«Μόνοι εν τω κόσμω εσμέν» ;

1
Εικόνα
«Μόνοι εν τω κόσμω εσμέν» ;

Απαντήσεις στο βιβλίο του Ανρί Λοβενμπρούκ: «Η διαθήκη των αιώνων», όπου ο συγγραφέας αναπτύσσει περίεργες υπαρξιακές και πολιτικές θέσεις πέραν των όσων υποστηρίζει η Εκκλησία μας…
Εικόνα
«και άλλα πρόβατα έχω, ά ουκ έστιν εκ της αυλής ταύτης» (Ιω. 10,16)

ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ έναν κύκλο απαντήσεων επί διαφόρων βιβλίων (όπως «Το ευαγγέλιο του Ιούδα» ή «Η διαθήκη των αιώνων»), επισημάναμε δύο θέματα μέσα στο βιβλίο του Ανρί Λοβενμπρούκ με τίτλο: «Η διαθήκη των αιώνων», τα οποία θα ήθενα να σχολιάσουμε καλοπροαίρετα:
Ο εν λόγω συγγραφέας, κατά την προσωπική αντίληψη του γράφοντος, περνάει δύο μηνύματα στον κόσμο, που δεν μπορούμε να τ’ αφήσουμε ασχολίαστα και μάλιστα όταν έχουν να κάνουν με την πιο σημαντική προσωπικότητα που περπάτησε πάνω στη Γη, όπως είναι ο Χριστός.
Στο άρθρο μας: «Το τελευταίο μήνυμα του Ιησού», είχαμε διερωτηθεί: «Είναι, άραγε, αλήθεια ότι, όπως λέει ο συγγραφέας Ανρί Λοβενμπρούκ μέσα στο βιβλίο του: «Η διαθήκη των αιώνων», το τελευταίο μήνυμα του Θεανθρώπου προς την ανθρωπότητα είναι ότι είμαστε μόνοι στον κόσμο;» «Δεν ξέρω... Όλα μου φαίνονται αλλόκοτα», λέει ο συγγραφέας. «Στη χειρό¬τερη περίπτωση αυτή η ιστορία μπορεί να είναι ψεύτικη. Μια ιστορία, όμως, που απασχόλησε τον Λεονάρντο ντα Βίντσι και τον Άλμπρεχτ Ντίρερ, για την οποία σήμερα ενδιαφέρεται η λέσχη Μπίλντερμπεργκ και μία οργάνωση φανατικών χριστιανών του Βατικανού, είναι πάντα μια ιστορία που αξίζει να γίνει γνωστή και να αποκαλυφθεί. Και μην ξεχνάς ότι ίσως είναι αληθινή» (!!)».
Επειδή τελευταίως πολλά «ευαγγέλια» βγαίνουν στη φόρα, λες και δεν ξέρουμε τον ρόλο που διαδραματίζουν ορισμένοι κύκλοι του Εξωτερικού, αλλά και του ελλαδικού χώρου, για να πλήξουν την Ορθοδοξία μας (μην ακούτε που λένε για χριστιανούς, αυτοί –κατά βάση- τους ορθοδόξους έχουν ως στόχο τους), ήθελα να μάθω τι σχέση έχει για παράδειγμα η λέσχη Μπίλντερμπεργκ στην όλη αυτή υπόθεση και πως διαπλέκονται τα δήθεν «μηνύματα του Ιησού», που υπάρχουν στην «Διαθήκη των αιώνων», με πολιτικοοοικονομικά συστήματα διαπλεκομένων προσώπων και οργανισμών σε διεθνές επίπεδο; Δηλαδή, για να καταλάβουμε, ο γλυκύτατος Ιησούς, που άφησε τα πραγματικά μηνύματα Του μέσα στα ευαγγέλια του Ματθαίου, του Μάρκου, του Λουκά και του Ιωάννη, άφησε και «μηνύματα» τα οποία (τι σύμπτωση!) όλα βρίσκονται στα χέρια των γνωστών κύκλων του Εξωτερικού; Δηλαδή, για να το εμπεδωσουμε, ο Χριστός ήταν κι αυτός ένας … διαχρονικός συνωμότης και όχι ένας Διδάσκαλος που ήλθε να κηρύξει το Ευαγγέλιό Του σ’ ολόκληρη την Οικουμένη; Τι αποπροσανατολιστικά μηνύματα μας περνάνε, αλήθεια;
Πώς γίνεται, για παράδειγμα, όλα αυτά τα χειρόγραφα, που «βρίσκονται» ή «ανακαλύπτονται» να τα έχουν επί μονίμου βάσεως στα χέρια τους οι γνωστοί αυτοί κύκλοι του Εξωτερικού και να μας τα παρουσιάζουν οσάκις οι ίδιοι θεωρούν σωστό για να επιτύχουν τον στόχο τους, παραμονές Χριστουγέννων ή Πάσχα, για να έχουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα οι στόχοι τους; Είναι ένα ερώτημα!
Πάντα ταύτα, αν σκεφτεί κανείς ότι ο γράφων μέσα σε τρεις ογκωδέστατους τόμους βιβλίων μας, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, έχει αποκαλύψει που βρίσκονται πάνω από 600.000 αρχαία ελληνικά και βυζαντινά χειρόγραφα (1), που τα οικειοποιούνται αναίσχυντα και με προκλητική συμπεριφορά όλοι αυτοί οι κύριοι, που εξουσιάζουν τον πλανήτη μας.!..

«Εν τω κόσμω εσμέν μόνοι πανταχού της γης»;

Μιλώντας για πλανήτη, ας έλθουμε σε ένα άλλο θέμα, το οποίο έχει να κάνει με το «τελευταίο μήνυμα του Ιησού» επί της γης, που έγινε αντικείμενο ειδικού άρθρου μας (2) και το οποίο προβλημάτισε όχι μόνον τον γράφοντα, αλλά και πολλούς αναγνώστες, αν κρίνω από τα πολλά τηλεφωνήματα, που έκαναν στην ταπεινότητά μου είτε για να πληροφορηθούν ορισμένα πράγματα (ακόμη και τις προθέσεις του υπογράφοντος το άρθρο αυτό) είτε για να κάνουν τις όποιες παρατηρήσεις των.
Πρώτ’ απ’ όλα εμείς δεν πιστεύουμε ότι ο Ιησούς είπε αυτά τα λόγια, που αναφέρει ό συγγραφέας Ανρί Λοβενμπρούκ, ότι δηλαδή ο Ιησούς είπε την ελληνική φράση: «εν τω κόσμω εσμέν μόνοι πανταχού της γης», για τον απλούστατο λόγο ότι οι ευαγγελιστές θα γνώριζαν τουλάχιστον αυτό το μήνυμα και δεν θα το απέκρυπταν από τον κόσμο.
Δεύτερον, ο όρος «πανταχού» παρά το γεγονός ότι ο Ιησούς γνώριζε άριστα την ελληνική γλώσσα, δεν είναι λέξη που χρησιμοποιούσε ο Χριστός. Τούτο μπορεί κανείς να το βεβαιώσει ανοίγοντας την Καινή Διαθήκη και διαβάζοντας τα ευαγγέλια, ή ένα Ταμείο της Αγίας Γραφής.
Αλλά κι αυτός καθαυτός ο όρος «πανταχού», δεν είναι και τόσο διάσπαρτος μέσα στην Καινή Διαθήκη, αφού τον συναντάμε συνολικά επτά φορές: δύο φορές στα ευαγγέλια (3), τέσσερις φορές μέσα στις Πράξεις των Αποστόλων (4) και μία μόνο φορά στην Προς Κορινθίους Επιστολή (5).
Αλλά ας μη μείνουμε εκεί.
Ο Ανρί Λοβενμπρούκ θέτει ένα θέμα υπαρξιακής υφής, αφού, όπως υποστηρίζει, ο Χριστός έθεσε ένα ζωτικής φύσεως για τον άνθρωπο λέγοντας πως «εν τω κόσμω εσμέν μόνοι πανταχού της γης».
Έχουμε, λοιπόν, τις διαφωνίες μας με τον παραπάνω συγγραφέα, αν όχι και τις σοβαρότατες επιφυλάξεις μας για την ακρίβεια των λεγομένων του, αν και ο ίδιος, προφανώς για να προλάβει τις αντιδράσεις, δέχεται ότι το κείμενο που πραγματεύεται, ενδεχομένως να μην είναι αληθινό («Στη χειρό¬τερη περίπτωση αυτή η ιστορία μπορεί να είναι ψεύτικη», όπως ο ίδιος ισχυρίζεται).

[size=150]Πού βρίσκονται, λοιπόν, οι ενστάσεις μας;
[/size]

Πρώτον, ακόμη κι αν δεχθούμε ότι το κείμενο αυτό του Ιησού υπάρχει και μας ήταν άγνωστο, θα πρέπει ευθύς εξ αρχής να πούμε, ότι ο Ιησούς μιλάει για τον κόσμο της γης, τον γήινο κόσμο και όχι για το σύμπαν, εκτός και αν συγγραφέας της «Διαθήκης των αιώνων» μας αποδείξει ότι με τον όρο «γη» ο Ιησούς εννοεί το σύμπαν, κάτι αδύνατον, δεδομένου ότι ο Ιησούς Χριστός, άριστος γνώστης της ελληνικής γλώσσης (6), ήξερε καλύτερα απ’ τον καθένα μας ότι η ελληνική γλώσσα είναι σαφέστατη σε όλους τους όρους που χρησιμοποιεί και δεν διχογνωμεί (7). Ο συγγραφέας θα είχε δίκιο εάν μας επιδείκνυε ολόκληρο το άγνωστο κείμενο για να δούμε από τα συμφραζόμενα του αγνώστου αυτού χειρογράφου το ακριβές νόημα του κειμένου και αν πράγματι ο Χριστός μιλούσε για τον κόσμο του σύμπαντος και όχι για τον κόσμο της γης.
Βεβαίως, η χριστιανική θρησκεία και δη η Ορθόδοξος Εκκλησία μας, δεν μπορεί ν’ αποδεχθεί την ύπαρξη εξωγήινου κόσμου, έτσι όπως ορισμένοι ερασιτέχνες τον φαντάζονται και δημιουργούνται όλες αυτές οι γραφικές παρερμηνείες των οπαδών της εξωγήινης θεωρίας (UFO, ATIA κλπ).
Υπέρ των απόψεων της Ορθοδόξου Εκκλησίας τάσσεται αναφανδόν και ο γράφων για τον εξής απλούστατο λόγο: Πάσα επιστήμη κάνει τις ανακοινώσεις της αφού ανακαλύψει τα επιστημονικά ευρήματά της. Η οπαδοί της εξωγήινης θεωρίας ανακοινώνουν την ύπαρξη εξωγήινης ζωής προτού καν την ανακαλύψουν (!!). Πράγμα παράλογο και εξωφρενικό.
Δεν αρνούμαι τη λογική, που είχαν ενστερνισθεί και οι αρχαίοι μας πρόγονοι, ότι δεν είναι δυνατόν να σπείρουμε ένα χωράφι και να φυτρώσει μονάχα ένας σπόρος. Θα φυτρώσουν κι άλλοι. Κοντολογίς, δεν είναι δυνατόν ο Θεός να δημιούργησε όλο αυτό το Σύμπαν και να έδωσε ζωή μονάχα στη Γη.
Φίλοι αναγνώστες, θα πρέπει κάποτε να μάθουμε ότι άλλο πράγμα είναι η λογική και άλλο πράγμα η απόδειξη της λογικής αυτής. Για παράδειγμα, μία οικογένεια που έχει ένα παιδί, θα μπορούσε, σύμφωνα με τη λογική, να έχει δέκα παιδιά, όπως η οικογένεια του γράφοντος, που οι γονείς του έκαναν δέκα παιδιά! Τι θα κάνουμε τώρα; Θα ψάχνουμε, βάσει της λογικής, να βρούμε τα άλλα εννέα παιδιά της οικογένειας που έχει ένα παιδί; Όχι, βέβαια, αφού τα άλλα εννέα παιδιά είναι ανύπαρκτα!..
Κατά συνέπεια, η λογική λέει ότι δεν είμαστε μονάχοι στον κόσμο, αλλά όχι η απόδειξη της λογικής αυτής! Υπ’ αυτή την έννοια, ενδεχομένως να υπάρχουν κάποιες μορφές εξωγήινης ζωής με την μορφή μικροοργανισμών, κυττάρων ή άλλων μορφών δημιουργίας ζωής ή και πολιτισμών ακόμη, χωρίς όμως να είμεθα εις θέσιν να το αποδείξουμε.
Ιδού, λοιπόν, γιατί πιστεύουμε πως είμαστε μονάχοι στον κόσμο: Γιατί, πέραν του τι λέγει η Εκκλησία μας, υπάρχει και η λογική επιστήμη, που μας βεβαιώνει ότι δεν έχει βρεθεί ούτε ένα σημάδι εξωγήινης ζωής, που να αποδεικνύεται από την ίδια την επιστήμη (Αστρονομία, Αστροφυσική ή όποια διαστημική έρευνα).
Η Εκκλησία μας, όπως θέλω να πιστεύω, διότι δεν είμαι θεολόγος για να θεολογήσω, όταν λέει ότι αρνείται την ύπαρξη ανθρωπίνης ζωής πέραν της γης, εννοεί την υλική μορφή ζωής, έτσι όπως την βιώνουμε στον κόσμο τούτο, χωρίς όμως να αρνείται έναν άλλον κόσμο του πνεύματος, όπως αυτός των αγγέλων και των ψυχών, που η λαϊκή σοφία τον μνημονεύει με τον όρο «Άλλο κόσμο» ή «Κάτω κόσμο». Κι ίσως αυτός να ήταν ο λόγος, που ο ίδιος ο Χριστός είπε το περίφημο εκείνο: «και άλλα πρόβατα έχω, ά ουκ έστιν εκ της αυλής ταύτης» (Ιω. 10,16)
Αυτός και ο λόγος που ο γράφων έγραψε ολόκληρο βιβλίο υπό τον τίτλον: «Ο άνθρωπος που γύρισε απ’ τη γη – Η πέραν του τάφου ζωή», όπως ακριβώς και «Το Χειρόγραφο του Ιησού» μέσα στο οποίο δίνονται όλες αυτές οι απαντήσεις. Ευχαριστώ.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

1. Βλέπε τα βιβλία μας: «Πού βρίσκονται τα αρχαία ελληνικά χειρόγραφα» (α΄ και β΄ τόμος) και «Ο Κώδικας της Χαμένης Γνώσης» από τις Εκδόσεις Λιακόπουλος.
2. Ίδε εφημερίδα «Άλφα Ένα» του Σαββάτου 25 Νοεμβρίου 2006.
3. Μαρκ. 16, 20 Λουκ. 9, 6
4. Πρ. 17, 30 21, 28 24, 3 28, 22.
5. Α΄ Κορ. 4, 17
6. Ίδε βιβλία μας: «Ιησούς Χριστός: Ελληνισμός-Χριστιανισμός», «Η Ελληνική παιδεία του Ιησού» (δοκίμιο) και το ανέκδοτο έργο μας «Ο Χριστός και οι Έλληνες».
7. «Σοφόν το σαφές», έλεγε ο Αριστοτέλης.http://www.sakketosaggelos.gr/Article/1857/
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πνευματικές αναζητήσεις”