marillia12 έγραψε:sarotos έγραψε:marillια, οκ απλα μου εκανε εντυπωση οπως καταλαβαινεις.
λοιπον,
το αποτελεσμα του Αρμαγεδων, οπου ειναι ενας πολεμος που συμβαινει τα τελευταια 3.5 χρονια της ανθρωποτητος και ειναι ενας καθαρα πνευματικος πολεμος (ειναι ο πολεμος ολοκληρης της οικουμενης συστρατευμενης με τον αντιχριστο, εναντιων του Χριστου. οπως ηδη συμβαινει αυτο αλλα σε απολυτη εξαρση θα συμβει τα τελευταια εκεινα χρονια), συντελειται με τον λογο του ιδιου του Χριστου.
ολοι οσοι προσκυνησαν τον αντιχριστο θανατωνονται επιτοπου εκτος απο τον ιδιο τον αντιχριστο και τον ψευδοπροφητη οπου συλλαμβανονται ζωντανοι και ριχνονται στο πυρ της κολασεως ζωντανοι.
οι υπολοιποι οπου θα ειναι ητε φυλακισμενοι και βασανισμενοι, ητε κρυμενοι στις οπες της γης αρνουμενοι τον αντιχριστο, δεν θα θανατωθουν, αλλα ζωντες θα περασουν στην αφθαρσια.
@sarotos ευχαριστώ για την απάντηση...όμως τωρα ανοίγεις αλλο θέμα...γνωριζεις τη μαρτυρία αυτή του γ.Παϊσίου;;;
- Όταν ακούσετε , ότι τα νερά του Ευφράτη τα κόβουν ψηλά οι Τούρκοι με φράγματα , να ξέρετε ότι ήδη μπήκαμε στην προετοιμασία του Αρμαγεδώνα ,και ότι διακόσια εκατομμύρια στρατός θα διαβή τον Ευφράτη για την Μέση Ανατολή ….
Ειναι τετοιος πολεμος οπως τον περιγραφεις?
κοιταξε, γνωριζω πως θα ανοιξει η γη κατω απο τα ποδια σου,
αλλα δεν ειναι το μονο σοβαρο λαθος που εχει κανει ο γεροντας.
πρεπει να εχεις στο μυαλο σου, οτι ενας γεροντας ητε ειναι Αγιος, ητε ειναι φωτισμενος κλπ, δεν ειναι αλανθαστος.
αλανθαστος ειναι μονο ο Θεος.
ο γεροντας παισιος εχει κανει μερικα λαθακια σε σχεση με αυτα που ηθελε να πει. ας κοιταξουμε καλυτερα το κεντρικο νοημα που ηθελε να πει ο γεροντας και οχι ακριβως το τι ειπε, γιατι εκει διακρινονται λαθακια.
τα οποια λαθη ειναι απολυτως ανθρωπινα.
λοιπον, ναι, ο πολεμος Αρμαγεδων ειναι ενας καθαρα πνευματικος πολεμος και δεν εχει καμια απολυτως σχεση με υλικους πολεμους κλπ.
ουτε ο Γωγ Μαγωγ ειναι υλικος πολεμος, αλλα ειναι ο πολεμος που θα υποστουν οι χριστιανοι απο τον διογμο του αντιχριστου.
ας δουμε το σημειο προσεκτικα.
θα τονισουμε τα σημεια που θελουν πολυ μεγαλη προσοχη ωστε να το κατανοησουμε.
7 Και όταν τελεσθή τα χίλια έτη, λυθήσεται ο σατανάς εκ της φυλακής αυτού,
8 και εξελεύσεται πλανήσαι τα έθνη τα εν ταις τέσσαρσι γωνίαις της γης, τον Γώγ και τον Μαγώγ, συναγαγείν αυτούς εις
τον πόλεμον, ων ο αριθμός αυτών ως η άμμος της θαλάσσης.
9 και ανέβησαν επί το πλάτος της γης,
και εκύκλευσαν την παρεμβολήν των αγίων και την πόλιν την ηγαπημένην• και κατέβη πυρ εκ του ουρανού από του Θεού και κατέφαγεν αυτούς•
10 και ο διάβολος ο πλανών αυτούς εβλήθη εις την λίμνην του πυρός και του θείου, όπου και το θηρίον και ο ψευδοπροφήτης, και βασανισθήσονται ημέρας και νυκτός εις τους αιώνας των αιώνων.
λοιπον, καταρχας, οποιαδηποτε συνδεση και να προσπαθησουν να κανουν σε σχεση με 3ο παγκοσμιο πολεμο και Γωγ-Μαγωγ, ειναι παντελως ακυρο σε σχεση με την Αποκαλυψη.
εδω, παρατηρουμε κατι που ξεκαθαριζει τα παντα περι τουτου. ο πολεμος αυτος, γινεται την εποχη λυσιματος του σατανα, δηλαδη της εποχης του αντιχριστου και του ψευδοπροφητη!! με το τελος του πολεμου γωγ-μαγωγ μας ξεκαθαριζει το τι γινεται..
και ο διάβολος ο πλανών αυτούς εβλήθη εις την λίμνην του πυρός και του θείου, όπου και το θηρίον και ο ψευδοπροφήτης
οποιαδηποτε συνδεση περι αναλαμπης λοιπον και πολεμου γωγ-μαγωγ, ειναι απλα.. γελοια ? ευγενικα το λεω..
τι ειναι αυτος ο πολεμος ομως? παλι μας το ξεκαθαριζει η ιδια η αποκαλυψη.
ας το δουμε το εδαφιο ξανα, πιο προσεκτικα..
8 και εξελεύσεται πλανήσαι τα έθνη τα εν ταις τέσσαρσι γωνίαις της γης, τον Γώγ και τον Μαγώγ, συναγαγείν αυτούς εις
τον πόλεμον, ων ο αριθμός αυτών ως η άμμος της θαλάσσης.
9 και ανέβησαν επί το πλάτος της γης, και εκύκλευσαν την παρεμβολήν των αγίων και την πόλιν την ηγαπημένην•
βλεπουμε λοιπον, ο διαβολος να πλαναει την οικουμενη ολοκληρη, εν ταις τέσσαρσι γωνίαις της γης, και να τους μαζευει ολους ωστε ολοι μαζι να πραξουν ενα πραγμα.
τι ειναι αυτο?
και εκύκλευσαν την παρεμβολήν των αγίων και την πόλιν την ηγαπημένην•
1) ποιοι ειναι οι αγιοι που κυκλωσε ολοκληρη η γη?
οι Αγιοι ειναι οι Χριστιανοι οι οποιοι δεν ελαβαν το χαραγμα του θηριου ουτε προσκυνησαν αυτον η την εικονα αυτου.
2) ποια ειναι η πολις η ηγαπημενη?
η Εκκλησια
βλεπουμε λοιπον τον διαβολο να πλαναει και να συναγει ολοκληρη την οικουμενη ινα κανουν πολεμο στους Αγιους, στην Εκκλησια του Χριστου.
βλεπουμε λοιπον, τον διωγμο της στρατευομενης Εκκλησιας του Χριστου με το λυσιμο του σατανα.
παμε να το αναλυσουμε λιγο περισσοτερο για πληρη κατανοηση.
ολοι οι πατερες, ονομαζουν τον αντιχριστο Γωγ! ο Γωγ, αντιπροσωπευει ολοκληρη την εννοια του κακου. για αυτο και η προφητεια του ιεζεκιηλ εχει 2 σκελη ερμηνειας. το πρωτο σκελος ειναι η πραγματικη εκβαση του πολεμου, η οποια εγινε ιστορικως, και το δευτερο σκελος ειναι η πνευματικη ερμηνεια.
να σημειωσουμε βεβαια εδω, το εξης αξιοσημειωτο! ειδαμε, οτι η εκβαση του πολεμου του Γωγ, εγινε απο τους σκυθες, και ονομαστηκε η πολις αυτη για την αναμνηση του γεγονοτος, σκυθοπολις! και απο εκει ειναι που θα βγει ο αντιχριστος! απο την σκυθοπολις του ΓΩΓ.
ιδου:
Μεγάλος Αθανάσιος
Ο Αντίχριστος θα εμφανιστεί από τη Γαλιλαία, όπως και ο Χριστός, καθώς η Γραφή λέει: «ο Δαν είναι ένα λιονταράκι που εξορμάει απ' τη Βασάν». Εδώ πρόκειται για την πόλη της Σκυθόπολης.
ετσι λοιπον, οι πατερες με πνευμα Αγιο, μιλησαν για τον Γωγ ως την εκπροσωπηση του Αντιχριστου, και αυτος ειναι ο λογος που χρησιμοποιει το ονομα αυτο, ο Ιωαννης στην αποκαλυψη!
η πνευματικη ερμηνεια οχι της γης ισραηλ, αλλα του λαου ισραηλ που ειναι η Εκκλησια.
για να κατανοησουμε βεβαια την μεγαλη συνδεση και τον λογο που ο Ιωαννης εβαλε το ονομα Γωγ εκει, θα πρεπει να αναλυσουμε αλλο ενα θεμα, το θεμα του Αρμαγεδωνος.
στην πραγματικοτητα, ο πολεμος του Αρμαγεδονως με τον πολεμο Γωγ-Μαγωγ ταυτιζονται αμεσα στην αποκαλυψη. οποτε για να εχουμε πληρη κατανοηση του πολεμου Γωγ-Μαγωγ, πρεπει να γνωριζουμε και τον πολεμο του Αρμαγεδωνος.
ο πολεμος του Αρμαγεδων, αναφερεται 2 φορες μεσα στην αποκαλυψη, ενω ο Γωγ-Μαγωγ 1. και οι 2 πολεμοι τελειωνουν ταυτοχρονα, ενω και οι 2 πολεμοι γινονται απο τον αντιχριστο, τον ψευδοπροφητη, και τον σατανα.
παμε να το δουμε λιγο πιο αναλυτικα.
η πρωτη φορα που εμφανιζεται ο πολεμος του Αρμαγεδων ειναι στην 6η φιαλη.
Και ο έκτος έχυσε τη φιάλη του πάνω στον ποταμό το μεγάλο, τον Ευφράτη: και ξεράθηκε το νερό του, για να ετοιμαστεί η οδός των βασιλιάδων που είναι από την ανατολή του ήλιου. 13
Και είδα να βγαίνουν από το στόμα του δράκου και από το στόμα του θηρίου και από το στόμα του ψευδοπροφήτη τρία πνεύματα ακάθαρτα σαν βάτραχοι. 14 Είναι δηλαδή πνεύματα δαιμονίων που κάνουν θαυματουργικά σημεία, τα οποία εκπορεύονται πάνω στους βασιλιάδες της οικουμένης όλης, για να τους συνάξουν
στον πόλεμο της ημέρας της μεγάλης του Θεού του Παντοκράτορα. 15 – «Ιδού, έρχομαι σαν κλέφτης. Μακάριος αυτός που αγρυπνεί και διατηρεί τα ρούχα του, για να μην περπατά γυμνός και βλέπουν την ασχήμια του». – 16 Και τους σύναξε στον τόπο που καλείται εβραϊκά Αρμαγεδών.
καταρχας, θελω να πω, πως ενα απο τα σημεια που μας "αναγκαζει" ο Ιωαννης να δουμε τον πολεμο Γωγ Μαγωγ και Αρμαγεδων, ειναι πως οταν αναφερεται ο Ιωαννης σε καποιον απο αυτους τους πολεμους, τοτε βαζει το ΤΟΝ πολεμο. που σημαινει τον 1, τον ιδιο πολεμο!
παμε να δουμε τωρα τι μας λεει το εδαφιο αυτο.
μας δειχνει ο Ιωαννης, εναν Αγγελο να ριχνει την φιαλη του στον Μεγα ποταμο, τον Ευρφατη, ωστε να προκαλεσει την ξηρανση αυτου.
τι αραγε να σημαινει αυτο?
πολλοι εχουν πει, οτι τους κατευει στο μυαλο. ας με συνχωρησετε, αλλα ειναι ετσι ακριβως.
διαβασαμε στον π.παισιο, ο οποιος λεει πως ο αρμαγεδων, ειναι ο 3ος παγκοσμιος πολεμος, η μιλουν για την ξηρανση του ευφρατη με τετοιο τροπο ωστε να πεσασουν απο εκει 200.000.000 κινεζοι, και αλλα τετοια..
καταρχας, οσοι τα λενε αυτα, κανουν το τεραστιο ατοπημα, να συνχεουν τον πολεμο της 6ης σαλπιγγος, με τον πολεμο του αρμαγεδων της 6ης φιαλης. ο μεν πολεμος της 6ης σαλπιγγος ειναι ΠΡΙΝ την ελευση του αντιχριστου, ενω ο δευτερος, της 6ης φιαλης ειναι την εποχη του ιδιου του αντιχριστου, αφου αυτος ειναι που διαπρατει τον πολεμο, οπως θα δουμε παρακατω..
η ξηρανση του ευφρατη ποταμου, συμφωνα με τους πατερες, ειναι συμβολικη. ο "ποταμος" στο αλιγορικο λεξιλογιο της Α. γραφης, ειναι σχεδον παντα "πειρασμος". ετσι λοιπον οι πατερες λενε οτι εδω, τον αντιχριστο ονομαζει "ευφρατη" ο Ιωαννης, και για αυτο τον ονομαζει "Μεγα". με απλα λογια, "Μεγα πειρασμο".
παμε να δουμε τωρα, ποιος κανει τον πολεμο αυτον:
Και είδα να βγαίνουν από το στόμα του δράκου και από το στόμα του θηρίου και από το στόμα του ψευδοπροφήτη τρία πνεύματα ακάθαρτα σαν βάτραχοι.
ωστε βλεπουμε λοιπον ξεκαθαρα, οτι ο πολεμος του αρμαγεδωνος, γινεται απο τον ιδια την σατανικη τριαδα, αντιχριστο-σατανα-ψευδοπροφητη.
και βγαινουν απο το στομα τους πνευματα 3 ακαθαρτα. μας λεει δηλαδη, το ακριβως αντιθετο απο τον Χριστο μας, οτι απο τον στομα του βγαινει ρομφαια διστομος και κοπτερα. που η ρομφαια αυτη, ειναι ο λογος του Χριστου, του Α.Πνευματος. ετσι και εδω, ειναι ο μυαρος λογος του αντιχριστου - σατανα - ψευδοπροφητη, τα οποια ειναι "λογος" δαιμονιων.
σε ποιους ομως απευθηνεχται ο δαιμονικος λογος αυτος?
14 Είναι δηλαδή πνεύματα δαιμονίων που κάνουν θαυματουργικά σημεία, τα οποία εκπορεύονται πάνω στους βασιλιάδες της οικουμένης όλης, για να τους συνάξουν στον πόλεμο της ημέρας της μεγάλης του Θεού του Παντοκράτορα.
εδω, μας δεινει ο Ιωαννης, ολοκληρη την κατανοηση και τον λογο τον οποιο κανουν τον πολεμο αυτο, η σατανικη τριας.
μας λεει λοιπον, οτι ο "λογος" τους, εκπορευεται στους βασιλεις της οικουμενης ολης κανοντας τεραστια θαυματα εμπρος των βασιλεων αυτων.
1) γιατι ομως πανε σε ολοκληρη την οικουμενη?
για να συναξουν τους βασιλεις αυτους, ΣΤΟΝ πολεμο, της μεγαλης ημερας του Θεου του παντοκρατωρος!
2)και ποια ειναι η ημερα αυτη?
η Δευτερα Παρουσια !!
«Ιδού, έρχομαι σαν κλέφτης. Μακάριος αυτός που αγρυπνεί και διατηρεί τα ρούχα του, για να μην περπατά γυμνός και βλέπουν την ασχήμια του».
αυτη ειναι φραση που χρησιμοποιει ο Χριστος, για δηλωσει τον ερχομο του στην ενδοξη Δευτερα εκευση Του.
ο πολεμος αυτος αφορα, την ημερα της Δευτερας Παρουσιας του Χριστου.
16 Και τους σύναξε στον τόπο που καλείται εβραϊκά Αρμαγεδών.
το "αρμαγεδων" συμφωνα με τους πατερες, ερμηνευεται ως "διακοπη" η "διακοπτομενη"¨. και βεβαιως ειναι ετσι, αφου παρακατω θα δουμε και την εκβαση του πολεμου αυτου, αλλα και το αποτελεσμα του, που ειναι η δευτερα ελευση του Χριστου Κριτου πλεον.
Αρμαγεδδων ειναι συνθετη λεξη εβραικη και σημαινει ορος της Μαγεδων. ΑΡ=Ορος.
στο ακρο της πεδιαδας Εσδριλον. πιθανοτατα να ηταν στους προποδες του Καρμηλου ορους. Στην πεδιαδα αυτη, κατα το παρελθον εχουν γινει βιβλικες μαχες των εβραιων τοσο ενδοξες, οσο και αδοξες. Σε αυτην την πεδιαδα παλι, ο προφητης Ηλιας κατεσφαξε τους «ιερεις» του βααλ. οπως και επισης εγινε η μαχη των χανανεων οπου ο Βαρακ και η Δεβορα τους κατενικησαν. επισης ο Γεδεων κατετροπωσε τους Μαδιανητες. Στον ιδιο τοπο, φωνευθηκε ο Σαουλ απο τους Φιλιστεους. Ο Ιωσηας ο βασιλευς του Ιουδα κατενικηθη και εφονευθη απο τον Φαραω Νεχω. ο τοπος αυτος λοιπον, λογο των αιματηρων συγκρουσεων, τοσο ενδοξων οσο και αδοξων, εγινε θρυλικος τοπος στην εθνικη ιστορια των εβραιων. αυτον λοιπον τον τοπο, τον Αρμαγεδων,τωρα, οραματιζεται ο Ιωαννης.
με απλα λογια λοιπον, βλεπουμε τον αντιχριστο, τον ψευδοπροφητη, και τον σατανα, να ποιουν σημεια και τερατα, ενωπιων των βασιλεων ολοκληρης της οικουμενης, ωστε να τους πεισουν, και να τους συναγαγουν εις τον τοπο του αρμαγεδωνος.
ολοι μαζι λοιπον, συνηγμενοι, ενωμενη ολοκληρη η οικουμενη, για να ποιησουν πολεμο που αραγε?
αυτο μας απαντατε στο 19 κεφαλαιο της αποκαλυψεως οπου ειναι και η 2η εμφανιση του πολεμου του αρμαγεδωνος, και μας δειχνει, τοσο τον λογο τον οποιο γινεται αυτη η συναξης των βασιλεων της οικουμενης ολης, οσο την εκβαση του πολεμου, αλλα και το αποτελεσμα του.
παμε να δουμε...
11 Και είδα τον ουρανό ανοιγμένο, και ιδού ίππος λευκός και αυτός που κάθεται πάνω του καλείται “Πιστός και Αληθινός”, και με δικαιοσύνη κρίνει και πολεμά. 12 Και οι οφθαλμοί του είναι σαν πύρινη φλόγα, και πάνω στο κεφάλι του διαδήματα πολλά, έχοντας όνομα γραμμένο που κανείς δεν ξέρει παρά μόνο αυτός. 13 Και είναι ντυμένος με ρούχο βαμμένο σε αίμα, και έχει καλεστεί το όνομά του “Ο Λόγος του Θεού”. 14 Και τα στρατεύματα που είναι στον ουρανό τον ακολουθούσαν πάνω σε ίππους λευκούς, ντυμένοι με εκλεκτό λινό λευκό, καθαρό. 15 Και από το στόμα του εκπορεύεται ρομφαία κοφτερή, για να πατάξει με αυτήν τα έθνη, και αυτός θα τους ποιμάνει με ράβδο σιδερένια. Και αυτός πατά το πατητήρι του θυμωμένου κρασιού της οργής του Θεού του Παντοκράτορα. 16 Και έχει πάνω στο ρούχο του και πάνω στο μηρό του ένα όνομα γραμμένο: “Βασιλιάς βασιλιάδων και Κύριος κυρίων”. 17 Και είδα έναν άγγελο να έχει σταθεί στον ήλιο και έκραξε με φωνή μεγάλη, λέγοντας σε όλα τα όρνια που πετούν στα μεσούρανα: «Ελάτε, συναχτείτε στο δείπνο το μεγάλο του Θεού, 18 για να φάτε σάρκες βασιλιάδων και σάρκες χιλίαρχων και σάρκες ισχυρών και σάρκες ίππων και αυτών που κάθονται πάνω τους και σάρκες όλων, ελεύθερων και δούλων και μικρών και μεγάλων». 19 Και είδα το θηρίο και τους βασιλιάδες της γης και τα στρατεύματά τους συναγμένα, για να κάνουν τον πόλεμο με αυτόν που κάθεται πάνω στον ίππο και με το στράτευμά του. 20 Και πιάστηκε το θηρίο και μαζί του ο ψευδοπροφήτης που έκανε τα θαυματουργικά σημεία μπροστά του, με τα οποία πλάνησε εκείνους που έλαβαν το χάραγμα του θηρίου και εκείνους που προσκυνούν την εικόνα του. ζωντανοί ρίχτηκαν οι δύο στη λίμνη της φωτιάς που καίγεται με θειάφι. 21 Και οι λοιποί σκοτώθηκαν με τη ρομφαία αυτού που κάθεται πάνω στον ίππο, η οποία εξήλθε από το στόμα του, και όλα τα όρνια χόρτασαν από τις σάρκες τους.
13 Και είναι ντυμένος με ρούχο βαμμένο σε αίμα, και έχει καλεστεί το όνομά του “Ο Λόγος του Θεού”. 14 Και τα στρατεύματα που είναι στον ουρανό τον ακολουθούσαν πάνω σε ίππους λευκούς, ντυμένοι με εκλεκτό λινό λευκό, καθαρό. 15 Και από το στόμα του εκπορεύεται ρομφαία κοφτερή, για να πατάξει με αυτήν τα έθνη, και αυτός θα τους ποιμάνει με ράβδο σιδερένια.
βλεπουμε λοιπον τον Χριστο να ερχεται στην γη απο τους ανεωγμενους ουρανους πλεον, κατα την Δευτερα Ελευση Του, με τα στρατευματα Του, τα Αγια ταγματα των Αγιων Αγγελων.
17 Και είδα έναν άγγελο να έχει σταθεί στον ήλιο και έκραξε με φωνή μεγάλη, λέγοντας σε όλα τα όρνια που πετούν στα μεσούρανα: «Ελάτε, συναχτείτε στο δείπνο το μεγάλο του Θεού, 18 για να φάτε σάρκες βασιλιάδων και σάρκες χιλίαρχων και σάρκες ισχυρών και σάρκες ίππων και αυτών που κάθονται πάνω τους και σάρκες όλων, ελεύθερων και δούλων και μικρών και μεγάλων».
εντολη λοιπον του Θεου, να φανε τα ορνεα της γης, τις σαρκες ολων! ποιων ολων? ολων οσων ηταν στην εκβαση του πολεμου μονο?
οχι ! ολων των ανθρωπων της γης οι οποιοι ελαβαν το χαραγμα του θηριου, και προσκυνησαν την εικονα αυτου. και αυτο, μας το δειχνει ο Χριστος, αφου χρησιμοποιει την ιδια φραση που χρησιμοποιησε για αυτους που θα λαβουν το χαραγμα του μυαρου αντιχριστου.
Και κάνει σ’ όλους, στους μικρούς και στους μεγάλους, και στους πλούσιους και στους φτωχούς, και στους ελεύθερους και στους δούλους, να δώσουν σ’ αυτούς χάραγμα
και τωρα, μας δειχνει τον λογο τον οποιο ειναι ολα αυτα τα στρατευματα συνειγμενα στον τοπο του αρμαγεδωνος.
19 Και είδα το θηρίο και τους βασιλιάδες της γης και τα στρατεύματά τους συναγμένα, για να κάνουν τον πόλεμο με αυτόν που κάθεται πάνω στον ίππο και με το στράτευμά του.
αυτος ειναι λοιπον ο λογος που συνηχθησαν τα στρατευματα της οικουμενης ολης στον τοπο του αρμαγεδωνος. για να κανουν πολεμο στον ιδιο τον Χριστο και στο στρατευμα Αυτου, την ημερα της Δευτερας Παρουσιας Του !
πως νοητε ομως αυτος ο πολεμος? θα πετανε δηλαδη βομβες και ρουκετες στον Χριστο και τους Αγγελους?
προφανως και οχι..
θα προσπαθησουν ομως, αφου ετσι θα τους εχει πεισει ο σατανας , ο αντιχριστος και ο ψευδοπροφητης, να αντισταθουν στον ιδιο τον Χριστο, στην ενδοξη Δευτερα Παρουσια Του.
και τωρα, μας δειχνει ο Ιωαννης και το αποτελεσμα του πολεμου αυτου
20 Και πιάστηκε το θηρίο και μαζί του ο ψευδοπροφήτης που έκανε τα θαυματουργικά σημεία μπροστά του, με τα οποία πλάνησε εκείνους που έλαβαν το χάραγμα του θηρίου και εκείνους που προσκυνούν την εικόνα του. ζωντανοί ρίχτηκαν οι δύο στη λίμνη της φωτιάς που καίγεται με θειάφι. 21 Και οι λοιποί σκοτώθηκαν με τη ρομφαία αυτού που κάθεται πάνω στον ίππο, η οποία εξήλθε από το στόμα του, και όλα τα όρνια χόρτασαν από τις σάρκες τους.
το αποτελεσμα της εκβασης, ειναι το πιασιμο της σατανικης- μοιαρης τριαδος και το ριξιμο τους στο πυρ της κολασεως.
η ερωτηση που θα κανουν οι πιο πολλοι, ειναι η εξης.
γιατι ομως λεει οτι πιανοντε ο αντιχριστος και ο ψευδοπροφητης, και δεν λεει το διαβολο, ενω στο επομενο ακριβως κεφαλαιο, βλεπουμε τον διαβολο να κανει τον πολεμο γωγ-μαγωγ και να πιανεται παλι απο τον Χριστο?
ο πολεμος του αρμαγεδωνος και ο πολεμος γωγ και μαγωγ, ειναι Ο πολεμος. για αυτο οπως ειπαμε, θα δουμε τον Ιωαννη να να βαζει την λεξη "ΤΟΝ πολεμο" πριν απο τους 2 αυτους πολεμους, για να τονισει και να καταδειξει την μοναδικοτητα της εκβασης του πολεμου.
ξεκινανε ακριβως την ιδια στιγμη, και τελειωνουν ακριβως την ιδια στιγμη, με την ελευση του Χριστου ως Μεγας Κριτης.
ο πολεμος γωγ-μαγωγ ειναι ο πολεμος εναντιων της στρατευομενης εκκλησιας του Χριστου, δηλαδη ο διογμος της Εκκλησιας,
ενω ο πολεμος του αρμαγεδωνος, ειναι ο πολεμος της οικουμενης ολης εναντιων του ιδιου του Χριστου εν τη δευτερα ελευση του.