Πίσω από τη βιτρίνα των παιχνιδιών και των παιδικών προγραμμάτων

1
Πίσω από τη βιτρίνα των παιχνιδιών και των παιδικών προγραμμάτων

Τα παιχνίδια της βίας, του ερωτισµού και του σεξ αποσκοπούν στην αποµάκρυνση των παιδιών από τις αξίες του Ευαγγελίου. Τα παιχνίδια που τονίζουν τους φανταστικούς ήρωες που διαθέτουν υπερφυσικές δυνάµεις αποβλέπουν στη διαστρέβλωση της ιδέας των παιδιών για τον Θεό και στην υποκατάστασή Του. Επίσης διδάσκουν την επιβεβληµένη αναζήτηση δύναµης που έρχεται σε αντίθεση µε τον χριστιανικό προσανατολισµό που είναι η επιδίωξη της ταπείνωσης εφόσον γαρ η δύναµις µου εν ασθενεία τελειούται Β' Προς Κορινθίους 12,7-9.

Η Δύναµη σκόπιµα ταυτίζεται µε τη βία και ακολούθως µε τη µαγεία που θεωρείται η υπερ- δύναµη! Αυτή η τάση αρχίζει από τα παιδικά παιχνίδια και προγράµµατα (πχ ο lron Man είναι super δυνατός! Και στη συνέχεια ο ξεχωριστός Χάρι Πότερ!) και συνεχίζεται µε τις κινηµατογραφικές ταινίες και τη µουσική ροκ.

Τα παιχνίδια µε κρυµµένο ή ωραιοποιηµένο αποκρυφισµό µυούν τα παιδιά στον σατανισµό διδάσκοντάς τους διαστρεβλωµένη εικόνα περί της µαγείας(ότι η µαγεία είναι δύναµη, ότι χωρίζεται σε λευκή και µαύρη ανάλογη µε τον επιδιωκόµενο σκοπό, ενώ είναι απάτη ή δαιµονική ενέργεια ή συνδυασµός τους).

Τα παιχνίδια της βίας µπορούµε να τα ταξινοµήσουµε στις εξής κατηγορίες:


Πολεµικά παιχνίδια(G.Ι.Jοe, Ninja Turtles, Power Rangers, Action Man) και πολεµικά παιχνίδια «επιστηµονικής φαντασίας»(Τransfοrmers).
Στις αρχές της δεκαετίας του 1960 η Hasbro δηµιούργησε τον πολεµιστή G. Ι. Joe. Προσανατολίζοντας τα παιχνίδια για τα αγόρια στη βία. Το παιχνίδι το πρό)το χρόνο πούλησε περισσότερα από 2 εκατοµµύρια κούκλες αξίας 300 εκατοµµυρίων δολλαρίων! Αρχικά ήταν ένας στρατιώτης µε διάφορες στολές και στη συνέχεια ο εξοπλισµός του περιελάµβανε από αυτόµατα όπλα, πιστόλια, χειροβοµβίδες, µαχαίρια, φλογοβόλα, κράνη και εµβλήµατα µέχρι και παράσηµα. Κατέληξε τελικά σε µια φιγούρα δράσης αποτελούµενη από 21 κινητά µέρη, βαµµένα µαλλιά σε 4 διαφορετικά χρώµατα, ένα τραχύ και σκληρό πρόσωπο κι ένα σύνολο από 23 µετάλλια τιµής! Το 1965 κυκλοφόρησε ο G. 1. Joe µαύρος µε πράσινο µπερέ καθώς οι κατασκευαστές εκµεταλλεύτηκαν τον πόλεµο του Βιετνάµ. Το 1967 µιλούσε και µπορούσε να δώσει 8 διαταγές! Το 1974 απέκτησε λαβή Kung Fu και βιονική δύναµη! Αργότερα έγινε Super Joe κατά το υπόδειγµα του Σούπερµαν και των παροµοίων του.

Σήµερα διεκδικεί τη πρώτη θέση στα βιαιότερα παιχνίδια.

Καθώς το παιδί µιµείται, φαντάζεται και προσπαθεί να υλοποιήσει αυτά που βλέπει, καθιστά τη βία βίωµα. Εµποτίζεται µε την ιδεολογία ότι η βία είναι η µόνη λύση στα προβλήµατα. Πρόκειται για αντιµήνυµα µια που η µεγαλύτερη δύναµη είναι η αγάπη. Επιπλέον εθίζονται τα παιδιά στη βία σε τέτοιο βαθµό ώστε να µην είναι ευαίσθητα όταν βλέπουν εκδηλό)σεις της.


Στις ΗΠΑ οι πωλήσεις των πολεµικών παιχνιδιών φθάνουν το ποσό του 1 δισεκατοµµυρίου δολλαρίων το χρόνο. Κατά µέσο όρο το παιδί εκεί βλέπει 800 διαφηµίσεις που προωθούν βίαια παιχνίδια και σε συνδυασµό µε βίαια κινούµενα σχέδια η βία εµφανίζεται τελικά σαν ένα είδος ακίνδυνης διασκέδασης! Σύµφωνα µε τους ερευνητές τα παιδιά συσχετίζουν τα όπλα µε τη βία και έτσι το παιχνίδι τους µεταβάλλεται σε µια επιθετική δραστηριότητα. Το παιχνίδι µε όπλα προκαλεί επιθετικότητα, αντικοινωνική συµπεριφορά, όπως γρονθοκοπήµατα, σπρωξίµατα, καταστροφές, χτυπήµατα, τραυµατισµούς και απειλές.

Τα παιχνίδια της τεχνολογικής βίας Gobots, Transformers, Voltron, Robotech, Powerboots, Wheeled Waπίοrs, Mask, Spectaurs κλπ. προετοιµάζουν τα παιδιά να πι στέψουν ότι η εmστήµη και η τεχνολογία είναι η απόλυτες δυνάµεις στο σύµπαν.
Τα πολεµικά παιχνίδια εmστηµονικής φαντασίας έχουν δήθεν µαγικές δυνάµεις και µπορούν να εmδράσουν στην ύλη σχηµατίζουν το έδαφος για τη µυστικιστική ιδέα της ζωικής δύναµης ή συµπαντικής ενέργειας ή παγκοσµίου νου καθώς επίσης και ότι µπορούν να αλλάξουν υλικά αντικείµενα µε τη δύναµη της θέλησης! Η πρόθεση και η συγκέντρωση του νου στον εmδιωκόµενο στόχο παραπέµπουν στον οραµατισµό και τη µαγεία.


Η γενετική µηχανική, οι τηλεmκοινωνίες, οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, η σύντηξη των πυρήνων του ατόµου, η τεχνητή νοηµοσύνη, η φυσική της στερεάς κατάστασης, της αναγκαίας ποσότητας, η ολογραφία, τα λέηζερ, µε τη φιλοσοφία της Νέας Εποχής, για τη δηµιουργία µιας Νέας Παγκόσµιας Τάξης.


Ο James Redfield στο βιβλίο του Το Μυστικό της Σαµπάλα(Σαµπάλα στα σανσκριτικά και Σάvγκρι Λα στα Θιβετανικά σηµαίνει τόπος ειρήνης) θεωρεί τη τεχvoλoγία πρόδροµο της αναπτύξεως των δυνάµεων του νου. Αναφέρει µάλιστα ότι η τηλεόραση είναι ο πρόδροµος της αναπτύξεως της νοητικής ικανότητας της τηλεµεταφοράς. Βιβλίο σταθµός του αποκρυφισµού είναι το απόκρυφο βιβλίο Τα κλειδιά του Ενώχ. Η ανάγνωση του βιβλίου αυτού 600 σελίδων µπορεί να προκαλέσει οράµατα, εκστατικούς διαλογισµούς και φοβερές εµπνεύσεις και γρήγορα εναλλασσόµενες σκέψεις!


Γράφτηκε τη περίοδο 1583-1600 µε αντίστροφη σειρά από τον καθηγητή Eλληνικής γλώσσας στο Κολέγιο Τρίνιτι της Οξφόρδης Τζον Ντι(1527-1608) και τον νεκροµάντη Έντουαρντ Κέλι υπο τη καθοδήγηση πνευµάτων(δαιµόνων µεταµφιεσµένων σε αγγέλους) παρουσιάζει τα 64 κλειδιά της Απόκρυφης Εmστήµης που υποτίθεται ότι µπορούν να µετασχηµατίσουν τη γη σε παράδεισο και τους κατοίκους της σε θεούς.

Για τα κορίτσια τα παιχνίδια προσανατολίζονται στον ερωτισµό(Βarbίe, Sindy, Bibibo) παίρνοντας το παιδί των 6-1 Ο ετών και οδηγώντας το κατευθείαν στα 20! Σαφώς τα παιδιά είναι περισσότερο ενηµερωµένα σήµερα από ότι άλλοτε αλλά η σωµατική ωριµότητά τους εξαρτάται βασικά από την ηλικία.

Η Barbie εµφανίστηκε το 1959 και ήδη αντιπροσωπεύεται σε 140 χώρες και στην Ελλάδα από το 1987! Υπολογίζεται πωλούνται 2 Barbie ανά δευτερόλεπτο και ότι από το 1959 έχουν πωληθεί περισσότερα από ένα δισεκατοµµύριο τεµάχια! Το 95% των µικρών Αµερικανίδων έχει παίξει µε την Barbie ενώ κατά µέσο όρο ένα κορίτσι στις ΗΠΑ έχει δέκα από αυτές. Μέχρι τώρα έχουν κατασκευαστεί για αυτή πάνω από 900 εκατοµµύρια ρούχα, 1 δισεκατοµµύριο ζεύγη παπούτσια κι έχουν καταναλωθεί 100 εκατοµµύρια µέτρα υφάσµατος! Κάθε χρόνο σχεδιάζονται τουλάχιστον 100 εκατοµµύρια καινούρια ενδύµατα και προσωπικά αντικείµενα! Στο σχεδιασµό τους συµµετέχουν µεγάλα ονόµατα της µόδας όπως Ιβ Σεν Λοράν, Πιέρ Καρντέν, Ζάν Πόλ Γκοτιέ, Κριστιάν Ντιόρ, Αρµάνι!

Η Barbie προβάλλει αποκλειστικά την σωµατική τελειότητα, απολαµβάνει τη ζωή της µακριά από την οικογένειά της και οικονοµικά αυτόνοµη, µε ταξίδια, πανάκριβα αυτοκίνητα και τον εραστή της Κεν τον οποίο ουδέποτε παντρεύεται! Η εξαιρετική σωµατική οµορφιά προβάλλεται ως το µοναδικό κριτήριο αξίας και επιλογής της γυναίκας. Οι εραστές τους τις πηγαίνουν βόλτα µε τα πανάκριβα αυτοκίνητά τους, κάνουν µαζί τους πολλά ταξίδια, διασκεδάζουν, ζουν νυχτερινή ζωή και όλα αυτά τα θεωρούν το αποκορύφωµα της ζωής τους! Δεν δηµιουργούν καµµία απολύτως σχέση ανάµεσα στη θηλυκότητα και τη µητρότητα η οποία µάλιστα ουδόλως τις ενδιαφέρει!

Είναι νέες και σέξι και όχι παιδιά ή µικρά όπως σε άλλες κούκλες. Έχει παρατηρηθεί ότι τα µικρά κορίτσια θεωρούν τον εαυτό τους συνοµίληκο ή λίγο µικρότερο σε ηλικία απεικονίζει κορίτσι αλλά ενήλικη γυναίκα.


Έρευνες της Mattel έδεΊξαν ότι τα κοριτσάκια που παίζουν µε τις κούκλες Barbie τις θεωρούν µόλις 1-2 χρόνια µεγαλύτερές τους! Δηλαδή πως ήδη φθάνουν σε αυτό το όνειρο! Τα µεγάλα Βρετανικά σούπερ µάρκετ Tesco και Asda ήλθαν σε επαφή µε τις εταιρείες που κατασκευάζουν τις κούκλες Μπάρµπι και Στέφι και τους ζήτησαν να κατασκευάζουν κούκλες µε αναλογίες µέσης γυναίκας ύστερα από τις διαµαρτυρίες πελατών ότι οι πολύ λεπτές κούκλες είχαν αυξήσει τον αριθµό των παιδιών µε ανορεξία! Τα κοριτσάκια που µιµούνται τις γυναίκες στην εµφάνιση και στη συµπεριφορά κινδυνεύουν να γίνουν άθελά τους στόχος των παιδεραστών!

Επίσης κούκλες έχουν κατηγορηθεί ως πρότυπα κοριτσιών που στη προσπάθειά τους να τις μιμηθούν οδηγήθηκαν σε νευρική ανορεξία. Μελέτη των αναλογιών αυτών των παιχνιδιών έδειξε κούκλες με πολύ λεπτή μέση και μεγάλο στήθος που ανατομικά αν είχε κοπέλα αυτές τις αναλογίες θα είχε προβλήματα στη σπονδυλική της στήλη εάν μπορούσε να σταθεί όρθια!

Πριν λίγα χρόνια η οµοφυλόφιλη εµφάνιση του Κεν τον προώθησε σε έµβληµα των οµοφυλοφύλων ενώ τα µικρά κοριτσάκια κάνουν σαν τρελά γι' αυτόν!!
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Πίσω από τη βιτρίνα των παιχνιδιών και των παιδικών προγραμμάτων

2
Παιχνίδια µε υπερφυσικές οντότητες(Ηe-Μan),αποκρυφιστικά σύµβολα και µηνύµατα(Dίgίmοn),µε κρυµµένο ή ωραιοποιηµένο αποκρυφισµό(Στρούµφ). Ενδεικτικά µπορούµε να επισηµάνουµε στα «αθώα» Στρουµφάκια ότι ο καλός παπάΣτρούµφ καταφεύγει στη µαγεία(ξόρκια, φίλτρα, βότανα) για να αντιµετωπίσει τον κακό Δρακουµέλ(δηλαδή τον Δράκουλα που σηµαίνει δαίµονας). Χαρακτηριστική είναι επίσης και η παρουσία της Μητέρας- Φύσης που εκπροσωπεί πλήρως τη κοσµοθεωρία uπisex της Νέας Εποχής.


Ο He-Man είναι δηµιούργηµα της Mattel. Κατασκευάστηκε το 1982. Επειδή αρχικά οι πωλήσεις ήταν σε χαµηλά επίπεδα προβλήθηκε µε αυτόν σειρά κινουµένων σχεδίων εκτινάσσοντας στα ύψη τις πωλήσεις. Μέχρι τον Δεκέµβριο του 1984 το πρόγραµµα το πρόβαλλαν καθηµερινά 166 τηλεοπτικοί σταθµοί στις ΗΠΑ και σε 37 ξένες χώρες του κόσµου. Επίσης µέχρι τότε η Mattel είχε πωλήσει 70 εκατοµµύρια από αυτές τις φιγούρες και 9 εκατοµµύρια παιδιά µόνο στις ΗΙΙΑ αποτελούσαν τους φανατικούς θεατές της σειράς! Τη µουσική της ταινίας «Mαster's of the Unίνerse(Κυρίαρχοι του σύµπαντος) συνέθεσε ένας πρωτεργάτης της Rock µουσικής, ο Jimmy Hendrix.


Ως προς το περιεχόµενο είναι ένας συνδυασµός των αρχαίων, των ηλεκτρονικών υπολογιστών και της «εξέλιξης των ειδών». Εµπνεύστηκε από το παραµύθι Κόναν ο Βάρβαρος της δεκαετίας του 1930 και δανείζεται ιδέες από τη µυθολογία και τις περιπλέκουν µε στοιχεία της σύγχρονης εποχής. Τα πρόσωπα που χρησιµοποιούν συχνά είναι µισοί άνθρωποι- µισοί κτήνοι είτε µισοί άνθρωποι- µισοί µηχανές. Και όλα αυτά τα πρόσωπα διαδραµατίζουν σχεδόν το ρόλο Θεού! Ο τόπος που διαδραµατίζονται τα γεγονότα είναι η Eternia όπου το παρελθόν, το παρόν και το µέλλον προχωρούν παράλληλα. Ιδέες σαν και αυτές δηµιουργούν γόνιµο έδαφος για την αποδοχή παράλληλων κόσµων και διαστάσεων.


Όταν δηµιουργείται πρόβληµα, ο Adarn υψώνει το σπαθί του και φωνάζει Με τη δύναµη του Grαy8kull έχω τη δύναµη! και κατά µαγικό τρόπο µεταµορφώνεται στον He- Man, τον πιο δυνατό άνθρωπο του σύµπαντος, εν µέσω καπνού και αστραπών! Στον ίδιο χρόνο το κατοικίδιο του Adarn µε µορφή γάτας, µεταµορφώνεται σε µια δυνατή, σε µέγεθος αλόγου, γάτα για µάχη! Στο τέλος κάθε επεισοδίου υπάρχει ένα ηθικό δίδαγµα όπως το να είναι κανείς συνεπής, συνεργάσιµος, πραγµατικός φίλος κλπ. Αλλά µόλις για 37 δευτερόλεπτα, ικανό όµως να κάνει γονείς κι εκπαιδευτικούς να λένε για την αξία της σειράς!


Διδάσκουν την επίκληση που δίδαξε ο Ιησούς στους Αποστόλους Εν τω ονόµαπ Ιησού Χριστού του Ναζωραίου έγειρε και περιπάτει (Πράξεις Γ'6) αλλά αντί για το όνοµα του Ιησού χρησιµοποιούν το όνοµα οποιουδήποτε ανύπαρκτου αντικειµένου ή ήρωα(πχ ο Heman λέει Με τη δύναµη του GrαΥskuΙ(δηλ του γρίζου κρανίου )εγώ έχω τη δύναµη). Ο κύριος αντίπαλος του He- Man είναι ο Skeletor γνωστός επίσης και σαν ο κύκλος της καταστροφής µε πρόσωπο ένα κρανίο. Έχει τη δύναµη της Αστρικής προβολής του εαυτού του, να διαβάζει αλλά και να ελέγχει τη σκέψη των άλλων! Στο βιβλίο κινουµένων σχεδίων Powers οί Point
Dread( η δύναµη του στιγµιαίου τρόµου )που συνοδεύει µια από τις φιγούρες του παιχνιδιού, βλέπει κανείς τον Skeletor στη στάση του λωτού(παντµασάνα) και µία δέσµη ακτίνων να εκπέµπεται από το κεφάλι του και να ανυψώνει µια κρυστάλλινη σφαίρα.



Με άλλα λόγια διακρίνουµε τη κρυστάλλινη σφαίρα που χρησιµοποιείται στη νεκροµαντεία και τη στάση του λωτού που είναι η βασική στάση της Γιόγκα που είναι θρησκεία και όχι επιστήµη όπως µας παρουσιάζουν. Επίσης η εκποµπή των ακτίνων από το κεφάλι παραπέµπει στο διαλογισµό µε την αναρρίχηση της κουνταλίνι των τσάκρας (Είναι ο διαλογισµός Japa που διδάσκει ο Dr. Wayne W. Dyer στο βιβλίο του Δηµιούργησε το πεπρωµένο σου) και φοβερώτερο ότι η φανταστική εικόνα µπορεί να επιδράσει στο πραγµατικό κόσµο(πχ σηκώνει τη σφαίρα).


Στη σειρά παιχνιδιών Power Lords (Κύριοι της Δύναµης) εµφανίζονται µια από τις πλέον φρικιαστικές φιγούρες δράσης που µοιάζουν κυριολεκτικά µε τέρατα που υποτίθεται ότι είναι Κύριοι της Δύναµης. Πρόκειται δηλαδή για βλασφηµία και διαστρέβλωση µια που παραγκωνίζεται ο Θεός και αντικαθιστάται από τέρατα. Η Shaya, η Βασίλισσα της Δύναµης όταν βρίσκεται σε κίνδυνο µεταµορφώνεται από ανθρωποειδές σε εξωγήινη ύπαρξη. Η προβολή λοιπόν των εξωγήινων λειτουργεί αρχικά στη δηµιουργία πίστης στην ύπαρξή τους και στη συνέχεια σε αναµονή της βοήθειάς τους όπως διακηρύσουν διάφορες UFO κινήσεις όπως η Οικουµενική Ζωή και η Ραελική Κίνηση.



Unίcοrus(µονόκερα)φτερωτά άλογα είναι σύµβολο New Age και του Αντιχρίστου. Για τους νεοεποχίτες είναι σύµβολο αθωώτητας και καλοσύνης, του µελλοντικού κατακτητή που θα φέρει ειρήνη στη γη! Πρόκειται για το µικρό κέρας στο όραµα του Προφήτη Δανιήλ το οποίο υψώθηκε στο µέσο από τα άλλα κέρατα(Παλαιά Διαθήκη:
Προφήτης Δανιήλ Η'9).


Άλλο νεοεποχίτικο σύµβολο είναι το Ουράνιο Τόξο το οποίο προβάλλεται µε µαγικές δυνάµεις διαστρεβλώνοντας το Βιβλικό νόηµά του. Χρησιµοποιήθηκε από τους Χίππις, τους σατανιστές και τους χρήστες ναρκωτικών και συµβολίζει την αναρρίχηση της κουνταλίνι των τσάκρας. Επίσης συµβολίζει τη γέφυρα µεταξύ του ανθρώπου και του Παγκοσµίου νου.
Ένα παιδί στις ΗΠΑ σύµφωνα µε στατιστικές αφιερώνει 15.000 ώρες µέχρι την ηλικία των 7 ετών και κατά τη διάρκεια της σχολικής ζωής 10.000 ώρες.


Μια µικρή ένδειξη για το πώς εισάγονται τα παιδιά στον αποκρυφισµό είναι η εξής Ο Μίκυ Μάους του Walt Disney είναι από τα πιο «αθώα» κόµικς, αριθµός τεύχους 1226 σελίδα 32 τίτλος αστροπαιχνιδίσµατα και αναφορά στα ζώδια και στην επίδρασή τους στη ζωή των παιδιών σε κάποιο χρονικό διάστηµα. Πάλι µε ήρωες του Disney, τα βιβλία των Μικρών Εξερευνητών: 10ς ôüµος σελ.12 «αναφορά στα τοτέµ», σελ.26 «οι οικογένειες του ουρανού= αστερισµοί». 50ς ôüµος σελ.65 «η τυχερή ηµέρα της εβδοµάδας σύµφωνα µε τα ζώδια», σελ.86 «Χάθα Γιόγκα: Η Γιόγκα των µικρών εξερευνητών»!? 60ς ôüµος σελ. 12 Οδηγίες µε σκίτσα γιογκικών ασκήσεων. 80ς(150ς_160ς) τόµος ερµηνείες ονείρων, χειροµαντεία, ζώδια, χαρτοµαντεία, τηλεπαθοµαγεία, διάβασµα τσαγιού, το µαγικό νόηµα των αριθµών σελ. 22,26,80,86, 96,132,136,142,164 αντίστοιχα.


Ας πάµε και στα άλµπουµ συλλογών που κυκλοφορούν στα σχολεία. Φαίνονται απλά και ακίνδυνα. Τι αποκρυφιστικό µπορεί να κρύβει ένα άλµπουµ αυτοκόλλητων µε τίτλο «Τα αρκουδάκια» που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1990; Αν το ανοίξουµε όµως θα δούµε ότι είναι γεµάτο από διάφορα σύµβολα όπως αστέρι, ουράνιο τόξο, και αναφορά στις µαγικές ικανότητες που έχουν τα µαγικά αρκουδάκια που µπορούν να λύνουν µε µαγικού ς τρόπους τα προβλήµατα των παιδιών. Με την αυγή της νέας χιλιετίας δηµοφιλή στους χώρους των σχολείων έγιναν παιχνίδια µε κάρτες φρίκης όπως Βaphomet (Απεικονίζει τον Διάβολο. Πρόκειται για σύµβολο των Ναιτών ή Ταµπλιέρων, προγόνων των µασόνων.


Ετυμολογικά προέρχεται από τις λέξεις
"βαφή"(βάπησµα) και "µήης"( σοφία) και για άλλους πρόκειται για παραφθορά της λέξεως "Μαχοµέτ"(Μωάµεθ) και οφείλεται στην επίδραση των ισλαµιστών Σαρακηνών επί των Ναιτών του µεσαίωνος).
Πρόκειται για παιχνίδι που οι παίκτες φαντάζονται η θα έκαναν σε διάφορες καταστάσεις και νικητής αναδεικνύεται αυτός που σκοτώνει τον αντίπαλό του! Πλήρης ανηστροφή των αξιών! Δίνονται βαθµοί για διάφορες αποκλίνουσες διεστραµµένες συµπεριφορές όπως δάγκωµα αυτιού περαστικής κοπέλας και τα λοιπά. Χαρακτηρισηκό σης κάρτες είναι οι αποτρόπαιες µορφές εξωπραγµαηκών πλασµάτων.



Βιβλιογραφία – Βιβλιογραφικές Αναφορές:

Κ. Γ. Παπαδηµητρακόπουλος «Πίσω από τη βιτρίνα των παιχνιδιών» Εκδόσεις Φωτοδότες

Randall Ν. Baer «Μέσα από τον εφιάλτη της Νέας Εποχής» Εκδόσεις Στερέωµα


http://whatisnewage-newage.blogspot.com
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Πίσω από τη βιτρίνα των παιχνιδιών και των παιδικών προγραμμάτων

4
King Minos έγραψε::good
:clap ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΑΡΘΡΟ. :clap

ΣΥΝΦΩΝΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ :good :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
Νήφε και μέμνησα απιστήν\n(Να παραμένεις νηφάλιος\nκαι να θυμάσαι να δυσπιστείς)…\nκαι ιδίως απέναντι σε όσους σε θέλουν\nεφησυχασμνο\nΕπίμαχος φιλόσοφος από την Κω

Re: Πίσω από τη βιτρίνα των παιχνιδιών και των παιδικών προγραμμάτων

5
Ναι,παιδιά,αλλά οταν είμασταν μικρά όλοι τα βλέπαμε,ανατραφήκαμε με αυτά.Βεβαια τα σημερινα παιδιά κατακλύζονται ακόμα χειρότερα,αν προσθεσουμε τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τις παιχνιδομηχανές.

Ουσιαστικά πρόκεται για mind control απο μικρή ηλικία για να μην χάσουν κανένα θύμα προς χειραγώγηση.
Με το που γενιομαστε μπαινουμε κατευθείαν στην φυλακή τους.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Πίσω από τη βιτρίνα των παιχνιδιών και των παιδικών προγραμμάτων

6
Οι βίαιες σκηνές σε σινεμά, τηλεόραση και videogames αυξάνουν την εφηβική επιθετικότητα
Οι βίαιες σκηνές σε φιλμ, τηλεόραση και βιντεοπαιχνίδια αυξάνουν την επιθετικότητα των εφήβων, επιβεβαιώνει νέα έρευνα.


Η συχνή παρακολούθηση βίαιων σκηνών στις κινηματογραφικές ταινίες, στην τηλεόραση και στα βιντεοπαιχνίδια «αναισθητοποιεί» τους εφήβους στη βία και τους ωθεί να συμπεριφέρονται πιο επιθετικά, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, που έρχεται να επιβεβαιώσει ανάλογα συμπεράσματα προηγούμενων μελετών. Ενισχύει επίσης τα επιχειρήματα όσων ζητούν να μειωθεί δραστικά η βία στις κάθε είδους παραγωγές ταινιών, οι οποίες κατακλύζονται όλο και συχνότερα από αναπαραστάσεις βίαιων συμπεριφορών.

Η έρευνα, υπό τον δρα Τζόρνταν Γκράφμαν των Εθνικών Ινστιτούτων Υγείας των ΗΠΑ, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό νευροεπιστήμης «Social Cognitive and Affective Neuroscience», σύμφωνα με το BBC και τη βρετανική Independent, έκανε πειράματα με 22 αγόρια ηλικίας 14 έως 17 ετών και διαπίστωσε ότι όσες περισσότερες βίαιες σκηνές παρακολουθούσαν σε μια οθόνη, τόσο πιο απαθείς γίνονταν σταδιακά οι εγκεφαλικές αντιδράσεις τους στη βία που έβλεπαν.

Οι ερευνητές μελέτησαν -με ειδικό εγκεφαλικό scanner μαγνητικής απεικόνισης λειτουργικού συντονισμού - τις αντιδράσεις του εγκεφάλου των εθελοντών την ώρα που αυτοί παρακολουθούσαν σύντομα βιντεοκλίπ διάρκειας τεσσάρων δευτερολέπτων, τα οποία έδειχναν βίαιες πράξεις και είχαν ληφθεί από 60 διαφορετικές ταινίες. Διαπιστώθηκε ότι, καθώς τα αγόρια εκτίθεντο σε ολοένα περισσότερη βία με το πέρασμα του χρόνου, τόσο μειώνονταν οι συναισθηματικές αντιδράσεις στον εγκέφαλό τους, αλλά και στο δέρμα του (όπως έδειξαν ηλεκτρόδια συνδεμένα στα δάχτυλα των χεριών τους), πράγμα που, κατά τους επιστήμονες, δείχνει ότι σιγά-σιγά οι έφηβοι εθίζονται να ανέχονται όλο και περισσότερο τη βία και να γίνονται έτσι οι ίδιοι πιο ικανοί και πρόθυμοι να έχουν βίαιες συμπεριφορές.

Σύμφωνα με την μελέτη, η επίδραση των βίαιων σκηνών είναι «ύπουλη», καθώς ο εθισμός στη βία -όπως έδειξαν οι απεικονίσεις του εγκεφάλου- συμβαίνει ακόμα περισσότερο, όχι όταν οι σκηνές που παρακολουθούν οι νέοι είναι ακραία βίαιες, αλλά αντίθετα όταν απεικονίζουν ήπια ή μέτρια βία, πράγμα που δείχνει ότι οι συναισθηματικές αντιδράσεις τους αμβλύνονται αποτελεσματικότερα, όταν η εξοικείωσή τους με τη βία γίνεται «με το μαλακό».

Η επίδραση των βίαιων σκηνών στους νέους έχει αποτελέσει αντικείμενο διαμάχης ήδη από την εμφάνιση της τηλεόρασης και, πιο πρόσφατα, έχει ενταθεί με αιτία τα όλο και πιο βίαια βιντεοπαιχνίδια που κυκλοφορούν στην αγορά και είναι άκρως δημοφιλή χάρη και στη νέα τεχνολογία, που τα καθιστά ιδιαίτερα θεαματικά.
http://portal.kathimerini.gr/
ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΩΛΙΑΖΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.\nΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ.

Re: Πίσω από τη βιτρίνα των παιχνιδιών και των παιδικών προγραμμάτων

7
εχεις πιάσει μελωδία φυτέυω τον σπόρο μικρό και ανθε'ι μεγάλος , αλλά αυτό δεν σε κάνει να σκέφτεσε ότι τελικά το μάτριξ υπάρχει και ότι είσαι σκλάβος απο την ώρα που γεννιέσε....
Δεν είμαστε όσα πιστεύουμε, αλλά όσα πράττουμε.

Re: Πίσω από τη βιτρίνα των παιχνιδιών και των παιδικών προγραμμάτων

8
Όταν δηµιουργείται πρόβληµα, ο Adarn υψώνει το σπαθί του και φωνάζει Με τη δύναµη του Grαyskull έχω τη δύναµη! και κατά µαγικό τρόπο µεταµορφώνεται στον He- Man, τον πιο δυνατό άνθρωπο του σύµπαντος, εν µέσω καπνού και αστραπών! Στον ίδιο χρόνο το κατοικίδιο του Adarn µε µορφή γάτας, µεταµορφώνεται σε µια δυνατή, σε µέγεθος αλόγου, γάτα για µάχη! Στο τέλος κάθε επεισοδίου υπάρχει ένα ηθικό δίδαγµα όπως το να είναι κανείς συνεπής, συνεργάσιµος, πραγµατικός φίλος κλπ. Αλλά µόλις για 37 δευτερόλεπτα, ικανό όµως να κάνει γονείς κι εκπαιδευτικούς να λένε για την αξία της σειράς!


πάμε ένα πρός ένα με την δύνάμη του γκρίζου κρανίου είπες....χεχεχε για βάλτε τώρα και αυτόν τον συνδιασμό που έχουμε κρανίο που δίνει δύναμη τα μέλοι έχουν σπάθια και όλοι γίναν κυρίαρχη στην γη όπως στο καρτούν Μα στα κόκαλα και όστα στο πανεπιστήμιο που υπηρέτησαν οι προέδροι.

πάμε και στον αγαπημένο κόναν και λέω αγαπημένο γιατί ίσως παρουσιάζετε να νικά πράγματα που ανήκουν στην πραγματική κατάσταση της μαγείας .

πρώτον ο γενήτoρας του κόναν αποτελούσε ενεργό μέλος της στοάς της χρύσης αυγής. Το τέλος του ήταν τελικά να αυτοκτονήση.( ΊΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΤOΝΗΣΑΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΒΓΑΛΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ )

O conan παρουσιάζεται στην ταινία 1 ως κάλιντερ συναντά την αδελφότητα της κόκκινις σόνιας κάντε τώρα ένα μικρό συσχετισμό με της κόκκινες γυναίκες που αναφέρει ο άλιστερ κρόουλη μέλος και αυτός της ίδιας στοάς αν και στο τέλος αποφάσισε να ξεκάνει τους δασκάλους του ( κρεγκορ μαδερ )
στην ταινία 2 την επίσημη πλέων conan βλέπουμε να στρέφετε απέναντι στους οφιδολάτρες και όσοι νομίζουν πως η οφιδολατρεία δεν υπάρχει γελούντε οικτρά.Όμως τον πάταγο τoν έκαναν τα κόμικ του κόναν εκεί βλέπουμε να συναντά τον μαλίκ ταρός και την αδελφότητα του και μία σειρά απο συμβολισμούς και αδελφότητες που προσέχτε σε σχέση με άλλα κόμικ παρουσιάζονται με τα γνήσια ονόματα τους .ίσως αυτό πλήρωσε ο γενήτoρας του conan το να δωσει χύμα τα πράγματα στην φόρα έστω και μέσα απο της ιστορίες του.
Δεν είμαστε όσα πιστεύουμε, αλλά όσα πράττουμε.

Re: Πίσω από τη βιτρίνα των παιχνιδιών και των παιδικών προγραμμάτων

9
Ο Κοναν ομως κατα τα ασπρομαυρα κομικ μισουσε θανασιμα την μαγεια,τους μαγους και τις μαγισσες.
ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΩΛΙΑΖΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.\nΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Βιομηχανία υποταγής συνειδήσεων”