Re: ΕΠΙΣΤΗΜΗ = ΓΝΩΣΗ

10
Vassilis_1 έγραψε: Αλλά καλό είναι να παρατεθούν ορισμένες απόψεις της «επιστήμης», που δια πειραμάτων προσπαθεί να αρθρώσει, σχετικά με τα πάνω θέματα, και στη συνέχεια να καταδειχθεί το αβάσιμο αυτών των πειραμάτων.
Αυτές είναι επιστημονικές θεωρίες. Κανένας επιστήμονας σοβαρός δεν βγήκε ποτέ να πει ότι αυτά έχουν αποδειχθεί τετελεσμένα.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Επιστημονικά αποδεδειγμένες οι μεταφερόμενες από την Ορθόδοξη Εκκλησία κοσμογονικές περιγραφές της Αγίας Γραφής.

11
Vassilis_1 έγραψε: Σαφέστατο λοιπόν το αποδεικτικό συμπέρασμα της επιστήμης:
η αρχική πρόταση = της Ορθόδοξης Χριστιανικής Αποδοχής που εξαγγέλλει βάσει των περιγραφών της Αγίας Γραφής, για το πώς, και πριν πόσο χρόνο, ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα, είναι αληθής
Τώρα έγινε κατανοητή η διαφορά μεταξύ της Ορθόδοξης Χριστιανικής Αποδοχής, και της «επιστήμης». Η πρώτη βαδίζει με επιστημονικές αποδείξεις, και η «επιστήμη» εσαεί θα ψάχνεται.
και η Αγία Γραφή όπου τεκμηριώνονται η θέσεις της αποτελεί επιστήμη. = Θεολογία

και η "επιστήμη" όταν δεν τεκμηριώνει τις θέσεις τις τότε αποτελεί ψευδοεπιστήμη = Κρυπτοζωολογία‎, Εναλλακτική ιατρική, Παραψυχολογία‎ κτλ...
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ΕΠΙΣΤΗΜΗ = ΓΝΩΣΗ

12
Επιστήμη

Ο όρος επιστήμη με την ευρεία έννοια αρχικά δήλωνε το οργανωμένο σώμα της εξακριβωμένης και τεκμηριωμένης γνώσης. Ο πρώτος αυτός ορισμός διατυπώνεται στο έργο Θεαίτητος του Πλάτωνα όπου ένας από τους συνομιλητές αναφέρει ότι «έστιν ουν επιστήμη δόξα αληθής μετά λόγου», δηλαδή η επιστήμη αποτελεί βεβαιωμένη με λογικά επιχειρήματα γνώση. Πολλές από τις ανθρώπινες προκαταλήψεις γύρω από τον τρόπο που λειτουργεί το σύμπαν έχουν αμφισβητηθεί κατά καιρούς από τις νέες επιστημονικές ανακαλύψεις.
Στη σύγχρονη εποχή, ο όρος είναι πιο περιορισμένος και δηλώνει το σύστημα απόκτησης γνώσης με βάση την επιστημονική μεθοδολογία που βασίζεται στην επιστημονική έρευνα, καθώς και στην οργάνωση και ταξινόμηση της αποκτώμενης με αυτόν τον τρόπο γνώσης. Διακρίνουμε συνεπώς διαφορετικούς επιστημονικούς τομείς που εντάσσονται συνήθως σε τέσσερις μεγάλες ομάδες, τις θετικές επιστήμες, τις εφαρμοσμένες επιστήμες, τις ανθρωπιστικές επιστήμες και τις κοινωνικές επιστήμες.
Θετικές και φυσικές επιστήμες: ασχολούνται με τη μελέτη των φυσικών φαινομένων και των τυπικών συστημάτων με βάση την παρατήρηση, το πείραμα και τη λογική.
Κοινωνικές επιστήμες: ασχολούνται με τη μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς και της ανθρώπινης κοινωνίας, στη βάση της παρατήρησης και της λογικής.
Ανθρωπιστικές επιστήμες: ασχολούνται με τη διερεύνηση της ανθρώπινης κατάστασης μέσω της λογικής και της τέχνης.
Εφαρμοσμένες επιστήμες: ασχολούνται με την πρακτική επίλυση προβλημάτων μέσω συστηματικών μεθοδολογιών και την επιστημονική θεμελίωση των μεθόδων αυτών (συνήθως αποτελούν εφαρμογή κάποιων θετικών επιστημών, αλλά μπορεί να έχουν και επιρροές από τις κοινωνικές επιστήμες).
Η ταξινόμηση αυτή είναι μόνο συμβατική, ενώ δεν είναι σπάνιο ένα επιστημονικό πεδίο να συνθέτει στοιχεία από διαφορετικούς κλάδους. Όταν αυτό το γεγονός ορίζει τον χαρακτήρα του πεδίου, μιλάμε για διεπιστημονικό πεδίο, διακλαδική επιστήμη ή διεπιστήμη (π.χ. βιβλιοθηκονομία, επιστήμη συστημάτων, γνωσιακή επιστήμη κλπ).
Η επιστημονική διαδικασία είναι η συστηματική έρευνα της νέας γνώσης σε ένα σύστημα. Αυτή η συστηματική έρευνα είναι γενικώς η επιστημονική μέθοδος και το σύστημα γενικώς είναι η φύση. Επιστήμη επίσης είναι η επιστημονική γνώση που έχει συστηματικά αποκτηθεί μέσω της επιστημονικής διαδικασίας. Μερικά από τα ευρήματα της επιστήμης μπορεί να είναι εντελώς αντίθετα προς την ανθρώπινη διαίσθηση. Η ατομική θεωρία για παράδειγμα υποδηλώνει ότι ένας στερεός βράχος που εμφανίζεται ως βαρύς, σκληρός, γκρίζος κλπ. είναι στην πραγματικότητα ένας συνδυασμός από υπατομικά σωμάτια με καμία από αυτές τις ιδιότητες, τα οποία κινούνται ταχύτατα σε μία περιοχή που αποτελείται κυρίως από κενό χώρο.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF% ... E%BC%CE%B7

Θεολογία

Θεολογία (σύνθετη από τις λέξεις θεός και λόγος) είναι η επιστήμη της μελέτης της θρησκευτικής πίστης, πρακτικής και εμπειρίας αλλά και της μερικής κατανόησης των ακτίστων ενεργειών του Θεού. Ειδικότερα χαρακτηρίζεται ως η λογική και συστηματική μελέτη του Θεού και της σχέσης του με τον κόσμο και η επιστήμη[1] που διαπραγματεύεται την ύπαρξη, τη φύση και τις ιδιότητες του Θεού, τις αρχές και την εξουσία του, τα δόγματα που ορίζουν την ορθότητα της πίστης και τα λατρευτικά καθήκοντα προς το Θεό. Επιπλέον μπορεί ως όρος να εκφράζει μια θεολογική θεωρία ή σύστημα ή μία ειδική κατηγορία θεολογικού δόγματος. Ακόμη θεολογία, από τις χαλκηδόνιες εκκλησίες, χαρακτηρίζεται η ιδιαίτερη κατάσταση του ανθρώπου, ο οποίος δεχόμενος την αγιαστική χάρη (φωτισμό) του Αγίου Πνεύματος, εκφράζει με τη μαρτυρία του το λόγο, την επιθυμία ή τη γνώση των ενεργειών (τη δυνατή δηλαδή από τον άνθρωπο κατανόηση) του Θεού.
Θεολόγος μπορεί να χαρακτηριστεί ακαδημαϊκά ο ειδικός στη θεολογία και τη μελέτη των θρησκειών και των θρησκευτικών διδασκαλιών, ο κάτοχος πτυχίου θεολογικής σχολής ή ο μελετητής κλάδων της θεολογίας. Εκκλησιολογικά θεολόγος αποκαλείται αυτός που μεταφέρει το λόγο του Θεού στον κόσμο, όπως για παράδειγμα η Εκκλησία έχει αποδώσει τον τίτλο του Θεολόγου στον Ευαγγελιστή Ιωάννη.

Ιστορία του όρου

Ο όρος χρησιμοποιήθηκε αρχικά στα έργα του Πλάτωνα και άλλων Ελλήνων φιλόσοφων με αναφορά στη διδασκαλία του μύθου. Υπήρξαν πολλές μορφές και απόψεις θεολογίας στον προχριστιανικό κόσμο, από την ορφική θεολογία έως την Ελεατική σχολή, το Δημόκριτο, τους Σοφιστές και τον Αριστοτέλη. Πάντα όμως η θεολογία εξελισσόταν παράλληλα και εντός της φιλοσοφίας στον αρχαιοελληνικό κόσμο και όχι συστηματικοποιημένα.
Στο δέκατο βιβλίο των Νόμων ο Πλάτωνας πραγματεύεται το θέμα της θεολογίας. Η συζήτηση αυτού του θέματος ανοίγει όταν ένας από τους τρεις συνομιλητές του διαλόγου, ο Αθηναίος ξένος, που μπορεί να είναι ο Πλάτωνας, θίγει το πολιτικό πρόβλημα των εγκλημάτων ενάντια στους Θεούς, ειδικότερα της βλασφημίας και της ασεβούς δράσης των νέων. Σύμφωνα με τον Αθηναίο, η βλασφημία και οι ασεβείς ενέργειες τους οφείλονται στο ότι έχουν τρεις λανθασμένες αντιλήψεις για τους θεούς : θεωρούν είτε ότι οι Θεοί δεν υπάρχουν, είτε ότι οι Θεοί υπάρχουν αλλά δεν ενδιαφέρονται για τις ανθρώπινες υποθέσεις, ή ότι οι Θεοί μπορούν να πειστούν εύκολα από τον άδικο εάν τους δίνονται προσφορές υπό μορφή θυσιών και προσευχών. Η θεολογία των Νόμων είναι το αποτέλεσμα της προσπάθειας του Αθηναίου ξένου να αντικρούσει αυτές τις λανθασμένες απόψεις, ή να παρέχει τα επιχειρήματα που θα διαθέσουν τον ασεβή νέο και άλλους σε μια σωστή κατανόηση του θείου.
Στο Χριστιανισμό και τις άλλες μονοθεϊστικές θρησκείες η θεολογία συνίσταται στη χρήση της φιλοσοφικής μεθόδου, προκειμένου το περιεχόμενο της θείας αποκάλυψης να διατυπωθεί με όρους που είναι αποδεκτοί από την ανθρώπινη διάνοια. Η ειδοποιός διαφορά μεταξύ θεολογίας και φιλοσοφίας είναι ότι στη θεολογία η χρήση της φιλοσοφικής μεθόδου στοχεύει εκ των προτέρων στην επίτευξη μιας σύγκλισης της θεωρητικής αλήθειας με τη θεία αποκάλυψη, ενώ στη φιλοσοφία καμία αποκάλυψη δεν είναι δεσμευτική για την έκβαση της θεωρητικής αναζήτησης.
Η μονοθεϊστική θεολογία πραγματεύεται όρους όπως η αμαρτία, η πίστη, η συγχώρηση και εξετάζει τα πλαίσια της συμφωνίας του Θεού με την ανθρωπότητα σε θέματα όπως η σωτηρία και η εσχατολογία. Η θεολογία συνήθως θεωρεί δεδομένη την πνευματική εξουσία ενός θρησκευτικού δασκάλου ή την ισχύ μιας θρησκευτικής εμπειρίας. Διακρίνεται από τη φιλοσοφία στο ενδιαφέρον της για τη δικαίωση και την εξήγηση μιας πίστης, παρά στην επερώτηση των ελλοχευουσών υποθέσεων μιας τέτοιας πίστης, αλλά υιοθετεί συχνά φιλοσοφικές μεθόδους.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE% ... E%AF%CE%B1
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: ΕΠΙΣΤΗΜΗ = ΓΝΩΣΗ

13
LAPTONAS έγραψε:
Vassilis_1 έγραψε: Συμπέρασμα: Ένα τμήμα της επιστήμης, καθώς προτίμησε τα αποκλεισθέντα από την επιστημονική μέθοδο “Επαγωγική λογική” πειράματα, στην προσπάθειά του να εξιχνιάσει τα μεγάλα θέματα, στα οποία απουσιάζει παντελώς η άμεση παρατήρηση (θέματα τα οποία έχουν άπειρη απόσταση από όλα τα άλλα θέματα που για την εξιχνίασή τους, η άμεση παρατήρηση είναι εξασφαλισμένη), ως είναι φυσικό, αυτό το τμήμα αποσχίσθηκε από την επιστήμη, και ονομάστηκε μοιραία «επιστήμη». Άλλωστε με ποιό δικαίωμα αυτό το τμήμα θα μπορούσε να ονομαστεί επιστήμη, αφού δεν έχει καμία σχέση με τη γνώση;
Άρα δεν είναι επιστήμη.
Ακριβώς έτσι είναι όπως το λες. Δεν είναι επιστήμη.
Και όμως φίλε LAPTONAS, αυτό το αποσχισθέν από την επιστήμη τμήμα, δηλαδή η «επιστήμη», που ενώ δεν έχει καμία σχέση με τη γνώση, οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι είναι η γνήσια επιστήμη.
Πλανώνται από τις τελείως αστείες και αστήρικτες θεωρίες της, όπως περί Big Bang, πρώτου μορίου, εξέλιξης, και χρονολόγησης δισεκατομμυρίων ετών.

Οπότε η ενασχόληση με το θέμα όπως αντιλαμβάνεσαι, είναι άκρως επιβεβλημένη.
LAPTONAS έγραψε:Συνεπώς λανθασμένα βάλλεσαι κατά της επιστήμης
Κατά της επιστήμης, όχι μόνο δεν βάλλομαι, αλλά συμβαδίζω με την επιστήμη.

Re: ΕΠΙΣΤΗΜΗ = ΓΝΩΣΗ

14
Vassilis_1 έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:
Vassilis_1 έγραψε: Συμπέρασμα: Ένα τμήμα της επιστήμης, καθώς προτίμησε τα αποκλεισθέντα από την επιστημονική μέθοδο “Επαγωγική λογική” πειράματα, στην προσπάθειά του να εξιχνιάσει τα μεγάλα θέματα, στα οποία απουσιάζει παντελώς η άμεση παρατήρηση (θέματα τα οποία έχουν άπειρη απόσταση από όλα τα άλλα θέματα που για την εξιχνίασή τους, η άμεση παρατήρηση είναι εξασφαλισμένη), ως είναι φυσικό, αυτό το τμήμα αποσχίσθηκε από την επιστήμη, και ονομάστηκε μοιραία «επιστήμη». Άλλωστε με ποιό δικαίωμα αυτό το τμήμα θα μπορούσε να ονομαστεί επιστήμη, αφού δεν έχει καμία σχέση με τη γνώση;
Άρα δεν είναι επιστήμη.
Ακριβώς έτσι είναι όπως το λες. Δεν είναι επιστήμη.
Και όμως φίλε LAPTONAS, αυτό το αποσχισθέν από την επιστήμη τμήμα, δηλαδή η «επιστήμη», που ενώ δεν έχει καμία σχέση με τη γνώση, οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι είναι η γνήσια επιστήμη.
Πλανώνται από τις τελείως αστείες και αστήρικτες θεωρίες της, όπως περί Big Bang, πρώτου μορίου, εξέλιξης, και χρονολόγησης δισεκατομμυρίων ετών.
Βασίλιε, οι θεωρίες λέγονται θεωρίες γιατί είναι αναπόδεικτες. Αν ήταν αποδεδειγμένες δεν θα λεγόντουσαν θεωρίες είπαμε. Η θεωρία είναι τμήμα της επιστήμης. Η θεωρία ορίζεται ως -> ένα ολοκληρωμένο σύστημα ιδεών και προτάσεων που προσεγγίζει ένα ζήτημα από αφηρημένη ή συγκεκριμένη οπτική γωνία.

Οι θεωρίες λοιπόν που λες είναι εκ των πραγμάτων ένα αφηρημένο τμήμα της επιστήμης το οποίο δεν το λαμβάνουμε ως αποδεδειγμένο π.χ. Big Bang

Η Μεγάλη Έκρηξη (Big Bang, Μπιγκ Μπανγκ) είναι κοσμολογική θεωρία
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE% ... E%BE%CE%B7

Άρα το να επιμένεις ότι η θεωρία δεν ισχύει είναι ανούσιο. Το ξέρουμε ότι δεν ισχύει αφού είναι θεωρία...... (δεν είναι ακόμα αποδεδειγμένη). Η επιστήμη όμως ισχύει (όταν είναι επιστήμη και όχι "επιστήμη") γιατί είναι αποδεδειγμένη.

π.χ.
Η Ενδοκρινολογία είναι η επιστήμη που έχει ως γνωστικό αντικείμενο τους ενδοκρινείς αδένες.
Η Ναυπηγική είναι η επιστήμη που έχει ως αντικείμενο ως γνωστικό αντικείμενο τα πλοία.

Την επόμενη λοιπόν φορά που θα σου πει κανείς για το Big bang πεστου ότι είναι απλά θεωρία εξ ορισμού αναπόδεικτη. Να πουλήσεις και λίγο μούρη, γιατί με τις γνώσεις που έχεις τώρα μόνο δούλεμα πέφτει . :flag
Vassilis_1 έγραψε: Οπότε η ενασχόληση με το θέμα όπως αντιλαμβάνεσαι, είναι άκρως επιβεβλημένη.
LAPTONAS έγραψε:Συνεπώς λανθασμένα βάλλεσαι κατά της επιστήμης
Κατά της επιστήμης, όχι μόνο δεν βάλλομαι, αλλά συμβαδίζω με την επιστήμη.
Αν συμβαδίζεις τότε πρέπει να τεκμηριώνεις σωστά τις θέσεις σου. Ξεκίνα κατανοώντας ότι ο τίτλος είναι λάθος αφού: Η Επιστήμη δεν ισούται της γνώσης αλλά ισούται της τεκμηριωμένης γνώσης.

Εκτώς φυσικά αν ο τίτλος αυτός εξυπηρετεί κάτι άλλο.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ΕΠΙΣΤΗΜΗ = ΓΝΩΣΗ

15
LAPTONAS έγραψε:
Vassilis_1 έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:
Vassilis_1 έγραψε: Συμπέρασμα: Ένα τμήμα της επιστήμης, καθώς προτίμησε τα αποκλεισθέντα από την επιστημονική μέθοδο “Επαγωγική λογική” πειράματα, στην προσπάθειά του να εξιχνιάσει τα μεγάλα θέματα, στα οποία απουσιάζει παντελώς η άμεση παρατήρηση (θέματα τα οποία έχουν άπειρη απόσταση από όλα τα άλλα θέματα που για την εξιχνίασή τους, η άμεση παρατήρηση είναι εξασφαλισμένη), ως είναι φυσικό, αυτό το τμήμα αποσχίσθηκε από την επιστήμη, και ονομάστηκε μοιραία «επιστήμη». Άλλωστε με ποιό δικαίωμα αυτό το τμήμα θα μπορούσε να ονομαστεί επιστήμη, αφού δεν έχει καμία σχέση με τη γνώση;
Άρα δεν είναι επιστήμη.
Ακριβώς έτσι είναι όπως το λες. Δεν είναι επιστήμη.
Και όμως φίλε LAPTONAS, αυτό το αποσχισθέν από την επιστήμη τμήμα, δηλαδή η «επιστήμη», που ενώ δεν έχει καμία σχέση με τη γνώση, οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι είναι η γνήσια επιστήμη.
Πλανώνται από τις τελείως αστείες και αστήρικτες θεωρίες της, όπως περί Big Bang, πρώτου μορίου, εξέλιξης, και χρονολόγησης δισεκατομμυρίων ετών.
Βασίλιε, οι θεωρίες λέγονται θεωρίες γιατί είναι αναπόδεικτες. Αν ήταν αποδεδειγμένες δεν θα λεγόντουσαν θεωρίες είπαμε. Η θεωρία είναι τμήμα της επιστήμης.

Συμφωνούμε. Μα οι επάνω θεωρίες, και ως θεωρίες είναι τελείως αστείες και αστήρικτες. Προς επίρρωση ο καθένας μπορεί να κοιτάξει εδώ http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 652#p76652

Οι συγκεκριμένες θεωρίες που συζητάμε, του Big Bang, του πρώτου μορίου, της εξέλιξης και της χρονολόγησης, δεν είναι τμήμα της επιστήμης, αλλά της «επιστήμης», επειδή ακριβώς βασίζονται στη διεξαγωγή των πειραμάτων.

Δεν είναι λοιπόν αυτές οι θεωρίες τμήμα της επιστήμης, διότι η επιστήμη σχετικά με την εξιχνίαση των μεγάλων θεμάτων (ήτοι: Της αρχής του σύμπαντος, της αρχής της ζωής, και της χρονολόγησης αυτών), στα οποία απουσιάζει παντελώς η άμεση παρατήρηση (= μη παρατηρούμενα), δια της μεθόδου της “Επαγωγική λογική”, έχει αποκλείσει τη διεξαγωγή των πειραμάτων.

Re: ΕΠΙΣΤΗΜΗ = ΓΝΩΣΗ

16
Θα διαφωνήσω με το αν η θεωρία θεωρείται επιστήμη.

Η θεωρία θέτει ένα αξίωμα,για την περίπτωσή μας, θέτουμε το αξίωμα της δημιουργίας του κόσμου με το Bing Bang.

H επιστήμη έρχεται μέσω μαθηματικών αποδείξεων να τεκμηριώσει αυτό το αξίωμα.

Εφόσον δεν τεκμηριώνεται μέσω μετρήσεων,παραμένει θεωρία.

Re: ΕΠΙΣΤΗΜΗ = ΓΝΩΣΗ

17
grecko έγραψε:Θα διαφωνήσω με το αν η θεωρία θεωρείται επιστήμη.
Φυσικά έτσι είναι φίλε grecko. Όλες οι θεωρίες που αναπτύχθηκαν, και αυτές που πρόκειται να αναπτυχθούν, σχετικά με την εξιχνίαση των μεγάλων θεμάτων (ήτοι: Της αρχής του σύμπαντος, της αρχής της ζωής, και της χρονολόγησης αυτών), στα οποία απουσιάζει παντελώς η άμεση παρατήρηση (= μη παρατηρούμενα), εξ’ ορισμού δεν έχουν καμία σχέση με την επιστήμη, διότι βασίζονται στα πειράματα, τα οποία η επιστήμη, για την εξιχνίαση τέτοιου είδους θεμάτων, δια της μεθόδου της “Επαγωγική λογική”, έχει απορρίψει.
Πως νοείται από τη μία η επιστήμη να απορρίπτει τα πειράματα σχετικά με την εξιχνίαση των πάνω θεμάτων, και από την άλλη να αναπτύσσει θεωρίες βάσει των πειραμάτων; Δεν είναι οξύμωρο;
Άρα όλες θεωρίες που αφορούν τα πάνω θέματα, οι οποίες βασίζονται στα αντιεπιστημονικά πειράματα, ανήκουν στο αποσχισθέν από την επιστήμη τμήμα = την «επιστήμη», η οποία δεν έχει καμία σχέση με τη γνώση και φυσικά με την επιστήμη.
grecko έγραψε:Η θεωρία θέτει ένα αξίωμα,για την περίπτωσή μας, θέτουμε το αξίωμα της δημιουργίας του κόσμου με το Bing Bang.
Το αξίωμα του Bing Bang, τίθεται από την «επιστήμη» ως απαντητικό, στο ερώτημα = πως ξεκίνησε το σύμπαν;

Τα θέματα όμως που απαρτίζουν την κοσμογονία συνολικά είναι αυτά: Πώς ξεκίνησε το σύμπαν, πώς ξεκίνησε η ζωή, πριν πόσο χρόνο ξεκίνησε το σύμπαν, πριν πόσο χρόνο ξεκίνησε η ζωή. Με δεδομένο ότι για την εξιχνίαση τέτοιου είδους θεμάτων, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα απορριφθέντα από την επιστήμη πειράματα, αναγκαστικά, η εξιχνίαση αυτών των θεμάτων πραγματοποιείται μόνο, δια της επιστημονικής μεθόδου “Εις άτοπον απαγωγή”, στην οποία αντιπαρατίθενται οι επικρατέστερες αξιωματικές κοσμογονικές προτάσεις.

Λοιπόν, εδώ http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 654#p76654
χρησιμοποιήθηκε η επιστημονική μέθοδος “Εις άτοπον απαγωγή”. Αντιπαρατέθηκαν σε αυτήν, οι σχετικές κοσμογονικές προτάσεις αντικειμενικά. Ήτοι: Η βάσει των περιγραφών της Αγίας Γραφής, πρόταση της Ορθόδοξης Εκκλησίας, και η βάσει των περιγραφών της «επιστήμης» πρόταση.

Το αναμφισβήτητο αποδεικτικό συμπέρασμα που έδωσε η επιστήμη είναι προφανές:

η αρχική πρόταση = της Ορθόδοξης Χριστιανικής Αποδοχής που εξαγγέλλει βάσει των περιγραφών της Αγίας Γραφής, για το πώς, και πριν πόσο χρόνο, ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα, είναι αληθής

Τώρα όπως αντιλαμβάνεσαι φίλε grecko, η επιστήμη με το πάνω αποδεικτικό συμπέρασμά της, έχει δώσει πλέον τέλος, καθιστώντας αστείες τις θεωρίες όπως, περί Big Bang, πρώτου μορίου, εξέλιξης, και χρονολόγησης εκατομμυρίων ή δισεκατομμυρίων ετών.

Re: ΕΠΙΣΤΗΜΗ = ΓΝΩΣΗ

18
grecko έγραψε:Θα διαφωνήσω με το αν η θεωρία θεωρείται επιστήμη.

Η θεωρία θέτει ένα αξίωμα,για την περίπτωσή μας, θέτουμε το αξίωμα της δημιουργίας του κόσμου με το Bing Bang.

H επιστήμη έρχεται μέσω μαθηματικών αποδείξεων να τεκμηριώσει αυτό το αξίωμα.

Εφόσον δεν τεκμηριώνεται μέσω μετρήσεων,παραμένει θεωρία.
και εφόσον παραμένει θεωρία, δεν μπορούμε να λέμε ότι η επιστήμη είναι άκυρη επειδή έχει εσφαλμένες θεωρίες, γιατί εξ αρχής μας έχει γίνει κατανοητό ότι οι θεωρίες είναι αναπόδεικτα αξιώματα. Η επιστήμη πρέπει να κρίνεται με βάση τα αποδεδειγμένα πορίσματα της.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επιστήμες”

cron