Ο πραγματικός σκοπός όμως είναι να ενωθεί ο κόσμος σε μία θρησκεία όπου θα προσκυνείται ο Αντίχριστος! Αυτοί πού έχουν ορίσει τι είναι οικουμενισμός είναι αυτοί πού ήδη προσκυνούν τον Αντίχριστο!Γιώργος έγραψε:Αφου δεν απαντατε,κοιταξτε λιγο τι λεει το Αντιαιρετικον Εγκολπιον:
''Οικουμενισμος είναι μια κινηση που διακηρυσσει ότι εχει ως σκοπο την ενοτητα του διαιρεμένου χριστιανικου κόσμου''(Ορθοδοξων,Καθολικων,Προτεσταντων)
http://www.egolpion.net/ecumenism.el.aspx
Και ρωταω τωρα εγω:Τι το κακο εχει,να ενωθει ο Χριστιανικος Κοσμος;Να γινουν ολοι Ορθοδοξοι;
38
Περιμενε,περιμενε,ο Οικουμενισμος αφορα ολες ανεξαιρέτως τις θρησκείες,ή μονο τις χριστιανικες;Γιατι το Εγκολπιο λεει μονο για τις χριστιανικες.....
Re:
39Εμένα ρωτάς, για μένα όλοι αυτοί που ισχυρίζονται αυτά είναι όλοι στο επάγγελμα ιερείς, τίποτα άλλο!Γιώργος έγραψε:Περιμενε,περιμενε,ο Οικουμενισμος αφορα ολες ανεξαιρέτως τις θρησκείες,ή μονο τις χριστιανικες;Γιατι το Εγκολπιο λεει μονο για τις χριστιανικες.....
Και απο αυτό που λές φαίνεται πως είναι ψεύτες!
40
αετε,δεν απαντας,ο Οικουμενισμος εχει σχεση με ολες τις θρησκείες του κοσμου;Αν όχι,γιατι την λες ''θρησκεια του Αντιχριστου'';;;Ο Αντίχριστος θα ενωσει ολες τις θρησκείες,οχι μονο τις χριστιανικες!
Re:
41Νομίζω πως είναι γνωστό πως συμπεριλαμβάνει όλες τις θρησκείες και όχι μόνο τις χριστιανικές.Γιώργος έγραψε:αετε,δεν απαντας,ο Οικουμενισμος εχει σχεση με ολες τις θρησκείες του κοσμου;Αν όχι,γιατι την λες ''θρησκεια του Αντιχριστου'';;;Ο Αντίχριστος θα ενωσει ολες τις θρησκείες,οχι μονο τις χριστιανικες!
Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;
42Φίλε μου όσοι με ξέρουν καταλαβαίνουν ότι θέτω το ερώτημα ρητορικά.aetos64 έγραψε:Λάπτονα, μόνο που βάζεις το ερωτηματικό στο θέμα του οικουμενισμού, φτάνει για να καταλάβει κάποιος, έστω απο έξω απο την εκκλησία να έχει περάσει, που λέει ο λόγος, πως είσαι εκτός πραγμάτων!
Να τονίσω εδώ πως ο τίτλος τού θέματος δεν είναι δικός μου αλλά του Λάπτονα.
Ασφαλώς δικός μου είναι ο τίτλος όπως και ο συντονισμός αφού ο λόγος που ξεκίνησα το θέμα ήταν για να το διερευνήσω.
Αν ήξερα εξ αρχής όλες τις απαντήσεις δεν θα το διερευνούσα, σωστά ;
Με αυτό το τρόπο όμως δίνεται επίσης η δυνατότητα σε όσους επίσης δε ξέρουν να παρακολουθήσουν τη συζήτηση και να θέσουν τα δικά τους ερωτήματα.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με αυτό που λέει ο Γιώργος, ο οποίος το έπιασε πολύ εύστοχα αφού κοίταξε πρώτα τον ορισμό :
ο Γιώργος έχει δίκιο, ο οικουμενισμός αφορά μόνο τις Χριστιανικές εκκλησίες.Γιώργος έγραψε:Αφου δεν απαντατε,κοιταξτε λιγο τι λεει το Αντιαιρετικον Εγκολπιον:
''Οικουμενισμος είναι μια κινηση που διακηρυσσει ότι εχει ως σκοπο την ενοτητα του διαιρεμένου χριστιανικου κόσμου''(Ορθοδοξων,Καθολικων,Προτεσταντων)
http://www.egolpion.net/ecumenism.el.aspx
Και ρωταω τωρα εγω:Τι το κακο εχει,να ενωθει ο Χριστιανικος Κοσμος;Να γινουν ολοι Ορθοδοξοι;
Ας το διασταυρώσουμε και με άλλη πηγή : http://www.impantokratoros.gr/ti_einai_ ... os.el.aspx
"Η Οικουμενική Κίνηση είναι η κίνηση προς ένωση των χριστιανικών ομολογιών – "εκκλησιών" μεταξύ τους"
Η κοινή γνώμη είναι ότι ο οικουμενισμός δεν περιλαμβάνει όλες τις θρησκείες αλλά μόνο τις χριστιανικές.aetos64 έγραψε: Νομίζω πως είναι γνωστό πως συμπεριλαμβάνει όλες τις θρησκείες και όχι μόνο τις χριστιανικές.
Οπότε πάμε στο επόμενο ερώτημα :
Γιατί είναι κακή η ένωση των εκκλησιών ; Ποιος θέλει να απαντήσει ;
Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;
43Λάπτονα, φοβάμαι πως δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε σε αυτό το θέμα.LAPTONAS έγραψε:Φίλε μου όσοι με ξέρουν καταλαβαίνουν ότι θέτω το ερώτημα ρητορικά.aetos64 έγραψε:Λάπτονα, μόνο που βάζεις το ερωτηματικό στο θέμα του οικουμενισμού, φτάνει για να καταλάβει κάποιος, έστω απο έξω απο την εκκλησία να έχει περάσει, που λέει ο λόγος, πως είσαι εκτός πραγμάτων!
Να τονίσω εδώ πως ο τίτλος τού θέματος δεν είναι δικός μου αλλά του Λάπτονα.
Ασφαλώς δικός μου είναι ο τίτλος όπως και ο συντονισμός αφού ο λόγος που ξεκίνησα το θέμα ήταν για να το διερευνήσω.
Αν ήξερα εξ αρχής όλες τις απαντήσεις δεν θα το διερευνούσα, σωστά ;
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με αυτό που λέει ο Γιώργος, ο οποίος το έπιασε πολύ εύστοχα αφού κοίταξε πρώτα τον ορισμό :
ο Γιώργος έχει δίκιο, ο οικουμενισμός αφορά μόνο τις Χριστιανικές εκκλησίες.Γιώργος έγραψε:Αφου δεν απαντατε,κοιταξτε λιγο τι λεει το Αντιαιρετικον Εγκολπιον:
''Οικουμενισμος είναι μια κινηση που διακηρυσσει ότι εχει ως σκοπο την ενοτητα του διαιρεμένου χριστιανικου κόσμου''(Ορθοδοξων,Καθολικων,Προτεσταντων)
http://www.egolpion.net/ecumenism.el.aspx
Και ρωταω τωρα εγω:Τι το κακο εχει,να ενωθει ο Χριστιανικος Κοσμος;Να γινουν ολοι Ορθοδοξοι;
Ας το διασταυρώσουμε και με άλλη πηγή : http://www.impantokratoros.gr/ti_einai_ ... os.el.aspx
"Η Οικουμενική Κίνηση είναι η κίνηση προς ένωση των χριστιανικών ομολογιών – "εκκλησιών" μεταξύ τους"
Η κοινή γνώμη είναι ότι ο οικουμενισμός δεν περιλαμβάνει όλες τις θρησκείες αλλά μόνο τις χριστιανικές.aetos64 έγραψε: Νομίζω πως είναι γνωστό πως συμπεριλαμβάνει όλες τις θρησκείες και όχι μόνο τις χριστιανικές.
Οπότε πάμε στο επόμενο ερώτημα :
Γιατί είναι κακή η ένωση των εκκλησιών ; Ποιος θέλει να απαντήσει ;
Δεν θα πίστευα ποτέ, άν δεν διάβαζα εδώ, πόσο έχει προχωρίσει αυτή η παναίρεση που χαιδεύει αυτιά των (συγνώμη για την έκφραση) κομπλεξικών, με σύνδρομο κατοτερότητας ελλήνων (εδώ δεν εννοώ εσένα, εσύ το πας στρατηγικά το θέμα, εκεί σε έπιασε ο πονηρός) που αισθάνονται κάποιοι απο την στιγμή που συλειτουργούν με τον καταραμένο Πάπα!
Δεν πιστεύω πως πράγματι πιστεύετε πως πρόκειται μόνο για ένωση των τριών μεγάλων χριστιανικών θρησκειών!
Δε με ενδιαφέρει να αποδείξω τα αυτονόητα και είπα πως αποχωρώ απο τις συζητήσεις!
ΥΓ.
Το φρόνημα του ραγιά τελικά μας το επέβαλαν, όχι οι τούρκοι, αλλά οι ευρωπαίοι.
Αυτό σου το λέει αγαπητέ, εγώ, που καλοπερνάω όπως θα πεί κάποιος, εδώ και 42 χρόνια στην Γερμανία!
Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;
44Μπα δε το πιστεύω αυτό, όταν υπάρχει καλή θέληση υπάρχει και συνεννόηση.aetos64 έγραψε: Λάπτονα, φοβάμαι πως δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε σε αυτό το θέμα.
Με συγχωρείς αλλά δε κατάλαβα τι εννοείς.aetos64 έγραψε: Δεν θα πίστευα ποτέ, άν δεν διάβαζα εδώ, πόσο έχει προχωρίσει αυτή η παναίρεση που χαιδεύει αυτιά των (συγνώμη για την έκφραση) κομπλεξικών, με σύνδρομο κατοτερότητας ελλήνων (εδώ δεν εννοώ εσένα, εσύ το πας στρατηγικά το θέμα, εκεί σε έπιασε ο πονηρός) που αισθάνονται κάποιοι απο την στιγμή που συλειτουργούν με τον καταραμένο Πάπα!
Το αν αυτό αργότερα αποτελέσει τη βάση για την παν θρησκεία είναι άλλο θέμα. Όπως είδες σύσσωμη η εκκλησιαστική γνώμη ορίζει τον οικουμενισμό ως ένωση των χριστιανικών εκκλησιών.aetos64 έγραψε: Δεν πιστεύω πως πράγματι πιστεύετε πως πρόκειται μόνο για ένωση των τριών μεγάλων χριστιανικών θρησκειών!
Δεν μπορώ να καταλάβω την αντίδραση αυτή. Όποιος αποχωρεί το κάνει χωρίς να το λέει (εις διπλούν) χ2. Αν το λες για να ακούσεις σχόλια τύπου :aetos64 έγραψε: Δε με ενδιαφέρει να αποδείξω τα αυτονόητα και είπα πως αποχωρώ απο τις συζητήσεις!
"μη σε παρακαλώ Αετούλη μου κάθισε !" μη περιμένεις... αλλά πάντως το ότι η γνώμη σου είναι σεβαστή εδώ νομίζω ότι πρέπει να το έχεις καταλάβει, τουλάχιστον εγώ τη θεωρώ αξιόλογη, ασχέτως αν διαφωνώ με πολλά από όσα λες.
Επίσης αν δεν θες να τεκμηριώσεις τα αυτονόητα, τότε πολύ απλά θα σου πω ότι έτσι δεν κάνεις τίποτα. Αυτά που είναι αυτονόητα σε σένα για κάποιον άλλο μπορεί να μην είναι. Αν σε ενδιαφέρει να βοηθήσεις τότε τεκμηριώνεις. Αν σε ενδιαφέρει να πορεύεσαι με την αυτονόητη θέση σου τότε δεν βοηθάς. Αυτό οι ραγιάδας το ονομάζουν ως εξής : δεν έχεις μπέσα.
Δεν σε πιάνω, σόρρυ. Δε φτιάχνεις ένα ποτό να καθίσεις ήσυχα και ωραία να πεις με 2 λογάκια για ποιο λόγο είναι πλανεμένη η εκκλησία ; Αν το ξέρεις τόσο καλά το θέμα δεν θα είναι για σένα δύσκολο. Με το να αποφεύγεις δείχνεις ότι ή δεν ξέρεις ή δεν θέλεις να βοηθήσεις με όσα ξέρεις.aetos64 έγραψε: ΥΓ.
Το φρόνημα του ραγιά τελικά μας το επέβαλαν, όχι οι τούρκοι, αλλά οι ευρωπαίοι. Αυτό σου το λέει αγαπητέ, εγώ, που καλοπερνάω όπως θα πεί κάποιος, εδώ και 42 χρόνια στην Γερμανία!
Re: Η Ορθόδοξη Εκκλησία Ελλάδος στη πλάνη του οικουμενισμού ή όχι ;
45Σαρωτέ και Dominique αν μου επιτρέπετε να πω τη γνώμη μου,
Συμφωνούμε ότι η εκκλησία του Χριστού είναι μία αλλά είναι διαφορετική από την επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος. Η εκκλησία του Χριστού δεν μπορεί να είναι σε αίρεση ή πλάνη γιατί αν είναι σε πλάνη τότε εξ ορισμού δεν είναι αληθινή εκκλησία του Χριστού. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος όμως (όπως υποστηρίζει και η σύνοδος που ανήκεις) μπορεί να είναι σε αίρεση και πλάνη γιατί αποτελείτε από μέλη που στο σύνολο τους μπορεί να είναι πλανεμένα και αυτό που την καθορίζει είναι ο κοσμικός χαρακτήρας που βασίζεται στην ιεραρχία βάσει τίτλων σε αντίθεση με την εκκλησία του Χριστού που είναι πνευματική και βασίζεται σε ιεραρχία με βάση την αγιότητα.sarotos έγραψε:dominique, θεολογικα, δεν μιλαμε για Εκκλησια της Ελλαδος, αλλα εκκλησια στην Ελλαδα.
οταν μιλαμε για μια εκκληση πιστων, τοτε μπορουμε να πουμε η εκκλησια της Ελλαδος.
αλλα τωρα μιλαμε για Την Εκκλησια ως σωμα Χριστου.
η Εκκλησια ως εκ τουτου λοιπον ειναι μια.
βρίσκεται σε πλάνη όποιος νομίζει ότι ο πάπας θα επιτρέψει έστω και μία μικρή ωφέλεια προς την την Ορθοδοξία κατά τη γνώμη μου. Κανονικά θα έπρεπε να αιτηθεί όλος ο ελληνικός λαός να κοπούν αυτά τα πάρε δώσε αλλά το αντιμετωπίζει παθητικά, κάτι που είναι επίσης κατά τη γνώμη μου λάθος. Το ότι μπορεί να είναι αιρετική αυτή η στάση δεν με προβληματίζει τόσο όσο το γεγονός ότι οι πιστοί δεν δραστηριοποιούνται για να ξεκαθαρίσουν το ζήτημα..sarotos έγραψε: συνοδοι της Εκκλησιας μπορει να υπαρχουν χιλιαδες.
κανεις διαχωρισμο της Ορθοδοξου συνοδου της Ελλαδος απο την Εκκλησια της Ελλαδος.
δεν μπορω να σε καταλαβω.
η Εκκλησια προφανως και δεν αιρετιζει. πως ειναι δυνατον κατι τετοιο ;
οποιος αιρετιζει βγαζει εαυτον απο την Εκκλησια. δεν προβληματιζεται η Εκκλησια αλλα ο ανθρωπος.
αιρετιζει ενας ανθρωπος. αιρετιζει μια συνοδος.
οταν ενας ανθρωπος η μια ολοκληρη συνοδος αιρετιζουν τοτε δεν ανοικουν στην Εκκλησια του Χριστου.
οσον αφορα την κρατουσα συνοδο της Ελλαδος λοιπον, δεν αιρετιζει ;
Ναι.sarotos έγραψε: και δεν μιλαμε για καινοφανης αιρεσεις (υπαρχει βεβαιως κιαυτο), αλλα κατεγνωσμενες και ορισμενες απο Οικ. Συνοδους.
και οταν καποιος αποτειχιστει απο την συνοδο που ειναι αιρετικη, δεν θα μνημονευσει υπαρχοντα Ορθοδοξο Επισκοπο ;
δεν μιλαμε για εναν επισκοπο που ειναι αιρετικος και αποτειχιζομαστε απο αυτον εως οτου να τον κρινει η υπολοιπη συνοδος, αλλα αποτειχιζομαστε απο ολοκληρη την συνοδο αφου ικανη για να κρινει την συνοδο ειναι μια Πανορθοδοξη συνοδος.
τοτε λοιπον, μνημονευουμε οποιονδηποτε Ορθοδοξο επισκοπο εως οτου επελθει αυτη η Πανορθοδοξη συνοδος και καταδικασει την συνοδο αυτην και ορισει νεα συνοδο, ητε υπαρχουσα, ητε εξολοκληρου νεα.
ακομη και αυτο ομως προυποθετει η Πανορθοδοξη συνοδος να αναγνωρισει τα Δογματα της Ορθοδοξου Εκκλησιας και οχι να ειναι ληστρικη. ειδαλως δεν γινεται υπακοη ουτε σε αυτην.