Re: Ο ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΣ ΛΑΟΣ

10
GLADIATOR έγραψε: Εγώ αντιθέτως γνωρίζω πολλούς Ορθοδόξους που και
χάρισμα ιάσεως έχουν
και προσευχής
και δακρύων
και διάκρισης
και προφητείας..

Συγνώμη εάν δεν εννοείς κάποιες απο τις παραπάνω
έννοιες
μπορείς να τις σημειώσεις και να τις ρωτήσεις στο πνευματικό σου(αν έχεις).
Γιατί αντιθέτως ; Δεν είπα εγώ ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι με χαρίσματα, φυσικά και υπάρχουν. Υπάρχουν και κατά φαντασία με χαρίσματα, επίσης υπάρχουν και αλλόθρησκοι με χαρίσματα. Σε ρώτησα αν αυτοί λοιπόν είναι "περιούσιος λαός" ή όχι. Διότι αν το χάρισμα είναι κριτήριο εύνοιας, τότε περιούσιος λαός δεν είναι όποιος είναι δηλωμένος χριστιανός, αλλά όποιος έχει χαρίσματα.

Αφού λοιπόν και εσύ διακρίνεις ότι υπάρχουν χαρισματικοί άνθρωποι και μη, τότε προφανώς συμφωνείς ότι οι δεύτεροι δεν έχουν την Χάρη του Αγίου Πνεύματος, άρα δεν είναι "περιούσιος λαός".
GLADIATOR έγραψε: Περιούσιος λαός...
αυτός ο λαός
θα λάβει την περιουσία του Θεού.

Και ποία εστί αυτή;
H βασιλεία του θεού,
αυτή εστίν.
Η οποία όμως βασιλεία , ως βίωμα , υπάρχει σε προκαταρκτικό στάδιο την περίοδο της ζωής μας, δηλαδή είναι βιωματική εμπειρία εδώ και τώρα (πρόγευση) αλλά και μετά.
Συνεπώς περιούσιος λαός είναι όχι μόνο αυτός που ΘΑ λάβει την βασιλεία, αλλά αυτός που μεταλαμβάνει την θεία κοινωνία, δηλαδή (επι)κοινωνεί με το θείο στοιχείο σε αυτή την ζωή και προγεύεται την βασιλεία των ουρανών σε αυτή τη ζωή.

Επομένως ένας δηλωμένος "χριστιανός"¨ο οποίος δεν μετέχει την πρόγευσης της βασιλείας εν ζωή, δεν μπορεί να μετέχει της αιώνιας βασιλείας μετά θάνατο.
GLADIATOR έγραψε: Και ποιοί οι κληρονόμοι αυτής της περιουσίας της βασιλείας του Θεού;
Κληρονόμοι είναι όσοι έχουν το ίδιο αίμα με αυτό του Ιησού Χριστού.

Και ποιοί έχουν το ίδιο αίμα με το αίμα του Ιησού Χριστού;
Όσοι κοινωνούν το σώμα και το αίμα Του
κεκαθαρμένοι και μετανοούντες...
[/quote]

Ναι, όχι όμως αυτοί που το κάνουν τυπολατρικά (Φαρισαικά) αλλά με ορθό μυστηριακά τρόπο. Διότι όποιος μεταλαμβάνει την Κυριακή δεν σημαίνει ότι μπήκε και στην Βασιλεία (η οποία ουδεμία σχέση έχει με τα ανθρώπινα βασίλεια) . Συνεπώς αυτά που λες δεν είναι απόλυτα.

Εδώ θα πεταχτεί π.χ. ένας ΓΟΧ και θα πει ότι λέτε αρλούμπες, αφού η θεία κοινωνία του νέου ημερολογίου είναι άκυρη (για τους λόγους που λένε αυτοί). Θα πεταχτεί και ένας προχαλκιδόνιος και θα πει ότι και οι του παλαιού και του νέου είναι λάθος και θα βγάλει και τα δύο άκυρα μυστήρια κ.ο.κ.ε.

Συνεπώς είναι σχετικά αυτά που λες για να μπει κάποιος στην "βασιλεία των ουρανών", τελικά η πρόγευση της βασιλείας είναι βιωματική εμπειρία και επέρχεται δια του φωτισμού του Αγίου Πνεύματος σε αυτή τη ζωή.

Συνεπώς περιούσιος λαός είναι όποιος λαμβάνει την θεία Χάρη σε αυτό το κόσμο, στο βαθμό που του αναλογεί, και η διαφοροποίηση φαίνεται από το μέγεθος τον χαρισμάτων, την δωρεά των οποίων οφείλει στον Κύριο και στο Άγιο Πνεύμα.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά θέματα”