Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

1
LAPTONAS έγραψε:Ωραία ας δεχθούμε ότι πραγματικά υποστηρίζεις αυτά που λέει η Ορθοδοξία και η πατέρες μας. Μακάρι να είναι έτσι γιατί σπανίως βρίσκω ανθρώπους να μπορούν να μου εξηγήσουν πράγματα στην Ορθοδοξία: Λες λοιπόν ότι ομοιότητες δεν υπάρχουν ανάμεσα σε δαίμονες και αγγέλους :

Μα πως ; Δε ξέρεις ότι οι δαίμονες πριν εκπέσουν ήταν άγγελοι. Έκπτωτοι άγγελοι λέγονται. :wave Συνεπώς εξήγησε μου πως δεν έχουν ομοιότητες.

Μήπως εννοείς ότι είναι αντίθετες δυνάμεις ; Ή επιμένεις ότι είναι ανόμοιες δυνάμεις ;
Ο Εωσφόρος ο διάβολος laptona και όχι ο διάολος..είπε
οὐρανοῦ θήσω τόν θρόνον μου καί ἔσομαι ὅμοιος τῷ Ὑψίστῳ "
αυτό το όμοιος εννοει όμοιος- ιδιος ως θεός
και
όχι αντί του Θεού (αντίθετος προς τον Θεόν)..
όλες οι αρχαί και εξουσίαι που παρασύρθηκαν πίστεψαν σε αυτό το ομοίω..και έγιναν ανόμοιοι ως προς τους αγγέλους
και αντίθετοι ως προς τους ανθρώπους
γι`αυτό και αυτός που θα ενσαρκωθεί και θα ενδυθεί το ρόλο του ως άνομος
θα ονομασθεί αντίχριστος
διότι οι άνθρωποι μπορούν να εννοήσουν το αντίθετο ως λέξη αλλά όχι το όμοιο.
εάν το μελετήσεις και σύ τότε θα εν-νοήσεις περί τίνος πρόκειται...
Εικόνα

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

2
GLADIATOR έγραψε: Ο Εωσφόρος ο διάβολος laptona και όχι ο διάολος..είπε
οὐρανοῦ θήσω τόν θρόνον μου καί ἔσομαι ὅμοιος τῷ Ὑψίστῳ "
Λέει ΘΑ γίνει όμοιος - ΔΕΝ είναι όμοιος, και λόγω της υπερηφάνειας αυτής εξέπεσε, για να καταλάβει ακριβώς αυτό ότι δεν μπορεί να είναι ούτε καν όμοιος. Το ότι το είπε - δε σημαίνει ότι έγινε κιόλας.

Αντίστοιχα ο προορισμός του ανθρώπου είναι ο Ουρανός και να γίνει όμοιος των αγγέλων. Μπορεί όμως να γίνει και όμοιος του διαβόλου. Αυτές οι δύο πορείες είναι αντίθετες μεταξύ τους και όμοιες ως προς την καθεαυτή έννοια τους (είναι δηλαδή και οι δύο πορείες αλλά αντίθετες).
GLADIATOR έγραψε: αυτό το όμοιος εννοει όμοιος- ιδιος ως θεός
και
όχι αντί του Θεού (αντίθετος προς τον Θεόν)..
όλες οι αρχαί και εξουσίαι που παρασύρθηκαν πίστεψαν σε αυτό το ομοίω..και έγιναν ανόμοιοι ως προς τους αγγέλους
και αντίθετοι ως προς τους ανθρώπους
Πάμε πάλι από την αρχή : οι έκτπωτοι άγγελοι ήταν άγγελοι. Άρα ήταν όμοιοι - το ίδιο λες. Αλλά λες ότι έγιναν ανόμοιοι. Συμφωνώ - αλλά όχι εντελώς. Ανόμοιοι έγιναν ως προς το ότι επιδιώκουν αντίθετη πορεία για τον άνθρωπο. Δεν είναι αντίθετοι με τον άνθρωπο. Γιατί με έναν διαβολάνθρωπο είναι στην ίδια πορεία. Συνεπώς είναι αντίθετοι με τους αγγέλους.

Γνώσεις Α' Δημοτικού. Ποιος είναι ο αντίθετος του δαίμονα Λαπτονάκι παιδί μου; ο άγγελος Κυρία. Ποιος είναι αντίθετος του δαίμονα Gladiatouli παιδί μου ; ο άνθρωπος κυρία. Χαχαχαχ :slap
GLADIATOR έγραψε: γι`αυτό και αυτός που θα ενσαρκωθεί και θα ενδυθεί το ρόλο του ως άνομος
θα ονομασθεί αντίχριστος
διότι οι άνθρωποι μπορούν να εννοήσουν το αντίθετο ως λέξη αλλά όχι το όμοιο.
εάν το μελετήσεις και σύ τότε θα εν-νοήσεις περί τίνος πρόκειται...
Αυτό θα είναι αντίστοιχα αντίθετος του Χριστού και αντιστρόφως όμοιος του Χριστού -> δηλαδή θα υποκρίνεται ότι είναι όμοιος αλλά θα είναι αντίθετος -> αντίχριστος -> όχι ανόμοιοΧριστος. :0307 :help
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

3
LAPTONAS έγραψε:




ο Αδάμ (εφόσον το πήγαμε τώρα από τις Σίβυλλες στον Αδάμ) -> ήταν όμως όμοιος τον αγγέλων. Δεν ήταν άγγελος, Ελληνικά μιλάμε, όμοιος :
Επίθετο[]
όμοιος, -α, -ο
που έχει αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με κάτι άλλο και λίγες διαφορές
Εγώ με αυτό που γράφεις διαφώνησα..
ότι ήταν όμοιος ο άνθρωπος με τους αγγέλους..
Μέγα λάθος..
Ο άνθρωπος(Αδάμ) ήταν μοναδικός και δεν έμοιαζε και δεν μοιάζει με κανένα άλλο κτίσμα\
ούτε με τους αγγέλους..
Εδώ είναι το σφάλμα που κάνεις...
Εικόνα

Διαφορές μεταξύ ανθρώπων και Αγγέλων

4
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΑΓΓΕΛΩΝ
Για τους αγγέλους.
Ο ίδιος είναι κτίστης και δημιουργός των αγγέλων, τους οποίους έφερε στην
ύπαρξη από το μηδέν, και τους έκαμε σύμφωνα με τη δική του εικόνα να
είναι ασώματη φύση, σαν κάποιος άνεμο ή άϋλη φωτιά, όπως το λέει ο θείος
Δαβίδ: «Αυτός που κάνει τους αγγέλους ασώματα πνεύματα και τους
λειτουργούς του σαν φλόγα φωτιάς»·

Ο άγγελος, λοιπόν, είναι νοερή ουσία, αεικίνητη, αυτεξούσια, ασώματη, που
διακονεί το Θεό και έλαβε κατά χάριν στη φύση της την αθανασία·

(Ο άγγελος), λοιπόν, σαν λογική και νοερή φύση είναι αυτεξούσιος·

(Ο άγγελος) δεν έχει τη δυνατότητα να μετανοήσει, διότι είναι και ασώματος.
Αντίθετα ο άνθρωπος, εξαιτίας της αδυναμίας του σώματός του, μπορεί να
μετανοήσει.


Όσοι τέλος ισχυρίζονται ότι οι άγγελοι είναι οι δημιουργοί των διαφόρων
υπάρξεων, αυτοί αποτελούν το στόμα του πατέρα τους, του Διαβόλου· διότι
οι άγγελοι είναι κτίσματα και όχι δημιουργοί. Δημιουργός, προνοητής και
συντηρητής όλων είναι μόνον ο άκτιστος Θεός, ο οποίος υμνείται και
δοξάζεται στο πρόσωπο του Πατέρα, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.



Για τον άνθρωπο.
Έτσι, λοιπόν, δημιούργησε ο Θεός τις νοητές υπάρξεις, εννοώ τους αγγέλους
και όλα τα ουράνια τάγματα –διότι αυτά ολοφάνερα έχουν νοερή και
ασώματη φύση· λέγοντας «ασώματη φύση», την εννοώ σε σύγκριση με την
παχύτητα της ύλης· διότι μόνον το θείο είναι πραγματικά άϋλο και ασώματο.
Δημιούργησε ακόμη την αισθητή φύση, δηλαδή τον ουρανό, τη γη και τα
ενδιάμεσά τους· και δημιούργησε από τη μια την νοητή φύση πλησιέστερη
στο Θεό (διότι η λογική φύση είναι οικεία στο Θεό και γίνεται αντιληπτή μόνο
με το νου)
και από την άλλη την αισθητή φύση εντελώς μακριά του, επειδή
γίνεται αντιληπτή μόνο με τις αισθήσεις.

Αλλά έπρεπε να δημιουργηθεί και σύνθεση από τις δύο φύσεις, ως γνώρισμα
μεγαλύτερης σοφίας και γενναιοδωρίας προς τις φύσεις,
όπως λέει ο θείος
Γρηγόριος: σαν κάποιος σύνδεσμος «της ορατής και αόρατης φύσεως».[/size]

Και
λέω «έπρεπε», θέλοντας να δηλώσω τη θέληση του Δημιουργού· διότι αυτή
αποτελεί τον πιο κατάλληλο θεσμό και νόμο, και κανείς δεν μπορεί να πει
στον Πλάστη: «Γιατί μ’ έφτιαξες έτσι;». Διότι ο αγγειοπλάστης έχει τη δύναμη
να φτιάχνει από την ίδια λάσπη διάφορα σκεύη, για να δείξει τη σοφία του.
Όταν λοιπόν αυτά ήταν έτσι, ο Θεός δημιουργεί με τα χέρια του τον άνθρωπο
και από ορατή και από αόρατη φύση, ν’ αποτελεί δική του εικόνα και
ομοίωση· το σώμα το έπλασε από τη γη, ενώ με το δικό του φύσημα έδωσε
τη λογική και νοερή ψυχή, πράγμα το οποίο το ονομάζουμε θεία εικόνα.
http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/p ... kribhs.htm
Εικόνα

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

5
GLADIATOR έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:




ο Αδάμ (εφόσον το πήγαμε τώρα από τις Σίβυλλες στον Αδάμ) -> ήταν όμως όμοιος τον αγγέλων. Δεν ήταν άγγελος, Ελληνικά μιλάμε, όμοιος :
Επίθετο[]
όμοιος, -α, -ο
που έχει αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με κάτι άλλο και λίγες διαφορές
Εγώ με αυτό που γράφεις διαφώνησα..
ότι ήταν όμοιος ο άνθρωπος με τους αγγέλους..
Μέγα λάθος..
Ο άνθρωπος(Αδάμ) ήταν μοναδικός και δεν έμοιαζε και δεν μοιάζει με κανένα άλλο κτίσμα\
ούτε με τους αγγέλους..
Εδώ είναι το σφάλμα που κάνεις...
γιατί κάνω σφάλμα ; Ο άνθρωπος και τα ζώα αποτελούνται από άνθρακα. Είναι όμοια ως προς την κατασκευή τους.

Η ανθρώπινη ψυχή είναι αθάνατο κτίσμα κατά χάριν όπως αθάνατο κτίσμα κατά χάριν είναι και οι άγγελοι.

Αυτά δεν είναι όμοια χαρακτηριστικά ; :0607
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

6
LAPTONAS έγραψε:
GLADIATOR έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:




ο Αδάμ (εφόσον το πήγαμε τώρα από τις Σίβυλλες στον Αδάμ) -> ήταν όμως όμοιος τον αγγέλων. Δεν ήταν άγγελος, Ελληνικά μιλάμε, όμοιος :
Επίθετο[]
όμοιος, -α, -ο
που έχει αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με κάτι άλλο και λίγες διαφορές
Εγώ με αυτό που γράφεις διαφώνησα..
ότι ήταν όμοιος ο άνθρωπος με τους αγγέλους..
Μέγα λάθος..
Ο άνθρωπος(Αδάμ) ήταν μοναδικός και δεν έμοιαζε και δεν μοιάζει με κανένα άλλο κτίσμα\
ούτε με τους αγγέλους..
Εδώ είναι το σφάλμα που κάνεις...
γιατί κάνω σφάλμα ; Ο άνθρωπος και τα ζώα αποτελούνται από άνθρακα. Είναι όμοια ως προς την κατασκευή τους.

Η ανθρώπινη ψυχή είναι αθάνατο κτίσμα κατά χάριν όπως αθάνατο κτίσμα κατά χάριν είναι και οι άγγελοι.

Αυτά δεν είναι όμοια χαρακτηριστικά ; :0607
Άγγελοι και άνθρωπος όχι δεν είναι όμοιοι,
πως αλλίως να στο γράψω..
Σου παρέθεσα το χωρίο απο τον Αγιο Ιωάννη Δαμασκηνό και σύ κωφεύεις...


Ο άγγελος, λοιπόν, είναι νοερή ουσία, αεικίνητη, αυτεξούσια, ασώματη, που
διακονεί το Θεό και έλαβε κατά χάριν στη φύση της την αθανασία·
δεν έχει τη δυνατότητα να μετανοήσει, διότι είναι και ασώματος.

Ο άνθρωπος τώρα..
έπρεπε να γίνει ένα δημιούργημα από
τις δύο φύσεις, ως γνώρισμα
μεγαλύτερης σοφίας και γενναιοδωρίας προς τις φύσεις
και εποίησε ο Θεός τον άνθρωπο.
Εικόνα

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

7
Πολύ μου αρέσουν αυτά Gladiator αλλά να τα συζητάμε ξεχωριστά για να μπορούν αν είναι :0595 να μεταφερθούν στα κατάλληλα θέματα.

Θέλεις λοιπόν να μιλήσεις για τις διαφορές μεταξύ ανθρώπου και αγγέλων βάσει του Δαμασκηνού.
GLADIATOR έγραψε:ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΑΓΓΕΛΩΝ
Για τους αγγέλους.
Ο ίδιος είναι κτίστης και δημιουργός των αγγέλων, τους οποίους έφερε στην
ύπαρξη από το μηδέν, και τους έκαμε σύμφωνα με τη δική του εικόνα να
είναι ασώματη φύση, σαν κάποιος άνεμο ή άϋλη φωτιά, όπως το λέει ο θείος
Δαβίδ: «Αυτός που κάνει τους αγγέλους ασώματα πνεύματα και τους
λειτουργούς του σαν φλόγα φωτιάς»·

Ο άγγελος, λοιπόν, είναι νοερή ουσία, αεικίνητη, αυτεξούσια, ασώματη, που
διακονεί το Θεό και έλαβε κατά χάριν στη φύση της την αθανασία·
Μα ο ίδιος ο Δαμασκηνός λέει ότι η ανθρώπινη ψυχή είναι ασώματη και αυτεξούσια και αεικίνητη και έλαβε κατά χάριν στη φύση της την αθανασία [Δαμασκηνός : Έκδοσις ακριβής της Ορθοδόξου πίστεως, εκδ. Πουρνάρα, Θεσσαλονίκη 1976, σελ. 152.

Συνεπώς μιλάει όχι για τον άνθρωπο αλλά για το σωματικό εκείνο μέρος του ανθρώπου. Αυτή βεβαίως είναι διαφορά σημαντική σε σχέση με τους αγγέλους, αν λάβεις όμως την ψυχή του ανθρώπου είναι ομοιότατη σε αυτά που είπαμε.
GLADIATOR έγραψε: (Ο άγγελος), λοιπόν, σαν λογική και νοερή φύση είναι αυτεξούσιος·
το ίδιο και εδώ. Η ψυχή του ανθρώπου είναι λογική και νοερά άρα όμοια.
GLADIATOR έγραψε: (Ο άγγελος) δεν έχει τη δυνατότητα να μετανοήσει, διότι είναι και ασώματος.
Αντίθετα ο άνθρωπος, εξαιτίας της αδυναμίας του σώματός του, μπορεί να
μετανοήσει.
Καταρχάς ο άγγελος δεν είναι πλήρως ασώματος αλλά μερικώς.
Ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός προσπαθώντας να δώσει έναν ορισμό περί των αγγέλων λέγει ότι είναι φύσεις νοερές, αεικίνητες, αυτεξούσιες, ασώματες. Υπηρετούν το θεό και είναι κατά χάριν αθάνατες. Η φύση των αγγέλων είναι πνευματική. Επειδή όμως απολύτως άϋλος και ασώματος νοείται μόνο ο θεός, γι΄ αυτό το αγγελικό σώμα νοείται ως αιθέριο, πυροειδές, ταχύτατο και πολύ λεπτότερο από τη γνωστή μας ύλη.
έπειτα από κατασκευής τους δεν είχαν ατρεψία αλλά την απέκτησαν μετά την πτώση (όσοι δεν ακολούθησαν) κα;ι μετά την ενσάρκωση του Σωτήρος http://www.apostoliki-diakonia.gr/gr_ma ... le=7.1.htm
Οι άγγελοι όμως που δεν ακολούθησαν τον Εωσφόρο στην αποστασία του, απέκτησαν το χάρισμα της τέλειας ατρεψίας και ακινησίας προς το κακό. Αυτό συνέβη με την ενανθρώπηση, τη σταυρική θυσία και την ανάσταση του Χριστού, αφού έμαθαν ότι ο δρόμος που οδηγεί στην ομοίωση με το Θεό δεν είναι η έπαρση, αλλά η ταπείνωση.
Όπως δηλαδή και η ψυχή (μετά θάνατο) έχει ατρεψία. Είναι προφανές ότι άλλα πράγματα ίσχυαν για το κόσμο προ Χριστού και άλλα μετά Χριστού. Μην μου αναφέρετε λοιπόν περιστατικά μετά Χριστού όπου άλλαξαν και οι ουράνιοι κανόνες, αλλά προ Χριστού (αφού οι Σίβυλλες, Η Πυθία και οι φιλόσοφοι στους οποίους αναφέρομαι είναι οι προ Χριστού)
GLADIATOR έγραψε: Όσοι τέλος ισχυρίζονται ότι οι άγγελοι είναι οι δημιουργοί των διαφόρων
υπάρξεων, αυτοί αποτελούν το στόμα του πατέρα τους, του Διαβόλου· διότι
οι άγγελοι είναι κτίσματα και όχι δημιουργοί. Δημιουργός, προνοητής και
συντηρητής όλων είναι μόνον ο άκτιστος Θεός, ο οποίος υμνείται και
δοξάζεται στο πρόσωπο του Πατέρα, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.



Για τον άνθρωπο.
Έτσι, λοιπόν, δημιούργησε ο Θεός τις νοητές υπάρξεις, εννοώ τους αγγέλους
και όλα τα ουράνια τάγματα –διότι αυτά ολοφάνερα έχουν νοερή και
ασώματη φύση· λέγοντας «ασώματη φύση», την εννοώ σε σύγκριση με την
παχύτητα της ύλης·
διότι μόνον το θείο είναι πραγματικά άϋλο και ασώματο.
Όπως βλέπεις Γλαδιατορ ο Δαμασκηνός αναφέρεται με πλήρη ακρίβεια σε αυτά που λέει και μιλάει για την παχύτητα της ύλης. Δεν εννοεί αυτό που εσύ λες ότι ντε και καλά οι άνθρωποι είναι ανόμοιοι των αγγέλων. :no
GLADIATOR έγραψε: Δημιούργησε ακόμη την αισθητή φύση, δηλαδή τον ουρανό, τη γη και τα
ενδιάμεσά τους· και δημιούργησε από τη μια την νοητή φύση πλησιέστερη
στο Θεό (διότι η λογική φύση είναι οικεία στο Θεό και γίνεται αντιληπτή μόνο
με το νου)
και από την άλλη την αισθητή φύση εντελώς μακριά του, επειδή
γίνεται αντιληπτή μόνο με τις αισθήσεις.

Αλλά έπρεπε να δημιουργηθεί και σύνθεση από τις δύο φύσεις, ως γνώρισμα
μεγαλύτερης σοφίας και γενναιοδωρίας προς τις φύσεις,
όπως λέει ο θείος
Γρηγόριος: σαν κάποιος σύνδεσμος «της ορατής και αόρατης φύσεως».[/size]

Και
λέω «έπρεπε», θέλοντας να δηλώσω τη θέληση του Δημιουργού· διότι αυτή
αποτελεί τον πιο κατάλληλο θεσμό και νόμο, και κανείς δεν μπορεί να πει
στον Πλάστη: «Γιατί μ’ έφτιαξες έτσι;». Διότι ο αγγειοπλάστης έχει τη δύναμη
να φτιάχνει από την ίδια λάσπη διάφορα σκεύη, για να δείξει τη σοφία του.
Όταν λοιπόν αυτά ήταν έτσι, ο Θεός δημιουργεί με τα χέρια του τον άνθρωπο
και από ορατή και από αόρατη φύση, ν’ αποτελεί δική του εικόνα και
ομοίωση· το σώμα το έπλασε από τη γη, ενώ με το δικό του φύσημα έδωσε
τη λογική και νοερή ψυχή, πράγμα το οποίο το ονομάζουμε θεία εικόνα.
http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/p ... kribhs.htm
Ο Δαμασκηνός τα λέει άριστα. Ελπίζω να κατάλαβες τι ήθελε να πει.

Θα σου πω και κάτι άλλο : Και ο Θεός σώμα δεν έχει. Είναι γελοίο να λέμε ότι έχει σώμα αφού είναι άυλος. Παρόλα αυτά έγινε όμοιος των ανθρώπων.

5 τοῦτο φρονείσθω ἐν ὑμῖν ὃ καὶ ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ, 6 ὃς ἐν μορφῇ Θεοῦ ὑπάρχων οὐχ ἁρπαγμὸν ἡγήσατο τὸ εἶναι ἴσα Θεῷ, 7 ἀλλ' ἑαυτὸν ἐκένωσε μορφὴν δούλου λαβών, ἐν ὁμοιώματι ἀνθρώπων γενόμενος

Συνεπώς μην επιμένεις.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

8
GLADIATOR έγραψε: Άγγελοι και άνθρωπος όχι δεν είναι όμοιοι,
πως αλλίως να στο γράψω..
Σου παρέθεσα το χωρίο απο τον Αγιο Ιωάννη Δαμασκηνό και σύ κωφεύεις...


Ο άγγελος, λοιπόν, είναι νοερή ουσία, αεικίνητη, αυτεξούσια, ασώματη, που
διακονεί το Θεό και έλαβε κατά χάριν στη φύση της την αθανασία·
δεν έχει τη δυνατότητα να μετανοήσει, διότι είναι και ασώματος.

Ο άνθρωπος τώρα..
έπρεπε να γίνει ένα δημιούργημα από
τις δύο φύσεις, ως γνώρισμα
μεγαλύτερης σοφίας και γενναιοδωρίας προς τις φύσεις
και εποίησε ο Θεός τον άνθρωπο.
Αν εγώ κωφεύω εσύ εθελοτυφλείς αγαπητέ μου, γιατί λες ότι ο άνθρωπος δεν έχει καμία ομοιότητα με τους αγγέλους. Ο άγγελος όμως είναι λέμε ανόμοιος ως προς την παχύτητα της ύλης (δηλαδή με το σώμα του ανθρώπου) αλλά ομοίοτατος με τον άνθρωπο στην φύση της ψυχής.

Εφόσον μιλάμε όμως για την ψυχή (όχι για το σώμα), και ο προορισμός του ανθρώπου (της ψυχής) είναι η θέωση, στον Ουρανό με τους ομοίους στους οποίους είναι και οι άγγελοι (συν τοις άλλοις) τότε τι ανακατεύεις την φύση του σώματος ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Περί των λεγομένων «Σιβυλλικών χρησμών».

9
LAPTONAS έγραψε:
Αντίστοιχα ο προορισμός του ανθρώπου είναι ο Ουρανός και να γίνει όμοιος των αγγέλων. Μπορεί όμως να γίνει και όμοιος του διαβόλου.
Εγώ στάθηκα στο παραπάνω και σου είπα πως κάνεις λάθος..
Τώρα αν φίλτατε εσύ προσπερνάς ταχέως,
δικαιωμά σου..
Θα παραθέσω ακόμη ένα παράδειγμα και μετά δικαιωμά σου να γράφεις ότι θέλεις..

Τι είναι οι Άγγελοι και ποια η σχέση τους με τους ανθρώπους;
Οι Άγγελοι είναι υλικά πνευματικά και αθάνατα όντα. Έχουν δηλαδή υλικό σώμα μιας και είναι κτίσματα, αλλά σε σύγκριση με το ανθρώπινο σώμα το δικό τους είναι πολύ πιο «λεπτό».

Οι Άγιοι Άγγελοι υπόκεινται στον χωροχρόνο διότι είναι και αυτοί κτίσματα. Η διαφορά με τους ανθρώπους είναι ότι βιώνουν τον χωροχρόνο τελείως διαφορετικά. Μπορούν να βρίσκονται από την μία άκρη του κόσμου στην άλλη, όμως δεν μπορούν να είναι πανταχού παρών. Μπορούν να αλλάζουν μορφές διατηρώντας πάντοτε την αγγελική τους φύση.

Οι Άγιοι Άγγελοι είναι αρχαιότεροι των ανθρώπων, αρχαιότεροι κάθε κτίσματος όχι όμως και αγιότεροι από κάθε κτίσμα. Η φιλανθρωπία του Θεού ανέδειξε τουλάχιστον έναν άνθρωπο αγιότερο ακόμα και από τους Αγγέλους. Αυτός ο άνθρωπος δεν είναι άλλος από την Υπεραγία Θεοτόκο Μαρία στην οποία δικαιολογημένα ψάλλουμε «Την τιμιωτέρα των Χερουβείμ και ενδοξοτέρα ασυγκρίτως των Σεραφείμ…».

Διαπιστώνουμε λοιπόν ότι ο Θεός δίνει την δυνατότητα στους ανθρώπους να ξεπεράσουν ακόμα και του Αγίους Αγγέλους. Ποτέ δεν θα πρέπει να λησμονούμε ότι ο Λόγος του Θεού ΔΕΝ έγινε Άγγελος αλλά Άνθρωπος με αποτέλεσμα να θεώσει την ανθρώπινη φύση και να δώσει στον άνθρωπο την δυνατότητα να γίνει κατά χάριν θεάνθρωπος.

Οι άγγελοι είναι όντα που δημιουργήθηκαν από τον Θεό (Προς Κολοσσαείς 1:15-17) και είναι τελείως διαφορετικοί από τους ανθρώπους. Είναι ειδικοί δούλοι του Θεού για την πραγματοποίηση του σχεδίου Του και την διακονία των πιστών του Χριστού (Προς Εβραίους 1:13-14)

Η φύση των αγγέλων είναι εντελώς διαφορετική από των ανθρώπων. Ο Χριστός αποκάλυψε πως οι άγγελοι δεν έχουν φύλα όπως οι άνθρωποι, γι' αυτό και δεν αναπαράγονται: "Ούτε νυμφεύονται ούτε νυμφεύουσιν" (Ματθ. 22/κβ/30).


ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά θέματα”