Για να διαβάσετε τις συζητήσεις πρέπει να είστε εγγεγραμένο μέλος.

Στη μνήμη του Μαχάτμα (Μεγάλη Ψυχή)

1
Σήμερα είναι τα γενέθλια του μεγάλου αντινεοταξικού ήρωα, του δραβίδα Μαχάτμα Γκάντι που με τη χρήση της ιδιοφυούς μεθόδου της παθητικής αντίστασης και της πολιτικής ανυπακοής κατατρόπωσε την αγγλοσαξονική τυρρανική αυτοκρατόρια οδηγώντας την σε συνεχείς υποχωρήσεις και ήττες και σε τελική απελευθέρωση της σκλαβωμένης δραβιδικής Ινδίας.
Είθε όλοι να γίνουμε μιμητές του για να μπορούμε να σπάμε τα φασιστικά νεοταξικά δεσμά και να συντρίβουμε τους τύρρανους ανά τους αιώνες.

H google του αφιερώνει αυτό.
Εικόνα
Εγώ του αφιερώνω το παρακάτω..
Εικόνα
Μαχάτμα Γκάντι: πρότυπο παθητικής αντίστασης για τον αντινεοταξικό αγώνα

Γκάντι Μοχάντας Καρμσάντ (1869 – 1948)

Εθνικός και θρησκευτικός απόστολος της Ινδίας. Γεννήθηκε στο Πορμπαντάρ της βορειοδυτικής Ινδίας. Απόκλήθηκε από τον λαό του «Μαχάτμα» δηλαδή Μεγάλη Ψυχή ή πατέρας «Papu». O πατέρας του αγωνιστής της ινδικής ελευθερίας ήταν πρωθυπουργός του μαχαραγιά του Προμπαντάρ. Ο Γκάντι ανατράφηκε με τις αρχές του Τζαϊνισμού, αίρεσης του Ινδουισμού που διδάσκει την «αχίμσα» (μην κάνεις το κακό). Σπούδασε δύο χρόνια στο πανεπιστήμιο του Αχμενταμπάντ και ύστερα πήγε για ευρύτερες νομικές σπουδές στο Λονδίνο, αφού πρώτα υποσχέθηκε στη μητέρα του πως πάντα θα παραμείνει ένας γνήσιος Ινδός. Στο Λονδίνο μελέτησε και το Ευαγγέλιο που του προξένησε βαθιά εντύπωση. Το 1888 πήρε το πτυχίο της νομικής και το 1891 άρχισε να δικηγορεί στη Βομβάη.
Η μετάβαση του το 1893 στη Νότια Αφρική όπου 150.000 ινδοί μετανάστες ζούσαν την πιο άθλια ζωή και υφίσταντο την πιο μεγαλύτερη εκμετάλευση και τους χειρότερους εξευτελισμούς, είχε αποφασιστική επίδραση στην κατοπινή ζωή του Γκάντι. 'Εκδίδει τήν εφημερίδα «Ινδική γνώμη» καί οργανώνει τους αγώνες τών ινδών μεταναστών. Τό Ινδικό κίνημα δυναμώνει καΐ αναγκάζει τήν αγγλική διοίκηση νά δεχθή τήν κατάργηση του κεφαλικού φόρου καΐ να έπιτρέψη τήν ελεύθερη διαμονή τών 'Ινδών στή Νότια 'Αφρική. Ό Γκάντι αρχίζει έκεϊ νά κηρύσση τήν παθητική-άντίσταση.
Τό 1914 επιστρέφει στην Ινδία. Πίστευσε στίς υποσχέσεις τών Αγγλων οτι μεταπολεμικά ή Ινδία θά γίνη ανεξάρτητη καί γίνεται θερμός υποστηρικτής τους. Ενα εκατομμύριο Ινδοί στρατιώτες πήγαν στό Δυτικό Μέτωπο, οπου βρέθηκε καί ό ίδιος μέ σώμα νοσοκόμων. ΟΙ Αγγλοι αθέτησαν τις υποσχέσεις τους προς τόν Ινδικό λαό καί μετά τον πόλεμο συνέχισαν τήν αποικιακή διακυβέρνηση. Η λαϊκή αγανάκτηση έτεινε σέ εθνική επανάσταση. Ό Γκάντι αντιτίθεται στίς βίαιες μεθόδους γιά τήν ανεξαρτησία της Ινδίας και κηρύσσει τό 1919 τη Satyagraha, τήν παθητική αντίσταση (ακριβέστερα τήν «επιμονή μέ τήν αλήθεια»), πού στην πράξη οδηγεί στην πολιτική ανυπακοή. Αυτή ή τακτική γιά νά πετύχει χρειάζεται απόλυτη ενότητα. Ό Γκάντι καθορίζει τήν 6η 'Απριλίου 1919 ώς ήμερα «χαρτάλ», αποχής από κάθε εργασία, πένθους, νηστείας καί προσευχής. Σύσσωμο τό Ινδικό έθνος άκουσε τόν Γκάντι καί αύτή ή ήμερα γίνεται Ιστορική, γιατί γιά πρώτη φορά συμμετέχουν στον Ινδικό απελευθερωτικό αγώνα μεγάλες μάζες λαού. Ή Satyagraha ολοκληρωνόταν καί περιοριζόταν άπό τήν άλλη αρχή, τήν Ahimsa, μή - βία. «Ή 'Αγγλία, έλεγε ό Γκάντι, μας εκμεταλλεύεται καί μας καταπιέζει. Πρέπει νά αποκτήσουμε τήν ανεξαρτησία μας. 'Εμπρός, όλοι στον αγώνα. Αλλά μέ ήπιότητα καί χωρίς βιαιότητα. Μόνον έτσι θά νικήσουμε». (σ.σ. Τ'ακούτε αυτά εγκελιανοί προβοκάτοροες "ψευτο"αναρχικοί;;;)
Ή 'Αγγλία άπαντα μέ τήν τρομοκρατική σφαγή τοΰ Άμριτσάρ, πού διαλύει καί τους συντηρητικότερους Ινδούς κάθε ιδέα συνεργασίας μέ τήν 'Αγγλία για τήν επίλυση τού Ινδικού ζητήματος καί θέτει τό πρόβλημα της συνεργασίας μέ τους μουσουλμάνους της Ινδίας.
Τό 1920 ό Γκάντι διαδέχθηκε τόν Τιλάκ στην αρχηγία του Εθνικού Κογκρέσου τών Ινδιών καί ταυτόχρονα κηρύσσει τή Swadesi, μή-συνεργασία, καί τήν «επιστροφή στό ροδάνι», τόν αργαλειό, πού θά έδινε δουλειά στους αγρότες καί θά κλόνιζε τό αγγλικό εμπόριο. Καθόρισε τήν 1 Αυγούστου 1920 ώς «ήμερα μή-συνεργασίας» καί γιά πρώτη φορά υπέδειξε (ποτέ του δέν διέταξε) νά νηστέψουν και νά προσευχηθούν δλοι ol Ίνδοι πρίν αποδυθούν στον αγώνα. Όλη του ή προσπάθεια συγκεντρώνεται στην οργάνωση του αγώνα καί στην αποφυγή της βίας. Μέ τήν εφημερίδα του «Νέα Ινδία» διοχετεύει τά συνθήματα του στό έθνος. Αλλά ακολουθούν συγκρούσεις και συλλήψεις χιλιάδων Ινδών. Τόν Νοέμβριο ανοίγει το πανεπιστήμιο Γκουγεράτ στό Άχμενταμπάντ. 'Αργότερα ό Γκάντι εκλέχθηκε στό Δελχί πρόεδρος του Εθνικού Κογκρέσου της Ινδίας καί κήρυξε τήν πολιτική ανυπακοή. Στις 10 Μαρτίου 1922 πιάνεται καί καταδικάζεται σέ έξη χρόνια φυλακή, αλλά αρρωσταίνει στή φυλακή. "Ολη ή 'Ινδία εξεγείρεται καί στίς 4 Φεβρουαρίου 1924 οί Αγγλοι τού δίνουν χάρη.
Τό 1925 ό Γκάντι αποσύρεται στό Άχμενταμπάντ, όπου ασχολείται μέ τή βελτίωση της ζωής τών αγροτών καί τόν αγώνα κατά τών προλήψεων, τών οίνοπνευματωδών ποτών καί τών ναρκωτικών.
Τόν Δεκέμβριο 1929 επανέρχεται στην πολιτική δραστηριότητα, αρνείται νά πάρη μέρος σέ Διάσκεψη Στρογγυλής Τραπέζης στό Λονδίνο καί στό Κογκρέσσο της Λαχώρης διακηρύσσει τήν Ινδική θέληση γιά πλήρη ανεξαρτησία. Τόν Μάρτιο 1930 παρακινεί τους Ινδούς σέ πολιτική ανυπακοή χωρίς βιαιότητα, δίνοντας ό ίδιος τό παράδειγμα μέ τήν «πορεία τών μαρτύρων», τήν πορεία προς τή θάλασσα γιά τήν παραβίαση τού νόμου περί μονοπωλίου τού άλατος. Ήμερες βαδίζει προς τή θάλασσα ημίγυμνος, ξυπόλητος, αποφεύγοντας κάθε εκδήλωση βίας. Ή ανθρωπότητα μέ συγκίνηση παρακολουθεί τά γεγονότα. 'Αλλά καί πάλι δέν κατορθώνει νά προλάβη τΙς ταραχές. Οι Αγγλοι πιάνουν αυτόν, τόν γιό του καί ολους τους ηγέτες τού Ινδικού κινήματος ανεξαρτησίας. 'Αποφυλακίζεται στίς 25 Ιανουαρίου 1931 καί παίρνει μέρος στή δεύτερη Διάσκεψη Στρογγυλής Τραπέζης στό Λονδίνο γιά τήν επεξεργασία τού Καταστατικού Χάρτη της Όμοσπονδίας τών Ινδιών. Ή διάσκεψη αποτυγχάνει. Τό 1932 ξαναβρίσκεται στή φυλακή. Τότε πρωτοαρχίζει τις περίφημες νηστείες του, πού κατόρθωναν νά κάμπτουν τή θέληση της αγγλικής κυβέρνησης, νά καταπραύνουν τις διαμάχες μεταξύ 'Ινδών καί Μουσουλμάνων καί νά βελτιώνουν τή θέση τών παριών—αποκλήρων της ζωής στην 'Ινδία. Στον αγώνα γιά τήν ανεξαρτησία της Ινδίας ό Γκάντι χάνει καί τόν ένα γιό του.
Τό 1934 παραιτείται απο τηνν προεδρία τού 'Εθνικού Κογκρέσσου της Ινδίας, αλλά μένει πάντα ό πνευματικός του ηγέτης. Ή κύρια προσπάθεια του στρέφεται στό πρόβλημα της βελτίωσης τών εξαθλιωμένων καί περιφρονημένων παριών καί τήν αγροτική ανασυγκρότηση.
Κατά τόν Β' Παγκόσμιο πόλεμο επιμένει σταθερά στό αίτημα της ανεξαρτησίας τής 'Ινδίας, άλλα χωρίς νά έλθη σέ επαφή καί συνεργασία μέ τις Δυνάμεις τού Άξονα, όπως αντίθετα έκαναν ό Σάντρα Μπόζε καί άλλοι ηγέτες του Ινδικού εθνικισμού. Τό 1942 παίρνει μέρος στίς διαπραγματεύσεις μέ τήν αποστολή Κριπς γιά τήν επίλυση τού Ινδικού. Μετά τήν αποτυχία τους τό Κογκρέσσο αποφασίζει στίς 8 Αυγούστου 1942 νά στείλει τελεσίγραφο στην αγγλική κυβέρνηση ζητώντας τήν άμεση αποχώρηση τών αγγλικών άρχων άπό τήν'Ινδία. Ό Γκάντι πιάνεται καί παραμένει στή φυλακή ώς τό 1944. "Υστερα άπό τήν αποφυλάκιση του παίρνει μέρος στΙς διαπραγματεύσεις μέ τους Άγγλους πού κράτησαν δύο χρόνια (1945-1947) καί κατέληξαν στην ανακήρυξη τής ανεξαρτησίας τής 'Ινδίας, στίς 15 Σεπτεμβρίου 1947. Ό χωρισμός τού Πακιστάν, πού ακολούθησε, ήταν αντίθετος στά ενωτικά ιδανικά τού Γκάντι γιά ενιαίο Ινδικό κράτος. Άλλα υποχώρησε στην πρόταση τού άντιβασιλιά Μαουντμπάττεν, γιατί είδε πώς oι εθνικές και θρησκευτικές αντιζηλίες, πού τό 1947 είχαν εξελίχθη σέ αίματηρές υπερβολές καί άπό τά δύο μέρη, θά οδηγούσαν σέ καταστρεπτικό εμφύλιο πόλεμο. (σ.σ. διαίρει και βασίλευε, παλιό τρυκ της αποικιοκρατίας και σημερινό τρυκ της νέας τάξης). Ένώ ό μαθητής του Νεχρού, πού τόν διαδέχθηκε μετά τό 1942 στην αρχηγία του Κογκρέσσου, αναλάμβανε τήν κυβέρνηση της Ινδίας, ό Γκάντι ανέπτυσσε τήν συμφιλιωτική του προσπάθεια γιά τήν είρηνική λύση τών διαφορών μεταξύ 'Ινδών καί Μουσουλμάνων καί έπεφτε στίς 30 Ιανουαρίου νεκρός, δολοφονημένος άπό φανατικό 'Ινδό αντίθετο στον χωρισμό τής 'Ινδίας σέ Ίνδοστάν καί Πακιστάν.
Ό γκάντι, γνήσιος 'Ινδός, ανατολικός μυστικιστής επηρεασμένος από τόν Χριστιανισμό, μεγάλος πολιτικός καί θαρραλέος αγωνιστής, είναι μία μορφή άπό τις πιο δυσκολονόητες γιά τους Ευρωπαίους πού αγνοούν τήν πραγματική κατάσταση στην Ινδία καί τήν ψυχοσύνθεση τών Ινδών, Ινδουιστών καί Μουσουλμάνων, μέ τίς οξύτατες θρησκευτικές, κοινωνικές, οίκονομικές καί κάθε είδους διακρίσεις, πού υπέθαλπε καί ανέπτυσσε ή βρεταννική πολιτική τού «διαίρει καί βασίλευε».
Γι'αυτό καΐ πολλοί δεν κατανόησαν σωστά τά κηρύγματα του καί τήν προσφορά της πολιτικής του στον αγώνα γιά τήν ανεξαρτησία τής 'Ινδίας και τήν ευημερία τής χώρας αυτής.
Γιά τόν Γκάντι τό κύριο στή ζωή είναι ή 'Αλήθεια, κάθε ανθρώπινη προσπάθεια πρέπει νά τείνη στην αναζήτηση τής 'Αλήθειας "Αλλοι κήρυξαν πώς ο θεός είναι Αλήθεια, γιά τόν (δραβίδα) Γκάντι ή "Αλήθεια είναι θεός". Σ' αυτήν αναφέρεται τό κύριο έργο του «History of my Experiments with Truth». "0 Γκάντι αναζήτησε τήν αλήθεια οτόν Ράσκιν, στον Τολστη, στον Καρλάυλ, στον Αρνολντ, στην Καινή Διαθήκη τήν αναζήτησε στή ζωή μέ τήν 'Αγάπη καΐ τήν θυσία. Ό οπαδός της Satyagraha οφείλει νά άντιτάση στή βία τή μή-βία, στό μίσος τήν αγάπη, άλλα ταυτόχρονα και τήν ανυπακοή σέ έναν άδικο νόμο, ακόμη ώς τή θυσία τήν ίδια τήν ζωής του. "Ετσι όποιος επιμένει μέ τήν αλήθεια, χωρίς ποτέ νά χρησιμοποιή τή φυσική δύναμη, αποκτά ακατανίκητη ισχύ.
0ι θρησκευτικές και πολιτικο-κοινωνικές αρχές του Γκάντι, ή μέχρι αυταπάρνησης αγάπη του γιά τόν λαό, ή πραότητα, ηθικότητα καΐ απλότητα τής ζωής του, ή άκαμπτη θέληση του και ό ασταμάτητος εύστοχος αγώνας του γιά τήν ανεξαρτησία τής 'Ινδίας συνήγειραν όλους τους 'Ινδούς, ανεξάρτητα άπό θρησκευτικές, κοινωνικές, οικονομικές και άλλες διακρίσεις, γύρω άπό τόν μεγάλο ηγέτη, τή «Μεγάλη Ψυχή», πού λατρεύθηκε και ακολουθήθηκε ώς θεός στον αγώνα γιά μία ελεύθερη πατρίδα.
Στην τεφροδόχο πού περικλείνει τήν τέφρα του, oι ήγέτες τής ανεξάρτητης 'Ινδίας χάραξαν τις λέξεις «θεός, θεός».

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ : Gandhi, History of my Experiments with Truth (London 1925). Πιο προσιτή ή έκδοση στό Ahmedabad, 1948. Τoυ Ιδιου: Autobiography (London 1948). R. R ο 11 a n d, Mahatma Gandhi (Paris 1926). C. F. A n d re ws, Mahatma Gandhi's Ideas (επανέκδοση τδ 1949). Τοϋ Ιδιου: Mahatma Gandhi-His Own Story (1930). Τοϋ Ιδιου: Mahatma Gandhi at Work (1931). G. N. D h a w a n, The Political Philosophy of Mahatma Gandhi (Bombay 1946). C. D revet, Gandhi (Paris 1946). J. Nehru, Nehru on Gandhi (1948). Carl Heath, Gandhi (2η έκδοση London 1948). L. Fischer, The Life of Mahatma Gandhi (London 1948, 1951). Ra dh a kris h n a n (έκδο¬της), Mahatma Gandhi (1949). W. Ε. Μ u h m a n n, Mahatma Gandhi (Tubing 1950). Dinanath Go-pal Tendulkar, Mahatma (Bombay 1951). D. M. D a 11 a, The Philosophie of Mahatma Gandhi (Ma¬dison 1953). Ν. Α. Ν i k a m, Gandhi's Philosophy, περ. «Review of Metaphysics» (1955), σσ. 668-678.


Διάσημα Αποφθέγματά του:

Αναμφιβόλως θα ήμουν χριστιανός, αν οι χριστιανοί ήταν χριστιανοί εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο. (σ.σ. αφιερωμένο στους χριστιανοταλιμπαν υποκριτές)

Αυτό που κάνουμε στα δάση του κόσμου δεν είναι παρά μια αντανάκλαση καθρέφτη αυτού που κάνουμε στους εαυτούς μας και ο ένας στον άλλο.

Η γη παράγει αρκετά για να ικανοποιήσει τις ανάγκες κάθε ανθρώπου, όχι όμως την απληστία του. (σ.σ. αφιερωμένο στους Ροκφέλερ & ΣΙΑ και το κακό συναπάντημα)

Ο καθένας έχει δίκιο με τον τρόπο του, αλλά δεν είναι απίθανο όλοι να έχουν άδικο.

Όσα λιγότερα έχεις, τόσο λιγότερα θέλεις.

Πρέπει να είσαι η αλλαγή που εύχεσαι να δεις στον κόσμο. (σ.σ. σοφότατο!)

Πρέπει να σεβόμαστε τις άλλες θρησκείες εξίσου όπως σεβόμαστε τη δική μας. Η μερική/εν μέρει ανεκτικότητα επομένως δεν είναι αρκετή.

Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν και μετά νικάς. (σ.σ. φιλοσοφικό ρητό, εφαρμόζεται σε όλες τις περιπτώσεις επαναστατικής αλλαγής)

Τη στιγμή που ο σκλάβος αποφασίζει να μην είναι πια σκλάβος, οι αλυσίδες του σπάνε.

Το αισθάνομαι πως η πνευματική πρόοδος όντως απαιτεί, σε κάποιο στάδιο, πως πρέπει να σταματήσουμε να σκοτώνουμε τα συντροφικά μας πλάσματα για την ικανοποίηση των σωματικών μας γούστων.

Αν η μόρφωση δεν συνοδεύεται και από συμπόνια οχι απλά είναι άχρηστη, αλλά γίνεται και καταστροφική.



(σ.σ. και το καλύτερο του, η καρδιά της παθητικής αντίστασης)

Οθφαλμός αντί οφθαλμού και θα καταλήξει όλος ο κόσμος τυφλός.


Δείτε επίσης την κινηματογραφική παραγωγή των 8 όσκαρ του 1982 "Γκάντι" όπου με κορυφαία σκηνοθεσία και καστ μεγάλων ηθοπιών παρουσιάζεται με δραματικό και ιστορικά ακριβή τρόπο όλη η πορεία του Γκάντι από τα νεανικά χρόνια της μάθησης και απόκτησης εμπειρίας μέχρι τα χρόνια της ενηλικίωσης της επανάστασης και τη δολοφονία του.Παρουσιάζονται όλα τα δραματικά γεγονοτα απίστευτου θάρρους και παθητικής αντίστασης μέσω πολιτικής ανυπακοής που ενέπνευσε στο θαυμαστό λαό των Δραβίδων Ινδών και πως με τις σχεδόν μέχρι τέλους απεργίες πείνας που έκανε αυτός ο μεγάλος ηγέτης μπορούσε και απέτρεπε τις βίαιες και διχαστικές εκφάνσεις της επανάστασης που έφερναν μη επιθυμητά αποτελέσματα για το λαό του και υπέρ των αγγλοσαξόνων. Ας μας γίνουν μάθημα και για τους δικούς μας δίκαιους αγώνες. Απορρίψτε ολοκληρωτικά την κατευθυνόμενη από τον Σόρος βλακώδη και τυφλή βία των ΑντιεξουCIAστών που μέσω κοινωνικής μηχανολογίας και της διαλεκτικής Έγκελς μετατρέπεται σε επιθυμητές λύσεις για τους επικυρίαρχους της παγκοσμιοποίησης._
Εικόνα
Γραφτείτε και κατεβάστε την ταινία με τους υπότιτλους:

http://www.blogthea.gr/NextStep/iyiao-o ... 982-a.html

ή δείτε την στο video google:

phpBB [video]

Re: Στη μνήμη του Μαχάτμα (Μεγάλη Ψυχή)

2
Yermak έγραψε: H google του αφιερώνει αυτό.
Εικόνα
Εγώ του αφιερώνω το παρακάτω..
Η νεο-ταξική google του αφιερώνει αυτό !!!

Πέφτει πολύ λιβάνισμα από τη νέα τάξη γενικώς για τη μεγάλη ψυχή !!!

Εγώ δεν του αφιερώνω τίποτα ! :no

Εγώ θα σκεφτώ και θα προβληματιστώ ! :cooll
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: Στη μνήμη του Μαχάτμα (Μεγάλη Ψυχή)

4
Yermak έγραψε:Ναι εσύ κοίτα να λιβανίζεις τους ναζί........
Δεν τους λιβανίζω απλά αντιδρώ στην επίμονη συκοφάντηση τους από τη Νέα Τάξη ! :cooll Έχει διαφορά !
Πολλά και τερατώδη ψέμματα επαναλαμβάνονται επίμονα !
Και θέλουν να χώσουν την προπαγάνδα τους στο λαρύγγι μας με τη βία ! Όχι, σε μένα φίλε μου..., εγώ σκέπτομαι !

Με προβλημάτισε το γεγονός αυτό όπως με προβληματίζει και το λιβάνισμα του Μαχάτμα ! :hmmm

Και το γεγονός ότι κάποιοι αφελείς αναπαράγουν νεο-ταξική προπαγάνδα ! :hmmm

Είτε αφορά ναζί-φασίστες παράδειγμα προς αποφυγήν, είτε αφορά πράους Γκάντιδες παράδειγμα προς μίμηση !!! :cooll
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος KostasL την 02 Οκτ 2009, 23:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: Στη μνήμη του Μαχάτμα (Μεγάλη Ψυχή)

6
Yermak έγραψε:Ποια συκοφάντηση βρε άνθρωπε;
Δεν συκοφαντείς ένα κτήνος όταν το λες κτήνος. Την αλήθεια λες.
Είσαι αφελής ! Τουλάχιστον...

Και σε ξαναρωτάω ?

Η επαναλαμβανόμενη όσο και απόλυτη ταύτιση σου με τα νεο-ταξικά κηρύγματα δε σε προβληματίζει καθόλου ? :hmmm
Μα καθόλου ? :hmmm :hmmm :hmmm
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: Στη μνήμη του Μαχάτμα (Μεγάλη Ψυχή)

7
Ο νεοταξικός είσαι εσύ που υπερασπίζεσε και λιβανίζεις συνεχώς εδώ τους μισάνθρωπους ναζί και θα σου φέρω ένα απλό παράδειγμα. Οι ναζί πρώτον από όλα ήταν ευγονιστές, αυτή πρόκειται για μια αρρωστημένη ιδεοληψία παρακλάδι του κοινωνικού δαρβινισμού και θέλει όλους τους άνθρώπους που είναι άρρωστοι να εξοντωνόνται ή να μη γενιούνται(έκτρωση) για να επιβίωσει δήθεν η τέλεια υγειής (Αρεια) φυλή. (ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΤΡΩΜΑ!) Αυτή την ιδεολογία (του πισινού) την χρηματοδότησε και την προωθεί η ίδια η φαμίλια που σήμερα πρωτοστατεί στην εδραίωση της νέας τάξη (Ροκφέλερ)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Yermak την 02 Οκτ 2009, 23:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Re: Στη μνήμη του Μαχάτμα (Μεγάλη Ψυχή)

8
Yermak έγραψε:Ο νεοταξικός είσαι εσύ που υπερασπίζεσε και λιβανίζεις συνεχώς εδώ τους μισάνθρωπους ναζί και θα σου φέρω ένα απλό παράδειγμα. Οι ναζί πρώτον από όλα ήταν ευγονιστές, αυτή πρόκειται για μια αρρωστημένη ιδεοληψία παρακλάδι του κοινωνικού δαρβινισμού και θέλει όλους τους άνθρώπους που είναι άρρωστοι να εξοντωνόνται ή να μη γενιούνται(έκτρωση) για να επιβίωσει δήθεν η τέλεια υγειής (Αρεια) φυλή. (ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΤΡΩΜΑ!) Αυτή την ιδεολογία (του πισινού) την χρηματοδότησε η ίδια φαμίλα που σήμερα πρωτοστατεί στην εδραίωση της νέας τάξη (Ροκφέλερ)
Καθόλου, ε ? :hmmm
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 
Απάντηση

Επιστροφή στο “Νέα τάξη Πραγμάτων”

cron