Re: Οι σημερινοί Έλληνες είμαστε απόγονοι των Αρχαίων

28
dominique έγραψε:
Η ορθοδοξία, που δεν είναι ουσιαστικά θρησκεία,αλλά αποκάλυψη ,δεν αναζητάει κάτι ,γιατί αυτό το κάτι αποκαλύφθηκε πλήρως και εν τελειότητα.
Επομένως είναι αδύνατον στην τελειότητα να υπάρχει και εξέλιξη.
Αν αναζητάμε εξέλιξη ,σημαίνει οτι πιστεύουμε οτι αυτό που αποκαλύφθηκε,που ουσιαστικά αποκαλύφτηκε απο τον Χριστό δεν είναι τέλειο,αρα αυτομάτως κατά την γνώμη μου παύουμε να είμαστε και Ορθόδοξοι.

Αγαπητή dominique πολυ καλησπέρα,
απο όσα νομίζω ότι γνωρίζω, θεωρώ ότι έχεις λάθος, διότι έτσι οδηγούμαστε στο ατυχέστατο “αν λένε ότι λέει το κοράνι κάψτε τα διότι είναι περιτά, αν λένε διαφορετικά κάψτε τα διότι είναι αλλόθρησκα.....” του μουσουλμάνου τάδε (ξεχνάω το όνομά του).

Σ' αυτόν το κόσμο, τα πάντα χρήζουν αποδείξεως.
Χωρίς απόδειξη δεν υπάρχει αποδοχή.
Ο Χριστός αποκαλύφθηκε – αποδείχθηκε για να επιβεβαιώσει τις γραφές που προέλεγαν τον ερχομό Του.

Η αποκάλυψη του Χριστού δεν κάλυψε την ανάγκη του ανθρώπου π.χ. για την ιατρική, αλλά πνευματικώς.
Μην μπερδεύεις την πνευματική ανάγκη με την σωματική – υλική.

Έργο της εκκλησίας είναι η θεολογία και τίποτε άλλο.
Έργο της πολιτικής η πολιτική.
Έργο του αθλητισμού, η άθληση
Έργο του στρατού η ετοιμότητα για πόλεμο κλπ.

Όποτε ένα απο τα παραπάνω ανακατεύεται με κάποιο άλλο, η ιστορία έχει αποδείξει τις συνέπειες........

Δες για παράδειγμα σήμερα τους αρχαιο-εθνικο-ειδωλο-νεοπαγανο-λάτρες όπως τους αποκαλείτε, με τους σιωνο-εβραιο-χριστιανούς όπως σας αποκαλούν.

Ίσως αν ο καθένας έμενε σε αυτό που γνωρίζει άριστα, να ήταν διαφορετικά τα πράγματα.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.

Re: Οι σημερινοί Έλληνες είμαστε απόγονοι των Αρχαίων

29
giannisanastasia έγραψε:

Η αποκάλυψη του Χριστού δεν κάλυψε την ανάγκη του ανθρώπου π.χ. για την ιατρική, αλλά πνευματικώς.
Μην μπερδεύεις την πνευματική ανάγκη με την σωματική – υλική.
Το παραπάνω δεν ισχύει,αν μου επιτρέπεις
βλέπε τα τόσα θαύματα που κάνει ο Ιησούς Χριστός(συγκύπτουσα,θεραπεία του τυφλού,θεραπεία των δέκα λεπρών κ.α.)
Αυτός, ο Ιησούς Χριστός
κατά τον προφήτη Ησαΐα, «τὰς ἀσθενείας ἡμῶν ἔλαβε καὶ τὰς νόσους ἐβάστασεν» (Ματθ. 8,17)
Ο Ιατρός των ψυχών καὶ των σωμάτων είναι ο Χριστός

Η εκκλησία με τα μυστήρια της είναι ένα μεγάλο νοσοκομείο και όλοι εμείς ασθενείς
που αναζητούμε την θεραπεία,και αυτή είναι ο Ιησούς Χριστός.
Εικόνα

Re: Οι σημερινοί Έλληνες είμαστε απόγονοι των Αρχαίων

30
Πολύ καλησπέρα φίλε GLADIATOR,
Άρα για οποιαδήποτε ασθένεια είναι αντιχριστιανικό να επισκεπτόμαστε νοσοκομεία?
Και που θα βρούμε σωματική ίαση, σε εκκλησία?
Οι ιερείς απο όσο γνωρίζω, επισκέπτονται συγκεκριμένο νοσοκομείο, το Παμμακάριστος αν δεν κάνω λάθος.
Είναι αιρετικοί?

Re: Οι σημερινοί Έλληνες είμαστε απόγονοι των Αρχαίων

31
Να συμπληρώσω μόνο πως, θεολογικώς, φιλοσοφικώς και ποιητική αδεία, ο Χριστός είναι τα πάντα, γιατρεύει ψυχή και σώμα.
Συμφωνώ απόλυτα και δέχομαι τα πάντα.
Υλικώς και πρακτικώς όμως, σε κομμένο μέλος π.χ. στο νοσοκομείο θα πάει ο παθών για να σωθεί υλικά - σωματικά.

Ο καθένας την δουλειά του:
ο γιατρός την ίαση του σώματος
ο ιερέας την ίαση της ψυχής

Re: Οι σημερινοί Έλληνες είμαστε απόγονοι των Αρχαίων

32
giannisanastasia έγραψε:.
Υλικώς και πρακτικώς όμως, σε κομμένο μέλος π.χ. στο νοσοκομείο θα πάει ο παθών για να σωθεί υλικά - σωματικά.
Όχι πάντα ανάλογα τη πίστη που έχει ο καθένας...

Το ενδιαφέρον στρέφεται στον διακεκριμένο πιανίστα Ναζάρ Στανιντσένκοφ που περιγράφει την βιωματική του περιπέτεια και το θαύμα που έζησε.

Πριν από επτά χρόνια πήγα στην θάλασσα για να παραθερίσω στην γιαγιά μου και κάποια μέρα βγήκα από το σπίτι για να παίξω, δεν πρόσεξα και η πόρτα έκλεισε και μου έπιασε μέσα τα δάχτυλα. Μου κόπηκαν οι ονυχοφόροι φάλαγγες. Εγώ έκλαιγα και φώναζα μου «κόπηκαν τα δάχτυλα, πως θα ξαναπαίξω πιάνο»; Πήγαμε στο νοσοκομείο και ο γιατρός δεν μπορούσε να κάνει κάτι, απλώς έραψε τα τραύματα. Μετά από λίγες μέρες μια γιαγιά μας μίλησε για τον Άγιο Λουκά.

Πήγαμε στην Συμφερούπολη προσκυνήσαμε τα λείψανα του Αγίου, εγώ πήρα λάδι και εικόνα του Αγίου και κάθε βράδυ προσευχόμουν, άγιε Λουκά δεν ξέρω τι θα κάνεις, εγώ θέλω να ξαναπαίξω πιάνο, εσύ γιατρός θα ξέρεις. Έβαζα κάθε βράδυ την εικόνα και το λάδι στο χέρι μου. Έπειτα από ένα μήνα τα δάχτυλα ξαναφύτρωσαν, βγήκαν και τα νύχια, άρχισα πάλι το πιάνο. Σε πέντε μήνες έδωσα εξετάσεις στο πιάνο και πήρα το πρώτο βραβείο. Ευχαριστώ τον Άγιο Λουκά για το μεγάλο αυτό δώρο που καθόρισε την ζωή μου».
https://fdathanasiou.wordpress.com/2012 ... 85-%CF%81/
Εικόνα

Re: Οι σημερινοί Έλληνες είμαστε απόγονοι των Αρχαίων

33
LAPTONAS έγραψε:
giannisanastasia έγραψε: Ότι δεν αλλάζει μένει στάσιμο.
Είναι κακό το στάσιμο ; Στάσιμο είναι π.χ. το αιώνιο, το διαχρονικό. Ενώ το θνητό είναι το μεταβλητό και ασταθές.

Είναι κακό το στάσιμο γιατί είναι παρά-φύση.
Είναι ανάγκη, τα πάντα ρεί!
giannisanastasia έγραψε: Η ζεύξη ελεύθερου πνεύματος και δόγματος είναι πέραν της λογικής, δηλαδή παράλογη.
Μα και στην φιλοσοφία φίλε μου πρέπει αναγκαστικά να πατήσεις πάνω σε αξιώματα (δόγματα) για να αναπτύξεις την θέση σου.

Σαφέστατα, αλλά αξιώματα (δόγματα) εξ' αποδείξεως όχι εξ' αποκαλύψεως.....
π.χ. δόγμα (μη αμφισβητήσημο) των καθολικών ήταν ότι η γη είναι στάσιμη,
ή ότι είναι επίπεδη.
Πως το ήξεραν? εξ' αποκαλύψεως απο τις γραφές.
Μπορεί να φιλοσοφούσαν ατελείωτα επι του θέματος
Εξ' αποδείξεως άλλαξαν τα πράγματα
giannisanastasia έγραψε: Ψάχνετε ποιόν θεό εννοεί ο Σωκράτης όταν μιλάει για έναν θεό. Στον Πάνα προσεύχεται ο άνθρωπος, το λέει στον Φαίδρο.
Μην τρέχετε στους διάφορους απολογιτικούς ιστιότοπους για να σας πούνε....
διαβάστε το οι ίδιοι.....
Στον "Τίμαιο" όμως γίνετε λόγος για τον Πατέρα Παντοκράτορα Δημιουργό και όχι για τον τοπικό θεό Πάνα.

Πατέρα Παν-τοκράτορα και όχι για τον τοπικό θεό Πάν-α.
Μην βασανίζεσαι άδικα.
:
Δεν θέλω να σε σκανδαλήσω, αλλά η Παλαιά Διαθήκη είναι ο Νόμος, η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία αυτοπροσδιορίζεται ως δογματική.

Στα υπόλοιπα ειρωνικά σχόλια δεν απαντώ, σεβόμενος πρώτα απ' όλα τον εαυτό μου και όσους συμμετέχουν στο site

Re: Οι σημερινοί Έλληνες είμαστε απόγονοι των Αρχαίων

34
giannisanastasia έγραψε:Πολύ καλησπέρα φίλε GLADIATOR,
Άρα για οποιαδήποτε ασθένεια είναι αντιχριστιανικό να επισκεπτόμαστε νοσοκομεία?
Και που θα βρούμε σωματική ίαση, σε εκκλησία?
Οι ιερείς απο όσο γνωρίζω, επισκέπτονται συγκεκριμένο νοσοκομείο, το Παμμακάριστος αν δεν κάνω λάθος.
Είναι αιρετικοί?
Φυσικά και δεν είναι αντιχριστιανικό αλλά το σύνηθες..

Εδώ όμως σε τούτο το κομβικό σημείον αν μου επιτρέπει η αγάπη σου να υπενθυμίσω
πως η εκκλησία μας έχει το ιερό ευχέλαιο...
ήδη οι απόστολοι όταν ήσαν μαζί με τον ιησού Χριστόν όπου τους έδωσε εξουσίαν κατά των ασθενειών (σωματικών και πνευματικών)
ήλειφον ελαίω πολλούς αρρώστους και εθεράπευον» (Μαρκ. στ', 13)

ό Απόστολος Ιάκωβος, ό Άδελφόθεος, στην επιστολή του λέγοντας χαρακτηριστικά: «Εάν κάποιος είναι άρρωστος, να προσκαλέσει τους πρεσβυτέρους της Εκκλησίας να προσευχηθούν γι' αυτόν και να τον αλείψουν με λάδι, επικαλούμενοι το όνομα του Κυρίου. και ή προσευχή πού γίνεται με πίστη θα σώσει τον άρρωστο» (Ίακ. ε', 13-15).

Τούτο θα πρότεινα στους αδελφούς να κάμνουν...
Συχνή Θεία κοινωνία και συμμετοχή στα μυστήρια της εκκλησίας ώστε να αποφεύγουμε τις ασθένειες...
Εικόνα

Re: Οι σημερινοί Έλληνες είμαστε απόγονοι των Αρχαίων

35
GLADIATOR έγραψε: Όχι πάντα ανάλογα τη πίστη που έχει ο καθένας...
Απέδειξες ότι με πίστη γιατρεύεσαι και σωματικά.
Άρα, ιερείς και λαικοί που προσεύχονται και δεν γιατρεύονται δεν έχουν δυνατή πίστη, το ίδιο και για όσους επισκέπτονται νοσοκομεία.

Ανάλογα θαύματα έχουν και οι αλλόθρησκοι με επίκληση άλλων θεών ή δυνάμεων.

Τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση?

Re: Οι σημερινοί Έλληνες είμαστε απόγονοι των Αρχαίων

36
giannisanastasia έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:
giannisanastasia έγραψε: Ότι δεν αλλάζει μένει στάσιμο.
Είναι κακό το στάσιμο ; Στάσιμο είναι π.χ. το αιώνιο, το διαχρονικό. Ενώ το θνητό είναι το μεταβλητό και ασταθές.

Είναι κακό το στάσιμο γιατί είναι παρά-φύση.
Είναι ανάγκη, τα πάντα ρεί!
giannisanastasia έγραψε: Η ζεύξη ελεύθερου πνεύματος και δόγματος είναι πέραν της λογικής, δηλαδή παράλογη.
Μα και στην φιλοσοφία φίλε μου πρέπει αναγκαστικά να πατήσεις πάνω σε αξιώματα (δόγματα) για να αναπτύξεις την θέση σου.

Σαφέστατα, αλλά αξιώματα (δόγματα) εξ' αποδείξεως όχι εξ' αποκαλύψεως.....
π.χ. δόγμα (μη αμφισβητήσημο) των καθολικών ήταν ότι η γη είναι στάσιμη,
ή ότι είναι επίπεδη.
Πως το ήξεραν? εξ' αποκαλύψεως απο τις γραφές.
Μπορεί να φιλοσοφούσαν ατελείωτα επι του θέματος
Εξ' αποδείξεως άλλαξαν τα πράγματα
giannisanastasia έγραψε: Ψάχνετε ποιόν θεό εννοεί ο Σωκράτης όταν μιλάει για έναν θεό. Στον Πάνα προσεύχεται ο άνθρωπος, το λέει στον Φαίδρο.
Μην τρέχετε στους διάφορους απολογιτικούς ιστιότοπους για να σας πούνε....
διαβάστε το οι ίδιοι.....
Στον "Τίμαιο" όμως γίνετε λόγος για τον Πατέρα Παντοκράτορα Δημιουργό και όχι για τον τοπικό θεό Πάνα.

Πατέρα Παν-τοκράτορα και όχι για τον τοπικό θεό Πάν-α.
Μην βασανίζεσαι άδικα.
:
Δεν θέλω να σε σκανδαλήσω, αλλά η Παλαιά Διαθήκη είναι ο Νόμος, η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία αυτοπροσδιορίζεται ως δογματική.
και να ήθελες φίλε μου είναι δύσκολο να με σκανδαλίσεις εμένα.

α. Διαφωνώ και στο τεκμηρίωσα, Η Π.Δ. στο σύνολο της δεν είναι ο Νόμος.
ο νόμος είναι η τόρα, και η τόρα είναι μόνο ένα τμήμα (το πεντάτευχος) της Π.Δ. Συνεπώς η Π.Δ. δεν είναι ο Νόμος.
Αν μπορείς τεκμηρίωσε και εσύ την δική σου θέση.

β. Δεν έβαλα περισσότερη ειρωνεία στα σχόλια μου από όση έβαλες εσύ. Λες για παράδειγμα :
Δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ ανώτερο απο την Ελληνική Γραμματεία. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΟΛΑ.
Σιγά ρε μεγάλε. Βάζεις και κεφαλαία. Από που και ως που τα είπαν ΟΛΑ; ΞεκΟΛΑ.
Στα υπόλοιπα ειρωνικά σχόλια δεν απαντώ, σεβόμενος πρώτα απ' όλα τον εαυτό μου και όσους συμμετέχουν στο site
Αυτό το λες γιατί δεν θέλεις πραγματικά να απαντήσεις. Αν γνωρίζεις απάντησε τεκμηριωμένα σε κάθε σχόλιο που έκανα ειδικώς και με το ύφος που κρίνεις εσύ απαραίτητο, αλλιώς απλά δείχνεις ότι αποφεύγεις, το οποίο είναι λογικό εφόσον δεν γνωρίζεις. Εφόσον όμως γνωρίζεις οφείλεις να μου εξηγήσεις, κι αν έκανα λάθος και σε αδίκησα κάπου με συγχωρείς.


Λες για παράδειγμα την εξής ανοησία (με την αρχαιοελληνική έννοια) διότι δεν είναι νοητό αλλά α-νόητο όπως το θέτεις.
LAPTONAS έγραψε:
giannisanastasia έγραψε: Ότι δεν αλλάζει μένει στάσιμο.
Είναι κακό το στάσιμο ; Στάσιμο είναι π.χ. το αιώνιο, το διαχρονικό. Ενώ το θνητό είναι το μεταβλητό και ασταθές.
giannisanastasia έγραψε: Είναι κακό το στάσιμο γιατί είναι παρά-φύση.
Είναι ανάγκη, τα πάντα ρεί!
Πρώτον ο Ηράκλειος (που είπε το γνωμικό "τα πάντα ρει") δεν αντιπροσωπεύει όλους τους φιλόσοφους αλλά μόνο όσους άνηκαν στη σχολή του συνεπώς δεν μπορείς να μου λες ότι είναι κακό και καλά επειδή το είπε ο Ηράκλειτος. Δεύτερον αν "τα πάντα ρει", τότε ρέουν και οι ιδέες του Πλάτωνος. Όμως αυτό είναι ανόητο όπως είπαμε παραπάνω , αφού οι ιδέες είναι αιώνιες, διαχρονικές και αναλλοίωτες κατά τον Πλάτωνα οπότε δεν ρέουν, διότι δεν είναι μεταβλητές, άρα "ουκ τα πάντα ρει". Ασφαλώς ο Ηράκλειτος κάτι άλλο εννοούσε και όχι αυτό που νομίζεις. Κι αν είναι παρά-φύση κάτι όπως λες , πρέπει να μου πεις ακριβώς τι είναι αυτό που θεωρείς παρα-φυσικό, γιατί ξεχνάς μάλλον ότι ο άνθρωπος δεν έχει επαφή μόνο με τη φύση, εκτός αν νομίζεις ότι έχει μόνο με τη φύση, οπότε και αυτό θα ήθελα να μου το τεκμηριώσεις.

Εκτός αν ήθελες να πεις ότι το "στάσιμο" είναι "κακό" στην "μεταβλητή" φύση όπου τα πάντα είναι μεταβλητά και "ρέουν" φυσιολογικώς όπως π.χ. τα στάσιμα νερά τα οποία είναι "κακά" γιατί είναι στάσιμα και μολύνονται από μικροοργανισμούς ευκολότερα από τα τρεχούμενα. Αν ήθελες να πεις αυτό οκ , όμως δεν είπες αυτό. Το αιώνιο λοιπόν, η αιωνιότητα , είναι στάσιμη, δεν εξελίσσεται, ούτε ρέει, κι όμως δεν είναι κάτι κακό, ή μήπως θεωρείς ότι και η αιωνιότητα είναι κάτι κακό ; διότι (συν τοις άλλοις) την αιωνιότητα διδάσκει η εκκλησία μας αλλά την δίδασκαν και οι Αρχαίοι μας. Αν είναι λοιπόν κάτι κακό η στάσιμη αιωνιότητα πες μου γιατί είναι κακό. Τεκμηρίωσε μου το. Εγώ πάντως, παρότι στάσιμη τη θεωρώ καλή.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί Ελλάδας”

cron