Αυτό ονομάζεται 2η πτώση. Γιατί μετά από αυτό πήγε "οριστικά" στον Άδη.dominique έγραψε: Δεν λέει για 2 πτώσεις,μια ήταν η πτώση λόγω υπερηφάνειας(το λέει κιόλας αποκλειστικά),αλλά ακόμη είχε την δυνατότητα να σηκωθεί,το δεύτερο πάθος,ο φθόνος ήταν αυτό που το στέρησε οριστικά πλεόν αυτήν την δυνατότητα.
dominique έγραψε: οι δαίμονες οταν εξέπεσαν,δεν έπαψαν να είναι πνεύματα,επομένως φύσει αδύνατον να ενωθούν με ανθρώπους και να αναπαραχθούν
ἐν γὰρ τῇ ἀναστάσει οὔτε γαμοῦσιν οὔτε γαμίζονται, ἀλλ’ ὡς ἄγγελοι ἐν τῷ οὐρανῷ εἰσιν.(Κατ.Ματθαίον κεφ 22,30)
Ο Ματθαίος το λέει αυτό για τους ανθρώπους
Το λέει επειδή τον ρώτησαν αν θα διατηρούνται οι γάμοι στον ουρανό. Στη γη όμως υπάρχουν άλλοι νόμοι και τα πνεύματα μπορεί να μπορούσαν να έχουν απογόνους με τους ανθρώπους.
Περί της ένωσης των ανθρώπων με τους Έκπτωτους δεν ξέρουμε πραγματικά μέσα από την Κ.Δ. Λαμβάνουμε υπόψη την Ορθόδοξη άποψη της Αιθιοπίας από το βιβλίο του Ενώχ(που είναι ξεκάθαρο για τι πράγμα μιλάει), την Π.Δ. (που άλλοι δεν δέχονται την σύζευξη αυτή ενώ άλλοι τη δέχονται και είναι σημείο διαφωνίας), την ελληνική μυθολογία (όπου ουσιαστικά μιλάει για απόγονους των θεών και βρίθει από τέτοια στοιχεία) ....κτλ ...
κατ εμένα δεν πρέπει να το απορρίπτουμε πλήρως. Παρόλα αυτά δεν φαίνεται να είναι παράλογο να συνέβη αυτό. Δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται τόσο "αιρετικό" σημείο από τους δικούς μας Ορθόδοξους ενώ θεωρείται πραγματικότητα από τους Ορθόδοξους της Αιθιοπίας.
Δε ξέρω, αυτό λέει όμως. Ασώματη είναι η ψυχή εξάλλου όταν πάει στον Άδη μετά το θάνατο. Το θέμα είναι πότε δημιουργείται ; Κατά το έμβρυο ; κατά τη γέννηση ; δεν υπάρχει από πριν; Κατά τους αρχαίους προϋπάρχει.dominique έγραψε: Υπάρχει μάλλον άνθρωπος ως δημιούργημα χωρίς το σώμα και την ψυχή; Πως είναι δυνατόν δηλαδή να εξασφαλίσαμε την ψυχή χωρίς το σώμα και να το ονομάζουμε αυτό αγγελική ζωή; Ασώματη ψυχή δηλαδή;
Νομίζω ότι έχουμε καταλήξει πως η Ορθόδοξη άποψη είναι... Όχι ότι δεν υπάρχει Άδης ως πραγματικός - επισκέψιμος τόπος , αλλά ότι υπάρχει ως ασώματος τόπος (μη υλικός). Από εκεί και πέρα περιμένουμε στοιχεία - αν ποτέ προκύψουν - ότι υπάρχει και ως τόπος (κούφια γη) . Έτσι δεν είναι;