Αεροπορική βάση στην Ίμβρο "σφήνα" στο βόρειο Αιγαίο κατασκε

1
Αεροπορική βάση στην Ίμβρο "σφήνα" στο βόρειο Αιγαίο κατασκευάζει η Τουρκία

Πολύ κοντά σε μονάδες ειδικών δυνάμεων


Προωθημένη αεροπορική βάση επιχειρήσεων με διάδρομο αποπροσγείωσης μαχητικών αεροσκαφών μήκους 2.100 μ. κατασκευάζουν οι Τούρκοι με άκρα μυστικότητα στην Ίμβρο το νησί που η Άγκυρα μετέτρεψε σε ανοικτή φυλακή για να διώξει τους Έλληνες κατοίκους του.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες και τα φωτογραφικά ντοκουμέντα που φέρνει σήμερα για πρώτη φορά στην δημοσιότητα το defencenet.gr η αεροπορική βάση κτίζεται δίπλα (απόσταση 1,6 χλμ) από το κεντρικό στρατόπεδο του νησιού όπου εδρεύει ένα σύνταγμα ειδικών δυνάμεων, αλλά και η μονάδα του πυροβολικού (1,5 χλμ από την πρωτεύουσα το χωριό Παναγιά Μπαλωμένη).

Η μονάδα υποστηρίζει κυρίως τους εκτοξευτές των πυραύλων WS-1 των 302 χλστ, εμβέλειας 80 χλμ. που εδράζονται σε τετραπλούς εκτοξευτές και στοχεύουν τη Λήμνο.

Το αεροδρόμιο θα έχει την δυνατότητα υποστήριξης των δύο βασικών τύπων μαχητικών αεροσκαφών, F-16C/D και F-4Ε 2020 Terminator (λόγω του οριακού μήκους του διαδρόμου για απογειώσεις με πλήρες οπλικό φορτίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί κυρίως σε συνθήκες επιχειρήσεων ή για αναγκαστικές προσγειώσεις μαχητικών), των μεταγωγικών αεροσκαφών C-130 και C-160 της τουρκικής Αεροπορίας, καθώς και όλων των ελικοπτέρων. Το αεροδρόμιο θα εξυπηρετεί αποκλειστικά στρατιωτικούς σκοπούς.

Η κίνηση της Άγκυρας είναι καθαρά επιθετική ειδικά αν συνδυαστεί με τις εργασίες αναβάθμισης του κεντρικού λιμανιού του νησιού του Κάστρου που βρίσκεται βορειοανατολικά, τις νέες αποθήκες πυρομαχικών που κτίζονται συνέχεια και τα έργα υποδομής και υποστήριξης βόρεια της πρωτεύουσας του νησιού. Οι εργασίες έχουν ενταθεί από το περασμένο καλοκαίρι κα σίγουρα αυτό δεν είναι άσχετο με ην ελληνική κινητικότητα λίγα μίλια βορειοδυτικά στα πετρελαϊκά πεδία της Θάσου και του Μπάμπουρα.

Δημιουργείται μία προωθημένη αεροπορική βάση, λίγα μίλια βορειοανατολικά της Λήμνου και νοτιοανατολικά της Σαμοθράκης, ανάλογη με την Σμηναρχία Μάχης της Λήμνου, προφανώς για να υποστηρίζει τις βάσεις Μπαλίκεσερ και την Μπαντίρμα, αλλά και για να αποτελεί εφαλτήριο σε αποβατικές ενέργεις στο βόρειο Αιγαίο.

Το αεροδρόμιο κατασκευάστηκε σε εκτάσεις που ανήκαν σε Έλληνες στους οποίους δε τους αναγνωρίστηκαν οι παλαιοί τίτλοι κυριότητας και έτσι τα κτήματα αυτά περιήλθαν στην κατοχή του τουρκικού δημοσίου. Όπως φαίνεται από την φωτογραφία του αεροδρομίου (λήφθηκε μόλις είχαν τελειώσει οι εργασίες του διαδρόμου αποπροσγείωσης και πριν αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής του πύργου ελέγχου, των υποστέγων, των αποθηκών κλπ) βρίσκεται στη μέση μιας αγροτικής περιοχής.

Στην Ίμβρο το 1964 απαγορεύθηκε η διδασκαλία της ελληνικής με αποτέλεσμα ο κύριος όγκος των μαθητών να μεταναστεύσει προς Κωνσταντινούπολη και Ελλάδα. Τα μέτρα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα την δραματική μείωση του ελληνικού πληθυσμού.

Έτσι από 9.000 μέλη περίπου το 1960, ανέρχεται σήμερα σε 500 περίπου ομογενείς (μονίμους κατοίκους) και στα δύο νησιά που με την συνθήκη της Λοζάνης, έμεινασν υπό τουρκική κατοχή (Ίμβρος-Τένεδος). Το 1965 ιδρύθηκαν οι περίφημες «ανοικτές φυλακές», όπου οι πάσης φύσεως εγκληματίες κυκλοφορούσαν αλεύθεροι από το πρωί μέχρι το βράδυ, προβαίνοντας σε κάθε είδους βιαιότητες σε βάρος του πληθυσμού και μάλιστα...χωρίς την τυπική δυνατότητα των τουρκικών αρχών ασφαλείας να παρεμβαίνουν! Γιατί; Σύμφωνα με το άρθρο 14 της Συνθήκης της Λωζάννης θεσπίστηκε για την Ίμβρο και την Τένεδο καθεστώς ειδικής διοικητικής οργάνωσης (τοπική αυτονομία) αποτελούμενη από τοπικά στοιχεία για την παροχή εγγυήσεων στον γηγενή μη-μουσουλμανικό πληθυσμό (ο οποίος αποτελούσε τότε την συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων των δύο νήσων)!

Χαρακτηριστικό είναι όταν ομάδα παρακρατικών επιτέθηκε σε Ιμβριώτη ομογενή κατά την επίσκεψη του Έλληνα γενικού προξένου στην Κωνσταντινούπολη Αλέξη Αλεξανδρή αυτό έγινε όταν το αυτοκίνητο της αστυνομίας που συνόδευε τον Έλληνα διπλωμάτη, αποχώρησε με πρόσχημα την... έλλειψη ευθύνης στη περιοχή. Δηλαδή χρησιμοποίησαν το άρθρο 14, το οποίο βέβαια έχουν ποδοπατήσει όλα αυτά τα χρόνια. Από τους 9.000 Έλληνες της Ίμβρου και της Τενέδου στις αρχές της δεκαετίας του 1960, σήμερα ο πληθυσμός δεν ξεπερνάει τους 500 περίπου ομογενείς και στα δύο νησιά...

Την περασμένη εβδομάδα η τουρκική εφημερδία Taraf, δημοσίευσε απομαγνητοφωνημένη ομιλία Τούρκου συνταγματάρχη στην οποία ο Τούρκος αξιωματικός παραδεχόταν ότι βάσει οργανωμένου σχεδίου και για να διώξουν τους Έλληνες ομογενείς από την Ίμβρο μετέτρεψαν το 1965 το νησί σε ανοικτή φυλακή και το ίδιο πρότεινε να εφαρμοστεί μετά την κατάληψη του βόρειου Έβρου στην επίθεση που σχεδιαζόταν εκεί το 2003 βάσει των αποκαλύψεων της Taraf.

Όλα αυτά την ώρα που η Πολεμική Αεροπορία πιεζόμενη νε περικόψει δαπάνες προγραμματίζει, αν απαιτηθεί από τις οικονομικές εξελίξεις, την κατάργηση των προωθημένων Σμηναρχιών σε Σκύρο και Καστέλλι...

-http://www.defencenet.gr/
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: Αεροπορική βάση στην Ίμβρο "σφήνα" στο βόρειο Αιγαίο κατασκε

2
Περισσότερς πληροφορίες επι του θέματος.

Σύμφωνα με τωρινό έγγραφο της ΕΥΠ, «η Τουρκία κατασκευάζει αεροδρόμιο στο νησί Ίμβρος», στο οποίο σημειωτέον λειτουργεί από το 1995 το στρατιωτικό ραντάρ COKCEADA, το οποίο είναι μεγάλων δυνατοτήτων, αφού η εμβέλειά του φτάνει μέχρι την ηπειρωτική Ελλάδα.
«Το νέο αεροδρόμιο της Ίμβρου βρίσκεται υπό κατασκευή, έχει μήκος στην παρούσα φάση 4.100 πόδια και 98 πλάτος, με προοπτική επέκτασης προς βορρά στα 9.000 πόδια και είναι τσιμεντοστρωμένο».


Οι προδιαγραφές του αφορούν στρατιωτικό αεροδρόμιο το οποίο θα μπορεί να δεχθεί όλους τους τύπους των τουρκικών στρατιωτικών αεροπλάνων (F-16, F-4, C-130 C-160 κ.λπ.).


«... Η τουρκική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δεν έχει καμιά αρμοδιότητα στο νέο αεροδρόμιο για χρήση από πολιτικά αεροπλάνα, ούτε εντάσσεται αυτό στα προς χρήση αεροδρόμια της τουρκικής ΥΠΑ. Η κατασκευή του αεροδρομίου αποφασίστηκε από το Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας της Τουρκίας (ΣΕΑ)».


Εκτιμάται ότι η κατασκευή θα ολοκληρωθεί το 2011, οπότε θα αλλάξει δραματικά σε βάρος μας η επιχειρησιακή ισορροπία δυνάμεων στο Αιγαίο. Και τούτο γιατί ο χρόνος αντίδρασης των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων θα μειωθεί σημαντικά λόγω της εγγύτητας της Ίμβρου με τα ελληνικά νησιά του Αιγαίου, ενώ μέχρι σήμερα οι κύριες τουρκικές αεροπορικές βάσεις των F 16 στη BΑDIRMA και στο BΑLIKESHIR απέχουν 96 και 80 ναυτικά μίλια αντίστοιχα από τις ακτές της Μικράς Ασίας.


Το νέο αεροδρόμιο θα παραχωρηθεί στο ΝΑΤΟ για χρηματοδότηση από τα κονδύλια υποδομής και εντός του 2010 θα εγκατασταθούν σ' αυτό μέσα Έρευνας και Διάσωσης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την περιοχή του FIR Αθηνών αρμοδιότητας της Αθήνας. Η εξέλιξη αυτή, που δεν είναι η μοναδική, ήταν αναμενόμενη:


Η Τουρκία πρώτα πέτυχε να εξουδετερώσει το αεροδρόμιο της Λήμνου σε διεθνές επίπεδο, τόσο πολιτικά όσο και νομικά, και να παγιώσει την αποστρατιωτικοποίηση του νήσου, με τις ελληνικές κυβερνήσεις να αρκούνται σε δηλώσεις, μηνύματα και διαβήματα, ενέργειες οι οποίες όχι μόνον δεν φέρνουν αποτέλεσμα, αλλά ενθαρρύνουν την Άγκυρα να κάνει ένα βήμα παραπάνω και να υποστηρίξει ότι η Λήμνος… δεν είναι ελληνική ή ότι είναι στο ίδιο καθεστώς με τη «βόρεια Κύπρο». Λόγω της ελληνικής αδράνειας, το ΝΑΤΟ και ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) θεωρούν και χρησιμοποιούν τη Λήμνο ως αποστρατιωτικοποιημένη, με τις ελληνικές κυβερνήσεις να μην αντιδρούν, αν και στα δυο νησιά, Λήμνο και Ίμβρο, έχει αρθεί, σύμφωνα με τη Συνθήκη του Μοντρέ, το καθεστώς αποστρατιωτικοποίησης.


Σύμφωνα με αποκαλυπτικό έγγραφο (φωτοτυπία) της τουρκικής κυβέρνησης, το οποίο είχε παραδώσει στον γενικό γραμματέα του ΝΑΤΟ το 1998 ο τότε πρέσβης Ονούρ Οϊμέν, παρουσία του έλληνα ομολόγου του Γ. Σαββαΐδη, πέραν του ότι η Τουρκία υποστηρίζει ότι η Λήμνος είναι αποστρατιωτικοποιημένη, ισχυρίζεται εκτός των άλλων ότι η Ελλάδα… έκανε στις 21 Οκτωβρίου 1912 εισβολή στη Λήμνο, την Τένεδο, τη Σαμοθράκη, τα Ψαρά, την Ικαρία, τη Λέσβο, τη Χίο. Η Ελλάδα όμως δεν αντέδρασε και δεν έφερε το θέμα στους αρμόδιους διεθνείς οργανισμούς, αλλά αρκέστηκε σε δηλώσεις χωρίς αποτέλεσμα, με τον Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ «να σφυρίζει κλέφτικα» και να παριστάνει τον αδιάφορο, παίρνοντας με τη σιωπή του εμμέσως πλην σαφώς τη θέση της Τουρκίας.


Η ελληνική αδράνεια είχε ως συνέπεια η Τουρκία μετά 8 μήνες, τον Ιούνιο του 1999, να θέσει θέμα ελληνικότητας της Λήμνου, στο πλαίσιο του EURO CONTROL αυτή τη φορά, με την ελληνική ΥΠΑ, που εκπροσωπούσε τη χώρα μας, να το αποδέχεται με τη σιωπή της.
Η αδυναμία της Αθήνας να επιλύει τουλάχιστον τα εξόχως σημαντικά εθνικά θέματα και την επίλυσή τους να τη μεταθέτει σε μόνιμη βάση για άλλους και για αργότερα, δημιουργεί μείζον πρόβλημα και ενθαρρύνει την Άγκυρα να προβάλλει κάθε φορά νέες διεκδικήσεις.
Αυτήν την περίοδο, με το αεροδρόμιο της Ίμβρου σε συνδυασμό με το ήδη επιχειρησιακό ραντάρ COKCEADA στο ίδιο νησί, αποδυναμώνεται δραματικά η αεροπορική ισχύς του αεροδρομίου της Λήμνου, που αποτελούσε την αιχμή του δόρατος για την άμυνα και την ασφάλεια της χώρας, αφού, λόγω εγγύτητας της Ίμβρου, ο χρόνος αντίδρασης της Λήμνου θα είναι τραγικά μικρός.


Με την αύξηση των τουρκικών επιχειρησιακών δυνατοτήτων στην περιοχή του Αιγαίου, η Άγκυρα θα ασκήσει στη χώρα μας πολιτικές πιέσεις για περισσότερες παραχωρήσεις, κάτι που έχει γίνει πλέον «θεσμός» τις τελευταίες δεκαετίες...

ΤΟ ΠΑΡΟΝ
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Αεροπορική βάση στην Ίμβρο "σφήνα" στο βόρειο Αιγαίο κατασκε

3
Και να σκεφτεί κανείς πόσο θράσος και αλαζονεία υπέδειξε ο ΥΠΕΞ Σταύρος Λαμπρινίδης όταν επισκέφτηκε το νησί παραμονή του Δεκαπενταύγουστου μιλώντας για βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων...

Re: Αεροπορική βάση στην Ίμβρο "σφήνα" στο βόρειο Αιγαίο κατασκε

7
Ε παιδιά προπαγάνδα... μας αφησαν και πήγαμε στην Ιμβρο..μας αφηνουν και κάνουμε λειτουργίες στην Σουμελά.....δεν είναι ώρα να βοηθήσουμε και εμεις στην "βελτιωση" των σχέσων με κατιτις και με τετοια προπαγανδα που γινεται μεσω τηλεόρασης και Τουρκικών σειρών..δεν θα αργησουν να λένε..οι Τουρκοι είναι φίλοι μας!
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Αεροπορική βάση στην Ίμβρο "σφήνα" στο βόρειο Αιγαίο κατασκε

8
Δε βαριέσαι, Δομινίκη.

Οι κυβερνώντες με πρόσχημα την βελτίωση της εικόνας της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης θέλουν να σαλαμοποιήσουν την ΕΡΤ και να την παραδώσουν σε Τούρκους μεγαλοκαναλάρχες προκειμένου αυτοί με τη σειρά τους να διαδώσουν την προπαγάνδα του στρατιωτικού κατεστημένου της Άγκυρας.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελληνοτουρκικά”