Re: Η Εκκλησία ευλογεί τα όπλα;

19
Για της πατρίδος την ελευθερία και για την πίστη την Αγία. Φυσικά και όταν έχουμε πόλεμο θα υπερασπιστούμε τη πατρίδα μας και τη θρησκεία μας. Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ευλόγησε την επανάσταση. Οι ήρωες Κολοκοτρώνης κλπ. έμπαιναν με τα άλογα στην Εκκλησία να κοινωνήσουν, να προσκηνύσουν, να πάρουν την ευλογία των Ιερέων και να πάνε για το πόλεμο.
Αυτό έλειπε να αφήσουμε τη χώρα μας στους αλλόθρησκους. Είμαστε που είμαστε μια χούφτα Χριστιανοί Ορθόδοξοι να εξολοθρευτούμε τελείως. Ακόμα και στη Παλαιά Διαθήκη βλέπουμε Βασιλείς που τους παρέπεμπε ο Κύριος να εξολοθρεύσουν ολόκληρες φυλές για να μη συνεχιστεί η ανομία και επιβληθεί σε όλο το κόσμο. Στο Σαούλ δεν είχε πει να σκοτώσει τους πάντες μετά από ένα πόλεμο μέχρι και τα ζώα τους κι αυτός δεν το έκανε. Από κει και πέρα έχασε την εύνοια του Θεού και ο Κύριος έκανε Βασιλιά το Δαυίδ και πλήθος άλλα παραδείγματα. Σε πόσους πολέμους ηγήθηκε ο Δαυίδ κατόπιν εντολής του Κυρίου;
Πρώτα πολεμάμε για την θρησκεία μας, το Χριστιανισμό μας και μετά για τη πατρίδα μας και τις οικογένειές μας. Και τότε ο πόλεμος είναι ευλογημένος από το Θεό. Και ο Θεός μας οδηγεί και στη νίκη όπως έχουμε δει μέχρι τώρα. Δεν έχουμε δικαίωμα να πειράξουμε ούτε μυρμήγκι εν καιρώ ειρήνης όχι όμως και εν καιρώ πολέμου. Και φυσικά σ΄αυτή τη περίπτωση δεν ισχύει η αποχή από τη Θεία Κοινωνία αντίθετα επιβάλλεται για να παίρνουμε δύναμη και να προχωράμε στο πόλεμο.
.\n.\n.\n\n
Εικόνα

Re: Η Εκκλησία ευλογεί τα όπλα;

20
Καλό θέμα...Κατά τη γνώμη μου ο Κύριος όταν είπε "απόδοτε τα Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ μας έδωσε να καταλάβουμε ότι άλλα μας ζητάει ο Θεός και πρέπει να του τα αποδίδουμε και άλλες είναι οι υποχρεώσεις μας επί της γης που πρέπει να του αποδίδουμε. Το πρόβλημα είναι όταν αυτά τα δύο συγκρούονται και όταν εμείς δεν καταλαβαίνουμε όπως δεν καταλάβαιναν και οι μαθητές πριν την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος.

Όταν κάποιος πεθαίνει απλά στο πόλεμο πεθαίνει στο Όνομα του Χριστού; Όχι. Άρα από αυτή τη πλευρά - ασχέτως αν νομίζουμε ότι αποδίδουμε τα αρεστά στο Θεό - η ζωή χαραμίζεται άδικα.
Όταν κάποιος πεθαίνει ως μάρτυρας , επειδή είναι αιχμάλωτος, και φονεύεται γιατί δεν αλλάζει η Πίστη του τότε πεθαίνει άδικα; Όχι ... διότι τότε πεθαίνει στο Όνομα του Χριστού.
Όταν κάποιος πολεμάει για να διαφυλάξει την οικογένεια του, τη Πίστη του, τις αρετές , τις αξίες , το πολιτισμό του, τους αγαπημένους του και κατά τη μάχη σκοτώσει τότε είναι φονιάς;;;; Όχι βέβαια , το αντίθετο! Από αγάπη στους δικούς του και από εξαναγκασμό πολεμάει γιατί αμύνεται το χώρο του.
Όταν κάποιος πολεμάει και εισβάλει σε ένα τόπο για να σκοτώσει και να λεηλατήσει τότε ασχέτως αν το κάνει στο όνομα του Χριστού (Σταυροφορίες) τότε είναι φονιάς και καταραμένος... ή όχι; (ερώτηση προς όλους)

Ο Μέγας Κωνσταντίνος που νικούσε τους Ρωμαίους αυτοκράτορες μετά από όραμα "σταυρού" ήταν φονιάς;
Οι Επαναστάτες του 21 που νίκησαν τους Τούρκους για να ιδρύσουν ένα έθνος με κεφαλή το Χριστό ήταν φονιάδες;
Οι Βυζαντινοί που διαφύλασσαν το χώρο τους από τους Οθωμανούς ήταν φονιάδες;;
και ένα άλλο παράδειγμα:
Ο Λεωνίδας που έδωσε τη ζωή του για να μην κατακτηθούν οι Έλληνες από τους Πέρσες και τον Ξέρξη ήταν φονιάς;Ήταν λιγότερο ευλογημένος από τους υπόλοιπους;;

Αν οι Έλληνες όταν πολεμούσαν δεν είχαν με το μέρος του το Θεό θα έχαναν. και πόλεμος δεν είναι μόνο με σπαθιά και μπαρούτια... είναι και ο ψυχολογικός, και ο συναισθηματικός...και ο οικονομικός.... και αυτή τη στιγμή το βιώνουμε όλοι.. αυτό ....

... λοιπόν τι λέτε άμα πεθάνουμε από τη πείνα(άλλου είδους όπλο κι αυτό) θα αγιάσουμε;;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Κινδυνοι και παγιδες στα ορθοδοξα forum

21
Όπως προσεύχεται και για όλους τους υπόλοιπους,αμα έχει αγάπη δεν κάνει διακρίσεις στην προσευχή οτι και αν ειναι ο άλλος.
Αμα τον λεει Βοθρολομαιο δεν εχει αγαπη προς αυτον. Δεν φανταζομαι αυτη η παραφραση να ειναι ενδειξη αγαπης. Ουτε εχουμε καποιο παραδειγμα αγιου η χαρισματικου γεροντα που να χρησιμοποιησε τετοιες εκφρασεις για τον οικουμενικο πατριαρχη. Αν σε καποιον γινει κατασταση η κατακριση (δηλαδη ελλειψη αγαπης ) τοτε υπαρχει προβλημα και κατα ποσο μια προσευχη ειναι ουσια η τυπος.
Aυτο το αντιλαμβάνεσαι ως κατι κακό;
Τωρα σε λίγες μέρες εορτάζουμε το 1821,έτσι δεν είναι;
Ένοπλο αγώνα δεν έκαναν;
Αιμα έχυσαν ,είτε ελληνικό είναι,είτε τουρκικο,είτε αλβανικό.
Παραμένει αίμα.
Δεν ξέρω τι έχει γράψει ο άλλος που αναφέρεις,ούτε λέω να βγάλουμε τα όπλα και να σκοτώνουμε,ούτε να βγούνε οι κρεμάλες που λένε οι άλλοι,για να μην παρεξηγηθώ ,αλλά πιστεύω οτι έχουμε φτάσει στην άλλη άκρη της απόλυτης χλιαρότητας...
1)Εχεις βρει κανενα πνευματικο που δινει ευλογια στο να παρουμε τα οπλα και να σκοτωσουμε αυτους που θεωρουμε απο το πολιτικο κοσμο οτι φταινε ;

2)Εχεις δει την εκκλησια να ευλογει ενα τετοιο αγωνα οπως εκανε το 1821 που επικαλεισαι ;

Ενας αγιος γεροντας ελεγε τα εξης
Ένα ιδιαίτερα επίκαιρο κείμενο του Αρχ. Σωφρόνιου του Έσσεξ προς προβληματισμό

Στο μοναδικό βιβλίο του μακαριστού Αρχιμανδρίτου Σωφρόνιου (Σαχάρωφ) του Έσσεξ, με τίτλο "ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ" (σε pdf ΕΔΩ), υπάρχει το παρακάτω κείμενο που νομίζω πως είναι ιδιαίτερα επίκαιρο και δίνει αφορμή για πολύ σκέψη και προβληματισμό :
Έχει το Ευαγγέλιο «πολιτική διάσταση»;

Κάθε διεθνής ή ταξική πάλη συνδέεται με τη βία: «Χτυπάτε τους εχθρούς». Η εντολή όμως του Χριστού λέει «Αγαπάτε τους εχθρούς υμών» (Ματθ. 5,44). Η τελευταία δεν επιτρέπει καθόλου να υποβιβάσουμε το Ευαγγέλιο στο επίπεδο της αδελφοκτόνου διαιρέσεως των υλικών αγαθών. Όταν μπουν στις τάξεις




των μαχητών οι επίσκοποι, οι θεολόγοι, οι πιστοί χριστιανοί γενικά, θεωρούν εκείνους που αποφεύγουν τη συμμετοχή στο είδος αυτό των δραστηριοτήτων ως μικρόψυχους και δειλούς. Όσο πιο επικίνδυνη είναι η συμπλοκή με τους καταπιεστές, τόσο περισσότερο θεωρείται η ανθρωπιστική αποστολή ως «μαρτύριο» για τον Χριστό.
Η αποφυγή μας υπαγορεύεται από τη συνείδηση ότι κάθε αλλαγή καταστάσεως στις κοινωνικές σχέσεις με επαναστατικό, δηλαδή εκβιαστικό τρόπο, θα αποδειχθεί τελικά αντικατάσταση της μιας βίας από την άλλη. Η ιστορική πείρα το απέδειξε αυτό σε μεγάλο αριθμό περιπτώσεων. Ήδη εμείς παρατηρήσαμε στη διάρκεια της ζωής μας πως η ιδέα της δικαιοσύνης ενέπνεε τους ανθρώπους στη μάχη με τον δεσποτισμό και την εκμετάλλευση, για την ελευθερία και τα πλήρη δικαιώματα για όλους. Ωστόσο, οι επαναστάσεις κατέληξαν ή μετατράπηκαν σε τρομοκρατικά καθεστώτα με την κατάπνιξη τεράστιων μαζών πληθυσμού, με τη στέρηση των πιο στοιχειωδών δικαιωμάτων και τα παρόμοια. Όσο βαθειά και αν είναι η ταραχή μας για τις αδικίες κάποιου συστήματος, η αλλαγή του πρέπει να
συνδέεται με μακρά διαδικασία ανυψώσεως του ηθικού επιπέδου των ανθρώπων εν γένει. Δεν έχουμε το δικαίωμα να πραγματοποιήσουμε εκβιαστικές πράξεις -ακόμη και επάνω στους εκβιαστές- στο όνομα του Χριστού. Να ελέγξουμε όμως την αδικία, ζώντας με ένταση, για να φυλάξουμε τη δικαιοσύνη προς όλους, μπορούμε και το κάνουμε, όταν βλέπουμε όφελος από τον λόγο μας. Η τέλεση της ίδιας της Λειτουργίας, η οποία είναι θυσία για τη σωτηρία όλων των ανθρώπων, είναι η υψηλότερη από όλες τις συμμετοχές στη δύσκολη διακονία προς την ανθρωπότητα. Δεν μας επιτρέπεται να παρεκκλίνουμε από τον σκοπό να παραμείνουμε στο φως των εντολών του Κυρίου. Αν γίνουμε μία από τις σκοτεινές δυνάμεις που πολεμούν για την επικράτηση επάνω στους αδελφούς, θα επισκιάσουμε το φως που έφερε στη γη ο Θεός. Αυτό ασφαλώς το έγκλημα είναι πιο επιζήμιο για μας από κάθε άλλο. Ο κόσμος δεν χρειάζεται «πολιτική Εκκλησία». Ο υποβαθμισμένος χαρακτήρας της Εκκλησίας του Χριστού κατά τους τελευταίους αιώνες οδήγησε στην απομάκρυνση από αυτήν μεγάλου πλήθους πιστών. Μπορούμε να αποκαταστήσουμε τη μεγάλη λάμψη της Εκκλησίας μόνο με την ακραία προσπάθεια να ζήσουμε χριστιανικά, ευαγγελικά, χωρίς να στρέφουμε την προσοχή μας στο πώς θα μας συμπεριφερθούν οι σύγχρονοί μας. Αν δεν αποκτήσουν οι χριστιανοί τα γνήσια πνευματικά χαρίσματα, και πρωτίστως την αγιότητα, το κήρυγμα με τα λόγια θα παραμένει ως «κύμβαλον αλαλάζον».
και η αγια γραφη τα εξης
Ρωμ. 13,1 Πᾶσα ψυχὴ ἐξουσίαις ὑπερεχούσαις ὑποτασσέσθω. οὐ γάρ ἔστιν ἐξουσία εἰ μὴ ὑπὸ Θεοῦ· αἱ δὲ οὖσαι ἐξουσίαι ὑπὸ τοῦ Θεοῦ τεταγμέναι εἰσίν.
Ρωμ. 13,1 Καθε άνθρωπος, ας υποτάσσεται εις τας ανωτέρας εξουσίας της πολιτείας, τους άρχοντας δηλαδή, που είναι φορείς αυτής της εξουσίας, (εφ' Οσον αι εντολαί των δεν αντίκεινται στο θέλημα του Θεού)· διότι δεν υπάρχει εξουσία μέσα εις την κοινωνίαν, που να μη απορρέη από τον Θεόν· οι άρχοντες, που ασκούν σήμερον τας εξουσίας, έχουν ταχθή από τον Θεόν (έστω και κατ' ανοχήν).
Ρωμ. 13,2 ὥστε ὁ ἀντιτασσόμενος τῇ ἐξουσίᾳ τῇ τοῦ Θεοῦ διαταγῇ ἀνθέστηκεν· οἱ δὲ ἀνθεστηκότες ἑαυτοῖς κρῖμα λήψονται.
Ρωμ. 13,2 Ωστε εκείνος που αντιτάσσεται εις την εξουσίαν, αντιτίθεται εις την διαταγήν του Θεού· δι' αυτό δε και όσοι αντιτάσσονται θα επισύρουν επάνω τους την τιμωρίαν, που τους πρέπει.
Ρωμ. 13,3 οἱ γὰρ ἄρχοντες οὐκ εἰσὶ φόβος τῶν ἀγαθῶν ἔργων, ἀλλὰ τῶν κακῶν. θέλεις δὲ μὴ φοβεῖσθαι τὴν ἐξουσίαν; τὸ ἀγαθὸν ποίει, καὶ ἕξεις ἔπαινον ἐξ αὐτῆς·
Ρωμ. 13,3 Διότι οι άρχοντες (εφ' όσον διατάσσουν το ορθόν) δεν εμπνέουν φόβον δια τα καλά έργα, που υποβοηθούν την ζωήν και την πρόοδον της κοινωνίας, αλλά δια τα κακά έργα και τους κακούς· θέλεις δε να μη φοβήσαι την εξουσίαν των αρχόντων; Πράττε το αγαθόν και θα έχης έπαινον από αυτούς.
Ρωμ. 13,4 Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστι σοι εἰς τὸ ἀγαθόν. ἐὰν δὲ τὸ κακὸν ποιῇς, φοβοῦ· οὐ γὰρ εἰκῆ τὴν μάχαιραν φορεῖ· Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστιν εἰς ὀργήν, ἔκδικος τῷ τὸ κακὸν πράσσοντι.
Ρωμ. 13,4 Διότι ο άρχων είναι υπηρέτης του Θεού δια το αγαθόν, το ιδικόν σου και των άλλων. Εάν όμως πράττης το κακόν, τότε να φοβήσαι, διότι δεν φέρει ματαίως και ανωφελώς ο άρχων την μάχαιραν, το δικαίωμα δηλαδή να δικάζη και να τιμωρή. Την φέρει δια να επιβάλλη τιμωρίας, και τας πλέον αυστηράς ακόμη, διότι είναι υπηρέτης Θεού, εκδικητής υπέρ του αγαθού και εναντίον του κακού, δια να επιβάλλη την πρέπουσαν τιμωρίαν στους κακοποιούς και παραβάτας.
Απο που λοιπον θα αντλησει το δικαιωμα ο χριστιανος να παρει οπλο και να σκοτωσει ελληνες συνανθρωπους του που κατα τη προσωπικη του κριση ειναι ενοχοι ;

Συγνωμη για αυτο που θα πω αλλα σε καθε δημοσιευση που κανω βλεπω το ποσο τεραστιο ειναι το προβλημα που παρουσιαζω.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Κινδυνοι και παγιδες στα ορθοδοξα forum

23
george1 έγραψε: 1)Εχεις βρει κανενα πνευματικο που δινει ευλογια στο να παρουμε τα οπλα και να σκοτωσουμε αυτους που θεωρουμε απο το πολιτικο κοσμο οτι φταινε ;

2)Εχεις δει την εκκλησια να ευλογει ενα τετοιο αγωνα οπως εκανε το 1821 που επικαλεισαι ;
http://esxatianasxesi.blogspot.gr/2014/ ... _4298.html
(Ανανέωση 18.05): Ορθόδοξοι ιερείς ευλογούν τα ρωσικά στρατεύματα που βρίσκονται έξω από την βάση της 36η Ανεξάρτητης Ταξιαρχίας Επακτίου Αμυνης του ουκρανικού Ναυτικού στο χωριό Perevalnoye και όλα δείχνουν ότι η επίθεση ξεκινά σε λίγα λεπτά αφού οι Ουκρανοί που βρίσκονται μέσα αρνούνται να παραδοθούν.
Για οτιδήποτε νεότερο θα σας ενημερώσουμε άμεσα.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Κινδυνοι και παγιδες στα ορθοδοξα forum

24
Μα καλά, σε ενοχλεί που κάποιος παρότρυνε να ξεσηκωθεί ο κόσμος εναντίον των δυναστών του; ΄Η σε ενοχλεί που αυτός ο κάποιος ήταν συντονιστής στο φόρουμ που το έγραψε; Και εντάξει, ο εκάστοτε συντονιστής δεν έχει δικαίωμα σε κάποια άποψη; Ή μήπως επειδή είναι συντονιστής δεν πρέπει να έχει άποψη;


Αχ και νά 'ξερες πόσοι πνευματικοί παροτρύνουν σε αντίσταση... Απλά το κάνουν με διάκριση στα πνευματικά τους τέκνα. Δεν είναι όλοι για το ίδιο πράγμα. Άλλοι θα κάνουν προσευχή και κομποσχοίνι κι άλλοι θα πάρουν τα όπλα (πάντα έτσι γινότανε και πάντα έτσι θα γίνεται)
Alea jacta est.\nΟ κύβος ερίφθη.

Re: Κινδυνοι και παγιδες στα ορθοδοξα forum

25
Η εκκλησία μας σε δύο περιπτώσεις δίνει το ελεύθερο για πόλεμο , η μία είναι για πόλεμο άμυνας σε έναν εισβολέα (π.χ. Γερμανία επί κατοχής ), ή άλλη είναι για την απελευθέρωση από κάποιον εισβολέα (π.χ. Τουρκία)

Συνεπώς θα ήθελα να προσθέσω σε αυτό το άτομο που το είπε αυτό τις παραπάνω δύο εκκλησιαστικές θέσεις για να ενισχύσω τη θέση του όπως επίσης να αναφέρω ότι ο πόλεμος που δεχόμαστε στις μέρες μας δεν είναι ένοπλος αλλά πνευματικός γιαυτό το λόγο τα όπλα που πρέπει να αναπτυχθούν πρέπει να είναι πνευματικά. Τέλος θα ήθελα να μου δώσεις το νήμα του συγκεκριμένου θέματος για να του δώσω συγχαρητήρια γιατί παρά το γεγονός ότι δεν έχει θεολογικές βάσεις (πτυχίο θεολογίας) εκφράζει αυτά που νιώθει με το θάρρος της γνώμης του απέναντι σε ένα χειροπιαστό πρόβλημα αντί να υποσκάπτει τη πραγματικότητα και αυτό είναι πολύ αξιόλογο.
Ειλικρινα απορω αν καταλαβαινεις τι γραφεις ; Λες οτι ο πολεμος που δεχομαστε ειναι πνευματικος και ομως θες να τον συγχαρεις επειδη προτρεπει να παρουμε τα οπλα. Τι σχεση εχουν οι δυο περιπτωσεις με αυτο που συμβαινει στην Ελλαδα ;

Δηλαδη λες οτι χωρις ευλογια πνευματικου η της εκκλησιας να παιρνει ο καθενας το οπλο του κατα το δοκουν. Τελικα μηπως εχουμε μεταλαχθει ως χριστιανοι και γιναμε πνευματικοι του ευατου μας. Μηπως τελικα μας αξιζουν απολυτα αυτα που συμβαινουν στη πατριδα μας ; Ο Θεος να βαλει το χερι Του. Αν δεν εχει κανεις πνευματικα αντισωματα ειναι επικινδυνο να παρακολουθει καποιες αποψεις.

Να θυμισω οτι καποιοι στον εφυλιο που πηραν τα οπλα κατα το δοκουν προκαλεσαν πιο πολλα θυματα απο τον ιδιο τον εισβολεα.

Αυτες οι φωταγραφιες ειναι εντελως ασχετες με το θεμα. Εχεις δει εδω στην Ελλαδα να δινει κανεις ευλογια για να παρουμε τα οπλα και να τα χρησιμοποιησουμε. Για την Ελλαδα ειναι το ερωτημα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος george1 την 18 Μαρ 2014, 22:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Κινδυνοι και παγιδες στα ορθοδοξα forum

26
otikatsei έγραψε:Μα καλά, σε ενοχλεί που κάποιος παρότρυνε να ξεσηκωθεί ο κόσμος εναντίον των δυναστών του; ΄Η σε ενοχλεί που αυτός ο κάποιος ήταν συντονιστής στο φόρουμ που το έγραψε; Και εντάξει, ο εκάστοτε συντονιστής δεν έχει δικαίωμα σε κάποια άποψη; Ή μήπως επειδή είναι συντονιστής δεν πρέπει να έχει άποψη;


Αχ και νά 'ξερες πόσοι πνευματικοί παροτρύνουν σε αντίσταση... Απλά το κάνουν με διάκριση στα πνευματικά τους τέκνα. Δεν είναι όλοι για το ίδιο πράγμα. Άλλοι θα κάνουν προσευχή και κομποσχοίνι κι άλλοι θα πάρουν τα όπλα (πάντα έτσι γινότανε και πάντα έτσι θα γίνεται)
Μπορεις να βρεις εστω ενα πνευματικο σε ολη την Ελλαδα που να εδωσε ευλογια να παρουν τα πνευματικα τους παιδια οπλα για να ξεφορτωθουν αυτους που θεωρουν ενοχους ( μιλαμε για πολιτικους );
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: Κινδυνοι και παγιδες στα ορθοδοξα forum

27
george1 έγραψε:
otikatsei έγραψε:Μα καλά, σε ενοχλεί που κάποιος παρότρυνε να ξεσηκωθεί ο κόσμος εναντίον των δυναστών του; ΄Η σε ενοχλεί που αυτός ο κάποιος ήταν συντονιστής στο φόρουμ που το έγραψε; Και εντάξει, ο εκάστοτε συντονιστής δεν έχει δικαίωμα σε κάποια άποψη; Ή μήπως επειδή είναι συντονιστής δεν πρέπει να έχει άποψη;


Αχ και νά 'ξερες πόσοι πνευματικοί παροτρύνουν σε αντίσταση... Απλά το κάνουν με διάκριση στα πνευματικά τους τέκνα. Δεν είναι όλοι για το ίδιο πράγμα. Άλλοι θα κάνουν προσευχή και κομποσχοίνι κι άλλοι θα πάρουν τα όπλα (πάντα έτσι γινότανε και πάντα έτσι θα γίνεται)
Μπορεις να βρεις εστω ενα πνευματικο σε ολη την Ελλαδα που να εδωσε ευλογια να παρουν τα πνευματικα τους παιδια οπλα για να ξεφορτωθουν αυτους που θεωρουν ενοχους ;

Για να στο λέω, να ξέρεις ότι έχω υπόψη μου κάποιον που έδωσε ευλογία στα πνευματικά του παιδιά να έχουν όπλα και σε περίπτωση εσωτερικής αναστάτωσης να τα χρησιμοποιήσουν (ακόμα και εναντίον εγκάθετων). Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα.
Alea jacta est.\nΟ κύβος ερίφθη.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά θέματα”

cron