Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

46
χαιρομαι που επεξηγησε ο emman και κατανοηθηκε το θεμα..

συμφωνω σε οσα εχεις γραψει emman.
χαιρομαι που κατανοηθηκε το ζητημα και απο τον λαπτονα

παρεμβαινω μονο να κανω μια (ερμηνευτικη) αποσαφηνηση σε αυτα που εχεις γραψει.

οσον αφορα την 5η σαλπιγγα, το γεγονος της λαμβανει χωρα πριν την δραση του αντιχριστου και των προφητων. μαλιστα, πριν καν γινει ο περιβοητος (παγκοσμιος) πολεμος της 6ης σαλπιγγος.
οι ανθρωποι που ειναι σφραγισμενοι ,οπως ειπες, αλλα και γενικοτερα αμετανοητοι, βασανιζονται απο τους δαιμονες και οχι οι χριστιανοι.
το γεγονος ομως, συμβαινει πριν την εμφανιση του ανομου.

Re: Απόλλων = Εωσφόρος ;

47
emman έγραψε: Αφού λέει καταστροφέας!

Ποιος είναι ο καταστροφέας?
Δεν είναι ο Απολλών?
Λοιπόν ας ξεκινήσουμε σχετικά με όσα λες που αναφέρονται στον Απόλλωνα.


"Ο ΤΥΦΩΝ ΠΑΡΕΠΕΜΨΕ ΤΟΝ ΩΡΟ(ΑΠΟΛΛΩΝ)ΣΕ ΔΚΗ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΝΟΘΟΣ,ΒΟΗΘΗΣΕ ΟΜΩΣ Ο ΕΡΜΗΣ,ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΩΡΟΣ ΚΡΙΘΗΚΕ ΓΝΗΣΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ!"
ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟΝ ΩΡΟ-ΑΠΟΛΛΩΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕ Η ΛΗΤΩ ΣΤΑ ΕΛΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΒΟΥΤΟΥ
(πλουταρχος περι ισιοδος και οσιριδος,12-19)

Έχεις δίκιο ότι ο ώρος ταυτίζεται με τον Απόλλωνα αλλά μάλλον μπερδεύεσαι πολύ στους μύθους.

Ἐν δὲ ταῖς Ἑρμοῦ λεγομέναις βίβλοις ἱστοροῦσι γεγράφθαι περὶ τῶν ἱερῶν ὀνομάτων, ὅτι τὴν μὲν ἐπὶ τῆς τοῦ ἡλίου περιφορᾶς τεταγμένην δύναμιν Ὧρον, Ἕλληνες δ' Ἀπόλλωνα καλοῦσι· τὴν δ' ἐπὶ τοῦ πνεύματος οἱ μὲν Ὄσιριν, οἱ δὲ Σάραπιν, *** οἱ δὲ Σῶθιν Αἰγυπτιστί· σημαίνει <δὲ> κύησιν ἢ τὸ κύειν. Διὸ καὶ παρατροπῆς γενομένης τοῦ ὀνόματος Ἑλληνιστὶ κύων κέκληται τὸ ἄστρον, ὅπερ ἴδιον τῆς Ἴσιδος νομίζουσιν. ἥκιστα μὲν οὖν δεῖ φιλοτιμεῖσθαι περὶ τῶν ὀνομάτων, οὐ μὴν ἀλλὰ μᾶλλον ὑφείμην ἂν τοῦ Σαράπιδος Αἰγυπτίοις ἢ τοῦ Ὀσίριδος, ἐκεῖνο μὲν [οὖν] ξενικόν, τοῦτο δ' Ἑλληνικόν, ἄμφω δ' ἑνὸς θεοῦ καὶ μιᾶς δυνάμεως ἡγούμενος.

Ο Ώρος ταυτίζεται με τον Απόλλωνα όμως και οι δύο σημαίνουν την "τὴν μὲν ἐπὶ τῆς τοῦ ἡλίου περιφορᾶς τεταγμένην δύναμιν". Όπως έχουμε πει και αλλού , οι Πυθαγόρειοι δεν μιλούσαν για θεούς, αλλά μέσα από του μύθους μιλούσαν για αστρονομικά φαινόμενα - το ίδιο γίνεται και εδώ.


Η ΙΣΙΣ ΚΑΙ Ο ΟΣΙΡΙΣ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΚΟΙΛΟΤΗΤΑΣ ΕΝΩΘΗΚΑΝ..
ΕΤΣΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΑΡΟΥΡΗΣ,ΠΟΥ ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΩΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ
(πλουταρχος περι ισιοδος και οσιριδος,38)


Πράγματι ο Ώρος είναι ο Απόλλωνας, ιδού και το πρωτότυπο τι λέει:

Ἔνιοι δέ φασι καὶ τὸν Ἀρούηριν οὕτω γεγονέναι καὶ καλεῖσθαι πρεσβύτερον Ὧρον ὑπ' Αἰγυπτίων, Ἀπόλλωνα δ' ὑφ' Ἑλλήνων. [XII] http://www.astrologicon.org/plutarch/pl ... tmlἙλλήνων.

Όπως όμως είδαμε και παραπάνω ο Ώρος ή Απόλλωνας σημαίνει την "τὴν μὲν ἐπὶ τῆς τοῦ ἡλίου περιφορᾶς τεταγμένην δύναμιν". Γιαυτό άλλωστε και είναι του Ήλιου Θεός:

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΔΕΛΦΟΙ ΡΩΤΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΘΝΙΚΟΤΑΤΟ ΧΡΗΣΜΟ..:
"ΕΙΝΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ,Ο ΩΡΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΛΙΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ..Ο ΑΠΟΛΛΩΝ!"

Συνεπώς ο Σωκράτης δικαίως τον ονομάζει "Ομοπολών". Αφού λέει :

Ως προς την μουσικήν δε πρέπει να υποθέσωμεν ότι το άλφα είναι αθροιστικόν καθώς εις το &ακόλουθος& και &άκοιτις&, οπού σημαίνει το ομού, και ότι και εδώ
σημαίνει την &ομού περιπολίαν& εις τον ουρανόν, ο οποίος ακριβώς έχει &πόλους& και εις την αρμονίαν των ασμάτων, η οποία είναι η καθαυτό αρμονία, και ότι όλα αυτά &ομού περιπολεί& με κάποιαν αρμονίαν, καθώς λέγουν οι τελειοποιημένοι εις την μουσικήν και την αστρονομίαν.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Απόλλων = Εωσφόρος ;

48
emman έγραψε:
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΝΗΕΙΟ 'Η ΚΥΝΝΟ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ,ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ...
Ο ΣΚΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΑΚΑΛΙ ΗΤΑΝ ΙΡΕΑ ΖΩΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ,ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
(πλουταρχος,περι ισιοδος και οσιριδος,44 και σουδα,λημμα"κυνηειος")
Headword: Κυνήειος
Adler number: kappa,2706
Translated headword: Kyneeios, Cyneius, Kynneios, Cynneius
Vetting Status: high
Translation:
Apollo [is] called this at Athens. Kynnis,[1] the son of Apollo and a nymph Parnethia, established him,[2] as Sokrates [writes] in [book] 12:[3] After Leto had put the infants [...] they were snatched by dogs.[4] [...] For dogs and shepherds heard their whimpering and got them back safely to their mother. Thus [a place] on Hymettos was named after the dogs. Krates in the [book] On the sacrifices of the Athenians writes thus:[5] "the Kyneeion belongs to Apollo Kyneeios, which comes from θυννεῖον ['tuna-rite'].[6] This tuna-rite is ἁλησιον ;[7] and there is a great procession. The city devotes this sacrifice to Apollo Kyneeios at Halai, when/where Demetrios the king [...][8]
Greek Original:
Κυνήειος: Ἀπόλλων Ἀθήνησιν οὕτως λεγόμενος, ὃν ἱδρύσατο Κύννις, Ἀπόλλωνος καὶ Παρνηθίας νύμφης, ὡς Σωκράτης ἐν ιβ#: θεμένης τῆς Λητοῦς τὰ βρέφη ὑπὸ κυνῶν ἁρπασθῆναι. τοῦ κνυζηθμοῦ γὰρ αἰσθομένους κύνας καὶ ποιμένας ἀνασῶσαι τῇ μητρί. ὀνομασθῆναι οὖν ἐν Ὑμηττῷ ἀπὸ τῶν κυνῶν. Κράτης ἐν τῷ περὶ τῶν Ἀθήνησι θυσιῶν οὕτω γράφει: τὸ δὲ Κυνήειον ἐστὶν Ἀπόλλωνος Κυνηείου, τὸ ἐκ τοῦ θυννείου γινόμενον. τοῦτο δέ ἐστι τὸ θυννεῖον ἁλήσιον: καὶ γίνεται πρόσοδος μεγάλη. ταύτην ἡ πόλις εἰς θυσίαν καταχωρίζει τῷ Ἀπόλλωνι τῷ Κυνηείῳ Ἁλῆσι, οὗ Δημήτριος ὁ βασιλεύς





Η ΕΡΜΗΝΙΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝ!
"ΜΑ ΣΑ ΓΕΡΑΣΟΥΝ ΤΩΝ ΘΝΗΤΩΝ ΟΙ ΦΑΡΕΣ,ΤΟΤΕ Ο ΦΟΙΒΟΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΡΓΥΡΟΔΟΞΑΡΟΣ,ΚΑΙ Η ΑΡΤΕΜΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΜΕ ΠΥΚΝΕΣ ΣΑΙΤΕΣ ΤΟΥΣ,ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΛΥΚΟΘΑΝΑΤΩΣΟΥΝ!
(οδυσσεια,ο,408)
1ον εδώ αναφέρεται στην ιδιότητα του Θεού ως Αειβαλλών και όχι ως καταστροφέα και 2ον λέει θα τους γλυκοκοιμίσουν και όχι γλυκοθανατώσουν.
ὁ Φοῖβος ὁ ἀργυρότοξος κι ἡ Ἄρτεμη μὲ σαΐτες 410
ἀνέπονες πηγαίνουνε καὶ τοὺς γλυκοκοιμίζουν.
http://el.wikisource.org/wiki/%CE%9F%CE ... B7)/%CE%BF

"Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΤΥΡΑΝΝΙΚΟΣ ΠΟΛΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΘΑ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΕΙ,ΤΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΝΗΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ!"
(ομηρικος υμνος στον απολλωνα)
Εδώ δεν λέει τυρανικός αλλά κρατερός,δλδ σκληρός που δεν σημαίνει απαραίτητα και τυρανικός.
http://el.wikisource.org/wiki/%CE%95%CE ... E%BD%CE%B1
http://el.wikisource.org/wiki/%CE%95%CE ... %BF%CE%BD)
http://www.tritsibidas.gr/pdfs/%CE%95%C ... %82%20.pdf
http://www.greek-language.gr/Resources/ ... text_id=28



"ΠΟΛΛΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΣΑ ΝΑ ΠΡΟΜΗΝΑ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ.."
(πλατωνας)
Εδώ παραλείπονται φράσεις κλειδιά που βάλαμε εγώ και ο Λάπτονας καθώς στο κείμενο παρακάτω λέει:
Καθώς λοιπόν τον &ομοκέλευθον& και &ομόκοιτιν& τον ωνομάσαμεν &ακόλουθον& και &άκοιτιν& διά της μεταβολής του &ομο& εις άλφα, ομοίως ωνομάσαμεν και τον Απόλλωνα, ο οποίος ήτο &ομοπολών&, διά παρεμβολής ενός ακόμη λάβδα, διά να μη γίνη ομόηχον με το κακόν όνομα. Τούτο όμως και τόρα πάλιν το φοβούνται μερικοί, επειδή δεν εννοούν καλά την δύναμιν αυτού του ονόματος και νομίζουν ότι σημαίνει φθοράν.

ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΔΗΜΙΩΝ...ΠΟΥ ΕΞΑΠΟΛΥΕΙ!
(θουκιδιδης ,ιστοριων β',54)
Πουθενά στο κείμενο δεν λέει ότι είναι θεός των επιδημιών και πόσο μάλλον τις εξαπολύει.
54
1 χρηστηρίων δὲ πέρι τοῦ τε ἐν Ἕλλησι καὶ τοῦ ἐν Λιβύῃ τόνδε Αἰγύπτιοι λόγον λέγουσι. ἔφασαν οἱ ἱρέες τοῦ Θηβαιέος Διὸς δύο γυναῖκας ἱρείας ἐκ Θηβέων ἐξαχθῆναι ὑπὸ Φοινίκων, καὶ τὴν μὲν αὐτέων πυθέσθαι ἐς Λιβύην πρηθεῖσαν τὴν δὲ ἐς τοὺς Ἕλληνας· ταύτας δὲ τὰς γυναῖκας εἶναι τὰς ἱδρυσαμένας τὰ μαντήια πρώτας ἐν τοῖσι εἰρημένοισι ἔθνεσι. 2 εἰρομένου δέ μευ ὁκόθεν οὕτω ἀτρεκέως ἐπιστάμενοι λέγουσι, ἔφασαν πρὸς ταῦτα ζήτησιν μεγάλην ἀπὸ σφέων γενέσθαι τῶν γυναικῶν τουτέων, καὶ ἀνευρεῖν μὲν σφέας οὐ δυνατοὶ γενέσθαι, πυθέσθαι δὲ ὕστερον ταῦτα περὶ αὐτέων τά περ δὴ ἔλεγον.
http://el.wikisource.org/wiki/%CE%95%CF ... F%80%CE%B7
Να μη φανερώνεις στους πολλούς και αδαείς την γνώμη σου για τον Θεό. Να μην αποκαλύπτεται η γνώση και τα μυστικά στους αμόρφωτους και στους αδαείς, διότι δεν μπορούν να τα κατανοήσουν και θα τα διαστρεβλώσουν.\nΠυθαγόρας

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

49
emman έγραψε:
Το παρακάτω όντως με προβληματίζει-μπερδεύει και εμένα:
Σάλπισε και ο τρίτος άγγελος και έπεσε απο τον ουρανό ένα μεγάλο αστέρι που καιγόταν σαν μεγάλη λαμπάδα.
Επεσε στο 1/3 των ποταμών και των πηγών.
Το όνομα του αστεριού ήταν Άψινθος και πίκρισε το 1/3 των υδάτων και πολλοί άνθρωποι πέθαναν γιατί το νερό έγινε φαρμάκι.

Εδώ πρέπει να προσέξουμε τα εξής λόγια του Ιωαννη.

Πρώτον μας αναφέρει ότι το αστέρι ήταν μεγάλο.
Δευτερον μας δείχνει την εικόνα όπως την βλέπει...... δηλαδή μας λέει 1)ότι το αστέρι καίγεται και 2) ότι είναι σαν λαμπάδα(σχημα).

Εδώ έχουμε πτώση μετεωρίτη μπορούμε να πούμε.

Ομως τα παρακάτω περιπλέκουν κάπως τα πράγματα.

Επεσε λέει στο 1/3 των ποταμών και των πηγών και πολλοί άνθρωποι πέθαναν επειδή το νερό έγινε φαρμάκι.

Εδώ η αναφορά μόνο στους ποταμούς και στις πηγές μας μπερδεύει λίγο.'Οπως βλέπουμε με λίγα λόγια αναφέρεται στο γλυκό νερό της γής και ότι το 1/3 αυτού θα μολυνθεί απο την πτώση του αστέρα.

Αυτό μπορεί να είναι κάτι το πολυπλοκο ή κάτι το πολύ απλό.


Ο ιωαννης εφόσον δεν μιλάει για άλλες καταστροφες αλλά μόνο για μολυνση του 1/3 του γλυκού νερού τότε ίσως να ισχύει το δικό σου ενδεχόμενο Μ_ ή κάποιο άλλο παραπλήσιο ενδεχόμενο ή κάτι που θέλει ειδική εξήγηση.

Εδώ όμως γεννάται και ένα άλλο ερώτημα...

Απο την πύρινη χάλαζα που έπεσε στην πρώτη σάλπιγγα και κατακάηκε το 1/3 της γης,δεντρων κτλ δεν μολύνθηκε ταυτοχρόνως και το νερό?

Μήπως τελικά είναι κάποια συνέχεια του φαινουμένου?
Το ένα φέρνει το άλλο.

Ομως γιατί ο Ιωαννης να το ξεχωρίζει σε κάποιον αστέρα?
Πρώτα θα ξεκινήσω με μια παρατήρηση και να με συμπαθάς. Οταν μελετάμε προφητικά κείμενα, και ειδικά Αποκάλυψη, ας μην χρησιμοποιούμε μεταφράσεις σε νέα ελληνικά. Ούτε καν του Βάμβα. Κάθε λέξη, κάθε κόμμα, μπορεί να έχει τεράστια ερμηνευτική σημασία.

Θα συμφωνήσω ότι η πρώτη και η δεύτερη σάλπιγγα δείχνουν ενδεχομένως πτώση ουράνιου σώματος, μετεωρίτη ή κάτι παρόμοιο. Η χρήση του "ορος μέγα καιόμενο" ταιριάζει γάντι. Οπως και τα παρεπόμενα της 4ης σάλπιγγας με το σκοτείνιασμα. Οι τρεις αυτές σάλπιγγες δείχνουν κυριολεκτικές και δεν υπάρχει καθαρό σημάδι ότι μπορεί να είναι συμβολικές.

Η τρίτη όμως σάλπιγγα, και με βάση αυτά που παρατηρείς αλλά κυρίως από τη χρήση του συμβόλου "αστέρας εκ του ουρανού" φωνάζει ότι είναι συμβολική και όχι κυριολεκτική. Οπως είπα κατά την ταπεινή μου άποψη μιλάει για άγγελο που πέφτει.
Αν ειναι όντως συμβολική πρέπει όλη να είναι συμβολική. Το "λαμπάδα" δηλαδή πρέπει να είναι επίσης συμβολικό, όπως και το καιόμενη λαμπάδα.

Ξαναβάζω το εδάφιο στο πρωτότυπο

10 Καὶ ὁ τρίτος ἄγγελος ἐσάλπισε, καὶ ἔπεσεν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀστὴρ μέγας καιόμενος ὡς λαμπάς, καὶ ἔπεσεν ἐπὶ τὸ τρίτον τῶν ποταμῶν, καὶ ἐπὶ τὰς πηγὰς τῶν ὑδάτων.
11 καὶ τὸ ὄνομα τοῦ ἀστέρος λέγεται ὁ Ἄψινθος· καὶ ἐγένετο τὸ τρίτον τῶν ὑδάτων εἰς ἄψινθον. καὶ πολλοὶ τῶν ἀνθρώπων ἀπέθανον ἐκ τῶν ὑδάτων, ὅτι ἐπικράνθησαν.

Αστήρ μέγας εκ του ουρανού πέφτει = μέγας άγγελος πέφτει

καιόμενος ΩΣ λαμπάς (δεν είναι λαμπάδα, εμφανίζεται ΩΣ καιόμενη λαμπάδα) =

Η Γραφή και συνήθως η ίδια η Αποκάλυψη εξηγεί τα σύμβολα της Αποκάλυψης

Αποκ 4 5 καὶ ἐκ τοῦ θρόνου ἐκπορεύονται ἀστραπαὶ καὶ φωναὶ καὶ βρονταί· καὶ ἑπτὰ λαμπάδες πυρὸς καιόμεναι ἐνώπιον τοῦ θρόνου, αἵ εἰσι τὰ ἑπτὰ πνεύματα τοῦ Θεοῦ

=> ως πνεύμα Θεού

Μεγάλος άγγελος πέφτει και εμφανίζεται ΩΣ πνεύμα Θεού.

Το όνομά του Αψινθος = πικρό δηλητήριο με παραισθησιογόνες ιδιότητες και συχνά θανατηφόρο

Μεγάλος άγγελος πέφτει, εμφανίζεται ως πνεύμα Θεού και φέρνει θανατηφόρες παραισθήσεις.

ἔπεσεν ἐπὶ τὸ τρίτον τῶν ποταμῶν, καὶ ἐπὶ τὰς πηγὰς τῶν ὑδάτων, καὶ ἐγένετο τὸ τρίτον τῶν ὑδάτων εἰς ἄψινθον. καὶ πολλοὶ τῶν ἀνθρώπων ἀπέθανον ἐκ τῶν ὑδάτων, ὅτι ἐπικράνθησαν =

Η Γραφή εξηγεί τη Γραφή

Αποκ 17 ὅτι τὸ ἀρνίον τὸ ἀνὰ μέσον τοῦ θρόνου ποιμανεῖ αὐτούς, καὶ ὁδηγήσει αὐτοὺς ἐπὶ ζωῆς πηγὰς ὑδάτων

Ιωαν 4 (πολλοί στίχοι που δείχνουν ότι το ύδωρ που δίνει ο Κύριος είναι η διδασκαλία Του)
14 ὃς δ' ἂν πίῃ ἐκ τοῦ ὕδατος οὗ ἐγὼ δώσω αὐτῷ, οὐ μὴ διψήσῃ εἰς τὸν αἰῶνα, ἀλλὰ τὸ ὕδωρ ὃ δώσω αὐτῷ, γενήσεται ἐν αὐτῷ πηγὴ ὕδατος ἁλλομένου εἰς ζωὴν αἰώνιον.

Ιωαν 7 37 Ἐν δὲ τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ τῇ μεγάλῃ τῆς ἑορτῆς εἱστήκει ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔκραξε λέγων· ἐάν τις διψᾷ, ἐρχέσθω πρός με καὶ πινέτω.
38 ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, καθὼς εἶπεν ἡ γραφή, ποταμοὶ ἐκ τῆς κοιλίας αὐτοῦ ῥεύσουσιν ὕδατος ζῶντο

Ιερ 2 13 Διότι δύο κακά έπραξεν ο λαός μου· εμέ εγκατέλιπον, την πηγήν των ζώντων υδάτων, και έσκαψαν εις εαυτούς λάκκους, λάκκους συντετριμμένους, οίτινες δεν δύνανται να κρατήσωσιν ύδωρ

Εν κατακλείδι, η ζαριά μου ολοκληρωμένη.

Μεγάλος άγγελος πέφτει, εμφανίζεται ως πνεύμα Θεού, χτυπάει στις πηγές της θρησκευτικής διδασκαλίας (την ίδια τη Θεία διδασκαλία - πηγή και πιθανότατα και τα ιερατεία) και φέρνει θανατηφόρες διδασκαλίες μαζί με παραισθήσεις (σημεία και τέρατα) οι οποίες επηρρεάζουν πολλούς από τους ανθρώπους και τους οδηγούν σε πνευματικό θάνατο.

Ο άγγελος αυτός ταιριάζει απόλυτα με αυτά που θα υλοποιήσει ο ψευδοπροφήτης, ή καλύτερα το ακάθαρτο πνεύμα που κατοικεί μέσα σε αυτόν

Αποκ 16 13 Και είδον τρία ακάθαρτα πνεύματα όμοια με βατράχους εξερχόμενα εκ του στόματος του δράκοντος και εκ του στόματος του θηρίου και εκ του στόματος του ψευδοπροφήτου·
14 διότι είναι πνεύματα δαιμόνων εκτελούντα σημεία, τα οποία εκπορεύονται προς τους βασιλείς της γης και της οικουμένης όλης

Η εμφάνισή του συμπίπτει με ενδεχόμενο χτύπημα από ουράνιο σώμα που θα φέρει σημαντικές καταστροφές και από άλλα εδάφια διαφαίνεται ότι ακολουθεί έναν παγκόσμιο και καταστροφικό πόλεμο. Δεν αποκλείεται ο κομήτης να είναι το σημάδι που θα πλασαριστεί στον κόσμο για την έλευσή του ώστε να τον πιστέψουνε σαν θεικό απεσταλμένο - μποντιζάτβα, υπερβατικό μάστερ, προφήτη, κλπ κλπ.



Ο άγγελος αυτός ξαναεμφανίζεται λίγο αργότερα, στην πέμπτη σάλπιγγα σαν ήδη πεσμένος αστέρας ο οποίος αποκτά την εξουσία να ανοίξει το φρέαρ της αβύσσου.

1 Καὶ ὁ πέμπτος ἄγγελος ἐσάλπισε· καὶ εἶδον ἀστέρα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ πεπτωκότα εἰς τὴν γῆν

Αν συνδυάσουμε τα υπόλοιπα που μας λέει η Αποκάλυψη, ότι δηλαδή θα προηγηθεί ο ψευδοπροφήτης, το θηρίο το δεύτερο που εχει κέρατα ΟΜΟΙΑ ΑΡΝΙΩ (θυμηθείτε το ΩΣ ΛΑΜΠΑΣ), και θα κάνει τον κόσμο να προσκυνήσει το θηρίο, δεν αποκλείω καθόλου αυτό που βλέπουμε στην 5 σάλπιγγα να είναι η απελευθέρωση του ακάθαρτου πνεύματος του πρώτου θηρίου a.k.a. αντίχριστου. Δεν αποκλείω επίσης καθόλου το κλειδί που δίνεται στον ψευδοπροφήτη να του δίνεται ακριβώς επειδή η ανθρωπότητα πιστεύει τον ψευδοπροφήτη και επιλέγει να δεχθεί το θηρίο που ο ψευδοπροφήτης της πλασάρει δίνοντας έτσι οικειοθελώς τη δυνατότητα να ελευθερωθεί το θηρίο, Αβαδδών, Απολλύων, από την άβυσσο και να αποκτήσει πρόσβαση στον φυσικό κόσμο με όλες τις γνωστές συνέπειες από εκεί και πέρα για την ανθρωπότητα. Να ξαναζήσουμε δηλαδή μέρες σαν τον καιρό του Νώε!


Επαναλαμβάνω. Είναι απλά η γνώμη μου και φυσικά μπορεί να κάνω λάθος.

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

50
M__ έγραψε:1 Καὶ ὁ πέμπτος ἄγγελος ἐσάλπισε· καὶ εἶδον ἀστέρα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ πεπτωκότα εἰς τὴν γῆν

Αν συνδυάσουμε τα υπόλοιπα που μας λέει η Αποκάλυψη, ότι δηλαδή θα προηγηθεί ο ψευδοπροφήτης, το θηρίο το δεύτερο που εχει κέρατα ΟΜΟΙΑ ΑΡΝΙΩ (θυμηθείτε το ΩΣ ΛΑΜΠΑΣ), και θα κάνει τον κόσμο να προσκυνήσει το θηρίο, δεν αποκλείω καθόλου αυτό που βλέπουμε στην 5 σάλπιγγα να είναι η απελευθέρωση του ακάθαρτου πνεύματος του πρώτου θηρίου a.k.a. αντίχριστου. Δεν αποκλείω επίσης καθόλου το κλειδί που δίνεται στον ψευδοπροφήτη να του δίνεται ακριβώς επειδή η ανθρωπότητα πιστεύει τον ψευδοπροφήτη και επιλέγει να δεχθεί το θηρίο που ο ψευδοπροφήτης της πλασάρει δίνοντας έτσι οικειοθελώς τη δυνατότητα να ελευθερωθεί το θηρίο, Αβαδδών, Απολλύων, από την άβυσσο και να αποκτήσει πρόσβαση στον φυσικό κόσμο με όλες τις γνωστές συνέπειες από εκεί και πέρα για την ανθρωπότητα. Να ξαναζήσουμε δηλαδή μέρες σαν τον καιρό του Νώε!
Η ανθρωπότητα προσκυνάει ήδη τον Παντεπόπτη. http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 1&start=54 και οι λόγοι που οδήγησαν σε κατακλυσμό στην περίπτωση του Νώε [σύμφωνα με την Ορθόδοξη θέση πάντα], επαναλαμβάνονται στις μέρες μας.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου

51
Ωραία η αναλυση σου περί υδάτων,όμως και πάλι κάτι δεν με κολάει καλά. :hmmm


Πρώτα θα ξεκινήσω με μια παρατήρηση και να με συμπαθάς. Οταν μελετάμε προφητικά κείμενα, και ειδικά Αποκάλυψη, ας μην χρησιμοποιούμε μεταφράσεις σε νέα ελληνικά. Ούτε καν του Βάμβα. Κάθε λέξη, κάθε κόμμα, μπορεί να έχει τεράστια ερμηνευτική σημασία.
Δικιά μου απλή μετάφραση ειναι...


Θα συμφωνήσω ότι η πρώτη και η δεύτερη σάλπιγγα δείχνουν ενδεχομένως πτώση ουράνιου σώματος, μετεωρίτη ή κάτι παρόμοιο. Η χρήση του "ορος μέγα καιόμενο" ταιριάζει γάντι. Οπως και τα παρεπόμενα της 4ης σάλπιγγας με το σκοτείνιασμα. Οι τρεις αυτές σάλπιγγες δείχνουν κυριολεκτικές και δεν υπάρχει καθαρό σημάδι ότι μπορεί να είναι συμβολικές.

Ακριβως για αυτο τον λόγο δεν μου κάθεται καλά και δεν ψάχνω για κάτι που να σχετιζεται με το νερο.

Λεω ενδιαμεσα που κολάει αυτο?

Αν ήταν αναποδα οι σάλπιγγες.....δηλαδή η 4η να ηταν 3η και αντιστρόφως τότε θα ταίριαζε γάντι αυτο που έγραψες.

10 Καὶ ὁ τρίτος ἄγγελος ἐσάλπισε, καὶ ἔπεσεν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀστὴρ μέγας καιόμενος ὡς λαμπάς, καὶ ἔπεσεν ἐπὶ τὸ τρίτον τῶν ποταμῶν, καὶ ἐπὶ τὰς πηγὰς τῶν ὑδάτων.
11 καὶ τὸ ὄνομα τοῦ ἀστέρος λέγεται ὁ Ἄψινθος· καὶ ἐγένετο τὸ τρίτον τῶν ὑδάτων εἰς ἄψινθον. καὶ πολλοὶ τῶν ἀνθρώπων ἀπέθανον ἐκ τῶν ὑδάτων, ὅτι ἐπικράνθησαν.

Αστήρ μέγας εκ του ουρανού πέφτει = μέγας άγγελος πέφτει

καιόμενος ΩΣ λαμπάς (δεν είναι λαμπάδα, εμφανίζεται ΩΣ καιόμενη λαμπάδα) =

Η Γραφή και συνήθως η ίδια η Αποκάλυψη εξηγεί τα σύμβολα της Αποκάλυψης

Αποκ 4 5 καὶ ἐκ τοῦ θρόνου ἐκπορεύονται ἀστραπαὶ καὶ φωναὶ καὶ βρονταί· καὶ ἑπτὰ λαμπάδες πυρὸς καιόμεναι ἐνώπιον τοῦ θρόνου, αἵ εἰσι τὰ ἑπτὰ πνεύματα τοῦ Θεοῦ

=> ως πνεύμα Θεού
Άλλο όμως τα 7 πνεύματα και άλλο οι Αγγελοι.
Ομως μπορεί και όντως να συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Μεγάλος άγγελος πέφτει και εμφανίζεται ΩΣ πνεύμα Θεού.
Και εδώ πάλι με γεννάται το ερώτημα ως προς τι το μέγεθος.
Δηλαδή τι μεγάλο και τι μικρό?
Για ποιο λόγο να τα διαχωρίζει?
Κάτι μας δηλώνει αυτο?
Αν είναι άγγελος ή πνεύμα τότε όταν λέει μεγάλο τι ακριβως εννοεί?
Οτι είναι μεγάλος σε δύναμη,σε βαθμίδα,σε ιεραρχία?

Γιατί να γράφει σαν λαμπάδα και όχι λαμπάδα όπως στο παράδειγμα που βάζεις για τα πνευματα μπροστα απο τον Θεο?

Το σαν δεν σημαίνει ότι παρομοιάζει κάτι που μοιάζει με λαμπάδα καιόμενη?

Αν λοιπόν η λαμπάδα είναι κάποιος Άγγελος ή πνεύμα απο τον συσχετισμό των άλλων εδαφίων,τότε το σαν που ακριβώς κολάει?
ότι μοιάζει σαν Αγγελο ή πνεύμα?

Μα αν μοιάζει άρα δεν είναι πνεύμα και είναι κάτι άλλο.

Ομως αν παρουμε αυτο το σενάριο τότε θα έχουμε το παρακάτω:
Δηλαδή με απλά λόγια θα πούμε ότι ένας μεγάλος(?) άγγελος πέφτει,σαν πνεύμα Θεού που καίγεται και χτυπάει τις θρησκευτικές διδασκαλίες κ.ο.κ


Το όνομά του Αψινθος = πικρό δηλητήριο με παραισθησιογόνες ιδιότητες και συχνά θανατηφόρο

Μεγάλος άγγελος πέφτει, εμφανίζεται ως πνεύμα Θεού και φέρνει θανατηφόρες παραισθήσεις.

ἔπεσεν ἐπὶ τὸ τρίτον τῶν ποταμῶν, καὶ ἐπὶ τὰς πηγὰς τῶν ὑδάτων, καὶ ἐγένετο τὸ τρίτον τῶν ὑδάτων εἰς ἄψινθον. καὶ πολλοὶ τῶν ἀνθρώπων ἀπέθανον ἐκ τῶν ὑδάτων, ὅτι ἐπικράνθησαν
Είναι πρώτη φορά αν θυμάμαι καλά όπου είτε αστήρ είναι,είτε υδωρ είναι,είτε κάτι άλλο που το παρομοιαζει κάπως....... να το δίνει ονομασία.

Συνηθως τις ονομασίες τις δίνουμε εμείς(ο κόσμος) είτε για να επαληθευσουμε την προφητεία είτε για να επαληθευτει,όπως είχε συμβεί λανθασμένα με το Τσέρνομπιλ.


Ο άγγελος αυτός ταιριάζει απόλυτα με αυτά που θα υλοποιήσει ο ψευδοπροφήτης, ή καλύτερα το ακάθαρτο πνεύμα που κατοικεί μέσα σε αυτόν

Αποκ 16 13 Και είδον τρία ακάθαρτα πνεύματα όμοια με βατράχους εξερχόμενα εκ του στόματος του δράκοντος και εκ του στόματος του θηρίου και εκ του στόματος του ψευδοπροφήτου·
14 διότι είναι πνεύματα δαιμόνων εκτελούντα σημεία, τα οποία εκπορεύονται προς τους βασιλείς της γης και της οικουμένης όλης

Η εμφάνισή του συμπίπτει με ενδεχόμενο χτύπημα από ουράνιο σώμα που θα φέρει σημαντικές καταστροφές και από άλλα εδάφια διαφαίνεται ότι ακολουθεί έναν παγκόσμιο και καταστροφικό πόλεμο. Δεν αποκλείεται ο κομήτης να είναι το σημάδι που θα πλασαριστεί στον κόσμο για την έλευσή του ώστε να τον πιστέψουνε σαν θεικό απεσταλμένο - μποντιζάτβα, υπερβατικό μάστερ, προφήτη, κλπ κλπ.



Ο άγγελος αυτός ξαναεμφανίζεται λίγο αργότερα, στην πέμπτη σάλπιγγα σαν ήδη πεσμένος αστέρας ο οποίος αποκτά την εξουσία να ανοίξει το φρέαρ της αβύσσου.

1 Καὶ ὁ πέμπτος ἄγγελος ἐσάλπισε· καὶ εἶδον ἀστέρα ἐκ τοῦ οὐρανοῦ πεπτωκότα εἰς τὴν γῆν

Αν συνδυάσουμε τα υπόλοιπα που μας λέει η Αποκάλυψη, ότι δηλαδή θα προηγηθεί ο ψευδοπροφήτης, το θηρίο το δεύτερο που εχει κέρατα ΟΜΟΙΑ ΑΡΝΙΩ (θυμηθείτε το ΩΣ ΛΑΜΠΑΣ), και θα κάνει τον κόσμο να προσκυνήσει το θηρίο, δεν αποκλείω καθόλου αυτό που βλέπουμε στην 5 σάλπιγγα να είναι η απελευθέρωση του ακάθαρτου πνεύματος του πρώτου θηρίου a.k.a. αντίχριστου. Δεν αποκλείω επίσης καθόλου το κλειδί που δίνεται στον ψευδοπροφήτη να του δίνεται ακριβώς επειδή η ανθρωπότητα πιστεύει τον ψευδοπροφήτη και επιλέγει να δεχθεί το θηρίο που ο ψευδοπροφήτης της πλασάρει δίνοντας έτσι οικειοθελώς τη δυνατότητα να ελευθερωθεί το θηρίο, Αβαδδών, Απολλύων, από την άβυσσο και να αποκτήσει πρόσβαση στον φυσικό κόσμο με όλες τις γνωστές συνέπειες από εκεί και πέρα για την ανθρωπότητα. Να ξαναζήσουμε δηλαδή μέρες σαν τον καιρό του Νώε!
Εν κατακλείδι, η ζαριά μου ολοκληρωμένη.

Μεγάλος άγγελος πέφτει, εμφανίζεται ως πνεύμα Θεού, χτυπάει στις πηγές της θρησκευτικής διδασκαλίας (την ίδια τη Θεία διδασκαλία - πηγή και πιθανότατα και τα ιερατεία) και φέρνει θανατηφόρες διδασκαλίες μαζί με παραισθήσεις (σημεία και τέρατα) οι οποίες επηρρεάζουν πολλούς από τους ανθρώπους και τους οδηγούν σε πνευματικό θάνατο.
Το 1/3 των πηγών που γράφει με μπερδευει λιγο.

Λέει λοιπόν ότι το 1/3 των πηγών θα πικρανθεί.....δηλαδή οι πηγές της θρησκευτικής διδασκαλίας,όπως λες.
Αν μιλάμε γενικώς για τις θρησκείες τότε ήδη τα 2/3 και ίσως και παραπάνω είναι ήδη στην πίκρα.
Αν μιλάμε μόνο για τον Χριστιανισμό ή μόνο την Ορθοδοξία τότε θέλει ψάξιμο.
Ομως γιατί να εννούσε μόνο εμας?
Γιατί δεν φαίνεται κάπου αυτός ο διαχωρισμός,εφόσον ούτος ή άλλως οι υπόλοιπες θρησκείες και διδασκαλίες πάνω κάτω είναι σε πίκρα.
Ο τρόπος που τα γράφει είναι σαν να μιλάει για όλη την οικουμένη.

Αν πικρανθεί το 1/3 των θρησκευτικών διδασκαλιων,τότε θα πεθάνουν πολλοί άνθρωποι πνευματικά όπως λέμε.
Με το χάραγμα δεν θα γίνει κατά το μεγαλύτερο βαθμο αυτός ο "θάνατος"?




Για να δούμε ένα εδάφιο μελλοντικό που μιλάει πάλι για το νερό:
ΚΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΞΕΧΕΕ ΤΗΝ ΦΙΑΛΗΝ ΑΥΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΤΑΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΑΣ ΠΗΓΑΣ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΕΙΝΕΝ ΑΙΜΑ
5 ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟΝ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΛΕΓΟΝΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΥΡΙΕ Ο ΩΝ ΚΑΙ Ο ΗΝ ΚΑΙ Ο ΟΣΙΟΣ ΔΙΟΤΙ ΕΚΡΙΝΑΣ ΤΑΥΤΑ
6 ΕΠΕΙΔΗ ΑΙΜΑ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΕΞΕΧΕΑΝ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΕΔΩΚΑΣ ΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΠΙΩΣΙ ΔΙΟΤΙ ΑΞΙΟΙ ΕΙΝΑΙ
7 ΚΑΙ ΗΚΟΥΣΑ ΑΛΛΟΝ ΕΚ ΤΟΥ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑ ΝΑΙ ΚΥΡΙΕ ΘΕΕ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ ΑΛΗΘΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑΙ ΑΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΣΟΥ


Εδώ όπως παρατηρούμε δεν μας δίνει κάποιον αριθμό αλλά μας μιλάει γενικώς για το νερό.
Σαν να μας δείχνει ότι όλο το νερό και παντού γίνεται αίμα.
Εδώ ούτε το ένα σενάριο ταιριάζει ούτε το άλλο.
Δεν μπορεί να εγινε ολο το νερό αίμα,αλλά και ούτε όλοι οι ανθρωποι να πήγαν στην απώλεια.
Ας το αφήσουμε όμως αυτό στην άκρη για να μην ανοίγουμε πολλά μέτωπα.


Επίσης σε ένα άλλο εδάφιο ο Αγγελος δίνει ερμηνεία για τα νερά όπου κάθεται η πόρνη.
ΚΑΙ ΜΟΙ ΛΕΓΕΙ ΤΑ ΥΔΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΔΕΣ ΟΠΟΥ Η ΠΟΡΝΗ ΚΑΘΗΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΟΙ ΚΑΙ ΟΧΛΟΙ ΚΑΙ ΕΘΝΗ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑΙ


Στην προκειμένη περίπτωση μας δίνει τον συμβολισμό των υδάτων,που δεν το κάνει στην 3η σάλπιγγα.

Αυτο όμως δεν λέει κάτι απλώς το αναφέρω.

.......................................................

Κλείνοντας να πω ότι έχει μεγάλες πιθανότητες να ισχύει αυτό που λες...... θα το ξεψαχνίσουμε μέσα στην εβδομαδα διότι τα ΣΚ ο χρόνος μου είναι λιγοστός.


Πάντος η 1η,2η,4η σάλπιγγα ταιριάζουν απόλυτα ως προς κάποιον μετεωρίτη.

Το όλο μπέρδεμα βρίσκεται στην 3η και αυτο διότι βρίσκεται ανάμεσα στο φαινόμενο των υπολοιπων σαλπιγγων,δηλαδή στην πτώση μετεωρίτη.
Επίσης ταιριάζει σαν συνέχεια των αλλων δυο σαλπιγγων.
Ο μετεωρίτης όταν πέφτει μοιάζει όντως με λαμπάδα που καίει.

Αυτα τα ολίγα για σημερα.
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου (Αποκ 9:11)

52
κάτι άσχετο που μου ήρθε :

Αν "η απώλεια" εμφανίζεται ως Αββαδών εβραϊστί και ο Αββαδών ελληνιστί είναι Απολλύων και Απολλύων είναι ο Θεός Απόλλων τότε ο Υιός της Απώλειας ήτοι ο Αντίχριστος είναι Υιός του Απολλύων κατ επέκταση Υιός του Απόλλωνα.........
Εικόνα
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Ο Άγγελος της Αβύσσου (Αποκ 9:11)

54
Στο ακόλουθο έργο ως "ΑΠΟΛΛΥΜΕΝΟΣ" εμφανίζεται να είναι ο θεός Όσιρις των Αιγυπτίων και όχι ο Απόλλων των Ελλήνων.

http://khazarzar.skeptik.net/pgm/PG_Mig ... olycum.pdf
Καὶ ταῦτα μὲν μέτριον εἰπεῖν, ὅπου γε θεὸς εὑρίσκεται μεμελισ-
μένος ὁ καλούμενος Ὄσιρις, οὗ καὶ κατ' ἔτος γίνονται τελεταὶ ὡς
ἀπολλυμένου καὶ εὑρισκομένου καὶ κατὰ μέλος ζητουμένου· οὔτε
γὰρ εἰ ἀπόλλυται νοεῖται, οὔτε εἰ εὑρίσκεται δείκνυται.
Λέγεται απολλυμένος γιατί κομματιάστηκε σύμφωνα με τον μύθο.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron