Re: Το απόλυτο αντισεισμικό σύστημα είναι Ελληνικό.

28
Ένα παράδειγμα της πιο μικρής επιστημονικής δημοσίευσης στον κόσμο χωρίς αναφορές ( εκτός μιας οικοδομικής σκαλωσιάς ) που ανατρέπει τον ικανοτηκό κανονισμό.
θα σας δώσω ένα παράδειγμα πως δουλεύει η πατέντα σε μεταλλικές κατασκευές για να καταλάβετε και πως δουλεύει και με το σκυρόδεμα.
Πάμε στην οικοδομή και στήνουμε μία σκαλωσιά με πλαίσια που συνδέονται με δύο χιαστά.
1) Αν εφαρμόσεις στην σκαλωσιά αυτή μία πλάγια δύναμη θα μετακινηθεί.
2) Αν βάλουμε μία άλλη σκαλωσιά πάνω στην άλλη ( διώροφη ) και εφαρμόσουμε μία πλάγια δύναμη στο ανώτερο σημείο της διώροφης σκαλωσιάς αυτή θα ανατραπεί.
3) Αν πακτώσουμε την διώροφη σκαλωσιά μέσα στο σκυρόδεμα μιας κοιτόστρωσης και της εφαρμόσουμε μια πλάγια δύναμη θα είναι μεν πιο γερή ως προς την ανατροπεί αλλά θα συμβούν και τρία ακόμα συμβάντα
α) Η σκαλωσιά δεν θα ανατρέπετε μεν αλλά θα έχει μία μικρή ελαστικότητα όταν της εφαρμόσουμε μια πλάγια δύναμη Αυτό σημαίνει ελαστικότητα = ροπές στον κόμβο και κάμψη της όποιας συνδετήριας δοκού.
β) Αν η σκαλωσιά δεν είναι πολύ μέσα στο σκυρόδεμα της κοιτόστρωσης μετά από μία μεγάλη ροπή θα αστοχίσει και θα βγει μέσα από το σκυρόδεμα και η σκαλωσιά θα ανατραπεί. Είναι θέμα συνάφειας σκυροδέματος σκαλωσιάς και ροπών ανατροπής. Όποια δύναμη είναι πιο γερή θα νικήσει.
γ) Αν νικήσει η σινάφια τότε θα δημιουργηθεί μία άλλη ροπή η οποία θα προσπαθήσει να κάμψει και να σπάσει την κοιτόστρωση. Αν η σκαλωσιά δεν είναι ποιο γερή από την κοιτόστρωση θα σπάσει πριν σπάσει η κοιτόστροση και το αντίστροφο.
4) Αν στις 4 οπές της σκαλωσιάς περάσεις 4 τένοντες και τους πακτώσεις στα βάθη της γης ( όχι της κοιτόστρωσης ) από το κάτω μέρος και στο άνω άκρο τους βάλεις 4 κοχλίες και βιδώσεις τα 4 άκρα της σκαλωσιάς θα συμβεί το εξής. α) η σκαλωσιά δεν θα μετακινηθεί. β) η σκαλωσιά δεν θα ανατραπεί γ) δεν θα λυγίσει ο κορμός της θα χάσει δηλαδή την ελαστικότητά της, δεν θα βγει μέσα από το σκυρόδεμα της κοιτόστρωσης διότι ο τένοντας βρίσκεται τοποθετημένος στα βάθη της γης, δεν θα δημιουργηθεί ουδεμία ροπή πάνω στην κοιτόστρωση διότι έχει αλλάξει η φορά των δυνάμεων και το μέρος καταπόνησης. Η δύναμη του σεισμού που κατευθυνόταν στον κόμβο τώρα παραλαμβάνεται από το άνω άκρο της σκαλωσιάς διότι υπάρχει μία δύναμη εκεί επάνω προερχόμενη από την γη που σταματά την ροπή ανατροπής της σκαλωσιάς και κατ αυτόν τον τρόπο προλαμβάνει την δημιουργία νέων ροπών στον κόμβο.
Κόκαλο και η σκαλωσιά και οι πολιτικοί μηχανικοί.

Re: Το απόλυτο αντισεισμικό σύστημα είναι Ελληνικό.

29
ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ
Βασικό στοιχείο που πρέπει να τεκμηριωθεί ώστε να αποδειχθεί ότι η αντισεισμική ευρεσιτεχνία μου είναι χρήσιμη είναι να σας δείξω τι σταματά η μέθοδος και ο μηχανισμός που διαθέτω. Δηλαδή αν ο φορέας γίνεται ισοστατικός ( Δηλαδή αν το πλήθος των αντιδράσεων ισούται µε το συνολικό αριθµό των διαθέσιµων εξισώσεων ισορροπίας ) Αυτό που προσπαθεί να
σταματήσει ο τένοντας του μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας είναι τα παραμορφωτικά μεγέθη του φέροντα οργανισμού.
Ο τένοντας του μηχανισμού κατά την παραμόρφωση του κορμού των υποστυλωμάτων εφεκλύεται και τείνει να επιμηκυνθεί δηλαδή δέχεται μεγάλες εντάσεις εφελκυσμού στις οποίες όμως αντιδρά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αποτρέπει την παραμόρφωση δηλαδή να επιβάλει εξισώσεις ισορροπίας. Σήμερα θα εξετάσουμε τις τρις βασικές αιτίες που αναγκάζουν τον τένοντα της ευρεσιτεχνίας να επιμηκυνθεί και αυτός αντιδρά σε αυτήν την επιμήκυνση και εξασφαλίζει την εξίσωση ισορροπίας δηλαδή την μη παραμόρφωσης που προκαλεί την αστοχία.

Σχήμα 1 δείχνει ότι η Α πλευρά του υποστυλώματος γίνεται μεγαλύτερη της Β πλευράς λόγο της ελαστικότητας
Σχήμα 2 δείχνει ότι η α,γ μεγαλύτερη της β,γ Η ροπή είναι μία δύναμη κυκλικής τροχιάς γύρω από ένα σημείο. Ο φέροντας δομικός οργανισμός όταν δέχεται αυτή την ροπή αδυνατεί να ακολουθήσει κυκλική τροχιά ζ,β διότι τον παρεμποδίζουν τα υποστυλώματα και αναγκαστικά ακολουθεί μία συνισταμένη οριζόντια κατεύθυνση την β,α Αυτή η οριζόντια μετατόπιση τείνει να επιμηκύνει τον τένοντα κατά ζ,α απόσταση.
Σχήμα 3 δείχνει την παραμόρφωση ε,δ που δέχεται ο τένοντας κατά το ανασήκωμα του πέλματος της βάσης.

Αυτές οι τρις αιτίες αν τις προσθέσουμε θα έχουμε την ολική επιμήκυνση του τένοντα που προσπαθούν να επιβάλουν οι παραμορφώσεις του υποστυλώματος. Η αντίδραση όμως του τένοντα σε αυτήν την παραμόρφωση είναι αυτή που σταματά την παραμόρφωση δηλαδή την αστοχία και κατάρρευση της κατασκευής.
Αυτό λέγεται τεκμηρίωση διότι δείχνει ότι αυτές οι εντάσεις υπάρχουν και είναι εντάσεις εφελκυσμού τις οποίες η μέθοδος οπλισμού που χρησιμοποιείτε τις στέλνει πάνω στις δοκούς και τους σπάει ενώ η δική μου μέθοδος οπλισμού τις στέλνει μέσα στο έδαφος δηλαδή τις εξαφανίζει.
Εικόνα
Πολύ απλά για να υπάρξει κάμψη στην δοκό πρέπει να υπάρξει ροπή στον κόμβο ...για να υπάρξει ροπή στον κόμβο πρέπει να υπάρξει μία ελαστική μετατόπιση στον κορμό του τοιχώματος και μετέπειτα ανασήκωμα του πέλματος βάσεις.
Ο μηχανισμός που διαθέτω σταματά την ελαστική μετατόπιση και το ανασήκωμα της βάσης οπότε κόκαλο το τοίχωμα
Οπότε χωρίς στροφή του τοιχώματος χωρίς ελαστική μετατόπιση πως θα εμφανιστεί η ροπή στον κόμβο και η κάμψη στον κορμό της δοκού?
Πως ο μηχανισμός κάνει κόκαλο το τοίχωμα? Ο λόγος είναι ο εξής.
Το δικό σας τοίχωμα δέχεται εφελκυστικές εντάσεις τις οποίες μεταβιβάζει στην δοκό γιατί ο οπλισμός σας σταματά μέσα στο πέλμα της βάσης
Το δικό μου τοίχωμα δέχεται μόνο θλιπτικές εντάσεις Τις εφελκυστικές εντάσεις της αναλαμβάνει ο μηχανισμός και τις στέλνει μέσα στα βάθη της γης και όχι πάνω στην δοκό γιατί ο οπλισμός που παίρνει τον εφελκυσμό είναι πακτωμένος μέσα στο έδαφος και δεν σταματά στο πέλμα της βάσης. https://www.phorum.gr/fetchimg
Αυτός είναι ο λόγος που εδώ σε αυτό το πείραμα βλέπεται ολική αστοχία https://www.youtube.com/watch?v=l-X4tF9C7SE&t=32s
και εδώ στο άλλο πείραμα πάνω στο ίδιο μοντέλο μηδενική παραμόρφωση. https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q

Re: Το απόλυτο αντισεισμικό σύστημα είναι Ελληνικό.

30
Η αιτία αστοχίας και η λύση για τον σεισμό.
Εμένα αυτή είναι η λογική μου που παρουσιάζω πάρα κάτω. Δείχνω ένα σχέδιο το οποίο έχει δύο διαφορετικούς φορείς και εξηγώ που και γιατί δημιουργείται η αστοχία στον κάθε ένα και λέω και την λύση του προβλήματος. Και εσείς
( πολιτικοί μηχανικοί ) έχετε μηχανισμούς εξίσωσης της ισορροπίας και εγώ απλά σας δίνω ένας πρόσθετο μηχανισμό ώστε και οι δύο μαζί να νικήσουν μια για πάντα τον κοινό μας αντίπαλο που είναι ο σεισμός.
Η ροπή ανατροπής δεν υφίσταται μόνο σαν ολική ανατροπή ενός υψηλόκορμου κτιρίου Η ροπή ανατροπής υφίσταται και σε κάθε ένα υποστύλωμα της κατασκευής ξεχωριστά και επηρεάζει την παραμόρφωση μέσο των κομβικών σημείων του κορμού της δοκού και του υποστυλώματος με στροφές κάμψεις ροπές και τέμνουσες.

Σχήμα 1 Πολυώροφο κατασκευασμένο εξολοκλήρου από οπλισμένο σκυρόδεμα ή από οπτοπλινθοδομή ή λιθοδομή ( συνεχή δόμηση )
Σχήμα 2 Τοιχώματα με συνδετήριους δοκούς
Σχήμα 3 Αμφίπλευρη πάκτωση στα ανώτατα άκρα ενός τοιχώματος με το έδαφος
1) Δράση σεισμού
2) Αντίδραση Αδράνειας
3) Ροπή Ανατροπής = Ροπή Αδράνειας
4) Αντιρροπή διαφορετικής φοράς
5) Ρωγμή Αστοχία
6) Αντίδραση εδάφους στα στατικά φορτία
7) Στατικά φορτία κτιρίου
8) Ανάκλιση βάσης
9) Άρθρωση ( Επιτρέπει την στροφή )
10) Μηχανισμός αντίδρασης δώματος
11) Μηχανισμός αντίδρασης βάσης ( Πάκτωση Δεν επιτρέπει τίποτα )
Εικόνα
Όταν ο σεισμός 1 έχει φορά αριστερής μετατόπισης, η αντίδραση της αδράνειας 2 έχει την αντίθετη φορά.
Ο συνδυασμός των δυνάμεων του σεισμού 1 και η Αντίδρασης Αδράνειας 2 δημιουργούν μια στροφή σε όλο το κτίριο γύρο από την άρθρωση 9 που ονομάζουμε ροπή ανατροπής 3
Αυτό επιφέρει την ανάκλιση της βάσης 8 του κτιρίου με αποτέλεσμα να χαθεί μέρος την αντίδραση του εδάφους 6 προς τα στατικά φορτία 7 και καθαυτόν τον τρόπο χάνεται μερικός η στήριξη των φορτίων της κατασκευής. Όταν χαθεί η στήριξη του εδάφους 6 τα φορτία 7 εφαρμόζουν μία κατακόρυφη συνιστώσα 7 η οποία σε συνδυασμό με την Ροπή Αδράνειας 3 δημιουργεί μία αντιρροπή 4 διαφορετικής φοράς της ροπής ανατροπής 3 πάνω στους κορμούς των συνδετήριων δοκών και των τοιχωμάτων του σχήματος 2 και στους πάνω κόμβους των πορτών και παραθύρων του σχήματος 1 Επειδή κανένας κόμβος δεν είναι τόσο ισχυρός ώστε να μπορεί να αντέξει τις εντάσεις της αντιρροπής 4 προερχόμενη από τον συνδυασμό της ροπής αδράνειας 3 και των στατικών φορτίων 7 επέρχεται η αστοχία ή ρωγμή 5 όπως δείχνουν τα σχήματα 1 και 2 Αν ο κόμβος είναι πολύ γερός και η συνδετήρια δοκός έχει κάποια ελαστικότητα η αστοχία θα εμφανισθεί πάνω στην δοκό στο σημείο 12 του σχήματος 2
Όλος αυτός ο μηχανισμός αστοχίας αρχίζει να ενεργοποιείται ταυτοχρόνως από την αρχή δημιουργίας της ροπής αδράνειας η οποία πριν καν ανασηκώσει την βάση του κτιρίου ή την βάση του τοιχώματος έχει πρωτίστως επιφέρει μία αρχική στροφή στον κορμό των φερόντων στοιχείων λόγο της ελαστικότητας που παρουσιάζουν. Οπότε για να σταματήσουμε την γενική παραμόρφωση προερχόμενη από την ανάκλιση της βάσης ή από την ελαστικότητα των κορμών των φερόντων στοιχείων πρέπει να σταματήσουμε την μετατόπιση της ροπής αδράνειας.
Όλος αυτός ο μηχανισμός αστοχίας που περιγράψαμε που είναι η βασική αιτία όλων των κακών που επιφέρει ο σεισμός στις δομικές κατασκευές δεν θα υπήρχε αν στο κτίριο του σχήματος 1 πακτώναμε τα δύο άκρα του δώματος του με το έδαφος ή όταν στο κτίριο σχήματος 2 πακτώναμε αμφίπλευρα τα δύο άκρα του κάθε ενός εκ των δύο τοιχωμάτων.
Ο λόγος είναι ο εξής. Το κακό δεν αρχίζει από τον σεισμό αλλά από την Ροπή Αδράνειας 3 η οποία δημιουργεί την Ανάκλιση βάσης 8 που δημιουργεί την κάθετη αστήρικτη πια φόρτιση των στατικών φορτίων 7 η οποία ενεργοποιεί την αντιρροπή 4 που δημιουργεί μια τέμνουσα αστοχίας 5,ή 12 η οποία κάνει την ζημιά.
Ποια είναι η λύση?
Η Λύση είναι να δημιουργήσουμε μία αντιρροπή προερχόμενη από μία εξωτερική πηγή που είναι το έδαφος ( και όχι από τα αστήρικτα φορτία ) η οποία αντιρροπή θα ισορροπεί την ροπή ανατροπής που επιφέρει όλα τα δεινά Η αντιρροπή δημιουργείτε με την αμφίπλευρη πάκτωση της ανώτατης στάθμης του τοιχώματος ή του κτιρίου με το έδαφος με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας.
Πως το κατορθώνει αυτό?
Όπως βλέπουμε στο σχήμα 3 το τοίχωμα δεν μπορεί να στρέψει τον κορμό του όταν δέχεται την ροπή ανατροπής 3 γύρο από την άρθρωση 9 γιατί ο Μηχανισμός αντίδρασης δώματος 10 εφαρμόζει μία αντίδραση που σε συνδυασμό με την άλλη αντίθετη αντίδραση του εδάφους 6 στο αντικριστό μέρος και με την βοήθεια του Μηχανισμού αντίδρασης βάσης 11 δημιουργούν την αντιρροπή 12 κόντρα στην ροπή ανατροπής 3 Όπως ξέρουμε οι δυνάμεις εξουδετερώνονται όταν είναι ίσες και αντίθετες. Αφού μηδενίσαμε την ροπή ανατροπής σταματήσαμε τον μηχανισμό αστοχίας.
Τι επιτυγχάνουμε με αυτήν την μέθοδο Παραλαμβάνουμε όλες τις ανοδικές εντάσεις της ροπής αδράνειας πάνω στο δώμα με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας και τις οδηγούμε μέσο της κατακόρυφης ισχυρής δομής του τοιχώματος ξανά μέσα στο έδαφος. Δηλαδή τις επιστρέφουμε μέσα στο έδαφος και δεν τις οδηγούμε πάνω στους κορμούς των φερόντων στοιχείων στις μικρές ανίσχυρες διατομές τους που τις κατευθύνεται εσείς.

Re: Το απόλυτο αντισεισμικό σύστημα είναι Ελληνικό.

31
Δες αυτό το βίντεο που έχει συχνότητες στην οθόνη Η συχνότητα των 7 Hz τεριάζει γάντι με την συχνότητα που είχε το πείραμα το δικό μου προς το τέλος του βίντεο.
βίντεο με συχνότητες https://www.youtube.com/watch?v=2c8qtIduEHM
Δικό μου πείραμα. Η μεγαλύτερη συχνότητα είναι μετά το 2,40 λεπτο και τεριάζει η συχνότητα με την συχνότητα των 7 Hz του άλλου βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q
Οπότε τα δεδομένα αλλάζουν Σε φυσικό σεισμό που έκανα το πείραμα με πλάτος ταλάντωσης 0,22 cm και με συχνότητα 7 Hz έχουμε ... a=( -(2*π*7)^2 * 0,22 ) / 9.81
3,14χ2=6,28χ7=43,96χ43,96=1932,4816χ0,22=425,1460/9,81= 43,34g φυσικού σεισμού χωρίς καμία αστοχία!
Στην Ελλάδα τα σπίτια σχεδιάζονται να αντέχουν 0,36 g

Re: Το απόλυτο αντισεισμικό σύστημα είναι Ελληνικό.

32
F = η δύναμη που ασκείτε σε ένα σώμα
m = η μάζα του σώματος
α = η επιτάχυνση που αποκτά το σώμα από την επίδραση της δύναμης F

Δεύτερος Νόμος του Newton F=m.α

Όταν η επιτάχυνση που προκαλείτε σε ένα σώμα αποκτάτε από δύο ή περισσότερες δυνάμεις η δύναμη F του τύπου F=m.α είναι η συνισταμένη των δυνάμεων αυτών.
Σωστό?
Ακόμα η ροπή παράγεται από κάποια δύναμη F εφόσον η τελευταία πολλαπλασιστεί με την ακτινική απόσταση ως προς το εξεταζόμενο σημείο.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ
Δες αυτό το βίντεο που έχει συχνότητες στην οθόνη Η συχνότητα των 7 Hz τεριάζει γάντι με την συχνότητα που είχε το πείραμα το δικό μου προς το τέλος του βίντεο.
βίντεο με συχνότητες https://www.youtube.com/watch?v=2c8qtIduEHM
Δικό μου πείραμα. Η μεγαλύτερη συχνότητα είναι μετά το 2,40 δευτερόλεπτο και τεριάζει η συχνότητα με την συχνότητα των 7 Hz του άλλου βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q
Οπότε τα δεδομένα αλλάζουν Σε φυσικό σεισμό που έκανα το πείραμα με πλάτος ταλάντωσης 0,22 cm και με συχνότητα 7 Hz έχουμε ... a=( -(2*π*7)^2 * 0,22 ) / 9.81
3,14χ2=6,28χ7=43,96χ43,96=1932,4816χ0,22=425,1460/9,81= 43,34g φυσικού σεισμού

Το δοκίμιο στο πείραμα είχε γενική μάζα βάρους 850 kg Ο δεύτερος όροφος λόγο της ανεστραμμένης δοκού που φέρει είναι πιο πολλά κιλά από το μισό οπότε θα έλεγα ότι είναι περίπου 450kg και το ισόγειο είναι 400kg Άρα για να βρούμε την δύναμη αδράνειας F πρώτα στο ισόγειο λέμε F=m.α 400Χ43,34g =17336 ή 173,36 kN. και ο πρώτος όροφος 450Χ43,34g=19503 ή 195,03 kN.
Για να βρούμε την ροπή αδράνειας στο διώροφο δοκίμιο πολλαπλασιάζουμε την απόσταση του κάθε ορόφου από το σημείο περιστροφής και το αποτέλεσμα το προσθέτουμε για να βρούμε το σύνολο της ροπής αδράνειας. Για να βρούμε την ένταση που παραλαμβάνουν οι τένοντες διαιρούμε το αποτέλεσμα από το σύνολο της ροπής αδράνειας με την απόσταση των τενόντων από το σημείο περιστροφής.
Άρα συνολική δύναμη αδράνειας 17336 +19503=368,39 kN.
Ροπή αδράνειας
Ισόγειο 173,36kN X το ύψος 0,60m=104,016 kN
Πρώτος όροφος 195,03 kN Χ το ύψος 1,30m=253,54 kN
Σύνολο 104,16+253,54=357,70 kN
H απόσταση των τενόντων από το σημείο περιστροφής είναι 1,2m
Άρα ροπή ανατροπής 357,70 kN * 1.2m = 298 kN
Οι τένοντες πάνω στα δύο τοιχώματα ήταν 4 στον αριθμό οπότε η ένταση που δέχθηκε ο κάθε ένας ήταν
298*4=74,5 kN
Αντικείμενο μάζας 1 τόνο (1000 Kg) δέχεται από το βαρυτικό πεδίο της γης δύναμη περίπου 10kN. Η βαρυτική και αδρανειακή μάζα είναι ισοδύναμες.
Αν ένα μοντέλο 850kg δέχεται ροπή ανατροπής 298 kN χωρίς την παραμικρή αστοχία καταλαβαίνετε τι έκανα και πόσο κινδύνεψε η ζωή μου γιατί αν η μέθοδος της θεωρίας μου ήταν λάθος και έσπαγαν οι τένοντες το μοντέλο θα ερχόταν πάνω μου.

Re: Το απόλυτο αντισεισμικό σύστημα είναι Ελληνικό.

33
seismic έγραψε:

1)Το πάνω άκρο του μηχανισμού της πατέντας ( η βίδα ) τι δυνάμεις δέχεται από τις ανωδικές εντάσεις του δώματος ? Θλιπτικές ή εφελκυστικές ?


Αρχιτέκτον.. Θλιπτικές. Που σημαίνει ότι όταν γίνεται σεισμός οι ταλαντώσεις δεν θα εκτονώνονται σωστά, θα είναι σαν να συμπιέζει κάτι το κτίριο απο την κορφή προς τα κάτω με κίνδυνο αντί να καταρρεύσει απ την ταλάντωση να καταρρεύσει απο σύνθλιψη!
α) Φαντάσου ότι το σώμα σου είναι 70 kg και έρχομαι και ανεβαίνω στους ώμους σου τότε το βάρος σου αν και εγώ είμαι 70 kg θα διπλασιαστεί και θα γίνει 140 kg. Αυτό λέγετε θλίψη που σου επιβάλει το βάρος του σώματός μου και διπλασιάζει το δικό σου βάρος. Δεν κάνει αυτό η πατέντα. Τι κάνει η πατέντα.
β) Πας να πηδήξεις ένα εμπόδιο και ενώ έχεις ανοδική πορεία το κεφάλι σου κουτουλά στο νταβάνι. Θλίψη είναι και αυτή. Πια η διαφορά Δεν είμαι τόσο μεγάλη αυτή η θλίψη όσο είναι η πρώτη θλίψη των 140 kg γιατί δεν περιλαμβάνει το βάρος σου ούτε το βάρος μου. Πια είναι τα φορτία που περιλαμβάνει αυτή η θλίψη? Είναι τα φορτία ανόδου μείον το βάρος σου.... δηλαδή ελάχιστα θλιπτικά φορτία παρεμπόδισης ανόδου Σε τι δυνάμεις αντέχει το σκυρόδεμα? Σε δυνάμεις θλίψης ... οπότε κανένα πρόβλημα στο δώμα αφού τα φορτία θλίψης που παραλαμβάνει η κολόνα στην βάση της είναι πολλαπλάσια αυτών που παραλαμβάνει στο δώμα. Συμπέρασμα Δεν συμπιέζει ουδεμία δύναμη το κτίριο προς τα κάτω απλά παρεμποδίζει την άνοδο του. Αν του βάλεις και ένα ελατήριο ή ένα αποσβεστικό υλικό μεταξύ της βίδας και του δώματος τότε έχουμε και σεισμική μόνωση διότι αυτές οι ανοδικές εντάσεις κατανέμονται σταδιακά και το κυριότερο αφήνουν τον υπόλοιπο φέροντα οργανισμόνα να παραλαμβάνει και να καταναλώσει σεισμικές εντάσεις.
seismic έγραψε:
2)Ο τένοντας της ευρεσιτεχνίας τι δυνάμεις δέχεται και που τις μεταβιβάζει? .


Αρχιτέκτον.. Εφελκυστικές, θα τεντώνεται το συρματόσχοινο τραβώντας τον τελευταίο όροφο προς τα κάτω.
Ναι τραβάει τον όροφο προς τα κάτω αλλά το άλλο του άκρο οδηγεί αυτές τις εντάσεις εφελκυσμού μέσα στο έδαφος
Δηλαδή αφαιρεί τα σεισμικά φορτία πάνω από τον φέροντα οργανισμό.
seismic 1 έγραψε:
3)Όταν δεν υπάρχει η ευρεσιτεχνία που μεταβιβάζονται αυτές οι δυνάμεις?Εδώ σας θέλω να απαντήσετε στον λασπιντζή τα άλλα όλα είναι καπάντζες

Αρχιτέκτον.. Στις κολώνες οι οποίες ταλαντεύονται και εκτονώνουν την δυναμη του σεισμού.
Καλά τα λέω λασπιτζή; ( Δεν είμαι μηχανικός! )
Και μηχανικός να ήσουν τα ίδια θα έλεγες. Οι δυνάμεις αυτές σήμερα οι μηχανικοί τις οδηγούν πάνω στα δοκάρια και τα σπάνε. Εγώ τις οδηγό μέσα στο έδαφος. Βλέπεις κάποια διαφορά?
Υ.Γ
Αυτά που είπα είναι ανάλυση δυνάμεων - μέθοδος ... δηλαδή ο δρόμος Αθήνας Θεσσαλονίκης.
Όταν δεν έχεις χαράξει σωστά τον δρόμο οι μαθηματικοί υπολογισμοί θα είναι λάθος και θα κρίνεται την μέθοδό μου λάθος.

Re: Το απόλυτο αντισεισμικό σύστημα είναι Ελληνικό.

34
Η σωστή απάντηση για την ροπή αδράνειας του πειράματος είναι αυτή. Η πρωιγούμενη είναι λάθος.
Εικόνα
Η ερώτηση της ημέρας για την οποία η επιστήμη δεν μπορεί να απαντήσει και σηκώνει τα χερια ψιλά!
( Γιατί τους γάιδαρους τους δένουν με την γη ενώ τα σπίτια τα αφήνουν ελεύθερα για βοσκή? ) Την γνωστή παροιμία κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε δεν την ξέρουν οι πολιτικοί μηχανικοί? https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4 Αμφισβητώ την θεωρεία της ελαστικής και πλάστημης μετατόπισης ως σχεδιασμό αντισεισμικής προστασίας.
Είμαι υπέρμαχος της δυναμικής παραλαβής των σεισμικών φορτίων από τα τοιχώματα και την μεταφορά αυτών μέσο μηχανισμών συνεργασίας μέσα στο έδαφος. Από τη στιγμή που το δώμα είναι συνδεδεμένο με το έδαφος διά μέσω του συρματόσχοινου της ευρεσιτεχνίας, τότε περιορίζει τις σχετικές μετατοπίσεις των ορόφων (δηλ τα drifts) και άρα η ένταση που αναπτύσσεται σε ολόκληρο τον φορέα είναι περιορισμένη.
Η ίδια λογική εφαρμόζεται χρόνια τώρα στην σεισμική μόνωση, τοποθετώντας υδραυλικούς αποσβεστήρες σε διαγώνια διάταξη μεταξύ των ορόφων

Re: Το απόλυτο αντισεισμικό σύστημα είναι Ελληνικό.

35
Πέτυχα 384 kN ροπή αδράνειας ( 38400 kg ) στο πείραμα πάνω σε ένα μοντέλο μάζας 850 kg και αδράνεια 361 kN ( 36100 kg πλάγια δύναμη ) η οποία είναι εξωφρενική για να αφήνει αδιάφορους τους πολιτικούς μηχανικούς.

Re: Το απόλυτο αντισεισμικό σύστημα είναι Ελληνικό.

36
Η ανάσχεση των παραμορφώσεων και μετατοπίσεων συντελούμενες με διαφορά φάσης και με το καθ ύψος αυξητικό πλάτος ταλάντωσης επί του κορμού των στοιχείων του υποστυλώματος και της δοκού του φέροντα οργανισμού που παρατηρείται να επιβάλλονται από έναν μεγάλο σεισμό είναι ένα ζητούμενο.
Η ελαστικότητα δεν συντελεί προς τον σκοπό αυτό. Η δυναμική ανάσχεση είναι η λύση αρκεί αυτή να εφαρμόζετε από δυνάμεις οι οποίες προέρχονται από παράγοντες έξωθεν της κατασκευής όπως είναι το έδαφος της γης κάτω από αυτή. Η μέθοδος και ο μηχανισμός της ευρεσιτεχνίας αυτό προσφέρουν. Ο μηχανισμός πακτώνεται αρχικά στο έδαφος κάτω από την κατασκευή στα βάθη μιας γεώτρησης και με την βοήθεια ενός τένοντα που διαπερνά ελεύθερος μέσα από σωλήνα τα υποστυλώματα ή τα τοιχώματα μεταφέρει στο ανώτατο άκρο τους πάνω στο δώμα την δύναμη πάκτωσης του άλλου άκρου του τένοντα ευρισκόμενος μέσα στο έδαφος. Πάνω στο δώμα μία βίδα με ελατήριο ή ένα υδραυλικό σύστημα που συγκρατεί τον τένοντα εξασφαλίζει την πάκτωση του άνω άκρου του υποστυλώματος με το έδαφος. Η ανάσχεση των ανοδικών φορτίων ( προκαλούμενα από την ροπή ανατροπής ) από τον τένοντα που αντλεί δυνάμεις από το έδαφος σταματά την παραμόρφωση των υποστυλωμάτων.
Ο τένοντας της ευρεσιτεχνίας έχει δύο πακτώσεις στα άκρα. Αν η πάκτωση του κάτω άκρου γίνει μέσα στο σκυρόδεμα της βάσης της κατασκευής και όχι μέσα στα βάθη μιας γεώτρησης μέσα στο έδαφος τότε προκύπτουν σοβαρές διαφορές ως προς την χρησιμότητα της ευρεσιτεχνίας.
Ο τένοντας και στις δύο περιπτώσεις δέχεται μεγάλες εντάσεις εφελκυσμού από την ροπή ανατροπής.
1) Αν η πάκτωση του κάτω άκρου είναι μέσα στο έδαφος τις ανοδικές εντάσεις του τένοντα προερχόμενες από την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος τις παραλαμβάνει το έδαφος.
2) Αν η πάκτωση του κάτω άκρου είναι μέσα στο σκυρόδεμα της βάσης οι ανοδικές εντάσεις του τένοντα προερχόμενες από την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος οδηγούνται πάνω στους δοκούς και τους πεδιλοδοκούς μέσω των κόμβων της οποίες λυγίζει και της σπάει. Στον σεισμό τα υποστυλώματα χάνουν την εκκεντρότητα ανασηκώνοντας την βάση τους, δημιουργώντας στροφές σε όλους στους κόμβους της κατασκευής. Για αυτό υπάρχει όριο εκκεντρότητας, δηλαδή όριο περιοχής της βάσης που ανασηκώνεται από την ροπή ανατροπής. Για να περιορίσουμε τις στροφές στη βάση βάζουμε ισχυρές πεδιλοδοκούς στα υποστυλώματα. και ισχυρή κοιτόστρωση οπλισμένη πάνω κάτω. Στα μεγάλα επιμήκη υποστυλώματα, (τοιχώματα) λόγω των μεγάλων ροπών που κατεβάζουν είναι πρακτικά αδύνατη η παρεμπόδιση της στροφής με τον κλασικό τρόπο κατασκευής των πεδιλοδοκών. Αυτό το ανασήκωμα της βάσης σε συνδυασμό με την ελαστικότητα έχει σαν αποτέλεσμα όταν το ένα υποστύλωμα του πλαισίου σηκώνει προς τα επάνω το ένα άκρο της δοκού, την ίδια στιγμή το άλλο υποστύλωμα στο άλλο άκρο της το κατεβάζει βίαια προς τα κάτω. Αυτό καταπονεί την δοκό και τις πλάκες με τάσεις στροφών διαφορετικής κατεύθυνσης στα δύο άκρα, παραμορφώνοντας τον κορμό της σε σχήμα S Την ίδια παραμόρφωση στον κορμό του υφίσταται και το υποστύλωμα, λόγο των στροφών στους κόμβους, και την διαφορά φάσης μετατόπισης των καθ ύψος πλακών.
Τα αξονικά φορτία εφελκυσμού του τένοντα πρέπει να υπολογισθούν και αυτό έκανα τόσο στο πειραματικό μοντέλο όσο και σε φυσικού μεγέθους κατασκευές.
1)Πειραματικά.
Πέτυχα επιτάχυνση 43,34g φυσικού σεισμού πάνω σε πειραματικό μοντέλο υπό κλίμακα 1 προς 7 χωρίς την παραμικρή αστοχία του μοντέλου.
Οι κατασκευές σήμερα σχεδιάζονται να αντέχουν 0,36g
Κανένα πείραμα παγκοσμίως δεν έχει γίνει σε αυτή την επιτάχυνση.
Ο μεγαλύτερος σεισμός που έγινε στην Ελλάδα είναι της τάξεως του 1g
Ο μεγαλύτερος σεισμός που έγινε στον κόσμο είναι της τάξεως των 3g
Μερικοί μου είπαν ότι το μοντέλο είναι μικρό και δεν αντιπροσωπεύει την αλήθεια για την αντοχή των κατασκευών. Αυτό είναι σωστό αλλά αν το μοντέλο είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανόνες της μικροκλίμακας ( που είναι και μπορώ να το αποδείξω )τότε η απόκλιση λάθους βάση των κανονισμών δεν μπορεί να ξεπερνά το 20% οπότε μπαίνει το ερώτημα Αν η επιτάχυνση είναι 43,34g και τα έργα σχεδιάζονται σήμερα να αντέχουν 0,36g παίζει κανένα ρόλο η απόκλιση λάθους του 20% ?
Ένα άλλο ερώτημα που μπαίνει είναι γιατί το ίδιο μοντέλο με την μέθοδο της ευρεσιτεχνίας δεν έπαθε το παραμικρό και μόλις αφαίρεσα την δική μου μέθοδο από το μοντέλο αυτό έγινε κομμάτια?
Θέλησα να προχωρήσω πάρα πέρα και να αποδείξω με
2)μαθηματικά τις αξονικές δυνάμεις που δημιουργήθηκαν πάνω στο μοντέλο δηλαδή την ένταση που πήραν οι τένοντες για να σταματήσουν την ροπή αδράνειας του μοντέλου. Βρήκα ότι το μοντέλο μάζας 850kg με επιτάχυνση 43,34g δέχεται ροπή ανατροπής 384 kN ή 38,4t χωρίς την παραμικρή αστοχία. Δεν μένει παρά να δούμε τώρα με μαθηματικές πράξεις πόσο μεγάλη είναι αυτή η ένταση σε πραγματικού μεγέθους κατασκευές ώστε να συγκρίνουμε τις δυνάμεις που αναπτύχθηκαν στο μοντέλο με αυτές που αναπτύσσονται στις πραγματικές κατασκευές. Σας παρουσιάζω σχέδια δύο κατασκευών η μία εμβαδού 100 τετραγωνικών μέτρων ανά όροφο και η άλλη εμβαδού 400 τετραγωνικών μέτρων ανά όροφο. Οι υπολογισμοί έγιναν για έναν μέχρι και 6 ορόφους για να βρούμε τα αξονικά φορτία των τενόντων όταν η κατασκευή δέχεται έναν πολύ μεγάλο σεισμό εντάσεως 1g. Από εδώ και πέρα πρέπει να βρω την αντοχή του μηχανισμού στα φορτία αυτά πάνω στο φυσικό έδαφος και θα έχω ολοκληρώσει έναν μεγάλο κύκλο έρευνας.
https://s2.postimg.org/r817dnh6x/DSC04323.jpg
https://s2.postimg.org/v4ej9qhmx/DSC04322.jpg
https://s2.postimg.org/euod6dh49/DSC04321.jpg
https://s2.postimg.org/7rghqxjg9/DSC04320.jpg
https://s2.postimg.org/ll4ug5jt5/DSC04319.jpg
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επιστημονικά "παράξενα"-Περίεργες εφευρέσεις”