george1 έγραψε:
Δεν αντιφασκω. Απλα εσυ δεν καταλαβαινεις τι λεω.
Μάλλον δεν είμαι και πολύ εύστροφος γιατί συνεχίζω να μη καταλαβαίνω κάποια πράγματα. Προσπαθώ όμως να σε καταλάβω οπότε κάνε μία προσπάθεια και εσύ να μου εξηγήσεις.
Συσχετίζουμε για παράδειγμα την σημερινή κατάσταση με το 1821 και λέμε ότι όπως τότε μία μικρή μερίδα ανθρώπων έκανε την αρχή στην επανάσταση με ένοπλο αγώνα έτσι υπάρχει η περίπτωση να συμβεί το ίδιο στις μέρες μας και εδώ φέρνεις ως παράδειγμα το συντονιστή εκείνο στο άλλο φόρουμ που ανέφερες ο οποίος ισχυριζόταν ότι αυτού του είδους η αντίδραση είναι σωστή ενώ εσύ λες ότι ήταν λάθος μία τέτοια ενθάρρυνση.
Παρακάτω λες ότι είναι αναγκαία σύνοδος:
george1 έγραψε:
Εχεις δει την ιερα συνοδο η καποιους μητροπολιτες να ευλογουν τα οπλα για κατι σαν αυτο που ειπε ο συντονιστης.
λείπει ένα (;)
στη συνέχεια όμως αφού αποδεικνύεται πότε και σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να γίνει ένοπλος αγώνας όπως επίσης και το γεγονός ότι τότε το 1821 δεν είχε γίνει σύνοδος , παρόλα αυτά απαντάς ότι έγινε χωρίς Σύνοδο γιατί ήμασταν σκλαβωμένοι:
george1 έγραψε:
ΤΟ 1821 ειμαστε σκλαβωμενοι και δεν μπορουσε ασφαλως να συγκαλεσει συνοδο με αυτο το θεμα.
Τουλάχιστον εμένα που μιλώ μαζί σου μου φαίνεται ότι αντιφάσκεις κι εδώ, γιατί από τη μία θεωρείς προϋπόθεση τη Σύνοδο, ενώ από την άλλη δεν παραδέχεσαι ως προϋπόθεση την Σύνοδο - αφού και η ιστορία άλλωστε δείχνει ότι δεν είναι αναγκαία. Συνεπώς γιατί ανέφερες την Σύνοδο ως αναγκαία εξ αρχής ακόμα δεν καταλαβαίνω.
Στην δεύτερη περίπτωση την οποία αναφέρεις για να καλύψεις το -κατ εμένα- άστοχο πρώτο επιχείρημα λες :
george1 έγραψε:
Το πολεμο ομως τον ευλογησαν μητροπολιτες και καποιοι απο αυτους μπηκαν στη μαχη.
Συνεπώς θεωρείς τώρα την ευλογία... ως αρκετή προϋπόθεση για ένοπλο αγώνα και όχι την Συνοδική απόφαση. Εγώ με την δική μου λογική αυτό κατανοώ ότι λες τώρα, όπως επίσης και ότι το άλλαξες θέση σε σχέση με πριν.
Όπως είπαμε όμως παραπάνω η εκκλησία ευλογεί τα όπλα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Άρα το ότι μίλησες για Σύνοδο το παραβλέπουμε και σε ρωτάω τώρα για ποιο λόγο κρίνεις ότι τώρα άνθρωποι της εκκλησίας δεν θα ευλογήσουν μία προσπάθεια αντίδρασης απέναντι στο σημερινό πρόβλημα της Ελλάδος ; Μήπως επειδή θεωρείς ότι τώρα οι συνθήκες είναι διαφορετικές ;
george1 έγραψε:
Μη ξεχναμε και την τεραστια διαφορα οτι τοτε ειμαστε σκλαβοι στους Τουρκους .
Τώρα ήμαστε σκλάβοι της τρόικας. Μήπως εσύ πιστεύεις το αντίθετο ;
george1 έγραψε:
Τωρα δεν ειμαστε σκλαβοι στους πολιτικους μας, απλα εχουμε αυτους που επιλεγουμε ως λαος νομιμα, και μας αξιζουν.
Συμφωνώ βεβαίως ότι δεν ήμαστε σκλάβοι στους πολιτικούς μας, γιατί είναι πολύ αγαθό να πιστεύει κανείς ότι σε αυτή τη χώρα τον έλεγχο έχουν πλέον οι πολιτικοί μας. Όμως στο ότι ήμαστε σκλάβοι αυτό μπορεί κανείς εύκολα να το αποδείξει, ειδικά με χριστιανικά επιχειρήματα.
Όσο αναφορά τώρα τη νομιμότητα, η μερίδα των ανθρώπων που δεν είναι ευχαριστημένη με την παρούσα πολιτική αυξάνει σταδιακά. Συνεπώς αν αυξηθεί σε αρκετό βαθμό μπορούμε να έχουμε μία ωραία νόμιμη απελευθέρωση. Δεν βλέπω λοιπόν κάτι κακό στο να γίνει μία νόμιμη αντίδραση απέναντι σε έναν νόμιμο κατακτητή.
Αν εννοείς ότι τα όπλα κυριολεκτικά είναι λάθος , γιατί ο κατακτητής μας στην προκείμενη περίπτωση δεν ασκεί της αποφάσεις του με την ένοπλη βία αλλά με άλλα μέσα, τότε συμφωνώ μεν ότι τα όπλα δεν είναι νόμιμα, αλλά διαφωνώ στο ότι δεν πρέπει να γίνει αγώνας.
Κατά τη γνώμη μου πρέπει να γίνει σαφώς αγώνας, όπως είπα πνευματικός.
george1 έγραψε:Με ευτους που αμαρτησαμε , με αυτους παιδαγωγουμεθα.
Το με "αυτους που αμαρτήσαμε " μου θυμίζει το "μαζί τα φάγαμε" . Αν εννοούσες κάτι άλλο με συγχωρείς αλλά δε κατάλαβα.