Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

28
Πάντως,χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ κανένα,άλλωστε δεν χρειάζεται κάποιος την δική μου υπεράσπιση,καλύτερα να "κρίνουμε" κάποιον εκ του αποτελέσματος και οχι εκ του προοιμίου και εκ της λογικής μας.

Διαβάζοντας το κείμενο του μητροπολίτη απο την άλλη,προσωπικά καταλαβαίνω άλλα ,απο αυτά που αντιλαμβάνεται ο σχολιαστής.

Κανένας δεν είναι αλάνθαστος,ούτε και απαθής,αν ψάχνουμε κάτι τέτοιο σε ανθρώπους δεν θα τον βρούμε ποτέ.

Θα συμφωνήσω με τον Laptonas,καλύτερα πρωτα να προσευχηθούμε ο Θεός να φωτίζει εμάς και τους ιερείς,ώστε να τους στηρίζουμε ή προτρέπουμε και αυτοί να μας οδηγούν στην ορθό δρόμο.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

29
dominique έγραψε:Πάντως,χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ κανένα,άλλωστε δεν χρειάζεται κάποιος την δική μου υπεράσπιση,καλύτερα να "κρίνουμε" κάποιον εκ του αποτελέσματος και οχι εκ του προοιμίου και εκ της λογικής μας.

Διαβάζοντας το κείμενο του μητροπολίτη απο την άλλη,προσωπικά καταλαβαίνω άλλα ,απο αυτά που αντιλαμβάνεται ο σχολιαστής.

Κανένας δεν είναι αλάνθαστος,ούτε και απαθής,αν ψάχνουμε κάτι τέτοιο σε ανθρώπους δεν θα τον βρούμε ποτέ.

Θα συμφωνήσω με τον Laptonas,καλύτερα πρωτα να προσευχηθούμε ο Θεός να φωτίζει εμάς και τους ιερείς,ώστε να τους στηρίζουμε ή προτρέπουμε και αυτοί να μας οδηγούν στην ορθό δρόμο.
Απο αυτά που λές dominique, απο τη μία ''προσωπικά καταλαβαίνω άλλα'' και απο την άλλη ''κανείς δεν είναι αλάνθαστος'' δεν γίνεσαι αξιόπιστη. Εγείρεις την υποψία πως εδώ πας να καλύψεις τις ενωτικές βλέψεις του Κυρ.

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

30
Μιλούσα για το κείμενο του μητροπολίτου και τον σχολιασμό απο πάνω,που παρέθεσες εσυ,οχι για τον Κυρ.

Διαβάζοντας το κείμενο του μητροπολίτου,χωρίς να θέλω να τον υπερασπιστώ,αντιλαμβάνομαι να εννοεί άλλα απο αυτά που του προσάπτει ο σχολιαστής του κειμένου που παρέθεσες.


Θα σου πω κάτι που με εντυπωσιάζει,πολλές φορές βλέπω (θα χρησιμοποιήσω α πληθυντικό) να ξεψειρίζουμε την κάθε λέξη,που λέει ο οποιοσδήποτε και να λέμε γιατί το είπε έτσι,άρα κάτι καλύπτει,άρα κάτι υπονοεί,άρα είναι τέτοιος,άρα είναι αυτό και είμαστε τόσο σίγουροι πως η δική μας κρίση είναι σωστή ή ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τι θέλει να πει ο άλλος είναι σωστός και δεν κάνουμε κάποιο λάθος,που έχουμε αποφασίσει για κάθε πρόσωπο το τι είναι και του έχουμε βάλει και ταμπέλα.

Και δεν μιλαω για θέματα πίστεως,για να το διαχωρίσω.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

31
dominique έγραψε:Μιλούσα για το κείμενο του μητροπολίτου και τον σχολιασμό απο πάνω,που παρέθεσες εσυ,οχι για τον Κυρ.

Διαβάζοντας το κείμενο του μητροπολίτου,χωρίς να θέλω να τον υπερασπιστώ,αντιλαμβάνομαι να εννοεί άλλα απο αυτά που του προσάπτει ο σχολιαστής του κειμένου που παρέθεσες.


Θα σου πω κάτι που με εντυπωσιάζει,πολλές φορές βλέπω (θα χρησιμοποιήσω α πληθυντικό) να ξεψειρίζουμε την κάθε λέξη,που λέει ο οποιοσδήποτε και να λέμε γιατί το είπε έτσι,άρα κάτι καλύπτει,άρα κάτι υπονοεί,άρα είναι τέτοιος,άρα είναι αυτό και είμαστε τόσο σίγουροι πως η δική μας κρίση είναι σωστή ή ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τι θέλει να πει ο άλλος είναι σωστός και δεν κάνουμε κάποιο λάθος,που έχουμε αποφασίσει για κάθε πρόσωπο το τι είναι και του έχουμε βάλει και ταμπέλα.

Και δεν μιλαω για θέματα πίστεως,για να το διαχωρίσω.
''Απο αυτά που λές είπα'', όχι απο αυτά που λέει ο Κυρ!

Γιά τον τρόπο που σχολίασες το κείμενο είπα και εγώ, όχι για τον Κυρ.

Ο τρόπος που το κατάλαβες δεν ταίριαξε Α' με τον τρόπο που συζητούσες επι του θέματος με το Κυρ και Β' με την αντιφατικότητα του ιδίου του σχολίου σου!

Τις ''ταμπέλες'' οι ίδιοι μας τις βάζουμε για τον εαυτό μας, αλλά είναι τις μόδας και με πέραση να ρίχνουμε τις ευθύνες στους άλλους!!!

ΥΓ
Συνέχεια όταν βρείτε στρύμωγμα μαζί μου μου μπλοκάρεται το IP και αναγκάζομαι να μπαίνω με proxy.
Αποκλείστεμε απο το φόρουμ να τελειώνουμε!
aetos64 έγραψε:
dominique έγραψε:Πάντως,χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ κανένα,άλλωστε δεν χρειάζεται κάποιος την δική μου υπεράσπιση,καλύτερα να "κρίνουμε" κάποιον εκ του αποτελέσματος και οχι εκ του προοιμίου και εκ της λογικής μας.

Διαβάζοντας το κείμενο του μητροπολίτη απο την άλλη,προσωπικά καταλαβαίνω άλλα ,απο αυτά που αντιλαμβάνεται ο σχολιαστής.

Κανένας δεν είναι αλάνθαστος,ούτε και απαθής,αν ψάχνουμε κάτι τέτοιο σε ανθρώπους δεν θα τον βρούμε ποτέ.

Θα συμφωνήσω με τον Laptonas,καλύτερα πρωτα να προσευχηθούμε ο Θεός να φωτίζει εμάς και τους ιερείς,ώστε να τους στηρίζουμε ή προτρέπουμε και αυτοί να μας οδηγούν στην ορθό δρόμο.
Απο αυτά που λές dominique, απο τη μία ''προσωπικά καταλαβαίνω άλλα'' και απο την άλλη ''κανείς δεν είναι αλάνθαστος'' δεν γίνεσαι αξιόπιστη. Εγείρεις την υποψία πως εδώ πας να καλύψεις τις ενωτικές βλέψεις του Κυρ.

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

32
dominique έγραψε:.
Διαβάζοντας το κείμενο του μητροπολίτη απο την άλλη,προσωπικά καταλαβαίνω άλλα ,απο αυτά που αντιλαμβάνεται ο σχολιαστής.
Άν το δεί κανείς, πως δεν υπάρχουν άλλα, πράγματι σοβαρά πράγματα που πρέπει να ασχοληθεί η Εκκλησία, απο μία ένωση με τους σατανιστές Ιησουίτες, όπως είναι τα ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ, η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ και η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΙΜΝΙΟΥ, και θεωρεί πως όλα οδεύουν καλώς και δεν υπάρχει ο κίνδυνος απο τον Αντίχριστο ή να πέσουμε σε στημένη παγίδα της ανατολικής μεριάς, τότε εντάξει, πάω πάσο!

Προσωπικά διακρίνω και μία κλήση προς την αριστερά: :shock:

Ἐάν ἀντί αὐτῆς τῆς ἐξόχως ἀποτυχημένης προσεγγίσεως τῶν ζητημάτων, ἐπιδιώκετο ἡ ἀξιοποίησις τοῦ Ρωσικοῦ παράγοντος παρά τόν ὅποιο ἀσφαλῶς ἀπαράδεκτο ἐθνοφυλετισμόν Του καί ἡ ἐνεργοποίησις παγκοσμίως τοῦ Ὀρθοδόξου πνευματικοῦ δυναμισμοῦ καί ἡ συστράτευσις χωρίς ἐνδοκοσμικές μεθοδεύσεις καί ἰδεολογικές ἀγκυλώσεις ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων δυνάμεων, φρονοῦμεν εὐλόγως ὅτι τό Πάνσεπτον Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον θά ἐπετύγχανε τῶν προσδοκιῶν Του καί θά ἐξεπλήρωνε οὐσιωδῶς τόν ὑπό τοῦ Θεοῦ ταχθέντα προορισμόν Του ὡς ἄλλωστε στήν πρώτη χιλιετία συνέβη διά τῶν ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων.

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

33
Συνέντευξη Σεβασμ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου στον εκδότη της εβδομαδιαίας εφημερίδος «Ο Εκκλησιολόγος» των Πατρών, κ. Αλέξανδρο Κολλιόπουλο.


Ἐρώτηση: Σεβασμιώτατε, ἄν συμφωνεῖτε, θά θέλαμε νά ξεκινήσουμε ἀπό τήν ἐπικαιρότητα.


Πολύς κόσμος ἀνησυχεῖ ὅτι ἐπίκειται ἕνωση τῆς Ὀρθό­δοξης Ἐκκλησίας μέ τούς Παπικούς χωρίς ὅρους καί προϋπο­θέσεις.


Σᾶς παρακαλοῦμε, ξεκαθαρίστε μας πότε καί πῶς εἶναι δυνατή ἡ ἕνωση μέ τούς Δυτικούς; Ὑπάρχουν, ἰσχύουν καί στό χῶρο τῆς Ἐκκλησίας οἱ «κόκκινες γραμμές», πού ἄν παραβια­σθοῦν, τότε ὁμιλοῦμε γιά προδοσία τῆς πίστεως;





Ἀπάντηση: Πάντοτε προσευχόμαστε στήν Ἐκκλησία γιά τήν ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν, ἰδίως γιά τήν «ἑνότητα τῆς πίστεως καί τήν κοινωνία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος». Μάλιστα στήν θεία Λειτουργία τοῦ Μεγάλου Βασιλείου, παρακαλοῦμε τόν Θεό ἀμέσως μετά τήν μεταβολή τοῦ ἄρτου καί τοῦ οἴνου σέ Σῶμα καί Αἷμα Χριστοῦ: «τούς ἐσκορπισμένους ἐπισυνάγαγε, τούς πεπλανη­μένους ἐπανάγαγε καί σύναψον τῇ ἁγίᾳ σου καθολικῇ καί ἀποστολικῇ Ἐκκλησίᾳ», δηλαδή προσευχόμαστε νά ἐπιστρέψουν οἱ πεπλανημένοι στήν Ἐκκλησία. Δέν εἶναι δυνατόν νά προσευχόμαστε μέ αὐτά τά λόγια στήν θεία Λειτουρ­γία καί στήν πράξη νά ἐπιδιώκουμε τήν ἕνωση χωρίς ὅρους καί προϋποθέσεις, χωρίς νά ἀντιμετωπισθοῦν τά δογματικά θέματα. Τό lex orandi συνδέεται στενά μέ τό lex credendi.


Ὁ Γέροντας Σωφρόνιος τοῦ Ἔσσεξ μοῦ ἔλεγε ὅτι ὅποιος κάνει λόγο γιά «ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν» χωρίς νά τηροῦνται οἱ βασικές ὀρθόδοξες καί ἐκκλησιολογικές προϋποθέσεις, δηλαδή ἡ τήρηση τῶν δογμάτων, αὐτός δέν γνωρίζει οὔτε τό ὕψος τῆς ὀρθοδόξου θεολογίας, πού εἶναι ἡ θέωση, οὔτε τό βάθος στό ὁποῖο ἔφθασαν ὁ Παπισμός καί οἱ Προτεστάντες μέ τήν ἀπομάκρυνσή τους ἀπό τήν θεολογία τῶν Προφητῶν, τῶν Ἀπο­στόλων καί τῶν Πατέρων, ἀπό τήν Ἀποκάλυψη αὐτοῦ τοῦ Ἴδιου τοῦ Χριστοῦ, τοῦ ἀσάρκου καί σεσαρκωμένου Λόγου.


Ἔτσι, ἄν δέν ἀντιμετωπισθῆ θεολογικά ἡ αἵρεση τοῦ actus purus, δηλαδή ἡ αἱρετική ἄποψη ὅτι στόν Θεό ταυτίζεται ἡ ἄκτιστη οὐσία μέ τήν ἄκτιστη ἐνέργεια, ὁπότε ὁ Θεός ἔρχεται σέ ἐπικοινωνία μέ τήν κτίση καί τόν ἄνθρωπο μέ κτιστές ἐνέργειες, δέν μπορεῖ νά γίνη λόγος γιά τήν λεγομένη «ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν». Ἀπό τήν αἵρεση αὐτή προέρχονται ὅλες οἱ ἄλλες αἱρέσεις, μεταξύ τῶν ὁποίων τό filioque, τό ἀλάθητο καί τό πρωτεῖο τοῦ Πάπα κ.ἄ.

http://aktines.blogspot.gr/2014/12/blog-post_487.html

Re: Εἶναι δυνατὴ ἡ ἔνωσις ὁρθοδόξων καὶ παπικῶν ;

34
Τι καρπούς στην ενότητα της χριστιανοσύνης, νομίζετε ότι θα μπορούσαν να αποδώσουν οι προσπάθειες προσέγγισης μεταξύ Ρωμαιοκαθολικών και Ορθοδόξων;


Ο Κύριος και Θεός μας Ιησούς Χριστός, προ του Πάθους του, εζήτησε και προσευχήθηκε οι μαθηταί του, αλλά και όλοι οι Χριστιανοί, να μείνουν ηνωμένοι. ‘Ίνα πάντες εν ώσι, καθώς συ πάτερ εν εμοί καγώ εν σοί, ίνα και αυτοί εν ημίν εν ώσιν, ίνα ο κόσμος πιστεύση ότι συ με απέστειλας» (Ιωάν. Ιζ, 21). Πόθος της Εκκλησίας είναι να είναι οι Χριστιανοί ηνωμένοι και γι΄π αυτό σε κάθε Θεία Λειτουργία προσευχόμαστε «υπέρ της των πάντων ενώσεως». Ναι, να είναι ηνωμένοι οι Χριστιανοί , αλλά όταν ζουν την αλήθεια του Χριστού ακαινοτόμητη, ανόθευτη και απαραβίαστη. Όλοι θέλουμε και πρέπει να θέλουμε την αγάπη και την ενότητα, ‘εν αληθεία΄’ όμως. Δυστυχώς , οι Ρωμαιοκαθολικοί, δηλαδή οι Παπικοί, δεν έχουν και δεν ζουν την ορθόδοξο αλήθεια. Ο Πάπας έχει πέσει σε αίρεση και πολλές είναι οι παπικές αιρετικές δοξασίες. Το Πρωτείο και μάλιστα το αλάθητό του τον κάνει κοσμικό άρχοντα και όχι διάκονο και μιμητή του Εσταυρωμένου Ιησού Χριστού.

Η Παπική, λεγόμενη Εκκλησία, δεν είναι καν Εκκλησία αλλά ένας εκκλησιαστικός οργανισμός και αίρεση.

Πως έτσι θα ενωθεί η Ορθόδοξος Μια Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία;

Με την αίρεση;

Αν ο Πάπας και οι ακόλουθοί του αρνηθούν την αίρεση, μετανοήσουν και επιστρέψουν στους κόλπους της μίας και μόνης εν κόσμω Εκκλησίας της Ορθοδοξίας , τότε ευχαρίστως να τους δεχθεί η Εκκλησία μας.

Χωρίς τη μετανοιά τους και την απομάκρυνση των αιρετικών δοξασιών τους, δεν είναι ποτέ δυνατή η ένωσις και φυσικά οι καρποί της ενότητας.

Δεν είναι μια άλλη Εκκλησία ο Παπισμός, αλλά αποσχισμένη και αιρετική. Λέγεται Εκκλησία. Είναι ξένη από την αλήθεια και τη Θεία Χάρη που αγιάζει και σώζει. Τους αγαπούμε τους Παπικούς ως πρόσωπα, αλλά ως αμετανόητους δεν πρέπει να τους δεχθούμε στους κόλπους της αμωμήτου πίστεως και της Εκκλησίας μας.



Συνέντευξη του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά στη δημοσιογράφο Μαρία Μπραουδάκη για το ένθετο «Ορθοδοξία και Ελλάδα» της εφημερίδας «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ», Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

http://aktines.blogspot.gr/2014/12/blog-post_982.html
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οικουμενισμός - Πανθρησκεία”