Ο "Μαρμαρωμένος Βασιλιάς" ξαναζωντανεύει και μαθαίνει στην Δύση τι σημαίνει "Ελληνισμός"

11
Ο "Μαρμαρωμένος Βασιλιάς" ξαναζωντανεύει και μαθαίνει στην Δύση τι σημαίνει "Ελληνισμός"


Εικόνα


Το Βυζάντιο και ο βυζαντινός Ελληνισμός, ο οποίος για μεγάλο μέρος της Δύσης και των δυτικών ιστοριογράφων απλά δεν υπάρχει, επιτέλους αναδεικνύεται σε ένα λογοτεχνικό έργο παγκόσμιας εμβέλειας από τον συγγραφέα του «Κώδικα Ντα Βίντσι» και τους «Ιλουμινάτι», Νταν Μπράουν με τίλτο «Inferno» («Κόλαση»)!

Πρόκειται για ένα βιβλίο στο οποίο ο ήρωάς του καθηγητής του Χάρβαρντ Ρόμπερτ Λάνγκτον, τον οποίο στη μεγάλη οθόνη τον υποδύεται ο Τομ Χάνκς ουσιαστικά αναζητά τον "Μαρμαρωμένο Βασιλιά", Κωνσταντίνο Παλαιολόγο ΙΑ' στις στοές κάτω από την Αγία Σοφία σε μια αφήγηση που οι κριτικοί θεωρούν ότι έχει ξεπεράσει σε ποιότα και αγωνία τα δύο πρώτα έργα του συγγραφέα

Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι ήδη έχει βρεθεί χρηματοδότης για την δημιουργία κινηματογραφικής ταινίας με σενάριο βασισμένο στο βιβλίο και έτσι επιτέλους οι μάζες της Δύσης θα πάρουν μια γεύση του τι σημαίνει ο Βυζαντινός Ελληνισμός και ίσως πληροφορηθούν ότι αυτή την στιγμή υπάρχει Δύση και δυτικός πολιτισμός επειδή επί 1000 χρόνια η - ελληνική, προϊόντος του χρόνου - βυζαντινή αυτοκρατορία, αναχαίτιζε τις ορδές των βαρβάρων πριν φτάσουν στην κεντρική και δυτική Ευρώπη.

Η ιστορία ξεκινάει στη Φλωρεντία και συνεχίζει στη Σιένα της Ιταλίας και καταλήγει στην Αγία Σοφία και στην αναζήτηση του τελευταίου Έλληνα αυτοκράτορα.

Το κεντρικό πρόσωπο του μυθιστορήματος ο Ρ.Λάνγκτον ειδικός στην αποκρυπτογράφηση Συμβόλων χρησιμοποιεί ως «χάρτη» του για τη νέα αναζήτηση το μυστικιστικό κείμενο του Δάντη, την «Κόλαση», το οποίο έδωσε και τον τίτλο στο βιβλίο για να φτάσει στα υπόγεια δικτυα της Αγίας Σοφίας αναζητώντας τον "Μαρμαρωμένο Βασιλιά"!

«Πιστεύω πως ότι βρίσκεται κάτω από την Αγία Σοφία είναι πολύ πιο συναρπαστικό από αυτό που υπάρχει στην επιφάνεια» δηλώνει ο συγγραφέας και υπογραμμίζει ότι θέλει να ακολουθήσει τα ίχνη των «δύο δωματίων» τα οποία βρίσκονται στα υπόγεια της Μεγάλης Εκκλησίας, όπου βρίσκεται ο "Μαρμαρωμένος Βασιλιάς" Κωνσταντίνος Παλαιολόγος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα δωμάτια αυτά κρύβουν τον τάφο του «πρώτου ιερέα του ναού μαζί με πολύτιμα προσωπικά του αντικείμενα» θρύλο που φαίνεται ότι ασπάζονται και οι Τούρκοι που έχουν ξεκινήσει εδώ και χρόνια να αναζητούν αυτά τα δύο δωμάτια.

Εικόνα

Το ότι για πρώτη φορά επιτέλους καταπιάνεται η Δύση με έναν βυζαντινό θρύλο, είναι από μόνο του σημαντικό. Μην ξεχνάμε ότι στην πρόσφατη ιστορία του ευρωπαϊκού πολιτισμύ η οποία επικρίθηκε σφοδρά, υπάρχει ένα "μικρό" κενό οκτώ αιώνων (!) από την κατάληψη της Ρώμης από τους Βανδάλους μέχρι τον Κάρολο τον Μέγα, όπου το ελληνικό Βυζάντιο χάνεται σε μία παράγραφο.

Εικόνα

Στο βιβλίο γίνεται αναφορά στην επιγραφή στον τάφο του ναού των Αγίων Αποστόλων της Βασιλεύουσας που για πάνω από 1.000 χρόνια το κείμενό της παρέμενε ένα μεγάλο μυστήριο.

Εκείνος που μπόρεσε να την αποκρυπτογραφήσει ήταν, 13 μόλις χρόνια πριν από την αποφράδα μέρα της Άλωσης της Πόλης, ο μετέπειτα Πατριάρχης και σοφός της Ορθοδοξίας, ο Γεννάδιος Σχολάριος.

Το κείμενο της επιγραφής-προφητείας, όπως ακριβώς βρέθηκε πάνω στην πλάκα του μνήματος, ήτανε αυτό:

Τ. πτ. τ. ιδτ. Η βελ. τ. ιμλ. Ο Κλμν. μαμθ. μ. δ. ν. τρπσ. γν. τ. πλολγ. τ. επτλφ. κρτσ. εσθ. βελε. εθν. ππλ. κτξ. κ. τ. νσ. ερμσ. μχρ. τ. εξν. πτ. ιστργτν. πθσ. τ. ινδκτ. πλυσ. κτδ. τ. εντ. τ. ιδκτ. ε. τβρ. τ. μρ. μλ. δ. ν. στρτσ. τ. δκτ. τ. ιδκτ. τ. δμτ. τρπσ. πλ. επστψ. ετ. χν. τ. δμτ. πλμ. εγρ. μγ. μρκτ. στρβν. κ. τ. πλθ. κ. τ. φλ. σνδ. τ. επρ. δ. θλσ. κ. ξρ. τ. πλμ. σνω. κ. τ. ισμλ. τρπσ. τ. απγν. ατ. βσλσ. ελτ. μκρ. ολγ. τ. δ. ξθ. γν. αμ. μτ. τ. πκτρ. ολ. ιμλ. τπσ. τ. επλφ. επρο. μετ. τ. πρμ. ττ. πλμ. εγρ. εφλ. ηγρων. μχ. τ. ππτ. ωρ. κ. φν. βσ. ττ. στ. στ. μτ. φβ. σπστ. πλ. σδω. ε. τ. δξ. τ. μρ. αδ. ερτ. γν. θμστ. κ. ρμλο. ττ. εξτ. δσπυ. φλ. γ. εμ. υπχ. κ. ατ. πρλβτ. θλμ. εμ. πλρτ.

Το αινιγματικό κείμενο της επιγραφής-προφητείας το αποκωδικοποίησε μόλις το 1440 ο Γεννάδιος Σχολάριος:

Τη πρώτη της Ινδίκτου, η βασιλεία του Ισμαήλ ο καλούμενος Μωάμεθ, μέλλει δια να τροπώση γένος των Παλαιολόγων, την Επτάλοφον κρατήσει, έσωθεν βασιλεύσει, έθνη πάμπολα κατάρξει, και τας νήσους ερημώσει μέχρι του Ευξείνου Πόντου.

Ιστρογείτονας πορθήσει τη ογδόη της Ινδίκτου, εις τα βόρεια τα μέρη μέλλει δια να στρατεύση τη δεκάτη της Ινδίκτου τους Δαλμάτας τροπώσει, πάλιν επιστρέψει έτι χρόνον, τοις Δαλμάτοις πόλεμον εγείρει μέγαν μερικόν τε συντριβήναι και τα πλήθη και τα φύλα συνοδή των εσπερίων δια θαλάσσης και ξηράς τον πόλεμον συνάψουν, και τον Ισμαήλ τροπώσουν.

Το απόγονον αυτού βασιλεύσει έλαττον μικρόν ολίγον.

Το δε ξανθόν γένος άμα μετά των πρακτόρων όλον Ισμαήλ τροπώσουν, την Επτάλοφον επάρουν μετά των προνομίων.

Τότε πόλεμον εγείρουν έμφυλον ηγριωμένον, μέχρι της πεμπταίας ώρας και φωνή βοήσει τρίτον, στήτε, στήτε, στήτε, μετά φόβου σπεύσατε πολλά σπουδαίως εις τα δεξιά τα μέρη άνδρα εύρητε γενναίον θαυμαστόν και ρωμαλέον, τούτον έξετε.

Δεσπότην, φίλος γαρ εμού υπάρχει. Και αυτόν παραλαβόντες, θέλημα εμού πληρούται.

Η επιγραφή-προφητεία του τάφου του Μεγ. Κωνσταντίνου αφορά σε γεγονότα 17 ολόκληρων αιώνων. Από την εποχή του Κωνσταντίνου (4ος αιώνας μ.Χ.) μέχρι και την δική μας,

Προλέγει την ακμή και την εξάπλωση των Μογγόλων-Τούρκων (οθωμανική αυτοκρατορία) και την άλωση της Κωνσταντινούπολης το 1453.

Προλέγει την νίκη των Ασιατών επί των βόρειων λαών (τους Δαλμάτας τροπώσει – Δαλμάτες ήτανε οι λαοί που ζούσανε πάνω από τον Δούναβη).

Προλέγει δηλ. την πολιορκία της Βιέννης από τους Μογγόλους-Τούρκους το 1683.

Αλλά προλέγει και την συντριβή των Toύρκων στους Βαλκανικούς πολέμους του 1912-1913 (και τα πλήθη και τα φύλα συνοδή των εσπερίων δια θαλάσσης και ξηράς τον πόλεμον συνάψουν και τον Ισμαήλ τροπώσουν).

Τέλος, επαληθεύτηκε και η γέννηση-δημιουργία της νέας Τουρκίας πάνω στις στάχτες της οθωμανικής αυτοκρατορίας υπό τον σφαγέα των Ελλήνων, τον ντονμέ Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ (το απόγονον αυτού βασιλεύσει έλαττον μικρόν ολίγον ).

Μέχρι αυτό το σημείο η προφητεία της θαυμαστής επιγραφής επαληθεύτηκε απόλυτα.

Μένει τώρα να επαληθευτεί και το υπόλοιπο μέρος της, που αρχίζει από την φράση Το δε ξανθόν γένος άμα μετά των πρακτόρων όλον Ισμαήλ τροπώσουν και τελειώνει στο θέλημα εμού πληρούται .

Ως Ισμαήλ στο Βυζάντιο αναφέρονταν στους Μογγολότουρκους-Μουσουλμάνους και βέβαια ξανθό γένος είναι οι Ομόδοξοί μας οι Ρώσοι.

Μιλάει για την συντριβή των Τούρκων από την Ρωσία και τους δορυφόρους της (πράκτορες στο κείμενο) σε έναν πόλεμο που θα γίνει τώρα σύντομα;

Προλέγει πως η Κωνσταντινούπολη θα κυριευθεί από τους Ορθόδοξους Ρώσους (Το δε ξανθόν γένος άμα μετά των πρακτόρων όλον Ισμαήλ τροπώσουν, την Επτάλοφον επάρουν μετά των προνομίων).

Και εκεί πέρα θα ακολουθήσει και θα γίνει φοβερός πόλεμος (Τότε πόλεμον εγείρουν έμφυλον ηγριωμένον).

Μένει να δούμε αν θα επαληθευθεί, ο καθείς μπορεί να πιστέψει ότι θέλει, αλλά οφείλει να έχει υπ' όψιν του και πράγματα τα οποία δεν πιστεύει αλλά πολλές φορές τον εκπλήσσουν.

Και μην ξεχνάμε ότι ο "Μαρμαρωμένος Βασιλιάς", που εικονίζεται αχνά και στο εξώφυλλο του βιβλίου, είναι ο δικός μας, ο Έλληνας, ο Πελοποννήσιος Άρχοντας του Μυστρά, ο τελευταίος των Ελλήνων αυτοκρατόρων του Βυζαντίου, ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, που έπεσε όρθιος υπερασζπιζόμενος την πατρώα γη, ακολουθώντας μετά από 2000 χρόνια τον Λεωνίδα και τους 300 των Θερμοπυλών, στην αιωνιότητα...

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Το νέο βιβλίο του «Ιλουμινάτι» Ντάν Μπράουν και ο… Μαρμαρωμένος

12
Εικόνα

Στην Κωνσταντινούπολη και στην Αγία Σοφία εκτυλίσσεται η υπόθεση του νέου μυθιστορήματος συγγραφέα του «Κώδικα Ντα Βίντσι» και «Ιλουμινάτι», Νταν Μπράουν!

Το νέο του βιβλίο με τίτλο «Inferno» («Κόλαση») φέρνει τον δαιμόνιο καθηγητή του Χάρβαρντ Ρόμπερτ Λάνγκτον (τον οποίο στη μεγάλη οθόνη τον...
υποδύεται με μεγάλη επιτυχία ο δικός «μας» – Ελληνορθόδοξος και παντρεμένος με Ελληνίδα – Τομ Χάνκς) να κινείται μεταξύ Φλωρεντίας, Σιένας και Κωνσταντινούπολης.

Ο επιτυχημένος συγγραφέας, γνώστης πολλών «απαγορευμένων γνώσεων» παραδόσεων αλλά και αστικών μύθων (ή μήπως όχι και τόσο) έχει τη μοναδική ικανότητα να τους παρουσιάζει σε μία λογική συνέχεια δημιουργώντας αναγνώσματα που έχουν συνεπάρει εκατομμύρια φίλους του συγκεκριμένου λογοτεχνικού είδους. Αυτή τη φορά ο Ν. Μπράουν ασχολείται με τι άλλο, αλλά με τα δαιδαλώδη υπόγεια δίκτυα της Αγίας Σοφίας και τα μυστικά που αυτά κρύβουν.

«Πιστεύω πως ότι βρίσκεται κάτω από την Αγία Σοφία είναι πολύ πιο συναρπαστικό από αυτό που υπάρχει στην επιφάνεια» δηλώνει ο συγγραφέας και υπογραμμίζει ότι θέλει να ακολουθήσει τα ίχνη των «δύο δωματίων» τα οποία βρίσκονται στα υπόγεια της Μεγάλης Εκκλησίας. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα δωμάτια αυτά κρύβουν τον τάφο του «πρώτου ιερέα του ναού μαζί με πολύτιμα προσωπικά του αντικείμενα» ενώ οι χώροι αυτοί δεν έχουν προσεγγιστεί από κανέναν για αιώνες.



Η ιστορία ξεκινάει στη Φλωρεντία και συνεχίζει στη Σιένα της Ιταλίας, και καταλήγει στην Αγία Σοφία και στα μυστικά της πρωτεύουσας του Βυζαντίου. Ο ήρωάς μας, ειδικός στην αποκρυπτογράφηση Συμβόλων χρησιμοποιεί ως «χάρτη» του για τη νέα αναζήτηση το διάσιμο και μυστήριο κείμενο του Δάντη, την «Κόλαση», όπου η σημασία του για την πλοκή είναι τέτοια ώστε να δίνει και τον τίτλο στο νέο του βιβλίο, το οποίο φυσικά προορίζεται και να μεταφερθεί και στις αίθουσες του σινεμά.

Για την ώρα οι πρώτες κριτικές του νέου έργου του Ν. Μπράουν μιλάνε για μία πλοκή η οποία ως συνήθως σε καθηλώνει, ενώ οι κακές γλώσσες δεν παραλείπουν να αναφέρουν ότι αυτή τη φορά κάποιες σκηνές στις σελίδες του βιβλίου είναι έτσι δοσμένες, ώστε να «βοηθήσουν» στην απόδοσή τους σε μία χολιγουντιανή υπερπαραγωγή.



Βυθιζόμενοι και εμείς στις σελίδες του «απαγορευμένου», του «μύθου» ο οποίος παίζει με την «πραγματικότητα» στα ερμητικά κείμενα και στις προφητείες, επιτρέψτε μας να αναρωτηθούμε εάν ο Ν. Μπράουν γνωρίζοντας «πρόσωπα και πράγματα» και λέγοντας κάποιες «αλήθειες» (τουλάχιστον για κάποιους) σε συγκεκριμένα ζητήματα, ψάχνει για έναν «Ιερέα» ή έναν… Μαρμαρωμένο «Ιερέα/Βασιλέα». Λέτε ο δαιμόνιος καθηγητής τον οποίο επαναλαμβάνουμε ότι η τύχη έχει φέρει να τον υποδύεται ο δικός μας Τ. Χάνκς να βρει «κάτι» που θα κάνει τον Αχμέτ Νταβούτογλου να χάσει τον ύπνο του;

Πέραν των παραπάνω… ρομαντικών και αντισυμβατικών σκέψεων, είναι γεγονός και δεν μπορούμε παρά να το επισημάνουμε, πως από τον «Αλέξανδρο» και μετά το Χόλυγουντ έχει κάνει «μόδα» την ελληνική (μυθ)ιστορία, με μία σειρά επικών ταινιών η οποία υμνεί στην ουσία κάθε τι το ελληνικό, δείχνει τους κινδύνους που διατρέχει ο Ελληνισμός, ενώ ταυτοχρόνως υπάρχει και μία «παράξενη» επιμονή για το γύρισμα ταινιών δράσης στην Κωνσταντινούπολη.

Αυτό τώρα είναι καλό ή κακό για τους νεοθωμανούς; Το μέλλον θα δείξει. Εμείς απλά προχωρούμε σε κάποιες επισημάνσεις οι οποίες μπορούν να ελεγχθούν από τον καθένα. Η είδηση έρχεται στην επιφάνεια σε μια συγκυρία όπου Αμερικανοί και Τούρκοι δεν θα μπορούσαν να απέχουν περισσότερο στις απόψεις του για σειρά θεμάτων, το ένα πιο «καυτό» από το άλλο. Τι σημαίνει αυτό; Ίσως τίποτα, ίσως κάτι περισσότερο.

http://www.defence-point.gr/news/?p=75953
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες Γερόντων”