Re: Η Εκκλησία ευλογεί τα όπλα;
64Τελικα δεν το περιμενα να ειναι τοσο απλο.Βρισκεις ενα βιντεο και ξεσκεπαζονται πολλα και πολλοι.
γιαυτό πρέπει να μιλάει κανείς πάντα με στοιχεία και να ζητάει στοιχεία, διότι πολλοί κατανοούν λάθος το κόσμο, τα διαστρεβλώνουν μέσα στο μυαλό τους, έπειτα λένε παρλαπίπες, στη συνέχεια δημιουργούν κακό αποτέλεσμα, και μετά τα ρίχνουν στους άλλους, ότι τάχα παρασέρνουν το κόσμο, για να αποποιηθούν τις ευθύνες.αιτωλος έγραψε:Τελικα δεν το περιμενα να ειναι τοσο απλο.Βρισκεις ενα βιντεο και ξεσκεπαζονται πολλα και πολλοι.
Εδω εχουμε να αντιμετωπισουμε δυο προβληματα.LAPTONAS έγραψε:Το ερώτημα που τίθεται τώρα κατ εμένα είναι αν η εκκλησία ευλογεί μία τέτοιου είδους αντίσταση. Δηλαδή ας ρωτήσουμε ο καθένας, εφόσον ο Συνταγματολόγος ο ίδιος παραδέχεται κατάλυση του Συντάγματος , τότε ποια είναι η θέση της εκκλησίας στην ομαδική ειρηνική αντίσταση που προτείνει ; Την εγκρίνει; την ευλογεί ;
μπράβο παιδιά φτάσαμε σε ένα ωραίο συμπέρασμα
Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η εκκλησία αντιμετωπίζει κάτι πρωτόγνωρο. Πολλές αιρέσεις ήταν πρωτόγνωρες για την εκκλησία και αντιμετωπίστηκαν. Για παράδειγμα ο Γρηγόριος ο Παλαμάς αντιμετώπισε το Βαλαάμ Καλαβρό σε μία πρωτόγνωρη για την εποχή περίπτωση. Θα μου πεις τώρα είναι ανόμοια πράγματα, όμως η συνταγή είναι η ίδια. Πρέπει πρώτα να γίνει αναγνώριση του προβλήματος.αιτωλος έγραψε:Εδω εχουμε να αντιμετωπισουμε δυο προβληματα.LAPTONAS έγραψε:Το ερώτημα που τίθεται τώρα κατ εμένα είναι αν η εκκλησία ευλογεί μία τέτοιου είδους αντίσταση. Δηλαδή ας ρωτήσουμε ο καθένας, εφόσον ο Συνταγματολόγος ο ίδιος παραδέχεται κατάλυση του Συντάγματος , τότε ποια είναι η θέση της εκκλησίας στην ομαδική ειρηνική αντίσταση που προτείνει ; Την εγκρίνει; την ευλογεί ;
μπράβο παιδιά φτάσαμε σε ένα ωραίο συμπέρασμα
1)Η εκκλησια ιστορικα δεν εχει αντιμετωπισει αναλογη κατασταση.Ουτε καν το ιδιο πολιτευμα.Παντα υπηρχε βασιλιας ή βρισκομασταν σε κατοχη.Εκτος απο την 7ετια.Ας μην σχολιασω την σταση της.
με το να "εννοήσουν" προφανώς εννοείς να γίνει ακτανοητό το πρόβλημα, να "αναγνωριστεί" όπως είπα κι εγώ. Έτσι δεν λες;αιτωλος έγραψε: 2)Σαν προσωπα οι κατεχοντες θεσεις,πρεπει οπως ολοι μας,πρωτα να ενοησουν και μετα να μετανοησουν.Μετα απο αυτο, χρειαζεται η καλη αγωνια και αμεσως μετα παρεμβασεις και δυναμικες επεμβασεις, πρεπει να ειναι στο καθημερινο προγραμμα μας.
Ναι,το ιδιο λεμε.Αναγνωριση κατ'εμε σημαινει τοποθετηση των γεγονοτων στα προαναγγελομενα απο τον Θεο.Αμεσως μετα καταδεικνυεις τα προσωπα και τους θεσμους που στηριζουν τις εξελιξεις και μετα αποφασιζεις για τις αντιδρασεις.Για να γινω κατανοητος με ενα παραδειγμα.LAPTONAS έγραψε:Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η εκκλησία αντιμετωπίζει κάτι πρωτόγνωρο. Πολλές αιρέσεις ήταν πρωτόγνωρες για την εκκλησία και αντιμετωπίστηκαν. Για παράδειγμα ο Γρηγόριος ο Παλαμάς αντιμετώπισε το Βαλαάμ Καλαβρό σε μία πρωτόγνωρη για την εποχή περίπτωση. Θα μου πεις τώρα είναι ανόμοια πράγματα, όμως η συνταγή είναι η ίδια. Πρέπει πρώτα να γίνει αναγνώριση του προβλήματος.αιτωλος έγραψε:Εδω εχουμε να αντιμετωπισουμε δυο προβληματα.LAPTONAS έγραψε:Το ερώτημα που τίθεται τώρα κατ εμένα είναι αν η εκκλησία ευλογεί μία τέτοιου είδους αντίσταση. Δηλαδή ας ρωτήσουμε ο καθένας, εφόσον ο Συνταγματολόγος ο ίδιος παραδέχεται κατάλυση του Συντάγματος , τότε ποια είναι η θέση της εκκλησίας στην ομαδική ειρηνική αντίσταση που προτείνει ; Την εγκρίνει; την ευλογεί ;
μπράβο παιδιά φτάσαμε σε ένα ωραίο συμπέρασμα
1)Η εκκλησια ιστορικα δεν εχει αντιμετωπισει αναλογη κατασταση.Ουτε καν το ιδιο πολιτευμα.Παντα υπηρχε βασιλιας ή βρισκομασταν σε κατοχη.Εκτος απο την 7ετια.Ας μην σχολιασω την σταση της.
με το να "εννοήσουν" προφανώς εννοείς να γίνει ακτανοητό το πρόβλημα, να "αναγνωριστεί" όπως είπα κι εγώ. Έτσι δεν λες;αιτωλος έγραψε: 2)Σαν προσωπα οι κατεχοντες θεσεις,πρεπει οπως ολοι μας,πρωτα να ενοησουν και μετα να μετανοησουν.Μετα απο αυτο, χρειαζεται η καλη αγωνια και αμεσως μετα παρεμβασεις και δυναμικες επεμβασεις, πρεπει να ειναι στο καθημερινο προγραμμα μας.
θα έλεγες ότι βιώνουμε ένα πόλεμο;αιτωλος έγραψε:Ναι,το ιδιο λεμε.Αναγνωριση κατ'εμε σημαινει τοποθετηση των γεγονοτων στα προαναγγελομενα απο τον Θεο.Αμεσως μετα καταδεικνυεις τα προσωπα και τους θεσμους που στηριζουν τις εξελιξεις και μετα αποφασιζεις για τις αντιδρασεις.Για να γινω κατανοητος με ενα παραδειγμα.LAPTONAS έγραψε:Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που η εκκλησία αντιμετωπίζει κάτι πρωτόγνωρο. Πολλές αιρέσεις ήταν πρωτόγνωρες για την εκκλησία και αντιμετωπίστηκαν. Για παράδειγμα ο Γρηγόριος ο Παλαμάς αντιμετώπισε το Βαλαάμ Καλαβρό σε μία πρωτόγνωρη για την εποχή περίπτωση. Θα μου πεις τώρα είναι ανόμοια πράγματα, όμως η συνταγή είναι η ίδια. Πρέπει πρώτα να γίνει αναγνώριση του προβλήματος.αιτωλος έγραψε:Εδω εχουμε να αντιμετωπισουμε δυο προβληματα.LAPTONAS έγραψε:Το ερώτημα που τίθεται τώρα κατ εμένα είναι αν η εκκλησία ευλογεί μία τέτοιου είδους αντίσταση. Δηλαδή ας ρωτήσουμε ο καθένας, εφόσον ο Συνταγματολόγος ο ίδιος παραδέχεται κατάλυση του Συντάγματος , τότε ποια είναι η θέση της εκκλησίας στην ομαδική ειρηνική αντίσταση που προτείνει ; Την εγκρίνει; την ευλογεί ;
μπράβο παιδιά φτάσαμε σε ένα ωραίο συμπέρασμα
1)Η εκκλησια ιστορικα δεν εχει αντιμετωπισει αναλογη κατασταση.Ουτε καν το ιδιο πολιτευμα.Παντα υπηρχε βασιλιας ή βρισκομασταν σε κατοχη.Εκτος απο την 7ετια.Ας μην σχολιασω την σταση της.
με το να "εννοήσουν" προφανώς εννοείς να γίνει ακτανοητό το πρόβλημα, να "αναγνωριστεί" όπως είπα κι εγώ. Έτσι δεν λες;αιτωλος έγραψε: 2)Σαν προσωπα οι κατεχοντες θεσεις,πρεπει οπως ολοι μας,πρωτα να ενοησουν και μετα να μετανοησουν.Μετα απο αυτο, χρειαζεται η καλη αγωνια και αμεσως μετα παρεμβασεις και δυναμικες επεμβασεις, πρεπει να ειναι στο καθημερινο προγραμμα μας.
Ποιο ειναι το θηριο κρατος;;
Ποιο ειναι το θηριο προσωπο;;
Ποιος ειναι ο ψευδοπροφητης;;
Τι ακριβως οργανωνουν και πως το φερνουν εις περας.
Πως θα το αντιμετωπισουμε ως εκκλησια;;Κληρος και λαος.
Ναι,χωρις καμμια επιφυλαξη.Τον πιο μακροχρονιο και αδυσωπητο πολεμο ολων των εποχων.Δεν ειναι τυχαιο οτι οι προφητες επικεντρωνονται σε αυτο το γεγονος περισσοτερο απο καθε αλλο.LAPTONAS έγραψε:θα έλεγες ότι βιώνουμε ένα πόλεμο;
και πως θα τον όριζες , ως ένοπλο, οικονομικό, πνευματικό ή κάτι άλλο ή μήπως και όλα μαζί ;αιτωλος έγραψε:Ναι,χωρις καμμια επιφυλαξη.Τον πιο μακροχρονιο και αδυσωπητο πολεμο ολων των εποχων.Δεν ειναι τυχαιο οτι οι προφητες επικεντρωνονται σε αυτο το γεγονος περισσοτερο απο καθε αλλο.LAPTONAS έγραψε:θα έλεγες ότι βιώνουμε ένα πόλεμο;
Θα ελεγα οτι χρησιμοποιουν ολους τους τροπους για να κυριαρχησουν σε ολους τους τομεις.Βασικο τους οπλο ειναι ο Θεος τους,το χρημα δηλαδη.LAPTONAS έγραψε:και πως θα τον όριζες , ως ένοπλο, οικονομικό, πνευματικό ή κάτι άλλο ή μήπως και όλα μαζί ;