Η ψυχαγωγία είναι συστηµατικά προσανατολισµένη στο σατανισµό από την ευαίσθητη παιδική ηλικία µε αποτέλεσµα τη γαλούχηση των ανθρώπων µε αυτές τις ιδέες σε βαθµό που κανείς να µην προβληµατίζεται διότι αυτή ΕΙΝΑΙ η ψυχαγωγία την οποία από νήπιο δέχεται.
Η ΤV αδρανοποιεί τον εγκέφαλο, καθιστά τον ακροατή παθητικό δέκτη µηνυµάτων, µειώνει τη κρίση και τη βούληση, δηµιουργεί αποπροσανατολισµό και διαστρέβλωση της πραγµατικότητας, σχηµατίζει σκέψεις και διδάσκει άκοπα ιδέες, µειώνει τον έλεγχο αντιδράσεως, κάνει τους θεατές µοναχικούς και εγωκεντρικούς και κλέβει τον χρόνο.
Το Δέκατο Έκτο Πρωτόκολλο των Σοφών της Σιών αναφέρει ότι Το σύστηµα της κατάπνιξης της σκέψης µπήκε ήδη σε εφαρµογή µε τη µέθοδο που ονοµάστηκε διδασκαλία µε εικόνες και που θα µεταβάλλει τους Χριστιανούς σε υπάκουα ζώα που Δε θα σκέπτονται και θ' αναµένουν την παράσταση των πραγµάτων µε εικόνες, για να τα' αντιληφθούν ...
Ανέρχονται σε εκατοντάδες τα διάσηµα αστέρια που έχουν προσηλυτιστεί στο κίνηµα της Νέας Εποχής, όπως είναι οι Shirley MacLaine,David Caradain, Madona, Demi Μοπτ, Jo1m Denver,Lynn Andrews, Whitley Striebeι-, Timothy Gallwey, MaήIyη Ferguson, Ruth Montgomery, Zola Leviit, Billy Graham, Ken Carey, Jack Pursell, David Spangler, Moira Timms, Tina Tymer, Richaι-d Chamberlain, Marsha Mason, Helen Reddy, Son Connery, Harrison Ford, Linda Evans, Joyce DeWitt, Paul Horn, Richard Gu,David Coperfi1d, Piter Sellers, Roze Vantiιn, Pol Mac Cartney, Qlnar Saήf, Barbara Cartlant, Tom CωUΖ .Alyssa Milano, Rose McGowan, Holly Marie Combs,
Τρώγλες, φυλακές, οίκοι ανοχής, τραβεστί, µάγοι, σατανιστές. Οι σκοτεινές γωνίες της ζωής γίνονται θέαµα για τους πολλούς, που φαίνεται να έχουν παραδοθεί σε αυτή τη κινηµατογραφική- τηλεοπτική αποκάλυψη .
Περιοδικό 7 ΜΕΡΕΣ ΤV
Η βιοµηχανία θρίλερ ακµάζει αρπάζοντας στα πλοκάµια της όλο και µικρότερες ηλικίες µέσα από την τηλεόραση και τα βιντεοπαιχνίδια και µαυρίζοντας ανεπανόρθωτα παιδικές ψυχές που χάνουν πρόωρα την αθωώτητά τους ενώ το κακό φωλιάζει για πάντα στην καρδιά τους!!!
Εφηµερίδα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ
Οι ταινίες αυτές δεν είναι άλλες από τις ταινίες τρόµου, τα θρίλερ, τις ταινίες αγωνίας και µυστηρίου, τις ταινίες φαντασίας και τις περισσότερες από τις ταινίες επιστηµονικής φαντασίας ...
Ταινίες µε σατανισµό. Ι) Επικλήσεις στον Σατανά, ξόρκια, φίλτρα, µαύρη µαγεία, δαιµovισµένoυς, πλήθος αποκρυφιστικών µηνυµάτων και συµβόλων. Τα σύµβολα που εµφανίζονται και στην ροκ µουσική είναι τα ακόλουθα: Το πεντάκτινο αστέρι που είναι σύµβολο της µαύρης µαγείας και µε τη κορυφή προς τα πάνω υποτίθεται ότι δείχνει τη δύναµη της µαγείας- στοιχείο των άστρων! Το Μπαθοµέτ που µε το κεφάλι τράγου εικονίζει τον Σατανά. Και τα δύο αυτά σύµβολα συµβολίζουν τη πτώση του Εωσφόρου(Ησαίας 14,12)αλλά και τη πτώση του Άστρου(κακού Αγγέλου) όπως αναφέρεται στην Αποκάλυψη(9,1).
Το εξάκτινο αστέρι στο New Age συµβολίζει την ένωση του Ουρανίου Θεού Πατέρα µε την Θεά Μητέρα Γαία. ΤΟ ΑΝΚΗ ή Αιγυπτιακό σταυρός είναι αρχαίο Αιγυπτιακό σύµβολο της µετενσάρκωσης και της γovιµότητας. Σχετίζεται µε την θεά Όσιρις και συναντάται στους τοίχους των πυραµίδων στο δωµάτιο των νεκρών. Η πυραµίδα ταυτίζεται µε τη µετενσάρκωση. Επιστεύετο ότι αυτή η τεράστια πέτρινη κατασκευή περικλύει τη δύναµη των άστρων, της γης και του ήλιου. Ο αντεστραµµένος Σταυρός είναι εµπαιγµός του Σταυρού του Χριστού και σατανικό σύµβολο. Οι ταινίες επίσης πλαισιώνονται από µέντιουµ, αστρολόγους, ονειροµάντες, αριθµολόγους, ταρωµάντες ενώ δεν απουσιάζουν η τηλεπάθεια, η τηλεκίνηση, οι µεταµορφώσεις και οι ανθρωποθυσίες.
Διαφήµιση Νεοεποχίτικων δοξασιών και εννοιών δοσµένες σαν γεγονότα όπως η µετενσάρκωση, ότι η µαγεία χωρίζεται σε λευκή και µαύρη ανάλογα µε τον επιδιωκόµενο σκοπό, η ύπαρξη πνευµάτων- φυλάκων και τρόποι επικοινωνίας µαζί τους*, πνευµάτων της φύσης και µυθολογικών όντων.
* Οι φύλακες άγγελοι µας προστατεύουν αλλά η προσπάθεια επικοινωνίας µαζί τους από τη στιγµή που δεν είµαστε σε πολύ υψηλό πνευµατικό επίπεδο συνιστά παγίδα των δαιµόνων που παρουσιάζονται σαν άγγελοι φωτός εκτός του ότι οι προτεινόµενοι τρόποι επικοινωνίας σχετίζονται µε τη φαντασία που είναι το γεφύρι των δαιµόνων.
Διαφήµιση κοσµοθεωρίας ανατολικών θρησκειών, Ινδιανικών και πρωτόγονων φυλών δοσµένη µε το πρίσµα της κατοχής της «προαιώνιας σοφίας και δύναµης» που αποτελεί τη λύση σε κάθε πρόβληµα. Παραδείγµατος χάρην οι έννοιες ζωτική δύναµη ή Τσι ή Πράνα, Παγκοσµίος νους ή Συµπαντική ενέργεια, δισλογισµός, πολύτιµοι και ηµιπολύτιµοι λίθοι, κρυσταλλική δύναµη, θαυµατουργικά βότανα, ανθοιάµατα Μπαχ, οµοιοπαθητική, βελονισµός και μυστικιστικά φυλακτά.
Με τον διαλογισµό προετοιµάζουµε το σώµα και το πνεύµα να δεκτεί ότι κι αν έρθει(Davίd Caradain "Kung Fu").
Ταινίες µε δράκουλες, βρυκόλακες, ζόµπι, νεκροζώντανους, νεκροκεφαλές,
νεκροταφεία, τάφους και µε έντονη προβολή και παρουσία του θανάτου.
Τα δαιµόνια οδηγούσαν τους ανθρώπους που καταλάµβαναν σε νεκροταφεία για να δηµιουργήσουν την εντύπωση ότι η ψυχή όταν πεθάνει ο άνθρωπος µετατρέπεται σε δαίµονα, πράγµα που ουδέποτε µπορεί να συµβεί! Όµως αυτό υλοποιήθηκε στη µεγάλη οθόνη µε τους νεκροζώντανους, τα ζόµπι, τους βρυκόλακες και τα φαντάσµατα. Ο λόγος που επιλέχθηκαν οι νεκροζώντανοι είναι για παρωδία της αναστάσεως των νεκρών. Παράλληλα πρόκειται για προβολή των αφορισµένων των οποίων τα σώµατα είναι φουσκωµένα, δύσοσµα και προκαλούν το φόβο και τη φρίκη.
Ταινίες µε άγρια θηρία, ανύπαρκτα τέρατα και αφύσικα όντα.
Η επιλογή των τεράτων έγινε διότι διακρίνονται από τη τάση µεγαλοποίησης που τελικά διογκώνει το φόβο του µέσου θεατή. Ειδικότερα στο Jurassic Park οι δεινόσαυροι παρουσιάζονται υπερβολικά ογκώδεις, πανέξυπνοι, ευλίγιστοι και ευκίνητοι, που τρέφονται µε τα πάντα ακόµη και µε ανθρώπους. Όµως σύµφωνα µε την επιστηµονική κοινότητα ήταν τεράστιοι αλλά αργοί και ανόητοι. Σύµφωνα µε κάποιες θεωρίες ήταν τόσο ανόητοι που δεν µπορούσαν να βρουν τρόπους για να επιβιώσουν!
Τα τέρατα επιλέχθηκαν ακόµη διότι µέσα από τις αντιθέσεις µικρό- µεγάλο περνούν ευκολότερα τα µηνύµατα στα παιδιά. Ο δράκοντας είναι ο ίδιος ο Σατανάς(Αποκάκυψη Ιωάννη ΙΒ'3,9). Η νίκη µάλιστα του Αγίου Γεωργίου του 'τροπαιοφόρου εναντίον του δράκοντα, συµβολίζει τον θρίαµβο της Εκκλησίας εναντίον του Διαβόλου και των σκοτεινών του δυνάµεων.
Ταινίες µε άγριες, στυγερές, ανήλεες, φρικτές και αποτρόπαιες δολοφονίες.
Ταινίες µε ανθρωπόµορφα τέρατα: α) που σταδιακά αποβάλλουν το κτηνώδες στοιχείο και γίνονται άνθρωποι: «Η ωραία και το Τέρας, Η πεντάµορφη και το τέρας, β) που διατηρούν αυτή την κτηνώδη και αποκρουστική µορφή τους αλλά αγαπιούνται πολύ από τους ανθρώπους και τους ερωτεύονται πανέµορφες κοπέλες. Το πλάσµα του βάλτου, ή γ) που άνθρωποι µεταβάλλονται σε τέρατα: Μεταµόρφωση(του Τζ. Ίστµαν), ταινίες µε λυκανθρώπους, Η µύγα και τα λοιπά.
Ταινίες µε ωραιοποιηµένο αποκρυφισµό, όπως αυτές των κινουµένων σχεδίων που προορίζονται για παιδιά. «Στρούµφ», «Ουράνιο Τόξο», «Μικρό Πόνι».
Ταινίες «επιστηµονικής φαντασίας» µε φοβερά εξωγήινα τέρατα, γεµάτες από
σατανισµό και αποκρυφισµό.
Οι ταινίες µε εξωγήινους είναι το πρώτο βήµα της µύησης στην νοοτροπία ύπαρξής τους και σε αναµονή της βοήθειάς τους. Οι εξωγήινοι υποκαθιστούν τον Θεό στη συνείδηση του θεατή διαθέτοντας υπερφυσικές δυνάµεις και υπερ- αναπτυγµένη τεχνολογία. Έχοντας προετοιµαστεί το έδαφος µπορεί να προσυλητιστεί ο θεατής από τις κινήσεις εξωγήινων της Νέας Εποχής όπως είναι η Οικουµενική Ζωή, η Ραελική Κίνηση, η Μεταφυσική Εταιρεία του Γ. Ησαία και ο κόµβος Findhorn.
Ταινίες που συνδυάζουν όλα τα προηγούµενα. «Ανατριχίλα στον εξώστη» του Άντριου Κουέν που συνδυάζει 75 τέτοιες ταινίες, όπως «Τα Σαγόνια του Καρχαρία», Παρασκευή και 13, Κάρι, Σκάνερς, ο σχιζοφρενής δολοφόνος µε το πριόνι, Λάµψη, Το µωρό της Ρόζµαρυ, Άλιεν, Ψυχώ, Ένας λυκάνθρωπος στο Λονδίνο, Εξορκιστής, Τα πουλιά, Προφητεία, Τι συνέβη στην Τζέιν, Μακάβριοι Εισβολείς, Οµίχλη, Απειλή, Η Μύγα, Φρανκεστάιν, Κίνγκ Κόνγκ και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
Η λεγόµενη «κινηµατογραφική αγορά» το 2001 είχε φθάσει τα 45 δισεκατοµµύρια δολλάρια ενώ τα εισητήρια µόνο στις ΗΠΑ φθάνουν τα 1,3 δισεκατοµµύρια το χρόνο! Ως υπερπαραγωγές χαρακτηρίζονται οι κινηµατογραφικές ταινίες που κοστίζουν περισσότερα από 160 εκατοµµύρια δολλάρια. Μέσα σε δέκα χρόνια( από το 1987 ως το 1997) το µέσο κόστος του µάρκετινγκ των ταινιών αυτών αναρριχήθηκε από τα 6.7 εκατοµµύρια στα 22 εκατοµµύρια δολλάρια! Τέτοιες ταινίες είναι και οι παρακάτω: Κίνγκ Κόνγκ των Ερν. Σέντσαν και Μ. Κούπερ, Τα σαγόνια του καρχαρία, Jurassic Park: 65 εκατοµµύρια δολλάρια και µε τη διαφήµιση συνολικά 133 εκατοµµύρια δολλάρια.
Επηρεασμός μέσω των κινηματογραφικών ταινιών
1''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n [/align]