Υπερεθνικιστικές θέσεις στα σχολικά βιβλία της Τουρκίας!

1
Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤ' Δημοτικού εξυμνεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπάιδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία -και ξεχνάει το κρυφό σχολειό- το αντίστοιχο εγχειρίδιο της γείτονος διδάσκει στους Τούρκους μαθητές ότι:

-Σελίδα 19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».
-Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)
-Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».
-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας.Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».
Εικόνα

Αυτά και άλλα πολλά αλιεύει κάποιος από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης.Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται τα «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (EgeDenizinde TurkHaklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη γείτονα το 1955! με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά.

Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας,όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης! Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες, Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο.
Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού», του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!
Ακόμη πιο προχωρήμενη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunaniliskilerivefiliki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το...2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος,Ηρόδοτος,Ιπποκράτης,Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής. Η εργασία του εγκρίθηκε απ' το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία. ..


Εφημερίδα ΤΟ ΘΕΜΑ - Νίκος Χειλαδάκης
http://sfakaonline.blogspot.com/
*Κώστας Κωνσταντίνου καθηγητής Πειραματικού
Λυκείου Ηρακλείου Κρήτης
hellenicrevenge
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Υπερεθνικιστικές θέσεις στα σχολικά βιβλία της Τουρκίας!

4
Δεν ξερω αμα ξυπνήσουν ή θα το βαλουν στα ποδια και μεινει μια χουφτα Ελλήνων μονο,αλλα δεν πειραζει σαν αλλοι Λεωνιδες με τους 300,η ιστορια επαναλαμβανεται δεν λενε?
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Υπερεθνικιστικές θέσεις στα σχολικά βιβλία της Τουρκίας!

5
dominique έγραψε:Δεν ξερω αμα ξυπνήσουν ή θα το βαλουν στα ποδια και μεινει μια χουφτα Ελλήνων μονο,αλλα δεν πειραζει σαν αλλοι Λεωνιδες με τους 300,η ιστορια επαναλαμβανεται δεν λενε?
Έχω την εντύπωση πως βαδίζουμε προς το τέλος της Ιστορίας...

Οι Λεωνίδες εκλείπουν και μένει σκέτη προπαγάνδα...
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: Υπερεθνικιστικές θέσεις στα σχολικά βιβλία της Τουρκίας!

6
KostasL έγραψε:
dominique έγραψε:Δεν ξερω αμα ξυπνήσουν ή θα το βαλουν στα ποδια και μεινει μια χουφτα Ελλήνων μονο,αλλα δεν πειραζει σαν αλλοι Λεωνιδες με τους 300,η ιστορια επαναλαμβανεται δεν λενε?
Έχω την εντύπωση πως βαδίζουμε προς το τέλος της Ιστορίας...

Οι Λεωνίδες εκλείπουν και μένει σκέτη προπαγάνδα...
:132
Δεν είμαστε όσα πιστεύουμε, αλλά όσα πράττουμε.

Re: Υπερεθνικιστικές θέσεις στα σχολικά βιβλία της Τουρκίας!

7
KostasL έγραψε:
dominique έγραψε:Δεν ξερω αμα ξυπνήσουν ή θα το βαλουν στα ποδια και μεινει μια χουφτα Ελλήνων μονο,αλλα δεν πειραζει σαν αλλοι Λεωνιδες με τους 300,η ιστορια επαναλαμβανεται δεν λενε?
Έχω την εντύπωση πως βαδίζουμε προς το τέλος της Ιστορίας...

Οι Λεωνίδες εκλείπουν και μένει σκέτη προπαγάνδα...
Κωστα σε βλεπω λιγο να σε εχει παρει απο κατω??
Εγω διαφωνω,παντα θα υπάρχουν Λεωνιδες γιατι απλα πάντα υπάρχουν οι Θερμοπύλες,απλα μπορουμε να μην τους βλέπουμε εμεις,δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν και στο κατω κατω τι μας εμποδιζει να γίνουμε ολοι μας αλλοι Λεωνίδες?
Οσο υπάρχει εστω και ενας ανθρωπος η Ιστορια δεν τελειώνει και μην ξεχνας οτι αυτοι κανουν τα σχεδια τους αλλα καποιος παντα τους τα χαλαει... :cooll
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Υπερεθνικιστικές θέσεις στα σχολικά βιβλία της Τουρκίας!

8
Εικόνα


Η Τούρκικη σημαία, και το αντίστοιχο "εθνικό σύμβολο" των Τούρκων, προέρχεται από ένα σύμβολο του Βυζαντίου, αλλά της αρχαιοελληνικής πόλης Βυζάντιον, που υπήρχε στην θέση της Κωνσταντινούπολης.

Αυτό το σήμα, που είναι πανάρχαιο και απαντάται ως λατρευτικό σύμβολο της θεάς Εκάβης, έγινε σύμβολο της πόλης του Βυζαντίου όταν ο Φίλιππος, πατέρας του Μεγαλέξανδρου, προσπάθησε να καταλάβει αυτή την πόλη, και μια νύχτα με συννεφιά, έστειλε πολεμιστές (σαν καταδρομική επιχείρηση) να περάσουν τα τείχη, για να αλώσουν την πόλη.

Ξαφνικά, εμφανίστηκε το φεγγάρι, οι εισβολείς έγιναν αντιληπτοί, και αποκρούστηκε η επίθεση.... Από τότε, και επειδή θεωρήθηκε ως θεϊκή βοήθεια προς την πόλη, έγινε σύμβολο της πόλης του Βυζαντίου.

Από εκεί έμεινε ως σύμβολο παραδοσιακά και στην Κωνσταντινούπολη, το βρήκε και ο Μωχάμεντ ο πορθητής (και οι επόμενοί του), και όπως χρησιμοποίησε τα πάντα που βρήκε από τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία, για να δώσει αυτοκρατορική χροιά στην πλιατσικολογική Οθωμανική κατάκτηση, το έκανε ένα σύμβολο της Οθωμανικής κυριαρχίας, και έτσι έμεινε ως μουσουλμανικό σύμβολο....

Η διπλανή φωτογραφία είναι από ένα κέρμα των Βυζαντίων και αν θα προσέξετε, το γράφει: ΒΥΖΑΝΤΙΩΝ

Αν ξέραμε την ιστορία μας, τουλάχιστον δεν θα ανεχόμασταν τα σημερινά ξεφτιλίκια...

Θα είχαμε τις απαιτούμενες απαντήσεις για όλες αυτές τις μα..... ..που μας σερβίρουν καθημερινά...

Αξίζει να το διαδώσετε!!!!!!!!!!!
Είναι ανίκανοι μια σημαία να κάνουν δική τους

Πηγη http://www.greekamericannewsagency.com/ ... &Itemid=83
Νήφε και μέμνησα απιστήν\n(Να παραμένεις νηφάλιος\nκαι να θυμάσαι να δυσπιστείς)…\nκαι ιδίως απέναντι σε όσους σε θέλουν\nεφησυχασμνο\nΕπίμαχος φιλόσοφος από την Κω
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελληνοτουρκικά”