Re: Θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του ; Ήμαστε Δούλοι !

28
LAPTONAS έγραψε: άλλωστε υποθέτουμε ότι ο Αδάμ έτρωγε. Γιατί να φάει ο Αδάμ αφού ήταν αθάνατος;;; Εμείς τρώμε για να μην πεθάνουμε από τη πείνα.
Το ίδιο συνέβαινε και πρίν την Πτώση, η διαφορά βρίσκεται στις βιολογικές συνθήκες που επικρατούν πρίν και μετά την Πτώση.

Re: Θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του ; Ήμαστε Δούλοι !

29
aetos64 έγραψε:
LAPTONAS έγραψε: άλλωστε υποθέτουμε ότι ο Αδάμ έτρωγε. Γιατί να φάει ο Αδάμ αφού ήταν αθάνατος;;; Εμείς τρώμε για να μην πεθάνουμε από τη πείνα.
Το ίδιο συνέβαινε και πρίν την Πτώση, η διαφορά βρίσκεται στις βιολογικές συνθήκες που επικρατούν πρίν και μετά την Πτώση.
Λοιπόν, δεχόμαστε ότι έτρωγε και πεινούσε ο Αδάμ πριν κι μετά τη Πτώση. Υποθέσαμε όμως ότι ο Αδάμ μετά την Πτώση έπρεπε να εργαστεί για να αποκτήσει τη τροφή του. Αλλά και πριν τη Πτώση έπρεπε να δουλεύει ο Αδάμ καθώς λέει η Γραφή :

15 Καὶ ἔλαβε Κύριος ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, ὃν ἔπλασε, καὶ ἔθετο αὐτὸν ἐν τῷ παραδείσῳ τῆς τρυφῆς, ἐργάζεσθαι αὐτὸν καὶ φυλάσσειν.

Συνεπώς ποιες βιολογικές διαφορές υπάρχουν πριν και μετά την πτώση ;

Πάντως αν δεν υπάρχουν διαφορές, τότε ο Θεός κατασκεύασε τον άνθρωπο με τις βιολογικές ανάγκες που γνωρίζουμε όπως π.χ. της πείνας που συζητάμε.

Συνεπώς στα πάθη συγκαταλέγονται και οι βιολογικές ανάγκες. Είναι παθήματα του οργανισμού, από τα οποία δεν ελευθερώνεται ο άνθρωπος παρά μόνο μετά θάνατο.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του ; Ήμαστε Δούλοι !

30
LAPTONAS έγραψε:
Πάντως αν δεν υπάρχουν διαφορές, τότε ο Θεός κατασκεύασε τον άνθρωπο με τις βιολογικές ανάγκες που γνωρίζουμε όπως π.χ. της πείνας που συζητάμε.

Συνεπώς στα πάθη συγκαταλέγονται και οι βιολογικές ανάγκες. Είναι παθήματα του οργανισμού, από τα οποία δεν ελευθερώνεται ο άνθρωπος παρά μόνο μετά θάνατο.
Δεν μπορούμε να μιλάμε για ''ανάγκες'' στον παράδεισο, δεν υπάρχουν εκεί ''ανάγκες'', στον παράδεισο η λήψη τροφἠς δεν αποτελεί ανάγκη εφόσον στον παράδεισο όλα ήταν λίαν καλώς.

Re: Θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του ; Ήμαστε Δούλοι !

31
aetos64 έγραψε:
Η νηστεία δεν είναι μόνο υλική αλλά και πνευματική. Νήστευαν πνευματικά.

Όχι, δεν νήστευαν "πνευματικά", αλλά σωματικά.
Η Εντολή του Θεού ήταν "ΦΑΤΕ από όλα ΕΚΤΟΣ από αυτόν τον ΚΑΡΠΟ".

(άρα έτρωγαν και στον "Κήπο της Εδέμ", τον "Παράδεισο" ΠΡΙΝ τον τελικό παράδεισο. Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε - εξάγουμε συμπέρασμα και οτι ο τόπος που ήταν οι πρωτόπλαστοι είναι διαφορετικός από τον τόπο που θα πάνε όσοι κερδίσουν την "Βασιλεία του Θεού" μετά θάνατον και μετά την Δευτέρα Παρουσία (την ετοιμασμένη από καταβολής κόσμου))

Η Πνευματική "αμαρτία" των πρωτόπλαστων ήταν οτι έκαναν ΑΝΥΠΑΚΟΗ στον Θεό.
(*τα ίδια κάνουν και σήμερα, όταν κάνουν ΑΝΥΠΑΚΟΗ στις Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους που "εκφράζουν το θέλημα του Αγίου Πνεύματος - Θεού).

Συνεπώς η ΒΡΩΣΗ του "απαγορευμένου" καρπού ήταν μια "Κατάλυση Νηστείας" ΥΛΙΚΗ και μια "Ανυπακοή στον Θεό" ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ.

Οι πρωτόπλαστοι ΔΕΝ είχαν άλλες αμαρτίες. Μόνο την ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΤΟΥΣ στον Θεό που δεν άκουσαν και ΕΦΑΓΑΝ τον ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ ΚΑΡΠΟ.

Το να έχει κάποιος "βιολογικές ανάγκες" δεν είναι "πάθος".

Αμαρτία / Πάθος ΔΕΝ είναι η ΧΡΗΣΗ αλλά η ΠΑΡΑΧΡΗΣΗ.

Ξαναλέω λοιπόν.

Βρώση Φαγητού = Χρήση.
Υπερβολική βρώση Φαγητού = Παράχρηση (Γαστριμαργία)

Ηδονισμός από τα ωραία φαγητά λόγω της ούτως ή άλλως Βρώσης = Χρήση.
Μαγείρεμα πάντα νόστιμων φαγητών και "κυνήγημα" της ηδονής των φαγητών με "πάθος" = Παράχρηση (Λαιμαργία).

Τεκνοποίηση και ηδονή από την πράξη = Χρήση.
Χρήση της γενετίσιας πράξης ΜΟΝΟ για ηδονή = Παράχρηση (Πορνεια, Μοιχεία, Αυνανισμός, "Παρά φύσιν" αμαρτήματα, παραφιλίες, ανωμαλίες, κλπ).

Μάζεμα χρημάτων για αποταμίευση χωρίς πάθος, προκειμένου να χρησιμεύσουν σε μία ανάγκη και ελπίδα στον Θεό = Χρήση.
Μάζεμα χρημάτων με άρρωστο τρόπο και τσιγγουνιά κλπ = Παράχρηση (Φιλαργυρία).

Χρήση των ματιών για να βλέπουμε που πάμε και να πορευόμαστε = χρήση.
Χρήση των ματιών για να κρυφοκοιτάμε ή για να βλέπουμε ακατάλληλα = παράχρηση.

Χρήση αυτιών / ακοής για να ακούμε και να βοηθιόμαστε = χρήση.
Χρήση αυτιών / ακοής για να κρυφακούμε ή για πονηρούς σκοπούς = παράχρηση.

κλπ κλπ...

Απλά είναι τα πράγματα ρε παιδιά.
Μη μπερδευόμαστε τόσο χωρίς λόγο.

Συμπέρασμα:

Η "Παράχρηση" λοιπόν είναι η "αμαρτία", το "πάθος" και όχι η χρήση.
Το να λέμε "πάθος" την βιολογική ανάγκη των ανθρώπων για να τρέφονται, είναι λάθος κατά την γνώμη μου.
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: Θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του ; Ήμαστε Δούλοι !

32
Ουσιαστικά στον Παράδεισο των πρωτόπλαστων, υπήρχε "Βρώση" (μπορούσαν να τρώνε από όλα εκτός από τον απαγορευμένο καρπό), αλλά δεν υπήρχε "Θάνατος" - δεν πέθαιναν οι πρωτόπλαστοι, δεν ήταν "θνητοί".
Μετά το προπατορικό αμάρτημα επήλθε ο θάνατος και η φθορά, τόσο στον άνθρωπο, όσο και στην φύση / σύμπαν.

Σήμερα παρά το ότι "τρώμε" και πάλι, πάραυτα πεθαίνουμε...!!!

Επίσης γνωρίζουμε οτι τα φαγητά είναι για την κοιλία και οτι "η κοιλία θα καταργηθεί" μετά την Δευτέρα Παρουσία (άρα μήπως τα άφθαρτα σώματα που θα λάβουμε ΔΕΝ θα έχουν στομάχι και ανάγκη για φαγητό?).
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: Θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του ; Ήμαστε Δούλοι !

33
omg έγραψε:
aetos64 έγραψε:
Η νηστεία δεν είναι μόνο υλική αλλά και πνευματική. Νήστευαν πνευματικά.

Όχι, δεν νήστευαν "πνευματικά", αλλά σωματικά.
Η Εντολή του Θεού ήταν "ΦΑΤΕ από όλα ΕΚΤΟΣ από αυτόν τον ΚΑΡΠΟ".
Την ουσία του θέματος πρέπει να βλέπουμε και αυτή είναι η αποστασία καί η αποστασία είναι πνευματική.

Εδώ ο π. Αθ. Μυτιληναίος στο 7:30

https://youtu.be/whNmK5Y0-5o?t=449

Re: Θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του ; Ήμαστε Δούλοι !

34
aetos64 έγραψε:
omg έγραψε:
aetos64 έγραψε:
Η νηστεία δεν είναι μόνο υλική αλλά και πνευματική. Νήστευαν πνευματικά.

Όχι, δεν νήστευαν "πνευματικά", αλλά σωματικά.
Η Εντολή του Θεού ήταν "ΦΑΤΕ από όλα ΕΚΤΟΣ από αυτόν τον ΚΑΡΠΟ".
Την ουσία του θέματος πρέπει να βλέπουμε και αυτή είναι η αποστασία καί η αποστασία είναι πνευματική.

Εδώ ο π. Αθ. Μυτιληναίος στο 7:30

https://youtu.be/whNmK5Y0-5o?t=449

Και εδώ θα διαφωνήσω.
Η "Αποστασία" είναι και αυτή αποτέλεσμα της "Ανυπακοής" στον Θεό (*πχ. ανυπακοή σε οικουμενικές και πανορθόδοξες συνόδους - άρα και ανυπακοή στον Θεό).
Όταν υπάρχει ΑΝΥΠΑΚΟΗ, τότε επέρχεται και η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, η οποία οδηγεί φυσικά στην ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ που λες και εσύ.

Όταν υπάρχει ΥΠΑΚΟΗ, ο άνθρωπος είναι ΑΣΦΑΛΗΣ και δεν κινδυνεύει να βρεθεί σε αποστασία.
ΥΠΑΚΟΗ στον Θεό είναι και η τήρηση των εντολών του Θεού φυσικά, όχι μόνο τα περι Οικουμενικών και Πανορθόδοξων συνόδων κλπ., που απαρτίζουν την Ορθοδοξία / Ορθή Πίστη).

Για να σου εξηγήσω τον παραπάνω ισχυρισμό με πιο απλά λόγια θα σου πω το εξής.

Θεός "Μωραίνει" απίστους κλπ.
Το έχεις ακούσει αυτό ποτέ?
Μοιάζει με το "Και πέμψει ο Θεός ενέργεια πλάνης..." που λέει στην αποκάλυψη.

(δηλαδή τυφλώνονται οι άνθρωποι και πέφτουν σε πλάνες με λίγα λόγια)

Σκέψου οτι "Αποστασία" είναι δυο μορφών.
Α) Αποστασία από την ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ (ανυπακοή στις Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους, κλπ) ("άραγε όταν θα ξαναέρθω στην γη - είπε ο Χριστός - θα βρω την πίστη?)
β) Αποστασία από τον Θεό γενικότερη (πχ. "αδιαφορία" για τον Θεό (Αθεϊα, Χλιαρότητα) και για το τι είπε / θέλει ο Θεός, αδιαφορία για τα μυστήρια της Εκκλησίας (πχ. εκκλησιασμός κλπ.))

Πρακτικά έχουμε λοιπόν το εξής μοτίβο.

Όλα ξεκινάνε είτε από την αμαρτία είτε από την κακοδοξία.

Το ένα είναι αποτέλεσμα του άλλου και αντίστροφα.

Για παράδειγμα:

Ένας άνθωπος αρχίζει αμαρτάνωντας μικρές αμαρτίες, μετά κάνει πιο βαριές και μετά πολύ βαριές (θανάσιμες) και σιγά σιγά κρημνίζεται στο βάθρο της αμαρτίας, σκληραίνει η καρδιά του και τελικώς "μωραίνεται" (τυφλώνεται) και ΔΕΝ αντιλαμβάνετε ούτε ποια είναι η ΘΕΣΗ του ούτε ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΕΙ. Το αποτέλεσμα είναι να κρημνιστεί και από την ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ αυτός ο άνθρωπος, διότι πλέον ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ - ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ. Το συναντάμε στην καθημερινή μας ζωή αυτό.

Και αντιστρόφως, ενας με (έστω) μικρές αμαρτίες, όταν κάνει ΑΝΥΠΑΚΟΗ στον ΘΕΟ, και δεν ακούει πχ. τι είπανε οι Οικουμενικές Σύνοδοι και οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι και "ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΙ" ή ακολουθεί καινοτομούντες, χάνει την Ορθή Πίστη και οδηγείτε στην μεγαλύτερη αμαρτία όλων που μάλιστα ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ ποτέ, στην "Βλασφημεία κατά του Αγίου Πνεύματος" (Δηλαδή σε σχίσμα, αίρεση, αθεϊα, άλλες θρησκείες) και πλανάται εκτός εκκλησίας, γίνεται "ΤΥΦΛΟΣ" και οδηγείται στην απώλεια...

Και οι ΔΥΟ περιπτώσεις "μωραίνονται" (ο καθένας με τον τρόπο του) οδηγούνται στην λεγόμενη "ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ" (γενικώς) και τελικώς αν δεν ξυπνήσουν έγκαιρα και δεν μετανοήσουν... οδηγούνται στην αιώνια απώλεια.

Όταν ΔΕΝ κάνουμε το ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ και κάνουμε το ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΛΗΜΑ, τότε ουσιαστικά κάνουμε ΑΝΥΠΑΚΟΗ στον ΘΕΟ και οδηγούμαστε στην ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ που έλεγε και το βιντεάκι που έδειξες.

Οι πρωτόπλαστοι έκαναν ΑΝΥΠΑΚΟΗ στον Θεό, όχι αποστασία. Η Αποστασία ήταν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ της ανυπακοής τους στον Θεό...!!! (χωρίστηκαν μερικώς από τον Θεό. Ουσιαστικά στην εδώ ζωή μας αυτό ακριβώς προσπαθούμε. Να τα ξαναβρούμε με τον Θεό και να κάνουμε το Θέλημά Του, έτσι ώστε να Του δείξουμε οτι ΘΕΛΟΥΜΕ να είμαστε κοντά του και να "νικήσουμε" με αυτό τον τρόπο την "Αποστασία" που δημιουργήθηκε από την ΑΝΥΠΑΚΟΗ των πρωτοπλάστων. Σκέψου οτι ο Ιησούς Χριστός με το Βάπτισμα που έφερε (διαμέσου της θυσίας του), μας έδωσε το "εργαλείο" για να εξαλείψουμε το προπατορικό αμάρτημα και να μπορέσουμε μέσω του αγώνα μας να είμαστε μετά θάνατον κοντά του. Ο Πιστέψας και Βαπτισθής θα έχει ζωή αιώνια. Και αλλού βλέπουμε οτι αυτός που αγαπάει τον Θεό, ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ = κάνει ΥΠΑΚΟΗ στο Θέλημα του Θεού = ΔΕΝ κάνει ΑΝΥΠΑΚΟΗ στο Θέλημά Του = ΔΕΝ βρίσκεται σε ΑΠΟΣΤΑΣΗ από τον Θεό και το Θέλημά Του = Βρίσκεται ΕΝΤΟΣ της σωτηριώδους ΜΙΑΣ Εκκλησίας Του = Δεν βρίσκεται σε ΑΠΟΣΤΑΣΗ από τον Θεό και το Θέλημά Του = Δεν βρίσκεται σε αποστασία).


Η Ανυπακοή στο θέλημα του Θεού, οδηγεί και στην Αποστασία. Η Ρίζα του κακού είναι η ΑΝΥΠΑΚΟΗ στο θέλημα του Θεού (λόγω περηφάνιας και εγωισμού των ανθρώπων, προφανώς--> Θα γίνεται "Θεοί", τους είχε πει τους πρωτόπλαστους ο Διάβολος...!!!)

Είναι απλό και αυταπόδεικτο το θέμα ΑΝΥΠΑΚΟΗ-ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ.

Η ανυπακοή λοιπόν οδήγησε τους πρωτόπλαστους να ΦΑΝΕ τον (ΥΛΙΚΟ) ΚΑΡΠΟ από το δέντρο που ο ΘΕΟΣ τους ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ να ΦΑΝΕ (Δηλαδή τους είχε σε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΝΗΣΤΕΙΑ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ (μην φάτε τον απαγορευμένο καρπό) - όπως και σήμερα εμείς νηστεύουμε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ - εφόσον δεν έχουμε πρόβλημα υγείας- Τετάρτες, Παρασκευές και στις Σαρακοστές..!! Η νηστεία δεν είναι κάτι "διάχυτο" και προαιρετικό. Είναι υποχρεωτικό, όπως υποχρεωτική ήταν και η νηστεία (να ΜΗΝ ΦΑΝΕ αυτό που απαγορεύεται) των πρωτόπλαστων (η λεγόμενη και ΠΡΩΤΗ Νηστεία) .

Φυσικά όμως ΚΑΙ οι πρωτόπλαστοι αλλά ΚΑΙ εμείς σήμερα, έχουμε ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ και μπορούμε να ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ να κάνουμε ΥΠΑΚΟΗ στον ΘΕΟ και το ΘΕΛΗΜΑ Του (βλέπε Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους) ή να κάνουμε ΑΝΥΠΑΚΟΗ στον ΘΕΟ και το ΘΕΛΗΜΑ Του, αλλά σε αυτή τη ζωή, η τελική ΚΡΙΣΗ θα γίνει στην ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ και όχι "ακαριαία" όπως στους πρωτόπλαστους που με το που έφαγαν, "έπεσαν" αμέσως...!!!)

Όποιος ΘΕΛΕΙ ας απαρνηθεί τον εαυτό του και ας με ακολουθήσει, είπε ο Ιησούς Χριστός...!!! (όποιος θέλει, δεν υποχρέωσε κανέναν, ασχέτως με το ότι όσοι ΔΕΝ θέλουν στην Δευτέρα Παρουσία Του, θα τιμωρηθούν...!!!)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος omg την 05 Οκτ 2015, 01:18, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: Θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του ; Ήμαστε Δούλοι !

35
omg έγραψε:
aetos64 έγραψε:
omg έγραψε:
aetos64 έγραψε:
Η νηστεία δεν είναι μόνο υλική αλλά και πνευματική. Νήστευαν πνευματικά.

Όχι, δεν νήστευαν "πνευματικά", αλλά σωματικά.
Η Εντολή του Θεού ήταν "ΦΑΤΕ από όλα ΕΚΤΟΣ από αυτόν τον ΚΑΡΠΟ".
Την ουσία του θέματος πρέπει να βλέπουμε και αυτή είναι η αποστασία καί η αποστασία είναι πνευματική.

Εδώ ο π. Αθ. Μυτιληναίος στο 7:30

https://youtu.be/whNmK5Y0-5o?t=449

Και εδώ θα διαφωνήσω.
Η "Αποστασία" είναι και αυτή αποτέλεσμα της "Ανυπακοής" στον Θεό (*πχ. ανυπακοή σε οικουμενικές και πανορθόδοξες συνόδους - άρα και ανυπακοή στον Θεό).
Ωραία, άν το θέλεις έτσι τότε να σου το πω έτσι.

Δεν έχει σημασία το ότι φάγανε τον απαγορευμένο καρπό, αλλά ότι έκαναν ανυπακοή και η ανυπακοή είναι πνευματική.

Re: Θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του ; Ήμαστε Δούλοι !

36
aetos64 έγραψε:
omg έγραψε:
aetos64 έγραψε:
omg έγραψε:
aetos64 έγραψε:
Η νηστεία δεν είναι μόνο υλική αλλά και πνευματική. Νήστευαν πνευματικά.

Όχι, δεν νήστευαν "πνευματικά", αλλά σωματικά.
Η Εντολή του Θεού ήταν "ΦΑΤΕ από όλα ΕΚΤΟΣ από αυτόν τον ΚΑΡΠΟ".
Την ουσία του θέματος πρέπει να βλέπουμε και αυτή είναι η αποστασία καί η αποστασία είναι πνευματική.

Εδώ ο π. Αθ. Μυτιληναίος στο 7:30

https://youtu.be/whNmK5Y0-5o?t=449

Και εδώ θα διαφωνήσω.
Η "Αποστασία" είναι και αυτή αποτέλεσμα της "Ανυπακοής" στον Θεό (*πχ. ανυπακοή σε οικουμενικές και πανορθόδοξες συνόδους - άρα και ανυπακοή στον Θεό).
Ωραία, άν το θέλεις έτσι τότε να σου το πω έτσι.

Δεν έχει σημασία το ότι φάγανε τον απαγορευμένο καρπό, αλλά ότι έκαναν ανυπακοή και η ανυπακοή είναι πνευματική.
Η Ανυπακοή (που είναι η ΡΙΖΑ του προβλήματος) ήταν πνευματική, αλλά ΣΩΜΑΤΙΚΩΣ έφαγαν τον ΚΑΡΠΟ τον ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ και έπεσαν. Είναι σημαντικό να ΦΑΙΝΕΤΑΙ αυτό και να είναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ...διότι στην εποχή μας "πολλά πράγματα προσπαθούν να τα περάσουν ως "πνευματικά", ενώ είναι ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ αλλά ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ".

Θα στο πάω και λίγο πιο ΒΑΘΙΑ για να καταλάβεις οτι είναι σημαντικό να είναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ το παραπάνω.


Τώρα με την Παναίρεση του Οικουμενισμού, προσπαθούν οι σκοτεινές δυνάμεις να ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ από την μέση διαστρεβλώνοντας την ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ.


Η παναίρεση του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ να ΦΥΓΕΙ / ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΕΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ και να μείνει μια αφηρημένη έννοια γενική ---> Ο ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ (αν είναι δυνατόν χωρίς τον ΧΡΙΣΤΟ), έτσι ώστε να ΕΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ οι ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ κλπ...!!! Η Ορθοδοξία είναι "μεγάλο αγκάθι" στο όλο εγχείρημα των σκοτεινών δυνάμεων. Σκαρφίζονται λοιπόν διάφορα τεχνάσματα και στηριζόμενοι στην ΑΓΝΟΙΑ του κόσμου που είναι οι περισσότεροι ακατήχητοι, "μεταβάλλουν" την ορθοδοξία σε κάτι "άγνωστο" κάτι "καινούργιο" που όμως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με την ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ που άφησαν οι πατέρες...!!!!)

Σκέψου για παράδειγμα όταν ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ τα πράγματα έγιναν με την ΕΞΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ.

α) ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ
β) ΠΕΘΑΝΕ
γ) ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΔΗ και ΕΣΩΣΕ τους Πρωτόπλαστους και τους δίκαιους.
δ) ΜΕΤΑ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ ΣΩΜΑΤΙΚΑ εκ των νεκρών.

(οι απόστολοι λένε μέσα στο Ευαγγέλιο, οτι "ΑΝ Ο Ιησούς ΔΕΝ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ από τους ΝΕΚΡΟΥΣ - εννοείται ΣΩΜΑΤΙΚΑ - τότε όλη η πίστη μας είναι ΑΚΥΡΗ και θα έπρεπε να είμαστε "ό,τι φάμε ο,τι πιούμε - μια ζωή την έχουμε...κλπ", αλλά μας διαβεβαιώνουν οτι ο Ιησούς Χριστός ΟΝΤΩΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ (ΣΩΜΑΤΙΚΑ) εκ των νεκρών...!!!

Ωραία μέχρι εδώ?
Δες τώρα πως ο Οικουμενισμός προσπαθεί να "ΠΕΡΑΣΕΙ" ΜΟΝΟ την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ αποσιωπτας και ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΖΟΝΤΑΣ την ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ που είναι και ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.

Οι οικουμενιστές κάνοντας ένα πολύ απλό τέχνασμα ΑΝΗΓΑΓΑΝ την ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ του ΧΡΙΣΤΟΥ σε κάτι ΜΟΝΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ.

Όταν βλέπουμε για παράδειγμα την εικόνα "Εις Άδου Κάθοδον του Ιησού Χριστού", αυτό είναι κάτι "Πνευματικό". Βλέπουμε τον Ιησού να τραβάει και να σώζει από τον Άδη κάποιους ανθρώπους που προφανώς είναι οι Πρωτόπλαστοι (Αδάμ και Εύα).

Αυτή η εικόνα ονομάζεται "Εις Άδου Κάθοδος".
Βγαίνει η εικόνα μετά την Σταύρωση του Χριστού και τον Επιταφιο (το Μ. Σάββατο) και κανονικά όλα τα χρόνια αντικαθιστώνταν την Ανάσταση με την Εικόνα της ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ την κανονική (με τον Χριστό να ανεγείρεται εκ του ΤΑΦΟΥ Του ΣΩΜΑΤΙΚΑ) που υπήρχε για χρόνια.

Θυμηθείτε οτι τα γεγονότα γίνανε με την εξής σειρά.

α) ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ
β) ΠΕΘΑΝΕ
γ) ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΔΗ και ΕΣΩΣΕ τους Πρωτόπλαστους και τους δίκαιους
δ) ΜΕΤΑ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ ΣΩΜΑΤΙΚΑ εκ των νεκρών.

Πήραν λοιπόν οι Οικουμενιστές (νεοημερολογίτες - ευτυχώς όχι όλοι) (που ως γνωστών είναι σε πλήρη κοινωνία με τους Παπικούς) αυτή την εικόνα (την "εις άδου κάθοδο") και ΠΑΡΕΤΕΙΝΑΝ την χρήση της (μέχρι την ΑΝΑΣΤΑΣΗ. Αλλάξανε τον Τίτλο από "Εις άδου κάθοδος" σε "Ανάσταση" και "Βγάλανε από την Μέση" την κανονική εικόνα της ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ (της σωματικής) του Χριστού...ως δήθεν "παπικής εμπνεύσεως"...!!! (αυτά έγιναν βαθμωτά και σιγά-σιγά την τελευταία 30ετία κυρίως νομίζω)
Εικόνα
Βλέπεις πλέον την εικόνα της "Εις Άδου Κάθοδο" ως εικόνα "Αναστάσεως"... (ακόμα και πχ. στα μνήματα / νεκροταφεία βλέπεις στους νεοημερολογίτες αυτή την εικόνα αντί για την κανονική που υπήρχε χρόνια)
(έχουμε δηλαδή αναγωγή της "ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ" του Κυρίου σε κάτι "Πνευματικό" και "Αόριστο" - ΞΕΡΟΥΝ οι σκοτεινές δυνάμεις που έφεραν τον Οικουμενισμό ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι κάνουν - αλλά να ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ οι σκοτεινές δυνάμεις και οτι τους ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΕΛΑΣΟΥΝ εύκολα....)

Ανάλογο φαινόμενο (αναγωγής κάτι από ΥΛΙΚΟ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ σε ΜΟΝΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ κλπ) παρατηρείται και με την ΝΗΣΤΕΙΑ.
Ενώ όλοι ξέρουμε οτι η ΝΗΣΤΕΙΑ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (πλην θεμάτων υγείας ή αν έχει για κάποιο λόγο έχει δώσει άδεια ο πνευματικός να μην νηστέψει ο άνθρωπος).
Πολλοί άνθρωποι όμως (κυρίως από τον χώρο του Νέου Ημερολογίου) έχουν την άποψη ότι η Νηστεία είναι "προαιρετική" και μάλιστα μόλις αναφερθεί κάποιος για να τους απαντήσει με αναγωγές σε πηδάλιο και σε πρωτόπλαστους κλπ, "αγριεύουν"...και δεν θέλουν να ακούσουν ή να αλλάξουν γνώμη κάνοντας το "Πηδάλιο" να μοιάζει σαν ένα βιβλιάριο του πεταμού και τον Άγιο Νικόδημο σαν "κακό" φανατικό κλπ...(έχει γίνει δηλαδή μεγάλη ζημειά μέσα τους και δεν ξέρουν τι τους γίνεται)!!!!

Στο παρελθόν υπήρχε και αίρεση με θέμα την υπόσταση του Χριστού οτι ο Χριστός ήταν ΜΟΝΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ υπόσταση (αφαρετική γενική ένοια)...και όχι ΣΩΜΑΤΙΚΗ...!!!!
(Βλέπε εποχή μονοφυσιτισμού κλπ. Τόσο παλιά στο "παρελθόν" εννοώ)

Όπως επίσης προσπαθούν οι Οικουμενιστές να ανάγουν την ΣΩΜΑΤΟ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ Υπόσταση της Κολάσεως σε ΜΟΝΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ. Λένε δηλαδή οτι είναι "κατάσταση" και όχι τόπος, λες και ο άνθρωπος ΔΕΝ είναι δήθεν ΚΑΙ ΣΩΜΑ αλλά ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ (Ψυχή) και λες και ο άνθρωπος ΔΕΝ έχει ανάγκη από ΤΟΠΟ αλλά θα είναι "Γενικά και Αφαιρετικά" "κάπου στο σύμπαν" και θα δέχεται τις "άκτιστες ακτίνες" του Θεού και άλλοι λένε θα καίγονται και άλλοι θα ευφραίνονται...!!!

Θυμίζει το "Παπικό Πρότυπο" με το "Καθαρκτήριο Πυρ" όπου οι άνθρωποι θα καίγονται μέχρι να "καθαριστούν" και στην συνέχεια όλοι θα είναι δήθεν στον Παράδεισο...(γιαυτό τα λένε αυτά οι Οικουμενιστές για τον παράδεισο και την κόλαση, διότι θέλουν την ΕΝΩΣΗ με όλες τις θρησκείες και ιδιαιτέρως της Ορθοδοξίας με τον Παπισμό....!!! Αγνοούν όμως και πάλι οι σκοτεινές δυνάμεις οτι τους Ορθοδόξους ΔΥΣΚΟΛΑ μπορούν να τους πλανήσουν....!!! Στο θέμα κόλαση-παράδεισος δεν είναι και τόσο σοβαρό/ σωτηριολογικό το να πει κάποιος μια βλακεία (αν και όπως είδαμε κρύβει κίνδυνο Οικουμενιστικό, όπως επίσης θα έπρεπε να θεωρούμε οτι όλα είναι σημαντικά γιατί "ενός κακού μύρια έπονται"...), αλλά στο θέμα της ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ του Χριστού και της Νηστείας, είναι...!!!! Θέλει λοιπόν προσοχή...!!! Ο Χριστός είπε "αυτό το γένος δεν μπορεί να σωθεί παρά μόνο με ΠΡΟΣΕΥΧΗ και ΝΗΣΤΕΙΑ...!!!!")

Τέλος πάντων...
Ας μην αναλύσουμε τα παραπάνω και ας αρκεστούμε στο ότι η ΝΗΣΤΕΙΑ ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ και οτι ήταν ΥΛΙΚΗ (απαγορεύονταν η βρώση ενός συγκεκριμένου καρπού = ΝΗΣΤΕΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ από τον Θεό). Το πνευματικό κομμάτι δεν σχετίζεται με την ΥΛΙΚΗ ΝΗΣΤΕΙΑ αλλά με την ΑΝΥΠΑΚΟΗ των πρωτοπλάστων στο ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ....που οδηγήθηκαν με την ΑΝΥΠΑΚΟΗ τους εν συνεχεία....στην ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ - στην ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ - πράγμα ΑΝΤΙΘΕΤΟ με το θέλημα του Θεού...και τελικώς στην άμεση ΠΤΩΣΗ τους...!!!! (εκβολή εκ του Κήπου της Εδέμ/Παραδείσου κλπ).

Ο λόγος που έκαναν ανυπακοή ήταν οτι πίστεψαν στον διάβολο οτι "θα γίνουν θεοί" (άρα εγωισμός, περηφάνια, κλπ)
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Επιστροφή στο “Διδασκαλιες αγιων και αποστάγματα πατερικης σοφιας”

cron