Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;

64
LAPTONAS έγραψε:
aetos64 έγραψε:Σίγουρα πιστεύω πως έχουν αλλοιωθεί οι αγιορείτες αλλά αυτοί δεν είναι η επίσημη εκκλησία όπως νομίζει η συντριπτική πλειοψηφία.
Η συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού αναγνωρίζει νομίζω ότι το Άγιο Όρος, Οι Αγιορείτες, ιερείς, μοναχοί και πιστοί σε ολόκληρη την Ελλάδα ανήκουν στην επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος...

Αυτό που ίσως δεν γνωρίζει είναι ο αγώνας που κάνουν όλοι αυτοί. Εκεί είναι χρέος όλων εμάς να υπάρχει ενημέρωση σχετικά με το τι αγώνας γίνετε.
Λάπτονα, και το Άγιο Όρος αποτελεί μία κοινωνία με όλα τα χαρακτηριστικά όπως όλες τις άλλες.
Καί στο άγιο όρος μόνο η μονή Εσφηγμένου έχει κόψει την μνημόνευση του Πατριάρχη, και πως δεν έχει πέσει και αυτή η μονή σε άλλες κακοδοξίες και αυτό αμφίβολο είναι.
Καί το άγιο όρος έχει περιέλθει υπό μασονικό έλεγχο καί επιρροή.
Δες και την σχετική ανάρτησή μου εδώ: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 309#p70309

Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;

65
εαν μου επιτρεπεται να διατυπωσω και εγω την δικη μου αποψη,

η κρατουσα συνοδος της Ελλαδος βεβαιως και ειναι εντος Οικουμενισμου, αλλα εντος αυτης υπαρχουν αντιδρασεις.

σιγουρα, καλες οι αντιδρασεις, ομως θα πρεπει απο τις αντιδρασεις να προχωρησουν σε αυτο που οριζει η Ορθοδοξη Εκκλησια για τις περιπτωσεις αυτες, οπου ειναι η αποτειχιση.
βεβαιως, καταλαβαινω πως γινεται μια οικονομια για να περισωθει οτι ειναι δυνατον, αλλα μεχρι ποτε ;

η απαντηση απο τους αντιδρωντες ειναι, μεχρι την "πανορθοδοξη" συνοδο που ετοιμαζουν. καλως λοιπον..

ομως, υστερως αυτης, δικαιολογια δεν υπαρχει για κανεναν.
υστερως αυτης, και αναλογως βεβαιως εαν θα αποκυρηξει Δογματικα πλεον τον Οικουμενισμο η οχι και αν αναγνωρισει τις αποφασεις των Οικουμενικων συνοδων, τοτε οποιος παραμεινει εντος της κρατουσης αυτης συνοδου, ειναι απολυτως αιρετικος.

θα μου πεις, σημερα δεν ειναι;
συμφωνα με τους Ιερους κανονες, βεβαιως και ειναι.
αλλα, ειπαμε, προσωπικα καταννοω εν μερη την οικονομια που ανακαλουν ορισμενοι.

οσοι λοιπον την ανακαλουν, θα κριθουν εντος ολιγου.

Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;

66
aetos64 έγραψε: Λάπτονα, και το Άγιο Όρος αποτελεί μία κοινωνία με όλα τα χαρακτηριστικά όπως όλες τις άλλες.
και τι θες να πεις με αυτό ;
aetos64 έγραψε: Καί στο άγιο όρος μόνο η μονή Εσφηγμένου έχει κόψει την μνημόνευση του Πατριάρχη
Μόνο η Εσφιγμένου έχει αποτειχιστεί αλλά δεν είναι η μόνη που αγωνίζεται.
aetos64 έγραψε: , και πως δεν έχει πέσει και αυτή η μονή σε άλλες κακοδοξίες και αυτό αμφίβολο είναι.
Αυτό είναι δεδομένο για όσους απομακρύνονται από την εκκλησία.
aetos64 έγραψε: Καί το άγιο όρος έχει περιέλθει υπό μασονικό έλεγχο καί επιρροή.
Παράδειγμα ;
aetos64 έγραψε: Δες και την σχετική ανάρτησή μου εδώ: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 309#p70309
Ότι ο Νίκωνας είναι επιβλαβής ; :0307
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;

67
sarotos έγραψε:εαν μου επιτρεπεται να διατυπωσω και εγω την δικη μου αποψη,

η κρατουσα συνοδος της Ελλαδος βεβαιως και ειναι εντος Οικουμενισμου, αλλα εντος αυτης υπαρχουν αντιδρασεις.

σιγουρα, καλες οι αντιδρασεις, ομως θα πρεπει απο τις αντιδρασεις να προχωρησουν σε αυτο που οριζει η Ορθοδοξη Εκκλησια για τις περιπτωσεις αυτες, οπου ειναι η αποτειχιση.
βεβαιως, καταλαβαινω πως γινεται μια οικονομια για να περισωθει οτι ειναι δυνατον, αλλα μεχρι ποτε ;

η απαντηση απο τους αντιδρωντες ειναι, μεχρι την "πανορθοδοξη" συνοδο που ετοιμαζουν. καλως λοιπον..

ομως, υστερως αυτης, δικαιολογια δεν υπαρχει για κανεναν.
υστερως αυτης, και αναλογως βεβαιως εαν θα αποκυρηξει Δογματικα πλεον τον Οικουμενισμο η οχι και αν αναγνωρισει τις αποφασεις των Οικουμενικων συνοδων, τοτε οποιος παραμεινει εντος της κρατουσης αυτης συνοδου, ειναι απολυτως αιρετικος.

θα μου πεις, σημερα δεν ειναι;
συμφωνα με τους Ιερους κανονες, βεβαιως και ειναι.
αλλα, ειπαμε, προσωπικα καταννοω εν μερη την οικονομια που ανακαλουν ορισμενοι.

οσοι λοιπον την ανακαλουν, θα κριθουν εντος ολιγου.
Αν στη Σύνοδο η εκκλησία αποδεχθεί τον Οικουμενισμό ως μη αίρεση τότε οπως ακριβώς διεκόπει το μνημόσυνο στον Αθηναγόρα έτσι θα διεκοπεί και στον Βαρθολομαίο και τότε θα αποδειχθεί ότι τα αισθητήρια όργανα της εκκλησίας είναι ακόμα λειτουργικά.

Αν δεν διεκοπεί το μνημόσυνο τότε θα συμφωνήσω κι εγώ ότι η εκκλησία της Ελλάδος βρίσκεται σε πλάνη ολοκληρωτικά. Τότε δεν θα χωράει αμφιβολία καθώς η ίδια η εκκλησία θα έχει αποδεχθεί αυτό το οποίο είπαμε εξ αρχής ότι είναι αίρεση.

Ας περιμένουμε λοιπόν και θα δούμε. Ωστόσο ο αγώνας συνεχίζεται.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;

69
Ξεχνάτε όμως οτι το 1920 (αιρετική εγκύκλιος 1920) έλεγαν το παρακάτω Οικουμενιστικό μήνυμα ΓΡΑΠΤΩΣ (ΠΡΙΝ ΔΙΑΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ 1924 διαμέσω της ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ τους οι ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ).

"Θεωρούμε Εκκλησίες και Συγκληρονόμους της Βασιλείας του Θεού τα άλλα δόγματα (δηλαδή τις αιρέσεις) και για αυτό θα αλλάξουμε το ημερολόγιο για να συνεορτάζουμε με όλους αυτούς, θα ιδρύσουμε τα Παγκόσμια Συμβούλια Εκκλησιών, θα ανταλλάσουμε φοιτητές με τους αιρετικούς στις θεολογικές σχολές...κλπ"....

και το 1924 κάνανε ΣΧΙΣΜΑ με την ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΤΟΥΣ....(την ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ του ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ)

Αντικανονικά και δια της βίας, ΠΑΡΑΚΟΥΟΝΤΑΣ σε Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους....με ΛΗΣΤΡΙΚΗ "ΣΥΝΟΔΟ" το αλλάξανε το ημερολόγιο, ιδρύσανε στην συνέχεια τα Παγκόσμια Συμβούλεια Εκκλησιών, κάνανε "Άρσεις Αναθεμάτων" (άρσεις ακοινωνησίας), αναγνωρίσεις μυστηρίων των μονοφυσιτών...και λοιπά γνωστά...


Όσοι νομίζετε οτι ο Νεοημερολογιτισμός είναι δήθεν κάτι διαφορετικό από τον Οικουμενισμό, πλανάστε οικτρά διότι το σχίσμα - η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ του Νεοημερολογιτισμύ ήταν η ΑΡΧΗ, το ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ για τα χάλια που βλέπετε σήμερα...!!!

Ανυπακοή στην Εκκλησία και τις γραπτές και άγραφες παραδόσεις, ανυπακοή στους Πατέρες, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΣΧΙΣΜΑ = Το χάλι που βιώνετε ΣΗΜΕΡΑ....!!! Οι ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ και όσοι έχουν ΚΟΙΝΩΝΙΑ (Εκκλησιαστική) με τους ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ (τους Ακοινώνητους) είναι ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ από την ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού (αναθεματισμένοι) από τους Πατέρες και τις Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους...!!!

"Κάποιοι" είναι στον ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ (εκτός Εκκλησίας) και όταν λέμε "Εκκλησία" ΔΕΝ εννοούμε το ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ του Νέου Ημερολογίου αλλά όσους ΔΕΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΑΝ και παρέμειναν ΕΝΤΟΣ της ΜΙΑΣ Εκκλησίας ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ/ΘΕΟΥ και ΕΠΑΨΑΝ ΚΑΘΕ Εκκλησιαστική ΚΟΙΝΩΝΙΑ με όσους είναι σχισματικοί ή αιρετικοί ή όσους έχουν ΕΜΕΣΑ κοινωνία με κάποιους από αυτούς (αυτό είναι το ΣΩΣΤΟ και ας είναι ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ πλέον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ....δεν την νοιάζει την Εκκλησία αυτό την νοιάζει να διατηρήσει ΟΡΘΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ και να ΜΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΕΙ).

Η Εκκλησία ΔΕΝ είναι προτεκτοράτο του παπαδαριού που ΠΡΟΔΩΣΑΝ την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ το 1924. Ούτε τα κτίρια ούτε οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ Αρχιερείς και ιερείς (και λαϊκοί) του Νέου Ημερολογίου και όσων έχουν ΚΟΙΝΩΝΙΑ με όλους αυτούς.

Στην ΜΙΑ Εκκλησία ΑΝΗΚΟΥΝ (είναι μέλη της) όσοι τηρούν τις παραδόσεις και ΔΕΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΑΝ αλλά ΟΥΤΕ και ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τους ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ (και ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ από τους ΠΑΤΕΡΕΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ).
Δηλαδή στην ΜΙΑ Εκκλησία του Χριστού ΑΝΗΚΟΥΝ ΜΟΝΟ όσοι είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ...!!! (και φυσικά όσοι έχουν ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ως προς τους ΙΕΡΕΙΣ και είναι χειροτονημένοι από ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ προκατόχους τους)

Ορθόδοξοι είναι όσοι ΔΕΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΝ και όσοι ΤΗΡΟΥΝ και ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ, όσοι κάνουν ΥΠΑΚΟΗ στους Πατέρες και στις Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους, όσοι ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ - ΟΛΑ από όσα απαρτίζουν την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ (ΟΛΑ ΟΜΩΣ, όχι ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ όσα τους συμφέρει) και ταυτόχρονα ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ και ΟΛΑ (όλα όμως) όσα ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.....

...και ΔΕΝ είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ οι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ και οι ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ...όπως οι σχισματικοί ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ...!!!!

Δεν υπάρχει "Ορθόδοξος Οικουμενιστής" και "Ορθόδοξος ΑΝΤΙ-Οικουμενιστής".

Μόνο "Ορθόδοξος" και "ΜΗ Ορθόδοξος"...!!!

Η κάποιος είναι σε κοινωνία με το φως ή με το σκότος και το ψεύδος.

Ή κάποιος έχει ΚΑΘΑΡΟ το νερό που πίνει ή μέσω συγκοινωνούντων δοχείων έχει ΜΟΛΥΣΜΕΝΟ νερό.

Ή κάποιος ακολουθεί τις ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ή είναι ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ...(και αναθεματισμένος όπως είδαμε σε άλλα Thread από τους Πατέρες - βλέπε ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ του 1848 για τα αναθέματα κατά των ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ (ακόμη και όσων απλώς ΣΚΕΦΤΟΥΝ να καινοτομήσουν)).

Και τα δυο μαζί ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
Δεν γίνεται κάποιος να είναι ΚΑΙ Ορθόδοξος αλλά ΚΑΙ Καινοτόμος ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

Ούτε ΕΝΤΟΣ Εκκλησίας και ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ...

Ούτε ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ, ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ή ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ (Εκτός Εκκλησίας ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ)...αλλά και ΑΓΙΟΣ Ταυτόχρονα...

Ούτε ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ / ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και με ΙΕΡΟΣΥΝΗ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ...

Ούτε Αιρετικός και με ΈΓΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ / Αποστολική Διαδοχή ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

Ούτε ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ και με ΕΓΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ / Αποστολική Διαδοχή ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ...

Ξυπνάτε παιδιά...
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;

70
sarotos έγραψε:εις αναμονη λοιπον...
Αυτό ακριβώς.
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 9&start=18

Ευχαριστώ για όλες τις τοποθετήσεις σας.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Σχόλια εις την στάση του Πατριάρχου από τα μέλη της Εκκλησίας της Ελλάδος..

71
Σε αυτό το θέμα ας δούμε το τρόπο με τον οποίο μέλη της Ορθόδοξης εκκλησίας της Ελλάδος αντιμετωπίζουν τις κινήσεις του Πατριάρχου Βαρθολομαίου σχετικά με τις Οικουμενιστικές κινήσεις.

Ξεκινάμε λοιπόν με την ακόλουθη πηγή :

Πηγή (αρχικό κείμενο) : http://www.impantokratoros.gr/dat/stora ... KRATOR.pdf


Δανείζομαι λοιπόν τη εισαγωγή :
Ἡ παρακάτω παρουσίαση βασίζεται σέ μιά κριτική πού ἄσκησαν οἱ Ἁ γιορεῖτες Πατέρες ( Φεβρουάριος 2007) γιά τή συμμετοχή τῶν Ὀρθοδόξων γενικῶς στό « Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν », ( Π . Σ . Ε .) ὡς Ὑπόμνημα τῆς « Ἐπί τῶν Δογμάτων Ἱεροκοινοτικῆς Ἐπιτροπῆς » . Μέσα σ ’ αὐτό , καταπολεμοῦνται κυρίως ὅσα ὑπεγράφησαν στήν Θ ́ Γενική Συνελεύση τοῦ Π . Σ . Ε . στό Porto Alegre τῆς Βραζιλίας τό Φεβρουάριο τοῦ 2006, σάν πιό τελευταῖος ( καί πιό ὀδυνηρός ) « καρπός » τοῦ Π . Σ . Ε .
και παρακάτω :
Δέν θά σχολιάσουμε πολλά , διότι θά γίνουν τά ἐπί μέρους σχόλια παρακάτω· παρακαλοῦμε μόνον νά γίνουν ἀντιληπτά ἀπό τούς ἀναγνῶστες δύο π ράγματα : ( α ) τό βάρος ἀπωλείας τῶν ψυχῶν ὀρθοδόξων καί ἑτεροδόξων , τό ὁποῖο προέρχεται ἀπό τήν ὑπογραφή αἱρετικῶν κειμένων ἀπό Ὀρθοδόξους . Ὅσοι στό μέλλον θά διαβάζουν κείμενα αἱρετικά ὑπογεγραμμένα ἀπό Ὀρθοδόξο υς Κληρικούς ἤ ἄλλους ἀντιπροσώπους , θά ὑφίστανται τή βλαβερώτατη ἐπίδραση τῆς πεποιθήσεως , ὅτι ἡ Ὀρθοδοξία ταυτίζεται μέ τίς αἱρετικές πλάνες καί ὅτι δέν πιστεύει γιά τόν ἑαυτό της κάτι ἀνώτερο ἀπό τίς ἑτερόδοξες κοιν ότητες· ( β ) τό βάρος μιᾶς ὑπογραφῆς καθ ’ ἑαυτήν· ἡ ὑπογραφή ( ὡς « χαρακτήρ » μιᾶς ὑποστάσεως , ἑνός προσώπου ) ἐπέχει τή θέση τοῦ ὑπογράφοντος , ὡς εἰκόνα του . Διά τοῦτο ὅσοι στούς ἀρχαίους δι ωγμούς ἀρνοῦνταν τόν Χριστόν ἐγ γράφως , ὑπογράφοντας κάποιον σχετικό λίβελλο , γιά νά ἀποφύγουν τό μαρτύριο , θεωρούνταν « πεπτωκότες » (« lapsi ») μέ τήν ἰδιαίτερη ὀνομασία « λιβελλοφόροι » (« libellatici »). Συνειδητοποιώντας τοῦτο , οἱ προδώσαντες τήν ὁμολογία τῆς ἀληθείας στή σύνοδο Φερράρας‐Φλωρεντίας (1438 μ . Χ .) ὅταν ἐπέστρεψαν στήνΒασιλεύουσα μετενόησαν πικρῶς γιά τήν ὑπογραφή τους . Παραθέτουμε δύο κείμενα σχετικά μέ τά ὡς ἄνω δύο σημεῖα .
και ποιούς εννοούν Ορθόδοξους που υπογράφουν ;


Σχολιάζουν λοιπόν παρακάτω οι Αγιορείτες τη δήλωση του Πατριάρχου Βαρθολομαίου :
«Ἀπηλλαγμένοι λοιπόν τῶν ἀγκυλώσεων τοῦ παρελθόντος καί ἀποφασισμένοι νά παρα μείνωμεν ἡνωμένοι καί νά ἐργασθῶμεν ἀπό κοινοῦ, ἐθέσαμεν, πρό δύο ἐτῶν, κατά τήν διάρκειαν τῆς Θ ́ Συνελεύσεως ἐν Porto Alegre Βραζιλίας , τάς βάσεις μιᾶς νέας περιόδου εἰς τήν ζωήν τοῦ Συμβουλίου, λαμβάνοντες ὑπ’ ὄψιν τό σημερινόν πλαί σιον τῶν διεκκλησια στικῶν σχέσεων, ὡς καί τάς σημειωθείσας εἰς τόν οἰκουμενικόν χῶρον σταδιακάς ἀλλαγάς. Χαίρομεν, διότι εἰς τό ἐπίκεντρον τῶν δραστηριοτήτων τοῦ Συμβουλίου εὑρίσκεται πάντοτε τό ὅραμα τῶν ἐν αὐτ ῷ δραστηριοποιουμένων Ἐκκλησιῶν, διά τήν ἐπίτευξιν, τῇ χάριτ ι τοῦ Θεοῦ, τῆς ἑνότητος ἐν τῇ αὐτῇ πίστει καί πέριξ τῆς αὐτῆς Εὐχαριστιακῆς Τραπέζης».

Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαῖος

Τονίζουν οι Αγιορείτες το "τάς βάσεις μιᾶς νέας περιόδου" για να δείξουν την παρουσία της Νέας Εποχής-Νέας Τάξης Πραγμάτων στο λόγο του Πατριάρχου.

Και συμπληρώνουν παρακάτω :
Φυσικῶς ἡ Ὀρθόδοξη Θεολογία ( ἔξω ἀπό τίς δηλώσεις τοῦ Porto Alegre ) ταυτίζει ἀντιθέτως τά ὅρια τῆς Ἐκκλησίας μόνον μέ τά ὅρια τῆς Ὀρθοδοξίας· ὅποιος εἶναι ἐκτός Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας , εἶναι ἐκτός Ἐκκλησίας ! Ἡ ποικιλία τῶν χαρισμάτων πού ἀναφέρει ὁ Ἅγιος Ἀπόστολος Παῦλος ( Α ́ Κορινθίους 12, 4 ἑ . ) ἑρμηνεύεται ἀπό τό Π . Σ . Ε . στό Porto Alegre καί ὡς ποικιλία δογμάτων ( ἐφ ’ ὅσον μόνον περί τοιαύτης διαφορᾶς πρόκειται μεταξύ τῶν μελῶν τοῦ Π . Σ . Ε .) καί παρορᾶται ἡ διαπίστωση τοῦ Ἀποστόλου Παύλου « εἷς Κύριος , μία Πίστις , ἕν Βάπτισμα » ( Πρός Ἐφεσίους 4, 5 ) .


Δείχνουν λοιπόν οι Αγιορείτες ότι υπάρχει πλήρης αντίθεση της Ορθόδοξης Παράδοσης και των θέσεων που υπογράφει ο Πατριάρχης. Διαφωνούν ξεκάθαρα. Ολόκληρο το κείμενο εδώ : http://www.impantokratoros.gr/dat/stora ... KRATOR.pdf
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Σχόλια εις την στάση του Πατριάρχου από τα μέλη της Εκκλησίας της Ελλάδος..

72
Πάμε να δούμε πως αντιμετωπίζει τον Οικουμενισμό η μονή Κουτλουμουσίου του Αγίου Όρους :
Μονή Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους, Επιστολή – υπογραφή της «Ομολογίας Πίστεως»


Μονή Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους, Επιστολή - υπογραφή της «Ομολογίας Πίστεως»

Αρχική σελίδα \ Θεματικές κατηγορίες \ Οικουμενισμός \ Ομολογία πίστεως κατά του Οικουμενισμού \ Μονή Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους, Επιστολή – υπογραφή της «Ομολογίας Πίστεως»

Μονή Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους, Επιστολή – υπογραφή της «Ομολογίας Πίστεως»

Μονή Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους, Επιστολή – υπογραφή της «Ομολογίας Πίστεως»



Μονή Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους, Επιστολή – υπογραφή της «Ομολογίας Πίστεως»

πηγή: "Θεοδρομία", Απρίλιος - Ιούνιος 2009, σελ. 209-210
ΙΕΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΣΤΑΥΡΟΠΗΓΙΑΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ
ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΚΟΥΤΛΟΥΜΟΥΣΙΟΥ
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
ΑΘΩ
Εν Αγίω Όρει τη 29.5/11.6.2009

Αριθ. πρωτ. 63


Προς
την Σύναξιν Ορθοδόξων
Κληρικών και Μοναχών
Εις Θεσσαλονίκην
Σεβαστοί και αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί καί συλλειτουργοί,

Διά του παρόντος ημετέρου ιεροσφραγίστου και ενυπογράφου μοναστηριακού Γράμματος προαγόμεθα, πρώτον, εκφράσαι τας ευχαριστίας ημών τόσον δια τας στηρικτικάς ευχάς Σας εφ' εορταίς της Θείας Αναστάσεως και Αναλήψεως του Δεσπότου ημών Ιησού όσον και δια την από 31(ν.ή.) 5.2009 αυτάς και πάντα τα υπόλοιπα περιέχουσαν επιστολήν της καθ' Υμάς Συνάξεως.
Είτα ερχόμεθα ενημερώσαι Υμάς ότι η ανωτέρω επιστολή Σας και το συνημμένον αυτή κείμενον, το προκύψαν εκ τε της Υμετέρας ευλόγου καί ευλογημένης ανησυχίας και της πλήρους συνέσεως και συναισθήσεως ευθύνης Υμετέρας βουλής, ίνα διεγείρητε τας των Ορθοδόξων συνειδήσεις ενώπιον του εν τω πλαισίω του Οικουμενισμού επιζημίου λαμβάνοντος εντάσεως φαινομένου της μεθ' ετεροδόξων και αλλοδόξων θρησκευτικών σχημάτων λατρευτικής επικοινωνίας και συμπράξεως μερίδος τινός του συγχρόνου Ορθοδόξου Σώματος, το υφ' Υμών προσφυώς τιτλοφορηθέν «Ομολογία Πίστεως Κατά του Οικουμενισμού», εύρον ημάς απολύτως σύμφωνους ως προς τον περιεχόμενον προβληματισμόν και έθεσαν ημάς ανεπιφυλάκτως παρά το πλευρόν Υμών.
Όθεν η Γεροντική Σύναξις της Ιεράς ημών Μονής απεφάσισεν ομοφώνως, όπως η εν λόγω Ομολογία συνυπογραφή και υφ' ημών.

Επί δε τούτοις συγχαίροντες Υμίν και ευχόμενοι, όπως το κατ' αυτάς εορταζόμενον Πανάγιον Πνεύμα κραταιώση Υμάς εις την διεξαγωγήν του προκειμένου αγώνος στέφων τούτον δια των νικοποιών Αυτού ευλογιών, διατελούμεν μετά πολλής της εν Κυρίω και Θεώ Ιησού αγάπης και φιλαδελφίας.


Ο Καθηγούμενος του Ιερού Κοινοβίου του Κουτλουμουσίου
Αρχιμ. Χριστόδουλος και οι συν εμοί εν Χω αδελφοί
http://www.impantokratoros.gr/D939ECF9.el.aspx

Τι μας λένε λοιπόν από την μονή Κουτλουμουσίου; διεγείρητε τας των Ορθοδόξων συνειδήσεις ενώπιον του εν τω πλαισίω του Οικουμενισμού επιζημίου λαμβάνοντος εντάσεως φαινομένου

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να σχολιάσω ποιούς εννοεί Ο Καθηγούμενος του Ιερού Κοινοβίου του Κουτλουμουσίου
Αρχιμ. Χριστόδουλος όταν λέει : επιζημίου λαμβάνοντος εντάσεως φαινομένου της μεθ' ετεροδόξων και αλλοδόξων θρησκευτικών σχημάτων λατρευτικής επικοινωνίας και συμπράξεως μερίδος τινός του συγχρόνου Ορθοδόξου Σώματος. Η μερίδα που "συμπράτει" όλοι καταλαβαίνουμε ποια είναι.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Επιστροφή στο “Οικουμενισμός - Πανθρησκεία”