Θεός Ἀεὶ Παρών!
Μεγάλη ἡ Δόξα καὶ ἡ Δύναμις καὶ ἡ Ἰσχύς τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, τοῦ Υἱοῦ τοῦ Θεοῦ, τοῦ μοναδικοῦ Σωτῆρος, τοῦ μοναδικοῦ Μεσσία.
Εὐλογημένον τὸ μέγα γένος τῶν Ἑλλήνων, ὅτι τοῦτο ἐν Χριστῷ ἀνίκατον καὶ αἰώνιον.
Ὁ δὲ Ἰησοῦς ἀπεκρίνατο αὐτοῖς λέγων· Ἐλήλυθεν ἡ ὥρα ἵνα δοξασθῇ ὁ υἱός τοῦ ἀνθρώπου. (Ἰω. 12:23)
Ἐγώ ὁ γραμματεύς τοῦ Θεοῦ ὁ φέρων τὰ γράμματα Αὐτοῦ, τὰ γράμματα τῆς γλώσσης τῶν Ἑλλήνων, ἅ ὁ Θεός ἐδημιούργησεν ἵνα προφανής τοῖς πᾶσιν εἶναι ἡ ἐκ Θεοῦ σημασία τοῦ γένους τῶν Ἑλλήνων.
Ἀμήν λέγω ὑμῖν ὅτι ὁ ἀρχίβλαξ ἀντίχριστος καὶ οἱ πανίβλακες ἀκόλουθοι αὐτοῦ, ἐπιδιώκουσιν ἐξ ἀρχῆς τὴν ὑποβάθμισιν τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσης καὶ τὸν ἀφανισμόν τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους, ἵνα παύσῃ ἡ ἐκφορά καὶ ἡ χρῆσις τῆς γλώσσης αὐτῆς, ἥτις ἐπὶ χιλιετίας ἀκούγεται ἐπὶ γῆς, τὸν Λόγον τοῦ Θεοῦ δοξάζουσα.
Καὶ ἀρχίβλαξ ὁ ἀντίχριστος ἐστίν ὡς δοκῶν ὅτι τὸν Θεόν οὗτος μέλλει νικῆσαι· καὶ πανίβλακες οἱ ἀκόλουθοι αὐτοῦ διότι ἀκολουθοῦσιν ἕνα βλάκα ὅς δεδομένος ἐστίν ὡς ἐκ προοιμίου Χαμένος· καὶ οὗτος δράκων πυρρός τὴν ἐρυθρὰν ἀσπίδα του προσφέρει τοῖς ἀκολούθοις του, ὠς ἐκ θεοῦ ἀσπίδα· καὶ οὗτοι πιστεύουσιν αὐτόν καὶ τὴν ἀσπίδα αὐτοῦ καὶ λέγουσιν οἱ ἀνόητοι «in god we trust», νοοῦντες τὴν ἀσπίδα τοῦ Μαμωνᾶ.
Καὶ λέγω τοῖς πᾶσι, τοῖς εὐσεβέσι καὶ μή: Μόνον ἡ Ἀσπίς τοῦ Θεοῦ, ἥν ἐγὼ φέρω κατὰ παράκλησιν τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ, δύναται προστασίαν αὐτοῖς παρέχειν· πᾶσα ἑτέρα εἰς τὴν ἀπώλειαν καὶ τὴν καταστροφήν ἄγει τοὺς ἐμπιστευομένους.
Ἡ μὲν ἀσπίς τοῦ Μαμωνᾶ ἐντὸς ὀλίγου χρόνου καταστρέφεται, πάντες δὲ οἱ εύσεβεῖς ὀφείλουσιν ὅπως προσεύχωνται πρὸς τὸν Πανάγαθον καὶ ἐξοπλίζωνται ἐν Θείῳ Πνεύματι, τὴν Ἀσπίδα τοῦ Θεοῦ δεχόμενοι.
Λόγος Ἐν Ὧ Χριστός, Γνῶσις Δωρεάν καὶ Ἄτη Κυρίου.
Ἕλληνες! Ἦλθεν ἡ ὥρα νὰ ἀντιληφθῆτε τὸ μεγαλεῖον τῆς γλώσσης καὶ τῆς γραφῆς αὐτῆς, ἥτις ἐκ Θεοῦ ἐδόθη ὑμῖν:
Πάντα τὰ γράμματα τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσης σύμβολα ἐστίν, ἕν δὲ ἕκαστον ἐξ αὐτῶν ἔννοιαν ἤ ἐννοίας φέρει ἐν αὐτῷ καὶ ἑκάστη Ἑλληνικὴ Λέξις ἐμπεριέχει τὸν ὁρισμόν της, ὁ ὁποῖος προσδιορίζεται ἀπὸ τὸν συνδυασμόν τῶν ὁρισμῶν τῶν συμβόλων-γραμμάτων ποὺ τὴν ἀπαρτίζουν.
Εἴρηκα ὑμῖν ἤδη ὡρισμένα σχετικῶς μὲ γράμματά τινα τῆς Ἑλληνικῆς γραφῆς:
- Ϛ
Περὶ τὸ γράμμα Στίγμα «Ϛ» καὶ τῆς χρήσεώς του ὡς τελικὸν σίγμα καὶ μὲ τὴν ἔννοιαν «στίγμα» εἶπον ὑμῖν ἐν τῷ λόγῳ ΕνΩΧ 13 /28.10.2012.
Ο
Περὶ τὸ Ὄμικρον «Ο» λέγω νῦν ὑμῖν ὅτι τὸ Ὄν (Μικρὸν Ὄν) δηλοῖ, τὸ μαθηματικῶς νοούμενον «Σύνολον», τὴν ὀντότητα, τὸ μέρος (μοναδιαῖον κλάσμα) τῆς ἐνεργείας.
Ε
Εἴρηκα ὑμῖν ὅτι τὸ Ἔψιλον ἐν τῇ ἀρχικῇ Ἑλληνικῇ τὴν Πέμψιν δηλοῖ, τὴν Πλήρη. (ΕνΩΧ 9/ 5.5.2012)
ʘ
Περὶ τὸ «Θ» εἶπον ἐν τῷ λόγῳ ΕνΩΧ 7 /23.12.2011, ὅτι Θ ἐστίν ὁ Κῶδιξ ὁ δοθείς τοῖς Ἕλλησι καὶ τὴν ΘΕΣΙΝ σημαίνων, ὡς Θέσις δὲ νοουμένη οὐχὶ ὁ χῶρος μόνον, ἀλλὰ ἡ «-Θεσία» ἤ «Θέτησις» ἤ «Θέσπισις». Ὅτι ἐν ἀρχῇ τὸ Θ σταυρόν ⊕ ἤ χί $ Δµ»µ―±½ ʘ ἐμπεριεῖχεν ὡς Σύμβολον Στοχάστρου, Στόχαστρον γάρ τοῦ Θεοῦ ἐστί, τοῦ τὰ πάντα Θέτοντος.
Ὡς πρῶτον λοιπὸν παράδειγμα, πρὸς ἀρχήν ὑμετέρας κατανοήσεως, δίδω τὴν Λέξιν «Θεός»:
ʘ+Ε+Ο+Ϛ : (ἐκ Δεξιῶν πρὸς ἀριστερά)
Ϛ: ΣΤΙΓΜΑ, Ο : ΟΝΤΟΣ, Ε : ΠΕΜΠΟΝΤΟΣ, ʘ : ΘΕΤΗΣΙΝ
Καὶ ἐφ’ ὅσον νῦν γνωρίζετε ὅτι ʘΕΟϚ σημαίνει τὸ Ὄν τὸ ὁποῖον πέμπει Θέτησιν, καὶ ἐφ’ ὅσον τὸ Ὄν αὐτό τὸ σέβεσθε καὶ τὸ ἀγαπᾶτε, ὀφείλετε τὸν Λόγον Του νὰ τηρῆτε μετ’ ἀγάπης καὶ εὐλαβείας.
Τί δέ μὲ καλεῖτε, Κύριε Κύριε, καὶ οὐ ποιεῖτε ἃ λέγω; (Λουκ. 6:46)
Μακάριοι οἱ νοοῦντες, ὅτι αὐτοί ἐκ νοήσεως ὁδηγοῦνται εἰς εὐσέβειαν. Δυστυχεῖς οἱ ἀνοοῦντες, ὅτι αὐτοί ἐξ ἀνοησίας ἐξωθοῦνται εἰς ἀσέβειαν. Ἐγώ δὲ ἦλθον ἵνα τὰ ἔρημα ἐκ τῶν ἐριφίων διαχωρίσω.
Ὁ λόγος ὃν ἐλάλησα, ἐκεῖνος κρινεῖ αὐτὸν ἐν τῇ ἐσχάτῃ ἡμέρᾳ. (Ἰω. 12:48)
Ἰησοῦς Χριστός ὁ Ἄρχων ὁ ἐμός, ὁ Ἄρχων τοῦ Σύμπαντος, Ὅν προσκυνήσουσι Γῆ καὶ Οὐρανός.
Ἄτη τοῦ Κυρίου τοῦ Θεοῦ τοῦ Παντοκράτορος, Διπλῆ Πασχαλιά διὰ τοὺς Εὐσεβεῖς, Διπλοῦς Θάνατος διὰ τοὺς Ἀσεβεῖς.
Διότι Ἄξιοι πάντες Ἅγιοι καὶ Μάρτυρες οἱ φονευθέντες διὰ τὸν Λόγον τοῦ Κυρίου καὶ τὴν μαρτυρίαν τοῦ ἀρνίου, λαβεῖν τὴν δικαίωσιν τοῦ αἵματος Αὐτῶν ἐκ τῶν ἀσεβῶν τῶν κατοικούντων ἐπὶ τῆς Γῆς.
Μεγάλη ἡ Δόξα τοῦ Μεγάλου Ἀρχιερέως Ἰησοῦ τοῦ Χριστοῦ τοῦ Θεοῦ ἡμῶν, τοῦ ἔχοντος τὰς κλείδας τοῦ θανάτου καὶ τοῦ ᾅδου.
Ἀμήν
ΕνΩΧ 22 /18.4.2013
PDF in Hellenic: http://pdfcast.org/pdf/g-o-d-in-hellenic