσουν οι άγγελοι και γίνουν δαίμονες ήταν άγγελοι.... ;

μα σε ρωτάω από που προκύπτει, όχι την γνώμη σου. Έχεις κάποιο πατερικό κείμενο ; γιατί εγώ που έψαξα όλη την Πατρολογία δεν βρήκα ούτε ένα σημείο που να αναφέρει κάποιος Πατέρας το συγκεκριμένο σημείο της Β' επιστολής και να το εξηγεί.
δεν χρειαζεται βρε λαπτονα να βρουμε απο την Πατρολογια ερμηνεια για το συγκεκριμενο εδαφιο, αφου αυτο ρωτας ειναι τοσο απλο.
ρωτας εαν οι δαιμονες ειναι ελευθεροι να βγαινουν απο τον Αδη.
σου ξαναλεω λοιπον,το πως λειτουργει το βασιλειο του σατανα που ειναι στον Αδη συμφωνα με την Αγια Γραφη, ποια η ιεραρχεια και ποιοι δαιμονες ειναι στα ταρταρα να βασανιζουν τις ψυχες η οχι, ποιοι δαιμονες ειναι στην γη να πειραζουν τους ανθρωπους, εαν εχουν ιεραρχικο δικαιωμα να βγαινουν οποιοι θελουν απο τον Αδη η να στελνονται στον Αδη μετα απο εξορκισμους κλπ, και πως λειτουργει γενικως το ολο θεμα κατα ιεραρχια δαιμονων δεν μπορουμε να ξερουμε. τουλαχιστον εγω δεν γνωριζω. σημασια ομως δεν εχει για αυτο που συζηταμε, αλλα η σημασια που εχει ειναι οτι στα ταρταρα του Αδη ειναι ο σατανας και οι αγγελοι του και οχι οι ανυπαρκτοι ελοχιμ.
αυτο εχει σημασια στην προκειμενη συζητηση, και οχι αν οι δαιμονες μπορουν η οχι να βγουν απο τον Αδη.
αυτο, ειναι μια αλλη διαφορετικη συζητηση απο αυτο που πραγματευομαστε εδω βρε λαπτονα.
Βρε εγώ σε καταλαβαίνω απόλυτα, εσύ δεν με καταλαβαίνεις. Σε αυτό το κείμενο που συζητάμε στο πρώτο επιχείρημα, αν αποκλείσουμε τα άλλα που λέει, δεν βλέπω να λέει κάτι ψευδές. Λέει για εκπέσοντες ελοχίμ. Λέμε για εκπέσοντες άγγελους. Ποια η διαφορά; Άσε τι λέμε και τι λέει σε άλλα σημεία.
λαπτονα βλεπω καλα την ερωτηση η ηθελες να πεις κατι αλλο?

λες:

"δεν βλέπω να λέει κάτι ψευδές. Λέει για εκπέσοντες ελοχίμ. Λέμε για εκπέσοντες άγγελους. Ποια η διαφορά;"

τι ερωτηση ειναι αυτη βρε λαπτονα?
τι εννοεις ποια η διαφορα?

αλλοι ειναι οι ελοχιμ και αλλοι οι αγγελοι !

και εδω αυτο που ψαχνουμε να βρουμε, ειναι αν στα ταρταρα του Αδη ειναι οι (ανυπαρκτοι) ελοχιμ η οι δαιμονες.

προς τι η ερωτηση ποια η διαφορα λοιπον ? ? ?

τεραστια η διαφορα !

εαν μιλαει το συγκεκριμενο εδαφιο περι ελοχιμ, σημαινει οτι υπαρχουν ελοχιμ.
εαν δεν μιλαει, σημαινει οτι ο λιακοπουλος διαστρεφει την Αγια Γραφη.

τι εννοεις λοιπον ποια η διαφορα ?

μα ακριβως περι αυτου γινεται η ολη συζητηση και εσυ με ρωτας ποια η διαφορα ?
Όσο αναφορά το σεξ που λες , τυχαία το λέει βρε Σαρωτέ ; Το ίδιο λέει ο Ιουστίνος ο Μάρτυρας; Κι αυτός αιρετικός;
θα φτασουμε και εκει, μην βιαζεσαι..
η απαντηση εκει ειναι υπερβολικα απλη.
δεν ειναι του παροντος ομως, γιατι ετσι πιανουμε πολλα και δεν καταληγουμε πουθενα.
ενα ενα...

προς το παρον εξεταζουμε το συγκεκριμενο εδαφιο οπου λεει ο λιακοπουλος οτι δεν ειναι δαιμονες στα ταρταρα του αδη , αλλα ελοχιμ.
ενω η πραγματικοτητα ειναι πως ειναι ο σατανας και οι δαιμονες οι βασιλεις του αδη συμφωνα με την Αγια Γραφη.
εκεί λέει για άγγελους και είναι χρονικά πριν ακόμα εκπέσουν. Και εμείς το ίδιο δε λέμε; ότι πριν εκπέσουν οι άγγελοι και γίνουν δαίμονες ήταν άγγελοι.... ;
στην δευτερη σελιδα, σελιδα 141 της παραθεσης που σου ζητησα να διαβασεις, στην 8η σειρα και στην 13η, λεει επι λεξι:

"αρα μιλουν για 2 διαφορετικες ομαδες αγγελων που εξεπεσαν (8η σειρα)
για εκεινους τους αγγελους που ηρθανε στην γη εχοντας σωματα (13η σειρα)"



σου ζητησα να διαβασεις το συγκεκριμενο σημειο στο βιβλιο του λιακοπουλου διοτι μου εκανες την εξης ερωτηση:

"α. δηλαδή που ισχυρίζεται ότι δεν είναι δαίμονες (δηλαδή που ισχυρίζεται ότι θέλουν π.χ. το καλό μας;)"

στο συγκεκριμενο λοιπον σημειο που σου παρεθεσα (σειρα 8 και 13 στην σελιδα 141) ο λιακουλος λεει ξεκαθαρα πως δεν ειναι δαιμονες, αλλα μια διαφορετικη ομαδα αγγελων που εχει σωμα (σε αντιθεση με τους αγγελους που ειναι ασωματοι). αυτοι, συμφωνα παλι με τον λιακοπουλο, ειναι οι ελοχιμ.

αρα, ο λιακοπουλος λεει πως δεν ειναι οι δαιμονες στα ταρταρα φιλε λαπτονα, αλλα οι ελοχιμ.

ενω η πραγματικοτητα ειναι πως στα ταρταρα του αδη ειναι οι δαιμονες και οχι οι ελοχιμ.

καταλαβες τωρα ?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Περίεργα πλάσματα”