ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !

1
Εικόνα
Την ώρα που χιλιάδες ελληνικές επιχειρήσεις στενάζουν κάτω από το βάρος της πιο μεγάλης και αδυσώπητης οικονομικής κρίσης της σύγχρονης ιστορίας μας, εμείς οφείλουμε να στηρίξουμε με νύχια και με δόντια τα ελληνικά προϊόντα. Αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα, στηρίζουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις, γιατί έτσι δίνουμε δουλειά σε Έλληνες. Μην περιμένετε κάποια «επίσημη οδηγία». Ας το κάνει ο καθένας μόνος του...


Επί σειρά ετών πιστεύαμε ότι τα σύνορα της Ευρώπης γκρεμίστηκαν, ότι δεν είχε σημασία αν μία εταιρεία είχε έδρα την Αθήνα, το Βερολίνο ή τη Ρώμη. Νομίσαμε, αφελώς, ότι γίναμε κάτι σαν τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Η κρίση απέδειξε ότι σφάλαμε. Στα χρόνια της επίπλαστης ευημερίας μας δεν χρεώσαμε μόνο τη χώρα μας για να καταναλώσουμε ό,τι παρήγαγαν οι βιομηχανίες των φίλων και συνεταίρων μας. Την ίδια ώρα αποδημήσαμε πλήρως τη βιομηχανία μας, διαλύσαμε την αγροτική μας παραγωγή. Αν δεν κάνουμε λάθος, το 1980 καλύπταμε το 90% των αναγκών μας σε αγροτικά προϊόντα και σήμερα η σχέση αυτή έχει πλήρως αντιστραφεί.

Είναι αργά για δάκρυα κι οι διαπιστώσεις έχουν πλέον κουράσει. Είναι καιρός για δράση. Όχι, δεν θα αντιμετωπίσουμε ριζικά το πρόβλημα χρέους αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα. Θα σώσουμε όμως κάποιες θέσεις εργασίας κι αυτό είναι από μόνο του πολύ σημαντικό στις μέρες που ζούμε. Κι επιπλέον ίσως δώσουμε ένα κίνητρο σε ανθρώπους που θα ήθελαν να ενεργοποιηθούν στην κατεύθυνση της ανασυγκρότησης της βιομηχανικής και της γεωργικής παραγωγής.

Υπάρχουν ελληνικά προϊόντα. Ακόμη! Ας αλλάξουμε καθημερινές συνήθειες. Δεν θα μας κοστίσει κάτι αν αγοράσουμε την ελληνική και όχι την ξένη μπύρα. Να στηρίξουμε την ελληνική και όχι την ξένη καπνοβιομηχανία. Να δώσουμε δουλειά στα ελληνικά καταστήματα. Ακόμη και με τις διακοπές μας, μπορούμε να στείλουμε ένα μήνυμα. Αυτό το Πάσχα δεν είναι ανάγκη να πάμε στην Βουδαπέστη ή στην Κωνσταντινούπολη...


Θανάσης Μαυρίδης

thanasis.mavridis@capital.gr


Πηγή: http://www.capital.gr


Κι εγώ από το:http://thalamofilakas.blogspot.com/2011 ... .html#more
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !

2
Συμφωνούμε όλοι πιστεύω,αρκεί και οι ελληνικές βιομηχανίες και οι Ελληνες επιχειρηματίες να κάνουν και αυτοι βήματα,οπως να μειώσουν τις τιμές ή τουλάχιστον να τις κρατήσουν σταθερές,δεν γίνεται ενα ταξίδι στην Βουδαπέστη να είναι πιο φθηνό απο ενα ταξίδι σε νησί των Κυκλάδων... ο καταναλωτής πρωτίστως την τσέπη του θα κοιτάξει . Απο την άλλη οταν το κράτος δεν ενισχύει τις Ελληνικές επιχειρήσεις με διάφορα μέτρα για να αντέξουν στον επιχειρηματικό "πολεμο" με τις ξένες εταιρίες,αλλά αντίθετα τις αφήνει στο έλεος με αποτελεσμα να κλείνουν η μια πίσω απο την άλλη και να αυξάνεται η ανεργία,οπως και σύμφωνα με οδηγίες της Ε.Ε. να μειώνεται ο αγροτικός κλάδος με αποτέλεσμα...αν είναι δυνατόν να μην υπάρχουν ελληνικές πατάτες..δημιουργείται ενα φαυλος κύκλος.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !

3
Ο Gerhard από την Γερμανία, ο Franchua από την Γαλλία, ο Mario από την Ιταλία, και ο Johan από την Ολλανδία, ευχαριστούν από καρδιάς όλους εμάς τους Έλληνες για την προτίμηση που δείχνουμε στα εθνικά τους προϊόντα, και κατά επέκταση στη διασφάλιση των θέσεων εργασίας των..

Και σαν επιβράβευση μας συμβουλεύουν να πουλήσουμε τον Παρθενώνα, και τα νησιά μας, σπρώχνοντας μας στο Δ.Ν.Τ. για να λύσουμε τα οικονομικά μας προβλήματα.

Αντίθετα ο Νίκος από την Θεσσαλονίκη, ο Γιώργος από τις Σέρρες, ο γαμπρός μας ο Γιάννης, ο γιος μας οΘοδωρής, ακόμα ακόμα και εμείς οι ίδιοι, βγαίνουμε στην ανεργία για τον ίδιο ακριβώς λογο.

Για την προτίμηση μας στα ξένα προϊόντα, και στα ξένα super markets (Lidl, Aldi, Carrefour, dia)

Φανταστείτε ποσα εκατομμύρια η και δισεκατομμύρια ευρώ ακόμα, πηγαίνουν κάθε χρόνο στον Gerhard, στονFranchua, στον Mario και στον Johan. Και αυτό γιατί, η από άγνοια η από ωχαδερφισμό δεν αγοράζουμε Ελληνικά προϊόντα. Και μιλάμε για απλά πράγματα, καθημερινά

. Όπως γάλα τυρί, κασέρι, γιαούρτι, σαπούνια, χαρτιά υγειας, και κουζίνας, μακαρόνια , μπύρες, αναψυκτικά, ποτά μαρμέλαδες, τσιγάρα, σοκολάτες, παγωτά, μπισκότα, οδοντόκρεμες.

Τόσο απλά..

Φανταστείτε τώρα ότι όλοι οι Έλληνες αγοράζουν μόνο Ελληνικά ζυμαρικά, και η βιομηχανία Μέλισσα, για παράδειγμα, λόγω αυξημένης ζήτησης, θα πρέπει να διπλασιάσει την παραγωγή της

Σίγουρα θα χρειαστεί περισσοτέρους εργάτες, υπαλλήλους, οδηγούς, αποθηκάριους, περισσότερους μηχανικούς, ίσως χημικούς, σίγουρα περισσότερο σιτάρι (αγρότες), .
Σίγουρα κάποιους παρά πάνω υπαλλήλους θα πρέπει να προσλάβει.

Σαυτους τους νεοπροσλαμβανόμενους φανταστείτελέει,να είναι το παιδί σας που ψάχνει δουλειά.
Η ακόμα ακόμα και εσείς οι ίδιοι
Και όλα αυτά επειδή αγοράζατε μακαρόνια Μisko, η Μελισσα, και όχι μακαρόνια Barilla η μακαρόνια Lidl
Τυχαίο????? Δεν νομίζω!!!

Στο τέλος τέλος ας το δούμε και εγωιστικά.

Τρωει ο Ιταλός μακαρόνια Μελισσα??
Πινει καφέ Λουμιδη??
Πίνει ο Γερμανός μπύρα Mythos??
Τρωει λουκάνικα Τζουμαγιας??
Πίνει ο Ολλανδός γάλα Μεβγαλ??
Τρωει κασέρι Τρικαλινό??
Πίνει ο Γάλλος Ελληνικό κρασί η τσίπουρο???


Γιατί να παίρνουμε εμείς τα δικά τους προιοντα?
Για να μειώνουμε την ανεργία τους?

Μπορεί τα ξένα μερικές φορές να είναι φθηνότερα. Τα χρήματα αυτά όμως ξαναγυρίζουν σε εμάς διπλά και τρίδιπλα.
Ειδικά τα δύσκολα χρόνια που έρχονται λόγω Δ.Ν.Τ.
Επειδή οι πολιτικοί μας δεν θέλουν, αλλά και δεν μπορούν επίσημα λόγω Ευρωπαϊκής ένωσης, να μποϋκοτάρουν τα ξένα προϊόντα, ας κάνουμε εμείς μόνοι μας μια προσπάθεια να αλλάξουμε τις αγοραστικές μας συνηθειες.

Ειναι απλό. Από αύριο προτιμάμε Ελληνικά προϊόντα αλλά και Ελληνικά super markets.Τα Ελληνικά προϊόντα τα αναγνωρίζουμε από το barcode .

Όλα τα Ελληνικά προϊόντα στο barcode τους τα τρία πρώτα νούμερα είναι 5 20

Αντί παγωτά Algida η Ηaagen-Dazs αγοράστε Έβγα , Κρι Κρι, δέλτα.

Αντί βούτυρα Αdoro,Lurpak, προτιμήστε βιταμ,αγνο,Κερκυρας.

Αντί προσουτο και σαλάμια Lidl , πάρετε Νικας,Υφαντης,creta farm έδεσμα

Αντί μπύρες,Carlsverk, Bud, stella artois υπάρχουν οι Mythos Βεργίνα. Fix. Alfa.

Aντί Νoutela υπάρχει η Μerenta

Αντί γάλατα Νουνου,Βεροπουλου, Lidl, προτιμήστε Αγνό, Μεβγαλ, Ολυμπος,Κουκακη

Αντί ουίσκι, βότκα, αγοράστε κονιάκ, τσίπουρο, ούζο, Ελλ,κρασια.

Αντί σόδα Tuborg, Perrier, evian, έχουμε Σουρωτή, δουμπια, ξινό νερό

Αντί coca cola,fanta,srite υπάρχουν αναψυκτικά εψα, ηβη, Νιγριτα,Lux.

Αντί ζυμαρικά Barilla και Lidl προτιμήστε αβεζ.μελισσα, μισκο.

Αντί οδοντόκρεμες Colgate, Aim υπάρχουν kolynos, aquafresh,oulodent.

Aντί χαρτί υγειάς και κουζίνας Lidl και zewa αγοράστε Diana softex.

Αντί καθαριστικά Ava, Azax, υπαρχουν τα planet, trylet ευρυκα


http://toklysma.weebly.com
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !

5
Πολύ σωστά !
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !

6
Μην ταΐζετε τα θηρία!




Το δάσος καίγεται για τα καλά…Όμως είναι πανεύκολο να σωθούν πολλά δέντρα, που θα δώσουν καρπούς και σπόρους…Προτού μείνουμε όλοι με τα ενοικιαστήρια και τα πωλητήρια στα χέρια, προτού πάρουμε όλοι θέση στις ουρές των συσσιτίων, μπορούμε κάλλιστα να κάνουμε τα απλούστατα, τα αυτονόητα και πάντως ευεργετικά. Μπορούμε...


τουλάχιστον όσοι δεν αντιμετωπίζουμε σοβαρά οικονομικά προβλήματα, να κάνουμε αυτά που ξεχνούν ή παραβλέπουν οι περισσότεροι, με αποτέλεσμα να καταστρεφόμαστε οικονομικά και να εξασθενούν βασικοί μηχανισμοί άμυνάς μας.

Και να ’ταν μόνον αυτά;
μείς οι ίδιοι, με τη στάση μας, ενδυναμώνουμε τους ήδη πανίσχυρους υπονομευτές της πατρίδας
μας κι επικροτούμε τη λεηλασία μας.
Κάποιοι… έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν και μας "χτυπούν" με κάθε
τρόπο.
Κάποιοι… έχουν βαλθεί να μας ξεκάνουν και μας "χτυπούν" με κάθε τρόπο.
Έρευνες έχουν δείξει ότι οι πολυεθνικές εταιρείες πουλάνε τα εμπορεύματά τους πιο ακριβά στην Ελλάδα.
Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι πολυεθνικές μάς πουλάνε βασικά προϊόντα πολύ πιο ακριβά απ' ό,τι τα
πουλάνε ακόμα και σε μικρότερες αγορές.
Και μέσα σε αυτήν την κατάσταση, βρίσκουν τη χαρά τους και οι ντόπιοι μεγαλοεπιχειρηματίες.
Πού είναι ο πυλώνας του νεοφιλελεύθερου "παραδείσου", ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου;
Γιατί δεν επεμβαίνει;

Εδώ είναι κι αυτός, αλλά θυμάται τις υποχρεώσεις του –που με αυθαιρεσία έθεσαν οι
συσστρατευμένοι προδότες των λαών– μόνο όταν είναι να εξοντώσει κανέναν κακομοίρη.
Επεμβαίνει μόνο όταν είναι να διαλύσει καμιά τοπική βιομηχανία φαρμάκων του αναπτυσσόμενου κόσμου, που παράγει φθηνά παρασκευάσματα, αλλά μη πατενταρισμένα, λέει…
Κι εμείς τρέχουμε –περιχαρείς– στα διάφορα LIDL για να αγοράσουμε φθηνά την όποια Coca-Cola! Και "κολοκύθια" φθηνή είναι η Coca-Cola, ακόμα και στα LIDL!
Η "LIDL-Cola" είναι φθηνή, ενδεχομένως φθηνότερη από τη "ΧΩΡΙΟΜΟΥ-Cola".
Εν πάση περιπτώσει, γιατί μπορεί να συμβαίνουν όλα αυτά;
Γιατί γίνεται δεκτός με επευφημίες ένας ύπουλος εξαναγκασμός;
Μια πιθανή εξήγηση είναι ότι, όλα αυτά συμβαίνουν επειδή απλούστατα είναι τα αναμενόμενα αποτελέσματα ενός σχεδιασμού.
Ενός σχεδιασμού, ο οποίος συνδυάζει τα πολιτισμικά βοθρολύματα που κατακλύζουν νυχθημερόν το σύνολο του "πολιτισμένου" κόσμου και την εντεινόμενη οικονομική ανέχεια που μας οδηγεί στα πολυκαταστήματα των πολυεθνικών.
Και τι ωφέλιμο θα μας προσφέρει ένα λίτρο επιπλέον Coca-Cola;
Πόσο ανώτερη μπορεί να είναι αυτή η προσφορά από εκείνη των παρόμοιων προϊόντων;
Μήπως κάποιοι νομίζουμε ότι ψωνίζοντας από τα LIDL θα κάνουμε οικονομία και θα σωθούμε; Μήπως κάποιοι σκεφτόμαστε και ζούμε μόνο τη στιγμή – όπως ακριβώς μας προτείνουν οι "ευεργέτες" μας;
Δεν ξέρω. Εκείνο όμως που ξέρω είναι ότι, στην πραγματικότητα, το μόνο ουσιαστικό που καταφέρνουμε είναι να υποσκάπτουμε το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας.
Μα, τόσο ανόητοι είμαστε;
Οι κυβερνήσεις μας επιμένουν πως η ανάπτυξη και η ευημερία θα έρθουν με την αύξηση των φόρων, με την υποταγή στα στρατεύματα κατοχής και τους επιτελάρχες των αεριτζήδων νεοαποικιοκρατών (βλ. πολυεθνικές και αξιωματούχους των διεθνών "ευαγών" ιδρυμάτων) και με το ξεπούλημα της
δημόσιας περιουσίας.
Έως ότου ανατραπούν αυτά τα δεδομένα, ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΠΑΤΑΜΕ" ΚΑΙ ΝΑ
ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
ΑΜΙΓΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ...
Ό,τι έχει απομείνει, τέλος πάντων. Και σ’ αυτό το σημείο χρειάζεται προσοχή.
Η επικρατούσα άποψη για τα τρία πρώτα ψηφία του γραμμωτού κώδικα (barcode, στην καθομιλουμένη!…) είναι ότι υποδηλώνουν τη χώρα παραγωγής των προϊόντων.
ΜΕΓΙΣΤΟ ΛΑΘΟΣ.
Τα πρώτα δύο ή τρία ψηφία του γραμμωτού κώδικα (Πρόθεμα Χώρας κατά GS1) προσδιορίζουν τον εθνικό φορέα από τον οποίο, μεταξύ άλλων, εκδόθηκε η άδεια προκειμένου ένα προϊόν να φέρει στη συσκευασία του γραμμωτό κώδικα. (Ελλάδας: 520, 521)
Μια επιχείρηση δεν υποχρεούται να προμηθευτεί την εν λόγω άδεια από τον φορέα της χώρας όπου εδρεύει ή δραστηριοποιείται (www.gs1uk.org/Pages/join-gs1uk.aspx).
Δείτε τι λένε ο διεθνής οργανισμός που ορίζει τα περίφημα "τρία πρώτα ψηφία" και το ελληνικό–πρώην– μέλος του: http://helpdesk.gs1.org/ArticleDetails. ... 69a939da85
http://gs1greece.org/index.php/prosolba ... 2-52-14#s6
Ορίστε και δυο-τρεις χαρακτηριστικές περιπτώσεις, ώστε να γίνει κατανοητό το μπάχαλο που επικρατεί (με μερικά στοιχεία παραπάνω, έτσι, για να ξέρουμε πού ζούμε…).
Τα μετοχικά μερίδια της "Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε." (Coca-Cola 3Ε) έχουν ως εξής:
Kar-Tess Holding S.A. (Λουξεμβούργο) 30%,
The Coca-Cola Company (ΗΠΑ)23% και σε ελεύθερη διαπραγμάτευση 47%.
Πάνω από τα 2/3 των υπό ελεύθερη διαπραγμάτευση μετοχών βρίσκονται στην κατοχή θεσμικών
επενδυτών από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.
Τα ανθρακούχα αναψυκτικά της Coca-Cola 3Ε που παρασκευάζονται και συσκευάζονται στην
Ελλάδα, με άδεια της Coca-Cola (Coca-Cola, Fanta, Sprite), έχουν Πρόθεμα Χώρας που παραπέμπει στο Ηνωμένο Βασίλειο και στον κοινό φορέα Βελγίου-Λουξεμβούργου (500 και 544).
Οι χυμοί Amita, το νερό ΑΥΡΑ, που επίσης παράγονται στην Ελλάδα από την Coca-Cola 3Ε, έχουν Πρόθεμα Χώρας 520.
Αυτό δεν συμβαίνει επειδή η Amita και το ΑΥΡΑ είναι ελληνικά προϊόντα, με την έννοια ότι η εταιρεία δεν πληρώνει δικαιώματα σε τρίτους.
Η σόδα TUBORG που παράγεται στην Ελλάδα από την Coca-Cola 3Ε, με την άδεια της TUBORG Δανίας, έχει Πρόθεμα Χώρας 520.
Η αλήθεια, βέβαια, για την Amita και το ΑΥΡΑ είναι ότι ποτέ δεν ήταν αμιγώς ελληνικά προϊόντα.
Το 1981 η Kar-Tess απέκτησε το 99,9% της 3Ε (η 3Ε εισήχθη στο Χ.Α.Α. το 1991), ενώ η Amita και το ΑΥΡΑ πρωτοκυκλοφόρησαν το 1983 και το 1989 αντιστοίχως.
Στα ράφια των γαλλικών Carrefour φιγουράρει γάλα εβαπορέ –προτεινόμενο ως το πιο φθηνό στην ελληνική αγορά– στη συσκευασία του οποίου αναγράφεται:"ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ:
Hochwald…".
Ε, λοιπόν, τα πρώτα ψηφία στον γραμμωτό κώδικα αυτού του προϊόντος είναι τα 5, 2 και 0.
Είναι δηλαδή ολοφάνερο ότι, εκτός των άλλων, προϊόντα που δεν έχουν ούτε "πάνω" τους ούτε "γύρω" τους τίποτε ελληνικό, πέραν των πέντε-δέκα κακοπληρωμένων υπαλλήλων, κυκλοφορούν με "κωδικό 520". Από την άλλη, προϊόντα αμιγώς ελληνικών επιχειρήσεων και πρώτων υλών έχουν
γραμμωτό κώδικα με Πρόθεμα Χώρας διάφορο του 520 και του 521.ΟΥΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ, ΠΟΥ ΜΑΣ "ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ" ΟΤΙ
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΟΥΣΙΩΔΗ.
Πρόκειται για άλλη μια κουτοπονηριά.
Κατά κανόνα, το μόνο ελληνικό που "εσωκλείουν" αυτά τα προϊόντα είναι η εκμετάλλευση του Έλληνα παραγωγού και των εργαζομένων στην επιχείρησή του και η εκμετάλλευση των αγαθών της
ελληνικής γης προς όφελος κυριότατα των πολυεθνικών.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΛΟΥΝ "ΜΙΚΡΟΙ/ΑΓΝΩΣΤΟΙ" ΤΟΠΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΚΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ – ΟΧΙ ΤΑ
"ΕΠΩΝΥΜΑ" ΠΟΥ ΕΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ "ΕΠΩΝΥΜΟΙ", τουλάχιστον στις καθημερινές μας αγορές.
Τα "ανώνυμα" προϊόντα δεν είναι απαραιτήτως κατώτερης ποιότητας.
Πιο φθηνά μπορεί να είναι.
Αλλά και κατώτερης ποιότητας να είναι, λόγου χάρη, όσον αφορά τη θρεπτική αξία των τροφίμων, δεν "τρέχει" τίποτε σπουδαίο.
Οι ίδιες οι διατροφικές μας συνήθειες, αλλά και το νερό που πίνουμε και ο αέρας που αναπνέουμε, θα έπρεπε να μας προβληματίζουν πολύ περισσότερο.
Και το πιο βασικό επί του θέματός μας;
Τι να το κάνω το αρίστης ποιότητας παστεριωμένο γάλα, που προήλθε από "ελληνίδες" αγελάδες, που βόσκησαν ελληνικά χόρτα, αρμέχτηκαν από Έλληνα, ο οποίος το έδωσε προς τριάντα λεπτά το λίτρο (πολλές φορές χαμηλότερα από το κόστος παραγωγής) στο καρτέλ της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας (που το μισό ελέγχεται από ξένους), το οποίο θα προμηθεύσει το σούπερ μάρκετ, για να μου το πουλήσει ένα ευρώ;
Τέτοιο γάλα, εμένα μου ξινίζει πολλές ημέρες πριν λήξει.
Δεν είναι μόνο θέμα αλληλεγγύης.
Είναι θέμα απλής λογικής.
Ας παραβλέψουμε, τουλάχιστον τώρα, το γεγονός ότι σε όλη αυτήν την υπόθεση εμπλέκονται ένα "κάρο" αεριτζήδες. Δεν μπορούμε όμως να παραβλέψουμε το ότι, ο κτηνοτρόφος που δεν έχει χρήματα, υποβαθμίζει άθελά του –αλλά αναγκαστικά– το βιοτικό επίπεδο όλων όσων ζουν γύρω του. Από των γειτόνων του, πρωτίστως, μέχρι του συνταξιούχου που βρίσκεται στην άλλη άκρη της
χώρας.
Και είναι σίγουρο πως οι συνολικές ανάγκες (που μεταφράζονται σε χρήμα) των οικογενειών που συμμετείχαν σε δέκα γαλακτοκομικούς συνεταιρισμούς είναι πολύ μεγαλύτερες από εκείνες των οικογενειών που συμμετέχουν στο ΔΣ της κάθε ΜΕΒΓΑΛ και των οικογενειών όσων εργάζονται
σε αυτήν.
Εάν, λοιπόν, επιθυμούμε να κάνουμε κάτι πραγματικά ευεργετικό για την πατρίδα μας και για εμάς τους ίδιους, αρκεί ν’ αφιερώνουμε λίγα δευτερόλεπτα παραπάνω για τις αγορές μας.


ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.



Επιβάλλεται ο έλεγχος των "δικαιούχων" των χρημάτων που ξοδεύουμε.
Καλά είναι όλα αυτά που λέμε για την εσωτερική παραγωγή και κατανάλωση προϊόντων, και χιλιοειπωμένα, και πολύ σωστά επαναλαμβάνονται από πολλούς.
Με πλύση εγκεφάλου αποκτήσαμε το κατάντημα μας, με πλύση εγκεφάλου μπορεί και να συνέλθουμε. Αλλά στην ελληνική περίπτωση υπάρχει ένα "αλλά"…
Μέχρι να εξηγηθεί αυτό το "αλλά" κι αφού φαίνεται πως δεν καταλαβαίνουμε με τα λόγια της λογικής και με το καλό, ίσως καταλάβουμε με το …κακό.
Να εξαπολύσουμε αμείλικτη τρομοκρατία προς πάσα εμπορική κατεύθυνση.
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ-ΠΩΛΗΤΕΣ, "ΜΙΚΡΟΥΣ" ΚΑΙ "ΜΕΓΑΛΟΥΣ".
ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΜΕ ΕΠΙΜΟΝΗ ΜΟΝΟ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΑ ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΑ, ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΑ "ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ" ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Αν δεν έχουν να μας δώσουν, "Λυπάμαι", μεταβολή και "δρόμο".
Μπορούμε και να μπλοφάρουμε.
Όλοι έχουμε λίγα δευτερόλεπτα χρόνο για να τα …σπαταλήσουμε.
Εντοπίζεται π.χ. ψυγείο περιπτέρου που δεν έχει ούτε ένα αμιγώς ελληνικό προϊόν.
"Τίποτε ελληνικό;…", ρωτάμε τον περιπτερά.
"Δεν πειράζει" κι επιδεικτικά "καρφί" στον απέναντι.
Αν του τυχαίνει του περιπτερά κάθε μέρα κι από ένας τέτοιος μυστήριος κι αργότερα δύο
κ.ο.κ., όταν θα έρθει ο προμηθευτής, δεν θα σκεφτεί λίγο καλύτερα την παραγγελία του;
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο περιπτεράς απέκτησε δωρεάν το ψυγείο του από το δίκτυο μιας μεγάλης εταιρείας, με την προϋπόθεση να μη βάζει σε αυτό προϊόντα ανταγωνίστριας εταιρείας.
Καλά… Αν είναι έτσι, τότε ίσως είναι προτιμότερο να κρατήσουμε τα ψυγεία…ΕΝΕΡΓΗΣΤΕ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ – ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΟΜΕΝΗ. ΚΑΝΤΕ
ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ:
► ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ.

► ΜΗΝ ΑΡΚΕΙΣΤΕ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΩΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ". Ο ΓΡΑΜΜΩΤΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ. ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΚΙΝΗΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΣΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ.

► ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ "ΜΙΚΡΩΝ/ΑΓΝΩΣΤΩΝ"ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΣΑΣ – ΟΧΙ ΤΑ "ΕΠΩΝΥΜΑ".
► ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΟΥΣ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΟΥΣ.


Υ.Γ.
Επειδή ποτέ δεν διεκδίκησα τον τίτλο του παντογνώστη και του αλάνθαστου, αν υπάρχει κανείς που διαφωνεί με κάποιες από τις προαναφερθείσες παραινέσεις, παρακαλείται να το δηλώσει με σαφήνεια κι επιχειρήματα.(oyteenaeuro@gmail.com)

Ευχαριστώ,
Δ. Κ.


http://greeknation.blogspot.com/2011/07 ... _7775.html
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !

7
Πως αναγνωρίζονται τα ελληνικά προϊόντα…


Κάθε ευρώ πλέον πρέπει να μένει Ελλάδα, αλλά για να συμβεί αυτό θα πρέπει όταν πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ, εκτός από την ημερομηνία λήξεως του προϊόντος, να κοιτάμε προσεκτικά και το barcode. Όλοι γνω­ρίζουν ότι το σήμα με τις κάθετες γραμμές και τα πολλά ψηφία πρέπει να ανα­γράφεται σε κάθε συσκευασία προϊόντος, αλλά πολλοί αγνοούν ότι τα 3 πρώτα ψηφία του barcode υποδηλώνουν και τη χώρα προέλευσης του προϊόντος.

Πολλά προϊόντα που θεωρούσαμε ελληνικά, δεν είναι. Διότι απλά δεν ξεκι­νούν από 520. Το 520 στην αρχή του barcode δηλώνει ότι ένα προϊόν είναι ελλη­νικό και πως αγοράζοντάς το, ένα ποσοστό κέρδους μένει στη χώρα μας ενισχύ­οντας την οικονομία μας.

Νόμιμο δικαίωμα

Ένα απλό παράδειγμα είναι τα ζυμαρικά. Υπάρχει μία συγκεκριμέ­νη μάρκα ζυμαρικών (δεν μπορεί να γραφτεί εδώ για ευνόητους λόγους), που η εταιρεία παραγωγής είναι σε γειτονική χώρα και η οποία κάνει τρελές πωλήσεις στην Ελλάδα. Αντί της συγκε­κριμένης μάρκας, λοιπόν, μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε δύο ελληνικές (είναι πολύ γνωστές)!!! Κάνοντας αυτήν την κίνηση κατευθείαν πολλά ευρώ μένουν… Ελλάδα.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι με γνωστή εταιρεία αναψυ­κτικών. Μπορεί άνετα να αντικατασταθεί από τις δύο, πλέον, υπάρχουσες ελληνικές, αρκεί να επιλεγεί το ελληνικό προϊόν με το 520. Κάθε χώρα έχει τον τριψήφιο κωδικό της. Οι γείτονες χώ­ρες μας έχουν τους εξής κωδικούς: 380 - Βουλγαρία, 530 - Αλβανία, 531 - Σκόπια, 868 - 869 - Τουρκία. Το 529 ανήκει στην αδελφή μας χώρα την Κύπρο, ενώ ο κωδικός που συναντιέται συχνά, εφόσον έχουμε πολλά γερμανικά προϊόντα στη χώρα μας, είναι ο 57, που ανήκει στη Γερμανία. Η Κίνα κατέχει τους 690 - 695. Είναι νόμιμο δικαίωμά μας ως καταναλωτές να γνωρίζουμε τη χώρα προέλευσης και εφόσον οι εταιρείες και η κυβέρνηση δεν μας ενημερώνουν, καλό είναι να προσπαθούμε να ενημερωνόμαστε από μόνοι μας.

Την προτίμηση εγχώριων προϊόντων προωθεί το κίνημα πολιτών «Καταναλώ­νουμε ό,τι παράγουμε», που δημιουργήθηκε πριν από λίγους μήνες με τις υπο­γραφές πολιτικών, ακαδημαϊκών, συνδικαλιστών και επιχειρηματιών.

Ειδικότερα το κίνημα πολιτών (www.protimoellinika.gr) προσέγγισε μεγάλες αθηναϊκές αλλά και περιφερειακές αλυσίδες σούπερ μάρκετ και άλλες εταιρεί­ες, με στόχο να τοποθετήσουν αφίσες και να τυπώσουν στις πλαστικές σακούλες τους το σύνθημα της καμπάνιας «ντύνομαι, τρώω, κάνω τουρισμό ελληνικά».

Και φαίνεται πως ήδη έχουν καταφέρει πολλά. «Ως τώρα η ανταπόκριση του κόσμου φαίνεται κάτι παραπάνω από ενθαρρυντική. Ούτε κι εμείς περιμέναμε την επιτυχία του εγχειρήματος», λέει ο πρώην δήμαρχος Αθηναίων Δημήτρης Μπέης, πρόεδρος της καταναλωτικής οργάνωσης, που εμπνεύστηκε και εισή­γαγε το σύνθημα.

Επιπτώσεις στη χώρα όταν αγοράζετε προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών:


1. Αποδυναμώνετε και εξαφανίζετε τις ελληνικές παραγωγές… Μην πείτε δεν με νοιάζει, διότι εμάς αφορά το θέμα.


2. Αποδυναμώνοντας ελληνικές παραγωγές, βοηθάτε στην επιδεί­νωση της ανεργίας και την εξάρτηση από ξένα κεφάλαια. Βλέπετε πού φτάσαμε...


3. Όταν αγοράζετε εισαγόμενα προϊόντα, ουσιαστικά δίνε­τε 70% των χρημάτων σας σε εργοστάσια άλλων χωρών που, εκτός του ότι απασχολούν αποκλειστικά αλλοδαπούς, ενισχύε­τε τις οικονομίες των χωρών αυτών.


Πώς ενισχύονται οι ελληνικές παραγωγές ψωνίζοντας ελληνικά προϊόντα και είδη:


1. Βοηθάτε τη διατήρηση και αύξηση θέσεων εργασίας!


2. Σκεφτείτε επίσης ότι αν η κάθε ελληνική οικογένεια στρέψει 500 ευρώ ετησίως σε ελληνικά προϊόντα, τότε για κάθε 1.000 οικογένειες θα αυξηθεί άμεσα η ζήτηση ελληνικών προϊόντων κατά 500.000 ευρώ.


3. Θα δημιουργηθεί μια τελική κυκλοφορία χρήματος ισοδύναμη με πε­ρίπου 4.500.000 ευρώ στην αγορά! Ή, πιο απλά, αλλάζοντας την κατανάλωση από προϊόντα πολυεθνικών και από εισαγόμενα προϊόντα, οι 1.000 οικογένειες μπορούν να δημιουργήσουν 100 - 150 θέσεις εργασίας τουλάχιστον!


4. Τελικά σκεφτείτε ότι αν όλοι μας υιοθετήσουμε μια τέτοια συνήθεια, τό­τε 1.000.000 οικογένειες θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε στην πρόσληψη 100.000 - 150.000 συμπατριωτών μας!

TO ΠΟΝΤΙΚΙ
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !

8
Εικόνα
Βέβαια υπάρχουν και ξένα προιόντα που συσκευάζονται εδω και έχουν κωδικό 520,χωρις να είναι ελληνικά,αλλα και πάλι τα συσκευάζουν Ελληνες,οποτε να τα προτιμαμε.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !

9
Παρόμοια καμπάνια για την αγορά εγχώριων προϊόντων είχε προωθήσει το ΠΑΣΟΚ την δεκαετία του 1980 όταν ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν πρωθυπουργός της χώρας.

Θυμάμαι μάλιστα το γνωστό σλόγκαν "Αγοράζοντας εισαγόμενα την πληρώνουμε όλοι. Γιατί έτσι ενισχύουμε την ανεργία και τον πληθωρισμό."

Βέβαια εκείνη η καμπάνια κατέληξε σε φιάσκο λόγω της μαζικής εισβολής των νεοταξικών πολυεθνικών στην ελληνική αγορά.

Το αποτέλεσμα μπορεί να το δεί κανείς με γυμνό μάτι: εταιρείες όπως η ΜΕΛΟ, η Χαρτοποιία Θράκης, η ΚατράντζοΣΠΟΡ, το ΜΙΝΙΟΝ και η ΒΙΟΦΑΡΜ οι οποίες έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας τις δεκαετίες του 1960, του 1970 και του 1980 έβαλαν λουκέτο και εκποιήθηκαν.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παγκόσμια - Ελληνική Οικονομία”

cron