Ἀπειλεῖ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὅσους πολεμοῦν τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

1
τοῦ Ἰωάννη Τάτση, Θεολόγου
Ἡ Ἐπιστολή τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου πρός τόν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο μέ τήν ὁποία ζητεῖται ἡ λήψη μέτρων κατά ὅσων κληρικῶν καί πιστῶν ἀντιδροῦν σέ ὅσα γίνονται στό πλαίσιο τῆς λεγόμενης οἰκουμενικῆς κίνησης εἶναι ἔγγραφο πού φανερώνει πολλά ἀπό ὅσα βασανίζουν τό λογισμό τῶν οἰκουμενιστῶν. Οἱ ὑγιεῖς ἀντιδράσεις κατά τῆς παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τῶν συμπροσευχῶν καί τῆς «μεταπατερικῆς θεολογίας» ἐνοχλοῦν τό Φανάρι καί τοῦτο γιατί δέν μπορεῖ νά ἐπιτευχθεῖ, ὅσο γρήγορα ἐκεῖνοι ὑπολόγιζαν, ἡ πολυπόθητη ἑνότητα τῶν Χριστιανῶν ὅλου του κόσμου, γιά τήν ὁποία ἐργάζονται πυρετωδῶς μέσω τῶν διαλόγων καί τῆς λεγόμενης οἰκουμενικῆς κίνησης καί ἡ ὁποία ἑνότητα εἶναι, σύμφωνα μέ τήν οἰκουμενιστική ἑρμηνευτική, ἐπιταγή τοῦ Κυρίου...


Ἔτσι τή μία τους φταίει ἡ «Ὁμολογία Πίστεως κατά τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», τήν ἄλλη ἡ δῆθεν ἀμφισβήτηση τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου, τήν ἑπομένη τά «ἀναθέματα» τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς καί κάποτε ἀκόμη καί τά συνέδρια καταδίκης της μεταπατερικῆς αἵρεσης. Ὅσοι μετέχουν σέ ὅλα τά παραπάνω ἤ συμφωνοῦν μέ αὐτά πρέπει νά τύχουν τιμωρίας. Αὐτή μάλιστα τή φορά ζητεῖται συνοδική καταδίκη τῶν ἀντιοικουμενιστῶν μέ συγκεκριμένες ἀποφάσεις.
Οἱ Οἰκουμενιστές εὐχαρίστως διαλέγονται μέ κάθε αἱρετικό παπικό, προτεστάντη ἤ ἀκόμη καί ἰσλαμιστή, βουδιστή σεβόμενοι τήν «ἑτερότητα» ἀλλά ἀδυνατοῦν νά διαλεχθοῦν μέ κληρικούς καί πιστούς της Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας πού ἀνησυχοῦν γιά ὅσα ἀντικανονικά καί ἀντιπατερικά λαμβάνουν χώρα τά τελευταία χρόνια. Αἴρουν μέ περισσή εὐκολία τά ἀναθέματα πού ἐπέβαλαν οἱ ἅγιοι Πατέρες στόν αἱρετικό Πάπα ἀλλά εἶναι ἕτοιμοι νά ἐπιβάλλουν ἀφορισμούς καί καθαιρέσεις σέ ὅσους ἀμφισβητοῦν τόν δικό τους οἰκουμενιστικό βηματισμό, κάποιες δέ φορές τιμωροῦν χωρίς πραγματικό λόγο πιστούς πού ἀνάλωσαν τή ζωή τους στήν Ἐκκλησία.
Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος παρουσιάζει στήν Ἐπιστολή τοῦ τούς ἀντιοικουμενιστές ὡς κινούμενους ἐναντίον ἀποφάσεων πανορθοδόξων Συνόδων περί τῶν διαλόγων καί τῆς οἰκουμενικῆς κίνησης. Προσπαθεῖ ἔτσι νά ἐπιβάλλει στόν ὀρθόδοξο κόσμο τό ἀλάθητο τῶν πανορθοδόξων Συνόδων ἤ τό ἀδιαμφισβήτητό του Οἰκουμενικοῦ Θρόνου. Ἐκτός του ὅτι ἀποφεύγει νά ἀπαντήσει στά περί συμπροσευχῶν καί τῶν ὑποχωρήσεων σέ μείζονα θεολογικά ζητήματα, κατά τήν διεξαγωγή τῶν διαλόγων μέ τούς ἑτεροδόξους, εἶναι φανερό ὅτι προσπαθεῖ νά ἀποτρέψει ἐνδεχόμενη ἀλλαγή στάσης τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί ἀποχώρησή της ἀπό τό «Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν» καί τόν διάλογο μέ τούς Παπικούς πού γίνεται ἄνευ τῶν προϋποθέσεων πού ἀπαιτοῦνται. Προβάλλει ἔτσι τίς ἀποφάσεις τῶν πανορθοδόξων Συνόδων ὡς ὁριστικές καί ἀμετάκλητες ἐνῶ στήν πραγματικότητα οἱ ἀποφάσεις αὐτές ἐλήφθησαν ὑπό ἄλλες συνθῆκες καί στό χρονικό διάστημα πού μεσολάβησε ἀπό τότε μέχρι σήμερα ὑπῆρξαν διαφοροποιήσεις πρός τό χεῖρον στή στάση τόσο τῶν παπικῶν καί τῶν προτεσταντῶν ὅσο καί τῶν ἀνά τόν κόσμο οἰκουμενιστῶν. Μπορεῖ ἀλήθεια σήμερα ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία νά μετέχει σέ Συμβούλια «ἐκκλησιῶν» ἤ νά διαλέγεται μέ τούς Παπικούς ἐπί ὑψηλοῦ ἐπιπέδου, τή στιγμή πού ὁ κόσμος ὅλος ὀδύρεται καί δικαιολογημένα διαμαρτύρεται γιά τά σκάνδαλα παιδεραστίας ποῦ βαρύνουν παπικούς καρδινάλιους ἤ τήν ὁμοφυλοφιλική «ἱεροσύνη» τῶν Προτεσταντῶν; Εἶναι ἀποδεκτές ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία οἱ συνεχεῖς συμπροσευχές ὀρθοδόξων κληρικῶν μέ παπικούς, προτεστάντες καί κάποιες φορές μέ ἀλλόθρησκους σέ ὅλο τόν κόσμο;
Ἡ εὐκαιρία πού δίνεται στούς Ἱεράρχες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μετά τήν ἐπιστολή τοῦ Πατριάρχη εἶναι μοναδική. Ἀντί ἄλλης ἀπάντησης, ἦρθε ἡ ὥρα τῆς ἀποχώρησης τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀπό τό «Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν» καί τόν διεξαγόμενο μέ τούς ἀμετανόητους Παπικούς προσχηματικό διάλογο ἀλλά καί τῆς ταυτόχρονης συνοδικῆς καταδίκης της παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πού τρώει τά σωθικά τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.
Ὁ σεβασμός ὅλων πρός τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο θά συνεχίσει νά ὑπάρχει μόνο ἐφόσον ἐκεῖνο παραμένει πιστό στήν παράδοση τῶν ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας. Οἱ «θρόνων διάδοχοι» μποροῦν νά διασφαλίζουν τήν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας μόνο ἐάν παραμένουν καί «τρόπων μέτοχοι» τῶν ἁγίων Πατέρων. Ἡ κεφαλή τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστός μᾶς βεβαίωσε ὄτι «πύλαι Ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς»(Μάτθ. 16,18) δήλ. τῆς Ἐκκλησίας καί γιά τοῦτο εἶναι δυσερμήνευτη ἡ ἐξαιρετική ἀνησυχία κάποιων γιά τήν ἐσωτερική ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας. Ἐκτός κι ἄν πιστεύουν ὅτι ἡ ἑνότητα στήν Ἐκκλησία διασφαλίζεται μέ τήν ἠθελημένη ἤ ἐπιβαλλόμενη ὑπακοή σέ πρόσωπα καί ὄχι μέ τήν προσήλωση στήν ἀποστολική καί πατερική πίστη στόν Τριαδικό Θεό.

Θρησκευτικά

http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/201 ... _6144.html
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Ἀπειλεῖ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὅσους πολεμοῦν τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

2
Εκεινος καλά κάνει!!!

Αφου βρίσκει πρόσφορο έδαφος... τι να κάνει?

Οι δικοί μας ιερείς τι κάνουν?


Τι να κάνουν,ε?

Εχουν με άλλα τώρα να ασχοληθούν.......με τα Φωτοβολταικα!!! :cooll

Ι.Γ:Μήπως θα έπρεπε το εν λόγω θέμα να μεταφερθεί στην ενότητα: <Kληρικοί στην υπηρεσία του Αντιχρίστου> ???
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Ἀπειλεῖ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὅσους πολεμοῦν τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

3
Kοίτα φίλε emman, ότι θα ξεχωρίσει η ήρα απ΄το σιτάρι κάποια στιγμή είναι δεδομένο. Θα δούμε ποιοι από τους Ελλαδίτες κληρικούς θα διαφοροποιηθούν και ποιοι όχι. Μη περιμένεις πάντως καθολική άρνηση της εκκλησίας της Ελλάδος στον οικουμενισμό και στον εκπρόσωπό του, "προκαθήμενο" μάλιστα της Ορθόδοξης εκκλησίας "παναγιότατο" κο κο Βαρθολομαίο.
Ελπίζουμε μόνο να είναι όσο το δυνατόν περισσότεροι οι αντιδρώντες και να εκπροσωπήσουν επάξια τον απλό κόσμο που διαφωνεί με αυτά τα καμώματα. Και ευτυχώς είναι αρκετός αυτός ο κόσμος. Για να δούμε λοιπόν...
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: Ἀπειλεῖ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὅσους πολεμοῦν τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

4
Μήπως γι'αυτό ο γέροντας Παίσιος υποστήριξε ότι ο Θεός, μας χάρισε τον καλύτερο δυνατό Πατριάρχη?....
Εννοώντας τον Βαρθολομαίο...
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Ἀπειλεῖ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὅσους πολεμοῦν τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

5
ΤΗΛΕ-ΜΑΧΟΣ έγραψε:Μήπως γι'αυτό ο γέροντας Παίσιος υποστήριξε ότι ο Θεός, μας χάρισε τον καλύτερο δυνατό Πατριάρχη?....
Εννοώντας τον Βαρθολομαίο...

Εννοείς φίλε Τηλέμαχε ότι είναι ο κατάλληλος για να ξεχωρίσει η ήρα απ΄το σιτάρι;
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: Ἀπειλεῖ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὅσους πολεμοῦν τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

6
Εννοώ (αν και δεν είμαι άξιος εγώ να μεταφράσω τα λεχθέντα του Γέροντα) ότι ίσως να είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα-παράδειγμα,προς αποφυγήν...
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Ἀπειλεῖ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὅσους πολεμοῦν τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

7
των τύλιξε ω εωσφόρος και κάνει της δουλειές στου .
Εικόνα
Νήφε και μέμνησα απιστήν\n(Να παραμένεις νηφάλιος\nκαι να θυμάσαι να δυσπιστείς)…\nκαι ιδίως απέναντι σε όσους σε θέλουν\nεφησυχασμνο\nΕπίμαχος φιλόσοφος από την Κω

Re: Ἀπειλεῖ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὅσους πολεμοῦν τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

8
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ «ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ»

ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑ
του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς
——————————————————-
Εκεί επάνω, από το πρώην ορθόδοξο και σήμερα Αιρετικό Φανάρι, όπου δεσπόζει και επικυριαρχεί ο Μεγάλος Αιρεσιάρχης Βαρθολομαίος, που αναγνωρίζει τις Αιρέσεις ως Εκκλησίες, σταλθηκε προς την Ιερά συνοδο της Εκκλησιας της Ελλαδος, κείμενο αυθαδέστατο, τραμπούκικο και απειλητικό, εναντίον όσων αντιτοποθετούνται κατά των προδοτικών συζητήσεων με τους Φραγκολατίνους και την Πανσπερμία των ανα τον κόσμο Σατανικών Αιρέσεων.
Βγαίνουν και διαμαρτυρονται εναντιον οσων αρνούνται να συνεχισθούν οι ατερμονες, γελοίοι και αναποτελεσματικοί διαλογοι, αφου δεν προχωράει τίποτα, δεν υπάρχει κανένα περιθωριο συννενόησης με τους αμετανοήτους Παπικούς και οδηγουν στο πουθενά.
Και επειδη αυτοι οι διαλογοι οδηγουν στο πουθενά, ο αρχιαιρεσιαρχης του Φαναριου απελπισμενος κυριολεκτικα, τα βαζει πλεον με τους φανερους Αντιοικουμενιστας και Αντιλατίνους αρχιερεις Πειραιως και Κυθηρων.
Κινητοποιησε μαλιστα και τους γνωστους …ξεπουπουλιασμενους και ….ξεφτισμένους καθηγητάδες του Θεολογικου της Θεσσαλονικης και εβγαλαν και αυτοί απανταχούσα εναντίον των δυο αρχιερεων, αλλά προχωρούν και υπεραμυνονται οι ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ και τους Ληστοσυμμοριτες της Σερβιας και επικροτουν τις αδικες, βαρβαρες και προσκηνοθετημενες πραξεις τους, εναντίον του Αγιωτατου και Εναρετωτατου μητροπολιτου ΑΡΤΕΜΙΟΥ, που αρμοζουν μαλλον σε αγρια θηρια παρά σε ανθρωπους και πολυ περισσοτερο σε επισκοπους.
Δεν ειδαμε μεσα στα ονοματα και το ονομα του …ζεν πρεμιε πανταλονα Ελπιδοφορου.
Γιατι απουσιάζει η υπογραφούλα του;
Προσπαθει να μας δουλεψη ο ….παρακοιμωμενος;
Κρινουμε σκοπιμο να δημοσιευσουμε ενα κειμενο του Αγιου Ιουστινου Ποποβιτς, σαν απαντησι σε ολους αυτους που προαναφεραμε και παριστανουν τους ορθοδοξους ενω ακολουθουν την γραμμη των Φραγκολατινων, που οι ιδιοι αποκαλυπτουν οτι θελουν την Ενωσι, αλλα εν τη διαφορετικοτητι του ο καθενας.
Αυτο γιατι μας το κρυπτουν ολα αυτα τα λαγωνικα του Αρχιαιρεσιαρχου;
Γιατι κρυπτουν την μεγαλη αυτη ΑΠΑΤΗ;
Οσοι κανουν απατη, λεγονται ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, δεν το ξερουν;
Γινεται ενωσι ΕΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΙ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ;
Ας χαρουμε ομως εμεις το μεγαλειωδες κειμενο του αρχοντα π. Ιουστινου που αποτελει βομβα μεγατονων εναντιον ολων αυτών των Οικουμενιστων και των Γραικολατινων.

——————————————————

Πανιερώτατοι Πατέρες,

Την στάσιν της έναντι των αιρετικών – και αιρετικοί είναι όλοι οι μη Ορθόδοξοι – η Εκκλησία του Χριστού έχει καθορίσει άπαξ διά παντός, διά των Αγίων Αποστόλων και των αγίων Πατέρων, δηλαδή διά της αγίας Θεανθρωπίνης Παραδόσεως, της μοναδικής και αναλλοιώτου.

Συμφώνως προς αυτήν την στάσιν, εις τους Ορθοδόξους είναι απηγορευμένη κάθε συμπροσευχή και κάθε λατρευτική επικοινωνία μετά αιρετικών. Διότι «τις μετοχή δικαιοσύνη και ανομία ; τις δε κοινωνία φωτί προς σκότος ; τις δε συμφώνησις Χριστώ προς Βελίαρ ; ή τις μερίς πιστώ μετά απίστου;» (Β΄ Κορινθ. 6, 14-15). Ο 45ος κανών των Αγίων Αποστόλων ορίζει : ”Ἐπίσκοπος ἢ πρεσβύτερος…, αἱρετικοῖς συνευξάμενος μόνον, ἀφοριζέσθω· εἰ δὲ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς, ὡς κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω”. Αὐτὸς ὁ ἱερὸς Κανὼν τῶν ἁγίων Ἀποστόλων δὲν προσδιορίζει ποία ἀκριβῶς προσευχὴ ἢ ἀκολουθία ἀπαγορεύεται, ἀλλὰ ἀπαγορεύει κάθε κοινὴν μεθ’ αἱρετικῶν προσευχήν, ἔστω καὶ τὴν κατ’ ἰδίαν (“συνευξάμενος”). Εἰς δὲ τὰς οἰκουμενιστικὰς κοινὰς προσευχὰς μήπως δὲν γίνωνται καὶ ἁδρότερα καὶ εὐρύτερα τούτων; Ὁ 32ος κανὼν τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου ὁρίζει· «Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικῶν εὐλογίας λαμβάνειν, αἵτινές εἰσιν ἀλογίαι μᾶλλον ἢ εὐλογίαι». Μήπως ὅμως δὲν συμβαίνει εἰς τὰς κοινὰς οἰκουμενιστικὰς συναντήσεις καὶ συμπροσευχὰς νὰ εὐλογοῦν αἱρετικοὶ ρωμαιοκαθολικοὶ ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς, προτεστάνται πάστορες, ἀκόμη δὲ καὶ γυναῖκες; (!).

Αὐτοὶ καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι σχετικοὶ κανόνες τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν ἁγίων Πατέρων ἴσχυον ὄχι μόνον κατὰ τὴν παλαιὰν ἐποχήν, ἀλλ’ ἐξακολουθοῦν νὰ εἶναι ἐν ἀπολύτῳ ἰσχύϊ καὶ σήμερον, δι’ ὅλους ἡμᾶς τοὺς συγχρόνους ὀρθοδόξους Χριστιανούς. Ισχύουν αναμφιβόλως και διά την θέσιν μας έναντι των ρωμαιοκαθολικών και προτεσταντών. Διότι ο μεν ρωμαιοκαθολικισμός είναι πολλαπλή αίρεσις, περί δε του προτεσταντισμού τι να είπωμεν; Καλλίτερον να μη ομιλώμεν. Ήδη ο Άγιος Σάββας εις την εποχήν του, επτάμισυ αιώνας πριν, δεν ωνόμαζεν άραγε τον ρωμαιοκαθολικισμόν «λατινικήν αίρεσιν»; Και πόσα από τότε νέα δόγματα δεν επενόησεν ο πάπας και «αλαθήτως» εδογμάτισε ! Δεν χωρεί αμφιβολία, ότι διά του δόγματος περί του αλαθήτου του πάπα, ο ρωμαιοκαθολικισμός κατέστη παναίρεσις.

Και η πολύ επαινουμένη Β΄ Βατικάνειος Σύνοδος ουδέν ήλλαξεν ούτε όσον αφορά εις την τερατώδη ταύτην αίρεσιν, αλλά, τουναντίον, επεκύρωσεν αυτήν.

Ένεκα τούτου, αν είμεθα Ορθόδοξοι και θέλωμεν να παραμείνωμεν Ορθόδοξοι, τότε οφείλομεν και ημείς να τηρήσωμεν την στάσιν του Αγίου Σάββα, του Αγίου Μάρκου Εφέσου, του Αγίου Κοσμά Αιτωλού, του Αγίου Ιωάννου Κροστάνδης και των λοιπών Αγίων Ομολογητών και Μαρτύρων και Νεομαρτύρων της Ορθοδόξου Εκκλησίας, έναντι των ρωμαιοκαθολικών και των προτεσταντών, εκ των οποίων ούτε οι μεν, ούτε οι δε, δεν πιστεύουν ορθοδόξως εις τα δύο βασικά δόγματα του Χριστιανισμού: εις την Αγίαν Τριάδα και εις την Εκκλησίαν.

Πανιερώτατε και Άγιοι Συνοδικοί Πατέρες,

Έως πότε θα εξευτελίζωμεν δουλικώς την Αγίαν μας Ορθόδοξον Αγιοπατερικήν και Αγιοσαββιτικήν Εκκλησίαν διά της οικτρώς και φρικωδώς αντιαγιοπαραδοσιακής στάσεώς μας έναντι του Οικουμενισμού και του λεγομένου Παγκοσμίου Συμβουλιου Εκκλησιών; Εντροπή καταλαμβάνει πάντα ειλικρινή Ορθόδοξον, ανατραφέντα υπό την καθοδήγησιν των Αγίων Πατέρων, όταν αναγιγνώσκη, ότι οι Ορθόδοξοι Σύνεδροι της 5ης Πανορθοδόξου Διασκέψεως της Γενεύης (8-16 Ιουνίου 1968) σχετικώς προς την συμμετοχήν των Ορθοδόξων εις το έργον του «Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών», έλαβον τότε την απόφασιν «όπως εκφρασθή η κοινή επίγνωσις της Ορθοδόξου Εκκλησίας ότι αύτη αποτελεί οργανικόν μέρος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών».

Αυτή η απόφασις είναι κατά την ανορθοδοξίαν και αντιορθοδοξίαν της αποκαλυπτικώς φρικαλέα. Ήτο άραγε απαραίτητον η Ορθόδοξος Εκκλησία, αυτό το πανάχραντον Θεανθρώπινον σώμα και οργανισμός του Θεανθρώπου Χριστού να ταπεινωθεί τόσον τερατωδώς, ώστε οι αντιπρόσωποί της θεολογοι, ακόμα δε και Ιεράρχαι, μεταξύ των οποίων και Σέρβοι, να επιζητούν την «οργανικήν» μετοχήν και συμπερίληψιν εις το Παγκόσμιον Συμβούλιον των Εκκλησιών, το οποίον, κατ’ αυτόν τον τρόπον γίνεται εις νέος εκκλησιαστικός «οργανισμός», μία «νέα Εκκλησία» υπεράνω των Εκκλησιών, της οποίας οι Ορθόδοξοι και μη Ορθόδοξοι εκκλησίαι αποτελούν μόνο «μέλη» («οργανικώς μεταξύ των συνδεδεμένα»!); Αλοίμονον, ανήκουστος προδοσία!

Απορρίπτομεν την ορθόδοξον θεανθρωπίνην πίστιν, αυτόν τον οργανικόν δεσμόν μετά του Θεανθρώπου Κυρίου Ιησού και του παναχράντου Του Σώματος – της Ορθοδόξου Εκκλησίας των αγίων Αποστόλων και Πατέρων και Οικουμενικών Συνόδων – και θέλομεν να γίνωμεν «οργανικά μέλη» του αιρετικού, ουμανιστικού, ανθρωποπαγούς και ανθρωπολατρικού συλλόγου, ο οποίος αποτελείται από 263 αιρέσεις, η δε κάθε μία από αυτάς πνευματικός θάνατος!

Ως Ορθόδοξοι, είμεθα «μέλη Χριστού». «Άρα ουν τα μέλη του Χριστού, ποιήσω πόρνης μέλη; Μη γένοιτο!» (Α΄ Κορινθ. 6, 15). Και ημείς τούτο πράττομεν διά της «οργανικής» συνδέσεώς μας μετά του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, το οποίον ουδέν άλλο είναι ειμή αναβίωσις της αθέου ανθρωπολατρείας – ειδωλολατρείας.

Είναι πλέον έσχατος καιρός, Πανιερώτατοι Πατέρες, όπως η Ορθόδοξος Αγιοπατερική και Αγιοσαββίτικη Εκκλησία μας, η Εκκλησία των Αγίων Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων, των αγίων Ομολογητών, Μαρτύρων και Νεομαρτύρων, παύση να αναμιγνύεται εκκλησιαστικώς, ιεραρχικώς και λατρευτικώς μετά του ούτω καλουμένου Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και όπως αρνηθεί διά παντός την οιανδήποτε συμμετοχήν εις τας κοινάς προσευχάς και την λατρείαν (η οποία λατρεία εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν είναι όλη οργανικώς συνδεδεμένη εις μίαν ολότητα και συγκεφαλαιούται εις την θείαν Ευχαριστίαν), και γενικώς την συμμετοχήςν εις οιανδήποτε εκκλησιαστικήν πράξιν, η οποία ως τοιαύτη, φέρει εν εαυτή και εκφράζει τον μοναδικόν και ανεπανάληπτον χαρακτήρα της Μίας, Αγία, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, της πάντοτε Μιάς και Μοναδικής.

Μη σμίγουσα εκκλησιαστικώς μετά των αιρετικών, είτε αν είναι αυτοί συγκεντρωμένοι πέριξ της Γενεύης, είτε πέριξ της Ρώμης, η Ορθόδοξος ημών Εκκλησία, κατά πάντα πιστή προς τους αγίους Αποστόλους και τους αγίους Πατέρας, δεν θα αρνηθή διά τούτο την Χριστιανικήν της αποστολήν και το ευαγγελικόν της χρέος : όπως ενώπιον του συγχρόνου κόσμου, όσον του μη ορθοδόξου, τόσον και του απίστου, ταπεινώς αλλά ευθαρσώς μαρτυρή περί της Αληθείας, της Παναληθείας, περί του ζώντος και αληθινού Θεανθρώπου και περί της πανσωστικής και παμμεταμορφωτικής δυνάμεως της Ορθοδοξίας. Οδηγουμένη υπό του Χριστού η Εκκλησία μας, διά του αγιοπατερικού πνεύματος και χαρακτήρος των θεολόγων της, πάντοτε θα είναι «έτοιμη προς απολογίαν παντί τω αιτούντι ημάς λόγον περί της εν ημίν ελπίδος» (Α΄ Πέτρ. 3, 15). Και η Ελπίς ημών νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων και εις όλην την αιωνιότητα είναι μία και μοναδική : Ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός εν τω Θεανθρωπίνω του σώματι, η Εκκλησία των Αγίων Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων. Οι Ορθόδοξοι θεολόγοι οφείλουν να συμμετέχουν όχι εις «οικουμενικάς κοινάς προσευχάς», αλλ’ εις θεολογικούς διαλόγους εν τη Αληθεία και περί της Αληθείας, όπως διά μέσου των αιώνων έπραττον οι άγιοι και θεοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας. Η Αλήθεια της Ορθοδοξίας και της Ορθοπιστίας είναι «μερίς» μόνον των σωζομένων» (πρβλ 7ος κανών Β΄ Οικουμ. Συνόδου).

Παναληθές είναι το Ευαγγέλιον του αγίου Αποστόλου: «σωτηρία εν αγιασμώ και πίστει αληθείας» (Β΄ Θες. 2,13). Η θεανθρωπίνη πίστις είναι η πίστις της Αληθείας. Η Ουσία αυτής της πίστεως είναι η Αλήθεια, είναι η μόνη Παναλήθεια, δηλαδή ο Θεάνθρωπος Χριστός. Η δε θεανθρωπίνη αγάπη είναι «η αγάπη της Αληθείας»(Β΄Θες. 2,10). Η ουσία αυτής της αγάπης είναι η Παναλήθεια, δηλ. ο Θεάνθρωπο Χριστός. Και αυτή η Πίστις και αυτή η Αγάπη είναι η καρδία και η συνείδησις της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Πάντα ταύτα διεφυλάχθησαν αλώβητα μόνον εν τη αγιοπατερική Ορθοδοξία, περί της οποίας οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί είναι κεκλημένοι να μαρτυρούν αφόβως ενώπιον της Δύσεως και της ψευδοπίστεώς της και της ψευδοαγάπης της.

Ιερά Μονή Τσελιέ 13/26 Νοεμβρίου 1974

Συνιστά εαυτόν ταις αγίαις αποστολικαίς προσευχαίς της Υμετέρας Πανιερότητος και των αγίων Πατέρων της Ιεράς Συνόδου Αρχιερέων, ο ανάξιος
Αρχιμανδρίτης Ιουστίνος (Πόποβιτς)


http://www.augoustinos-kantiotis.gr/
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Ἀπειλεῖ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ὅσους πολεμοῦν τήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

9
Πανεπιστημιακοί Θεολόγοι στηρίζουν τον φαναριώτικο οικουμενισμό


του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου


Την Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012 στην ιστοσελίδα της Αρχιεπισκοπής Αθηνών δημοσιεύονται δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου στη Σχολή Ευελπίδων. Ο Αρχιεπίσκοπος δηλώνει: «Έρχονται μερικοί Αρχιερείς –και επηρεάζουν και μερικούς λαϊκούς– και λένε “τι τον θέλουμε αυτόν τον διάλογο;” Κατ’ αρχήν, χριστιανικά, δεν μπορούμε να απορρίψουμε ποτέ τον διάλογο...
Με όλους πρέπει να μιλάμε. Το θέμα είναι να κρατάμε εμείς την αλήθεια. Έχουμε, λοιπόν, αυτόν τον διάλογο και υπάρχουν μερικοί που λένε “όχι!”. Μα δεν είναι απόφαση μόνο δική μας. Είναι απόφαση που έχουν πάρει όλοι οι Ορθόδοξοι. Δεν είναι θέμα δικό μου να πω “όχι στο διάλογο”».

Την επομένη, Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012 στην ιστοσελίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου δημοσιεύεται Επιστολή του Πατριάρχη Βαρθολομαίου προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο με την οποία ζητείται η λήψη μέτρων εις βάρος όσων αμφισβητούν την «οικουμενική κίνηση».
Μία μέρα μετά, την Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012 στο amen.gr δημοσιεύεται Επιστολή καθηγητών της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ προς τη Σύνοδο στην οποία ζητείται και πάλι αντιμετώπιση της δράσης των αντιοικουμενιστών.
Τυχαία χρονική σύμπτωση; Προφανώς όχι. Πρόκειται για σαφή συντονισμό όσων μετέχουν ή υποστηρίζουν την «οικουμενική κίνηση» από το Φανάρι. Πρόθυμοι στρατιώτες στο κάλεσμα του Φαναρίου και κάποιοι πανεπιστημιακοί Θεολόγοι. Η αγάπη και η αφοσίωσή τους προς τον οικουμενικό θρόνο σε συνδυασμό με τις νεωτεριστικές και μεταπατερικές απόψεις πολλών εξ αυτών, τους μετατρέπει σε πρόθυμους υπηρέτες του Οικουμενισμού.
Η Επιστολή των καθηγητών προς τη Σύνοδο περιέχει, εκτός από την ομολογία τους ότι μετέχουν ενεργά και πολλοί από αυτούς σε οικουμενιστικές δράσεις, δριμεία επίθεση εναντίον του αγωνιστού επισκόπου Ράσκας και Πριζρένης Αρτεμίου και των κοινωνούντων μαζί του. Οι πανεπιστημιακοί με περισσή ευκολία και χωρίς καμία αντίρρηση αποδέχονται πλήρως τις αποφάσεις της Συνόδου της Εκκλησίας της Σερβίας, ονομάζουν τον επίσκοπο Αρτέμιο «μοναχό» και «εγνωσμένα σχισματικό πρώην Επίσκοπο». Αυτή, αλήθεια, είναι και η γνώμη του Φαναρίου για τον επίσκοπο Αρτέμιο;
Θα περίμενε κανείς από πανεπιστημιακούς θεολόγους που γνωρίζουν κανονικό δίκαιο και εκκλησιαστική ιστορία να κρατούν περισσότερο κριτική στάση απέναντι σε αντικανονικές αποφάσεις Συνόδων και να γνωρίζουν ότι η Σύνοδος μιας τοπικής Εκκλησίας στην Ορθοδοξία δεν περιβάλλεται με αλάθητο παπικού τύπου. Λησμονούν άραγε ληστρικές Συνόδους που καταδίκασαν αδίκως μεγάλους αγίους;
Για όσους ωστόσο παρακολουθούν τη δράση των Οικουμενιστών τα πράγματα είναι μάλλον απλά. Το Φανάρι, μια ομάδα καθηγητών της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, ο «μεταπατερικός» Βόλος και οι ΚΑΙΡΟσκόποι θρησκειολόγοι έχουν το ίδιο φρόνημα και υπηρετούν τους ίδιους σκοπούς. Εργάζονται παντοιοτρόπως για την προώθηση και επικράτηση του Οικουμενισμού αδιαφορώντας για ιερούς Κανόνες, αντικανονικές δίκες και άδικες καταδίκες και εξαπολύουν απειλές από καθέδρας επισκοπικής ή καθηγητικής.
Όλοι αυτοί αποδέχονται άραγε την διδασκαλία του προσφάτως και επίσημα ανακηρυχθέντος οσίου Ιουστίνου Πόποβιτς περί της παναιρέσεως του Οικουμενισμού; Ή δέχονται τον άγιο, απορρίπτουν όμως την διδασκαλία του; Ίσως ένας τέτοιος τρόπος απόδοσης τιμής προς τους αγίους Πατέρες εντάσσεται στα πλαίσια της «μεταπατερικής θεολογίας», της δίδυμης αδελφής του Οικουμενισμού.


Θρησκευτικά/
Aktines
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οικουμενισμός - Πανθρησκεία”