Η μεγάλη ΤΑΡάτη και τι κρύβει η κυβέρνηση - Μόνες ευνοημένες ΗΠΑ, Τουρκία και ... Ρωσία! ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

1
Ξεπερνάει κάθε όριο σοβαρότητας και καταδεικνύει την ανάγκη αλλά και την απελπισία της να "παρουσιάσει έργο" κι επενδύσεις η κυβερνητική προπαγάνδα των ημερών για τον αγωγό μεταφοράς αζερικού αερίου ΤΑΡ από το κοίτασμα Σαχ Ντενίζ ΙΙ στην Ευρώπη.



Και αν δεν ήταν τόσο επικίνδυνο για τα εθνικά συμφέροντα το όλο θέμα θα καταντούσε πραγματικά γελοίο. Ας δούμε λοιπόν τι αποκρύβουν από την όλη υπόθεση οι κυβερνητικοί παράγοντες που εργάστηκαν άοκνα για να ικανοποιήσουν τον σχεδιασμό των ΗΠΑ να μεταφερθεί φυσικό αέριο από το Αζερμπαϊτζάν στην Ευρώπη, χωρίς η Ελλάδα να έχει σχεδόν ΚΑΝΕΝΑ άμεσο όφελος:...


-Η Ελλάδα, φυσικά και δεν γίνεται ενεργειακός κόμβος, όπως θα γινόταν στην περίπτωση του South Stream. Απλά γίνεται ένας κρίκος στην αλυσίδα και μάλιστα ούτε καν ο κρίσιμος κρίκος, όπως η Αλβανία από το έδαφος της οποίας θα περάσει ο αγωγός ρπιν "βουτήξει" στην Αδριατική και περάσει στην Ιταλία.


-Η Ελλάδα ΔΕΝ έχει δικαίωμα να καταναλώνει ΟΥΤΕ ΕΝΑ κυβικό μέτρο φυσικού αερίου από τα 16 εκατομμύρια που υπολογίζεται να "φεύγουν" από το Αζερμπαϊτζάν. Τα 6 εκατ. θα απορροφώνται από την Τουρκία και τα υπόλοιπα θα πηγαίνουν στην Ευρώπη. Άρα δεν θα υπάρχει καν η αυτονόητη για ένα σοβαρό κράτος εμπορική πίεση στην ρωσική Gazprom να μειώσει τις τιμές φυσικού αερίου γιατί επιτέλους βρέθηκε εναλλακτικός προμηθευτής. Και δεν παίρνει, γιατίδεν υπάρχει αρκετή ποσότητα στο αζερικό κοίτασμα, αλλά και γιατί δεν θέλουν να τα σπάσουν οι Αζέροι με τους Ρώσους. Οι ΗΠΑ θέλουν την μείωση της εξάρτησης της δυτικής Ευρώπης από το ρωσικό αέριο, όχι της Ελλάδας.




-Η Ελλάδα δεν θα εισπράττει, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής συμφωνηθέντα, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ευρώ από τέλη διέλευσης. Αυτή ήταν η απίστευτη συμφωνία για να επιλεγεί ο ΤΑΡ και να εξυπηρετηθούν τα αμερικανικά (αλλά και ρωσικά, όπως θα δούμε) συμφέροντα. Κάποιοι στο ΠΕΚΑ έχουν καταλάβει ότι αυτό είναι απίστευτα ετεροβαρές και επιχειρούν να το αλλάξουν αλλά είναι απίθανο αν θα επιτευχθεί.




-Η Ελλάδα αναμένει μόνο έμμεσα οφέλη, τα οποία και αυτά είναι άκρως αμφισβητήσιμα: Οι περίφημες θέσεις εργασίας αφορούν κατά 90% το κατασκευαστικό μέρος για μια συγκεκριμένη περίοδο μέχρι το 2019 που θα ολοκληρωθεί ο αγωγός στην Ελλάδα (το 2023-25 θα ξεκινήσει η λειτουργία του). Μαντέψτε, φυσικά, τι είδους εργάτες θα απασχολήσουν οι κατασκευστικές εταιρείες: Ξένους!


-Στο 1,5 δισ. ευρώ που υποτίθεται ότι θα κερδίσει η Ελλάδα, περιλαμβάνονται και αφορούν κατά κύριο λόγο τις αππαλοτριώσεις (!) ακίνητων περιουσιών που θα γίνουν για να περάσει από τα ελληνικό έδαφος ο αγωγός. Αλλά αυτό πυο να βγει και σε ποιον να το πει η κυβέρνηση χωρίς τον κίνδυνο να τους πάρουν με τις πέτρες;



-Στρατηγικά, οι μόνοι οφελημένοι είναι η Τουρκία και η Αλβανία. Η Τουρκία έτσι κι αλλιώς θα κέρδιζε με οποιαδήποτε επιλογή είτε του ΤΑΡ είτε του Nabucco. Και βέβαια, όποτε θέλει κλείνει την στρόφιγγα ή περιορίζει την ποσότητα, λόγω των τεράστιων αναγκών της εσωτερικής της αγοράς, αλλά αυτό είναι πρόβλημα που αφορά τους Ευρωπαίους, αφού η Ελλάδα δεν προβλέπεται να συνδέεται με το δίκτυο.


-Στρατηγικά, επίσης, δημιουργείται ένα τεράστιο ζήτημα: Σε αντίθεση με τον Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη που θα διαπερνούσε κατά μήκος των ελληνοτουρκικών συνόρων τον Έβρο και θα δημιουργούσε ένα "ρωσικό τείχος" μεταξύ των δύο χωρών, ο ΤΑΡ θα διατρήσει την ελληνική αμυντική τοποθεσία και θα δημιουργήσει μια τεράστια οπή στο ελληνικό αμυντικό σύστημα από την περιοχή που θα περάσει αφού ο αγωγός θα ελέγχεται από κοινού από την κοινοπραξία και την Τουρκία. Στις δύο πλευρές των συνόρων θα γίνουν έργα που ουσιαστικά θα καταργήσουν την αμυντική διάταξη στην περιοχή. Θα ανοίξει, δηλαδή, μία κερκόπορτα στο ελληνικό αμυντικό σύστημα.
Η επιλογή του ΤΑΡ, έναντι του Nabucco, φυσικά δεν είναι άσχετη με τις επιθυμίες και τον απώτερο σχεδιασμό της Μόσχας. Έχοντας χάσει την Ελλάδα από τον ενεργειακό σχεδιασμό της στον South Stream δεν ήθελε να μπλεχθεί στα πόδια της το αζέρικο φυσικό αέριο με τον Nabucco.
Τώρα ο South Stream μένει κυρίαρχος αγωγός από την Βουλγαρία μέχρι την κεντρική Ευρώπη και ταυτοχρόνως τιμωρείται η Αυστρία που μένει εκτός δικτύου αγωγών μετά τα "κορδελάκια" που έκανε στην Μόσχα και τα πισωγυρίσματά της για τον South Stream.



Η Αυστρία είναι και η μεγάλη χαμένη της υπόθεσης γιατί εκεί θα κατέληγε ο Nabucco, όπως βλέπουμε και στον χάρτη και εξ αυτού του λόγου είχε ανατρέψει την συμφωνία με την Ρωσία για τον South Stream
Πλέον, είναι αναγκασμένη είτε να συμβιβαστεί με την Μόσχα είτε να μείνει χωρίς φυσικό αέριο.


Οι Αζέροι μπορεί να είναι τουρκοαμερικανικός δορυφόρος, αλλά ευρισκόμενοι στην αυλή της Ρωσίας το τελευταίο που θα ήθελαν είναι να μπλεχθούν στα πόδια της Ρωσίας και να θυμώσει η "αρκούδα"...

Πηγή
http://skeftomasteellhnika.blogspot.com ... _6763.html
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Η μεγάλη ΤΑΡάτη και τι κρύβει η κυβέρνηση - Μόνες ευνοημένες ΗΠΑ, Τουρκία και ... Ρωσία! ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

2
TAP: Ένας μικρός, μη ανταγωνιστικός αγωγός, και το ξεπούλημα της ΔΕΣΦΑ!


Επειδή Σαμαράς, και Στουρνάρας, βιάζονται πάνω στον αγωγό TAP, να χτίσουν ένα νέο sucess story, με τις λίγες μας γνώσεις, ψάξαμε να δούμε τι γίνεται στο "παιχνίδι" των αγωγών, αυτή τη περίοδο. Ο αγωγός TAP, προερχόμενος από Αζέρικο κοίτασμα, είναι αυτός που επιλέχθηκε από τους καυκάσιους φίλους μας, έναντι του αγωγού Nabucco West, που θα πέρναγε από τα Βόρεια Βαλκάνια.


Υπενθυμίζεται ότι η αυστριακή κρατική εταιρεία φυσικού αερίου OMV, η οποία ηγούνταν της κοινοπραξίας Nabucco West, έχει διαρρεύσει ότι επιλογή του TAP έγινε λόγω των υψηλότερων τιμών καυσίμων σε Ελλάδα και Ιταλία. Αυτό σημαίνει ότι αν οι Αζέροι επέλεγαν την λύση nabucco, για το φυσικό αέριο, θα έπαιρναν μικρότερη τιμή, ενώ στις "ακριβές" Ελλάδα και Ιταλία, μπορούν και θα χτυπήσουν υψηλότερη τιμή. Εδώ, όμως έρχεται ο Ρώσικος αγωγός South Stream,(που ήδη κατασκευάζεται) που μέσω Ουγγαρίας, Σερβίας, και Σλοβενίας θα καταλήξει και αυτός στην Ιταλία, και με κίνηση ματ, οι Ρώσοι ήδη ανακοίνωσαν ότι θα δίνουν σε Ιταλούς πιο φθηνό φυσικό αέριο.(Εμάς, που παίρνουμε επίσης προς το παρών από αυτούς, μας άφησαν έξω από την εκπτωτική πολιτική, για να μάθουμε που δεν "παίζουμε" μαζί τους). Με λίγα λόγια ο αγωγός TAP, μάλλον θα δίνει σε Ευρωπαίους έστω και λίγο, πιο ακριβό αέριο, ή στην καλύτερη με την ίδια τιμή, από αυτό που θα δίνουν οι Ρώσοι.
Ο Ρωσικός αγωγός South Stream, είναι επιπλέον ένας γίγαντας μπροστά στον TAP ως προς την χωρητικότητα. Ο South Stream λοιπό, είναι ουσιαστικά ένα σύστημα τεσσάρων παράλληλων αγωγών, που ο καθένας θα μπορεί να μεταφέρει από 15 δις κυβικά μέτρα αερίου το χρόνο, ο καθένας. Δηλαδή ο South Stream, θα μπορεί να μεταφέρει 60 δις κυβικά αερίου το χρόνο. Ο "δικός" μας, TAP, είναι ένας μόνο αγωγός, που θα μπορεί maximum να μεταφέρει μέχρι και 10 δις κυβικά μέτρα φυσικού αερίου. Για αυτό το λόγο, ακόμα και αν οι Αζέροι προσπαθήσουν να πουλήσουν στο μέλλον πιο φθηνά, δεν θα μπορέσουν λόγω μικρής ποσότητας να ρίξουν την τιμή στην Ευρώπη, αφού αυτά τα 10 δις κυβικά μέτρα, καλύπτουν μόνο το 2% των αναγκών της Ευρώπης. Άρα οι Αζέροι, μη έχοντας την δυνατότητα, να χτυπήσουν τους Ρώσους στην τιμή, απλά θα προσπαθήσουν να πουλήσουν το λίγο αέριο τους, όσο πιο ακριβά γίνεται.
Κλείνοντας αναφέρω ότι για τους Αζέρους, η λύση του TAP, ήταν και πιο φθηνή κατασκευαστικά, από την εναλλακτική που είχαν με τον Nabucco. Και σε ότι αφορά τους ΣαμαροΒενιζέλους, αναφέρω, ότι έδωσαν μισοτιμής την ΔΕΣΦΑ στους ίδιους τους Αζέρους, κοροϊδεύοντας μας ότι το έκαναν για να τους δελεάσουν και να επιλέξουν τον αγωγό TAP. Έναν αγωγό που έτσι και αλλιώς θα διάλεγαν, αφού και φθηνότερη ήταν η κατασκευή του, και καλύτερη τιμή θα έπιαναν στην πώληση του, στην Ευρώπη.

Δεν είμαστε ιθαγενείς, κύριε Σαμαρά, Βενιζέλο και Στουρνάρα!

Άνεμος Αντίστασης
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Η μεγάλη ΤΑΡάτη και τι κρύβει η κυβέρνηση - Μόνες ευνοημένες ΗΠΑ, Τουρκία και ... Ρωσία! ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

3
Την άνοιξη του 2014 προβλέπεται να ξεκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες για τον αγωγό φυσικού αερίου ΤΑΡ, με προοπτική ολοκλήρωσης μετά από τρία με τέσσερα χρόνια...


Η ΔΕΠΑ έχει ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με την κοινοπραξία εκμετάλλευσης του κοιτάσματος Σαχ Ντενίζ του Αζερμπαϊτζάν για προμήθεια ενός δισεκατομμυρίου κυβικών μέτρων αερίου (περίπου το ένα τέταρτο της συνολικής κατανάλωσης της χώρας μας) από τον αγωγό για την ελληνική αγορά, σε ανταγωνιστικές τιμές, ενώ στη συμφωνία προβλέπεται και δυνατότητα κατασκευής διασυνδέσεων του ΤΑΡ για την τροφοδοσία της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας με αζερικό φυσικό αέριο.

Αυτά προκύπτουν, μεταξύ άλλων, από την ενημέρωση που έκαναν σήμερα ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Ι. Μανιάτης και ο υφυπουργός, Α. Παπαγεωργίου για τον αγωγό ΤΑΡ, μετά την επίσημη ανακοίνωση της Κοινοπραξίας του Σαχ Ντενίζ για την επιλογή του συγκεκριμένου αγωγού για τη μεταφορά του αζερικού αερίου προς την ΕΕ.

Ανακοινώθηκε επίσης ότι υπάρχει κατ’ αρχήν συμφωνία για συμμετοχή του Ελληνικού Δημοσίου στην Κοινοπραξία του ΤΑΡ, με ποσοστό 5%, η οποία θα ενεργοποιηθεί όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή και ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία του αγωγού. Ήδη, στο αρχικό σχήμα του ΤΑΡ στο οποίο συμμετείχαν η ελβετική ΑΧΡΟ, η νορβηγική Statoil και η γερμανική Ε.ΟΝ εισέρχονται τα μέλη της κοινοπραξίας του Σαχ Ντενίζ (ΒΡ, Total και η αζέρικη Socar).

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ TAP

Η διαδρομή του ΤΑΡ, ξεκινά από τα ελληνοτουρκικά σύνορα, όπου θα φθάνει το αζερικό αέριο μέσω του αγωγού ΤΑΝΑΡ και θα καταλήγει στην Ιταλία, μέσω Ελλάδας, Αλβανίας και υποθαλάσσιου αγωγού στην Αδριατική.

ΤΑ ΕΣΟΔΑ 

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του υπουργείου Οικονομικών, τα έσοδα του Δημοσίου από τη λειτουργία του αγωγού εκτιμώνται σε 320 εκατ. ευρώ, σε ορίζοντα δεκαπενταετίας. Δεν προβλέπεται, πάντως, η είσπραξη τελών διέλευσης.

Σε ό,τι αφορά τις διακλαδώσεις του αγωγού, από την ενημέρωση των δύο υπουργών προκύπτει ότι αποτέλεσαν βασικό επιχείρημα για την επιλογή του ΤΑΡ. Εκτός από τη Βουλγαρία- Ρουμανία και την Αλβανία, υπάρχουν συζητήσεις και κατ’ αρχήν συμφωνίες για τροφοδοσία, συνολικά, των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων με αζερικό αέριο.

Για τις τιμές του φυσικού αερίου, ο υφυπουργός Α. Παπαγεωργίου υπενθύμισε ότι έχουν ξεκινήσει ήδη διαπραγματεύσεις με τη ρωσική Gazprom για μείωση των τιμών, ενώ η διεύρυνση των πηγών προμήθειας, στην προκειμένη περίπτωση με τον ΤΑΡ, ενισχύει τον ανταγωνισμό προς όφελος των καταναλωτών.

ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΠΕΛΕΞΑΝ



Ο υπουργός ΠΕΚΑ, Ι. Μανιάτης επισήμανε ακόμη ότι η διακομματική υποστήριξη του έργου, οι προσπάθειες που κατέβαλαν τόσο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κ. Παπούλιας που επισκέφθηκε, το 2011 το Μπακού, όσο και ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς, που βρέθηκε επίσης πρόσφατα στην πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν και η προεργασία από το ΥΠΕΚΑ ήταν παράγοντες που συνέβαλαν αποφασιστικά στην επιλογή του ΤΑΡ, αλλά και στην αλλαγή του κλίματος στις Βρυξέλες, όπου υπήρχε σαφής τάση υποστήριξης του ανταγωνιστικού αγωγού «Ναμπούκο».

http://www.loutrakiblog.gr/2013/06/tap_29.html
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Η μεγάλη ΤΑΡάτη και τι κρύβει η κυβέρνηση - Μόνες ευνοημένες ΗΠΑ, Τουρκία και ... Ρωσία! ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

4
ΤΑΠάτη.Στριπ-τιζ στην κυβέρνηση για τον ΤΑΡ από την Fitch: «Πολύ μικρός, πολύ λίγος»...






Με μία μελέτη που αποδομεί πλήρως την κυβερνητική θριαμβολογία για τον ΤΑΡ και βάζει τα πράγματα στην σωστή τους διάσταση, ο οίκος Fitch διατυπώνει την εκτίμηση ότι η επιλογή του Trans Adriatic Pipeline (TAP) για τη μεταφορά φυσικού αερίου από την Κασπία στην Ευρώπη δεν θα επιφέρει καμία πτώση των τιμών σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τον πολύ απλό λόγο ότι αντιστοιχεί μόλις στο 2% της πανευρωπαϊκής κατανάλωσης το ... "τεράστιο έργο" που λέει και ο Α.Σαμαράς.
Ένα "τεράστιο έργο" που το μόνο που κάνει είναι να ...
απαλλοτριώνει χωράφια στην Βόρειο Ελλάδα, αφού ούτε καν πρόβλεψη υπάρχει για να αγοράζεται φυσικό αέριο σε προνομιακές τιμές ενώ δεν θα πληρώνονται καν τέλη διέλευσης στην Ελλάδα!
«Η απόφαση που ελήφθη την Παρασκευή να μεταφέρεται το φυσικό αέριο από την Κασπία στην Ευρώπη με τον Trans Adriatic Pipeline μέσω Ελλάδας και Ιταλίας σημαίνει ότι οι νέες προμήθειες δεν θα ασκήσουν πίεση προς τα κάτω στις τιμές του φυσικού αερίου» στην Ε.Ε.», αναφέρει η Fitch Ratings σε ανακοίνωσή της.
Εκτιμά δε ότι ο εναλλακτικός αγωγός Nabucco West, που απορρίφθηκε και περνούσε από την Ανατολική Ευρώπη, θα μπορούσε να επιφέρει μια μέτρια πτώση των τιμών λόγω της μεγαλύτερης δυναμικότητάς του και διότι θα συνέβαλε στην διαφοροποίηση των προμηθευτών στις χώρες που εξαρτώνται σχεδόν αποκλειστικά από το ρωσικό αέριο.
Άρα επιβεβαιώνεται απόλυτα αυτό που γράψαμε σήμερα ότι η Ρωσία είναι από τους μκεγάλους ευνοημένους της επιλογής του ΤΑΡ και ότι υπήρξε μια ας πούμε "ενεργειακή συμφωνία στιλ Γιάλτας"
«Ο αγωγός που επελέγη από την κοινοπραξία Shah Deniz II της οποίας ηγείται η BP και η οποία επιχειρεί στο Αζερμπαϊτζάν, θα έχει ετήσια δυναμικότητα 10 δισ. κυβικών μέτρων, ίση με περίπου το 2% της ευρωπαϊκής κατανάλωσης αερίου. Αυτό είναι απίθανο να αρκέσει για να επηρεάσει τις τιμές», υποστηρίζει η Fitch.
Όπως εξηγεί, ο αγωγός θα καταλήξει στην Ιταλία, η οποία ήδη διαθέτει άφθονες προμήθειες φυσικού αερίου από πηγές όπως η Ρωσία, η Αλγερία και η Λιβύη. Σύμφωνα με τη Fitch, αυτό σημαίνει πως διαθέτει την υποδομή για να καταστήσει δυνατή την διανομή αερίου από την Κασπία στην υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά είναι απίθανο να έχει κάποιο σημαντικό όφελος (σ.σ. η ίδια η Ιταλία) από την περαιτέρω διαφοροποίηση των προμηθευτών της.
«Ο απορριφθείς εναλλακτικός αγωγός, γνωστός ως Nabucco West, είχε δυναμικότητα μεταφοράς έως και 23 δισ. κυβικών μέτρων φυσικού αερίου στην Ευρώπη κάθε χρόνο, αν συμπεριλαμβάνονταν δυνητικά κοιτάσματα στη Ρουμανία. Αν και αυτός θα είχε περισσότερες πιθανότητες να επηρεάσει τις τιμές, οι ενδεχόμενες επιπτώσεις του είχαν ήδη σημαντικά μειωθεί λόγω της προηγούμενης απόφασης να μειωθεί η προτεινόμενη χωρητικότητά του από τα 31 δισ. κυβικά μέτρα», επισημαίνει ο οίκος.
Εκτιμά, ωστόσο, πως υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες που θα μπορούσαν να συμβάλουν να μειωθούν περαιτέρω οι τιμές, περιλαμβανομένων των συνεπειών από την εκρηκτική ανάπτυξη των κοιτασμάτων σχιστολιθικού αερίου στις ΗΠΑ, την έμφαση που δίνεται στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τις αναιμικές προοπτικές ανάπτυξης στην Ευρώπη.
Η απόφαση χαρακτηρίζεται από τη Fitch «θετική για το πιστοληπτικό προφίλ της ρωσικής Gazpom, καθώς ο Nabucco West θα συνεπαγόταν πιο σκληρό ανταγωνισμό για τον αγωγό South Stream, δυναμικότητας 63 δισ. κυβικών μέτρων, που κατασκευάζεται από τον Δεκέμβριο του 2012» και «αρνητική για την OMV, μια από τις βασικές μετόχους του Nabucco West, αν και οι συνέπειες της (σ.σ. της απόρριψης του σχεδίου) θα είναι περιορισμένες, διότι το φυσικό αέριο αντιστοιχεί σε ένα μικρό κλάσμα των εσόδων της».
Στην ανακοίνωσή του ο οίκος καταλήγει ότι τα σχέδια για τον Nabucco West δεν έχουν εγκαταλειφθεί, καθώς θα μπορούσε να ανασχεδιαστεί για να μεταφέρει φυσικό αέριο από την Μαύρη Θάλασσα στην Ευρώπη. Όμως, σύμφωνα με τη Fitch, είναι ασαφές εάν τα αποθέματα φυσικού αερίου στη Μαύρη Θάλασσα είναι επαρκή για να δικαιολογήσουν ακόμα και την κατασκευή μιας μικρότερης εκδοχής του.



ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/07/agw ... z2XnszHOk8
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η μεγάλη ΤΑΡάτη και τι κρύβει η κυβέρνηση - Μόνες ευνοημένες ΗΠΑ, Τουρκία και ... Ρωσία! ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

5
Αυτά που δεν μπόρεσαν να κάνουν οι Ευρωπαίοι τόσα χρόνια τα κατάφερε ο Μπρζεζίνσκι με τις συνεχείς παρεμβάσεις και απειλές εναντίον της Ρωσίας!
Εικόνα
Στριμώχνοντας την Ελλάδα ο υπαρχηγός του Ροκφέλερ κατόρθωσε να βγάλει νοκ-άουτ τους Ρώσους από την παγκόσμια ενεργειακή σκακιέρα.

Χρησιμοποιώντας τον οίκο Fitch ως πιόνι προσπαθεί να παρουσιάσει το άσπρο μαύρο και αντίστροφα...

Re: Η μεγάλη ΤΑΡάτη και τι κρύβει η κυβέρνηση - Μόνες ευνοημένες ΗΠΑ, Τουρκία και ... Ρωσία! ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

6
Μύθοι και αλήθειες για τον ΤΑΡ


του Δημήτρη Μακροδημόπουλου.



Προς τί οι θριαμβολογίες του πρωθυπουργού για την απόφαση της Κ/Ξ που εκμεταλλεύεται το κοίτασμα Σαχ Ντενίζ II να μεταφέρει το φυσικό αέριο του κοιτάσματος στην ευρωπαϊκή αγορά μέσω του αγωγού ΤΑΡ αντί του ανταγωνιστικού Ναμπούκο; Πιστεύει ότι ο ΤΑΡ θα συμβάλλει στην ευημερία και στην ασφάλεια της χώρας όταν είναι επιβεβαιωμένο ιστορικά ότι οι εκατοντάδες αγωγοί που διατρέχουν τα κράτη της Μ. Ανατολής, του Καυκάσου, της Κεντρικής Ασίας δεν συνέβαλαν στην ευημερία και στην ασφάλεια των λαών αλλά αντίθετα τα κράτη αυτά χαρακτηρίζονται για την πολιτική, κοινωνική και οικονομική τους καθυστέρηση ενώ συχνά μεταβάλλονται σε πεδίο συγκρούσεων; Γιατί συμβαίνει κατά κανόνα αυτό; Διότι οι περιοχές αυτές μεταβάλλονται σε πεδίο αντιπαράθεσης συμφερόντων ισχυρών κρατών.





Αν παρατηρήσουμε την παγκόσμια κατανομή της ενεργειακής πρώτης ύλης (πετρέλαιο, αέριο), θα διαπιστώσουμε ότι αυτή υπάρχει άφθονη στις χώρες της περιφέρειας (Τρίτου Κόσμου) και όχι στις αναπτυγμένες χώρες της καπιταλιστικής μητρόπολης. Όμως η ενεργειακή εξάρτηση της μητρόπολης από την περιφέρεια δεν οδήγησε, όπως λογικά θα αναμενόταν, τις υπανάπτυκτες πετρελαιοπαραγωγούς χώρες στην ανάπτυξη. Αντίθετα υπήρξε πηγή δεινών και εκμετάλλευσης. Το ίδιο ισχύει και με τον έλεγχο της μεταφοράς της ενεργειακής ύλης μέσω των αγωγών. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι χώρες διέλευσης των αγωγών χαρακτηρίζονται για την αστάθειά τους διότι αποτελούν πεδίο σύγκρουσης ανταγωνιστικών συμφερόντων. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Τσετσενίας που σπαράσσονταν επί έτη από την προσπάθεια της Μόσχας να διατηρήσει τον έλεγχο της μεταφοράς του πετρελαίου από το Μπακού στο Νοβοροσίσκ μέσω της Τσετσενίας και την αντίδραση των ανταγωνιστών της. Ενώ η συνεχιζόμενη αστάθεια στον Καύκασο οφείλεται στην προσπάθεια ελέγχου των οδών μεταφοράς του πετρελαίου και του φυσικού αερίου της Κασπίας στις αγορές της Δύσης. Ας μη ξεχνάμε ότι ο ΤΑΡ και ο Ναμπούκο σχεδιάστηκαν για να απεξαρτήσουν τη μεταφορά του αζέρικου φυσικού αερίου από το δίκτυο αγωγών που ελέγχει η Μόσχα. Συνεπώς από τον σχεδιασμό του ακόμη ενέχει ανταγωνιστικό χαρακτήρα έναντι των ρωσικών συμφερόντων.





Δεδομένου ότι η κατασκευή των αγωγών είναι μακροχρόνια, σημασία έχουν οι συνθήκες που θα επικρατούν κατά την περίοδο της εκμετάλλευσής τους τις οποίες κανείς δεν μπορεί να προβλέψει για ασταθείς περιοχές. Αν τα συμφέροντα που προωθούν τον ΤΑΡ είναι σήμερα συγκεκριμένα, κανείς δεν γνωρίζει μετά πέντε χρόνια που έχει προγραμματισθεί η αξιοποίηση του αγωγού, ποιο θα είναι το γεωπολιτικό περιβάλλον στην ευρύτερη περιοχή του Καυκάσου το οποίο παραμένει ασταθές. Η Ρωσία εισέβαλε το 2008 στη Γεωργία χωρίς καμιά ουσιαστική αντίδραση από τις ΗΠΑ που εμφανίζονταν ως προστάτιδα δύναμη αλλά ούτε από την ΕΕ. Το Αζερμπαϊτζάν έχει στα σωθικά του ένα μόνιμο πρόβλημα με το Ναγκόρνο Καραμπάχ και κατ’ επέκταση με την Αρμενία, η οποία ανήκει στη σφαίρα επιρροής της Μόσχας. Αλλά και ένα καθεστώς σαν αυτό των Αλίεφ δεν είναι δυνατό να εγγυάται τη σταθερότητα στη χώρα. Ούτε πρέπει να ξεχνάμε ότι ο αγωγός διέρχεται από την Τουρκία η οποία σε μια κρίσιμη περίοδο μπορεί να αναδειχθεί σε ρυθμιστή της παροχής του αγωγού. Ούτε βέβαια να υποτιμούμε τους συγγενικούς δεσμούς ανάμεσα στην Τουρκία και το Αζερμπαϊτζάν. Είναι λοιπόν διαφορετικοί οι συσχετισμοί όταν έχεις ενεργειακό εταίρο τη Ρωσία αντί του Αζερμπαϊτζάν, είτε η συνεργασία αφορά αγωγό, είτε τον ΔΕΣΦΑ ή την ΔΕΠΑ. Έτσι, λοιπόν, αν η χώρα μας αναβαθμίζει την γεωπολιτική της αξία, λόγω του ΤΑΡ, όπως πιστεύει ο πρωθυπουργός, θα πρέπει να διαθέτει την ισχύ να την αξιοποιήσει υπέρ των συμφερόντων της. Διαφορετικά καθίσταται έρμαιο των συμφερόντων των ισχυρών και υφίσταται τις συνέπειες του ανταγωνισμού των. Εμείς, δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ ότι ως έθνος συρρικνωθήκαμε στα κρατικά όρια εξ αιτίας του ανταγωνισμού των εταίρων μας για τα πετρέλαια της Μοσούλης. Ούτε ότι ο αγωγός Μπουργκάς – Αλεξ/πολης ακυρώθηκε μετά δύο δεκαετίες συμφωνιών διότι ο συσχετισμός των ξένων συμφερόντων επέβαλε την ακύρωσή του.

Για όλους αυτούς τους λόγους υπάρχουν σοβαρές επιφυλάξεις και ανησυχίες. Διότι, επιπρόσθετα, η ενθουσιώδης ανακοίνωση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ αλλά και στελεχών της ΕΕ για την επιλογή του ΤΑΡ, επιβεβαίωσε τους υποβολείς των αποφάσεων της κυβέρνησης για τα εθνικά μας συμφέροντα και διέλυσε κάθε αμφιβολία για τις παρασκηνιακές τους παρεμβάσεις στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης για τη ΔΕΠΑ και τον ΔΕΣΦΑ.

Μακροδημόπουλος Δημήτρης Αλεξ/πολη – κιν. 6947-771412



Πηγή

Aνιχνεύσεις
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Η μεγάλη ΤΑΡάτη και τι κρύβει η κυβέρνηση - Μόνες ευνοημένες ΗΠΑ, Τουρκία και ... Ρωσία! ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

7
ο αγωγός Μπουργκάς – Αλεξ/πολης ακυρώθηκε μετά δύο δεκαετίες συμφωνιών διότι ο συσχετισμός των ξένων συμφερόντων επέβαλε την ακύρωσή του.
Το έργο ακυρώθηκε διότι η δρακονιανή ελίτ υπέβαλε βέτο επικαλούμενη την ανάμειξη της Ρωσίας στην ενεργειακή σκακιέρα.

Οι Δρακονιανοί και ο Μπρζεζίνσκι δεν θα ήθελαν ποτέ να δουν τη Μόσχα να "πατάει" πόδι στη Μεσόγειο.

Μια τέτοια εξέλιξη θα αποτελούσε τροχοπέδη στα σχέδιά τους στη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Πίσω από την ακύρωση της κατασκευής του αγωγού παίζονται βρώμικα γεωπολιτικά παιχνίδια στις πλάτες των λαών της ευρύτερης περιοχής.

Εξάλλου δεν είναι λίγοι εκείνοι που θέλουν τον Μπρζεζίνσκι να έχει πολλές πιθανότητες να διαδεχτεί τον Ροκφέλερ όταν αυτός αποσυρθεί από την ηγεσία των Ανουννάκων ή φύγει στα βαθιά του γεράματα (ας μην ξεχνάμε πως ο αρχηγός της Νέας Τάξης θα τα εκατοστήσει σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο από τώρα).

Ο Πολωνοεβραίος Ανουννάκος είναι ο νεότερος από τους τρεις ερπετόμορφους σαυρήτες που αποτελούν την Τριμερή Επιτροπή.

Κανείς δεν πρέπει να τρέφει αυταπάτες.

Οι τρεις Δρακονιανοί σαυρήτες έχουν φροντίσει από πολύ νωρίς να ορίσουν τους διαδόχους τους:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ειδησεις απο την Ελλάδα”

cron