«ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

1
Σάββατο, 7 Φεβρουαρίου 2015

Αποτειχισι: ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΙ την οποια δημοσιευουμε για να μελετηθη και να αξιολογηθη βασει της Εκκλησιαστικης μας Ιστοριας. Αποδεκτες οι οποιες διαφωνιες.







«ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟ




Εικόνα


Κρατωντας στα μεμιασμενα χερια του την εικονα του μεγαλυτερου σημερινου Αντιοικουμενιστου Αγιου Ιουστινου Πόποβιτς, ταυτοχρονα δηλωνε ο ...Αχυρενιος της Σερβιας οτι ειναι: ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ!!!!




του κ. Κωνσταντινου Γεωργιτση






-Στὸ πλαίσιο τῆς κατάθεσης μίας ἐπιβαλλόμενης, συνειδησιακά, ἔνστασης, ἀπέναντιστὸν παρατηρούμενο στὶς ἡμέρες μας καταιγισμὸ«ἁγιοκατατάξεων» στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, προσώπων στὰ ὁποία δὲν πληροῦνται οἱ προϋποθέσεις ποὺ ἀπαιτοῦνται ἀπὸτὴν Ἐκκλησία, οἱ ἀνάλογες πρὸς τὴν κατάσταση ποὺ διαμορφώνεται σὲ κάθε χρονικὴπερίοδο, ἡ ὁποία ἔχει ἄμεση ἐπίδραση στὴν ἱστορικὴ πορεία Της πρὸς τὴν Βασιλείατοῦ Θεοῦ, κρίνεται ἀπαραίτητη ἡ, (ἔναντι αὐτῶν τῶν «ἁγιοκατατάξεων»),ἀντίταξη ἀπόψεων ἐνισχυομένων ἀπὸ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ὀρθόδοξη διδασκαλία, ἡὁποία ἀποτελεῖ τὴν «λυδία λίθο» γιὰ τὴν ἀμερόληπτη, ἀπροκατάληπτη,ἀπροσωπόληπτη καὶ τὴν, μακρὰν πονηρῶν σκοπιμοτήτων, ἐξαγωγὴ συμπερασμάτων περὶτοῦ θέματος αὐτοῦ.




-Ἀνατρέχοντας στὸ ἱστορικὸ παρελθὸν τῆς Ἁγίας Καθολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας,διαπιστώνουμε πὼς Αὐτὴ χαρακτηρίζει καὶ ἀναδεικνύει ὡς Ἁγίους, (μὲ τὴν γνωστὴσὲ ὅλους ἔννοια τοῦ ὅρου), δηλαδὴ ὡς «ἀληθινοὺςκαὶ πιστοὺς φίλους τοῦ Θεοῦ», κατὰ τὸν Ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη, ὅλουςἐκείνους ποὺ ἡ βιοτὴ καὶ ἡ στάση τους ἦταν ἀπολύτως ἐναρμονισμένες μὲ τὴνκατάσταση στὴν ὁποία βρισκόταν Αὐτή, κατὰ τὶς διαδοχικές, μέχρι τῶν ἡμερῶν μας,χρονικὲς περιόδους. Συνέβαλαν δὲ αὐτές, (ἡ ἐκκλησιαστικὴ βιοτὴ καὶ ἡ στάσητους), ὡς καθοριστικοὶ παράγοντες στὸν χαρακτηρισμό τους ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, ποὺτὸν ἐξέφραζε ἀποδίδουσα σ’ αὐτοὺς μία προσηγορία (=προσωνυμία) ἀνάλογη καὶσχετιζόμενη πρὸς τὴν τηρούμενη ἀπ’ αὐτοὺς στάση, ἀπέναντι στὶς ποικιλόμορφεςκαταστάσεις ποὺ προέκυπταν διαδοχικὰ σ’ Αὐτὴν καὶ ποὺ εἴχαν ἄμεση ἐπίδραση ἐπ’Αὐτῆς.




-Συμφώνως, λοιπόν, πρὸς τὰ ἀνωτέρω, ἐξάγεται τὸ συμπέρασμα, πὼς ἡ Ἐκκλησίακατατάσσει τοὺς Ἁγίους Της, κατ’ ἀναλογίαν χρονικῶν περιόδων μὲ τὶς παράλληλαδιαμορφούμενες καταστάσεις, ὡς ἑξῆς:




Α’.) Στὶς περιόδους τῶν διωγμῶν ἀπὸ τοὺςεἰδωλολάτρες αὐτοκράτορες τῆς Ρωμαϊκῆς αὐτοκρατορίας, τοὺς ἉγίουςΜεγαλομάρτυρες, τοὺς Ἁγίους Μάρτυρες, τοὺς Ἁγίους Ἱερομάρτυρες, (προκειμένουπερὶ Κληρικῶν Μαρτύρων), τοὺς Ἁγίους Ὁσιομάρτυρες καὶ τοὺς Ἁγίους Νεομάρτυρεςτῶν νεωτέρων ἱστορικὰ χρόνων, (κυρίως τῆς περιόδου τῆς Τουρκοκρατίας).




Β’.) Στὶς περιόδους τῶν ποικιλωνύμων αἱρέσεωνκατὰ τὶς ὁποῖες ἀναβίωναν οἱ διωγμοί, μὲ διῶκτες σ’ αὐτὴν τὴν περίπτωση,αἱρετικοὺς αὐτοκράτορες τῆς Βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας, κληρικούς, (κυρίως ἐπισκόπους)καὶ τοπικοὺς ἄρχοντες, (ἐπάρχους), τοὺςἉγίους Ὁμολογητᾶς. Καὶ




Γ’.) Στὶς εἰρηνικὲςπεριόδους ποὺ διερχόταν ἡ Ἐκκλησία, (ποὺἦταν οἱ μικρότερες σὲ χρονικὴ διάρκεια), τοὺς Ὁσίους.




- Κατόπιν αὐτοῦ τοῦ εἰσαγωγικοῦ προλόγου, θὰκατατεθοῦν κάποιες ἐνστάσεις, ἐξ ἀφορμῆς δυὸ προσφάτων δημοσιευμάτων τῆς ἐφημερίδος «Ὀρθόδοξος Τύπος», (ἀριθ.φύλ. 2053 τῆς 16/1/15 καὶ 2054 τῆς 23/1/15, διὰ μέσου τῶν ὁποίων προβάλλεται μὲἐμφανῆ ἐνθουσιαστικὴ διάθεση ἡ πρόσφατη «ἁγιοκατάταξη» τοῦ γέροντος Παϊσίου τοῦἁγιορείτου, ἀπὸ τὴν οἰκουμενιστικὴ –ληστρικὴ σύνοδο(!!!) τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, ἡ ὁποία(«ἁγιοκατάταξη»), ἀποτελεῖ τὴν συνέχεια μίας σειρᾶς «ἁγιοκατατάξεων», ποὺ ἔχουνὑπόβαθρο τὶς οἰκουμενιστικὲς πονηρὲς σκοπιμότητες αὐτῶν ποὺ τὶς πραγματοποίησαν. καὶ ἀφοροῦν παράλληλα καὶ τὸνγέρονται Πορφύριο τὸν Καυσοκαλυβίτη καὶ τὸν γέροντα Ἰουστίνο Πόποβιτς. Ἑστιάζονται δὲἡ ἐπικρότηση, ἡ ἀποδοχὴ καὶ ἡ ἐνθουσιώδης προβολὴ τῆς «ἁγιοκατατάξεως» τοῦγέροντος Παϊσίου, σὲ μία «ἀντιπαπικὴ ἐπιστολή», τῆς ὁποίας ἡ συγγραφὴἀποδίδεται στὸ γέροντα Παΐσιο, καὶ τὴν προβάλλει ὁ πραοαναφερθεὶς «ὈρθόδοξοςΤύπος», ὡς μοναδικὸ τεκμήριο ἐπὶ τοῦὁποίου κατοχυρώνεται(;;;) καὶ καταδεικνύεται ὡς ἔχουσα ὀρθόδοξα ἐρείσματα, ἡἀνωτέρω «ἁγιοκατάταξη».




-Ἡ παράθεση στὴ συνέχεια, ἑνὸς τμήματος αὐτῆς τῆς ἐπιστολῆς, ποὺ εἶναιἀντιπροσωπευτική του ἐκκλησιαστικοῦ φρονήματος τοῦ (παρουσιαζομένου ὡς)συντάξαντος αὐτὴν γέροντος Παϊσίου καὶ ἡ ἀντιπαραβολὴ πρὸς αὐτὸ, τῆςἀντίστοιχης εὐαγγελικῆς διδασκαλίας, ἀλλὰ καὶ τῶν ἀντιστοίχων διδασκαλιῶν τῶνἉγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, θὰ καταδείξουν πὼς ὁγέροντας Παΐσιος ὄχι μόνον δὲν πληροῖτὶς προϋποθέσεις γιὰ τὴν ἔνταξή του μεταξὺ τῶν Ἁγίων της Ἐκκλησίας μας καθὼςἀποδεικνύεται ἀπὸ τὰ γραφόμενά του, πὼς ἡ βιοτὴ καὶ ἡ στάση του δὲνἐναρμονίζονται μὲ τὴν κατάσταση ποὺ διέρχεται ἡ Ἐκκλησία στὴν παροῦσα χρονικὴπερίοδο, καὶ συνεπῶς εἶναι ἀδύνατο νὰἐνταχθεῖ μεταξὺ τῶν Ἁγίων Ὁμολογητῶν, ἀλλὰ καὶ πὼς ἀντιμάχεται (ἑκούσια ἢἀκούσια), αὐτὴν τὴν ἴδια τὴν Ἐκκλησία μέσω τῶν γραφομένων του, διότι καταλύειεὐαγγελικὴ ἐντολὴ καὶ διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων ποὺσυνιστοῦν, αὐτονόητα, τὴν ἐπίσημη σώζουσα διδασκαλία τῆς Ἁγίας Ἐκκλησίας. γεγονὸς πού, ἀφ’ ἑνὸς μέν, τοῦ ἀποστερεῖ τὸ προνόμιο τῆς ἐντάξεώς τουμεταξὺ τῶν Ὁσίων, ἀφ’ ἑτέρου δέ, τὸν κατατάσσει μεταξὺ αὐτῶν ποὺ ὁἐκκλησιαστικὸς λόγος τοῦ Ἁγίου Ἰγνατίου Ἀντιοχείας τοῦ Θεοφόρου ὑποδεικνύει ὡςἀντιτασσομένους στὴν ἐκκλησιαστικὴ ὀρθόδοξη θεσμοθεσία ὡς ἑξῆς:




«Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰδιατεταγμένα (δηλαδὴἀντίθετα ἀπὸ τὶς ἐντολὲς τοῦ Κυρίου καὶ τὶς διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶτῶν Ἁγίων Πατέρων), κἄν ἀξιόπιστος ἡ,κἄν νηστεύη, κἄν παρθενεύη, κἄν σημεῖα (δηλαδὴ θαύματα) ποιῇ, κἄν προφητεύῃ, λύκος σοιφαινέσθω ἐνπροβάτου δορᾷ, προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος».(ΒΕΠΕΣ 2,σέλ.330).




-Ἀναφέρει μεταξὺ ἄλλων ὁ (φερόμενος ὡς) συντάκτης τῆς «ἀντιπαπικῆς», ὅπωςχαρακτηρίζεται, ἐπιστολῆς, γέροντας Παΐσιος: «Εἰς τοὺς καιρούς μας βλέπομεν ὅτιπολλὰ πιστὰ τέκνα τῆς Ἐκκλησίας μας, μοναχοὶ καὶ λαϊκοί, ἔχουν, δυστυχῶς, ἀποσχισθῆ ἀπὸ αὐτήν, ἐξαιτίας τῶν φιλενωτικῶν. Ἔχω τὴν γνώμην ὅτι δὲν εἶναι καθόλου καλὸννὰ ἀποχωριζόμεθα ἀπὸ τὴν Ἐκκλησίαν κάθε φορὰ ποὺ θὰ πταίη ὁ Πατριάρχης. (Σημ. σύν: ἡ ἐνσυνείδητη ἐκτροπὴ τοῦ Πατριάρχη στὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ,χαρακτηρίζεται ἀπὸ τὸν γέροντα Παΐσιο ὡς ἁπλὸ πταῖσμα). Ἀλλὰ ἀπὸ μέσα, κοντὰστὴν Μητέρα ἐκκλησία ἔχει καθῆκον καὶ ὑποχρέωση ὁ καθένας ν’ ἀγωνίζεται μὲ τὸν τρόπο του. Τὸ νὰ διακόψῃ τὸ μνημόσυνοντοῦ Πατριάρχου, νὰ ἀποσχισθῇ καὶ νὰ δημιουργήση ἰδικὴν του Ἐκκλησίαν καὶ νὰἐξακουληθῇ νὰ ὁμιλῇ ὑβρίζοντας τὸνΠατριάρχην, αὐτό, νομίζω, εἶναι παράλογον.
Ἐὰνδιὰ τὴν α’ ἢ τὴν β΄ λοξοδρόμησι τῶν κατὰ καιροὺς Πατριαρχῶν χωριζώμεθα καὶ κάνωμε δικές μας Ἐκκλησίες – Θεὸς φυλάξει – θὰ ξεπεράσουμε καὶ τοὺς Προτεστάντες ἀκόμη. Εὔκολα χωρίζεικανεὶς καὶ δύσκολα ἐπιστρέφει. Δυστυχῶςἔχουμε πολλὲς «ἐκκλησίες» στὴν ἐποχή μας. Δημιουργήθηκαν εἴτε ἀπὸ μεγάλεςὁμάδες ἢ καὶ ἀπὸ ἕνα ἄτομο ἀκόμη... Ἐὰνοἱ φιλενωτικοὶ δίνουν τὸ πρῶτο πλῆγμα στὴν Ἐκκλησία, αὐτοί, οἱ ἀνωτέρω, δίνουντὸ δεύτερο...».




-Ὅπως μας βεβαιώνουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, κάθε λόγος τοῦ Κυρίου ποὺπεριλαμβάνεται στὴν Ἁγία Γραφή, (Παλαιὰ καὶ Καινή), ἀποτελεῖ σαφὴ καὶκατηγορηματικὴ ἐντολή Του, ποὺ ἐνδεχόμενη παράβαση ἢ κατάλυση ἢ καὶ – τὸχειρότερο –,παρότρυνση καὶ ἄλλων πρὸς ἀθέτηση αὐτῆς, συνιστᾶ θανάσιμη ἁμαρτίακαὶ θέτει σὲ κίνδυνο τὴν σωτηρία αὐτοῦ ποὺ θὰ τὰ διαπράξει.
Περὶαὐτοῦ, πρῶτος ὁ ἴδιος ὁ Κύριος ἐφιστᾶ τὴν προσοχή μας προειδοποιώντας: «Ὃς ἐὰν οὖν λύση μίαν τῶν ἐντολῶν τούτωντῶν ἐλαχίστων καὶ διδάξη οὕτω τοὺς ἀνθρώπους, ἐλάχιστος κληθήσεται ἐν τῇβασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν». (Μάτθ. ε’ 19).





Ἐπεξηγῶνδὲ σαφέστερα αὐτὴν τὴν προειδοποίηση τοῦ Κυρίου, ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομοςδιδάσκει πώς: «Ὁ πίπτων (ἐνν. σὲ ὁποιαδήποτε ἁμαρτία) οὐχὶ τοῦ ἰδίου πτώματος δίδωσι μόνον δίκην,ἀλλ’ ὅτι καὶ ἄλλους ὑποσκελίζων κολάζεται». (Ε.Π.Ε. 34, σελ. 124). Δηλαδή,ὁ ἁμαρτάνων δὲν τιμωρεῖται μόνον γιὰ τὴν πτώση του, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸ ὅτιἀνατρέπει (παρασύρει) καὶ ἄλλους. Καὶ εἶναι «ἡλίου φαεινότερον» πὼς ὁ(φερόμενος ὡς) συντάκτης αὐτῆς τῆς ἐπιστολῆς, γέροντας Παΐσιος, προτρέπονταςτοὺς Χριστιανοὺς νὰ μὴν «ἀποχωρίζονταιἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, (ἐννοῶντας προφανῶς ὡς Ἐκκλησία τὸν ἐκτραπέντα στὴναἵρεση Πατριάρχη καὶ τοὺς περὶ αὐτὸν κληρικούς), κάθε φορὰ ποὺ θὰ πταίει ὁ Πατριάρχης...», (σ.σ. δηλαδὴ θὰἐκτρέπεται σὲ αἵρεση):




Α’) Καταλύει καὶἀκυρώνει τὴν ἐντολὴ τοῦ Κυρίου, (ἡ ὁποία προσιδιάζει στὴν παροῦσα κατάστασητῆς Ἐκκλησίας), ποὺ λέγει: «Διόἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἄπτεσθε,καγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, καὶ ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα, καὶ ὑμεῖς ἔσεσθε μοι εἰςυἱοὺς καὶ θυγατέρας, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ». (Β’ Κορ. στ’ 17-18).




-Β’.) θετε τν ντολ τν γίων ποστόλων,γι ποτείχιση π τοςδιαφθορες– αρετικος ποιμένες, ποὺ λέγει: «... σπερδ τ καλ ποιμένι τ μ κολουθον πρόβατον λύκοις κκειται ες διαφθοράν, οτω τ πονηρ ποιμένι τ κολουθον πρόδηλον χει τνθάνατον, τικατατρώξεται ατό.ΔΙΟ ΦΕΥΚΤΕΟΝ ΑΠΟ ΤΩΝ ΦΘΟΡΕΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ». (Διατ.Ἁγ.Ἀποστ. βιβ. Β’,§19, σελ. 88).




Ὅπως,δηλαδή, τὸ πρόβατο ποὺ δὲνἀκολουθεῖ τὸνκαλὸ ποιμένα, εἶναι ἐκτεθειμένο στοὺς λύκους ποὺ θὰτὸ ἀφανίσουν,ἔτσι καὶ αὐτὸ (τὸ πρόβατο) ποὺ ἀκολουθεῖ τὸνκακὸ (ἀνάξιο) ποιμένα, ἔχει φανερὸ ἐκτῶν προτέρων τὸν θάνατο, διότι θὰ τὸκαταφάγει. (ὁποιμένας). Γι’ ατ ν φεύγετε π τοςφαύλους (διαφθορες)ποιμένες.
Εἶναι δὲ γνωστό, πὼς θέτησητν ντολν τν γίων ποστόλων ποτελε θέτησητο δίουτο Κυρίου κα τν ντολν Του, ὅπωςὁ Ἴδιοςτὸ βεβαιώνει λέγων πρὸς τοὺς ἉγίουςἈποστόλους πὼς «... θετν μᾶς μ θετεῖκα μ θετν θετεῖτν ποστείλαντάμέ. (Πατέρα)». (Λουκ.ι’ 16).




-Γ’) Μέμφεται τν κκλησίαπςΑτ παραλογίζεται κα ταυτόχρονα πικροτεῖ τν «δημιουργία λλων κκλησιν», ξένων πρὸςΑὐτήν, ὅταν μᾶς διδάσκει, (ὑβριστικὰ πρὸς τὸν Πατριάρχη, κατὰ τοὺς ἰσχυρισμοὺς τοῦ γέροντα Παϊσίου!!!), διὰ στόματος, π.χ. α’) τοῦ ἉγίουἈθανασίου Αλεξανδρείας: «Ἐὰν πίσκοπος πρεσβύτερος ο ντες φθαλμο τς κκλησίας,κακς ναστρέφωνταικα σκανδαλίζωσι τνλαόν, χρ ατος κβάλλεσθαι. Συμφέρονγρ νευατν συναθροίζεσθαι ες εκτήριονοκον, μετ’ ατος μβληθῆναι, ςμετ ννακα Καϊάφα, εςτνγέεναν το πυρός». (ΒΕΠΕΣ 33,199). Ἤ




β’)Διὰ στόματος τοῦ ἉγίουΜάρκου Ἐφέσου τοῦ Εὐγενικοῦ: «...Φευκτέον ατούς, (σ.σ. τοὺς λατινόφρονες ἐπισκόπους), ςφεύγει τις π φεως, ςατος (σ.σ. τοὺςὄφεις) κείνους (σ.σ. τοὺς λατινόφρονες) ... τοςχριστοκαπήλους κα χριστεμπόρους...» Καὶ ἀλλοῦ: «...Φεύγετεονατος δελφοί,κα τνπρςατος κοινωνίαν. ο γρτοιοτοι, (σ.σ. οἱ φιλενωτικοὶ λατινόφρονες), ψευδαπόστολοι, ργάταιδόλιοι, μετασχηματιζόμενοι ες ποστόλουςΧριστο...». (Patrologia Orientalis, Tome XV, AuConcile de Florence, σελ. 318-320). Προκύπτει δέ, παράλληλα μὲ αὐτά,πὼς ἡἘκκλησία, μὲ βάση τὶς ἀνωτέρωδιδασκαλίες Της, ὑποδεικνύειστοὺς πιστοὺς τὸν μοναδικὸ τρόπο ἀγῶνοςσὲ περιόδους αἱρέσεων, καὶ πὼςδὲν νομιμοποιεῖται «... καθένας ν’ γωνίζεταιμ τντρόπο του...», παραμένοντας ταυτόχρονα σὲπλήρη ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τὴναἵρεση καὶ τοὺς φορεῖς αὐτῆς,προφασιζόμενος «προφάσεις ἐνἁμαρτίαις», μία ἐκ τῶν ὁποίωνεἶναι πὼς πρέπει νὰ ἀγωνίζεταιὁ πιστὸς κατὰ τῆςαἱρέσεως, παραμένοντας «μέσα στνΜητέρα κκλησία»(!!!). Καὶ




Δ’)Ἐκφράζοντας τὴν ἀμέτοχηὀρθοδόξου θεμελιώσεως προσωπική του ἄποψη, πὼς οἱ ἀποτειχισθέντεςἀπὸτοὺς φιλενωτικοὺς ἐπισκόπους, «...ἔχουν δυστυχῶς ἀποσχισθῆ...» ἀπὸτὴν Ἐκκλησία, μ ποτέλεσμαν «... χουμεπολλς“κκλησίες”στν ποχήμας...», ὑποβαθμίζει τὴν ἀξίακαὶ τὸ κῦρος τῆς γνώμης τῶν ἉγίωνΠατέρων πού, μὲ ὑπερέχοντα τὸν ἉγιώτατοΦώτιο, συγκρότησαν τὴνΠρωτοδευτέρα Ἁγία Σύνοδο, καὶ οἱὁποίοι μὲ τὸνΙΕ’ (15ον) Ἱερὸ Κανόνα τους, ἀποφαίνονται πὼς οἱ ἀποτειχισθέντες, «... ο σχίσματι τν νωσιντς κκλησίαςκατέτεμον, λλ σχισμάτων κα μερισμντν κκλησίαν σπούδασανῥύσασθαι. (=σπευσανν προστατεύσουν)».




-Ὁλοκληρώνοντας τὴν παροῦσα ἔνσταση, μὲ ὅσαἐγράφησαν ἕως ἐδῶ,ἀνεπιφύλακτα ἐξάγονται τὰ παρακάτω συμπεράσματα:




Α’)Ἡ πρόσφατη «ἁγιοκατάταξη» τοῦ γέροντος Παϊσίου, ἀλλὰκαὶ ἡ προγενέστερή τοῦ γέροντος Πορφυρίου τοῦ (ἐνἈθήναις!!!) Καυσοκαλυβίτου, ποτελονκαρπ δόλιας ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ, τν ποίανσυνδράμουν κα ο ατοπροβαλ-λόμενοι ς(δθεν) ντιοικουμενιστές, λλ ατοαποκαλυφθέντες ςο «πεμπτοφαλαγγίτες» το Οκουμενισμο, μὲτὴν ἄκριτη,ἐνθουσιαστικὴ ἀποδοχὴ καὶ υἱοθέτησηαὐτῶν,(τῶν «ἁγιοκατατάξεων»), ἀλλὰκαὶ μὲ τὴν,μὲ κάθε τρόπο καὶ μέσον προβολὴ των, ποὺ θὰἐπιφέρουν πνευματικὰ ἀρνητικὲς ἐπιπτώσειςκαὶ στὶς σύγχρονές μας, ἀλλὰκαὶ στὶς ἐπερχόμενεςγενεές, λόγω τῆς διαμόρφωσης καὶ παγίωσης μίας ἀλλοιωμένης, νεωτεριστικῆς, ἀντορθόδοξης ἐκκλησιολογίας, στὸ θέμα τῆς ἀντιμετώπισηςτῶν αἱρέσεων ἀπὸτὸ ἐκκλησιαστκὸ σῶμα.Καὶ




Β’) Οκουμενισμς πο εναι«τύπος κα παύγασμα»τςΜασωνίας, (καθότι καὶ οἱδυὸ περιλαβάνουν στοὺς κόλπους τους, ὅλα τὰ θρησκευτικὰ δόγματα σὲ μία συγκρητιστικὴ συνύπαρξη, δίχως νὰ ἐπιχειροῦν τὴν ὁποιαδήποτεἀλλοίωσή τους), παρήγαγε δι τν κκλησιαστικν ργάνωντου, τοςδικούς του «γίους», (Παΐσιο, Πορφύριο κλπ.), κατ μίμηση τςΜασωνίας πο δι τν κκλησιαστικν ργάνωντης, (ἄραγε νὰ πρόκειται γιὰ σύμπτωση;) παρήγαγε τνδικό της «γιο», τὸν ἐθνομάρτυραΜητροπολίτη Σμύρνης Χρυσόστομο Καλαφάτη, πλήττοντας καίρια τὴν Ὀρθόδοξηἐκκλησιολογικὴ παράδοση, πρὸς ἀπώλειατοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος.




-Εἴθε ὁ Κύριος νὰ ἀπαλλάξησύντομα τὴν Ἐκκλησία Του, «ἣν ἐκέκτητοτῷ ἰδίῳ Αὐτοῦ αἵματι»,ἀπὸ τά σαπρόφυτα τοῦ Μασωνοκίνητου Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῶνσυνοδοιπόρων αὐτοῦ! Γένοιτο!


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΛ. ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ
ΜΩΛΟΣ– ΛΟΚΡΙΔΟΣ




Πηγή: http://apotixisi.blogspot.gr/2015/02/blog-post_56.html

Re: «ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

2
Δεν ήθελα να σχολιάσω,αλλα να με συγχωρείτε,με θλίβει το γεγονός οτι πολλές φορές βλέπουμε τα πράγματα λες και κοιτάμε απο μικροσκόπιο.

Παραθέτω την ταπεινή μου άποψη.

Συγκεκριμένα πάνω στο θέμα,βρίσκουμε μια επιστολή,παίρνουμε ένα κομμάτι της ,επικεντρωνόμαστε σε αυτό και ολα τα υπόλοιπα τα βάζουμε στην άκρη ή τα ξεχνάμε.

Καταρχάς το αν η Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου αγιοποίησε τον γέροντα Πορφύριο ή γέροντα Παίσιο ,δεν το έκανε επειδή αυτή καθορίζει ποιος είναι άγιος και ποιος όχι.

Αυτο το καθορίζει μόνο και αποκλειστικά ο Θεός και το φανερώνει,τώρα αν οι υπόλοιποι θέλουν να βλέπουν μόνο τι λέει και ποιον αγιοποιεί η σύνοδος του Πατριρχείου,είναι αποκλειστικά δικό τους δικαίωμα.

Και στο κάτω κάτω αν η σύνοδος δεν αγιοποιούσε ποτέ τους γέροντες,τι θα λέγαμε,οτι δεν είναι άγιοι;

Και τον άγιο Νεκτάριο ,ο πιστός λαός τον θεωρούσε άγιο απο τα χρόνια της κοίμησής του,πότε αγιοποιήθηκε απο το Πατριαρχείο;

Το 1961,40 χρόνια μετά!
Ξέρετε απο ποιον αγιοποιήθηκε;;

Απο τον Αθηναγόρα!

Ναι,ναι τον γνωστό Οικουμενιστή με τις άρσεις των αναθεμάτων!

Δηλαδη τόσα χρόνια ο άγιος δεν ήταν άγιος και έγινε 40 χρόνια μετά,επειδή κυρήχτηκε απο το Πατριαρχείο;
Ή μήπως επειδή αγιοποιήθηκε απο τον πατριάρχη Αθηναγόρα ,θα πρέπει να έχουμε αμφιβολίες;;


Πάμε τώρα στην επιστολή,καλό είναι να την διαβάσουμε όλη και οχι μόνο ενα κομμάτι,για να καταλάβουμε ολοκληρο το πνεύμα.

Διαβάζοντάς την λοιπόν αντιλαμβανόμαστε οτι ουδέποτε ο γέροντας,οχι μόνο εκ της συγκεκριμένης επιστολής,αλλά δεκάδων άλλων αναφορών δεν είχε φιλοοικουμενιστική στάση,αλλά το αντίθετο.

Η επιστολή εδώ

http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 4909#p4909

Ας δούμε κάποια στοιχεία
Όπως φαίνεται, αγάπησε μίαν άλλην γυναίκα μοντέρνα, που λέγεται Παπική Εκκλησία διότι η Ορθόδοξος Μητέρα μας δεν του κάμνει καμμίαν εντύπωσι, επειδή είναι πολύ σεμνή.
Μετά λύπης μου από όσους φιλενωτικούς έχω γνωρίσει, δεν είδα να έχουν ούτε ψίχα πνευματική ούτε φλοιό.

Ξέρουν όμως, να ομιλούν για αγάπη και ενότητα ενώ οι ίδιοι δεν είναι ενωμένοι με τον Θεόν, διότι δεν Τον έχουν αγαπήσει.
Επίσης, ας γνωρίσωμεν καλά ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία μας δεν έχει καμμίαν έλλειψιν. Η μόνη έλλειψις, που παρουσιάζεται, είναι η έλλειψις σοβαρών Ιεραρχών και Ποιμένων με πατερικές αρχές.

Πάμε τώρα στο επίμαχο θέμα
Εις τους καιρούς μας βλέπομεν ότι πολλά πιστά τέκνα της Εκκλησίας μας μοναχοί και λαϊκοί, έχουν, δυστυχώς, αποσχισθή από αυτήν, εξ αιτίας των φιλενωτικών. Έχω την γνώμην οτι δεν είναι καθόλου καλόν να αποχωριζώμεθα από την Εκκλησίαν κάθε φοράν που θα πταίη ο Πατριάρχης.

Αλλά από μέσα, κοντά στην Μητέρα Εκκλησία έχει καθήκον και υποχρέωσι ο καθένας ν’ αγωνίζεται με τον τρόπον του. Το να διακόψη το μνημόσυνον του Πατριάρχου, να αποσχισθή και να δημιουργήση ιδικήν του Εκκλησίαν και να εξακολουθή να ομιλή υβρίζοντας τον Πατριάρχην, αυτό νομίζω, είναι παράλογον.


Εάν δια την α ή την β λοξοδρόμησι των κατά καιρούς Πατριαρχών χωριζώμεθα και κάνωμε δικές μας Εκκλησίες - Θεός φυλάξει! - θα ξεπεράσωμε και τους Προτεστάντες ακόμη.


Οταν το διαβάζει αυτό κάποιος,τι καταλαβαίνει οτι ο γέροντας είναι έναντι της αποτείχισης;;

Καταρχάς μιλάει για απόσχιση και δημιουργία εκκλησίας,οχι για αποτείχιση.Ο αποτειχισμένος δεν δημιουργεί δική του εκκλησία.Αν όπως λέει ο συγγραφεάς θεωρεί παράλογη την αποτείχιση ,τότε ο ιδιος ο άγιος είπε τον ευατό του παράλογο!

Γιατι ο συγγραφέας ξέχασε να αναφέρει οτι αυτός του οποίου την αγιοποίηση κατηγορεί ως οικουμενιστική σκοπιμότητα διέκοψε το μνημόσυνο του πατριάρχου Αθηναγόρα,όπως και όλο το Άγιον όρος.

Άρα πως ειναι οικουμενιστική σκοπιμότητα η αγιοποίηση ενός γέροντα που διέκοψε το μνημόσυνο ,ενός οικουμενιστού πατριάρχου;



Λίγο πιο μετά απο την επιστολή στο άρθρο του "Ορθοδόξου Τύπου" γράφει και τα ακόλουθα τα οποία δεν αναφέρει ο συγγραφέας.
Τότε λοιπόν,συνεργάτης του "Ο.Τ." και συνδεδεμένος πνευματικά με τον γέροντα Παίσιο απέστειλε στην Ι.Μονή το δημοσίευμα της "Νέας Πολιτείας",το οποίο αγνοούσαν και ταυτόχρονα τους απέστειλε και μια συλλογική δημοσίευση των τολμηρών και αντορθόδοξων δηλώσεων του Πατριάρχου Αθηναγόρα ,απο την εφημερίδα "Εκκλησιαστικός Αγών" (φ.48,Μάιος 1970,σ.3-4)

Όπως ήταν φυσικό ,τόσο ο Γέροντας Παίσιος,όσο και οι δυο Ιερομόναχοι ελυπήθησαν για το αστήρικτο δημοσίευμα ,που τους παρουσιάζε ως όργανα του Οικουμενικού Πατριαρχείου για προώθηση του Οικουμενισμού στο Άγιον Όρος.Έτσι πρώτος ο γέροντας εζήτησε να απανήσει η Ι.Μονή δίδουσα τις αληθινές εξηγήσεις και ανασκευάζουσα ύποπτες φήμες....
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: «ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

3
Και τον άγιο Νεκτάριο ,ο πιστός λαός τον θεωρούσε άγιο απο τα χρόνια της κοίμησής του,πότε αγιοποιήθηκε απο το Πατριαρχείο;
Ο Άγιος Νεκτάριος

α) Δεν ήταν Νεοημερολογίτης
β) Είχε ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΕΙ την αίρεση του "Νεοημερολογιτισμού-Οικουμενισμού" και είχε πει "να μην αλλάξετε...να μείνετε με την ΕΚΚΛΗΣΙΑ" (άρα θεωρεί "Εκτός Εκκλησίας" όσους "ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΟΥΝ" (όπως άλλωστε θεωρεί εκτός εκκλησίας και αναθεματισμένους και η ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 1848 για τους ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ - όπως οι νεοημερολογίτες)
γ) Εφόσον ΗΤΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ και εφόσον στην ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ήταν άγιος... (χωρίς DVD και PROMOTION - ΣΠΡΩΞΙΜΟ και ΔΙΑΔΟΣΕΙΣ ΦΗΜΕΩΝ τύπου νέας εποχής και νεοημερολογιτών....) ...τότε δεν υπάρχει καμία ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ να θεωρηθεί ΑΓΙΟΣ...

... ακόμα και αν τον θεωρήσει/Ανακηρύξει ΑΓΙΟ ακόμη και ο Πάπας της Ρώμης... (πόσο μάλον ο ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΑΣ - ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ και του ΥΙΟΥ ΤΗΣ Βαρθολομαίος και οι ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ...)

Οπότε μην προσπαθείς να κάνεις ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ "ΣΥΝΔΕΣΗ" ή "ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟ" Dominique διότι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ...!!!

Τόσο μάλιστα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ όσο το ΜΑΥΡΟ με το ΑΣΠΡΟ ή αν θέλεις...όσο το "ΕΝΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ" με το "ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ".....ή όσο το "ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ" με το "ΣΧΙΣΜΑΤΟ-ΑΙΡΕΣΗ" (Νεοημερολογιτισμός-Οικουμενισμός).

Αμα ήταν έτσι η ορθοδοξία όπως σας κάνουν να νομίζετε....κλάφτα....
Βρίσκεστε σε μεγάλη ΠΛΑΝΗ και σας θρέφουν την ΠΛΑΝΗ σας μην τυχόν και ΓΛΥΤΩΣΕΙ κανείς σας....
ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΤΕ....

Μίλα ρε Κανέλα πες τίποτα.....
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: «ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

4
omg,σχολιάζω το άρθρο που ομιλεί για την δήθεν αγιοποίηση απο τον πατριαρχείο λόγω οικουμενισμού.

Οπως το καταλαβαίνω οτι αναφέρει ο συγγραφέας λέει οτι δεν μπορεί μια οικουμενιστική σύνοδος να αγιοποιεί.Και αναφέρει τους άγιους Πορφύριο,Παίσιο και Ιουστίνο Πόποβιτς.

Οποτε σχολίασα απο κάτω οτι και τον άγιο Νεκτάριο οικουμενιστής πατριάρχης τον αγιοποίησε και δεν αποτελεί επιχείρημα έναντι της αγιοποιήσεως των,ο οικουμενισμός της συνόδου.

Μην το παμε σε ημερολόγια γιατί δεν θα τελειώσουμε ποτέ.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: «ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

5
dominique έγραψε:
aetos64 έγραψε: Ποτέ δεν αμφισβήτησε ο π. Μάξιμος, ούτε τον Παίσιο ούτε τον Πορφύριο, σαν Αγίους!
Ούτε το κείμενο που ανάρτησε στην σελίδα του το αμφισβήτησε αυτό, αλλά αναφέρει πως οι Οικουμενισταί εκμεταλεύoνται αυτούς τους δύο Αγίους για να καπηλευτούν εγκυρότητα στην πνευματική πορνεία που διαπράτουνε βάζοντάς τους λόγια τα οποία ποτέ δεν είπαν!

http://apotixisi.blogspot.gr/2015/02/blog-post_56.html

Eπέτρεψέ μου να διαφωνήσω με το τι αμφισβητεί το κείμενο,γιατί βάζοντας σε εισαγωγικά την λέξη αγιοκατάταξη και λέγοντας
προσώπων στὰ ὁποία δὲν πληροῦνται οἱ προϋποθέσεις ποὺ ἀπαιτοῦνται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία
και
θὰ καταδείξουν πὼς ὁ γέροντας Παΐσιος ὄχι μόνον δὲν πληροῖ τὶς προϋποθέσεις γιὰ τὴν ἔνταξή του μεταξὺ τῶν Ἁγίων της Ἐκκλησίας μας καθὼς ἀποδεικνύεται ἀπὸ τὰ γραφόμενά του, πὼς ἡ βιοτὴ καὶ ἡ στάση του δὲν ἐναρμονίζονται μὲ τὴν κατάσταση ποὺ διέρχεται ἡ Ἐκκλησία στὴν παροῦσα χρονικὴ περίοδο, καὶ συνεπῶς εἶναι ἀδύνατο νὰ ἐνταχθεῖ μεταξὺ τῶν Ἁγίων Ὁμολογητῶν, ἀλλὰ καὶ πὼς ἀντιμάχεται (ἑκούσια ἢ ἀκούσια), αὐτὴν τὴν ἴδια τὴν Ἐκκλησία μέσω τῶν γραφομένων του
εφόσον κατά τον συγγραφέα δεν τηρούνται οι προυποθέσεις ,δεν θεωρούνται και απο τον συγγραφέα ως άγιοι,ούτε ο γέροντας Παίσιος,ούτε ο Πορφύριος,ούτε ο Ιουστίνος Πόποβιτς.


Πως δεν αμφισβητεί την αγιότητα με το παρακάτω;;;;
παρήγαγε διὰ τῶν ἐκκλησιαστικῶν ὀργάνων του, τοὺς δικούς του «ἁγίους», (Παΐσιο, Πορφύριο κλπ.),
Ο συγγραφέας ΔΕΝ τους θεωρεί άγιους,άρα οποιοσδήποτε συμφωνεί με το άρθρο ,συμφωνεί και με το συμπέρασμα το συγγραφέα.

Απλά και ξεκάθαρα.

Οσο για την επιστολή,αν και το θέμα συζητήθηκε
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 61&t=16495,

ΔΕΝ αναφερεται ο άγιος στους αποτειχισμενους,οπότε κατά την γνώμη μου δεν βάζει κανείς Οικουμενιστής λόγια στον άγιο(εκτος και αν ο Ο.Τ. συγγράφει επιστολές),αλλά ο συγγραφέας παρερμηνεύει την επιστολή.

Αλλά ακόμα και αν συνέγραφε επιστολές και η επιστολή δεν ισχύει,πως καταφέρεται εναντίον της αγιοσύνης του Παίσιου,εξαιτίας μιας αμφισβητούμενης επιστολής,διαγράφοντας όλα τα υπόλοιπα αντιοικουμενιστικά λόγια του γέροντα.

Και αν εφόσον το άρθρο αναφερόταν ΜΟΝΟ στην επιστολή,ΓΙΑΤΙ αμφισβητεί την αγιοσύνη και του γέροντος Πορφυρίου και του Ιουστίνου Πόποβιτς;
Μήπως γράψανε και αυτοί επιστολές;

Οχι!


xristoforasesxatwn έγραψε:
δεν ειναι επισημος αγιος της εκκλησιας μας ο πατερας παισιος
ομως και ο Γερων Βησσαριων και ο πατερας Παισιος κατ εμε ειναι σεβασμιοι ανθρωποι με αγιοτατο βιο!
Γιατί δεν είναι;
Ποιος το αποφάσισε οτι δεν είναι;



Τελείως λανθασμένα κατάλαβες τι κείμενο dominique!
Το κείμενο αμφισβητεί σφόδρα την επιστολή αυτή σαν επιστολή του Αγίου Παισίου!
....θὰ κατατεθοῦν κάποιες ἐνστάσεις, ἐξ ἀφορμῆς δυὸ προσφάτων δημοσιευμάτων τῆς ἐφημερίδος «Ὀρθόδοξος Τύπος», (ἀριθ. φύλ. 2053 τῆς 16/1/15 καὶ 2054 τῆς 23/1/15, διὰ μέσου τῶν ὁποίων προβάλλεται μὲ ἐμφανῆ ἐνθουσιαστικὴ διάθεση ἡ πρόσφατη «ἁγιοκατάταξη» τοῦ γέροντος Παϊσίου τοῦ ἁγιορείτου, ἀπὸ τὴν οἰκουμενιστικὴ – ληστρικὴ σύνοδο(!!!) τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, ἡ ὁποία («ἁγιοκατάταξη»), ἀποτελεῖ τὴν συνέχεια μίας σειρᾶς «ἁγιοκατατάξεων», ποὺ ἔχουν ὑπόβαθρο τὶς οἰκουμενιστικὲς πονηρὲς σκοπιμότητες αὐτῶν ποὺ τὶς πραγματοποίησαν. καὶ ἀφοροῦν παράλληλα καὶ τὸν γέρονται Πορφύριο τὸν Καυσοκαλυβίτη καὶ τὸν γέροντα Ἰουστίνο Πόποβιτς. Ἑστιάζονται δὲ ἡ ἐπικρότηση, ἡ ἀποδοχὴ καὶ ἡ ἐνθουσιώδης προβολὴ τῆς «ἁγιοκατατάξεως» τοῦ γέροντος Παϊσίου, σὲ μία «ἀντιπαπικὴ ἐπιστολή», τῆς ὁποίας ἡ συγγραφὴ ἀποδίδεται στὸ γέροντα Παΐσιο, καὶ τὴν προβάλλει ὁ πραοαναφερθεὶς «Ὀρθόδοξος Τύπος», ὡς μοναδικὸ τεκμήριο ἐπὶ τοῦ ὁποίου κατοχυρώνεται(;;;) καὶ καταδεικνύεται ὡς ἔχουσα ὀρθόδοξα ἐρείσματα, ἡ ἀνωτέρω «ἁγιοκατάταξη».


- Ἡ παράθεση στὴ συνέχεια, ἑνὸς τμήματος αὐτῆς τῆς ἐπιστολῆς, ποὺ εἶναι ἀντιπροσωπευτική του ἐκκλησιαστικοῦ φρονήματος τοῦ (παρουσιαζομένου ὡς) συντάξαντος αὐτὴν γέροντος Παϊσίου καὶ ἡ ἀντιπαραβολὴ πρὸς αὐτὸ, τῆς ἀντίστοιχης εὐαγγελικῆς διδασκαλίας, ἀλλὰ καὶ τῶν ἀντιστοίχων διδασκαλιῶν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, θὰ καταδείξουν πὼς ὁ γέροντας Παΐσιος ὄχι μόνον δὲν πληροῖ τὶς προϋποθέσεις γιὰ τὴν ἔνταξή του μεταξὺ τῶν Ἁγίων της Ἐκκλησίας μας
http://apotixisi.blogspot.gr/2015/02/blog-post_56.html

Re: «ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

6
Ωραία,ας δεχτώ οτι κάνω λάθος και οτι την αμφισβητεί,επειδή αμφισβητεί την επιστολή,έχει το δικαίωμα να λέει αυτό;
παρήγαγε διὰ τῶν ἐκκλησιαστικῶν ὀργάνων του, τοὺς δικούς του «ἁγίους», (Παΐσιο, Πορφύριο κλπ.),
Και εφόσον την αμφισβητεί γιατι λέει
θὰ καταδείξουν πὼς ὁ γέροντας Παΐσιος ὄχι μόνον δὲν πληροῖ τὶς προϋποθέσεις γιὰ τὴν ἔνταξή του μεταξὺ τῶν Ἁγίων της Ἐκκλησίας μας καθὼς ἀποδεικνύεται ἀπὸ τὰ γραφόμενά του
εδω τα δέχεται τα γραφόμενα και βγάζει συμπέρασμα οτι δεν πληροί τις προυποθέσεις.

Ο Πορφύριος και ο Ιουστίνος ο Πόποβιτς τι σχέση έχουν με την αμφισβητούμενη επιστολή ;;;;

Γιατι βάζει σε εισαγωγικά την λέξη αγιοκατάξη και την λέξη άγιος,αφου αμφισβητεί μόνο την επιστολή;;;
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: «ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

7
dominique έγραψε:Ωραία,ας δεχτώ οτι κάνω λάθος και οτι την αμφισβητεί,επειδή αμφισβητεί την επιστολή,έχει το δικαίωμα να λέει αυτό;
παρήγαγε διὰ τῶν ἐκκλησιαστικῶν ὀργάνων του, τοὺς δικούς του «ἁγίους», (Παΐσιο, Πορφύριο κλπ.),
Και εφόσον την αμφισβητεί γιατι λέει
θὰ καταδείξουν πὼς ὁ γέροντας Παΐσιος ὄχι μόνον δὲν πληροῖ τὶς προϋποθέσεις γιὰ τὴν ἔνταξή του μεταξὺ τῶν Ἁγίων της Ἐκκλησίας μας καθὼς ἀποδεικνύεται ἀπὸ τὰ γραφόμενά του
εδω τα δέχεται τα γραφόμενα και βγάζει συμπέρασμα οτι δεν πληροί τις προυποθέσεις.

Ο Πορφύριος και ο Ιουστίνος ο Πόποβιτς τι σχέση έχουν με την αμφισβητούμενη επιστολή ;;;;

Γιατι βάζει σε εισαγωγικά την λέξη αγιοκατάξη και την λέξη άγιος,αφου αμφισβητεί μόνο την επιστολή;;;
"τους δικούς του αγίους'' δεν σημαίνει αναγκαστικά πως αμφισβητείται η αγιοσύνη τους, μάλλον εννοεί πως οι οικουμενιστές εκμεταλεύονται τους αγίους για ιδιοτελεί σκοπό.
Αλλά άν όντως είναι και όπως εσύ το καταλαβαίνεις, ούτε εγώ συμφωνώ σε αυτό.
Το κείμενο πάντως άν και όντως ασαφείς, το βασικό του νόημα όμως πετυχαίνει το πνεύμα της εποχής πλήρως!

Re: «ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

8
το προβλημα ειναι οτι οποιος δε υποστηριζει την αποψη του ειναι αιρετικος κατ αυτον (τον μαξιμο ) .αυτα δεν ειναι σοβαρα πραγματα .ο αγιος Πορφυριος ειναι ενας απο τους μεγαλυτερους αγιους της εκκλησιας μας (οποιος εχει διαβασει τα βιβλια που κυκλοφορουν θα το καταλαβει .αλλα και οποιος τον γνωρισε το ξερει ) ηταν χαρισματικοτατος και εκανε πολλα θαυματα εν ζωη .ας μας δειξει κανενας κανενα θαυμα που εχει κανει ο Μαξιμος να τον παρουμε στα σοβαρα .

Re: «ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

9
ter έγραψε:το προβλημα ειναι οτι οποιος δε υποστηριζει την αποψη του ειναι αιρετικος κατ αυτον (τον μαξιμο ) .αυτα δεν ειναι σοβαρα πραγματα .ο αγιος Πορφυριος ειναι ενας απο τους μεγαλυτερους αγιους της εκκλησιας μας (οποιος εχει διαβασει τα βιβλια που κυκλοφορουν θα το καταλαβει .αλλα και οποιος τον γνωρισε το ξερει ) ηταν χαρισματικοτατος και εκανε πολλα θαυματα εν ζωη .ας μας δειξει κανενας κανενα θαυμα που εχει κανει ο Μαξιμος να τον παρουμε στα σοβαρα .
Κανέναν απο τους αναφερθέντες Αγίους δεν αμφισβήτησε ο π. Μάξιμος!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Οικουμενισμός - Πανθρησκεία”