Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;

19
sarotos έγραψε:
πολλα ακομη που πρεπει να γινουν...
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 17&t=16384
Σαρωτέ (για να μην αλλοιώνεται το νόημα αυτού του θέματος) αν θες ρίξε μία γρήγορη ματιά στο θέμα εδώ για να απαντήσεις αν θες στο Γιώργο σχετικά με τα σημεία που πρέπει να συμβούν προτού δεχτούμε ότι βρισκόμαστε στα έτη του Αντίχριστου και πρόσθεσε το σημείο εκείνο που θεωρείς ότι δεν έχει ακόμα γίνει. :0607
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;

20
8 Οικουμενική έχει γίνει.

http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 78&t=11457

Οι Οικουμενικές σύνοδοι,έγιναν για να καταδικάσουν κάποια αίρεση,αμα κάνουν Οικουμενική ποια αίρεση θα καταδικάσουν;
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

21
dominique,
σαφως και 8η Οικουμενικη δεν εχει γίνει ακομα,και το ερωτημα είναι αν θα γίνει καθολου από την στιγμη που εισερχομαστε στα χρονια του Αντιχρίστου....Θα γινει παραλληλα με τον Αντίχριστο;Ισως είναι ένα σεναριο που δεν πρεπει να το αποκλεισουμε ελαφρα την καρδία.....

Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;

22
Σου λέω τι λέει η ιστορία,η ιστορία λέει οτι έγινε 8η Οικουμενική ασχέτως αν έχει αναγνωριστεί για διάφορους λόγους, στα πρακτικά της αναφέρεται ωστόσο ως Οικουμενική.

Βέβαια εδω έχω μια απορία,την οποία δεν έχω καταλάβει,αν και βγαίνουμε εκτός θέματος.
Ο χαρακτηρισμός μιας Συνόδου, ως Οικουμενικής γίνεται κατά βάση από μια επόμενη Οικουμενική Σύνοδο, απαραίτητη όμως θεωρείται η επικύρωση από το πλήρωμα της Εκκλησίας
Η 8η οικουμενική ,έχει επικυρώσει την 7η σύμφωνα με τα πρακτικά της.
Εφόσον κάποιοι λένε οτι δεν υπάρχει 8η,άρα η έβδομη δεν έχει επικυρωθεί,ωστόσο την συγκαταλέγουμε ως οικουμενική;



Αν επομένως γίνει Οικουμενική το 2016 θα πρέπει να αναγνωρίσει αναγκαστικά την 8η,η οποία καταδικάζει το φιλιοκβε και το πρωτείο.
Αρα συμφέρει να μην αναγνωρίσουνε την 8η.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;

23
dominique έγραψε:Σου λέω τι λέει η ιστορία,η ιστορία λέει οτι έγινε 8η Οικουμενική ασχέτως αν έχει αναγνωριστεί για διάφορους λόγους, στα πρακτικά της αναφέρεται ωστόσο ως Οικουμενική.

Βέβαια εδω έχω μια απορία,την οποία δεν έχω καταλάβει,αν και βγαίνουμε εκτός θέματος.
Ο χαρακτηρισμός μιας Συνόδου, ως Οικουμενικής γίνεται κατά βάση από μια επόμενη Οικουμενική Σύνοδο, απαραίτητη όμως θεωρείται η επικύρωση από το πλήρωμα της Εκκλησίας
Η 8η οικουμενική ,έχει επικυρώσει την 7η σύμφωνα με τα πρακτικά της.
Εφόσον κάποιοι λένε οτι δεν υπάρχει 8η,άρα η έβδομη δεν έχει επικυρωθεί,ωστόσο την συγκαταλέγουμε ως οικουμενική;

Αν επομένως γίνει Οικουμενική το 2016 θα πρέπει να αναγνωρίσει αναγκαστικά την 8η,η οποία καταδικάζει το φιλιοκβε και το πρωτείο.
Αρα συμφέρει να μην αναγνωρίσουνε την 8η.
1) υπάρχουν σήμερα Ορθόδοξοι που αυτοαποκαλούνται Εκκλησία των Επτά Οικουμενικών Συνόδων. Πολλοί (αδιάβαστοι) Ορθόδοξοι αγνοούν την Όγδοη και την Ένατη Οικουμενική Σύνοδο. Η Όγδοη Οικουμενική Σύνοδος το 879 απλά καταδίκασε αυτούς που "προσθέτουν" ή "αφαιρούν" από το Σύμβολο του 381 καθώς και όσους δεν αποδέχονται τη διδασκαλία περί Εικόνων της Έβδομης Οικουμενικής Συνόδου. Οι Φράγκοι που καταδικάζονται, προς το παρόν δεν αναφέρονται καθαρά, με σκοπό να τους δοθεί η ευκαιρία να αναθεωρήσουν.http://oodegr.co/oode/dogma/synodoi/synodoi1.htm

2) Επειδή έχω ρωτήσει ιερέα στη Κρήτη, στην Εκκλησία διαβάζουν τα εξής λόγια : Των επτά Οικουμενικών Συνόδων «μνήμην ποιούμεθα» και εορτάζομεν. Δεν διαβάζουν για εννιά οικουμενικές. Π.χ. στο διακόνημα.γρ αναφέρουν 7 http://www.diakonima.gr/2013/02/17/%CE% ... %BF%CE%B9/

3) Κριτήρια

Οικουμενική Σύνοδος, είναι εκείνη που:
1. Συγκλήθηκε από Αυτοκράτορα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας με οικουμενική (παν-Ρωμαϊκή) εμβέλεια, αλλά φυσικά και πανχριστιανική.
2. Οι αποφάσεις της έγιναν αποδεκτές από ολόκληρη την ανά τον κόσμο Ορθόδοξη Εκκλησία, διαχρονικά.
3. Αποφάσεις της διατυπώθηκαν από Θεούμενο.
4. Οι αποφάσεις της υπεγράφησαν από τα Ρωμαϊκά Πατριαρχεία.
5. Ασχολήθηκε με σημαντικά Θεολογικά ζητήματα.
Στη συνέχεια, θα κάνουμε μια περιληπτική γνωριμία με τις Οικουμενικές Συνόδους της Εκκλησίας, αφήνοντας αναλυτικότερες περιγραφές για άλλα ειδικότερα άρθρα.
1η Οικουμενική Σύνοδος: 325 μ.Χ. Νίκαια της Βιθυνίας. Συνεκλήθη από τον Μέγα Κωνσταντίνο. Έλαβαν μέρος 318 επίσκοποι. Ασχολήθηκε με τη βλασφημία του Αρείου ότι ο Υιός και Λόγος του Θεού είναι κτίσμα και όχι ομοούσιος του Πατρός. Κανόνισε και την ημερομηνία του εορτασμού του Πάσχα. Τότε άρχισε να γράφεται το Σύμβολο της Πίστης.
2η Οικουμενική Σύνοδος: 381 μ.Χ. Κωνσταντινούπολη. Συνεκλήθη από τον Μέγα Θεοδόσιο. Έλαβαν μέρος 150 Ορθόδοξοι επίσκοποι και 36 Μακεδονιανοί. Προήδρευσε ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως. Καταδίκασε και πάλι τον Άρειο, και την αίρεση του Μακεδονίου, ο οποίος δίδασκε ότι το Άγιο Πνεύμα είναι κτίσμα του Θεού, γι’ αυτό και ονομάστηκε “πνευματομάχος”.
3η Οικουμενική Συνόδος: 431 μ.Χ. Έφεσος. Συνεκλήθη από τον Θεοδόσιο τον Β΄. Δογμάτισε κατά του Νεστοριανισμού, στο Ναό της βασιλικής της Παναγίας με 200 επισκόπους. Καταδίκασε τον Νεστόριο επίσκοπο Κωνστ/πολης, και δογμάτισε ότι μπορεί η Παναγία να ονομάζεται και Θεοτόκος.
4η Οικουμενική Σύνοδος: 451 μ.Χ. Χαλκηδόνα της Μ. Ασίας με 630 επισκόπους. Συνεκλήθη από τον αυτοκράτορα Μαρκιανό και την αυτοκράτειρα Πουλχερία. Εκεί καταδικάστηκε ο Μονοφυσιτισμός.
5η Οικουμενική Σύνοδος: 5 Μαϊου ως 21 Ιουνίου του 553 μ.Χ., με 165 πατέρες. Συγκλήθηκε από τον αυτοκράτορα Ιουστινιανό και την αυτοκράτειρα Θεοδώρα. Καταδίκασε τον Ωριγενισμό, τον Νεστοριανισμό, κλπ αιρέσεις.
6η Οικουμενική Σύνοδος: 680 μ.Χ. Κωνσταντινούπολη. Συνεκλήθη από τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο Πωγωνάτο. Παραβρέθηκαν από 150 – 289 επίσκοποι. Καταδίκασε την αίρεση του Μονοθελητισμού. Η Σύνοδος αυτή διατύπωσε ότι ο Χριστός έχει και Θεία και ανθρώπινη θέληση, η οποία υποτάσσεται στη Θεία.
Πενθέκτη Οικουμενική Σύνοδος: 691 μ.Χ. Κωνσταντινούπολις. Συνεκλήθη από τον Ιουστινιανό τον Β΄ και έγινε «εν Τρούλλω του Παλατίου», οπότε ονομάσθηκε: «Εν Τρούλλω». Δεν ήταν ανεξάρτητη Σύνοδος, αλλά συστηματοποίησε και ολοκλήρωσε το έργο των δύο προηγουμένων Συνόδων, της 5ης και της 6ης, γι’ αυτό, αν και Οικουμενική, ονομάσθηκε: «Πενθέκτη», ως τμήμα εκείνων των Συνόδων, και δεν αριθμήθηκε ως ξεχωριστή Οικουμενική Σύνοδος.
7η Οικουμενική Σύνοδος: 787 μ.Χ. Νίκαια της Βιθυνίας, στο ναό της Αγίας Σοφίας. Συνεκλήθη από τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο και τη μητέρα του Ειρήνη την Αθηναία. Παρεβρέθηκαν 367 πατέρες. Στερέωσε και προφύλαξε τις εικόνες αναθεματίζοντας την εικονομαχία και καταδικάζοντας την ιδέα της σχηματοποίησης της αόρατης και άυλης Τριάδος. Εκεί εκφράσθηκε η θεολογία περί της εικονογράφησης του Χριστού και των Αγίων ως κάτι που είδαμε.
8η Οικουμενική Σύνοδος: 879-880 μ.Χ. Κωνσταντινούπολις. Συγκλήθηκε από τον αυτοκράτορα Βασίλειο τον Μακεδόνα. Ηγήθηκαν ο Ορθόδοξος τότε Πάπας της Ρώμης Ιωάννης Η΄ (872-882) και ο Πατριάρχης της Κων/πόλεως Νέας Ρώμης Μεγάλος Φωτιος (858-867, 877-886). Επεκύρωσε τις αποφάσεις της 7ης Οικουμενικής Συνόδου, και καταδίκασε το Φιλιόκβε, που μόλις τότε είχε αρχίσει να επιβάλλεται. [Kαταδίκασε τις αιρετικές Συνόδους του Καρλομάγνου στη Φραγκφούρτη (794) και το Άαχεν (809)].
9η Οικουμενική Σύνοδος: 1341 μ.Χ. Δογμάτισε για την άκτιστη Ουσία και την άκτιστη Ενέργεια του Θεού, καθώς επίσης και για τον Ησυχασμό, καταδικάζοντας τον αιρετικό Βαρλαάμ τον Καλαβρό. Έτσι η Σύνοδος αυτή ασχολήθηκε με θεολογικά ζητήματα, συγκλήθηκε από αυτοκράτορα, (Συνοδικός Τόμος του 1341) και συμμετείχε Θεούμενος (Άγ. Γρηγόριος ο Παλαμάς), και οι αποφάσεις της έγιναν δεκτές από ολόκληρη την Εκκλησία. Συνεπώς και η Σύνοδος αυτή έχει αξία Οικουμενικής Συνόδου.
http://agiostheologos.gr/arthro7.html

4) Η 8η και 9η πρέπει αναγκαστικά να μην αναγνωριστούν ώστε να επιτευχθεί ένωση εκκλησιών. Συμφέρει δηλαδή τη Δύση η μη αναγνώριση των 2 τελευταίων. Αν δεν αναγνωριστούν τότε η προσπάθεια του Παλαμά κατά του Βαλαάμ μηδενίζεται και ο Ησυχασμός χάνει το δίκιο του συνοδευόμενος και από υποτίμηση του Αγίου Όρους κτλ κτλ. Ταυτόχρονα δεν υπάρχουν οι φραγμοί που δημιουργούνται από το καταδικασμένο φιλοκβέ κτλ. Το 2016 εφόσον η Οικουμενική Σύνοδος ονομασθεί 8η αυτομάτως η Σύνοδος του Φωτίου θεωρείται άκυρη και δικαιώνεται ο Καρλομάγνος (Βασιλιάς των Φράγκων) με αποτέλεσμα να έχουμε το λεγόμενο "φράγκεμα" της Ορθοδοξίας.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;

24
Λάπτονα, μόνο που βάζεις το ερωτηματικό στο θέμα του οικουμενισμού, φτάνει για να καταλάβει κάποιος, έστω απο έξω απο την εκκλησία να έχει περάσει, που λέει ο λόγος, πως είσαι εκτός πραγμάτων!


Να τονίσω εδώ πως ο τίτλος τού θέματος δεν είναι δικός μου αλλά του Λάπτονα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aetos64 την 14 Ιαν 2015, 22:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

25
Και τι αραγε εστι ''Οικουμενισμος'';Πειτε το με δυο λογια.....

Re:

26
Γιώργος έγραψε:Και τι αραγε εστι ''Οικουμενισμος'';Πειτε το με δυο λογια.....
Δηλαδή, πράγματι δεν έχεις καταλάβει και εσύ ακόμα;;;;

27
Μεσες-ακρες,ξερω,αλλα θελω καποιος να το πει επιγραμματικα.....

Επιστροφή στο “Οικουμενισμός - Πανθρησκεία”