Δηλαδη εσενα σου αποκαλυφθηκε ;grecko έγραψε:Γιατί ποιος είπε οτι νικιεται ενσάρκως;δεν φαινεται απο Πουθενά οτι ενω νικιεται ο Αντιχριστος Εν χωρω και εν Χρονω , οτι νικιεται ενσαρκως απο τον Χριστό.
καιὃν ὁ Κύριος ἀναλώσει τῷ πνεύματι τοῦ στόματος αὐτοῦ
15 καὶ ἐκ τοῦ στόματος αὐτοῦ ἐκπορεύεται ῥομφαία ὀξεῖα δίστομοςΔηλαδή εσυ τι πιστεύεις,οτι θα βλέπεις τον Χριστό πάνω σε λευκό άλογο με ουράνια στρατεύματα μαζί του;αι το συμβολισμο του 19ου κεφαλαιου οπου η ερμηνεια εν χωρω και χρονω της νικης του Κυριου δεν με καλυπτει διοτι αντιβαινει στην ελευση Του ως Κριτή και στο Τελος του χωροχρονου.
Αδερφέ,ούτε επιστημονικώς ,ούτε λογικώς ερμηνεύετε και κατανοήτε η Αποκάλυψη.
Αν προβούμε με αυτόν τον τρόπο,θα πέσουμε σε πλάνη.
Η Αποκάλυψη αποκαλύπτεται ,δεν διαβάζεται,ούτε εκλογικεύεται.
Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)
524sarotos έγραψε:οκ grecko,
χαρα στην υπομονη σου.
προσωπικα ειπα να μην ματαιοπονησω αλλο..
πως ειναι δυνατον να γινει οποιαδηποτε ουσιαστικη συζητηση οταν εθελοτυφλουμε στα αυτονοητα;
δεν σε υποχρεωνει αδελφέ μου να ματαιοπονήσεις άλλο. Μπορείς ομως να μου αναφερεις καποια αποδειξη αγιογραφική επιτελους που θελει τον αντίχριστο να λυνεται με τον Σατανα και δευτερο τί απαγορεύει τη διαφορά της ητταςτου θηριου ΕΝ ΧΩΡΩ και ΧΡΟΝΩ μέσω της εκκλησίας της στρατευομένης με την ελευση του Κυρίου ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ.
Αν ματαιοπονείς μπορεις ν ασχοληθεις με κατι άλλο αν το ξεκαθαρισες μεσα σου. Αν σε καιει συνεχισε να ερευνάς μεχρι να φτασεις καπου. εγω δεν τα ξεκαθαρισα και ΟΥΤΕ τα επιχειρηματά σου μου το ξεκαθάρισαν.
Grecko εσυ περιμενεις τον Κυριο πανω σε άλογο εν χωρω και χρόνω ??? εγω νομιζω εξηγησα με τα ποστ μου και δεν με καλυπτουν οι απαντήσεις σου. Ειναι πιο ειλικρηνες να πειτε δεν ξερουμε και δεν θεολογουμε σε ανοικτα θεματα.
Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)
525Αδερφέ, ο αντίχριστος δεν λύνεται.Καποια αποδειξη αγιογραφική επιτελους που θελει τον αντίχριστο να λυνεται με τον Σατανα
Ο Σατανάς λύεται.
Ό αντίχριστος ενεργεί κατ΄ενέργεια του σατανά.
Δεν μπορεί ως εκτούτου ο σατανάς να είναι δεμένος επι αντιχρίστου.
Σου έχω αναφέρει δυο χωρία απο την Αποκάλυψη.
Αν δεν σε καλύπτουν,δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο.3 καὶ μίαν ἐκ τῶν κεφαλῶν αὐτοῦ ὡς ἐσφαγμένην εἰς θάνατον. καὶ ἡ πληγὴ τοῦ θανάτου αὐτοῦ ἐθεραπεύθη, καὶ ἐθαύμασεν ὅλη ἡ γῆ ὀπίσω τοῦ θηρίου. 4 καὶ προσεκύνησαν τῷ δράκοντι τῷ δεδωκότι τὴν ἐξουσίαν τῷ θηρίῳ, καὶ προσεκύνησαν τῷ θηρίῳ λέγοντες· Τίς ὅμοιος τῷ θηρίῳ; τίς δύναται πολεμῆσαι μετ' αὐτοῦ;
Καὶ εἶδον ἐκ τοῦ στόματος τοῦ δράκοντος καὶ ἐκ τοῦ στόματος τοῦ θηρίου καὶ ἐκ τοῦ στόματος τοῦ ψευδοπροφήτου πνεύματα τρία ἀκάθαρτα, ὡς οἱ βάτραχοι·
Αν ζω και είμαι άξιος,περιμένω να Τον δω στην Δευτέρα Παρουσία ενδόξως σε νεφέλες.Grecko εσυ περιμενεις τον Κυριο πανω σε άλογο εν χωρω και χρόνω
Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)
526Δηλαδη grecko για σενα ο δεμενος σατανας με τη σταυρικη θυσια του Κυρίου δεν πλανουσε κ δεν πλανα τον κοσμο της εκκλησίας ?? Εφοσον θ απαντησεις ναι, βρισκοντας καποια δικαιολογια, σε ΤΙ ΘΑ ΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ .?
Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)
527Αδερφέ,φυσικά και πλανούσε και πλανά,ποιους πλανά όμως;
Θα στο ξεκινήσω αλλιώς,κατά την άποψή μου.
Συμφωνούμε οτι με την ενανθρώπηση και την σταυρική θυσία του Κυρίου δέθηκε .
Αν το δέσιμο το θεωρήσουμε καθολικό και απόλυτο,τότε πως εξηγείται το οτι τους 3 πρώτους αιώνες και περισσότερο είχαμε τόσους μάρτυρες της πίστεως;
Να σου θυμίσω επίσης τον άγιο Κυπριανό που ήταν μάγος αρχικά και καλούσε δαιμόνια.
Όλα αυτά με απόλυτα δεμένο το Σατανά;
Όπως βλέπεις δημιουργείται σοβαρή αντίφαση.
Ο Σατανάς είναι δεμένος για τους πιστούς Χριστιανούς.
Στο παράδειγμα του αγίου Κυπριανού,ο άγιος ήταν ξακουστός μάγος γιατί καλούσε τα δαιμόνια και πραγματοποιούσε τα μάγια του.
Μόνο στην αγία Ιουστίνη,απέτυχε παταγωδώς ,γιατί τα δαιμόνια δεν είχαν ισχύ.
Σήμερα,αν ο ιερέας κάνει εξορκισμό σε έναν δαιμονισμένο,δεν φεύγει το δαιμόνιο;
Δεν βλέπει το σημείο του Σταυρού και φρίττει;
Πόσες περιπτώσεις μάγων,αιρετικών ,γκουρού έχουμε που δεν μπορούσαν να κάνουν τις "προσευχές" τους,επειδή ένας Χριστιανός ήταν εκεί και προσευχόταν ή φορούσε τον Σταυρό;
Και όλα αυτά με λυμένο ;
Άλλη σοβαρότατη αντίφαση.
Όταν θα λυθεί επι αντιχρίστου θα του δοθεί εξουσία να ποιεί μεγάλα σημεία,τόσο μεγάλα που
Κατά την γνώμη μου,αυτή είναι μια σημαντική διαφορά του μη απόλυτα δεμένου με τον λυμένο Σατανά.
Θα στο ξεκινήσω αλλιώς,κατά την άποψή μου.
Συμφωνούμε οτι με την ενανθρώπηση και την σταυρική θυσία του Κυρίου δέθηκε .
Αν το δέσιμο το θεωρήσουμε καθολικό και απόλυτο,τότε πως εξηγείται το οτι τους 3 πρώτους αιώνες και περισσότερο είχαμε τόσους μάρτυρες της πίστεως;
Να σου θυμίσω επίσης τον άγιο Κυπριανό που ήταν μάγος αρχικά και καλούσε δαιμόνια.
Όλα αυτά με απόλυτα δεμένο το Σατανά;
Όπως βλέπεις δημιουργείται σοβαρή αντίφαση.
Ο Σατανάς είναι δεμένος για τους πιστούς Χριστιανούς.
Στο παράδειγμα του αγίου Κυπριανού,ο άγιος ήταν ξακουστός μάγος γιατί καλούσε τα δαιμόνια και πραγματοποιούσε τα μάγια του.
Μόνο στην αγία Ιουστίνη,απέτυχε παταγωδώς ,γιατί τα δαιμόνια δεν είχαν ισχύ.
Σήμερα,αν ο ιερέας κάνει εξορκισμό σε έναν δαιμονισμένο,δεν φεύγει το δαιμόνιο;
Δεν βλέπει το σημείο του Σταυρού και φρίττει;
Πόσες περιπτώσεις μάγων,αιρετικών ,γκουρού έχουμε που δεν μπορούσαν να κάνουν τις "προσευχές" τους,επειδή ένας Χριστιανός ήταν εκεί και προσευχόταν ή φορούσε τον Σταυρό;
Και όλα αυτά με λυμένο ;
Άλλη σοβαρότατη αντίφαση.
Όταν θα λυθεί επι αντιχρίστου θα του δοθεί εξουσία να ποιεί μεγάλα σημεία,τόσο μεγάλα που
ἐγερθήσονται γὰρ ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ δώσουσι σημεῖα μεγάλα καὶ τέρατα, ὥστε πλανῆσαι, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς.
Κατά την γνώμη μου,αυτή είναι μια σημαντική διαφορά του μη απόλυτα δεμένου με τον λυμένο Σατανά.
Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)
528και γιατι να το θεωρησουμε καθολικο και απολυτο;;grecko έγραψε: Συμφωνούμε οτι με την ενανθρώπηση και την σταυρική θυσία του Κυρίου δέθηκε .
Αν το δέσιμο το θεωρήσουμε καθολικό και απόλυτο,τότε πως εξηγείται το οτι τους 3 πρώτους αιώνες και περισσότερο είχαμε τόσους μάρτυρες της πίστεως;
Δε μιλαμε για μία μαχη μεταξυ του Θεου και του σατανα, αλλα για τη δικη μας μαχη μεταξυ των ανθρωπων και του διαβολου.
Συμφωνούμε οτι με την ενανθρώπηση και την σταυρική θυσία του Κυρίου δέθηκε ο σατανας, αλλα μονο σε προσωπικο επιπεδο, και οποιος θελει μπορει να σωθει. Σε εθνικο επιπεδο ομως αλωνιζει με τα προτυπα που πλασαρει απο τη γεννηση μεχρι το θανατο μας.
Το κρατος εχει παραδωσει ολα τα οχυρα στα χερια του στις μερες μας.
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n
Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)
529Aδερφέ ,δεν κατανοώ το εθνικό επίπεδο.Το κάθε κράτος το κυβερνάνε άνθρωποι.
Αν οι άνθρωποι αυτοί έχουν παραδοθεί σε προσωπικό επίπεδο στον σατανά,θα προωθούν τα πρότυπα αυτά.
Οι λεγόμενοι δοκούντες άρχειν των εθνών ανα εποχή.
Ο σατανάς είναι πνεύμα και πολεμάει σε πενυματικό επίπεδο,τα έθνη δεν είναι πνευματικές οντότητες.
Αν οι άνθρωποι αυτοί έχουν παραδοθεί σε προσωπικό επίπεδο στον σατανά,θα προωθούν τα πρότυπα αυτά.
Οι λεγόμενοι δοκούντες άρχειν των εθνών ανα εποχή.
Ο σατανάς είναι πνεύμα και πολεμάει σε πενυματικό επίπεδο,τα έθνη δεν είναι πνευματικές οντότητες.
Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)
530Τρεις φορες ειπε ο Χριστος στον Πετρο ''βόσκε τα πρόβατά μου''.
Και ειναι τοσο σημαντικο αυτο επειδη το περιβαλλον μεσα στο οποιο ζουμε μας επηρεαζει και μας διαμορφωνει ψυχοσωματικα.
Και ειναι τοσο σημαντικο αυτο επειδη το περιβαλλον μεσα στο οποιο ζουμε μας επηρεαζει και μας διαμορφωνει ψυχοσωματικα.
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n
Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)
531Περιοδικο Ο ΣΩΤΗΡ
Η αδελφοτητα θεολογων Ο ΣΩΤΗΡ αριθμει περιπου 60 κατηρτισμενους θεολογους, και ξεκαθαριζει το τοπιο.
Η αδελφοτητα θεολογων Ο ΣΩΤΗΡ αριθμει περιπου 60 κατηρτισμενους θεολογους, και ξεκαθαριζει το τοπιο.