Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

19
"Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;" Όχι δεν είναι . Για να γίνει ένωση πρέπει είτε οι Ορθόδοξοι να γίνουν Παπικοί, είτε οι Παπικοί να γίνουν Ορθόδοξοι. Επειδή λοιπόν αυτό είναι αδύνατο, θα πρέπει να δημιουργηθεί μία πεποίθηση ότι μπορούμε να εξασκούμε ο καθένας τα θρησκευτικά του καθήκοντα δίπλα στον άλλο και όλοι μαζί στο πλαίσιο της ελευθερίας θρησκεύματος σεβόμενοι τη διαφορετικότητα ο ενός του άλλου.

Αυτό φαινομενικά, διότι στη πράξη θα συρθούμε όλοι σε ένα μεταλλαγμένο παπισμό.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

20
Κανενας δεν θελει ενωση σε ενα προσωπο ανθρωπου, εννοειται αυτο.
Στην κορυφη ειναι ο Χριστος.
Ακολουθουν οι δυο εκκλησιες χωρις διαφορες τυπου αλαθητου που ειναι για παιδια.
Ακολουθουν οι Μητροπολιτες και οι επισκοποι.
Και οσοι πιστοι θελουν. :cooll
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

21
Κυρ έγραψε: Μπορεις να αριθμησεις τα προαπαιτουμενα αυτης της επιστροφης των ασωτων παπικων στην ορθοδοξια , συνοπτικα οσο γινεται για να αντιληφθω την δυσκολια του εγχειρηματος.
1: αλαθητο
2: το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται μονο απο τον Πατέρα Θεό.
3: ...........................
4: ............................
..........
..........
Απ' οσο αντιλαμβανομαι τον κοσμο μας θεωρω πως τα δυο πρωτα τα εχουν ηδη παραδεχθει ως λαθη τους οι παπικοι.
Είναι πολλά,αλλά επειδή στο παρακατω λινκ τα έχει μαζεμένα δες

http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 907#p71907
Κυρ έγραψε:
Επειδη δυσκολευομαι να το καταλαβω οπως το γραφεις αυτο, θα μου επιτρεψεις να το διατυπωσω οπως το καταλαβαινω εγω οτι το λες.
το θέμα είναι οτι ο πάπας θεωρεί οτι η μια εκκλησία του Χριστού,είναι αυτή που όλοι είναι ενωμένοι μεταξύ τους και μαζί με τον πάπα στη μια εκκλησία του Χριστού , that is η δική τους Ιεραρχική Αγία Μητἐρα Εκκλησία .
Ναι, αυτο τους λεει στην πλατεια και πως θα μπορουσε να πει κατι αλλο εκει και να κυρηξει πολεμο εναντιον της ορθοδοξιας απο το μπαλκονι.
Λέμε το ίδιο πράγμα,η ένστασή μας ως ορθόδοξοι είναι οτι η μια εκκλησία του Χριστού δεν είναι η παπική εκκλησία.

Γιατί εύλογα αναρωτιέται κάποιος οτι εφόσον σύμφωνα με τον πάπα η μία εκκλησία του Χριστού είναι η δική τους Ιεραρχική Μητέρα Εκκλησία,η ορθόδοξη εκκλησία,που δεν ανήκει στην δική τους, τι είναι;

Ναι,θα μπορούσε να κυρήξει πόλεμο,που δεν το νομίζω,γιατί θα πήγαιναν στράφι ενέργειες ενός αιώνα τώρα,αλλά θα μπορούσε να πεί και κάτι άλλο που να μην δημιουργούσε υπονοούμενα,εφόσον όπως νομίζεις άλλαξε.

Κυρ έγραψε: Αλλαξε dominique και αυτο θα φανει στο τελος με τις υπογραφες που θα πεσουν.
Μακάρι ,το εύχομαι,να έχει όντως αλλάξει,αλλά πολύ φοβάμαι οτι όταν πέσουν οι υπογραφές,το μόνο που θα αλλάξει,γιατί θα έχει αλλοιωθεί, θα είναι η ορθοδοξία,γιατί φαντάζομαι τόσα χρόνια που τόσοι και τόσοι φωνάζουν, κάτι βλέπουν.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

22
Γιατί εύλογα αναρωτιέται κάποιος οτι εφόσον σύμφωνα με τον πάπα η μία εκκλησία του Χριστού είναι η δική τους Ιεραρχική Μητέρα Εκκλησία,η ορθόδοξη εκκλησία,που δεν ανήκει στην δική τους, τι είναι;
Η ορθοδοξη εκκλησια ειναι η δική μας Ιεραρχική Μητέρα Εκκλησία.
Και δεν ειναι απο πλαστελινη οι δυο εκκλησιες ωστε να ανησυχουμε μηπως παραμορφωθουμε μετα απο σφοδρη συγκρουση κατα την πορεια συνάντησής μας.
Απο λιθους ειναι φτιαγμενες οι δυο εκκλησιες και ο Χριστος που ειναι ο ακρογωνιαιος λιθος , πιστευω πως θελει την ένωσή μας.
Πρωτος εγω θα επαναστατησω αν δω να γινονται παραχωρησεις απο την πλευρα μας.
Αλλα αν δεν τους αφησουμε να προσπαθησουν πως θα ειμαστε σιγουροι για τις προθεσεις τους.
Αν πανε ολα καλα το κερδος θα ειναι μεγαλο.
Αν δεν πανε ολα καλα τοτε ειμαστε στα εσχατα χρονια
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

23
Πρωτος εγω θα επαναστατησω αν δω να γινονται παραχωρησεις απο την πλευρα μας.
Δεν έχεις δει να γίνεται ούτε μια;
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

24
Εδω μιλαμε για παραχωρησεις που υπερβαινουν κατα πολυ σε σοβαροτητα αυτης της αναγραφης του θρησκευματος στις ταυτοτητες.
Αν λοιπον τοτε μαζεψαμε 3 εκ. υπογραφες , γι' αυτη την παραχωρηση που λες οτι καναμε τωρα ποσες υπογραφες μαζεψαμε ή πως αντιδρασαμε και δεν το καταλαβα;;;
Μηπως σταματησε να μνημονευεται ο πατριαρχης στις εκκλησιες;;;
Ποιο απο τα παρακατω παραχωρηθηκε για να αρχισει η επανασταση;;;
Α) ἡ κρατική ὑπόσταση καί δομή τοῦ Βατικανοῦ μέ ὑπουργεῖα καί ὑπουργούς καί τράπεζες,
β) τό Filioque (ἡ ἐκπόρευση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί ἐκ τοῦ Υἱοῦ),
γ) ἡ κτιστή Θεία Χάρις,
δ) τό πρωτεῖο ἐξουσίας,
ε) ἡ κατοχή τόσο τῆς κοσμικῆς ὅσο καί τῆς πνευματικῆς ἐξουσίας ἀπό τόν Πάπα,
στ) τό ἀλάθητο,
ζ) οἱ θεωρίες περί ἐσχάτου κριτοῦ τῆς Ἐκκλησίας, περί αὐθεντίας, περί μοναρχικοῦ ἀξιώματος, ἐκκλήτου καί ἀναμαρτησίας, περί ἄκρου Ἀρχιερέως τοῦ Πάπα,
η) τό διά ραντισμοῦ «βάπτισμα»,
θ) τά ἄζυμα (ὄστια),
ι) ἡ μεταβολή τοῦ ἄρτου καί οἴνου σέ Σῶμα καί Αἷμα Χριστοῦ μέ τά ἰδρυτικά λόγια καί ὄχι μέ τήν ἐπίκληση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί ἡ θεωρία τῆς μετουσιώσεως,
ια) ἡ στέρηση τῆς κοινωνίας τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ στούς λαϊκούς καί ἡ παροχή σέ αὐτούς μόνο τοῦ Σώματος,
ιβ) ἡ στέρηση τῆς Θείας Κοινωνίας ἀπό τά νήπια,
ιγ) ἡ Μαριολατρεία,
ιδ) ἡ ἄσπιλος σύλληψη καί ἡ ἐνσώματη ἀνάληψη τῆς Θεοτόκου,
ιε) τό καθαρτήριο πῦρ,
ιστ) τά λυσίποινα,
ιζ) ἡ περίσσεια ἀξιομισθία τοῦ Χριστοῦ,
ιη) ἡ περίσσεια τῶν ἔργων τῶν Ἁγίων,
ιθ) ἡ ἀξιομισθία τῶν ἔργων τοῦ ἀνθρώπου,
κ) τά ἀγάλματα καί γενικά ἡ θρησκευτική ζωγραφική ἀντί τῆς Ὀρθοδόξου εἰκονογραφίας,
κα) ἡ ὑποχρεωτική ἀγαμία τοῦ κλήρου,
κβ) ἡ ἀναγνώριση σφαγέων (βλ. Στέπινατς) ὡς «ἁγίων», κγ) ἡ θεωρία περί προσβολῆς καί ἱκανοποιήσεως τῆς θείας δικαιοσύνης, λόγω τοῦ προπατορικοῦ ἁμαρτήματος καί γενικά τό δικανικό πνεῦμα, ἀπό τό ὁποῖο κυριαρχεῖται ὁ Παπισμός,
κδ) ἡ ἀπόρριψη τῆς Ἱερᾶς Παραδόσεως καί ἡ ἐκμετάλλευσή της ὡς ὀργάνου τῆς παπικῆς διδακτικῆς ἐξουσίας (ὁ Πάπας εἶναι ἡ Παράδοση),
κε) ἡ ἄποψη ὅτι ὁ ἀλάθητος Πάπας εἶναι ὁ μοναδικός φύλακας, κριτής καί ἑρμηνευτής τῆς Θείας Ἀποκαλύψεως, κστ) ἡ θεώρηση τῆς ἀρχέγονης δικαιοσύνης ὡς ὑπερφυσικοῦ δώρου τῆς Θείας Χάριτος, πού προστέθηκε ‘κατά συμβεβηκός’ στό ‘κατ’εἰκόνα’, τό ὁποῖο νοεῖται μέσα σέ πλαίσια αὐτάρκειας καί στατικότητας,
κζ) ἡ ἀπώλεια τῆς ἀρχέγονης δικαιοσύνης καί ἡ διατήρηση ἀλωβήτου καί σώου τοῦ κατ’εἰκόνα,
κη) ἡ «πάσχουσα ἐκκλησία», ἡ ὁποία ἀποτελεῖται ἀπό τούς πιστούς, πού βρίσκονται στό καθαρτήριο πῦρ,
κθ) ἡ ἀπόρριψη τῆς ἰσότητος τῶν ἐπισκόπων,
λ) τό συγκεντρωτικό καί ἀπολυταρχικό διοικητικό σύστημα μέ ἀπόλυτο μονάρχη τόν Πάπα, πού εἰσήγαγε τόν παποκαισαρισμό,
λα) τά μοναχικά τάγματα καί ὁ ὀργανωτικός-κοινωνικός χαρακτήρας τοῦ μοναχισμοῦ,
λβ) ὁ ἀπρόσωπος καί δικανικός χαρακτήρας τοῦ μυστηρίου τῆς ἐξομολογήσεως,
λγ) ἡ ἐπάρατη Οὐνία, δούρειος ἵππος τοῦ Παπισμοῦ;
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

25
Mα αυτό είναι το πρόβλημα,οτι αντιδράνε και μιλάνε ελάχιστοι.

Αν πάρουμε ως δεδομένο οτι δεν υπάρχει αντίδραση,άρα όλα βαίνουν αισίως,τότε θα βρεθούμε προ εκπλήξεων.

Σου αντιγράφω απο εδω

http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... p47w4.dpuf

Αυτά συνέβησαν στο φανάρι πριν ένα μήνα περίπου.
Ο Πάπας προσφωνήθηκε ως «αγιώτατος» και ως κανονικός επίσκοπος Ρώμης, εψάλη προς τιμήν του ένα κατάπτυστο «τροπάριο» («Πρωτοκλήτου λυχνία τε, άγει εορτήν λαμπροφόρον, δεχομένη τον Πρόεδρον, Ρωμαίων Εκκλησίας της σεπτής,…»), και ανεπέμφθη υπό του διακόνου ειδική δέηση «υπέρ του αγιωτάτου επισκόπου και Πάπα Ρώμης». Κατά δε την θεία Λειτουργία της εορτής είχαμε ουσιαστικά ένα ημι-συλλείτουργο. Και τούτο διότι ο Πάπας, φέρων ωμοφόριο, δέχθηκε από τον Πατριάρχη και ανταπέδωσε τον λειτουργικό ασπασμό προ της αγίας Αναφοράς, πράγμα το οποίο μόνο σε συλλειτουργούντες ιερείς και αρχιερείς επιτρέπεται, απήγγειλε το «Πάτερ ημών», τον θυμιάτισαν ως κανονικό επίσκοπο, ευλόγησε τον λαό, εν τέλει του παραχωρήθηκε ο άμβωνας προκειμένου να ομιλήσει.
Σε περίπτωση που κάποιος πει,ε,δεν έγινε και κάτι,ας διαβάσει πρώτα αυτό.

http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 61&t=16375
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

26
Για να προλάβουμε τη κάθε συμφορά όπως συμβαίνει στην πολιτική σκηνή έτσι και στην εκκλησία πρέπει να εκλεχθούν άτομα κατάλληλα τα οποία να αντιπροσωπεύσουν το καλό του ποιμνίου, εκλεγμένα μέσα από το ποίμνιο με σκοπό να προστατεύσουν το ποίμνιο και σίγουρα όχι άτομα εκλεγμένα υπό αδιευκρίνιστες διαδικασίες πίσω από κουρτίνες όπου βρίσκονται εγκάθετοι αντιπρόσωποι ξένων συμφερόντων με σκοπό να βλάψουν το ποίμνιο και να το οδηγήσουν στην απώλεια. Προσευχηθείτε λοιπόν να μας δώσει ο Θεός καλούς ανθρώπους, για να μπορέσουμε να τους στηρίξουμε και να μας οδηγήσουν ...

Ίσως πρέπει να κάνουμε ένα ποιο συγκροτημένο νήμα σχετικά με τέτοιους ανθρώπους.... άξιους στήριξης. Τι γνώμη έχετε π.χ. για τον Πειραιώς Σεραφείμ ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

27
LAPTONAS έγραψε:Για να προλάβουμε τη κάθε συμφορά όπως συμβαίνει στην πολιτική σκηνή έτσι και στην εκκλησία πρέπει να εκλεχθούν άτομα κατάλληλα τα οποία να αντιπροσωπεύσουν το καλό του ποιμνίου, εκλεγμένα μέσα από το ποίμνιο με σκοπό να προστατεύσουν το ποίμνιο και σίγουρα όχι άτομα εκλεγμένα υπό αδιευκρίνιστες διαδικασίες πίσω από κουρτίνες όπου βρίσκονται εγκάθετοι αντιπρόσωποι ξένων συμφερόντων με σκοπό να βλάψουν το ποίμνιο και να το οδηγήσουν στην απώλεια. Προσευχηθείτε λοιπόν να μας δώσει ο Θεός καλούς ανθρώπους, για να μπορέσουμε να τους στηρίξουμε και να μας οδηγήσουν ...

Ίσως πρέπει να κάνουμε ένα ποιο συγκροτημένο νήμα σχετικά με τέτοιους ανθρώπους.... άξιους στήριξης. Τι γνώμη έχετε π.χ. για τον Πειραιώς Σεραφείμ ;
Αὐτὸ κι ἂν εἶναι κατάντημα!
Ὁ εὐφυὴς κ. Σεραφείμ, ὀνομάζει τὴν αἱρετικὴ πολιτικὴ τοῦ Πατρ. Βαρθολομαίου «εὐφυῆ διπλωματία»!!!


Ξεσκεπάστηκε γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ ὁ λέων τῆς Ὀρθοδοξίας, κατὰ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση, ποὺ ὅταν γράφαμε ὅτι ὁ Πειραιῶς κάνει «παιχνίδια» μὲ τὴν πίστη, αὐτὸς καὶ οἱ Συναξιακοὶ μᾶς λοιδοροῦσαν

Εικόνα
Ἐπὶ πλέον, ὁ «ἀφελὴς» κ. Σεραφείμ, καλεῖ τὸν λυκοποιμένα νὰ ἡγηθεῖ τῶν Ὀρθοδόξων! (Τί ἄλλο θὰ ἀκούσουμε)! Γράφει: «Ἐὰν ἐπιδιώκετο ἡ ἐνεργοποίησις παγκοσμίως τοῦ Ὀρθοδόξου πνευματικοῦ δυναμισμοῦ καί ἡ συστράτευσις χωρίς ἐνδοκοσμικές μεθοδεύσεις καί ἰδεολογικές ἀγκυλώσεις ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων δυνάμεων (τὸ Σεπτὸ κέντρο) θὰ ἐπετύγχανε τῶν προσδοκιῶν του»!!! (Δηλαδή, κακῶς τὸν παρεξηγοῦμε τὸν καημένο Βαρθολομαῖο, Ζηζιούλα καὶ Σία, γιατὶ δὲν γνωρίζουμε τὶς προσδοκίες τους! Ἢ μήπως τοῦ ξέφυγε, καὶ ἐννοεῖ κάποιες ἄλλες αἱρετικὲς προσδοκίες;).

Διαβᾶστε γιὰ νὰ δεῖτε ποιὰ «ἀντίσταση» κάνει κατὰ τῆς αἱρέσεως ὁ Μητροπ. Πειραιῶς, ὁ ὁποῖος γιὰ τὸ “θεαθῆναι τοῖς ἀνθρώποις” ἐξαπέλυσε δυὸ φορὲς ...ἀναθέματα κατὰ τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ(!) κυρίως, γιὰ νὰ ἐμποδίσει τὶς ἀντιδράσεις τῶν Ὀρθοδόξων, καὶ νὰ τοὺς ἐμποδίσει νὰ προχωρήσουν στὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου τοῦ Πατριάρχη καὶ τῶν ὁμοίων του!

Κι ἂν ὁ κ. Σεραφείμ, ὁ ἕνας καὶ μοναδικὸς κάνει αὐτὸ τὸν ἀγώνα, φανταστεῖτε τί ἀγώνα κάνουν οἱ ἄλλοι σιωπηλοὶ καὶ ἐξαφανισμένοι Επίσκοποι!

Ἄρα, ὅσοι Ποιμένες περιμένουν καὶ ἀνέχονται κατ' οἰκονομία τὰ γενόμενα, θὰ συνεχίσουν νὰ ἀνέχονται;

Ο Μητροπoλίτης Πειραιώς Σεραφείμ, για τη συνάντηση Πατριάρχη - Πάπα στα Ιεροσόλυμα
Εικόνα
Πειραιεύς, 28 Μαΐου 2014

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Στά πλαίσια τῆς «εὐφυοῦς διπλωματίας», πού ἐφαρμόζει τό Σεπτόν Κέντρον τοῦ Φαναρίου ἐντάσσεται ἀσφαλῶς καί ἡ ἐπετειακή ἐκδήλωσι στόν Πανίερο Ναό τῆς Ἀναστάσεως διότι ὅπως προέκυψε ἀπό τήν ὑπογραφεῖσα διακήρυξι μετά τήν πάροδο 50 χρόνων ἀπό τήν «ἔναρξη τῆς διαδικασίας» καί 30 χρόνων ἀπό τόν περιώνυμο θεολογικό διάλογο μεταξύ τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς πού διεξάγεται ἀπό τήν μεικτή διεθνῆ ἐπιτροπή, δέν ὑφίσταται οὔτε κἄν τό πρῶτο βῆμα διά τήν πραγμάτωση τῆς διακήρυξης ὅτι «δέν ἐπιδιώκεται ἕνας θεολογικός ἐλάχιστος κοινός παρονομαστής γιά νά πλησιάσουμε σέ ἕναν συμβιβασμό ἀλλά μᾶλλον ἡ ἐμβάθυνσι στήν κατανόηση τῆς ἀληθείας πού ὁ Χριστός ἔχει δώσει στήν Ἐκκλησία Του, μιά ἀλήθεια πού δέν θά πάψουμε νά κατανοοῦμε καλύτερα ὅσο ἀκολουθοῦμε τίς παροτρύνσεις τοῦ Ἁγ. Πνεύματος» (Παραγρ. 4 Κοινῆς Διακήρυξης).

Ἡ ἐμφάνισις μάλιστα τοῦ ἀντικανονικῶς κατέχοντος τόν Πρεσβυγενῆ Θρόνο τῆς παλαιᾶς Ρώμης καί τοῦ Πατριαρχείου τῆς Δύσεως μετά κουστωδίας ἑτεροκλήτων Οὐνιτῶν, ἀποδεικνύει πασίδηλα τά ἀνωτέρω καί κονιορτοποιεῖ τίς ὅποιες ἀφελεῖς προσδοκίες τῶν γνωστῶν «χρησίμων ἠλιθίων», ὅπως τούς ἀποκαλοῦν ἀπρεπῶς μέν, ἀλλά ἀληθῶς δέ, οἱ ἐντολεῖς των!!!

Ἡ «εὐφυής διπλωματία» τοῦ Φαναρίου πού δέν χωρεῖ βέβαια στά τῆς πίστεως, δέν κρίνεται ὡστόσο ἐκ τῶν ὅποιων προθέσεων ἀλλά ἐκ τοῦ ἀποτελέσματος, τό ὁποῖον εἶναι ἐξόχως ἀπογοητευτικόν καί ἐνδεικτικόν τῆς πλήρους ἀποτυχίας, διότι ἄλλως τό Πάνσεπτον Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον καί τό διεθνές status θά εἶχε καί τήν Θεολογική Σχολή τῆς Χάλκης ἀνοικτή καί τούς περιπύστους καί παλαιφάτους καί πανιέρους Ναούς Του ἐν Ὀρθοδόξῳ λατρευτικῇ λειτουργία θά εἶχε.

Ἀντ’ αὐτῶν τό βαθύ φασιστικό Τουρκικό κράτος δέν ἀναγνωρίζει τήν οἰκουμενικότητα τοῦ Πανσέπτου Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, οὔτε τόν διεθνῆ του πνευματικό χαρακτήρα, ἔχει κλειδώσει ἀπό τό 1971 τήν Θεολογική Σχολή τῆς Χάλκης καί μετατρέπει μεθοδικά καί μέ καταχθόνιο πρόγραμμα σέ τεμένη τοῦ ἐπιβιώσαντος φρικώδους Ἀρειανισμοῦ-Ἰσλάμ τά τιμαλφέστατα σεβάσματα τῆς Χριστιανοσύνης, ὅπως οἱ περίπυστοι Ναοί τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίας Τραπεζούντος καί Νικαίας καί τό τρομερότερον ἀπεργάζεται τήν μετατροπή σέ τζαμί τοῦ μεγαλειωδεστέρου μνημείου τῆς παγκόσμιας πολιτιστικῆς κληρονομιᾶς καί τῆς χριστιανοσύνης, τῆς Ἁγίας Σοφίας Κωνσταντινουπόλεως, τοῦ καυχήματος τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀλλά καί τῆς ἱστορικῆς Ἱερᾶς Μονῆς Στουδίου.

Ἑπομένως ἡ «εὐφυής διπλωματία» τοῦ Σεπτοῦ Κέντρου, πού ἀπευθύνεται στήν Εὐρωπαϊκή Ἕνωση, στήν μεγάλη ὑπερατλαντική χώρα τῶν Η.Π.Α., στόν Ἀρχηγό τοῦ κράτους τοῦ Βατικανοῦ, στό Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν λεγομένων Ἐκκλησιῶν (διάβαζε αἱρέσεων) ταπεινῶς νομίζομεν ὅτι θά ἔπρεπε νά ἐπανεκτιμηθεῖ, διότι ἐκ τοῦ ἀποτελέσματος ἀποδεικνύεται ἀλυσιτελής καί ἀτελέσφορος. Ἐάν ἀντί αὐτῆς τῆς ἐξόχως ἀποτυχημένης προσεγγίσεως τῶν ζητημάτων, ἐπιδιώκετο ἡ ἀξιοποίησις τοῦ Ρωσικοῦ παράγοντος παρά τόν ὅποιο ἀσφαλῶς ἀπαράδεκτο ἐθνοφυλετισμόν Του καί ἡ ἐνεργοποίησις παγκοσμίως τοῦ Ὀρθοδόξου πνευματικοῦ δυναμισμοῦ καί ἡ συστράτευσις χωρίς ἐνδοκοσμικές μεθοδεύσεις καί ἰδεολογικές ἀγκυλώσεις ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων δυνάμεων, φρονοῦμεν εὐλόγως ὅτι τό Πάνσεπτον Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον θά ἐπετύγχανε τῶν προσδοκιῶν Του καί θά ἐξεπλήρωνε οὐσιωδῶς τόν ὑπό τοῦ Θεοῦ ταχθέντα προορισμόν Του ὡς ἄλλωστε στήν πρώτη χιλιετία συνέβη διά τῶν ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων.

Μόνον ἡ παρουσία στόν Βόσπορο Ρωσικῶν πολεμικῶν πλοίων θά ἐξηνάγκαζε τήν ὑπερφίαλη ἰσλαμοκεντρική Τουρκία νά ἀπελευθερώση τό Σεπτό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο ἐκ τῶν γαμψῶν ὀνύχων τῆς διιστορικῶς συνεχιζομένης Τουρκικῆς θηριωδίας. Ἐάν τό οἰκτρό λάθος τῆς Τσαρικῆς Ρωσίας πού δέν κατέλυσε τήν Ὀθωμανική Αὐτοκρατορία μέ τόν γνωστό Ρωσοτουρκικό πόλεμο καί δέν ἀπελευθέρωσε τήν Βασιλίδα τῶν πόλεων, δέν θεραπευθεῖ σήμερον μέ τήν τουλάχιστον ἀπελευθέρωση τοῦ Πανσέπτου Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ἡ ὅποια «εὐφυής» διπλωματία καί ἐκζήτηση βοηθείας ἀπό τούς διαχρονικούς ἐχθρούς τῆς ἀληθείας Παπικούς καί Προτεστάντες, Σιωνιστές καί διεθνιστές θά ἀποβαίνει ἐσαεί ἀλυσιτελεῖς καί ἀτελέσφορες.

Δέν ὑπάρχει νοήμων ἄνθρωπος πού νά πιστεύει ὅτι οἱ ἄσπονδοι φίλοι τοῦ Σεπτοῦ Κέντρου, Πρόεδρος τῶν ΗΠΑ, Ἀρχηγός τοῦ Βατικανοῦ, Καγκελάριος Μέρκελ, Πρόεδρος τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἐπιτροπῆς καί ἄλλοι ὁμοϊδεάται καί ὁμόφρονες δέν ἔχουν τήν δύναμη μέ ἕνα καί μόνο τηλεφώνημα στό θρασύδειλο Τουρκικό κράτος νά ἐπιβάλλουν τά αὐτονόητα καί τά ποδοπατούμενα ἀπό τήν Ἄγκυρα ἀνθρώπινα δικαιώματα. Ἑπομένως χρειάζεται ἀμέσως ἀλλαγή πλεύσεως καί ἐπανεκτίμησις καί ἐπανατοποθέτησις τῶν πραγμάτων, ὅπως οἱ Θεοφόροι Πατέρες μᾶς παρέδωσαν καί ὅπως ὁ ἀποκαλυφθείς Θεός διά τῶν Ἁγίων Του εντέλλεται.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ



+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ



http://agiosioannisotheologoskavalas.bl ... _3962.html
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οικουμενισμός - Πανθρησκεία”