Ειλικρινά δε θα ξανά-ασχοληθώ με παρόμοιου τύπου δημοσιεύσεις. Στα περισσότερα που λες, δε θα μπω στον κόπο καν να απαντήσω, τα αφήνω στην κοινή κρίση.
αναμενομενο, καθως θα επρεπε την απαντηση να την δοσει ο ιδιος ο λιακο περι των σατανικων βιβλιων που προωθει...
το θεμα δεν ειναι ομως να μιλαμε για μια "κοινη κριση", αλλα για την αληθεια.
και η αληθεια, η μονη αληθεια εδω, ειναι οτι ο λιακοπουλος προωθει
σατανικα βιβλια.
κατα τα αλλα, οι τετοιου τυπου δημοσιευσεις σε πειραξαν.
τι να πω...
Σε δικαιολογώ διότι προφανώς δεν έχεις σφαιρική άποψη για τα θέματα που συζητάμε (καλά για να διαβάσεις τι λέει ο ίδιος ο Λιακό ούτε με σφαίρες, σωστά;)
κιομως φιλε μου, εχω διαβασει εξολοκληρου, απο τον 1 εως τον τομο 12. τον 15 και 24, στο ποδι...
Δεν μπορώ όμως κι εγώ συνέχεια να γράφω φίλε μου στον κάθε έναν που δαιμονοποιεί ό,τι δεν είναι αποδεκτό στην δική του ιδιοσυγκρασία και άποψη περί Χριστιανισμού, σατανισμού και δεν ξέρω τι άλλο όπως εσύ.
και αυτο ειναι το μεγα προβλημα σου..
νομιζεις οτι ο χριστιανος εχει "δικη του ιδιοσυγκρασια" πιστεως.
δεν εχει φιλε σπαρταν ο χριστιανος δικη του ιδιοσυγκρασια, αλλα των Οικουμενικων συνοδων.
δεν δυναται κανενας να ειναι χριστιανος ανεφ των αποφασεων και των Δογματων των Οικουμενικων συνοδων, ειδαλως, ψευδως πηγαινεις και μετεχεις στα μυστηρια της Εκκλησιας, διοτι τα μυστηρια αυτα, αλλα και τα παντα στην Θεια λατεια και τα "πιστευω" την "ιδιοσυγκρασια" της Εκκλησιας και του χριστιανισμου, οι Οικουμενικες συνοδοι τα θεσπισαν.
και να σου πω να μην ξαναπροβείς σε τέτοιου είδους σχόλια για το άτομό μου διότι με θίγουν και με προσβάλλουν ως Ορθόδοξο Χριστιανό που μετέχω στα Μυστήρια της εκκλησίας. Όμως σε συγχωρώ λόγω άγνοιας, οπότε σταμάτα να το κάνεις για το δικό σου καλό, διότι εμένα καλό μου κάνεις επειδή με κατηγορείς άδικα και σε συγχωρώ, άρα μισθό μου δίνεις.
το αν σε κατηγορω περι "χριστιανισμου σου" οπως λες αδικα, θα ηθελα να το δουμε μεσα απο τα Δογματα της Ορθοδοξιας και τις αποφασεις των Οικουμενικων συνοδων...
και τωρα, παμε σε αυτο που περιμενα...
στις διαστρεβλωσεις του λιακοπουλου
σε ευχαριστω που παρεθεσες τα επιχειρηματα του, εστω και απο το βιβλιο.
παμε να τα δουμε ενα ενα λοιπον !
1ο επιχειρημα (διαστρεβλωση) λιακοπουλου
Επιστολη Πετρου Β΄
(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 2)
4 εἰ γὰρ ὁ Θεὸς ἀγγέλων ἁμαρτησάντων οὐκ ἐφείσατο, ἀλλὰ σειραῖς ζόφου ταρταρώσας παρέδωκεν εἰς κρίσιν τηρουμένους
Γιατί αν ο Θεός δε λυπήθηκε αγγέλους που αμάρτησαν, αλλά με αλυσίδες ζόφου τους έριξε στον τάρταρο και τους παράδωσε να φυλάγονται για κρίση.
απο αυτο, ο λιακοπουλος εβγαλε συμπερασμα οτι εδω ο Αποστολος Πετρος μιλαει περι "ελοχιμ".
και για να δικαιολογησει τα λεγομενα του, λεει πως οι δαιμονες κυκλοφορουν ελευθεροι και κανουν οτι θελουν στον κοσμο αυτον. ετσι λοιπον, εξαγει το συμπερασμα, οτι αφου οι δαιμονες κανουν οτι γουσταρουν, ποιοι ειναι οι "αγγελοι" που εχουν κλειστει στα ταρταρα ?
για τον λιακοπουλο, οι ελοχιμ...
καλα, οτι ο ανθρωπος ειναι εντελως παντελως αθεολογητος, το ξεραμε.
ας δουμε τωρα ποια ειναι η πραγματικοτητα συμφωνα με την Ορθοδοξη Θεολογια..
ο διαβολος, και οι δαιμονες, συμφωνα με την Αγια Γραφη και τους λογους των Αποστολων και των Πατερων, με την ανασταση του Χριστου, σταλθηκε στα ταρταρα, αλλα και στην αβυσσο...
η αβυσσος, και τα ταρταρα, χρησιμοποιουνται τοσο στην Παλαια, οσο και στην Καινη διαθηκη, και εχουν ιδια περιπου σημασια. δεν ειναι στην πραγματικοτητα τοπος οπου υπαρχει σε καποιο συγκεκριμενο σημειο, αλλα κατασταση.
αφου λοιπον, σου παραθεσω οτι συμφωνα με την Ορθοδοξια οι δαιμονες με τον διαβολο ειναι στα ταρταρα και στην αβυσσο, υστερα θα εξηγησουμε και τι ειναι λοιπον η κατασταση αυτη...
Μια ομάδα αγγέλων αμαρτάνοντας από οίηση, δεν τήρησε τις αρχές της και αποπέμφθηκε από τον Θεό στην Άβυσσο: καὶ παρεκάλει (το δαιμόνιο στο θαύμα της θεραπείας στα Γάδαρα) αυτὸν ίνα μη επιτάξη αυτοίς εις την άβυσσον απελθείν.” (Λουκ. η΄29-31). Αυτοί ονομάστηκαν διάβολοι, δαίμονες ή πειρασμοί εξαιτίας της πορείας τους εναντίον του θεού και της ανθρωπότητας. Ο αρχηγός τους ονομάζεται στην εβραϊκή γλώσσα Βεελζεβούλ (άρχων των μυγών), Σατάν ή Αβαδδών: “έχουσι βασιλέα επ' αυτών τον άγγελον της αβύσσου• όνομα αυτώ Εβραϊστὶ Αβαδδὼν, εν δε τη Ελληνική όνομα έχει Απολλύων.” (Αποκ. θ΄11), και Απολλύων ή Ολοθρεύων στην ελληνική, ενώ στη μετάφραση των Εβδομήκοντα καλείται άγγελος της Αβύσσου.
μιλοντας ο Μεγας Αντωνιος περι του διαβολου εκ της Γραφης, λεει:
Καὶ φαίνεσθαι αὐτοὺς πολλάκις ἔλεγε τοιούτους, οἷον τὸν διάβολον τῷ Ἰὼβ ὁ Κύριος ἀπεκάλυψε, λέγων• Οἱ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ ὡς εἶδος ἑωσφόρου. Ἐκ στόματος αὐτοῦ ἐκπορεύονται λαμπάδες καιόμεναι, καὶ διαῤῥιπτοῦνται ἐσχάραι πυρός• ἐκ μυκτήρων αὐτοῦ ἐκπορεύεται καπνὸς καμίνου καιομένης πυρὶ ἀνθράκων. Ἡ ψυχὴ αὐτοῦ ἄνθρακες• φλὸξ δὲ ἐκ στόματος αὐτοῦ ἐκπορεύεται. Τοιοῦτος δὲ φαινόμενος ὁ τῶν δαιμονίων ἄρχων, ἐκφοβεῖ, καθὰ προεῖπον, μεγάλα λαλῶν ὁ πανοῦργος, ὡς πάλιν ἐξήλεγξεν αὐτὸν ὁ Κύριος, τῷ μὲν Ἰὼβ λέγων• Ἥγηται μὲν γὰρ σίδηρον ἄχυρα, χαλκὸν δὲ ὥσπερ ξύλον σαθρόν• ἥγηται δὲ θάλασσαν ὥσπερ ἐξάλειπτρον,
τὸν δὲ τάρταρον τῆς ἀβύσσου ὥσπερ αἰχμάλωτον• ἐλογίσατο ἄβυσσον ὡς περίπατον•
εδω μιλαει για το βαθος των θαλασσων, καθως "αβυσσος" σημαινει "χωρις βυθο"
και τωρα, απλα ας δουμε αποσπασμα απο τους αφορκισμους που διαβαζουμε σε καθε ανθρωπο που βαπτιζεται εδω και 2 χιλιετιες...
Αφορκισμός Α
«Φοβήσου και βγες και φύγε από αυτό το πλάσμα και μην ξαναγυρίσεις, ουτε να κρυφτείς μέσα του, ούτε να το συναντήσεις αυτό και να ενεργήσεις σε αυτό τη νύκτα, ούτε τη μέρα, ούτε το πρωί, ούτε το μεσημέρι
αλλά πήγαινε στον τάρταρο σου, μέχρι την ημέρα της κρίσεως. Φοβήσου τον θεό που κάθεται πάνω στα χερουβίμ και επιβλέπει τις αβύσσους, τον θεό που τρέμουν οι άγγελοι, οι αρχάγγελοι, οι θρόνοι, κυριότητες, αρχαί, εξουσίαι, δυνάμεις, τα πολυόμματα Χερουβίμ, και τα εξαπτέρυγα Σεραφίμ, τον θεό που τρέμει ο ουρανός και η γή, η θάλασσα και τα πάντα που ζουν μέσα στη θάλασσα. Βγες και φυγε από εκείνο τον σφραγισθέντα στρατιώτη του Χριστού.»
οι αφορκισμοι, γινονται σε ολους οσους ανερχονται στο μυστηριο του βαπτισματος, διοτι η Ορθοδοξη θεολογια, ξεκαθαριζει, οτι ο ανθρωπος που δεν ειναι βαπτισμενος, εχει απολυτη εξουσια πανω του ο διαβολος.
αφου λοιπον ειδαμε, οτι συμφωνα με την Εκκλησια, οι δαιμονες ειναι αυτοι που ειναι στα ταρταρα, ας εξηγησουμε και την διαφορα μεταξυ ταρταρων και αβυσσου.
τα ταρταρα ειναι η κατασταση που βρεθηκαν οι δαιμονες οταν εξεπεσαν απο τον παραδεισο, στην γη. η κατασταση αυτη, δεν ειναι τιποτε αλλο, απο την
αναμονη ανεφ της χαριτος του Θεου, για την Δευτερα Παρουσια, οπου θα ανοιξει η κολαση (που δεν ειναι ανοιχτη αυτην την στιγμη που μιλαμε αλλα θα ανοιξει μονο στην Δευτερα Παρουσια) και θα επελθουν σε κριση και καταδικη κολασεως.
η αβυσσος, ειναι παλι κατασταση, που ειναι η απαγορευση να "κανουν οτι γουσταρουν" (οπως λεει ο λιακοπουλος) στους πραγματικους χριστιανους, που ειναι σωμα Χριστου.
σε αυτους τους χριστιανους ο διαβολος δεν εχει καμια εξουσια. για αυτους τους χριστιανους ο διαβολος "δεθηκε". και η Αγια Γραφη μας παρουσιαζει το δεσιμο του διαβολου στην αβυσσο ως κατασταση "δεσιματος" για τους "ειναι σωμα Χριστου". στους υπολοιπους ομως, ναι, κανει οτι γουσταρει (οτι του επιτρεψει φυσικα ο Θεος).
ειναι λοιπον κοσμοκρατορες του κοσμου του, διοτι η Εκκλησια δεν ειναι "κοσμος", αλλα σωμα Χριστου.
στον "κοσμο" ο διαβολος εχει απολυτη εξουσια και ειναι κοσμοκρατωρ, οπως λεει ο ιδιος ο Χριστος.
για αυτο και εχουμε εντολη και χρεος να εξερχομαστε του "κοσμου" για να μην συν κοινωνουμε τις αμαρτιες του κοσμου
βλεπεις λοιπον φιλε μου, πως διαστρεβλωνει τις αληθειες της Εκκλησιας ο λιακοπουλος ??
2ο επιχειρημα (διαστρεβλωση) λιακοπουλου
παμε στην επιστολη του Ιουδα που πετσοκοβει ο πολυς λιακοπουλος, ενω αν την εβαζε ολοκληρη, καταδυκνυει περιτρανα την διαστρεβλωση του.. (κατα τα αλλα δεν το κανει επιτιδες ο ανθρωπος βρε)
ας βαλουμε την επιστολη λοιπον του Ιουδα, ολοκληρη, ωστε να δουμε που πραγματικα αναφερεται ο Αποστολος Ιουδας...
3 Αγαπητοί, επειδή έκανα κάθε προσπάθεια να σας γράφω για την κοινή μας σωτηρία, είχα ανάγκη να σας γράψω προτρέποντάς σας να αγωνίζεστε δυνατά για την πίστη που μια φορά για πάντα παραδόθηκε στους αγίους. 4
Γιατί εισχώρησαν κρυφά μερικοί άνθρωποι, που ήταν από παλιά προγραμμένοι γι’ αυτήν την καταδίκη,
ασεβείς, που μεταβάλλουν τη χάρη του Θεού μας σε ασέλγεια και που αρνούνται το μόνο Δεσπότη και Κύριό μας Ιησού Χριστό. 5 Και σ’ εσάς θέλω να υπενθυμίσω, επειδή τα ξέρετε όλα, ότι ο Κύριος αφού έσωσε μια φορά το λαό Ισραήλ από τη γη της Αιγύπτου, ύστερα εκείνους που δεν πίστεψαν τους κατάστρεψε. 6 Και αγγέλους που δεν τήρησαν τη δική τους αρχή, αλλά εγκατέλειψαν τη δική τους κατοικία, τους έχει διατηρήσει με δεσμά αόρατα στο ζόφο για την κρίση της μεγάλης ημέρας, 7 όπως τα Σόδομα και τα Γόμορρα και οι γύρω τους πόλεις, που καταπόρνευσαν με τρόπο όμοιο
με αυτούς και πήγαν πίσω από διαφορετική σάρκα, είναι μπροστά μας παράδειγμα, αφού τιμωρήθηκαν με καταδίκη αιώνιας φωτιάς. 8
Αλλά όμως όμοια και αυτοί ονειρεύονται, και αφενός μιαίνουν τη σάρκα,
αφετέρου απορρίπτουν την κυριαρχία του Θεού και τις Δόξες βλαστημούν. 9 Ενώ ο Μιχαήλ ο αρχάγγελος, όταν φιλονικώντας με το Διάβολο συνδιαλεγόταν για το σώμα του Μωυσή, δεν τόλμησε να επιφέρει βλάστημη κρίση, αλλά είπε: «Να σε επιτιμήσει ο Κύριος». 10 Αλλά αυτοί αφενός βλαστημούν όσα δεν ξέρουν, αφετέρου όσα γνωρίζουν καλά με το φυσικό ένστικτο σαν τα ζώα χωρίς λογικό, με αυτά φθείρονται. 11
Αλίμονο σ’ αυτούς, γιατί πορεύτηκαν στην οδό του Κάιν, και παραδόθηκαν με πάθος στην πλάνη του Βαλαάμ για μισθό, και καταστράφηκαν στην αντιλογία του Κορέ. 12 Αυτοί είναι κηλίδες που τρώνε χορταστικά μαζί σας άφοβα μέσα στις αγάπες σας, που ποιμαίνουν τους εαυτούς τους, νεφέλες άνυδρες που παρασέρνονται από ανέμους, δέντρα φθινοπωρινά άκαρπα που πέθαναν δύο φορές και ξεριζώθηκαν, 13 κύματα άγρια της θάλασσας που αφρίζουν στην επιφάνεια τα δικά τους αίσχη, αστέρες περιπλανώμενοι για τους οποίους έχει διατηρηθεί ο ζόφος του σκότους στον αιώνα. 14 Προφήτεψε επίσης και γι’ αυτούς ο Ενώχ, έβδομος από τον Αδάμ, λέγοντας: «Ιδού, ήρθε ο Κύριος με τις άγιες μυριάδες του, 15 για να κάνει κρίση εναντίον όλων και να ελέγξει κάθε ψυχή για όλα τα έργα της ασέβειάς τους που έκαναν και για όλα τα σκληρά λόγια που μίλησαν εναντίον του αμαρτωλοί ασεβείς». 16 Αυτοί είναι γογγυστές, μεμψίμοιροι, πορεύονται σύμφωνα με τις δικές τους επιθυμίες και το στόμα τους μιλά υπέρογκα, θαυμάζουν πρόσωπα για χάρη ωφέλειας.
17 Εσείς όμως, αγαπητοί, θυμηθείτε τα λόγια που έχουν προειπωθεί από τους αποστόλους του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, 18 θυμηθείτε ότι σας έλεγαν:
«Στους έσχατους χρόνους θα υπάρχουν εμπαίκτες που θα πορεύονται σύμφωνα με τις δικές τους ασεβείς επιθυμίες». 19 Αυτοί είναι που προξενούν διαιρέσεις, ψυχικοί, που δεν έχουν Πνεύμα. 20 Εσείς όμως, αγαπητοί, να οικοδομείτε τους εαυτούς σας πάνω στην αγιότατη πίστη σας, να προσεύχεστε μέσω του Πνεύματος του Αγίου, 21 να διατηρήσετετους εαυτούς σας μέσα στην αγάπη του Θεού, περιμένοντας το έλεος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού για ζωή αιώνια. 22 Και αφενός μερικούς που αμφιβάλλουν να τους ελεείτε, 23 αφετέρου άλλους να τους σώζετε αρπάζοντάς τους από τη φωτιά, και άλλους να τους ελεείτε με φόβο,
μισώντας και το χιτώνα τους που είναι μολυσμένος από τη σάρκα.
μαλιστα...
εαν ο λιακοπουλος δεν ξερει να διαβαζει, τοτε γιατι γραφει βιβλια ΟΕΟ ? ! ? !
ολα αυτα που λεει ο Αποστολος, δεν αναφερονται σε αγγελους, αλλα σε πολυ συγκεκριμενους ανθρωπους οι οποιοι ειχαν αρχηγο τους τον ΚΟΡΕ, ο οποιος ηταν αιρετικος της εποχης και διαστρεβλωνε τα πραγματικα λογια των Αποστολων και τις εννοιες του Ευαγγελιου.
παμε λοιπον να τα δουμε...
ο Αποστολος, ξεκιναει πολυ πολυ συγκεκριμενα τον λογο του, αναφερομενος σε καποιους ανθρωπους οι οποιοι εισχωρησαν κρυφα μεσα στις συναξεις των χριστιανων και οι οποιοι αρνουνται την Κυριοτητα του Χριστου. (στοιχος 4)
υστερα συνεχιζει και λεει, πως θελει να υπενθιμισει και σε αυτους, τους πραγματικους χριστιανους, οτι οσοι δεν πιστεψαν στον Θεο απο το Ισραηλ, ο Θεος τους κατεστρεψε, και οι αγγελοι οι οποιοι εξεπεσαν του παραδεισου, δηλαδη οι δαιμονες, τους εριξε στα ταρταρα (τους έχει διατηρήσει με δεσμά αόρατα στο ζόφο για την κρίση της μεγάλης ημέρας) , οπως ειπαμε, τα ταρταρα ειναι κατασταση αναμονης της κρισεως των δαιμονων για να πανε στην κολαση την μεγαλη ημερα του Θεου, την Δευτερα Παρουσια. υστερα συνεχιζει και λεει, οτι τα σοδομα και τα γομορα καταπορνευσαν με τροπο ομοιο με αυτους (τους ανθρωπους που εισχωρησαν υπουλα). συνεχιζει λοιπον και μιλαει για τους συγκεκριμενους ανθρωπους που πραγματευεται εξαρχης, και λεει πως και εκεινοι, οπως οι σοδομιτες, μιαινουν την σαρκα τους (στοιχος 8), και εκτος αυτων, αποριπτουν την κυριαρχια του Θεου - Χριστου.
βλεπουμε λοιπον, οτι μιλαει για τους συγκεκριμενους ανθρωπους που εισχωρησαν υπουλα, που μιλουσε και πιο πανω, οπου αρνουνται την Κυριαρχια του Χριστου.
οχι για αγγελους, αλλα για ανθρωπους. για καποιους πολυ πολυ συγκεκριμενους ανθρωπους.
το λεει κιολας στον στοιχο 4, οτι μιλαει για ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
τωρα, στον επομενο στοιχο, μας δινει και ενα ονομα ενος αιρεσιαρχη της εποχης, τον οποιο πιστεψαν οι ανθρωποι αυτοι.
Αλίμονο σ’ αυτούς (ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ), γιατί πορεύτηκαν στην οδό του Κάιν, και παραδόθηκαν με πάθος στην πλάνη του Βαλαάμ για μισθό, και καταστράφηκαν στην αντιλογία του Κορέ.
τι να πω, χρειαζεται να συνεχισω ?
αλλη μια διαστρεβλωση λοιπον, που προσπαθει να κανει ο πολυς λιακοπουλος...
πετσοκοβει την επιστολη, βαζοντας ενα πολυ μικρο εδαφιο, ωστε να δειξει οτι ταχα μιλαει για αγγελους στην φραση "όπως τα Σόδομα και τα Γόμορρα και οι γύρω τους πόλεις, που καταπόρνευσαν με τρόπο όμοιο με αυτούς και πήγαν πίσω από διαφορετική σάρκα"
ενω μιλαει για πολυ πολυ συγκεκριμενους ανθρωπους οι οποιοι εκτος των αλλων ηταν πορνοι τοσο στο πνευμα, οσο και στην σαρκα, οπως ο ιδιος ο Ιουδας μας λεει σε 2 διαφορετικους στοιχους.
ιδου:
"ασεβείς, που μεταβάλλουν τη χάρη του Θεού μας σε ασέλγεια"
"Αλλά όμως όμοια και αυτοί ονειρεύονται, και αφενός μιαίνουν τη σάρκα"
"μισώντας και το χιτώνα τους που είναι μολυσμένος από τη σάρκα."
τι να πεις...
αυτος ειναι ο λιακοπουλος ! ο μεγας διαστρεβλωτης των γραφων!
παμε παρακατω
3ο επιχειρημα (διαστρεβλωση) λιακοπουλου
μας παει στην επιστολη του Αποστολου Παυλου, προς Κορινθιους Α , κεφαλαιο 11 στοιχος 10
αλλη μια φορα, ο πολυς λιακοπουλος, πετσοκοβει το πραγματικο κειμενο, και βαζει ενα μονο στοιχο, ωστε να εξαγει (που και ετσι δεν εξαγει κανενα τετοιο αστειο συμπερασμα) τα ανυπαρκτα συμπερασματα του.
ας δουμε "περισσοτερο" κειμενο και οχι εναν στοιχο...
3 Θέλω λοιπόν εσείς να ξέρετε ότι σε κάθε άντρα η κεφαλή του είναι ο Χριστός και κεφαλή της γυναίκας ο άντρας της και κεφαλή του Χριστού ο Θεός. 4 Κάθε άντρας που προσεύχεται ή προφητεύει, αν έχει κάτι που πέφτει από πάνω προς τα κάτω στην κεφαλή του, καταντροπιάζει την κεφαλή του. 5 Και κάθε γυναίκα που προσεύχεται ή προφητεύει με ακατακάλυπτη την κεφαλή καταντροπιάζει την κεφαλή της. γιατί είναι ένα και το αυτό με την ξυρισμένη. 6 Γιατί αν δεν κατακαλύπτεται η γυναίκα, τότε ας κουρευτεί. Αν όμως είναι αισχρό στη γυναίκα το να κουρευτεί ή να ξυριστεί, ας κατακαλύπτεται. 7 Γιατί ο άντρας, βέβαια, δεν οφείλει να κατακαλύπτεται στην κεφαλή του, επειδή είναι εικόνα και δόξα του Θεού. η γυναίκα όμως είναι δόξα του άντρα. 8 Γιατί δεν προέρχεται ο άντρας από τη γυναίκα, αλλά η γυναίκα από τον άντρα. 9 Και βέβαια, δε δημιουργήθηκε ο άντρας για τη γυναίκα, αλλά η γυναίκα για τον άντρα. 10
Γι’ αυτό οφείλει η γυναίκα να έχει εξουσία πάνω στην κεφαλή της, για τους αγγέλους. 11 Όμως, ούτε η γυναίκα χωρίς τον άντρα ούτε ο άντρας χωρίς τη γυναίκα είναι ανεξάρτητοι ζώντας στον Κύριο. 12 Γιατί όπως ακριβώς η γυναίκα έγινε από τον άντρα, έτσι και ο άντρας γεννιέται μέσω της γυναίκας. και τα πάντα είναι από το Θεό.
αυτο λοιπον που εξαγει ως συμπερασμα ο λιακοπουλος απο ολο το παραπανω, ειναι οτι καμια γυναικα δεν πρεπει να ειναι μονη. η να εχει αντρα, η να ειναι αφιερωμενη στον Χριστο. μονη καμια, για τον φοβο των αγγελων μπας και τις κουτουπωσουν!!
τι αλλο θα ακουσουμε Χριστε μου απο τους αντιχριστους..
αν και δεν θα επρεπε να μπω καν στην διαδικασια να το σχολιασω, καθως απο μονο του ειναι αποδειξη ηλιθιοτητας, θα το κανω, μονο και μονο για την φραση "δια τους αγγελους".
αυτο που θελει να πει ο Αποστολος Παυλος, ειναι πως οι γυναικες θα πρεπει να εχουν καλυμμενη την κεφαλη τους, διοτι τις βλεπουν οι Αγγελοι.
η Εκκλησια, εχει Ιεραρχια. το ιδιο και οι Αγγελοι, εχουν ιεραρχια. και ολοι, θα πρεπει να σεβονται και να αποδεχονται την ιεραρχια αυτην, καθως την ορισε ο Θεος.
και ο Θεος, ορισε τον αντρα κεφαλη της γυναικος.
η γυναικα λοιπον, φοραει το καλυμμα της κεφαλης, για να δειξει οτι δεν εχει η ιδια κεφαλη, αλλα κεφαλη της ειναι ο αντρας της. οπως ακριβως και οι Αγγελοι, δεν εχουν οι ιδιοι κεφαλη, αλλα κεφαλη τους ειναι ο Θεος. οπως ακριβως και ο αντρας δεν εχει κεφαλη, αλλα κεφαλη του ειναι ο Χριστος, οπως και του Χριστου ο Θεος.
η φραση λοιπον που πραγματευεται ο πολυς λιακοπουλος,
"10 Γι’ αυτό οφείλει η γυναίκα να έχει εξουσία πάνω στην κεφαλή της, για τους αγγέλους. "
μεταφραζεται ως εξης
"Γι’ αυτό έχει την υποχρέωση η γυναίκα να έχει πάνω στο κεφάλι της ένα σύμβολο, πως είναι κάτω από εξουσία, γιατί αυτό ταιριάζει στην παρουσία των αγγέλων. "
δηλαδη, οπως και οι Αγγελοι, τιμουν την ιεραρχια του Θεου, και ειναι κατω απο την δικη Του Εξουσια, και ο εκαστος Αγγελος κατω απο την εξουσια του ανωτερου.
οπως και η Εκκλησια εχει ιεραρχια, και διαχωριζεται απο τα αμφια της ιεροσυνης κατα την ταξη της Ιεραρχιας εκαστου ανθρωπου.
ο καθης, κατα την ταξη και τον τροπο που του ορισε ο Θεος.
η υπακοη σε αυτο, ειναι μια κοινωνια Αγγελων.
το να φοραει λοιπον η γυναικα το συμβολο της εξουσιας του ανδρος της, ειναι αξιον της παρουσιας των Αγγελων, και την ταξη της Εκκλησιας.
ειναι συμφωνο με τους νομους του Θεου.
Να πώς το εξηγεί ο Ζερβόπουλος: "Παράλληλα προς την εξάρτηση της γυναίκας από τον άντρας της, το σύμβολο του καλύμματος δείχνει στα ανώτερα πνευματικά όντα ότι στις συναθροίσεις της εκκλησίας γίνεται σεβαστή η ιεραρχική τάξη καθώς την όρισε ο Θεός. Οι άγγελοι που είναι παρόντες και επιβλέπουν τη λατρεία της κάθε τοπικής εκκλησίας, θα αισθάνονταν προσβολή
για την κάθε άπρεπη συμπεριφορά εναντίον στις αρχές του Θεού (το καλλυμα της κεφαλης ειναι εντολη του Θεου, διοτι ειναι συμβολο της εξουσιας του αντρος της). Γι’ αυτό λοιπόν, η γυναίκα πρέπει να έχει στο κεφάλι της το κάλυμμα, σαν το σύμβολο υποταγής της στην εξουσία"
ο Άγιος Οικουμένιος λεει επι τουτου,
"Ει και μη τους ανθρώπους αισχυνομένη ουκ εθέλει τούτο ποιείν, αλλ’ ουν αισχυνθήτω τους αγγέλους, οί μάρτυρες και επόπται γεγένηνται της υποταγής αυτής".
(=Και αν αρνείται να το κάνει επειδή δεν ντρέπεται τους ανθρώπους, τουλάχιστον ας ντραπεί τους αγγέλους, οι οποίοι είναι μάρτυρες και παρατηρητές του τρόπου με τον οποίο εκδηλώνει την υποταγή της (στους νομους και τις εντολες του Θεου).
ιδου τι λεει και ο Αρχιμανδριτης Γεωργίος Δημοπουλος επι τουτου
αὐτήν καί βαθεῖαν εὐλάβειαν ὀφείλουν νά δεικνύουν αἱ γυναῖκες — ὅπως ἄλλως τε καί οἱ ἄνδρες—παντοῦ καί πάντοτε. Καί τοῦτο, ἀφοῦ εἶναι βέβαιον, ὅτι ἄγγελοι μᾶς παρακολουθοῦν εἰς κάθε βῆμα τῆς ζωῆς μας. Ἰδιαιτέρως ὅμως εἶναι ἀνάγκη νά δεικνύουν τήν εὐλάβειάν των, ὅταν εἰσέρχωνται εἰς τόν Ναόν τοῦ Κυρίου νά προσευχηθοῦν καί νά λατρεύσουν τόν Θεόν. Διότι ἐκεῖ δέν ὑπάρχουν ἁπλῶς ἄγγελοι, δορυφορουντες τόν Βασιλέα τῶν ὅλων. Ὑπάρχει αὐτός ὁ Θεός, ὁ Κύριος τῶν ἀγγέλων. Ὑπάρχει ἡ Ἁγία Τράπεζα, ὁ θεοδέγμων τοῦ Κυρίου Τάφος, ὁ φρικτός Γολγοθᾶς. Καί αἱ πισταί γυναῖκες, πού ἐκκλησιάζονται, ὡς ἄλλαι μυροφόροι ἔρχονται διά νά προσφέρουν εἰς τόν Κύριον ὄχι τά ὑλικά των ἀρώματα—ἀπό αὐτά δέν ἔχει ὁ Κύριος ἀνάγκην—ἀλλά τά πνευματικά των μύρα, τά δάκρυα τῆς εὐγνωμοσύνης καί εὐλαβείας των. Ἠμπορεῖ ὅμως ποτέ νά συμβιβασθοῦν τοιαῦτα αἰσθήματα μέ στάσιν ἀνάρμοστον, ἀλλά καί μέ ἐμφάνισιν κάθε ἄλλο, παρά κοσμίαν καί συνεσταλμένην; Καί ἐάν «ἡ γυνή προσευχομένη ἤ προφητεύουσα», ὀφείλει «ἐξουσίαν ἔχειν ἐπί τῆς κεφαλῆς διά τούς ἀγγέλους» (Α' Κορινθ. ια' 5, 10), δηλαδή ἀπό συστολήν καί ἐντροπήν πρός τούς ἀγγέλους, πού εἶναι παρόντες, νά ἔχη ἐπί τῆς κεφαλῆς της κάλυμμα, πού εἶναι σύμβολον τῆς ἐξουσίας, πού ἔχει ἐπ' αὐτῆς ὁ ἄνδρας, πόσω μᾶλλον, ὅταν ὄχι ἐνώπιον τῶν ἀγγέλων εὑρίσκεται, ἀλλά ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ κατά τήν τέλεσιν τοῦ φρικωδεστάτης θυσίας; Πόσον πρέπει αἱ γυναῖκες, πού ἀποκτοῦν ἐπίγνωσιν τοῦ νόμου τοῦ Θεοῦ, νά προσέχουν εἰς αὐτά ὄχι μόνον διά τήν ἰδικήν των ἀσφάλειαν καί πρόοδον, ἀλλά καί διά νά γίνωνται παραδείγματα κοσμιότητος καί εἰς τό περιβάλλον των!"
(Ἀπό τό βιβλίο τοῦ Ἀρχιμανδρίτη Γεωργίου Δημοπούλου «Ὁ Νικητής τοῦ θανάτου» Κεφ. Ἡ εὐλαβής στάσις τῶν γυναικῶν, σ.21, Ἔκδοση «Ο ΣΩΤΗΡ»).
ιδου λοιπον, αλλη μια διαστρεβλωση των γραφων απο τον πολυ λιακοπουλο !
παμε παρακατω...
4ο επιχειρημα (διαστρεβλωση) λιακοπουλου
η 4η κατα σειρα διαστρεβλωση του λιακοπουλου, βρισκεται στην προς εβραιους επιστολη , κεφαλαιο Β, στοιχοι 2-5.
και εδω, αλλη μια φορα, τα ιδα και τα ιδια...
ο πολυς λιακοπουλος κοβει ακομη μια φορα το κειμενο, ξεκινοντας απο τον 2ο στοιχο, αντι να ξεκινησει απο τον 1ο, οπου και αναδυκνυει την πλανη του βεβαιως.
ας βαλουμε το κειμενο, ολοκληρο και οχι κομμενο...
1 Γι’ αυτό πρέπει περισσότερο εμείς
να προσέχουμε σ’ αυτά που ακούσαμε, μήπως παρασυρθούμε.
2 Γιατί, αν ο λόγος που κηρύχτηκε μέσω αγγέλων επιβεβαιώθηκε και κάθε παράβαση και παρακοή έλαβε δίκαιη μισθαποδοσία, 3 πώς εμείς θα ξεφύγουμε αν αμελήσουμε τόσο μεγάλη σωτηρία; Η οποία, αφού άρχισε να κηρύττεται μέσω του Κυρίου, βεβαιώθηκε σ’ εμάς από εκείνους που άκουσαν, 4 επικυρώνοντας συγχρόνως με τη μαρτυρία του ο Θεός, με σημεία και με τέρατα και με ποικίλες υπερφυσικές δυνάμεις και με μερισμούς εκδηλώσεων Πνεύματος Αγίου κατά τη θέλησή του.
εδω, ο Αποστολος Παυλος, λεει το εξης απλο - απλουστατο, που ταχα δεν καταλαβαινει ο πολυς λιακοπουλος...
αυτο που λεει, ειναι οτι πρεπει να προσεξουν ολοι τους, συμπεριλαμβανομενου τον εαυτο του, απο αυτα που ακουσαν απο τους αγγελους (τους Αποστολους), οπου εζησαν την διδασκαλια και το εργο του Χριστου. ο Παυλος ποτε δεν εζησε ο ιδιος την διδασκαλια του Χριστου, αλλα του την διδαξε ο Αποστολος Πετρος, για αυτο συμπεριλαμβανει και τον εαυτο του. συνεχιζει λοιπον και λεει, οτι αφου ο λογος ΑΡΧΙΚΑ ΚΥΡΗΧΤΗΚΕ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ (αυτο δεν το ειδε ο πολυς λιακοπουλος), βεβαιωθηκε σε εκεινους (συμπεριλαμβανομενου του Παυλου) απο εκεινους που ακουσαν τον λογο του Κυριου, δηλαδη τους αγγελους (τους μαθητες Του, τους αποστολους)
με λιγα και απλα λογια, ο Αποστολος Παυλος λεει στους εβραιους να προσεξουν πολυ καλα αυτα που εμαθαν απο τους Αποστολους (αγγελους - αγγελιοφορους, αυτοι δηλαδη που εμαθαν στον κοσμο το Ευαγγελιο του Χριστου, ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ) για να μην παρασυρθουν.
οπου συνεχιζει παρακατω στοιχο 3 και λεει πως ΠΡΩΤΑ κυρηχτηκε μεσω του Χριστου και υστερα απο τους αγγελους (τους Αποστολους).
ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ Ι. ΚΟΛΙΤΣΑΡΑ
1 Επειδή ακριβώς τόσον ασύγκριτα ανώτερος είναι ο Υιός, δια τούτο πρέπει πολύ περισσότερον να προσέχωμεν εις εκείνα, τα οποία ηκούσαμεν από το κήρυγμα των Αποστόλων, που είναι ιδικόν του κήρυγμα, μήπως τυχόν ποτέ παρεκκλίνωμεν από τον δρόμον της σωτηρίας. 2 Διότι εάν ο παλαιός νόμος, που ελέχθη στον Μωϋσήν δια μέσου των αγγέλων, απεδείχθη έγκυρος και ισχυρός και κάθε παράβασις αυτού και παρακοή έλαβε σαν μισθόν της την δικαίαν τιμωρίαν, 3 πως ημείς θα διαφύγωμεν την τιμωρίαν, εάν παραμελήσωμεν μίαν τόσον μεγάλην και ανεκτίμητον σωτηρίαν; Η σωτηρία δε αυτή ήρχισε να διδάσκεται από αυτόν τούτον τον Κυριον, παρεδόθη δε εις ημάς ως κατά πάντα βεβαία και αξιόπιστος από εκείνους, που την ήκουσαν κατ' ευθείαν από το στόμα του Κυρίου, δηλαδή από τους Αποστόλους.
Στὴν ἁγία Γραφὴ ἄγγελοι, ἐκτὸς ἀπὸ τὰ οὐράνια πνεύματα, ὀνομάζονται καὶ οἱ ἄνθρωποι ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι ἐκτελοῦν τὸ ἴδιο ἔργο μὲ τοὺς ἀγγέλους. Ἔτσι ἄγγελοι ὀνομάζονται οἱ ἐπίσκοποι, ἄγγελος ὀνομάζεται ὁ προφήτης Μαλαχίας καὶ ὁ βαπτιστὴς Ἰωάννης. Ἄγγελος ὀνομάζεται καὶ ὁ Χριστὸς ὡς ἄνθρωπος. Μάλιστα λέγεται τῆς μεγάλης βουλῆς ὁ ἄγγελος(Ἤσ.9,6) διότι καὶ αὐτὸς ὡς ἄνθρωπος ᾖρθε νὰ ἀναγγείλει στὸ κόσμο τὸ σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴ σωτηρία μας. Γι’ αὐτὸ ὁ Παῦλος, λέγει στὴν ἀρχὴ τῆς πρὸς Ἑβραίους ἐπιστολῆς του, ὅτι τὸν καιρὸ τῆς Π.Δ. ὁ Θεὸς μίλησε διὰ μέσου τῶν προφητῶν, τώρα δὲ στὶς ἔσχατες μέρες μίλησε διὰ μέσου τοῦ Υἱοῦ Του. Καὶ γὶ αὐτὸ στὴ ἔ΄ ᾠδὴ τοῦ κανόνος τῶν Χριστουγέννων, ψάλλουμε στὸ πρῶτο τροπάριο, ποὺ λέγεται εἱρμός, τὰ ἑξῆς· «Θεὸς ὧν εἰρήνης, πατὴρ οἰκτιρμῶν, τῆς μεγάλης βουλῆς σου τὸν ἄγγελον, εἰρήνην παρεχόμενον ἀπέστειλας ἠμίν».
Ἐπίσης στὴν πατερικὴ φιλολογία καὶ στὴν ἐκκλησιαστικὴ ὑμνογραφία, ὀνομάζονται ἐπίγειοι ἄγγελοι ἢ ἰσάγγελοι ἢ ἐπουράνιοι ἄνθρωποι, πρόσωπα μεγάλης ἁγιότητας ὅπως ὁ προφήτης Ἠλίας, ἢ μεγάλοι ἀσκητές, οἱ ὁποῖοι περιώρισαν στὸ ἐλάχιστο τὶς ἀνθρώπινες ἀνάγκες καὶ ἀσχολήθηκαν ὑπέρμετρα μὲ τὴν νηστεία, τὴν ἀγρυπνία καὶ τὴν προσευχή. Ὑπάρχει τέλος καὶ ἕνας ἄνθρωπος ποὺ ἀναδείχθηκε ἀνώτερος καὶ ἀπὸ τοὺς ἀγγέλους. Εἶναι ἡ Παναγία Θεοτόκος, ποὺ τὴν ὑμνοῦμε ὡς «τὴν τιμιωτέραν τῶν Χερουβὶμ καὶ ἐνδοξοτέραν ἀσυγκρίτως τῶν Σεραφίμ».
Πηγή: pmeletios.com
ο ιδιος ο Χριστος ονομαζει ΑΓΓΕΛΟΥΣ τους 7 επισκοπους των 7 Εκκλησιων της Μ. Ασιας στην Αγια Γραφη..
ιδου:
Αποκαλυψις Ιωαννου
(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 1)
"Οι εφτά αστέρες είναι άγγελοι των εφτά εκκλησιών, και οι λυχνίες οι εφτά είναι εφτά εκκλησίες»."
(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 2)
1 «Στον άγγελο της εκκλησίας στην Έφεσο γράψε: .....
8 «Και στον άγγελο της εκκλησίας στη Σμύρνη γράψε: ......
12 «Και στον άγγελο της εκκλησίας στην Πέργαμο γράψε: .....
18 «Και στον άγγελο της εκκλησίας στα Θυάτειρα γράψε:.....
(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 3)
1 Καὶ τῷ ἀγγέλῳ τῆς ἐν Σάρδεσιν ἐκκλησίας γράψον· ......
7 Καὶ τῷ ἀγγέλῳ τῆς ἐν Φιλαδελφείᾳ ἐκκλησίας γράψον· ......
14 Καὶ τῷ ἀγγέλῳ τῆς ἐν Λαοδικείᾳ ἐκκλησίας γράψον· ......
ιδου, ακομη μια απο τις διαστροφες του πολυ λιακοπουλου!
παμε παρακατω...
5ο επιχειρημα (διαστρεβλωση) λιακοπουλου
η 5η διαστρεβλωση του λιακοπουλου, βρισκεται στις πραξεις τον Αποστολων, στην απολογια του Στεφανου, στον ετοιμο να τον λιθοβολησει οχλο..
ας δουμε το κειμενο που πραγματευεται ο πολυς λιακοπουλος
51 Σκληροτράχηλοι και απερίτμητοι στις καρδιές και στα αυτιά, εσείς πάντοτε αντιτάσσεστε στο Πνεύμα το Άγιο, όπως οι πατέρες σας έτσι κι εσείς. 52 Ποιον από τους προφήτες δεν καταδίωξαν οι πατέρες σας; Και σκότωσαν αυτούς που προανάγγειλαν την έλευση του Δικαίου, του οποίου τώρα εσείς γίνατε προδότες και φονιάδες, 53 οι οποίοι λάβατε το νόμο μέσω διαταγών αγγέλων, αλλά δεν τον φυλάξατε».
μαλιστα...
ο πολυς λιακοπουλος λοιπον, αντιλαμβανεται απο το παραπανω, οτι εφοσον τους λεει ο Στεφανος οτι λαβατε τον νομο απο διαταγες αγγελων, σημαινει οτι οι ελοχιμ τους εδωσαν τον νομο.
!!
καλα, ας αφησουμε το τι λεει ο λιακοπουλος, και ας δουμε τι λεει πραγματικα το κειμενο που αλλη μια φορα εκοψε ο πολυς λιακοπουλος.
εαν ο λιακος προσεχε λιγο πιο πανω στο κειμενο, θα εβλεπε γιατι ο Στεφανος ειπε στον οχλο οτι παρελαβε ΤΟΝ νομο απο αγγελους.
ποιος ειναι Ο νομος? ο νομος, ειναι ο μωσαικος νομος, τον οποιον παρελαβε ο μωυσης απο τους αγγελους οπως ο ιδιος ο στεφανος λεει πιο πανω στον στοιχο 30-35.
τι λεει ο στοιχος 30-35?
30 Και αφού συμπληρώθηκαν σαράντα έτη, του φανερώθηκε μέσα στην έρημο του όρους Σινά
άγγελος μέσα σε πύρινη φλόγα μιας βάτου. 31 Και ο Μωυσής, όταν το είδε, θαύμαζε το όραμα και, ενώ αυτός πλησίαζε, για να το παρατηρήσει καλά, έγινε φωνή Κυρίου: 32 Εγώ είμαι ο Θεός των πατέρων σου, ο Θεός του Αβραάμ και του Ισαάκ και του Ιακώβ. Ο Μωυσής έγινε τότε έντρομος και δεν τολμούσε να παρατηρήσει. 33 Είπε τότε σ’ αυτόν ο Κύριος: “Λύσε το υπόδημα των ποδιών σου, γιατί ο τόπος πάνω στον οποίο έχεις σταθεί είναι γη άγια. 34 Είδα καλά την κακομεταχείριση του λαού μου που είναι στην Αίγυπτο και το στεναγμό τους τον άκουσα, και κατέβηκα να τους ελευθερώσω. Και τώρα έλα, θα σε αποστείλω στην Αίγυπτο”. 35 Αυτόν το Μωυσή, τον οποίο αρνήθηκαν και του είπαν: “Ποιος σε κατάστησε άρχοντα και δικαστή;”, αυτόν ο Θεός και άρχοντα και λυτρωτή έχει αποστείλει
με τη βοήθεια του αγγέλου που του φανερώθηκε μέσα στη βάτο.
βλεπουμε δηλαδη, οτι του φανερωθηκε αγγελος, και ο Θεος μιλησε μεσω του αγγελου Του στον Μωυση.
οτι ακριβως γινεται και με τους προφητες δηλαδη.
δεν προφητευουν εκεινοι. ο Θεος προφητευει, απλως εκεινοι γινονται δοχεια του λογου του Θεου.
υστερα, στον στοιχο 38, μας λεει το εξης σημαντικο περι του τροπου που δοθηκε ο νομος στον Μωυση.
38 Αυτός (ο Μωυσης) είναι που ήταν με την εκκλησία μέσα στην έρημο
μαζί με τον άγγελο που του μιλούσε στο όρος Σινά και με τους πατέρες μας, ο οποίος δέχτηκε ζωντανά λόγια για να μας τα δώσει.
ο Μωυσης λοιπον, πορευοταν στην ερημο επι 40 χρονια (και ολο το Ισραηλ) και ειχε μαζι του τον αγγελο που του ειχε εμφανιστει και ειχε μιλησει στο ορος Σινα.
ο Μωυσης , λεει ο Στεφανος, δεχτηκε ζωντανα λογια απο τον αγγελο για να μας τα μεταφερει.
αυτο, το κανει εξισου λιανο, και στον παρακατω στοιχο 44
ιδου:
44 Η Σκηνή του Μαρτυρίου ήταν με τους πατέρες μας στην έρημο, καθώς διέταξε
αυτός που μιλούσε στο Μωυσή να την κάνει σύμφωνα με το πρότυπο που είχε δει.
αυτος που μιλουσε στον Μωυση, οπως ειδαμε, ηταν ο αγγελος. ο αγγελος λοιπον, συμφωνα με το θελημα του Θεου,
προσταζε τον Μωυση καθολη την διαρκεια των 40 ετων για το πως θα πορευτει, αλλα και οτι αφορα τον νομο. ο νομος βεβαια, ερχοταν κατευθειαν απο τον Θεο, αφου ο Μωυσης μιλουσε απευθειας με τον Θεο, αλλα σε αυτο συνεβαλε και προσταζε και ο αγγελος, οπως θα δουμε...
και για την επικυρωση της Αληθειας, παμε να δουμε τι λεει η Παλαια Διαθηκη για τον Αγγελο που ηταν μαζι με τον Μωυση καθολη την διαρκεια των 40 ετων.
(Έξοδος 23,20-33).
Κατόπιν ο Κύριος έδωσε κι άλλες εντολές και διατάξεις στο Μωυσή που αφορούσαν τους Ισραηλίτες. Αυτές είχαν σχέση με την καθημερινή ζωή του λαού, με τη απονομή της δικαιοσύνης και τις γιορτές.
Μετά ο Κύριος είπε στο Μωυσή:
«Θα σας στείλω έναν άγγελο να προπορεύεται, για να σας φυλάει στην πορεία σας και να σας οδηγήσει στον τόπο που σας ετοίμασα. Να τον προσέχετε σ' ότι σας λέει και να τον υπακούτε. Να μην του εναντιώνεστε, γιατί αυτός θα ενεργεί εξ ονόματος μου. Αν όμως τον υπακούτε και κάνετε πρόθυμα
ότι σας προστάζω (μεσω του αγγελου), τότε εγώ θα είμαι εχθρός των εχθρών σας και αντίπαλος των αντιπάλων σας. Ο άγγελός μου θα σας οδηγήσει στη Χαναάν, όπου κατοικούν διάφοροι λαοί, τους οποίους θα εξολοθρεύσω.
ετσι λοιπον, ο νομος, βεβαιως και ειναι προσταγη αγγελων, οπως λεει ο Πρωτομαρτυς Στεφανος, αφου ο αγγελος μιλουσε εξονοματος του Θεου, οπως λεει ο ιδιος ο Στεφανος πιο πανω, αλλα οπως λεει και ο ιδιος ο Θεος στην Π.Δ.
ιδου λοιπον, αλλη μια φορα, πως διαστρεφει τα κειμενα της Αγιας Γραφης ο πολυς λιακοπουλος, κοβοντας τα κειμενα..
παμε παρακατω
6ο επιχειρημα (διαστρεβλωση) λιακοπουλου
η 6η και τελευταια διαστρεβλωση του λιακοπουλου, πραγματευεται την Α προς Κορινθιους επιστολη, 6ο κεφαλαιο στοιχος 3.
ας δουμε:
1 Τολμά κάποιος από εσάς, όταν έχει θέμα αντιδικίας ενάντια στον άλλο, να κρίνεται μπροστά στους αδίκους και όχι μπροστά στους αγίους; 2 Ή δεν ξέρετε ότι οι άγιοι θα κρίνουν τον κόσμο; Και αν από εσάς κρίνεται ο κόσμος, ανάξιοι είστε για κριτήρια δίκης ελάχιστα;
3 Δεν ξέρετε ότι αγγέλους θα κρίνουμε, και δεν μπορούμε κάποιες βιοτικές διαφορές;
απο τον 3 στοιχο, ο πολυς λιακοπουλος εξαγει το συμπερασμα οτι δεν μιλαει για τους δαιμονες που θα κριθουν κατα την Δευτερα Παρουσια, αλλα για καποιους αλλους αγγελους, διοτι οι δαιμονες δεν θα κριθουν λεει, θα πανε κατευθειαν στην κολαση.
μαλιστα...
ο πολυς λιακοπουλος βεβαια, φαντασιοπληκτος αιρετικος και βλασφημος βιβλιοπωλης ειναι. λογικο να λεει τις αρλουμπες του..
ας δουμε ομως, ποια ειναι η αληθεια!
ειδαμε προιγουμενως, οτι οι δαιμονες οταν εξεπεσαν της χαριτος του Χριστου, εξεπεσαν στα "ταρταρα".
και οπως ειδαμε, τα ταρταρα ειναι κατασταση αναμονης κρισεως.
παραθετω ξανα
τα ταρταρα ειναι η κατασταση που βρεθηκαν οι δαιμονες οταν εξεπεσαν απο τον παραδεισο, στην γη. η κατασταση αυτη, δεν ειναι τιποτε αλλο, απο την
αναμονη ανεφ της χαριτος του Θεου, για την Δευτερα Παρουσια, οπου θα ανοιξει η κολαση (που δεν ειναι ανοιχτη αυτην την στιγμη που μιλαμε αλλα θα ανοιξει μονο στην Δευτερα Παρουσια) και θα επελθουν σε κριση και καταδικη κολασεως.
η κριση των δαιμονων ειναι προεγνωσμενη. και οι δαιμονες, και εμεις, προγνωριζουμε οτι στην Δευτερα Παρουσια, ο διαβολος και οι δαιμονες θα κατακριθουν και θα ριχτουν στην κολαση.
αυτην την στιγμη ομως, δεν εχουν ελθει ακομη σε κριση.
αυτην την στιγμη, ο διαβολος ειναι κοσμοκρατωρ του
κοσμου και κανει οτι γουσταρει στους μη εχοντας την σφραγιδα του Θεου, δηλαδη στους αβαπτιστους χριστιανους, και τους "χριστιανους" που νομιζουν οτι ειναι χριστιανοι.
για αυτον ακριβως τον λογο, οταν φτανει ο Χριστος στους δαιμονισμενους των Γεργεσηνών, τα δαιμονια του φωναζαν:
«Τι έχεις μαζί μας Ιησού, Υιέ του Θεού; Ήρθες εδώ για να μας βασανίσεις πριν την ώρα μας;»
και αυτη ειναι η Ορθοδοξη Θεολογια.
οι δαιμονες ειναι αυτοι που θα κριθουν κατα την Δευτερα Παρουσια, οπως και ολοκληρη η ενλογη κτιση.
οι καλοι στον Παραδεισο που θα ανοιξει κατα την Δευτερα Παρουσια, δηλαδη η Βασιλεια των Ουρανων,
και οι κακοι στην κολαση μαζι με τον διαβολο, που θα ανοιξει επισης στην Δευτερα Παρουσια.
αυτα λοιπον με τις διαστρεβλωσεις του πολυ λιακοπουλου.
ενα συμπερασμα βγαζω απο ολο αυτο.
τον ανθρωπο αυτον θα επρεπε επισημως το κρατος να τον αναγκασει να αλλαξει ονομα ωστε να καταλαβαινουν οι ανθρωποι με τι λοποδητη εχουν να κανουν.
αντι για λιακοπουλος, θα επρεπε να λεγεται ΔΙΑΣΤΡΟΠΟΥΛΟΣ.
λυπαμαι που υπαρχουν
χριστιανοι (??) που πιστευουν σε αυτον τον απαταιωνα.
και να σου πω για τελευταία φορά ότι εάν ξανα-απευθυνθείς τόσο απαξιωτικά απέναντί μου παραφράζοντας λεγόμενά μου όπως εσύ γουστάρεις, θα αναγκαστώ να μη σου ξανα-απαντήσω οτιδήποτε κι αν μου απευθύνεις και ας πεις ό,τι θες.Να ξέρεις πάντως ότι δεν σου θυμώνω, συγχωρεμένο σε έχω, απλά δεν έχει νόημα πιστεύω να συνεχίσουμε οποιαδήποτε κουβέντα στο ύφος που αρέσκεσαι να υϊοθετείς.
εδω ο λιακοπουλος παραφραζει την Αγια Γραφη, και σε πειραξε η παραφραση που εκανα στα λογια σου, που ειναι και δικαια? γιατι οντος πουλαει σατανικα βιβλια !
τι να σου πω, συγνωμη αν σε πειραξε, αλλα ηταν δικαια η παραφραση φιλε μου.
να καταλαβαινουμε τι γραφουμε...