Μητροπολιτης Γορτυνος και Μεγαλουπολεως εναντιον του οικουμενισμου

1
Γόρτυνος Ιερεμίας: Οι παπικοί είναι αιρετικοί-Δεν έχουμε δικαίωμα, χάριν μιας κακώς νοουμένης αγάπης να αλλοιώσουμε την πίστη μας
Πέμπτη, 17 Ιούλιος 2014 09:55
Εικόνα
Γόρτυνος Ιερεμίας: Οι παπικοί είναι αιρετικοί-Δεν έχουμε δικαίωμα, χάριν μιας κακώς νοουμένης αγάπης να αλλοιώσουμε την πίστη μας


Εκτύπωση E-mail

Ηχηρή απάντηση σε εναντίον του άρθρο στην εφημερίδα "Γορτυνία" δίνει ο Μητροπολίτης Γόρτυνος & Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας και βρίσκει εκ νέου την ευκαιρία να ξιφουλκήσει κατά του παπισμού και των συμπροσευχών. Σημειώνει μάλιστα με νόημα: "Το ότι πρέπει να αγαπούμε όλους τους ανθρώπους όλου του κόσμου και να θυσιαζόμαστε μάλιστα γι᾽ αυτούς, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει και να ενώσουμε την δική μας αληθινή ορθόδοξη πίστη με την πλάνη των αιρετικών και κακοδόξων"...

Συγκλονίζιε μάλιστα όταν επικαλείται τη φράση του Αγίου Ευθυμίου του Δημητσανίτου: «Πιό βαθιά το μαχαίρι· δεν αρνούμαι την πίστη μου και την αγάπη μου στον Χριστό»!

Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:


Προς
Παναγιώτην Αναστόπουλον,
Ιακωβάτων 57, Αθήνα

Αξιότιμε κύριε Αναστόπουλε,
Χαίρετε και υγιαίνετε!

1. Θα ήμουν ανόητος πράγματι, αν, επειδή εγώ, όπως και άλλοι πατέρες Αρχιερείς, ελέγχω την μεγάλη αίρεση του Οικουμενισμού και την άλλη μεγάλη αίρεση του Παπισμού, ενόμιζα, όπως γράφετε εναντίον μου στην εφημερίδα «Γορτυνία», ότι δεν πρέπει να υπάρχει «επικοινωνία μεταξύ των λαών... για ανταλλαγή γνώσεων και απόψεων για το καλό και την πρόοδο του πολιτισμού και της επιστήμης». Από τα γραπτά μου κατά του Οικουμενισμού και του Παπισμού αυτό κατάλαβε η νοημοσύνη σας, κ. Αναστόπουλε;

2. Δεν θα ήμουν καλός ποιμένας και θεολόγος, αν, ενώ ακούω να πλεονάζει στον χώρο μας διδασκαλία ξένη προς την διδασκαλία των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας και ενώ βλέπω να γίνονται ωμές παραβάσεις των ιερών Κανόνων με τις συμπροσευχές μετά των αιρετικών, επίσκοπος εγώ, σιωπώ γι᾽ αυτό, όταν μάλιστα με προκαλεί και το ποίμνιό μου να ομιλήσω και να διαμαρτυρηθώ. Γιατί, θα μου ήταν εντροπή, θα ήταν μεγάλη εντροπή για μένα τον Επίσκοπο, όταν, ενώ στην ποίμνη που διακονώ βλέπω ιερείς και μοναχούς και λαικούς – όχι βέβαια εσάς – να αγανακτούν και να διαμαρτύρονται για τα ακουόμενα και θεώμενα ενάντια προς την πίστη μας με τα επί τροχάδην βήματα προς τον Οικουμενισμό, εγώ να σιωπώ και να επαναπαύομαι, εγώ που ορκίστηκα κατά την χειροτονία μου σε Επίκοπο να είμαι κήρυκας και υπερασπιστής των Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας μας.

3. Απαντώντας, κ. Αναστόπουλε, στην ουσία της προς την «Γορτυνία» εναντίον μου επιστολής σας, σας λέγω ότι: Το ότι πρέπει να αγαπούμε όλους τους ανθρώπους όλου του κόσμου και να θυσιαζόμαστε μάλιστα γι᾽ αυτούς, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει και να ενώσουμε την δική μας αληθινή ορθόδοξη πίστη με την πλάνη των αιρετικών και κακοδόξων και να συμπροσευχόμαστε μαζί τους. Αυτό είναι που ζητάει ο Οικουμενισμός. Οι άγιοι Πατέρες όμως μας λέγουν ότι πρέπει να φυλάγουμε την ακρίβεια της πίστης μας. Να την κρατήσουμε όπως την παραλάβαμε και να την παραδώσουμε και εμείς ακεραία και ανόθευτη στα δικά μας παιδιά, χωρίς καμμία πρόσθεση σ᾽ αυτήν και χωρίς καμμία αφαίρεση απ᾽ αυτήν. Δεν έχουμε κανένα δικαίωμα, χάριν μιάς κακώς νοουμένης αγάπης να αλλοιώσουμε την πίστη μας. Αυτό δεν είναι αγάπη, γιατί η σωστή αγάπη δεν πρέπει να παραθεωρεί την αλήθεια. «Αληθεύοντες εν αγάπη» (!), λέγει ο Απόστολος Παύλος (Εφεσ. 4,15).

Βεβαίως θα συναντηθούμε με τους παπικούς, για να κάνουμε διάλογο μαζί τους, για να τους πούμε και να τους αποδείξουμε από την Αγία Γραφή και τα πατερικά κείμενα ότι έχουν λανθασμένη πίστη και ότι πρέπει λοιπόν να την απαρνηθούν και να δεχθούν την αληθινή ορθόδοξη πίστη, την οποία είχαν πρώτα, αλλά την απαρνήθηκαν έπειτα. Αυτό πραγματικά είναι και λέγεται αγάπη, γιατί δεν θέλουμε οι άλλοι άνθρωποι να ζούν στην πλάνη. Γι᾽ αυτό πρέπει να τους μιλάμε για την πλάνη τους.

4. Το να συναντηθώ όμως εγώ ο ορθόδοξος Επίσκοπος με τον Πάπα και να του φιλήσω μάλιστα και το χέρι αυτού του αιρετικού και να κουβεντιάσω ώρα μαζί του, χωρίς να του πω τίποτε για το λανθασμένο πιστεύω του, αλλά αντίθετα και να τον σφίξω στην αγκαλιά μου, δηλώνοντάς του μ᾽ αυτό ότι τον χαίρομαι έτσι όπως είναι στην πλάνη του, αυτό δεν λέγεται αγάπη. Είναι σαν ο ιατρός από «αγάπη» να μη λέγει στον άρρωστο την ασθένειά του, αλλά αντίθετα να του λέγει ότι είναι πολύ καλά με αποτέλεσμα να πεθάνει ο ασθενής από την ...«αγάπη» του ιατρού. Ναί! Εμείς οι ᾽Ορθόδοξοι έχουμε την «υγιαίνουσαν διδασκαλίαν» (πρβλ. Α´ Τιμ. 1,10), την οποίαν, ως πνευματικοί ιατροί ημείς οι Επίσκοποι, πρέπει να προσφέρουμε όχι μόνο στους ιδικούς μας προς κατήχησή τους, αλλά και στους κακοδόξους και αιρετικούς για να σωθούν από τον «λοιμόν» της αιρέσεώς τους. Καί οι Παπικοί, με τους οποίους γίνονται δυστυχώς συμπροσευχές, είναι αιρετικοί.

Είναι πάρα πολλές οι πλάνες τους, μεταξύ των οποίων λέγω μόνον ότι έχουν άλλη Αγία Τριάδα (με το «Φιλιόκβε» τους), πιστεύουν άλλη Παναγία (με το δόγμα τους περί «ασπίλου συλλήψεως») και κάνουν διαφορετικά τον σταυρό τους (με τα τέσσερα δάκτυλα). Τι συμπροσευχή λοιπόν να κάνουμε μ᾽ αυτούς; «Γιά να προσευχηθώ μαζί με κάποιον, πρέπει να έχω την ίδια πίστη μ᾽ αυτόν», έλεγε ο αγιασμένος Γέροντας πατήρ Παίσιος. Καί οι ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας μας καταδικάζουν με αφορισμό και με καθαίρεση την συμπροσευχή με τους αιρετικούς. Γιατί λοιπόν με κατηγορείτε κ. Αναστόπουλε; Γιά το ότι υπερασπίζομαι τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας μας; Αλλά έδωκα όρκο στην χειροτονία μου εις Επίσκοπο να το κάνω αυτό.

5. Στο κήρυγμά μου (γραπτό και προφορικό), κ. Αναστόπουλε, θέλω να ακολουθώ την διδασκαλία των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας. Να γίνω «μεγάφωνό» τους. Αλλά εσείς στην κατ᾽ εμού επιστολή σας προσβάλλετε και τους αγίους Πατέρες. Γιατί λέγετε ακριβώς περί αυτών: «Καί οι άγιοι Πατέρες ανθρώπινα, υπαρξιακά και κλαδικά συμφέροντα υπερασπίζοντο. Μας συγκρίνει (εγώ ο Ιερεμίας) την εποχή του...αραμπά με την ηλεκτρονική και διαστημική!». Όχι, κ. Αναστόπουλε, μύριες φορές όχι! Είναι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος ο λόγος σας αυτός. Γιατί οι άγιοι Πατέρες ο,τι έλεγαν, έγραφαν και έπρατταν, το έκαναν με τον φωτισμό του Αγίου Πνεύματος, που, σαν άγιοι, είχαν πλούσια μέσα τους. Όταν λοιπόν σείς για τους πνευματοφόρους και θεοφόρους και χριστοφόρους αγίους Πατέρες λέγετε ότι «υπερασπίζοντο ανθρώπινα, υπαρξιακά και κλαδικά συμφέροντα», όταν το πνευματοκίνητον και θεοκίνητον το λέτε «ανθρώπινα συμφέροντα», τότε, ναί, αυτό είναι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος.

Αλλά λέγετε παρακάτω και το άλλο επίσης βλάσφημο: Ότι στην εποχή μας είναι ξεπερασμένη η διδασκαλία των Αγίων Πατέρων. Γιατί τώρα, λέτε, δεν έχουμε «την εποχή του...αραμπά», αλλά «την ηλεκτρονική και διαστημική» εποχή και επομένως – βγαίνει ως συμπέρασμα – δεν μας χρειάζονται οι Πατέρες, οι οποίοι ήταν «στην εποχή του...αραμπά» αλλά «την ηλεκτρονική και διαστημική» εποχή και επομένως – βγαίνει ως συμπέρασμα – δεν μας χρειάζονται οι Πατέρες, οι οποίοι ήταν «στην εποχή του...αραμπά» και «υπερασπίζοντο ανθρώπινα, υπαρξιακά και κλαδικά συμφέροντα». Πόσο ασεβής, υβριστικός και βλάσφημος κατά των Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας είναι ο λόγος σας αυτός κ. Αναστόπουλε!... Αφού λοιπόν οι άγιοι Πατέρες είναι ξεπερασμένοι για την εποχή μας, ας βρούμε κάποια άλλη διδασκαλία, μία άλλη θεολογία, για την σύγχρονο εποχή μας. Πως να την πούμε αυτή; Να την πούμε «νεο-πατερική» θεολογία. Είναι αυτό, κ. Αναστόπουλε, μία άλλη σύγχρονη αίρεση, που κυοφορείται, από «θεολογούντες» δυστυχώς, στις ημέρες μας.

6. Η όλη σας θεωρία των γραφομένων σας, κ. Αναστόπουλε, προέρχεται από την άλλη σας αντίληψη, η οποία είναι χειρότερη και από αίρεση. Ναί! Αν αίρεση είναι να παρερμηνεύσει κανείς ένα δογματικό χωρίο της Αγίας Γραφής, ας φανταστούμε πόσο φρικτό είναι το να απορρίπτει κανείς ολόκληρο θεόπνευστο τμήμα της Αγίας Γραφής. Αυτό κάνετε εσείς. Απορρίπτετε το πρώτο – το και μεγαλύτερο – τμήμα της θείας Αποκαλύψεως, την Παλαιά Διαθήκη. Γι᾽ αυτό και γράφετε στην επιστολή σας: «Πριν τους αγίους Πατέρες υπήρξαν οι κλασσικοί φιλόσοφοι, που χάρις στην θεία φώτιση διέλυσαν το σκότος της αμάθειας και έδωσαν το φως της γνώσεως παντού». Πριν από τους αγίους Πατέρες, κ. Αναστόπουλε, ήταν οι Πατριάρχες και οι Προφήτες, διά των οποίων, κατά την πίστη μας, μίλησε το Άγιο Πνεύμα. «Καί εις το Πνεύμα το Άγιο...το λαλήσαν διά των Προφητών», λέγουμε στο «Πιστεύω» μας.

Τούς φιλοσόφους τους γνωρίζω και τους μελετώ, αλλά αυτοί δεν ήταν θεόπνευστοι. Ενώ οι δίκαιοι της Παλαιάς Διαθήκης, Πατριάρχες και Προφήτες, – ο Αβραάμ, για παράδειγμα, τον οποίον σείς βρίζετε – ήταν θεόπνευστοι και αξιώθηκαν να δούν θεοπτία, τον «Άγγελον του Γιαχβέ», ο Οποίος ήταν ο Υιός του Θεού και ενεφανίζετο στους καθαρούς στην ψυχή και πριν ακόμη από την σάρκωσή Του (Γεν. 22,11-12). Κάποτε μου είπατε ότι δέχεσθε μόνο την Καινή Διαθήκη. Αλλά η έκφραση «Καινή Διαθήκη» προϋποθέτει υπάρχουσα «Παλαιά Διαθήκη». Αφού, λοιπόν, σείς απορρίπτετε την Παλαιά Διαθήκη, βρείτε κάποια άλλη έκφραση, για να δηλώσετε αυτό που εμείς ονομάζουμε «Καινή Διαθήκη».

7. Τέλος, σας δηλώνω ότι ο πόθος μου είναι, με την Χάρη του Θεού, να εκφράζω λόγω και έργω την πατερική διδασκαλία, η οποία ποτίζει την ορθόδοξη πίστη μας και αναθεματίζει τις συμπροσευχές των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς. Καί θέλω να εκφράζω αυτήν την διδασκαλία, διότι πιστεύω ότι οι άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας είναι θεοφόροι και πνευματοφόροι και δεν πιστεύω ότι «υπερασπίζοντο ανθρώπινα, υπαρξιακά και κλαδικά συμφέροντα», όπως εσείς βλασφήμως λέγετε περί αυτών. Ο πόνος μου όμως είναι ότι, παρά το ότι με ηλέησε ο Θεός και με έκανε Αρχιερέα Του, χωρίς να το αξίζω, έχω ακάθαρτη καρδιά. Γι᾽ αυτό και επιθυμώ να μου δώσει ο Θεός δάκρυα μετανοίας, ώστε, καθαιρόμενος δι᾽ αυτών, να αποκτήσω την Χάρη του Θεού· και όταν θα μου βάλουν το μαχαίρι στον λαιμό για την πίστη, να μην αρνηθώ το μαρτύριο, αλλά να μπορώ να πω και εγώ τον λόγο του αγίου Ευθυμίου του Δημητσανίτου, ανεψιού του αγίου Γρηγορίου του Ε´, του υπέρ πίστεως και πατρίδος απαγχονισθέντος: «Πιό βαθιά το μαχαίρι· δεν αρνούμαι την πίστη μου και την αγάπη μου στον Χριστό»!

Με την ευχή ο Θεός να φωτίσει όλους μας,
για να σκεπτόμαστε σωστά και να ορθοτομούμε την πίστη
† Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Μητροπολιτης Γορτυνος και Μεγαλουπολεως εναντιον του οικουμενισμου

2
Γόρτυνος Ιερεμίας κατά Βαρθολομαίου:
Εικόνα
Αθεολόγητοι ιερωμένοι συναντώνται με τον αιρετικό Πάπα, τον φιλάνε και τον καλούν αδελφό και «αγιώτατο»


Έμμεση πλην σαφή επίθεση κατά του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου για τις συναντήσεις με τον Πάπα Φραγκίσκο εξαπολύει ο Μητροπολίτης Γόρτυνος & Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας.

«Κάποιοι αθεολόγητοι ιερωμένοι συναντώνται με τον αιρετικό Πάπα, και τον αγκαλιάζουν και τον φιλάνε και τον καλούν αδελφό, τον λένε και «αγιώτατο» (!…) και συμπροσεύχονται μαζί του!… Σαν δεν ντρεπόμαστε!..» σχολιάζει. Συν τοις άλλοις δίνει συμβουλές για ενάρετη ζωή και στηλιτεύει τα κακώς κείμενα της σύγχρονης εποχής.

Ολόκληρο το μήνυμα:

Αγαπητοί μου χριστιανοί
της Ιεράς Μητροπόλεως Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως,
Χαίρετε και υγιαίνετε!

1. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είμαστε βασπισμένοι στην άγια Κολυμβήθρα και μπήκαμε έτσι στην Οικογένεια του Θεού που λέγεται «Εκκλησία». Εμείς οι βαπτισμένοι, τον Θεό δεν τον έχουμε απλά δημιουργό, αλλά τον έχουμε Πατέρα, τον έχουμε τον πιο κοντινό συγγενή μας! Είμαστε χριστιανοί, βαπτισμένοι και μυρωμένοι, έχουμε την σφραγίδα του Θεού επάνω μας. Ανήκουμε στον Θεό και στην Μία, την αληθινή Ορθόδοξη Εκκλησία Του.

2. Αλλά πρέπει όχι μόνο να λεγόμαστε, αλλά και να ζούμε σαν χριστιανοί. Πρέπει να ζούμε κατά το θέλημα του Θεού, κατά τις εντολές του Χριστού μας, που είναι γραμμένες στο άγιο Ευαγγέλιο. Πρέπει να προσευχόμαστε στον Θεό με το «Πάτερ ημών…» και τις άλλες προσευχές που έχει η αγία μας ᾽Εκκλησία. Πρέπει να εκκλησιαζόμαστε την Κυριακή ημέρα. Γι᾽ αυτό την λέμε «Κυριακή» την ημέρα αυτή, γιατί ανήκει στον Κύριο, τον Θεό μας. Πρέπει να διαβάζουμε το άγιο Ευαγγέλιο και τους βίους των αγίων της Εκκλησίας μας, για να βαδίζουμε και εμείς κατά το δικό τους παράδειγμα.

3. Αλλά πως γίναμε έτσι, αδέλφια μου; Πολλοί ζούν χωρίς καμμιά έννοια του Θεού. Παραμερίζουν τον νόμο του Θεού, κάνουν δικό τους νόμο και ζούν όπως θέλουν, κατά το δικό τους «ευαγγέλιο». Τι πράγματα είναι αυτά που γίνονται!… Τις νηστείες, Τετάρτη και Παρασκευή και τις άγιες Τεσσαρακοστές, πολλοί τις έχουν διαγράψει. Οι νέοι μας, αλλά και οι μεγάλοι, κατά το πλείστον, δεν ζούν ηθική ζωή. Παιδί μου, το σώμα σου είναι αγιασμένο, γιατί είναι όλο βουτηγμένο στην άγια Κολυμβήθρα και πρέπει λοιπόν να το φυλάγεις αγνό και καθαρό. Μάθε, παιδί μου, ότι η σχέση του άνδρα και της γυναίκας μόνο στον γάμο είναι ευλογημένη. Βέβαια! Δεν θέλει ο Θεός και δεν ευλογεί η Εκκλησία τις προγαμιαίες και τις εξωγαμιαίες σχέσεις. Καί εγώ, ο Αρχιερέας του Θεού και Επίσκοπός σου, πρέπει να σού λέγω το τι θέλει ο Θεός· και αλλοίμονό μου, αν δεν σού το λέγω.

4. Αδέλφια μου, ας πάρουμε όλοι την απόφαση να ζούμε κατά το θέλημα του Θεού μας. Ας πάμε σε πνευματικό πατέρα – σε άγνωστο αν θέλετε – για να εξομολογηθούμε τα κρίματά μας, να πλυθεί και να λουστεί η ψυχή μας και να αρχίσουμε με σταθερή την απόφαση μια νέα και όμορφη ζωή, όπως την θέλει ο Χριστός μας. Αχ, να αγαπήσουμε πολύ τον Ιησού Χριστό μας, πολύ να Τον αγαπήσουμε πάνω από όλες τις αγάπες. Ο Χριστός να γίνει ο έρωτας της ψυχής μας. Καί μάλιστα, αν το καλέσει η ώρα, να είμαστε έτοιμοι και το αίμά μας να χύσουμε για την αγάπη του Χριστού, όπως και Αυτός έχυσε το Αίμά Του για την αγάπη Του σε εμάς. Ναί, Χριστιανοί μου! Κι᾽ αν μας βάλουν μαχαίρι στο λαιμό για να αρνηθούμε την πίστη μας στον Χριστό, εμείς να λέμε σαν το Δημητσανίτικο παλληκάρι, τον άγιο Ευθύμιο, τον ανεψιό του Πατριάρχου αγίου Γρηγορίου του Ε´: «Πιό βαθιά το μαχαίρι, δεν αρνούμε την πίστη μου και την αγάπη μου στον Χριστό»!

5. Καί κάτι άλλο χριστιανοί μου: Να διαβάζετε θεολογικά βιβλία, για να μάθετε καλά την ορθόδοξη πίστη μας. Γιατί υπάρχουν πολλοί εχθροί γύρω μας, που μάχονται την πίστη μας.

Καί την μάχονται, επειδή είναι αληθινή. «Αιρετικοί» λέγονται οι εχθροί μας αυτοί. Η πιο μεγάλη δε αίρεση στις μέρες μας, που έχει μέσα της όλες τις αιρέσεις, είναι ο «Οικουμενισμός». Ο Οικουμενισμός θέλει να ανακατώσει όλα τα θρησκεύματα, για την ενότητα τάχα του κόσμου. Αλλά η Ορθόδοξη πίστη μας είναι τέλεια, είναι ακέραιη, δεν της λείπει τίποτε και δεν έχει λοιπόν ανάγκη να ενωθεί με κάποια άλλη ή άλλες πίστεις, για να συμπληρωθεί απ᾽ αυτές.

– Άλλη μεγάλη αίρεση είναι ο «Παπισμός». Το περίεργο δε για τον Παπισμό είναι ότι υπάρχουν μερικοί αθεολόγητοι ιερωμένοι, που δεν γνωρίζουν ότι ο Παπισμός είναι αίρεση, ενώ τα κείμενα των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας μας αποκαλούν καθαρά τους παπικούς «αιρετικούς». Καί συναντώνται λοιπόν οι αθεολόγητοι αυτοί, όπως τους είπα, κληρικοί με τον αιρετικό Πάπα, και τον αγκαλιάζουν και τον φιλάνε και τον καλούν αδελφό, τον λένε και «αγιώτατο» (!…) και συμπροσεύχονται μαζί του!… Σαν δεν ντρεπόμαστε!.. Αλλά εσείς, αδελφοί μου χριστιανοί της Ιεράς Μητροπόλεως Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, θέλω να γνωρίζετε την αλήθεια και σαν ποιηματάκι να λέτε: «Ο Παπισμός είναι αίρεση και ο Οικουμενισμός παναίρεση»!

6. Αδελφοί μου, καλή μετάνοια να έχουμε όλοι μας, γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να γευθούμε τον Παράδεισο. Ο Παράδεισος έχει δύο πόρτες: Την μια την λένε «αθωότητα» και την άλλη την λένε «μετάνοια». Από την πρώτη πόρτα, την αθωόητα, δεν περνάμε, γιατί όλοι μας είμαστε λερωμένοι. Έτσι όλοι μας πρέπει να αγωνιζόμαστε να περάσουμε από την πόρτα της μετάνοιας. Ο καθένας ας λέει: «Εύρω καγώ την οδόν διά της μετανοίας»! Τον εαυτό μου, ως Επίσκοπός σας, τον θεωρώ ως ηγούμενο στην πορεία αυτή της οδού της μετανοίας. Ας με συγχωρέσει ο Θεός και ας με συγχωρέσετε και σείς, αδελφοί μου, όπου παρεξέκλινα και φάνηκα λιποτάκτης της ιεράς αυτής οδού προς τον Παράδεισο και σας έδωσα κακό παράδειγμα με φερσίματα ανάρμοστα προς την βιωτή της μετανοίας. Εύχεσθε για μένα, για την σωτηρία μου, όπως και εγώ εύχομαι πάντοτε, κάθε μέρα, πρωί και βράδυ, για Σας.

Καλή μετάνοια και καλό Παράδεισο, ΑΜΗΝ.
Με πολλές ευχές,
† Ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας

Δημητσάνα 25/7/2014

Πηγή : agioritikovima.gr
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Μητροπολιτης Γορτυνος και Μεγαλουπολεως εναντιον του οικουμενισμου

3
Οταν εχουμε τετοιους αξιους επισκοπους εμεις τα απλα μελη της εκκλησιας παιρνουμε δυναμη γιατι βλεπουμε την φιλανθρωπια του Θεου στο προσωπο καποιων ανθρωπων. Βλεπουμε οτι ο Θεος και στις πιο δυσκολες εποχες παρουσιαζει ανθρωπους που ειναι πανισχυρα εμποδια στον οικουμενισμο και οι οποιοι εμπνεουν σε μεγαλυτερους αγωνες ολο το ποιμνιο.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Μητροπολιτης Γορτυνος και Μεγαλουπολεως εναντιον του οικουμενισμου

4
Δεν βλέπω να γίνονται αγώνες.

Καλως που υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι ιερείς και μιλάνε,όμως δεν φτάνει μόνο αυτο.

Πρέπει να γίνουν κινήσεις ώστε να δημιουργηθει ντόρος στο προσωπο του βαρθολομαιου και όλων των ιερεων που τον ακολουθουν............ που δυστυχως ειναι πάρα πολλοι!

Βέβαια αυτο σημαίνει σχίσμα και διαχωρισμος της ηρας απο το σιταρι.

Ο περισσότερο κόσμος δεν ξέρει τιποτα απ όλα αυτα και σίγουρα δεν μαθαίνει αυτα που λένε ανά καιρούς διάφοροι ιερείς.

Δεν πρέπει να μείνουμε στα λόγια διότι η κατασταση εχει φτάσει στο απροχωρητο και είναι ήδη αργά για περισσότερες αναβολές.

Θα πρέπει επιτέλους οι 5,10,20 κτλ ιερεις να πάρουν την κατασταση στα χέρια τους.

Το ότι ακόμα κάποιος απο τους μητροπολιτες αυτους που μιλάνε δεν έχουν φέρει ακόμα το θέμα στην ιερα σύνοδο ώστε να ζητησουν τον αφορισμό του Βαρθολομαιου και των λοιπών ιερεων που βαδίζουν στα χνάρια του,μου φαίνεται λιγάκι ύποπτο.

Επρεπε ήδη εδω και χρόνια να είχαν ζητησει την καθαίρεση του Βαρθολομαίου και λοιπών Πατριαρχων,αρχιεπισκόπων,μητροπολιτων,ιερεων.

Ελπίζουμε έστω και τωρα να πάρουν δραστικά μέτρα,διότι απο λόγια χορτάσαμε......... πράξεις θέλουμε!!!
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οικουμενισμός - Πανθρησκεία”