Re: Ο αφορισμός της Επανάστασης του '21 απο την Εκκλησία

28
[color=#FF0000]Αρποκρατιων[/color] έγραψε:ειπα οτι θυσιαζαν και ανθρωπους κατα περισταση μεχρι που το απαγορευσε ο Ζευς. ειναι δικες μου αιρεσεις ας πουμε .. γνωμη προσωπικη απ τα λιγοστα που ετυχε να εχω διαβασει:) ..αν θυμαμαι καλα απο μηχανης θεος η Ιφιγενεια αρπαχθικε απο νεφελη και στη θεση της εμφανιστηκε ενα κριαρι.. οποτε ειναι σαν να λεει ο ποιοιτης οτι προτιμοτερο για τουσ θεουσ να θυσιαζουν ζωα (και ισωσ ενας τροποσ αυτοκαθαρσησ και παραδοχης του σφαλματοσ τησ ανθρωποθυσιας) μην ξεχναμε οτι την θυσια την ζιτισε ο καλχασ εκ μερουσ της Αρτεμισ η οποια ειταν χθονια ο Αγαμεμνονασ της ειχε ταξει το καλυτερο βλασταρι του ενοοντας το καλυτερο μοσχαρακι .. αλλα η θεα του ζιτησε την μονακριβη κορη του.. μονο ετσι θα φυσαγε ..και προτου ελθουν οι ολυμποιοι-ουρανιοι. οι χθονοιοι θεοι αρεσκονταν σε αυτες (ανθρωποθυσιεσ) χθονοιοι θεοι οπωσ ο Ποσειδων -η Διμιτρα αποικονοιζονται μισοι ανθρωποι μισοι φιδια.αργοτερα τουσ εκαναν ανθροπομορφουσ ..αλλα ο μεγας Αλεξανδροσ το απαγορευσε για λογουσ Αληθιας (στεριτικο τησ ληθης ). και διεταξε να σινεχιζουν να απικονιζονται οι χθονιες θεοτητεσ ωσ εχουν..φιδομορφοι. οπωσ και γενη αυτων.. πχ ο πρωτοσ βασιλιασ τησ αθηνας.Κεκρωπας.. ο οποιοσ ειταν απ τη μεση και κατω ερπετοειδης).. η Αθηνα τοτε ονομαζοταν Κεκροπεια.. και ποιος ο λογος τησ μαχης του Πωσειδον και τησ Αθηνας που πολεμισαν αναμεταξυ τουσ? και αφου νικισε η Αθηνα πιρε και η πολη μας το ονοματης .. να επισημανω οτι η Αθηνα ειταν ουρανια Θεα ..
Εικόνα
Εικόνα
The battle between the giants and the greek gods Athena pulling on the hair of a foe to keep him on the ground
στις γιγαντομαχειες και τιτανομαχειες καποιο τιτανες γιγαντες και χθονοιοι θεοι σινταχθικαν μαζι με τον Δια και τους Ολυμπιους και για αυτο τιμιτικα εχουμε και 6 Χθονιες θεοτητς στο γνωστο Δωδεκαθεο.. για λογους ισσοροπειας και διατηριση της ειρηνης ισως !! :)
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Ο αφορισμός της Επανάστασης του '21 απο την Εκκλησία

29
Δεδομένου οτι κανείς δεν ήταν στο μυαλό του Πατριάρχη Ε' και κανείς δεν γνωρίζει τα πραγματικά ιστορικά γεγονότα...για να βγάζουμε ετυμηγορίες τι ήτανε και τι δεν ήτανε ο Πατριάρχης και δεδομένου οτι καλό είναι να παρουσιάζονται όλες οι πλευρές ενος ζητήματος και να προσπαθούμε να βρούμε όσο το δυνατόν περισσότερα ιστορικά γεγονότα απο συγραφείς της εποχής για να βγάλει ο καθένας τα δικά του συμπεράσματα και να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα παραθετω τα εξης :

Σύμφωνα με τον Τ. Κανδηλώρο, βιογράφο του Πατριάρχη, ο Γρηγόριος "Ως αντιπρόσωπος του Χριστού ουδέποτε έπρεπεν να υπογράψει έγγραφον εις το οποίον δεν επίστευεν. Αλλ' ως αρχηγός κινδυνεύοντος έθνους ώφειλε να στέρξει μέτρον, όπερ έστω και προσωρινώς έσωζε τους ανίσχυρους και εμπεπιστευμένους αυτώ πληθυσμούς εκ της σφαγής".
# Τ. Κανδηλώρου από Frazee, ο.π., σελ. 48

Σύμφωνα επίσης με την επιστολή που απέστειλε ο Αλέξανδρος Υψηλάντης προς τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη και τους Σουλιώτες, στις 19 Ιανουαρίου: "Ο μεν Πατριάρχης βιαζόμενος παρά τας Πόρτας (σσ. Τουρκική Αυλή) σας στέλλει αφοριστικά και εξάρχους παρακινώντας σας να ενωθήτε με την Πόρτα, εσείς όμως να τα θεωρείται ταύτα ως άκυρα, καθότι γίνονται με βία και δυναστείαν και άνευ θελήσεως του πατριάρχου".

# ↑ Θ. Ζήση, Ο Πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε΄ στη συνείδηση του Γένους, εκδόσεις του Γένους, Θεσσαλονίκη 1986, σελ. 27
Ο Σπυρίδων Τρικούπης ("Ιστορία της Ελληνικής Επαναστάσεως του 1821" - τρίτη έκδοση 1888, σελ. 69) γράφει: "... Ο πατριάρχης εγνώριζεν αναμφιβόλως τα της Εταιρείας, ουδ' ήτο δυνατόν ν' αγνοή ο πνευματικός πατήρ όλων των Ελλήνων ό,τι πλήθη πάσης τάξεως εγνώριζαν αλλ' εταίρος, ο εστί συνωμότης κατά της τουρκικής εξουσίας, δεν ήτο και όχι μόνον ουδόλως εθάρρυνε την ελληνικήν εθνεγερσία, αλλά και πάντοτε απέτρεπε τους προς ους διελέγετο φιλεπαναστάτας, θεωρών εθνοφθόρον το τοιούτον τόλμημα, και τον προς ον έτεινε σκοπόν ανεπίτευκτον...".

Aπο Βικιπαίδεια



Το αιματοβαμμένο φιρμάνι του Σουλτάνου για την εκτέλεση του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Γρηγορίου του Ε'


«Επειδή χρέος των ανωτέρων και των αρχηγών, οιουδήποτε έθνους, είναι το επαγρυπνείν νυχθημερόν επί των εις την επιτήρησιν αυτών εμπεπιστευμένων προσώπων, το πληροφορείσθαι περί πασών των πράξεων αυτών και αναφέρειν εις την κυβέρνησιν πάντα τα μεταξύ αυτών ανακαλυπτόμενα εγκλήματα και οι Πατριάρχαι, όντες επίσης, ως εκ της θέσεως αυτών, ανώτεροι και αρχηγοί των υπηκόων, οίτινες ζώσιν εν ασφαλεία υπό την σκιάν της αυτοκρατορικής εξουσίας, οφείλουσιν, ίνα προ πάντων ώσιν άμωμοι, έντιμοι, χρηστοί και ειλικρινείς κεκτημένοι δε τας ιδιότητας ταύτας, αφ' ου εννοήσωσι τας αγαθάς και κακάς κλίσεις λαού τίνος, οφείλουσιν, ίνα προλαμβάνωσιν εγκαίρως τας κακάς δι' απειλών τε και συμβουλών, εν ανάγκη δια τιμωριών κατά τα παραγγέλματα της θρησκείας αυτών, και πληρούσιν ούτω μέρος της ευγνωμοσύνης ην οφείλουσι τη υψηλή Πύλη δια τας ευεγερσίας και τας ελευθερίας, ην απολαύουσιν υπό την αγοθοεργόν αυτής σκιάν.

Αλλ' ο άπιστος Έλλην Πατριάρχης, όστις όμως έδωκε προηγουμένως τοσαύτα αφοσιώσεως δείγματα, δεν ηδυνήθη να μη συμμεθέξη νυν εις τας στάσεις και την επανάστασιν του έθνους αυτού, επιχειρισθείσαν υπό διαφόρων διεφθαρμένων ανθρώπων, επιλαθομένων εαυτών και παρασυρομένων υπό διαβολικών και χιμαιρικών ιδεών χρέος δε αυτού ην, όπως διδάξη τους αμαθείς, ότι προέκειτο ενταύθα περί επιχειρήσεως ματαίας, ουδέποτε δυναμένης ίνα πραγματοποιηθή, επειδη τα κακα σχέδια ουδέποτε θριαμβεύουσι κατα της μωαμεθανικης ισχύος και θρησκείας, λαβουσών την ύπαρξιν αυτών παρά του θεού από χιλίων και πλέον ετών, και διατηρηθησομένων μέχρι της τελευταίας κρίσεως, ως βεβαιεί ημάς ο ουρανός δια αποκαλύψεων και θαυμάτων. Εν τούτοις ένεκα της διαφθοράς της καρδίας αυτού ου μόνον δεν εγνωστοποίησεν, ουδ' ετιμώρησε τους απλούς ανθρώπους, οίτινες επλανήθησαν, αλλά, κατά πάσαν πιθανότητα, αυτός ο ίδιος μετέσχε κρυφίως ως αρχηγός της επαναστάσεως, ώστε αναποφεύκτως σχεδόν άπαν το Ελληνικόν έθνος, εν υπάρχουσι πολλοί αθώοι και δυστυχείς υπήκοοι, ουδέ την ελαχίστην ταύτης γνώσιν έχοντες, θέλει καταστραφή ίσως εκ θεμελίων και καταστή το αντικείμενον της οργής του Θεού.

Όταν η αστυνομία επληροφορήθη περί της επαναστάσεως, και αφ' ου αυτή εγνώσθη υπό του κοινού, η υψηλή Πύλη, υπό μόνης της συμπαθείας προς τους δυστυχείς αυτής υπηκόους ορμουμένη, εζήτησεν ίνα επαναγάγη αυτούς δια της γλυκύτητος εις την οδόν της σωτηρίας, και διεύθυνεν επί τούτω προς τον Πατριάρχην προσταγήν, διαλαμβάνουσαν διαταγάς και συμβουλάς αναλόγους προς τον σκοπόν τούτον, μετά διαταγής προς τον Πατριάρχην, όπως αναθεματίση πάντα τα μέρη του τόπου, ένθα ο τρόπος ούτος κατέστη αναγκαίος κατά των συμμετασχόντων της επαναστάσεως υπηκόων.
Άλλ' αντί να δαμάση αυτούς, και πρώτος αυτός να επανέλθη εις το χρέος αυτού, αυτός ο άπιστος υπήρξεν υπέρ πάντα άλλον ο άξων πασών των αταξιών, των μέχρι του δεδιαταραξασών την κοινήν ησυχίαν, επείσθημεν, ότι και αυτός εγεννήθη εις Πελοπόννησον, και ότι συμμετέσχε πασών των βιαίων πράξεων, ας τινές υπήκοοι πεπλανημένοι έπραξαν εκεί και εις την επαρχίαν των Καλαβρύτων. Ούτω λοιπόν αυτός ο ίδιος υπήρξεν αίτιος της εξοντώσεως και της απωλείας, ην βεβαίως θέλουσιν υποστεί τη βοήθεια του Θεού.
Επειδή δε επείσθημεν απανταχόθεν περί της προδοσίας αυτού ου μόνον κατά της υψηλής Πύλης, αλλά και κατά του ιδίου αυτού έθνους, αναγκαίον κατέστη, όπως αφαιρεθή το σώμα του από της γης και δια τούτο απηγχονίσθη, ίνα χρησιμεύση εις παράδειγμα δια τους λοιπούς.»

Εξεδόθη την 19 του μηνός Ρετζέπ έτος 1230
(10 Απριλίου 1821)

Απο Istorikathemata
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενικά περί Ελλάδας”

cron