Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0
ΧειρότεροΚαλύτερο 
Όπως είχαμε επισημάνει και στο πρόσφατο παρελθόν δείτε ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ. Δυστυχώς ΚΑΝΕΙΣ δεν έδωσε την απαιτούμενη προσοχή! Χθές όλος σχεδόν ο ιταλικός τύπος της περιοχής, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση αναφέρονται με τα μελανότερα χρώματα στο απαράδεκτο χθεσινό συμβάν που εκθέτει ανεπανόρθωτα τους φυσικούς αλλά το κυριότερο τους ηθικούς αυτουργούς του όπου κι αν βρίσκονται. Στην μεγαλύτερη εφημερίδα της Καλαβρίας “ IL QUOTIDIANO” διαβάζουμε πρωτοσέλιδα τα εξής και στο εσωτερικό υπάρχει μια ολόκληρη σελίδα ανταπόκρισης:

«Μεγάλα λόγια και απειλές για μηνύσεις. Η σπίθα άναψε για την ιδιοκτησία στην άγια έκταση του Αγίου Ιωάννη του Θεριστή. ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ BIVONGI. Αποφεύχθηκε η συμπλοκη μεταξύ ελλήνων και ρουμάνων μοναχών. Παρέμβαση των Καραμπινιέρων και του Δημάρχου» του δημοσιογράφου FRANCESCO SORGIOVANNI


Επιλέγουμε μερικά χαρακτηριστικά τμήματα του άρθρου:
«Ορθόδοξοι Ρουμάνοι κατά ορθοδόξων ελλήνων. Τα είπαν για αγίους λόγους και λίγο έλλειψε να έρθουν στα χέρια δύο μοναχοί μέσα στην Ι.Μ. του Αγίου Ιωάννη του Θεριστή στο Μπιβόντζι στο βόρειο ιόνιο. Τόσο που απαιτήθηκε η επέμβαση των καραμπινιέρων και του Δημάρχου. Συνέβη χθες το απόγευμα μπροστά στα έκπληκτα μάτια μερικών επισκεπτών και προσκυνητών. Η σπίθα άναψε όταν ο πατήρ Κοσμάς, ελληνορθόδοξος μοναχός, μαζί με μια ομάδα ατόμων, μπήκε στην περιφραγμένη αγία περιοχή για να ζητήσει από τον ρουμάνο μοναχό τον π. Ιουστίνο, να φύγει από την ιδιοκτησία του. Στο Μπιβόντζι για χρόνια πλέον συζητούνται θέματα που αφορούν στην Ι. Μονή του Αγίου Ιωάννη του Θεριστή. Το 2008 ο Δήμος, ιδιοκτήτης της περιοχής αποφάσισε να παραχωρήσει το μνημειακό συγκρότημα στην Μητρόπολη των Ρουμάνων Ορθοδόξων. Από εκείνη την στιγμή αρχίζουν οι συγκρούσεις ανάμεσα στις δύο αδελφές εκκλησίες με την τοπική αυτοδιοίκηση στη μέση που και η ίδια αποτελούταν από δύο αντίθετες απόψεις: η πλειοψηφία που συντάχθηκε με τους ρουμάνους και μερικά άτομα της μειοψηφίας με τους έλληνες. Το 1995 ο Δήμος είχε παραχωρήσει την χρήση στην Ελληνορθόδοξη Μητρόπολη Ιταλίας για την πρακτική της ασκητικής ζωής, της Βασιλικής του Αγίου Ιωάννη του Θεριστή. Και ο πρώτος μοναχός που έφτασε μετά από αρκετούς αιώνες στο άγιο μέρος ήταν ο π. Κοσμάς από την Ελλάδα και το Άγιον Όρος. Το 2007 ο ίδιος αυτός μοναχός, ξαφνικά εγκατέλειψε την καλαβρέζικη έρημο για να επιστρέψει στις ελληνικές ερήμους και τα κλειδιά του μοναστηριού επεστράφησαν στην τοπική αυτοδιοίκηση, ιδιοκτήτη του μνημείου, λόγω της περιστασιακής έλλειψης μοναχών…μετά από 6 μήνες διαρκών αιτήσεων τοποθετήθηκε εκεί ένας άλλος ιερομόναχος, ο ηγούμενος Γεννάδιος, (σ.τ.μ. Γεννάδιος Διονυσιάτης), ο οποίος επίσης σε ένα χρόνο ξαφνικά μετετέθη αλλού. Μετά από αυτά τα γεγονότα με μια δημοτική απόφαση του 2008, ο Δήμος – ιδιοκτήτης του μνημείου παρεχώρησε την Μονή στην Ορθόδοξη Μητρόπολη της Ρουμανικής Εκκλησίας. Και υπήρξε ακριβώς αυτό το γεγονός που φαίνεται ότι εξόργισε τους εκπροσώπους των δύο εκκλησιών που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να είναι μία μόνον εκκλησία, η Ορθόδοξη. Η πλειοψηφία των Ορθοδόξων εκκλησιών είναι αυτοκέφαλες που σημαίνει αυτοδιοικούμενες αλλά που αναγνωρίζουν πρωτείο τιμής στον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως. Ο π. Κοσμάς γύρισε στο Μπιβόντζι τον προηγούμενο Μάϊο «με εντολή του του Πατριάρχη Βαρθολομαίου» για να εξεύρει λύση στο σημαντικό ζήτημα». Που έπρεπε να είναι εκείνη που με κάθε τρόπο θα ξαναέμπαινε στο μοναστήρι, στέλνοντας στο σπίτι τους τους ρουμάνους ορθοδόξους. Γεγονός πρακτικά αδύνατο όχι μόνον γιατί η παραχώρηση του Δήμου αφορά περίοδο 99 ετών, αλλά επίσης γιατί λίγο πριν το τέλος Ιουνίου ο Ελληνορθόδοξος Μητροπολίτης της Ιταλίας (στμ Γεννάδιος Ζερβός), με επιστολή του στον Δήμαρχο ακύρωσε την δωρεά του που αφορούσε μια μικρή έκταση γης κοντά στο μοναστήρι όπου είχαν χτιστεί δύο κελλιά για τους μοναχούς. Μετά την ανάκληση της δωρεάς από την μεριά του έλληνα επισκόπου, ο Δήμος πριν μερικές ημέρες ξεκίνησε την διαδικασία απαλλοτρίωσης της εν λόγω περιοχής που σύμφωνα με τα διαθέσιμα έγγραφα δεν φαίνεται καν να ανήκει στην Ελληνορθόδοξη Μητρόπολη Ιταλίας. Μία ιστορία μπερδεμένη και θλιβερή όπως την περιέγραψε ο έλληνας μοναχός. Και μην βλέποντας οδό εξόδου χτές το απόγευμα ο π. Κοσμάς, με τους φακέλους υπό μάλης γεμάτα από έγγραφα που αποδεικνύουν την κυριότητά του στα εδάφη μέσα στην περιφραγμένη αγία περιοχή, πήγε να χτυπήσει την πόρτα από αυτά τα κελιά…Ο έλληνας θρησκευόμενος καλεί τον ρουμάνο να εγκαταλείψει εκείνο το μέρος και εκείνος χωρίς δισταγμό του απάντησε: «αυτή η γη είναι στην κανονική δικαιοδοσία του επισκόπου Σιλουανού, (στμ Ο ρουμάνος ορθόδοξος επίσκοπος ιταλίας). Χοντρές κουβέντες πετούν ανάμεσα στους παρισταμένους που χωρίζονται στις δύο αντιμαχόμενες θρησκευτικές ομάδες…Ανάμεσα στις πιο ισχυρές υπερασπιστικές φωνές υπέρ του π. Κοσμά αυτή της ηγουμένης Στεφανίας που κατάγεται από τη Σερβία. Εκείνη λέει ότι μιλάει στο όνομα του εσταυρωμένου που έχει στο στήθος. Τον παίρνει στο χέρι για να αντιμετωπίσει τον ρουμάνο. Φωνάζουν, κάποιος απειλεί με μηνύσεις και αγωγές, υπάρχει κίνδυνος συμπλοκής…Παρεμβαίνει επί τόπου ο Δήμαρχος και έρχονται επίσης καραμπινιέροι του τμήματος της φρουράς της Rocella Jonica και τoy Stilo. Κάποιοι διαφεύγουν. Ο πρώτος δημότης του Μπιβόντζι κ. Ερνέστο Ρίτζιο, προσπαθεί με κάθε τρόπο να επαναφέρει την ηρεμία και καθησυχάζει τον ρουμάνο μοναχό λέγοντας: «Θα τους ενάγω όλους» Απαντάει ο π. Κοσμάς που συνοδεύεται από τον δικηγόρο του που λέει ότι θέλει να μηνύσει τον π. Ιουστίνο «έναν εισβολέα»-τον αποκαλεί, που έβαλε φωτιά στην περιουσία του και μάζεψε τις ελιές από τα δένδρα του»
Η άσχημη αντιπαράθεση συνέχισε για ώρες…Η διαμάχη συνεχίζεται και προβλέπονται δικαστικές αντιπαραθέσεις. Αλλά το ζήτημα κινδυνεύει να εξελιχτεί σε διπλωματικό επεισόδιο στο εσωτερικό των δύο ορθοδόξων εκκλησιών, λίγο ορθοδόξων, που διεκδικούν την επιμέλεια της Ιεράς Μονής του Αγιου Ιωάννη του Θεριστή στο Μπιβόντζι»

Το λιγότερο που μπορεί να αισθανθεί κανείς από αυτά τα θλιβερά γεγονότα που ευτελίζουν την ελληνορθοδοξία στο μαλακό υπογάστριο του καθολικισμού, την Μεγάλη Ελλάδα, είναι θλίψη αλλά και οργή.
Θλίψη γιατί σε μια περιοχή που η ορθοδοξία διώχτηκε άγρια επί αιώνες, σε μια περιοχή που λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα η Ουνία «οργιάζει»-φανταζόμαστε ότι γιορτάζει σήμερα ο Ουνίτης Επίσκοπος του Λούνγκρο-σε μια περιοχή που το επίσημο ιταλικό κράτος ονομάζει Μεγάλη Ελλάδα…!
Οργή γιατί ΚΑΝΕΙΣ από τους παροικούντες στα κέντρα λήψης αποφάσεων δεν δείχνει να συνειδητοποιεί τις συνέπειες για τον ελληνισμό με τέτοια γεγονότα. Βασανιστικά και πιεστικότερα από ποτέ τα ερωτήματα που θέτουμε δημόσια και ανοιχτά τόσο στην Ελληνορθόδοξη Μητρόπολη Ιταλίας και τον Μητροπολίτη Γεννάδιο Ζερβό, όσο και στον Δήμαρχο του Μπιβόντζι κ. Ernesto Riggio αλλά και τον Επίσκοπο Σιλουανό: (εξυπακούεται ότι εκκλησιαστικά οι ερωτήσεις αυτές βαρύνουν ιδιαίτερα τόσο την Α.Θ.Π. τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ.Βαρθολομαίο όσο και τον Πατριάρχη της Ρουμανίας κ. Δανιήλ.)


1. Ποιος εξουσιοδότησε τον π. Κοσμά να προβεί σε μια τέτοια καταφανώς παράνομη ενέργεια που εξευτελίζει την ελληνορθοδοξία στην περιοχή;


2. Ο π. Κοσμάς όντας μοναχός αγιορείτης έχει άδεια από την Μονή της οποίας είναι μοναχός να περιφέρεται στην περιοχή και να συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο, προκαλώντας την επέμβαση της αστυνομίας;


3. Ο Μητροπολίτης Γεννάδιος που τέλεσε γάμο το Σάββατο-μια μέρα πριν τα γεγονότα στην Καλαβρία-ήταν ενήμερος για την «θρυλλούμενη εξουσιοδότηση του Οικουμενικού Πατριάρχου προς τον π. Κοσμά;»


4. Αληθεύει ότι στην άτυπη συνάντησή του με τον Δήμαρχο πριν λίγο καιρό παρουσίασε επιστολή εξουσιοδότησής του από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο;


5. Ποιος έδιωξε από την Ι. Μ. του Αγίου Ιωάννη του Θεριστή τόσο τον π. Κοσμά όσο και τον ιερομόναχο π. Γεννάδιο Διονυσιάτη και άφησε αφύλακτη τη Μονή που κινδύνεψε μάλιστα από πυρκαγιά;


6. Αληθεύει ότι η Μητρόπολις Ιταλίας έχασε όλες τις δικαστικές της εμπλοκές με τον Δήμο Μπιβόντζι που δικαιώθηκε στις αιτιάσεις του για την άρση της παραχώρησης του Μοναστηριού στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και την παραχώρησή του για 99 χρόνια στην Ρουμανική Ορθόδοξη Επισκοπή υπό τον επίσκοπο Σιλουανό;


7. Αληθεύει ότι στο παρά πέντε αποφεύχθηκε η παραχώρηση του μοναστηριού σε Ουκρανούς Ουνίτες;


8. Τι συμβαίνει με το άλλο μοναστηριακό συγκρότημα – κόσμημα – που ανακαινίσθηκε εκ βάθρων και μαζί με συνεδριακό κέντρο είχε επίσης παραχωρηθεί στην Ι. Μητρόπολι Ιταλίας και το Οικουμενικό Πατριαρχείο και επίσης ανακλήθηκε η παραχώρησι και τώρα παραμένει κλειστό; Αναφερόμαστε στην Ι. Μ του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και το Ινστιτούτο Ορθοδόξων Μελετών «Αγιος Νικηφόρος ο Μονάζων» στο Μαντανίτσι της Σικελίας που ευλόγησε ο ίδιος ο Οικουμενικός Πατριάρχης;


Εμείς από την πλευρά μας κλείνουμε – προς το παρόν γιατί σίγουρα θα επανέλθουμε με τις απαντήσεις και των τριών ενδιαφερομένων- με την ευχή να πρυτανεύσει επιτέλους η λογική και ο σεβασμός στους νόμους και το κυριότερο να μην συνεχίσει αυτή η διαμάχη που το μόνο βέβαιο αποτέλεσμά της είναι η καταρράκωση της εικόνας και της φήμης της Ορθοδοξίας σ’ αυτή την αιματοβαμμένη και αγιοβάδιστη περιοχή.


Εκεί στο Φανάρι ακούει κανείς;
Στη θρησκευτική υπηρεσία του ΥΠ.ΕΞ μήπως;

http://greeknation.blogspot.com


    Kατεβάστε το άρθρο σε pdf:
     
  •   
  •   

Προσθήκη νέου σχολίου

Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

  • http--2.bp.blogspot.com--RGIVm38THGE-UjMUfRlbjMI-AAAAAAAAAuE-L7zkELE7X7s-s160-268873_196916777129146_615553206_n.jpg
    Ότι είσαι, αυτό βλέπεις, ότι ζητάς, αυτό βρίσκεις. Αν έλθεις στο Άγιον Όρος και ζητάς να βρεις αρετή, θα ψάξεις και θα την ανακαλύψεις. Αν ζητάς σκάνδαλα, θα τα βρεις. Όμως το πραγματικό, το άλλο Άγιον Όρος θ' αγρυπνεί μυστικά και θα υφαίνει την ιστορία του υπόγεια και σιγαλά. Μοναχός
  • http--1.bp.blogspot.com--fKEiMeTzSjQ-UnMDBVCqdLI-AAAAAAAABVI-fC7eWkgRk3g-s1600-cebacf8ccebdcf84cebfceb3cebbcebfcf85.jpg
    «Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ στὴν παράδοση, ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε, ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή, ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά.» Φώτης Κόντογλου
  • http--4.bp.blogspot.com---lml6NfyDuM-UWQDiNd9_pI-AAAAAAAAEk8-hsKqvigKsjw-s379-486718_471505646203662_776525439_n.jpg
  • 646babf42a80cf357c6572d7a5ddee95_230_200.png
  • ac1a91138665d2da02581a4b7bf57f51_230_200.jpg
  • f8f677aa46c05f036960f6330b48767b_230_200.jpg
«
»

Bίος Αγίου Φιλουμένου

Ο ιερομάρτυρας Φιλούμενος μαρτύρησε στο ιστορικό Φρέαρ του Ιακώβ στις 29 Νοεμβρίου του 1979, καθώς τελούσε την ακολουθία του Εσπερινού.

Περισσότερα

Κυπρος η πραγματική αλήθεια για το '74

 Μέρος Α κ'   Μέρος Β'


 

Η μασωνία στην Ελλάδα

Η ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΩΝΙΑ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΤΑΙ!

Περισσότερα

Δωρεάν τρόφιμα

Δωρεάν τρόφιμα ,ρούχα και φάρμακα.

Μάθετε που μπορείτε να τα βρείτε.

Κάντε κλικ στην εικόνα